Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Τα κατάφερε!!! Ανέβηκε στο "βάθρο" της 1ης θέσης ο Κοτζιάς, για το έπαθλο του «Πιο Μισητού Πολιτικού 2018»!

Πώς τα κατάφερε όμως ο μπαγάσας να πάρει την πρωτιά;... Θα πρέπει να είναι "μεγάλη μάρκα" αυτά τα "συμπληρώματα" που πήρε... Νά ποια είναι... : 

..800 επιστολές, ματωμένες κούτες και δυο αυγά Τουρκίας! 

Εισαγγελική έρευνα για τις καταγγελίες Κοτζιά ότι δέχεται απειλές για τη ζωή του!

«Απειλούν τη ζωή μου και την οικογένειά μου - Έχω πάρει 800 επιστολές και κούτες με αίματα».

 

Στο εισαγγελικό «μικροσκόπιο» μπαίνουν οι καταγγελίες του υπουργού Εξωτερικών Νίκου Κοτζιά περί απειλών που - όπως ανέφερε σε συνέντευξη του - συνεχίζει να δέχεται κατά της ζωής του. 

Σύμφωνα με το protothema.gr, εισαγγελία του Αρείου Πάγου μετά τα όσα ανέφερε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο κ. Κοτζιάς παρενέβη και ζήτησε από την εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης προκειμένου να διαπιστωθεί αν έχουν διαπραχθεί τυχόν αξιόποινες πράξεις. Ωστόσο, στο πλαίσιο της εισαγγελικής έρευνας που θα διενεργηθεί μένει εκτός «κάδρου» το αδίκημα της απειλής το οποίο για να διωχθεί ποινικά απαιτείται έγκληση, δηλαδή μήνυση από τον παθόντα.

Συγκεκριμένα, ο υπουργός Εξωτερικών σε ραδιοφωνική συνέντευξή του ανέφερε χαρακτηριστικά: «Έχω πάρει 800 επιστολές με απειλές κατά της ζωής μου και της οικογένειάς μου. Έχω πάρει κούτες με αίματα και με χώματα ποτισμένα με αίμα, σφαίρες. Πού είναι ο εισαγγελέας; Μιλάμε για βαριά κακουργήματα στα οποία δεν βλέπω κανείς να αντιδρά. Βρήκα τα τηλέφωνα, τις διευθύνσεις και τα ονόματα ανθρώπων που με απειλούν τηλεφωνικά. Οι αρχές κάνουν απλώς συστάσεις. Όλο αυτό θυμίζει την περίοδο '63-'65. Έχουμε εκτροπή σε ρητορική μίσους. Έχετε δει κανέναν εισαγγελέα να ενοχλείται;».

Να σημειωθεί τέλος, πως η εισαγγελία του Αρείου Πάγου έχει διαβιβάσει στην εισαγγελία Πρωτοδικών και δημοσιεύματα τα οποία αναφέρονται σε παρόμοιες καταγγελίες του υπουργού Εξωτερικών.

5 σχόλια:

  1. Εδώ η εισαγγελία δεν έχει ενοχληθεί που έχετε κάνει τους νόμους και το σύνταγμα κωλόχαρτα, που έχετε εξοντώσει χιλιάδες Έλληνες, ενώ καταβάλετε κάθε δυνατή προσπάθεια να τελιώνετε και με τους υπόλοιπους... από μερικά χαρτόκουτα θα ενοχληθεί; Ο μισθός να πέφτει, οι προσαυξήσεις και τα αναδρομικά.
    Άμα δεν δώσει εντολή η στοά, οι δικαστικοί δεν βλέπουν-δεν ακούνε- δεν ξέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2018/06/manfred-buhr.html

      Διαγραφή
  2. ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ! Για τη σύνδεση Αξιού-Δούναβη κλείνουν το ονοματολογικό! Είναι ΠΟΛΛΑ τα λεφτά! Πιέζει η Γερμανία! Αντιδρά η Ολλανδία!
    ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ. - 29 Ιούν 2018 - 10:39
    – Για το μεγαλύτερο έργο υποδομής του αιώνα στην Ευρώπη γίνεται θυσία το όνομα της Μακεδονίας! Η σύνδεση και διαπλάτυνση Αξιού-Μοράβα- Δούναβη θα κοστίσει, αλλά θα φέρει κέρδη πολλά δισεκατομμύρια ευρώ στις εμπλεκόμενες χώρες!-Μεγάλη κερδισμένη η Γερμανία, που θα αναπτύξει ταχύτερες εισαγωγές και εξαγωγές με τη μέση ανατολή, χωρίς δασμούς και με λιγότερους τελωνειακούς ελέγχους σε περίπτωση που μπουν στην Ε.Ε Σερβία και Σκόπια!
    -Αγκάθι το ονοματολογικό που πρέπει να φύγει όπως όπως από τη μέση, για να βάλουν τα Σκόπια στην Ε.Ε!
    – Μας πετούν για »κοκκαλάκι» στην όλη ιστορία τη ρύθμιση του χρέους και κάποιες ελαφρύνσεις στα προαπαιτούμενα! Μας επιστρέφουν όσους λαθρομετανάστες περισσεύουν που δεν χρειάζονται για φθηνά εργατικά χέρια στην Γερμανία!
    – Αντιδρά σθεναρά η Ολλανδία γιατί υποβιβάζεται και »χάνει πελατεία» το λιμάνι του Ρότερνταμ αν πραγματοποιηθεί αυτό το πρότζεκτ! Αντιδρούν επίσης Γαλλία και Δανία, χώρες που έχουν λιμάνια στη βόρεια θάλασσα της Ευρώπης για τον ίδιο λόγο!
    – Οι σκοπιανοί θα αποκτήσουν σύμφωνα με το σχέδιο ΑΟΖ, και τερματικό σταθμό (terminal) με τη σημαία τους, στις εκβολές του Αξιού ποταμού με ότι αυτό συνεπάγεται!
    – Το όνομα της Μακεδονίας μας γίνεται θυσία για τη μεγαλύτερη γεωπολιτική »μπίζνα» στην Ευρώπη όλων των εποχών!
    ΕΛΛΗΝΕΣ,ΞΥΠΝΗΣΤΕ,ΔΙΑΔΩΣΤΕ,ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ
    Στα σχέδια κατασκευής ενός καναλιού που θα συνδέει τον Δούναβη με το Αιγαίο και τη Θεσσαλονίκη αναφέρεται μερίδα του γερμανικού Τύπου. Η TAZ επιρρίπτει στη γερμανική κυβέρνηση αδιαφορία απέναντι στην Ελλάδα.
    Το εγχείρημα είναι τεράστιο –φαραωνικό για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, το χαρακτηρίζουν πολλοί–, αλλά, όταν αυτό πρόκειται να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα ενός οικονομικού γίγαντα, όπως η Κίνα, τότε μόνο άπιαστο όνειρο δεν πρέπει να θεωρηθεί. Εξάλλου, ο
    Συζητήσεις επ’ αυτού γίνονται τα τελευταία χρόνια σε επίπεδο κορυφής στον άξονα Βελιγραδίου – Σκοπίων – Αθήνας – Πεκίνου, με πιο πρόσφατη περίπτωση αυτήν της συνεδρίασης του Ανωτάτου Συμβουλίου Ελλάδας και Σερβίας, παρουσία του κ. Αλέξη Τσίπρα και του Σέρβου προέδρου κ. Αλεξάντερ Βούτσιτς.
    Τι προβλέπει; Δημιουργία κάθετου πλωτού διαδρόμου από τον Θερμαϊκό Κόλπο μέσω του Αξιού που διασχίζει την ΠΓΔΜ (Βαρδάρης), διασύνδεσή του με τον Μοράβα στη Σερβία και κατάληξη στον Δούναβη. Ποιος ο στόχος; Η μεταφορά φορτίων από τις χώρες της Ανατολής προς την Ευρώπη σε πολύ λιγότερο χρόνο και με σαφώς χαμηλότερο κόστος. Σύμφωνα με κάποιες αρχικές μελέτες, το κέρδος σε χρόνο, μέσω αυτού του διαδρόμου, υπολογίζεται σε 3,5 μέρες σε σχέση με το λιμάνι Ρότερνταμ, απ’ όπου τα φορτία μπαίνουν στον υδάτινο δρόμο του Δούναβη για να φτάσουν στις αγορές της Κεντρικής και της Βόρειας Ευρώπης διά των πλωτών διακλαδώσεών του ή και σε εκείνες του Καυκάσου στη Μαύρη Θάλασσα. Διά της ένωσης του Αξιού με τον Δούναβη, παρακάμπτεται ταυτοχρόνως και ο μεγάλος βραχνάς των θαλάσσιων μεταφορών προς και από τις αγορές της Ρωσίας και του Ευξείνου Πόντου, αυτός των στενών του Βοσπόρου, όπου τα φορτηγά πλοία αναγκάζονται να περιμένουν επί πολλές ώρες ή και ημέρες για να πάρουν σειρά για τον διάπλου, χάνοντας οι ενδιαφερόμενοι χρόνο και χρήμα.
    Είναι εφικτό τεχνικά και οικονομικά ένα τέτοιο έργο; Οταν η Κίνα ενδιαφέρεται και το συζητάει τότε, πολύ εύκολα μπορεί να βρεθούν και άλλοι επενδυτές. Η μεταφορά των φορτίων από την Ανατολική Μεσόγειο κατ’ ευθείαν στην «καρδιά» της Ευρώπης, μέσω Αξιού και Δούναβη, χωρίς να χρειάζεται να φτάσουν μέχρι το Γιβλαρτάρ και από εκεί να «ανηφορίσουν» στην Ολλανδία ή να καθηλώνονται στα στενά του Βοσπόρου, με τον κίνδυνο του ατυχήματος να ελλοχεύει, εξάλλου, δεν αφήνει αδιάφορες, πλην της Κίνας, και τις άλλες χώρες της Ανατολικής Ασίας, που στέλνουν εκατομμύρια κοντέινερ ετησίως στις αγορές της Ευρώπης και της Ρωσίας.
    Προβλέπονται σε κάποια σημεία υδάτινες σήραγγες, και στον σερβικό κάμπο μεταφορά από τον ποταμό Σάββα υδάτινων όγκων για τις γεωργικές καλλιέργειες στις περιοχές που διασχίζει ο Μοράβας κ.ά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανωνυμε 12.03 πολυ σωστα στελνεις μηνυμα αφυπνισεως. Στην εξισωση ομως πρεπει να συμπεριλαβουμε και την πιθανοτητα/βεβαιοτητα της υπαρξεως της Ευρωπης. Το πουλοβερ αυτο εχει αρχισει να ξηλωνεται (Σαλβινι) και μεχρι το 2020 θα απασχολει τους ιστορικους μονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεχρι το 2020 σε διαβεβαιω οτι δεν θα υπαρχει Ευρωπη οχι Ε.Ε.
    ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΕΝ ΕΤΗ 2018.

    ΑπάντησηΔιαγραφή