Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

Οι Χαιρετισμοί της Θεοτόκου: Κατετάχθη εις τα πιο εμπνευσμένα -υψηλής λογοτεχνικής, φιλολογικής και νοηματικής αξίας- ποιήματα όλων των εποχών, στον Δυτικό πολιτισμό, εμπεριέχον και την διδασκαλίαν του Ελληνικού Αλφαβήτου.




Σχόλιο Διόδοτου: Η περιγραφή στον τίτλο της αναρτήσεως δεν είναι καθόλου υπερβολική. Και λίγα λέει. Γιατί τί έχεις να πεις, παρά να σαστίσεις στην έμπνευση -πραγματικά Θεία- την οποία είχε ο ποιητής, όταν έγραφε 

"Χαῖρε, δι’ ἤς ἡ χαρά ἐκλάμψει...  
Χαῖρε, δί ἤς νεουργεῖται ἡ κτίσις...  
Χαῖρε, βλαστοῦ ἀμαράντου κλῆμα...
Χαῖρε, ἀοράτων ἐχθρῶν ἀμυντήριον...
Χαῖρε, δι’ ἤς ἐγυμνώθη ὁ Ἅδης...
Χαῖρε, σεπτοῦ μυστηρίου θύρα...
Χαῖρε, βολίς τοῦ ἀδύτου φέγγους...
Χαῖρε, θησαυρέ τῆς ζωῆς ἀδαπάνητε..." κ.ά.


Βάσει των ελληνοκεντρικών μου καταβολών.. όταν άκουσα για πρώτη φορά τον στίχο "Χαῖρε, τῶν Ἀθηναίων τᾶς πλοκᾶς διασπώσα" αντέδρασα. Κάνοντας όμως μια έρευνα. και κατόπιν μιας συζητήσεως με τον πνευματικό μου, κατάληξα στο ευκρινές συμπέρασμα, ότι μόνο σε Έλληνες δεν αναφέρεται ο στίχος. Βάλτε όμως το μυαλό σας να σκεφτεί... Τί γινόταν στην Κλασσική Αθήνα, στην Αθήνα των Ελληνιστικών ετών, αλλά και στους περισσότερους βυζαντινούς αιώνες;..Γιατί μερικοί σήμερα ονομάζουν το "Ελληνικό" Κράτος.."Κράτος των Αθηνών";... Πώς αλλιώς ονομάζει ο Σπύρος Χατζάρας το Κράτος αυτό;...🙂 



Ο Ακάθιστος Ύμνος ή αλλιώς Χαιρετισμοί, είναι ένα μεγάλο και σπουδαίο ποίημα, γραμμένο τον 6ο αιώνα μ.Χ., που μιλάει στην Παναγία και της λέει επαίνους, ευχαριστίες και προσευχές.

Οι Χαιρετισμοί εμπερικλείουν σε ποιητική μορφή, με πανέμορφα λόγια, όλες οι βασικές διδασκαλίες της Ορθοδοξίας για το Χριστό, την ενανθρώπισή του, το ρόλο της Παναγίας για τη σωτηρία του ανθρώπου, την αγνότητα και την αγιότητά Της κ.λ.π., αλλά και για τον αγώνα του ανθρώπου για ένωση με το Θεό και τη βοήθεια που ζητάει από το Χριστό και την Παναγία γι” αυτό τον αγώνα.
Ποιητής των Χαιρετισμών είναι μάλλον ο άγιος Ρωμανός ο Μελωδός, ένας από τους μεγαλύτερους ελληνόγλωσσους ποιητές όλων των εποχών. Το ποίημα είναι μελοποιημένο, έχει μουσική και ανήκει στο είδος κλασικής μουσικής του Βυζαντίου που λέγεται «κοντάκιο». Έχει 24 στροφές «οίκους», οι οποίοι αρχίζουν, με τη σειρά, από τα 24 γράμματα της αλφαβήτου.
Πολύ όμορφοι Χαιρετισμοί έχουν γραφτεί και για πολλούς άλλους αγίους, αλλά οι Χαιρετισμοί της Παναγίας είναι η βασική έμπνευση για όλους τους άλλους που έχουν γραφτεί μετά.
Τον 7ο αιώνα, όταν ο λαός της Κωνσταντινούπολης σώθηκε από την επίθεση των Αβάρων μετά από παρέμβαση της Παναγίας, όλοι έψαλλαν στην Αγία Σοφία τον Ακάθιστο Ύμνο όρθιοι, εξ’ ου και το όνομά του. Τότε, μάλλον, γράφτηκε το πασίγνωστο αρχικό τροπάριο «Τη Υπερμάχω Στρατηγώ».
Η Ορθόδοξη Εκκλησία ψάλλει τους Χαιρετισμούς κάθε Παρασκευή βράδυ, τις πρώτες 5 εβδομάδες της Μεγάλης Σαρακοστής.
Για την ακρίβεια, κόβουμε τους Χαιρετισμούς σε 4 κομμάτια, λέγονται «4 στάσεις» και λέμε από ένα κάθε Παρασκευή, ενώ την 5η Παρασκευή λέγεται ολόκληρο το έργο.
Τους Χαιρετισμούς τους απαγγέλλει με τη μουσική τους ο ιερέας. Πριν απ” αυτό, οι ψάλτες έχουν ψάλει ένα άλλο περίφημο μουσικό και ποιητικό έργο, που λέγεται «κανόνας των Χαιρετισμών» (οι κανόνες είναι ένα άλλο είδος βυζαντινής κλασικής μουσικής) και δημιουργός του είναι ένας ακόμη κορυφαίος ποιητής και μουσικός του Βυζαντίου, ο άγιος Ιωσήφ ο Υμνογράφος.
Πολλοί ορθόδοξοι χριστιανοί μέσα στους αιώνες (και σήμερα) συνηθίζουν να διαβάζουν τους Χαιρετισμούς κάθε βράδυ, πριν κοιμηθούν, αντί για άλλη προσευχή. Από τις πολλές φορές, συχνά τους μαθαίνουν απ” έξω. Η συνήθεια αυτή είναι πολύ ωραία και σωστή, αφού οι ορθόδοξοι προτιμούμε να προσευχόμαστε με τις προσευχές της Εκκλησίας, παρά με προσευχές που δημιουργούμε εκείνη τη στιγμή (αν και λέμε στο Θεό και τέτοιες, αυτοσχέδιες, προσευχές). Ένας λόγος είναι ότι έτσι ο νους μας ξεκουράζεται και μπορεί να γίνει η προσευχή κυρίως με την καρδιά, δηλ. να στραφούμε ψυχικά προς το Θεό, χωρίς να απασχολούμαστε με το να φτιάξουμε εκείνη την ώρα τα λόγια που θα του πούμε. Και φυσικά, όταν διαβάζουμε μια προσευχή από βιβλίο (π.χ. τους Χαιρετισμούς ή ένα παρακλητικό κανόνα), ξέρουμε τι ακριβώς θέλουμε να πούμε στην Παναγία, στο Θεό ή σε έναν άγιο – κι εκείνος επίσης το ξέρει (ακόμα κι αν εμείς δεν ξέρουμε τι θέλουμε να του πούμε, εκείνος ξέρει τι υπάρχει στην καρδιά μας και, καθώς στρεφόμαστε προς αυτόν πνευματικά μέσω της προσευχής που διαβάζουμε, είναι σα να του το λέμε).

πηγή


Στοιχεία από Βικιπαίδεια:

Ο Ακάθιστος Ύμνος αποτελείται από 24 «οίκους» (στροφές),
Ο πρώτοι δώδεκα οίκοι του (Α-Μ) αποτελούν το ιστορικό μέρος. Εκεί εξιστορούνται τα γεγονότα από τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου μέχρι την Υπαπαντή, ακολουθώντας τη διήγηση του Ευαγγελιστή Λουκά. Αναφέρεται ο Ευαγγελισμός (Α, Β, Γ, Δ), η επίσκεψη της εγκύου Παρθένου στην Ελισάβετ (Ε), οι αμφιβολίες του Ιωσήφ (Ζ), η προσκύνηση των ποιμένων (Η) και των Μάγων (Θ, Ι, Κ), η Υπαπαντή (Μ) και η φυγή στην Αίγυπτο (Λ), η οποία είναι η μόνη που έχει ως πηγή το απόκρυφο πρωτευαγγέλιο του Ψευδο-Ματθαίου.
Οι τελευταίοι δώδεκα (Ν-Ω) αποτελούν το θεολογικό ή δογματικό μέρος, στο οποίο ο μελωδός αναλύει τις βαθύτερες θεολογικές και δογματικές προεκτάσεις της Ενανθρώπισης του Κυρίου και το σκοπό της, που είναι η σωτηρία των πιστών.
Ο μελωδός βάζει στο στόμα του αρχαγγέλου, του εμβρύου Προδρόμου, των ποιμένων, των μάγων και των πιστών τα 144 συνολικά «Χαῖρε», τους Χαιρετισμούς προς τη Θεοτόκο, που αποτελούν ποιητικό εμπλουτισμό του χαιρετισμού του ΓαβριήλΧαῖρε Κεχαριτωμένη»), που αναφέρει ο Ευαγγελιστής Λουκάς (Λουκ. α΄ 28). 


Οι Χαιρετισμοί της Θεοτόκου


Ἡ Μήτηρ τοῦ Κυρίου ἐμφανισθεῖσα πολλάκις εἰς πολλούς Ἁγίους εἶπεν.
Ἐπειδή μου ἀρέσουν ὑπερβαλλόντως οἱ ὡραῖοι Ὕμνοι τῶν 24 Οἴκων, θά ἀγαπῶ, θά προστατεύω, θά σκέπω, καί θά φυλάττω ἀπό πᾶν κακόν πάνα Χριστιανόν, ὅστις θά μέ χαιρετίζη ἅπαξ τῆς ἡμέρας μέ τούς ὕμνους τούτους, καί θά ζῆ κατά τόν νόμο τοῦ Θεοῦ.
Κατά δέ τήν τελευταίαν ἡμέραν τῆς ζωῆς αὐτοῦ θά τόν ὑπερασπιστῶ καί ἐνώπιον τοῦ Υἱοῦ μου.

Τόν προσταχθέν μυστικῶς, λαβῶν ἐν γνώσει, ἐν τή σκηνή τοῦ Ἰωσήφ, σπουδή ἐπέστη, ὁ Ἀσώματος λέγων τή Ἀπειρογάμω. Ὁ κλίνας τή καταβάσει τούς Οὐρανούς, χωρεῖται ἀναλλοιώτως ὅλος ἐν Σοῖ. Ὄν καί βλέπων ἐν Μήτρᾳ Σου, λαβόντα δούλου μορφήν, ἐξίσταμαι κραυγάζειν Σου.
Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.
(3)γγελος Πρωτοστάτης. Οὐρανόθεν ἐπέμφθη,
Εἰπείν τή Θεοτόκω τό χαῖρε, (ἐκ γ’) (3) καί σύν τή
iἈσωμάτω φωνή σωματούμενον Σέ θεωρῶν, Κύριε,
Ἐξίστατο καί ἵστατο, κραυγάζων πρός Αὐτήν
Τοιαῦτα.

Χαῖρε, δι’ ἤς ἡ χαρά ἐκλάμψει
Χαῖρε, δι’ ἤς ἡ ἄρα ἐκλείψει.
Χαῖρε, τοῦ πεσόντος Ἀδάμ ἡ ἀνάκλησις
Χαῖρε, τῶν δακρύων τῆς Εὕας ἡ λύτρωσις.
Χαῖρε, ὕψος δυσανάβατον ἀνθρωπίνοις λογισμοίς
Χαῖρε, βάθος δυσθεώρητον καί Ἀγγέλων ὀφθαλμοίς.
Χαῖρε, ὅτι ὑπάρχεις Βασιλέως καθέδρα
Χαῖρε, ὅτι βαστάζεις τόν βαστάνοντα πάντα.
Χαῖρε, Ἀστήρ ἐμφαίνων τόν Ἥλιον
Χαῖρε, Γαστήρ ἐνθέου σαρκώσεως
Χαῖρε, δί ἤς νεουργεῖται ἡ κτίσις
Χαῖρε, δι’ ἤς βρεφουργεῖται ὁ Κτίστης.
Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.

Βλέπουσα ἡ Ἁγία, ἑαυτήν ἐν ἁγνείᾳ, φησί τῷ
Γαβριήλ θαρσαλέως. Τό παράδοξόν σου τῆς φωνῆς,
Δυσπαράδεκτόν μου τή ψυχή φαίνεται, ἀσπόρου
Γάρ συλλήψεως τήν κύησιν πῶς λέγεις; Κράζων
Αλληλουϊα
Γνῶσιν ἄγνωστον γνῶσαι, ἡ Παρθένος
Ζητοῦσα ἁγνῶν Υἱόν, πώς ἔστι τεχθῆναι
Δυνατόν;λέξον μοί. Πρός Ἤν ἐκεῖνος ἔφησεν
Ἐν φόβῳ, πλήν κραυγάζων οὕτω

Χαῖρε, βουλῆς ἀπορρήτου μύστις
Χαῖρε, σιγή δεομένων πίστις.
Χαῖρε, τῶν θαυμάτων Χριστοῦ τό προοίμιον
Χαῖρε, τῶν δογμάτων αὐτοῦ τό κεφάλαιον.
Χαῖρε, κλίμαξ ἐπουράνιε, δι’ ἤς κατέβη ὁ Θεός
Χαῖρε, γέφυρα μετάγουσα τούς ἐκ Γῆς πρός Οὐρανόν.
Χαῖρε, τό τῶν Ἀγγέλων πολυθρύλητον θαῦμα
Χαῖρε, τό τῶν δαιμόνων πολυθρήνητον τραῦμα.
Χαῖρε, τό Φῶς ἀρρήτως γεννήσασα
Χαῖρε, τό πώς μηδένα διδάξασα.
Χαῖρε, σοφῶν ὑπερβαίνουσα γνῶσιν
Χαῖρε, πιστῶν καταυγάζουσα φρένας.
Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.

Δύναμις τοῦ Ὕψιστου, ἐπεσκίασε τότε, πρός
Σύλληψιν τή Ἀπειρογάμω καί τήν εὔκαρπον
Ταύτης νηδύν, ὡς ἀγρόν ὑπέδειξεν ἠδύν ἄπασι, τοίς
Θέλουσι θερίζειν σωτηρίαν, ἐν τῷ ψάλλειν οὕτως

χουσα Θεοδόχον, ἡ Παρένος τήν Μήτραν,
Ἀνέδραμε πρός τήν Ἐλισάβετ, τό δέ βρέφος ἐκείνης
Εὐθύς ἐπιγνόν τόν ταύτης ἀσπασμόν, ἔχαιρε καί
Ἄλμασιν ὡς ἄσμασιν, ἐβόα πρός τήν Θεοτόκον
Αλληλούϊα

Χαῖρε, βλαστοῦ ἀμαράντου κλῆμα
Χαῖρε, καρποῦ ἀκηράτου κτῆμα.
Χαῖρε, γεωργόν γεωργοῦσα Φιλάνθρωπον
Χαῖρε, φυτουργόν τῆς ζωῆς ἠμῶν φύουσα.
Χαῖρε, ἄρουρα βλαστάνουσα εὐφορίαν οἰκτιρμῶν
Χαῖρε, τράπεζα βαστάζουσα εὐθηνίαν ἱλασμῶν.
Χαῖρε, ὅτι λειμώνα τῆς τρυφῆς ἀναθάλλεις
Χαῖρε, ὅτι λιμένα τῶν ψυχῶν ἑτοιμάζεις.
Χαῖρε, δεκτόν πρεσβείας θυμίαμα
Χαῖρε, παντός του κόσμου ἐξίλασμα.
Χαῖρε, Θεοῦ πρός θνητούς εὐδοκία
Χαῖρε, θνητῶν πρός Θεόν παρρησία.
Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.

Ζάλην ἔνδοθεν ἔχων, λογισμῶν ἀμφιβόλων, ὁ
Σώφρων Ἰωσήφ ἐταράχθη, πρός τήν ἄγαμον Σέ
Θεωρῶν, καί κλεψίγαμον ὑπονοῶν, Ἄμεμπτε
Μαθῶν δέ Σου τήν σύλληψιν ἐκ Πνεύματος Ἁγίου,
Ἔφη
Αλληλούϊα
κουσαν οἱ ποιμένες, τῶν Ἀγγέλων ὑμνούντων,
Τήν ἔνσαρκον Χριστοῦ παρουσίαν καί δραμόντες
Ὡς πρός Ποιμένα, θεωρούσι τοῦτον ὡς Ἀμνόν
Ἄμωμον, ἐν τή Γαστρι Μαρίας βοσκηθέντα, ἤν
Ὑμνοῦντες εἶπον

Χαῖρε, Ἀμνοῦ καί Ποιμένος Μήτηρ
Χαῖρε, αὐλή λογικῶν προβάτων.
Χαῖρε, ἀοράτων ἐχθρῶν ἀμυντήριον
Χαῖρε, Παραδείσου θυρῶν ἀκοικτήτιον.
Χαῖρε, ὅτι τά Οὐράνια συναγάλλεται τή Γῆ
Χαῖρε, ὅτι τά ἐπίγεια εὐγχορεύει Οὐρανοίς.
Χαῖρε, τῶν Ἀποστόλων τό ἀσίγητον στόμα
Χαῖρε, τῶν Ἀθλοφόρων τό ἀνίκητον θάρσος.
Χαῖρε, στερρόν τῆς Πίστεως ἔρεισμα
Χαῖρε, λαμπρόν της χάριτος γνώρισμα.
Χαῖρε, δι’ ἤς ἐγυμνώθη ὁ Ἅδης
Χαῖρε, δι’ ἤς ἐνεδύθημεν δόξαν.
Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.

Θεοδρόμον ἀστέρα, θεωρήσαντες Μάγοι, τή τούτου
Ἠκολούθησαν αἴγλη καί ὡς λύχνον κρατοῦντες
 Αὐτόν, δι’ αὐτοῦ ἠρεύνων κραταιόν Ἄνακτα καί
Φθάσαντες τόν Ἄφθαστον, ἐχάρησαν Αὐτῶ
Βοῶντες
Αλληλούϊα
δον παῖδες Χλαδαίων, ἐν χερσί τῆς Παρθένου,
Τόν πλάσαντα χειρί τούς ἀνθρώπους καί Δεσπότην
Νοοῦντες αὐτόν, εἰ δούλου ἔλαβεν μορφήν,
Ἐσπεῦσαν τοίς δώροις θεραπεῦσαι, καί βοῆσαι τή
Εὐλογημένη

Χαῖρε, ἀστέρος ἀδύτου Μήτηρ
Χαῖρε, αὐγή μυστικῆς ἡμέρας.
Χαῖρε, τῆς ἀπάτης τήν κάμινον σβέσασα.
Χαῖρε, τῆς Τριάδος τούς μύστας φωτίζουσα.
Χαῖρε, τύραννον ἀπάνθρωπον ἐκβαλοῦσα τῆς ἀρχῆς
Χαῖρε, Κύριον Φιλάνθρωπον ἐπιδείξασα Χριστόν.
Χαῖρε, ἡ τῆς βαρβάρου λυτρουμένη θρησκείας
Χαῖρε, ἡ τοῦ βορβόρου ρυομένη τῶν ἔργων.
Χαῖρε, πυρός προσκύνησιν παύσασα
Χαῖρε, φλογός παθῶν ἁπαλλάττουσα.
Χαῖρε, πιστῶν ὁδηγέ σωφροσύνης
Χαῖρε, πασῶν γενεῶν εὐφροσύνη.
Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.

Κήρυκες Θεοφόροι, γεγονότες οἱ Μάγοι,
Ὑπέστρεψαν εἰς τήν Βαβυλώνα ἐκτελέσαντές Σου
Τόν χρησμόν, καί κηρύξαντες Σέ τόν Χριστόν
Ἄπασιν, ἄφεντες τόν Ἡρώδην ὡς ληρώδη, μή
Εἰδότα ψάλλειν
Αλληλούϊα
Λάμψας ἐν τή Αἰγύπτο, φωτισμόν Ἀληθείας,
Ἐδίωξας τοῦ ψεύδους τό σκότος τά γάρ εἴδωλα
Ταύτης, Σωτήρ, μή ἐνέγκαντά Σου τήν ἰσχύν,
Πέπτωκεν οἱ τούτων δέ ρυσθέντες, ἐβόων πρός τήν
Θεοτόκων

Χαῖρε, ἀνόρθωσις τῶν ἀναθρώπων
Χαῖρε, κατάπτωσις τῶν δαιμόνων.
Χαῖρε, τῆς ἀπάτης τήν πλάνην πατήσαντα
Χαῖρε, τῶν εἰδώλων τόν δόλον ἐλέγξασα.
Χαῖρε, θάλασσα ποντίσασα Φαραώ τόν νοητόν
Χαῖρε, πέτρα ἡ ποτίσασα τούς διψώντας τήν ζωήν.
Χαῖρε, πύρινε στύλε, ὁδηγῶν τούς ἐν σκότει
Χαῖρε, σκέπη τοῦ κόσμου πλατυτέρα νεφέλης.
Χαῖρε, τροφή τοῦ Μάννα διάδοχε
Χαῖρε, τρυφῆς Ἁγίας διάκονε.
Χαῖρε, ἡ Γῆ τῆς Ἐπαγγελίας
Χαῖρε, ἐξ ρέει μέλι καί γάλα.
Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.


Μέλλοντος Συμεωνός, τοῦ παρόντος αἰῶνος,
Μεθίστασθαι τοῦ ἀπατεῶνος, ἐπεδόθης ὡς βρέφος
Αὐτῶ, ἀλλά ἐγνώσθης τούτω καί Θεός τέλειος
Διόπερ ἐξεπλάγη Σου, τήν ἄρρητον σοφίαν,
Κράζων
Αλληλούϊα
Νέαν ἔδειξε κτίσιν, ἐμανίσας ὁ Κτίστης, ἠμίν τοίς
Ὑπ’ αὐτοῦ γενομένοις, ἐξ ἀσπόρου βλαστήσας
Γαστρός, καί φυλάξας ταύτην, ὥσπερ ἤν ἄφθορον
Ἴνα τό θαῦμα βλέποντες, ὑμνήσωμεν Αὐτήν
Βοῶντες

Χαῖρε, τό ἄνθος τῆς ἀφθαρσίας
Χαῖρε, τό στέφος τῆς ἐγκρατείας.
Χαῖρε, ἀναστάσεως τύπον ἐκλάμπουσα
Χαῖρε, τῶν Ἀγγέλων τόν βίον ἐμφαίνουσα.
Χαῖρε, δένδρον ἀγλαόκαρπον, ἐξ οὐ τρέφονται πιστοί
Χαῖρε, ξύλον εὐσκιόφυλλον, ὑφ’ οὐ σκέπτονται πολλοί.
Χαῖρε, κυοφοροῦσα ὁδηγόν πλανωμένοις
Χαῖρε, ἀπογεννώσα λυτρωτήν αἰχμαλώτοις.
Χαῖρε, Κριτού δικαίου δυσώπησις
Χαῖρε, πολλῶν πταιόντων συγχώρησις
Χαῖρε, στολή τῶν γυμνῶν παρρησίας
Χαῖρε, στροργή πάντα πόθον νικώσα.
Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.

Ξένον τόκον ἰδόντες, ξενωθῶμεν τοῦ κόσμου, τόν
Νοῦν εἰς Οὐρανόν μεταθέντες διά τοῦτο γάρ ὁ ὑψηλός Θεός, ἐπί Γῆς ἐφάνη ταπεινός ἄνθρωπος,
Βουλόμενος ἐλκύσαι πρός τό ὕψος, τούς Αὐτῶ
Βοώντας
Αλληλούϊα
λος ἤν ἐν τοίς κάτω, καί τῶν ἄνω οὐδόλως, ἀπήν
Ὁ ἀπερίγραπτος Λόγος συγκατάβασις γάρ Θεϊκή,
Οὐ μετάβασις δέ τοπική γέγονε καί τόκος ἐκ
Παρθένου Θεολήπτου, ἀκουούσης ταῦτα

Χαῖρε, Θεοῦ ἀχωρήτου χώρα
Χαῖρε, σεπτοῦ μυστηρίου θύρα.
Χαῖρε, τῶν ἀπίστων ἀμφίβολον ἄκουσμα
Χαῖρε, τῶν πιστῶν ἀναμφίβολον καύχημα.
Χαῖρε, ὄχημα πανάγιόν του ἐπί τῶν Χερουβίμ
Χαῖρε, οἴχημα πανάριστον τοῦ ἐπί τῶν Σεραφείμ.
Χαῖρε, ἡ ταναντία εἰς ταυτό ἀγαγοῦσα
Χαῖρε, ἡ παρθενίαν καί λοχείαν ζευγνύσα.
Χαῖρε, δι’ ἤς ἐλύθη παράβασις
Χαῖρε, δί΄ἤς ἠνοίχθη Παράδεισος.
Χαῖρε, ἡ κλεῖς τῆς Χρίστου Βασιλείας
Χαῖρε, ἐλπίς ἀγαθῶν αἰωνίων.
Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.

Πάσα φύσις Ἀγγέλων, κατεπλάγη τό μέγα, τῆς Σῆς
Ἐνανθρωπήσεως ἔργον τόν ἀπρόσιτον γάρ ὡς
Θεόν, ἐθεώρει πασι προσιτόν ἄνθρωπον, ἠμίν μέν
Συνδιάγοντα, ἀκούοντα δέ παρά πάντων οὕτως

Αλληλούϊα
Ρήτορας πολυφθόγγους, ὡς ἰχθύας ἀφώνους,
Ὀρῶμεν ἐπί Σοῖ, Θεοτόκε ἀπρούσι γάρ λέγειν τό
Πῶς, καί Παρθένος μένεις καί τεκείν ἴσχυσας
Ἠμεῖς δέ τό μυστήριον θαυμάζοντες, πιστῶς
Βοῶμεν

Χαῖρε, σοφίας Θεοῦ δοχεῖον
Χαῖρε, προνοίας αὐτοῦ ταμεῖον.
Χαῖρε, φιλοσόφους ἀσόφους δεικνύουσα
Χαῖρε, τεχνολόγους ἀλόγους ἐλέγχουσα.
Χαῖρε, ὅτι ἐμωράνθησαν οἱ δεινοί συζητηταί
Χαῖρε, ὅτι ἐμαράνθησαν οἱ τῶν μύθων ποιηταί.
Χαῖρε, τῶν Ἀθηναίων τᾶς πλοκᾶς διασπώσα
Χαῖρε, τῶν ἁλιέων τᾶς σαγήνας πληροῦσα.
Χαῖρε, βυθοῦ ἀγνοίας ἐξέλκουσα
Χαῖρε, πολλούς ἐν γνώσει φωτίζουσα.
Χαῖρε, ὀλκᾶς τῶν θελόντων σωθῆναι
Χαῖρε, λιμήν τῶν τοῦ βίου πλωτήρων.

Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.

Σῶσαι θέλων τόν κόσμον, ὁ τῶν ὅλων Κοσμήτωρ,
Πρός τοῦτον αὐτεπάγγελτος ἦλθε καί Ποιμήν
Ὑπάρχων ὡς Θεός, δι’ ἠμᾶς ἐφάνη καθ’ ἠμᾶς
Ἄνθρωπος ὁμοίω γάρ τό ὅμοιον καλέσας, ὡς Θεός
Ἀκούει


Αλληλούϊα
Τεῖχος εἰ τῶν παρθένων, Θεοτόκε Παρθένε, καί
Πάντων τῶν εἰς Σέ προστρεχόντων ὁ γάρ του
Οὐρανοῦ καί τῆς Γῆς, κατεσκεύασε Σέ Ποιητής,
Ἄχραντε, οἰκήσας ἐν τή Μήτρα Σου, καί πάντας
Σοί προσφωνείν διδάξας

Χαῖρε, ἡ στήλη τῆς παρθενίας
Χαῖρε, ἡ πύλη τῆς σωτηρίας.
Χαῖρε, ἀρχηγέ νοητῆς ἀναπλάσεως
Χαῖρε, χορηγέ θεϊκῆς ἀγαθότητος.
Χαῖρε, Σύ γάρ ἀνεγέννησας τούς συλληφθέντας αἰσχρῶς
Χαῖρε, Σύ γάρ ἐνουθέτησας τούς συληθέντας τόν νοῦν
Χαῖρε, ἡ τόν φθορέα τῶν φρενῶν καταργοῦσα
Χαῖρε, ἡ τόν σπορέα τῆς ἁγνείας τεκοῦσα.
Χαῖρε, παστάς ἀσπόρου νυμφεύσεως
Χαῖρε, πιστούς Κυρίω ἁρμόζουσα.
Χαῖρε, καλή κουροτρόφε παρθένων
Χαῖρε, ψυχῶν Νυμφοστόλε Ἁγίων.

Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.
μνος ἅπας ἡττᾶται, συνεκτείνεσθαι σπεύδων, τῷ
Πλήθει τῶν πολλῶν οἰκτιρμῶν Σου ἰσαρίθμους
Γάρ τή ψάμμω ὠδᾶς, ἄν προσφέρωμεν Σοί,
Βασιλεῦ Ἅγιε, οὐδέν τελοῦμεν ἄξιον, ὧν δέδωκας
Ἠμίν τοίς Σοί βοώσιν

Αλληλουϊα
Φωτοδόχον λαμπάδα, τοίς ἐν σκότει φανείσαν,
Ὀρῶμεν τήν Ἁγίαν Παρθένον τό γάρ ἄϋλον
Ἄπτουσα φῶς ὁδηγεῖ πρός γνῶσιν Θεϊκήν
Ἅπαντας, αὐγή τόν νοῦν φωτίζουσα, κραυγή δέ
Τιμωμένη ταῦτα

Χαῖρε, ἀκτίς νοητοῦ Ἡλίου
Χαῖρε, βολίς τοῦ ἀδύτου φέγγους.
Χαῖρε, ἀστραπή τᾶς ψυχᾶς καταλάμπουσα
Χαῖρε, ὡς βροντή τούς ἐχθρούς καταπλήττουσα.
Χαῖρε, ὅτι τόν πολύρρυτον ἀναβλύζεις ποταμόν.
Χαῖρε, τῆς κολυμβήθρας ζωγραφοῦσα τόν τύπον
Χαῖρε, τῆς ἁμαρτίας ἀναροῦσα τόν ρύπον.
Χαῖρε, λουτήρ ἐκπλύνων συνείδησιν
Χαῖρε, κρατήρ κιρνῶν ἀγαλλίασιν.
Χαῖρε, ὀσμή τῆς Χριστοῦ εὐωδίας
Χαῖρε, ζωή μυστικῆς εὐωχίας.
Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.

Χάριν δοῦναι θελήσας, ὀφλημάτων ἀρχαίων, ὁ
Πάντων χρεωλύτης ἀνθρώπων, ἐπεδήμησε δι’
Ἑαυτοῦ, πρός τούς ἀποδήμους της αὐτοῦ χάριτος
Καί σχίσας τό χειρόγραφον, ἀκούει παρά πάντων
Οὕτως
Ἅλληλουϊα

Ψάλλοντές Σου τόν Τόκον, ἀνυμνοῦμεν Σέ
Πάντες, ὡς ἔμψυχον Ναόν, Θεοτόκε ἐν τή Σή γάρ
Οἰκήσας Γαστρι ὁ συνέχων πάντα τή χειρί Κύριος,
Ἠγίασεν, ἐδόξασεν, ἐδίδαξε βοάν πάντας


Χαῖρε, σκηνή τοῦ Θεοῦ καί Λόγου
Χαῖρε, Ἁγία Ἁγίων μείζων.
Χαῖρε, κιβωτέ χρυσωθεῖσα τῷ Πνεύματι
Χαῖρε, θησαυρέ τῆς ζωῆς ἀδαπάνητε.
Χαῖρε, τίμιον διάδημα, Βασιλέων εὐσεβῶν
Χαῖρε, καύχημα σεβάσμιον, Ἱερέων εὐλαβῶν.
Χαῖρε, τῆς Ἐκκλησίας ὁ ἀσάλευτος πύργος
Χαῖρε, τῆς Βασιλείας τό ἀπόρθητον τεῖχος.
Χαῖρε, δι’ ἤς ἐγείρονται τρόπαια
Χαῖρε, δι’ ἤς ἐχθροί καταπίπτουσι.
Χαῖρε, χρωτός τοῦ ἐμοῦ θεραπεία
Χαῖρε, ψυχῆς τῆς ἐμῆς σωτηρία.
Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.

Πανύμνητε Μῆτερ, ἡ τεκοῦσα τῶν πάντων,
Ἁγίων Ἁγιώτατον Λόγον (ἐκ γ’) (3) δεξαμενή
Τήν νῦν προσφοράν, ἀπό πά΄σής ρύσαι συμφορᾶς
Ἅπαντας καί τῆς μελλούσης λύτρωσαι κολάσεως
Τούς συμβοώντας
Ἅλληλοϊα
Κοντάκιον. Ἦχος Πλ. Δ΄
Τή Ὑπερμάχω Στρατηγῶ τά νικητήρια, ὡς
Λυτρωθεῖσα τῶν δεινῶν εὐχαριστήρια, ἀναγράφω
Σοί ἡ Πόλις Σου, Θεοτόκε. Ἀλλ’ ὡς ἔχουσα τό
Κράτος ἀπροσμάχητον, ἐκ παντοίων μέ κινδύνων
Ἐλευθέρωσον, ἴνα κράζων Σοί

Χαῖρε, Νύμφη Ἀνύμφευτε.

Θεοτόκιον. Ἦχος Γ’.
Τήν ὡραιότητα τῆς Παρθενίας Σου καί τό
Ὑπέρλαμπρον τό τῆς Ἁγνείας Σου, ὁ Γαβριήλ
Καταπλαγεῖς, ἐβοά Σοί, Θεοτόκε Ποιόν Σοί
Ἐγκώμιον, προσαγάγω ἐπάξιον; Τί δέ ὀνομάσω Σέ;
Ἀπορῶ καί ἐξίσταμαι. Διό, ὡς προσετάγην, βοῶ
Σοί

Χαῖρε, ἡ Κεχαριτωμένη

Δι’ εὐχῶν τῶν Ἁγίων Πατέρων ἠμῶν, Κύριε,
Ἰησοῦ Χριστέ, ὁ Θεός ἠμῶν, ἐλέησον καί σῶσον
Ἠμᾶς. Ἀμήν.

Πηγή Υλικού
Παναγία Πορταΐτισσα, Ιερά Μονή Ιβήρων Αγίου Όρους σελ. 1-15


Επιλογή υλικού
Αικατερίνη Διαμαντοπούλου 
Υπεύθυνη Υλικού των Ιστοχώρων του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων

πηγή 

27 σχόλια:

  1. ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΝΑΤΗ [ 9 ] ΠΡΩΙΝΗ...ΕΜΕΙΝΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΑΛΛΕΣ ΕΞΙ [ 6 ] ΩΡΕΣ...ΚΑΙ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ 15 [ = 6 ] Μ.Μ.


    Η ΕΝΑΤΗ ΠΡΩΙΝΗ [ 9 = 3 ΕΙΣ ΤΗΝ 2 = 23 = ΠΕΝΤΑΛΦΑ ] ...ΕΜΕΙΝΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΕΠΙΣΗΣ ΕΞΙ ΩΡΕΣ [ 6 = 2 ΕΠΙ 3 = 23 ]..ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ 15 Μ.Μ. [ 15 = 6 ]...

    ΟΛΗ Η ΣΤΑΥΡΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ TA ΤΡΙΑ ΕΞΑΡΙΑ [ 666 ]... ΚΑΙ TA ΤΡΙΑ 23 ...ΟΠΟΥ 23 [ = TO W = ΠΕΝΤΑΛΦΑ ] ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ EKTO [ 6 ] ΓΡΑΜΜΑ ΣTHN EΒΡΑΙΚΗ ΑΛΦΑΒΗΤΟ...ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ W ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΕΠΑΝΩ [ = 23] ...KAI ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ 2 ΚΑΙ ΤΟ 3 [ = 23 ]...
    ΤΟ W ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΔΙΓΑΜΜΑ [ ΟΠΟΥ ΓΑΜΜΑ = 3 ΕΠΙ 2 = 6 ] ...ΣΥΝΕΠΩΣ WWW = 666 ...ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΔΥΟ [ 2 ] ΤΡΕΙΣ [ 3 ] ΦΟΡΕΣ [ WWW = 23 ]...

    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟΝ ΑΔΗ 33 ΩΡΕΣ [ ΕΝΝΕΑ ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ 24 ΩΡΕΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ] ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ...ΓΙΑΤΙ ΤΟ 33 ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ...ΚΑΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ...


    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://katohika.gr/diethni/epithesi-stin-panagia-parision-xeria-psila-atoma-kleistikan-nao/

    ΚΩΣΤΑ ΚΟΙΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ...ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. https://www.google.gr/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fimg.discogs.com%2FEDCEtUP5maOnAE3zBxm6x44YOu4%3D%2Ffit-in%2F600x590%2Ffilters%3Astrip_icc()%3Aformat(jpeg)%3Amode_rgb()%3Aquality(90)%2Fdiscogs-images%2FR-422458-1431031789-KVSTA 7259.jpeg.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.discogs.com%2FBlack-Sabbath-Born-Again%2Frelease%2F422458&docid=EUQanP4vfhiK7M&tbnid=7vUYOGOkZ4_z5M%3A&vet=10ahUKEwj2isDCjOvcAhWEdpoKHY6XDnIQMwgzKAIwAg..i&w=600&h=590&bih=701&biw=1511&q=BLACK%20SABBATH%20BORN%20AGAIN&ved=0ahUKEwj2isDCjOvcAhWEdpoKHY6XDnIQMwgzKAIwAg&iact=mrc&uact=8


    ΚΩΣΤΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΡΑΤΟΥΚΛΗ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ...ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1983...ΤΩΝ BLACK SABBATH [ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ... BORN AGAIN ] ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΔΕΚΑΤΟ [ 11 = 23 ] ΑΛΜΠΟΥΜ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ HEAVY METAL [ ΣΑΤΑΝΙΚΗΣ ] ΜΟΥΣΙΚΗΣ ...


    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΚΟΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΜΑΣ.
    Η ΜΕΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ.

    Ονομάζεται και το Πάσχα του καλοκαιριού.
    Εγω προτιμώ το
    Η ΛΑΜΠΡΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
    (Έλάχιστα χρόνια πιο πριν το Πασχα το ονομάζαμε οι Ελληνες ΜΟΝΟΝ ΛΑΜΠΡΗ. Ποίοι "έξυπνοι" το άλλαξαν;)
    Χρόνια πολλά και ευλογημένα.
    Είθε Η Υπεραγία Θεοτόκος μας να εισακούσει τις παρακλήσεις μας και να μας απελευθερώσει από την εξακοσίων ετών σκλάβιά μας.

    Ανεβάζει στα Ουράνια…
    Απολυτίκιο Κοιμήσεως της Θεοτόκου - 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
    https://www.youtube.com/watch?v=J-ydExZJTow

    ΕΞΑΙΣΙΟ
    Η ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ(με γράμματα)
    https://www.youtube.com/watch?v=mmJun-Ih1R0

    ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
    Απόστολοι εκ περάτων
    https://www.youtube.com/watch?v=1yrajABe1RM

    «Ἀπόστολοι ἐκ περάτων»
    Ἦχος γ’
    Ὁ οὐρανὸν τοῖς ἄστροις
    Ἀπόστολοι ἐκ περάτων, συναθροισθέντες ἐνθάδε, Γεθσημανῆ τῷ χωρίῳ, κηδεύσατέ μου τὸ σῶμα, καὶ σύ, Υἱὲ καὶ Θεέ μου, παράλαβέ μου τὸ πνεῦμα.

    Ὁ γλυκασμὸς τῶν Ἀγγέλων, τῶν θλιβομένων ἡ χαρά, χριστιανῶν ἡ προστάτις, Παρθένε Μήτηρ Κυρίου, ἀντιλαβοῦ μου καὶ ῥῦσαι, τῶν αἰωνίων βασάνων.

    Καὶ σὲ μεσίτριαν ἔχω, πρὸς τὸν φιλάνθρωπον Θεόν, μή μου ἐλέγξῃ τὰς πράξεις, ἐνώπιον τῶν Ἀγγέλων, παρακαλῶ σε, Παρθένε, βοήθησόν μοι ἐν τάχει.

    Χρυσοπλοκώτατε πύργε, καὶ δωδεκάτειχε πόλις, ἡλιοστάλακτε θρόνε, καθέδρα τοῦ Βασιλέως, ἀκατανόητον θαῦμα, πῶς γαλουχεῖς τὸν Δεσπότην;
    https://agioskosmasoaitolos.wordpress.com/2013/08/03/%E1%BC%80%CF%80%E1%BD%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%E1%BC%90%CE%BA-%CF%80%CE%B5%CF%81%E1%BD%B1%CF%84%CF%89%CE%BD-%E1%BD%81-%CE%B3%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%BC%E1%BD%B8%CF%82/

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οσο μας ανήκει η Ελλάδα μας σήμερα , άλλο τόσο ανήκε και στους προγόνους μας “λίγα” χρόνια πρίν την γέννηση Του Θεανθρώπου Ιησού Χριστό μας από Την Υπεραγία Θεοτόκο μας. Λογικότατη λοιπόν η εξήγηση για τας πλοκάς των Αθηναίων.

    Το Δωδεκάθεο είναι Αιγυπτιακής προέλευσης!
    Οι Αιγύπτιοι τι να λένε άραγε;

    "Λάμψας ἐν τή Αἰγύπτο, φωτισμόν Ἀληθείας,..."

    Απόδοση στα νεα Ελληνικά.

    “Ἀφοῦ ἔλαμψες στὴν Αἴγυπτο τὸ φωτισμὸ τῆς θείας ἀλήθειας, ἀφάνισες τὸ σκοτάδι τοῦ ψεύδους· γιατὶ τὰ εἴδωλα αὐτῆς, μὴ μπορώντας νὰ ἀντέξουν τὴ δύναμὴ σου, Σωτήρα, γκρεμίστηκαν· κι ἐκεῖνοι ποὺ λυτρώθηκαν ἀπὸ αὐτὰ φώναζαν δυνατὰ στὴ Θεοτόκο·

    Χαῖρε, ἐσὺ ποὺ ἔγινες ἡ ἀνόρθωση τῶν ἀνθρώπων· χαῖρε, ἐσὺ ποὺ ἔγινες ἡ κατάπτωση τῶν δαιμόνων.

    Χαῖρε, ἐσὺ ποὺ διέλυσες τὴν πλάνη τῆς ἀπάτης· χαῖρε, ἐσὺ ποὺ ἤλεγξες τὸ δόλο τῶν εἰδώλων.”


    http://users.sch.gr/aiasgr/Theotokos_Maria/Ymnoi/Oi_Xairetismoi_ths_Theotokou.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 17 ΣΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ [ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΝΕΩΝ ] ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΦΗΣΕΙ ΜΙΣΟ...

    ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ TON ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΑΝΤΙΠΡΑΞΙΣ-ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ...Η ΔΙΠΛΗ [ = 2 = 11 = 23 ] ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΔΗΛΩΝΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΥΠΟΝΝΟΕΙ [ Η ΑΝΤΙΠΡΑΞΙΣ ]...ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ...ΕΝΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΩΣ ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΝΑΜΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ 16 [ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΑΡΙΘΜΟΥ ... 4 ΕΠΙ 4]...ΚΑΙ ΤΟ 18 ΔΙΠΛΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ [ ΤΟ 3 ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΠΙ 2 ]...ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΟ ΤΡΙΠΛΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ [ 2.2.2 ΑΛΛΙΩΣ 11 11.11. ΑΛΛΙΩΣ 23.23.23...ΑΛΛΙΩΣ W W W ...ΑΛΛΙΩΣ 666 ]...

    O AΡΙΘΜΟΣ 17 ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΛΑΤΙΝΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΤΑΦΟΠΛΑΚΕΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ...ΕΝΩ ΚΑΙ Η DECAEPTAPHOBIA [ ΔΕΚΑΕΠΤΑΦΟΒΙΑ ...Ο ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΚΑΕΠΤΑ ] ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΗ ΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ...

    ΥΓ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ [ Η ΚΑΙ ΚΛΑΜΑΤΑ ]... 17 ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΝΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ...ΜΕ ΤΑ ΕΞΙ ΔΟΚΑΡΙΑ ΝΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ 23 [ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ]...ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 8 [ = 23 ] ΗΜΙΚΥΚΛΙΑ [ 2 ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ 2 ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙ 4 ΣΤΑ ΚΟΡΝΕΡ ]...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ 22 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΣΥΝ ΕΝΑΣ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ [ = 23 ] ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ...ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 8 [ = 23 ] ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 4 ΚΟΡΝΕΡ [ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΟΣΟ ΜΑΚΡΥΑ ΠΕΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΟΤΑΝ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΚΟΡΝΕΡ ]...ΚΑΘΕ ΠΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 23 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ...

    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιάννη,

    σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες και την αριθμολογική σου ανάλυση, η οποία πρέπει να ομολογήσω ότι με πονοκεφάλιασε γιατί δεν το κατέχω πλήρως το αριθμολογικό θέμα, και δεν μού έχει δώσει και κανένας εγγυήσεις ότι μπορώ να στηριχτώ σε αυτό για εξαγωγή συμπερασμάτων.

    ΟΞΩ ΑΠΟ ΔΩ ΟΙ ΠΛΟΚΕΣ ΤΩΝ ΑΝΟΜΩΝ ΛΟΙΠΟΝ, ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΑΝΝΗ..

    ..ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΩΣΤΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΟΛΟΓΙΑ...ΑΛΛΑ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΔΙΠΟΔΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΕΣ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ...ΓΙΑΤΙ Η ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΖΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ...

      ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΙΝ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΤΑ ΕΣΤΕΙΛΑ .... ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΒΑΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ 38 [ = 11 = 23 ΝΕΚΡΟΙ ...ΚΟΙΤΑ ΤΩΡΑ ] ΕΣΤΕΙΛΑ ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΑ ...ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΝΕ ΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΟΛΥΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΥΚΑΙΡΗΣΩ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΙ ΑΛΛΑ...

      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ...Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ...

      Διαγραφή
    2. ΑΜΗΝ ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ!

      ΚΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: 3+8=11 ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.
      ΤΟ 23 ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ;

      Διαγραφή
    3. ΣΕ ΕΝΑ ΡΟΛΟΙ ΤΟΙΧΟΥ ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΗ Η ΕΝΔΕΚΑΤΗ ΠΡΩΙΝΗ ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΔΕΚΑΤΗ ΒΡΑΔΥΝΗ [ 23 ]...ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΚΑ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ 11 ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ 12 [ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ = 23 ]...ΓΙΑΤΙ ΤΟ - ΠΕΔΙΟ - ΞΕΡΕΙ...

      ΥΓ.-1 ΚΩΣΤΑΚΗ [ ΓΑΤΑΚΙ ] ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΣΟΥ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ


      ΥΓ.-2 ΡΕ ΦΙΛΕ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΕΝΦΙΚΑ...ΤΟΝ ΙΒΑΝ ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΠΟΥΚΑΡΕΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΕΣΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΑΣΝΙΚΩΦ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ...ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΟΚΑΡΑ...ΔΙΜΗΝΗ ΑΠΟΒΟΛΗ...




      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      Διαγραφή
    4. Δεν έχει σημασία τί είμαι εγώ. Ο Διόδοτος όμως από την αρχή που ξεκίνησε δήλωσε ΠΑΟΚΑΡΑ!
      Αλλά και τον Ιβάν τον πάω από χρόνια. Και νά που κατέβασε σώβρακα και μάσκες από τα συριζο-λύματα.

      Διαγραφή
  8. https://katohika.gr/diethni/periergi-eikona-stin-aigipto-anakalipsan-xristes-google-earth-vinteo/
    ΕΓΩ ΕΓΩ ΣΤΑ ΕΙΠΑ ΕΣΥ ΒΓΑΛΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ...ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ...ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΙΣ...ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΝΤΩΣ, ΠΟΛΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ 2016 ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ.
      ΤΊ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΑΑΔΙΝ;

      Διαγραφή
  9. ΤΩΡΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ ΕΓΩ ...ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΟΧΙ...ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΠΑΜΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΟΧΙ ΟΛΑ [ Η ΑΠΛΑ ΕΤΣΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ]...ΧΑ ΧΑ ΧΑ [ ΞΑΝΑ ]...


    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
      ΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ.
      ΑΠΛΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΛΩΝΑ ΓΆΒΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. ΕΧΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΜΑΤΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΟΚ.

      Διαγραφή
  10. ΚΩΣΤΑ ΕΛΕΙΨΑ ΚΑΝΑ ΔΙΩΡΟ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ 28 ΚΑΙ 29 UHF....EΓΩ ΕΙΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ ΠΟΜΠΟΥΣ ΕΒΛΕΠΕ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΚΕΡΑΙΑ...ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑ...ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΠΗΡΕ ΤΗΝ 22 ΙΝΤΣΩΝ CRT ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΑΛΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΗΝ 40 ΙΝΤΣΩΝ LCD ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΠΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΤΩΝ 22 ΙΝΤΣΩΝ ΝΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΙ ΑΥΤΗΝ ...ΠΕΦΤΕΙ Η ΜΙΚΡΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑ...ΑΛΛΑ ΣΥΒΕΧΙΖΕ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ...



    ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΗΚΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ...ΦΥΣΙΚΑ Η ΜΙΚΡΗ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΚΤΗ ΕΠΙΑΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΤΗΣ ΔΕΚΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ...ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΥΟ ΒΥΣΜΑΤΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΑ 300 ΣΕ 75 OHM ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΘΑ ΤΟΥ ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΤΗΝ ΚΕΡΑΙΑ...ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΧΑΒΑ ΤΟΥ...ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΨΑΞΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Η ΚΕΡΑΙΑ ΤΟΥ...ΠΑΕΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ...

    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΞΕΡΟΛΊΑΣΗ, ΆΛΛΟ ΕΝΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ...

      Διαγραφή
    2. ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ;
      ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ.
      ΡΩΤΑΩ, ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ -ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ- ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΙΡΑΝ 🤣🤣🤣

      Διαγραφή
  11. ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΔΙΟΔΟΤΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΗΚΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΩΡΕΣ...ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΠΏΣ ΣΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ; ΑΠΟ ΠΟΎ ΟΡΜΩΜΕΝΟΣ;
      ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ, ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΟΔΟΤΟ. ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΑΜΦΙΔΡΟΜΩΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΩΝ.

      Διαγραφή
    2. ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΝΩ ΣΘΝΕΧΩΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ...ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΟΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ...ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ...

      Διαγραφή
    3. Εγώ δεν σε παρεξηγώ γιατί είσαι από τα πιο εντάξει άτομα στο ίντερνετ. Στρατιώτης της πατρίδος πραγματικός και παιδί του Χριστού.

      Διαγραφή
    4. THΣ ΜΑΜΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ [ ΤΕΦΑΡΙΚΙ ] ΕΙΜΑΙ...ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΣΤΑ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ...

      ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ...ΣΤΟΥΣ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ...ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ Ο ΛΑΖΑΡΟΣ ΑΛΛΑΞΕ ΖΩΔΙΟ...ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΣ...

      ΕΓΩ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ...ΕΔΩ ΠΙΣΤΕΨΑ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΩ...ΚΩΣΤΑ ΑΣΕ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ...ΞΕΚΟΥΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΟΡΜΙ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΛΙΩΣΕΙ...


      ΥΓ. ΣΤΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ...- ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΙΑ ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ...- ΣΕ ΜΕΣΣΑΙΟ Η ΜΕΓΑΛΟ ΠΙΑΤΟ ΡΩΑΤΕΙ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΓΚΑΡΣΟΝΙ...- ΣΕ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΟ ΑΝ ΕΧΕΤΕ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ ...

      ΡΕ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ Ο ΠΟΥΣΤΗΣ...ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      Διαγραφή
    5. ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΛΟΠΑΙΔΟ...

      ΛΟΙΠΟΝ, ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ; https://diodotos-k-t.blogspot.com/2018/08/blog-post_31.html

      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ, ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ. ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ. ΤΙΣ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ. ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΟΒΟΥΛΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΛΛΕΙΠΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΘΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ, Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ, Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ.

      ΠΕΡΙ ΛΑΖΑΡΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΑΣΑ ΤΊ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ.

      ΝΥΣΤΑΞΑ ΟΜΩΣ.. ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΣΗΚΩΝΟΜΑΙ ΣΤΙΣ 7ΜΙΣΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.
      ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ή ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ, ΘΑ ΤΑ ΔΩ ΑΥΡΙΟ.
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ.

      ΥΓ.
      ΤΑ ΟΥΦΟ ΕΙΝΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΚΑ
      Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΦΟ
      Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΚΟΣ
      🤣🤣🤣

      Διαγραφή
    6. ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ.
      ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΕΑ.
      ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΕΙΧΑ ΠΙΕΙ ΚΙΟΛΑΣ.

      Διαγραφή
    7. ΚΩΣΤΑ...Σ'ΩΡΑΙΟΣ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ...ΚΟΙΤΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΛΑΖΑΡΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟΝ ΑΝΕΣΤΗΣΕ ΑΝΟΙΞΗ...Ε ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ...ΤΟ ΖΩΔΙΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ...ΧΑ ΧΑ...

      ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ FANTASTIC FOUR... Ο ΚΟΤΖΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ [ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ]...Η ΔΟΥΡΟΥ ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ [ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΩΡΑ ]...ΤΟΣΚΑΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΠΥΡΣΟΣ [ ΜΟΛΟΤΩΦ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ]...ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ Ο ΑΛΕΞΗΣ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΛΑΣΤΙΧΑΝΘΡΩΠΟΣ...ΤΟ ΚΟΜΙΚ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ...


      ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ Ο.Ε.Α. ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΕΣΑΙ ΝΑ ΣΕ ΜΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΥΖΕΙ...ΕΙΧΑΜΕ ΟΜΗΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ...


      ΥΓ. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟΥΜΙΝΙΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΕΨΕ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΕΡΟΠΛΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α....1-ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΟ ΚΑΤΟΠΤΡΟ...2- ...3-ΑΝΤΑΥΓΕΙΕΣ ΣΤΟ ΜΑΛΛΙ...ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΕΣΥ...

      ΛΟΓΙΚΗ [ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΩΝ ]...ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ...

      ΛΟΓΙΚΗ [ Ο.Ε.Α. ]...ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ...

      ΛΟΓΙΚΗ [ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ]...ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΙΣ ΜΟΝΟΣ...


      ΥΓ. ΕΧΩ ΚΑΝΑ ΔΕΚΑΗΜΕΡΟ ΑΔΕΙΑ ΑΚΟΜΗ ...ΜΕΤΑ ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ ΤΕΛΟΣ..


      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ.

      Διαγραφή
  12. Αλουμινόχαρτο για σοκολατάκια μηπως;..

    Καλές βουτιές φίλε Γιάννη, στο υπόλοιπο της άδειας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή