Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018

Γιώργος, Κώστας, Βίκη...

Σχόλιο Διόδοτου: Είναι μεγάλη η χαρά του ιστολογίου μας, να διαπιστώνει καθημερινά, μέσα από καθημερινή προσωπική επαφή, αλλά και μέσα από τα σχόλια, ότι υπάρχουν πέραν του δέοντος νοήμονες, θαρραλέοι και αγωνιστικοί νέοι και νέες, που κάνουν την διαφορά μέσα στην απονευρωμένη και παραπλανημένη κοινωνία μας. Δεν θα αναφέρω πολλά ονόματα. Είναι αρκετά μεγάλη η λίστα. Κι άλλωστε φαίνεται ποιοι είναι, φαίνεται και η ηλικία τους, καθώς και η φρεσκάδα στην σκέψη τους και στην κρίση τους, τις γνώσεις τους μέσω ερευνών, κατά πολύ πιο αναβαθμισμένη θα έλεγα σε σχέση με την γενιά μου π.χ. Τους αναγνωρίζετε, και εδώ αλλά και σε άλλα αξιόλογα μπλογκ που επισκέπτονταν κι επισκέπτονται κατά καιρούς. Έχουμε αναρτήσει απόψεις τους, π.χ. Bougas, ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ, BladeRunner. Σήμερα σειρά έχει ο Γιώργος/A Hellene.
Στην σειρά διαδικτυακών εκπομπών "ΛΕΣΧΗΝΟΡΙΟΣ ΑΡΙΣΤΟΛΟΓΗΜΑΤΑ" που παρουσιάζουν και επιμελούνται οι αξιολογότατοι Κώστας Μπαχαρίας και Βίκη Θεοδωρακοπούλου, ερευνητές επιστημονικών θεμάτων, Κοινωνικής Μηχανικής, Ηθικής, Φιλοσοφίας κ.ά., και στο συγκεκριμένο  επεισόδιο, έχουν καλεσμένο τον σχολιαστή μας Γιώργο Κολοβό, ηλεκτρονικό και επίσης δεινό ερευνητή συναφών θεμάτων. Αυτό που με απόλυτη σιγουριά θα μπορούσα να πω, είναι ότι σίγουρα θα ωφεληθείτε από την παρούσα εκπομπή, και ειδικά στο μέρος 42:47 έως 56:52, στο οποίο επισημαίνεται πως η Αφύπνιση δεν θα πρέπει να μένει μόνο στην συγκέντρωση πληροφοριών για τον εχθρό, αλλά πώς εκμεταλλευόμενοι αυτό..εξοπλίζουμε καλύτερα την φαρέτρα μας και η ενασχόληση με το Κακό γίνεται ένα απλώς χρήσιμο πρώτο μέρος για να επικεντρωθούμε στη Νίκη του Καλού.  
Enjoy...


2 σχόλια:

  1. Παίδες, να διορθώσω πρωτίστως δύο λάθη που υπάρχουν στο βίντεο, αφού αυτό απετέλεσε έναν απολαυστικότατον αυτοσχεδιασμό που προέκυψε επειδή, έχοντας απανωτές διακοπές της διαδικτυακής συνδέσεως εκείνη την ημέρα, συνδέθηκα απλώς για να ενημερώσω πως δεν θα ήμουν σε θέση να συμμετάσχω στην προγραμματισμένη μας συζήτηση –ειδικά, δε, αφού δεν είχαμε κάνει ούτε πρόβα για τον ήχο μα ούτε και κάποιο προσχέδιο για τα θέματα που θα πιάναμε ή δεν θα αγγίζαμε. Η προχειρότητά του, δε, (π.χ. το ότι βγήκα δημοσίως με τις φόρμες μου δίχως να έχω καν ειδοποιήσει το σπίτι πως ευρίσκομαι σε συζήτηση ώστε να μην διακοπώ) δείχνει το μέγεθος του άγχους μου εξ' αιτίας των πιθανών επικείμενων διαδικτυακών αποσυνδέσεων· όπου μετά από κάθε μία από αυτές φαίνομαι να είμαι όλο και περισσότερο τεντωμένος: εξ' ου και ο χαρακτηρισμός του αποτελέσματος ως «απολαυστικό», αφού κατάφερα να εκτροχιάσω εντελώς, με εποικοδομητικό όμως (θέλω να θεωρώ) τρόπο, το αρχικό θέμα!

    1. Να ενημερώσω για την αστοχία της ετυμολογήσεως του όρου «Σαυρωτήρ»:

    Όλα τα αρσενικά ουσιαστικά εις -τηρ (σε -τήρας, στην Δημοτικά, που μας επέβαλλαν «για την ευκολία μας») καταδεικνύουν το κατάλληλο εργαλείο με το οποίο γίνεται η εργασία που περιγράφεται στο πρώτο συνθετικό του ουσιαστικού. Για παράδειγμα, ο ανελκυστήρ είναι η κατάλληλη διάταξη ώστε να «έλκει άνωδε» (να έλκει [κάτι] προς τα επάνω).

    Έτσι και ο Σαυρωτήρ αποτελεί το κατάλληλο εργαλείο για τις Σαύρες· και νομίζω (αρκετά ισχυρά) πως οι παππούδες μας όπλισαν περαιτέρω το δόρυ τους (το πολεμικό, επιθετικό τους εργαλείο, από το οποίον εξαρτάτο η ίδια τους η ζωή) ώστε μάλλον να θανατώνουν με αυτό τις Σαύρες, παρά για να τους …ξύνουν την πλατούλα ή να τις χαϊδεύουν!…

    2. Ενώ αναφέρεται εσφαλμένως ως Πολιτιστικός, ο ορθός όρος είναι Πολιτισμικός Μαρξισμός.

    -Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποιες σημειώσεις, τώρα, ώστε να γνωρίζουμε το πού ακριβώς βρισκόμαστε.

    Ελπίζω να μην θεωρείτε κάποιον τεχνοκράτη (ο κρατών τέχνας) ως …σοφόν άνθρωπο! Κάθε άλλο! Επειδή, σύμφωνα με τον Πλωτίνο, η διαφορά της θεωρίας από την πράξη (επειδή ο Έλληνας έχοντας την ύψιστη θέαση είναι κατ' εξοχήν θεωρητικός, έχοντας ξεκάθαρα να κάνει με την θεωρία και με το θεώρημα) είναι η εξής:

    Όταν έχεις αδυναμία θεάσεως οδηγείσαι στην πράξη για να το κατανοήσεις (η οποία πράξις είναι αποτέλεσμα της ασθενούς θεάσεως). Αλλά και η δημιουργία (ο δημιουργός πράττει Έργα για τον Δήμον) είναι αποτέλεσμα (ισχυράς, πλέον) θεάσεως. Επειδή η Πράξις αποτελεί την σκιά της Θεάσεως και του Λόγου (της Λογικής). Γι' αυτό και οι νωθροί μαθητές οδηγούνται στις χειρονακτικές εργασίες και στις τέχνες, για να δουν εκείνο που δεν μπόρεσαν να δουν με τον νου, με την νόησίν τους. Εννοείται, βεβαίως, πως τα καταπληκτικά αυτά μας αγάλματα (επειδή όποιος τα κυττά αγάλλεται) δεν είναι αποτέλεσμα τέχνης ή καλλιτεχνίας αλλά δημιουργίας θεϊκού κάλλους και θεϊκού φωτός.

    Προσωπικώς, μπορώντας να πιάσω την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και να την στύψω (να κάνω, για παράδειγμα, χρήση ακόμη και του τελευταίου κύκλου μηχανής κάποιου επεξεργαστή) ποτέ μου δεν ένοιωσα έξυπνος: ένοιωσα ικανός να χρησιμοποιώ την διαθέσιμη τεχνολογία, και τίποτε περισσότερο. Έξυπνος (= εκτός ύπνου) ένοιωσα όταν, μετά από δεκαετίες ενασχολήσεώς μου με την Ελληνική Γλώσσα και την ετυμολογία της (και αφού συσσωρεύθηκε κάποια κρίσιμη μάζα της γνώσεως που μας παρέχει η γλώσσα μας), ξύπνησα ένα πρωί βλέποντας τον κόσμο κατά πολύ απλούστερο· και το κυριώτερο, ξύπνησα άφοβος…

    Η ζαβολιά μου εδώ ήταν το ότι, χρειάστηκε κάποια στιγμή να αποτινάξω από την πλάτη μου όλα αυτά τα πνευματικά βαρύδια που μου θόλωναν την νόηση, την όραση και την σκέψη: ΟΛΑ τα Δόγματα (τα θρησκευτικά, πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά, κλπ.) που από μικρός μου φόρτωνε το περιβάλλον μου, η εκπαίδευση, η κοινωνία κλπ. Και, εάν κατάφερα προσωπικά να το πετύχω αυτό, θεωρώ ότι κάθε Έλλην επίσης μπορεί!

    Τέλος, θα ας προτρέψω να μην φοβάστε να μιλήσετε -και, μάλιστα, ανοικτά και με τον πατροπαράδοτο ελληνικόν τρόπο (στον ενικό αριθμό)- με τον (Έλληνα, φυσικά) γείτονά σας, είτε τον γνωρίζετε είτε όχι, αφού ένα από τα πρώτα 147 Δελφικά Παραγγέλματα το δηλώνει ξεκάθαρα:
    ΠΑΣΙ ΔΙΑΛΕΓΟΥ (Να συνδιαλέγεσαι με όλους [τους γνωστούς ή ξένους ομοεθνείς σου, φυσικά, εννοεί και όχι τους αλλοδαπούς]).

    -Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή