Διόδοτος ο Ερυθραίος (4ος αι. π.Χ.): Ένας από τους συντάκτες των Εφημερίδων του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Θέματα:
Ειδήσεις, Σχολιασμός Επικαιρότητας, Αναλύσεις, Φιλοσοφικά, Πολιτικά, Ιστορικά, Εθνικά, Διεθνή και Ταξιδιωτικά Θέματα, Χιούμορ, Συνωμοσίες, Βιβλίο, Μουσική.
Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας. Έρρωσθε και ευδαιμονείτε εν παντί !
Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com
▼
Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018
Αμοντάριστη η τελευταία συνέντευξη του Τζίμη Πανούση στο Reader.gr (βίντεο)
Κριτική και ατάκες πάνω σε όλα τα θέματα, εξομολογήσεις, γέλιο, ο "ακατανόμαστος" ονοματίζεται, πόσο κινδυνεύουμε από την αμορφωσιά του Τσίπρα...και έπεται η ρήσις " Ήρθε καιρός που οι έσχατοι έσονται πρώτοι, ήγγικεν γαρ η βασιλεία των ουραγών" 🙂
Εντάξει, αλλά δεν είχε και τα συστημικά χάλια των Νταλάρηδων και Τσακνίδων. Ήταν ροκ πιο αυθεντικό. Σε αντίθεση με άλλα τσουτσέκια που πολύ θα ζήλευαν την ταμπέλα του Αριστοφανικού... του Τζιμάκου του έβγαινε εντελώς φυσικά. Το ελληνικό dna δούλευε αβίαστα. Το ΚΚΕ το ξεφτίλιζε επίσης μονίμως από την δεκαετία του '80 γιατί ήξερε ότι ήταν μπερντές του καραγκιόζη κι όχι αριστεροί πραγματικοί. Το ίδιο και για την συμμορία του Τσίπρα. Πρόσεξε τί λέει στο βίντεο για το αριστερό παρελθόν της οικογένειας Πανούση. Τέτοιοι αριστεροί μάλλον ήταν πιο τίμια άτομα από τις δοσίλογες στους Ναζί οικογένειες που οι απόγονοί τους γίνονται ελληνικές κυβερνήσεις τα τελευταία 70 χρόνια.
O εν λόγω Καλλιτέχνης Ανατρεπτικός-Παλαβός-Καινοτόμος ή όπως αλλιώς θέλει ο Καθένας ας τον ονομάσει ήταν Αναμφίβολα Πολυτάλαντος-Χαρισματικός-Πολύ Καλή Φωνή-Εγκεφαλική οξυδέρκεια κτλ. τα οποία όμως ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ως επι το πλείστον για να Ισοπεδώσει-Χλευάσει-Υποτιμήσει Αρχές&Αξίες&Ιδανικά όπως π.χ όταν είχε βγάλει τον περίφημο Δίσκο Δουλειές του Κεφαλιού/Της Πατρίδας μου η Σημαία που στην θέση του Σταυρού είχε βάλει το Σφυροδρέπανο...ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ..αλλά στην Ελλάδα της δήθεν ψευτοπροόδου-θολοκουλτούρας αυτά είναι "Λεπτομέρειες-Παραξενιές"..ή στα Μέσα της Δεκαετίας του '90 σε ένα απο τα Περίφημα Δρώμενα στην Θεσσαλονική είχε βγάλει μια εικόνα της Παναγίας η οποία στην θέση του Χριστού κρατούσε μια κότα ή ένα Αυγό αν θυμάμαι καλά...είχε γίνει Χαμός τότε...με αυτό...γενικότερα θα έλεγα ότι ΠΡΟΣΒΑΛΛΕ επι σειρά ετών Ήθη-Έθιμα-Αρχές&Αξίες.Νομίζω ότι έβγαζε μια ΕΜΠΑΘΕΙΑ και ΟΧΙ Σάτιρα με το ζήτημα της Θρησκείας-Εκκλησίας π.χ έλεγε ότι το Άγιο Φώς δεν Μεταφέρεται απο τα Ιεροσόλυμα-γιατί να πληρώνουμε τόσα χρήματα...ας ανάψουμε τις λαμπάδες με Αναπτήρα...αυτό είναι ΕΚΜΑΥΛΙΣΜΟΣ. Συμπαρέσυρε γενιές Νεοελλήνων στην "Σατιρά του"...Ισοπέδωσε-Βλασφημούσε κτλ. Εντυπώθηκαν στον Ψυχισμό-Νού των Νεοελλήνων Σκέψεις-Ιδέες-Λογισμοί που τα παλιότερα Χρόνια ΔΕΝ υπήρχαν...Πέρασε Πρότυπα Ζωής&Συμπεριφοράς Ψυχανώμαλα και ΟΧΙ αυτό ΔΕΝ είναι "Τέχνη"..και ΝΑΙ η Τέχνη έχει ΟΡΙΑ...Όσο για το αν ήταν Αριστοφανικός Ηθοποιός όπως λένε κάποιοι ίσως είχε κάποια στοιχεία ελέω Αθυροστομίας/Εγκεφαλική Οξυδέρκεια,όμως ο Τζιμάκος νομίζω ότι έβγαζε μια ιδιαίτερη Παθοψυχολογία επάνω στην Σκηνή-στους Στίχους των Τραγουδιών-Νοηματά τους...Ο Αριστοφάνης έμεινε στην Ιστορία επειδή στην Εποχή του Κατακεραύνωνε-στιγμάτιζε το Πολιτικό Κατεστημένο της,αλλά ΣΕΒΟΤΑΝ Πάντα Αρχές&Αξίες&Θεούς κτλ. κάτι που ΔΕΝ έκανε ο Εκλιπών..και για αυτό ΔΕΝ θα μείνει στην Ιστορία σαν "Νέος Αριστοφάνης ή έστω Αριστοφανικός"...Νομιμοποιήσε στην ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ του Νεοέλληνα την Βλασφημία σαν δήθεν "Σάτιρα-Αναφαίρετο δικαιώμα-Χωρίς Όρια κτλ." Πιστεύω απο ότι λένε και άλλου να Μετανόησε-εξομολογήθηκε-να βρήκε τον Θεό που πιθανολογώ ότι Αναζητούσε έστω με Στρεβλό τρόπο δια μέσου των θεαμάτων του για το Καλό της Ψυχής του.Καλό Ταξίδι Τζιμάκο...! Όσο για την πρόθεση να δοθεί Όνομα στην Περιοχή της Νέας Μάκρης ε αυτό παραπάει...στην Ελλάδα ανά τους Αιώνες έχουν περάσει δόξα τω θεό Μεγάλες Προσωπικότητες-Έτη Φωτός Μπροστά απο τον Συγκεκριμένο.
Τι ασχολείστε ακόμα με τον παπάρα. Μπολσεβίκος καθοδηγητής του λαού ήταν και αυτός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει, αλλά δεν είχε και τα συστημικά χάλια των Νταλάρηδων και Τσακνίδων. Ήταν ροκ πιο αυθεντικό. Σε αντίθεση με άλλα τσουτσέκια που πολύ θα ζήλευαν την ταμπέλα του Αριστοφανικού... του Τζιμάκου του έβγαινε εντελώς φυσικά. Το ελληνικό dna δούλευε αβίαστα. Το ΚΚΕ το ξεφτίλιζε επίσης μονίμως από την δεκαετία του '80 γιατί ήξερε ότι ήταν μπερντές του καραγκιόζη κι όχι αριστεροί πραγματικοί. Το ίδιο και για την συμμορία του Τσίπρα. Πρόσεξε τί λέει στο βίντεο για το αριστερό παρελθόν της οικογένειας Πανούση. Τέτοιοι αριστεροί μάλλον ήταν πιο τίμια άτομα από τις δοσίλογες στους Ναζί οικογένειες που οι απόγονοί τους γίνονται ελληνικές κυβερνήσεις τα τελευταία 70 χρόνια.
Διαγραφήhttp://www.protothema.gr/greece/article/752187/grafiti-gia-ton-tzimi-panousi-sto-kedro-tis-athinas/
ΑπάντησηΔιαγραφήO εν λόγω Καλλιτέχνης Ανατρεπτικός-Παλαβός-Καινοτόμος ή όπως αλλιώς θέλει ο Καθένας ας τον ονομάσει ήταν Αναμφίβολα Πολυτάλαντος-Χαρισματικός-Πολύ Καλή Φωνή-Εγκεφαλική οξυδέρκεια κτλ. τα οποία όμως ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ως επι το πλείστον για να Ισοπεδώσει-Χλευάσει-Υποτιμήσει Αρχές&Αξίες&Ιδανικά όπως π.χ όταν είχε βγάλει τον περίφημο Δίσκο Δουλειές του Κεφαλιού/Της Πατρίδας μου η Σημαία που στην θέση του Σταυρού είχε βάλει το Σφυροδρέπανο...ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ..αλλά στην Ελλάδα της δήθεν ψευτοπροόδου-θολοκουλτούρας αυτά είναι "Λεπτομέρειες-Παραξενιές"..ή στα Μέσα της Δεκαετίας του '90 σε ένα απο τα Περίφημα Δρώμενα στην Θεσσαλονική είχε βγάλει μια εικόνα της Παναγίας η οποία στην θέση του Χριστού κρατούσε μια κότα ή ένα Αυγό αν θυμάμαι καλά...είχε γίνει Χαμός τότε...με αυτό...γενικότερα θα έλεγα ότι ΠΡΟΣΒΑΛΛΕ επι σειρά ετών Ήθη-Έθιμα-Αρχές&Αξίες.Νομίζω ότι έβγαζε μια ΕΜΠΑΘΕΙΑ και ΟΧΙ Σάτιρα με το ζήτημα της Θρησκείας-Εκκλησίας π.χ έλεγε ότι το Άγιο Φώς δεν Μεταφέρεται απο τα Ιεροσόλυμα-γιατί να πληρώνουμε τόσα χρήματα...ας ανάψουμε τις λαμπάδες με Αναπτήρα...αυτό είναι ΕΚΜΑΥΛΙΣΜΟΣ. Συμπαρέσυρε γενιές Νεοελλήνων στην "Σατιρά του"...Ισοπέδωσε-Βλασφημούσε κτλ. Εντυπώθηκαν στον Ψυχισμό-Νού των Νεοελλήνων Σκέψεις-Ιδέες-Λογισμοί που τα παλιότερα Χρόνια ΔΕΝ υπήρχαν...Πέρασε Πρότυπα Ζωής&Συμπεριφοράς Ψυχανώμαλα και ΟΧΙ αυτό ΔΕΝ είναι "Τέχνη"..και ΝΑΙ η Τέχνη έχει ΟΡΙΑ...Όσο για το αν ήταν Αριστοφανικός Ηθοποιός όπως λένε κάποιοι ίσως είχε κάποια στοιχεία ελέω Αθυροστομίας/Εγκεφαλική Οξυδέρκεια,όμως ο Τζιμάκος νομίζω ότι έβγαζε μια ιδιαίτερη Παθοψυχολογία επάνω στην Σκηνή-στους Στίχους των Τραγουδιών-Νοηματά τους...Ο Αριστοφάνης έμεινε στην Ιστορία επειδή στην Εποχή του Κατακεραύνωνε-στιγμάτιζε το Πολιτικό Κατεστημένο της,αλλά ΣΕΒΟΤΑΝ Πάντα Αρχές&Αξίες&Θεούς κτλ. κάτι που ΔΕΝ έκανε ο Εκλιπών..και για αυτό ΔΕΝ θα μείνει στην Ιστορία σαν "Νέος Αριστοφάνης ή έστω Αριστοφανικός"...Νομιμοποιήσε στην ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ του Νεοέλληνα την Βλασφημία σαν δήθεν "Σάτιρα-Αναφαίρετο δικαιώμα-Χωρίς Όρια κτλ." Πιστεύω απο ότι λένε και άλλου να Μετανόησε-εξομολογήθηκε-να βρήκε τον Θεό που πιθανολογώ ότι Αναζητούσε έστω με Στρεβλό τρόπο δια μέσου των θεαμάτων του για το Καλό της Ψυχής του.Καλό Ταξίδι Τζιμάκο...! Όσο για την πρόθεση να δοθεί Όνομα στην Περιοχή της Νέας Μάκρης ε αυτό παραπάει...στην Ελλάδα ανά τους Αιώνες έχουν περάσει δόξα τω θεό Μεγάλες Προσωπικότητες-Έτη Φωτός Μπροστά απο τον Συγκεκριμένο.
Το καλύτερο σχόλιο που έχω διαβάσει για τον Πανούση.
ΔιαγραφήΣημασία όντως έχει η μετάνοια.