Διόδοτος ο Ερυθραίος (4ος αι. π.Χ.): Ένας από τους συντάκτες των Εφημερίδων του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Θέματα:
Ειδήσεις, Σχολιασμός Επικαιρότητας, Αναλύσεις, Φιλοσοφικά, Πολιτικά, Ιστορικά, Εθνικά, Διεθνή και Ταξιδιωτικά Θέματα, Χιούμορ, Συνωμοσίες, Βιβλίο, Μουσική.
Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας. Έρρωσθε και ευδαιμονείτε εν παντί !
— ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ –
Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com
▼
Τρίτη 23 Ιουνίου 2026
To Bankingnews ... προσπαθεί να μας φτιάξει τη διάθεση.. 😁
του εχουν ταξει την θεση του γ.γ ΟΗΕ και εχει λιγα ακομη να αλλοτροιωσει .Επειτα (οπως η πουσταρα ο σταρμερ και ποσοι αλλοι )θα κατεβει απο το βαθρο ταχα μου λυπημενος .Βλεπε τσιπρα , σαμαρα , καραμαν αλη , σημιτη , γαπ , και ποσοι αλλοι οι οποιοι αφου τα εκαναν πουτανα ολα , αφου προδωσαν πολλακις , αφου κατεστρεψαν οτι υπηρχε ιερο και οσιο (βαζω και την ιεραρχια της εκκλησιας μεσα ), μετα ταχα μου ειτε και καλα ''εχασαν '' σε εκλογες , ειτε δημιουργηθηκαν ''ταραχες '' και κατεβηκαν , ενω το ποπολο νομιζε οτι κερδισε ....Αναρωτηθειτε εαν εχει αλλαξει κατι τα τελευταια 80 χρονια ΟΣΟΙ και να αλλαξαν απο αυτου με τον ενα η' τον αλλο τροπο .
https://www.ksipnistere.com/2026/06/%ce%b8%ce%b1-%cf%80%cf%89-%ce%ba%ce%ac%cf%84%ce%b9-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b7%ce%bd-%cf%84%ce%bf-%ce%b8%ce%b5%cf%89%cf%81%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%85%cf%80%ce%b5.html (για τον βοθρολυμαιο .ΛΕγεται οτι και αυτος και ο ιερωνυμος ειναι μελη μιας παγανιστικης στοας ''ΑΝΑΤΟΛΗ ''?!? με εδρα την Πολη )
https://www.triklopodia.gr/%ce%b3-%ce%bc-%ce%bf-%cf%80%ce%bb%ce%b7%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%b9%ce%bf%ce%b4%cf%8c%cf%84%ce%b7%cf%82/ (ακουσατε ολοι για την ανατιναξη και καταστροφη εσκαφεων σε ορυχεια λιγνιτη .Εκει θα γινουν Ντατα σεντερς για την φακελοποιηση μας ..Αλλα οπως και οι γαμω ανεμογεννητριες πιο που κακο κανουν αντι για καλο . Θελω να ρωτησω ποιος θα φυλαει αυτα τα σεντερς ?
και λιγο ΑΙ με βυζαντινη μουσικη https://www.youtube.com/watch?v=m8b5rpcD9Nc
Είμαι πραγματικά περίεργος, τι θα γίνει με τα χρέη των δύο αυτών απο-κομμάτων, όταν αυτά θα εξαφανιστούν.
Θα τα ζητήσουν - άραγε(ς) - οι τράπεζες από τους νομικά υπεύθυνους ; Δηλ. θα γίνει ό,τι κάνουν οι τράπεζες με τους "κοινούς θνητούς", να δεσμευτούν οι περιουσίες των υπευθύνων ;
Όχι ότι ελπίζω, αλλά ... λέμε τώρα
Διός Κούρος
ΥΓ Μην νομίζετε ότι δεν το φοβούνται. Για αυτό είδαμε όλοι τον σπυράκο να λέει ότι "δεν είναι δυνατόν να εξοφληθούν τα δάνεια". Το είπε για να το "φυτέψει" στο υποσυνείδητο του ... κοσμάκη.
ΠΩ ΠΩ ΠΩ....ΠΟΙΗΤΉΣ ΦΑΜΦΑΡΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΚΈΦΤΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ...ΠΡΙΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ
🤣🤣🤣
Διαγραφήτου εχουν ταξει την θεση του γ.γ ΟΗΕ και εχει λιγα ακομη να αλλοτροιωσει .Επειτα (οπως η πουσταρα ο σταρμερ και ποσοι αλλοι )θα κατεβει απο το βαθρο ταχα μου λυπημενος .Βλεπε τσιπρα , σαμαρα , καραμαν αλη , σημιτη , γαπ , και ποσοι αλλοι οι οποιοι αφου τα εκαναν πουτανα ολα , αφου προδωσαν πολλακις , αφου κατεστρεψαν οτι υπηρχε ιερο και οσιο (βαζω και την ιεραρχια της εκκλησιας μεσα ), μετα ταχα μου ειτε και καλα ''εχασαν '' σε εκλογες , ειτε δημιουργηθηκαν ''ταραχες '' και κατεβηκαν , ενω το ποπολο νομιζε οτι κερδισε ....Αναρωτηθειτε εαν εχει αλλαξει κατι τα τελευταια 80 χρονια ΟΣΟΙ και να αλλαξαν απο αυτου με τον ενα η' τον αλλο τροπο .
Διαγραφήhttps://www.ksipnistere.com/2026/06/%ce%b8%ce%b1-%cf%80%cf%89-%ce%ba%ce%ac%cf%84%ce%b9-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b7%ce%bd-%cf%84%ce%bf-%ce%b8%ce%b5%cf%89%cf%81%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%85%cf%80%ce%b5.html (για τον βοθρολυμαιο .ΛΕγεται οτι και αυτος και ο ιερωνυμος ειναι μελη μιας παγανιστικης στοας ''ΑΝΑΤΟΛΗ ''?!? με εδρα την Πολη )
https://www.triklopodia.gr/%ce%b3-%ce%bc-%ce%bf-%cf%80%ce%bb%ce%b7%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%b9%ce%bf%ce%b4%cf%8c%cf%84%ce%b7%cf%82/ (ακουσατε ολοι για την ανατιναξη και καταστροφη εσκαφεων σε ορυχεια λιγνιτη .Εκει θα γινουν Ντατα σεντερς για την φακελοποιηση μας ..Αλλα οπως και οι γαμω ανεμογεννητριες πιο που κακο κανουν αντι για καλο . Θελω να ρωτησω ποιος θα φυλαει αυτα τα σεντερς ?
και λιγο ΑΙ με βυζαντινη μουσικη https://www.youtube.com/watch?v=m8b5rpcD9Nc
καλημερες σε ολους .Γεια σου ρε φιλε Κωσταρα .
Γεια σου κι εσένα μπόυ!
Διαγραφήhttps://youtu.be/B34kAX7W6fg?is=1nWAconKqJUx2iVz
Είμαι πραγματικά περίεργος, τι θα γίνει με τα χρέη των δύο αυτών απο-κομμάτων, όταν αυτά θα εξαφανιστούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα τα ζητήσουν - άραγε(ς) - οι τράπεζες από τους νομικά υπεύθυνους ; Δηλ. θα γίνει ό,τι κάνουν οι τράπεζες με τους "κοινούς θνητούς", να δεσμευτούν οι περιουσίες των υπευθύνων ;
Όχι ότι ελπίζω, αλλά ... λέμε τώρα
Διός Κούρος
ΥΓ Μην νομίζετε ότι δεν το φοβούνται. Για αυτό είδαμε όλοι τον σπυράκο να λέει ότι "δεν είναι δυνατόν να εξοφληθούν τα δάνεια". Το είπε για να το "φυτέψει" στο υποσυνείδητο του ... κοσμάκη.
Μη σώσει ο πανήβλακας.Στα τσακίδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννης Παγκράτι.