Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ! ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΕΥΘΕΩΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΤΥΓΝΗ ΚΕΚΑΛΥMΜΕΝΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ. (ΝΑ ΔΙΑΔΟΘΕΙ)



Στις 31/12/2017 δημοσιεύσαμε εδώ, ανακοίνωση γονέων της Καλύμνου προς ΜΜΕ και φορείς, που αφορούσε Επιστολή τους προς το Υπουργείο Παιδείας, ψήφισμα γονέων και τοπικής Εκκλησίας, για το μάθημα των Θρησκευτικών, τα οποία συνοδευόμενα από υπογραφές απεστάλησαν  προς τον Υπουργό Παιδείας, τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τους Βουλευτές του Νομού Δωδεκανήσου και το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Με αίτημα "το μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας μας να είναι ομολογιακό και να διδάσκεται μέσα από τα προϋφιστάμενα σχολικά βιβλία του έτους 2016-2017". Συλλογή
υπογραφών στην ιστοσελίδα
καθώς επίσης και ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΦΑΚΕΛΩΝ-ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ στο Υπουργείο Παιδείας.

Μια προσπάθεια που στηρίζουν επίσης η Πάτμος, η Λέρος και έπεται συνέχεια.


Συνέβη αυτές τις μέρες το εξής απίστευτο, απαράδεκτο και φασιστικό εις βάρος των γονέων και των δημοτικών σχολείων του νησιού: Δόθηκαν στις αίθουσες, στα παιδιά, κάποια ενημερωτικά σημειώματα για να τα δώσουν στους γονείς τους να τα διαβάσουν. Θαυμάστε λοιπόν (με παρεμβάσεις του ιστολογίου μας, σε κόκκινες παρενθέσεις) τον απόλυτο παραλογισμό ενός "1984"-Τζωρτζ Όργουελ, ενός "Another brick in the Wall"-Pink Floyd!..:


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ

Αγαπητοί γονείς,
Μετά από εντολή της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, ερευνήσαμε πόσα παιδιά δεν έχουν το βιβλίο των Θρησκευτικών. Από τη μεριά μας έγινε η σχετική έρευνα στις τάξεις  Γ΄-ΣΤ΄ και διαπιστώσαμε ότι αρκετά παιδιά δεν έχουν το βιβλίο, διότι οι γονείς τους το παρέδωσαν σε τρίτους (προσέξτε.."σε τρίτους" είναι το Υπουργείο Παιδείας!) Σε επικοινωνία με τη Διεύθυνση, για να απαντήσουμε στο ερώτημά τους, έγινε σαφές πως οι γονείς δεν έχουν το δικαίωμα να δώσουν σε οποιονδήποτε σχολικά βιβλία (προσέξτε.."σε οποιονδήποτε" είναι το Υπουργείο Παιδείας!), αφού τα σχολικά βιβλία δεν ανήκουν στις οικογένειες, αποτελούν κρατική περιουσία, διατίθενται δωρεάν μόνον για τον σκοπό για τον οποίο έχουν εκδοθεί και όσοι γονείς δεν επιθυμούν να διδάσκονται τα παιδιά τους κάποια από αυτά, μπορούν μόνον να τα επιστρέψουν στο σχολείο.
Συνεπώς, σας παρακαλούμε να αναζητήσετε τα βιβλία των θρησκευτικών που έχετε δώσει σε τρίτα πρόσωπα με δικιά σας ευθύνη (προσέξτε.."σε τρίτα πρόσωπα" είναι το Υπουργείο Παιδείας!) και να μας τα παραδώσετε εδώ στο σχολείο. Σε διαφορετική περίπτωση, σας μεταφέρουμε την προειδοποίηση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου (η οποία εντωμεταξύ ήταν ήδη ενημερωμένη αφού είχε λάβει και αυτή αντίγραφο της Επιστολής των γονέων) για ποινικές ευθύνες που ενδεχομένως θα προκύψουν εναντίον σας, με την κατηγορία της φθοράς δημόσιας περιουσίας (Τα χαρακτήρισαν χαμένα ή κατεστραμμένα από τους γονείς τα βιβλία. Στην παραπάνω φωτογραφία εντωμεταξύ, φαίνεται πόσο τακτοποιημένα και συσκευασμένα σε ζελατίνα, εστάλησαν τα βιβλία, κατευθείαν στο Υπουργείο παιδείας στην Αθήνα). Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να επιστρέψετε τα βιβλία (εδώ τους κάνουν καψόνι κανονικά -αλλά και για να αποφύγουν να εκτεθεί η δυσλειτουργία του κρατικού μηχανισμού- να τα επιστρέψουν οι ίδιοι, ενώ τα βιβλία με ένα καράβι μπορούν να επιστραφούν αμέσως από το Υπουργείο στο σχολείο), σας υπενθυμίζουμε πως έχετε τη δυνατότητα να τα παραγγείλετε από το εμπόριο (τοπικά βιβλιοπωλεία-χαρτοπωλεία) ή από το διαδίκτυο, σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή. (ή.. ψευδή κατηγορία για φθορά δημόσιας περιουσίας λοιπόν.. ή "ξηλωθείτε κοροϊδάκια φτωχοί κι ανάγωγοι γονείς που βγάζετε γλώσσα και στασιάζετε...και πληρώστε!" ..που θα μας αμφισβητήσετε εσείς..την συριζο-ροζέ ψευτο-προλεταριακή μας δικτατορία....").


Κι όλα αυτά για την επιμονή τους να διδάξουν σε παιδάκια του Δημοτικού, περί βουδισμού, ισλαμ, συναγωγών..κι ίσως αργότερα και για εκκλησίες του σατανά, όπως γίνεται στην Αμερική.

Την μόνη μέχρι στιγμής λύση που βλέπουμε, είναι .. να ενωθούν σύσσωμοι όλοι οι κάτοικοι και οι αρχές του νησιού, για να υποστηρίξουν τις οικογένειες αυτές  Και να ακολουθήσουν και άλλοι σύλλογοι των Δωδεκανήσων. 

Κάτι είπαμε αγαπητοί αναγνώστες του Διόδοτου, στον "τίτλο" μας εδώ. Δεν το βλέπω να αργεί... 


3 σχόλια:

  1. Πόσο σωστά τα λες φίλε μου... αλλά οοιος σ'ακούει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ01 Φεβρουαρίου, 2018 02:39

    .
    ΒΙΝΤΕΟ
    .
    ΕΙΜΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ!
    .
    https://www.youtube.com/watch?v=N7sCN0aMT44
    .
    Δημοσιεύτηκε στις 22 Οκτ 2012
    .
    =================================================================================================================================================================================================================================
    .
    Ο Μύθος του Οδυσσέα
    .
    https://4.bp.blogspot.com/-qm_4OVgZaI0/VmroQoglIPI/AAAAAAAAD44/_jSKLue1IQo/s400/%25CE%259F%25CE%25B4%25CF%2585%25CF%2583%25CF%2583%25CE%25AD%25CE%25B1%25CF%2582%2B1886.jpg



    .
    Ιθάκη 1886.Ντόπιος στον οποίο ο Alexander Freiherr είδε την φυσιογνωμία του Οδυσσέα.

    .
    Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ

    .
    Και γιατί είμαι ένας υπερήφανος Έλληνας.
    .
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ………………
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ01 Φεβρουαρίου, 2018 02:39

    .
    ΕΙΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ Διότι, πρώτοι οι Αρχαίοι Πρόγονοί μας και πρόγονοι όλων των ανθρώπων, χιλιάδες χρόνια πριν, διατύπωσαν έλλογα και κατανοητά την Υπαρξιακή βιωματική εμπειρία του ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ στο ΤΩΡΑ ως Ενάδα και στην συνέχεια, εμφάνισαν για πρώτη φορά στην ιστορία της Ανθρωπότητος, την Αυτεξούσια Οντολογική Παρουσία του Ανθρώπου στον Κόσμο, αποκαλύπτοντας την Πραγματική Δημιουργική Δυναμική του ΟΝΤΟΣ Άνθρωπος και αμφισβητώντας την εξουσία των όποιων Θεών και των όποιων Υπηρετών τους.
    .
    Είμαστε Συνδημιουργοί του κόσμου και όχι πρόβατα, εργάτες, δούλοι, επιστήμονες και αναλώσιμα και τούτο, διότι οι Αρχαίοι Πρόγονοί μας, μαζί με την Προσωπική Αντωνυμία ΕΓΩ και την ρηματική δήλωση ΕΙΜΑΙ,
    .
    μέσα από την Υπέροχη Ελληνική Γραμματική, την Μητέρα των γλωσσών της Γης, ορίζοντας τους Χρόνους των ρημάτων και την Αυτεξούσια παρουσία και κίνηση του ΕΓΩ μέσα σ' Αυτούς τους Χρόνους, αποκάλυψαν στους Ανθρώπους την έννοια και την ύπαρξη του Χωροχρόνου. .
    .
    Να θυμάστε πάντα ότι το ρήμα ΕΙΜΑΙ και οι ΧΡΟΝΟΙ του όπως και οι Προσωπικές και Κτητικές Αντωνυμίες, δεν υπήρχαν σε καμία γλώσσα του Πλανήτη και εξακολουθούν να μην υπάρχουν στην Αραβική, στις Αφρικανικές γλώσσες, στην Μανδαρίνικη Κινεζική στην Σανσκριτική και στους εναπομείναντες πρωτόγονους πολιτισμούς.
    .
    .
    Οι επιστήμονες των ηλεκτρονικών υπολογιστών θεωρούν την Ελληνική γλώσσα «μη οριακή», ότι μόνο σ' Αυτή δεν υπάρχουν όρια και γι' αυτό είναι αναγκαία στις νέες επιστήμες όπως η Πληροφορική, η Ηλεκτρονική, η Κυβερνητική και άλλες.
    .
    .
    Αυτές οι επιστήμες μόνο στην Ελληνική γλώσσα βρίσκουν τις νοητικές εκφράσεις που χρειάζονται, χωρίς τις οποίες η επιστημονική σκέψη αδυνατεί να προχωρήσει.
    .
    .
    Νοηματική γλώσσα θεωρείται η γλώσσα στην οποία το σημαίνον, δηλαδή η λέξη και το σημαινόμενο (πράγμα, ιδέα, κατάσταση), έχουν μεταξύ τους πρωτογενή σχέση.
    .
    .
    Ενώ σημειολογική είναι η γλώσσα στην οποία αυθαιρέτως ορίζεται ότι το πράγμα (σημαινόμενο) εννοείται με το (σημαίνον).
    .
    .
    Η Ελληνική γλώσσα είναι η μόνη γλώσσα της οποίας οι λέξεις έχουν πρωτογένεια, ενώ σε όλες τις άλλες, οι λέξεις είναι συμβατικές, σημαίνουν, δηλαδή κάτι, απλώς επειδή έτσι «συμφωνήθηκε» μεταξύ εκείνων που την χρησιμοποιούν.
    ΟΛΕΣ οι λέξεις στην Ελληνική ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ, π.χ. η λέξη Ενθουσιασμός = Ένθεη δράση.
    Γεωμετρία = γη +μετρώ. Προφητεία = προ + φάω. Άνθρωπος = ο άναρθρων (ο αρθρώνων λόγο).
    .
    .
    Έχουμε δηλαδή αιτιώδη σχέση μεταξύ λέξεως και πράγματος, ιδιότητα ανύπαρκτη στις άλλες γλώσσες. Τα πιο τέλεια ηλεκτρονικά προγράμματα του Υπερυπολογιστή Ίμυκος , Γνώσης και Νεύτων, αναπαριστούν τους λεκτικούς τύπους της Ελληνικής σε ολοκληρώματα και σε τέλεια σχήματα παραστατικής, πράγμα που αδυνατούν να κάνουν για τις άλλες γλώσσες..
    .
    .
    Και τούτο επειδή η Ελληνική έχει μαθηματική δομή που επιτρέπει την αρμονική γεωμετρική τους απεικόνιση. Το Σύνολο του Ανθρώπινου Έργου στον Πλανήτη, επαναλαμβάνω, το σύνολο του Έργου, Καλό και Κακό, αλλά και το επερχόμενο Μέλλον με ότι συνεπάγεται αυτό, Αφανισμό ή Δημιουργία, οφείλετε σ' αυτή την Ελληνική Αποκάλυψη, το ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ και τον ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ.
    .
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ………..
    .
    .
    https://homerworld.blogspot.gr/2015/12/blog-post.html#more
    .
    .
    Ξεκινοῦν ἀπὸ ἐδῶ, ὅπως πάντα, ὅλα…
    .
    .

    Δευτέρα, 15 Μαΐου 2017
    .
    https://4.bp.blogspot.com/-Hc1ZEGykk5k/WRlYcKS7gQI/AAAAAAAA5v4/-3LxybSF1Q4Ymxb73zPo5WK9TEXUlZdLgCLcB/s400/2017-05-15_102720.png
    .
    .
    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/05/blog-post_484.html#ixzz55OkoQKej
    .
    .
    ΕΙΜΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ
    .
    ΚΑΙ
    .
    ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΡΑ
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή