Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018

Ρήξη Αθήνας-Φαναρίου: Aκυρώθηκε η συνάντηση Ιερωνύμου - Βαρθολομαίου - Αγεφύρωτο χάσμα μεταξύ τους.

Σχόλιο Διόδοτου: Ας τρώγονται μεταξύ τους ο Χριστοκτόνος και ο Εθνοκτόνος. Τα ίδια αφεντικά έχουν. Όπως λέει κι ο Διηνέκης (εδώ)..."Στο Μάτι ο αξιωματικός τού τουρκικού στρατού ΒΟΘΡΟΛΥΜαίος... Τον έστειλαν να επιθεωρήση τον ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ (όπως ακριβώς το διαβάσατε) Οργανισμό Λιμένος Ραφήνας φαίνεται, επί τόπου...". Όσο για τον άλλον... τον στόλισε στον σημερινό 'Στόχο' ο Χατζηγώγος..όπως του πρέπει. Μέρος της ομιλίας του Τζερόνυμο στη Μονή Πετράκη εχτές, στην Ιερά Σύνοδο, το οποίο απεκρύβη από τα ΜΜΕ: "Επιτρέψτε μου να σας προτρέψω να στρέψουμε το βλέμμα μας και πάλι στην πολύπαθη και πολυπολιτισμική πλέον ελληνική κοινωνία και να υπογραμμίσουμε την δύναμη της εν Χριστώ αγάπης, η οποία δεν γνωρίζει διακρίσεις φυλετικές, γλωσσικές και θρησκευτικές, αλλά και δεν ομιλεί ποτέ την γλώσσα της υποκρισίας, καθώς αρθρώνει πάντοτε το λόγο της αληθείας.....". Και πιο μετά μιλάει για απελπισμένους, πονεμένους και φοβισμένους μετανάστες. ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΑΥΤΑ Ο ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟΣ;;; 


Σε νέα φάση κρίσης μπαίνουν οι σχέσεις Αθήνας και Φαναρίου καθώς η προγραμματισμένη για αύριο συνάντηση του Οικουμενικού Πατριάρχη με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο τελικά δεν θα πραγματοποιηθεί.

Αν και οι λόγοι της ματαίωσης της συνάντησης δεν είναι γνωστοί, ωστόσο πολύ εκτιμούν ότι υπάρχει μεγάλη κρίση μετά και την τελευταία απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με τον Ναό του Κληροδοτήματος Προμπονά.

Η συνάντηση είχε ανακοινωθεί επισήμως και μέχρι τώρα δεν υπάρχει κάποια ανακοίνωση που να εξηγεί τους λόγους ματαίωσης.

Υπενθυμίζεται ότι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος βρίσκεται στην Αθήνα, μάλιστα το πρωί έκανε επίσκεψη στο πυρόπληκτο Μάτι. Ωστόσο, δίπλα του δεν βρίσκονταν, ως είθισται ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, επιβεβαιώνοντας το ρήγμα στις σχέσεις των δύο ανδρών.

Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η πρωτοβουλία ακύρωσης της αυριανής συνάντησης ανήκει στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών, ωστόσο και από τα δύο μέρη τηρείται σιγή ιχθύος για τους λόγους που οδήγησαν στην ματαίωση.
Ωστόσο, είναι γνωστή η έντονη δυσαρέσκεια της Ιεραρχίας με τις συνεχείς παρεμβάσεις στην εκκλησία Ελλάδος εκ μέρους του κ. Βαρθολομαίου γεγονός που οδήγησε στην απόφαση της Αρχιεπισκοπής Αθηνών να μην παραστεί ο κ. Ιερώνυμος σε καμία από τις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στην Αθήνα με την συμμετοχή του Οικουμενικού Πατριάρχηι, όπως συνέβη στο Μάτι.

Είναι σαφές επίσης ότι λόγο στη ματαίωση της συνάντησης έπαιξε και η πρόσφατη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με τον Ναό του Κληροδοτήματος Προμπονά. Το ΣτΕ δικαίωσε το Φανάρι, μια απόφαση για την οποία διατυπώνονται από την Ιεραρχία ενστάσεις για παρασκηνιακές διεργασίες του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

Η υπόθεση Προμπονά, φυσικά, ήταν απλώς η θρυαλλίδα καθώς οι σχέσεις Αρχιεπισκόπου-Βαρθολομαίου είναι εδώ και καιρό σε ένταση.
Υπενθυμίζεται πως με απόφασή του το Συμβούλιο της Επικρατείας δικαίωσε το Οικουμενικό Πατριαρχείο για τον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου, Αγίων Αναργύρων και Αγίας Φωτεινής στο κτήμα Προμπονά, στα Άνω Πατήσια.
Συγκεκριμένα, το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ο οικουμενικός πατριάρχης Βαρθολομαίος και η Ιερά, Βασιλική, Πατριαρχική και Σταυροπηγιακή Μονή Βλατάδων είχαν προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά του αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος, Ιερωνύμου, για την υπόθεση του κτήματος Προμπονά.
Ο ναός του Αγίου Γεωργίου είχε σφραγιστεί, καθώς είχε επιχειρηθεί να τεθεί σε λειτουργία χωρίς την άδεια του αρχιεπισκόπου. Ο ηγούμενος της Μονής Βλατάδων προχώρησε στο άνοιγμα του ναού και τέλεσε τους Β' Χαιρετισμούς χωρίς την άδεια της Εκκλησίας. Στη συνέχεια ο ηγούμενος επανήλθε και τέλεσε δεύτερη λειτουργία σε εξωτερικό χώρο, καθώς δεν μπόρεσε να εισέλθει στον ναό.
Το Οικουμενικό Πατριαρχείο ζητούσε από το ΣτΕ την ακύρωση της απόφασης του αρχιεπισκόπου Αθηνών για τη σφράγιση του ναού, γιατί παραβιάζει το δικαίωμα λατρείας κατά παράβαση του Συντάγματος (άρθρο 13) και της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (άρθρο 9), όπως επίσης παραβιάζει τον καταστατικό χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος και έχει πλημμελή αιτιολογία.


Ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής περιπτώσεις:

-Η διαμάχη για τις λεγόμενες «Νέες Χώρες», (εκκλησίες από την Λάρισα και πάνω) τις οποίες το Φανάρι επιδιώκει να τις εντάξει στο Πατριαρχείο
-Η πρόθεση του Οικουμενικού Πατριάρχη να ανοίξει εκκλησία στο κέντρο της Αθήνας, στο Κολωνάκι.
-Η παρέμβαση του Οικουμενικού Πατριάρχη για να εκλεγεί εκλεκτός του στην Μητρόπολη Ιωαννίνων. Οταν έχασε, έχρισε τον υποψήφιό του, τον Αδριανουπόλεως Αμφιλόχιο, εκπρόσωπο του Πατριάρχη στην Αθήνα.
-Η παρασκηνιακή δράση του Αδριανουπόλεως Αμφιλόχιου, με έντονες υπόγειες διεργασίες και παρεμβάσεις ενόχλησε, όπως ήταν φυσικό, τα μάλα την Αρχιεπισκοπή Αθηνών η οποία θεωρεί τον Αμφιλόχιο «persona non grata».

Αλλωστε, παλαιότεροι ιεράρχες της Αθήνας, τονίζουν ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το Φανάρι προκαλεί ένταση με την Εκκλησία Ελλάδος θυμίζοντας ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος είχε επιβάλει ακοινωνησία στον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χριστόδουλο, ενώ τον είχε διαγράψει από τα Δίπτυχα της Εκκλησίας.


πηγή

5 σχόλια:

  1. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ05 Οκτωβρίου, 2018 00:53

    Αυτοί οι ξεδιάντροποι ψευδιιεράρχες,άν πίστευαν πραγματικά στον Θεό,1ον θα αναγνωρίζανε τους αποστολικούς κανόνες περί μη τελέσεως συλλείτουργων με τους ουνίτες καθολικούς και τους πάσης φύσεως αιρετικούς."Φεύγετε των αιρετικών ώς έκ των όφεων",αλλά μάλλον αυτό το ξέχασαν,ή δεν χωράει στην τσέπη τους που είναι ήδη γεμάτη.2ον,άν πιστεύανε θα ξέρανε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ότι ο ίδιος ο Θεός έκανε τα σύνορα,τις χώρες και τις γλώσσες ώς πάνσοφος.Θυμηθείτε τον ημιτελή πύργο της Βαβέλ.3ον,άν πιστεύανε δεν θα'χαν συνοδείες και σεκιούριτι και να ομοιάζουν σαν βαρώνοι,ούτε σαν οδαλίσκες με τα μεταξένια ράσα να ανεμίζουν στον αέρα των πολλών χιλιάδων ευρώ,αλλά θα περπατούσαν στον δρόμο με τον απλό κόσμο σαν τον Θεάνθρωπο Ιησού,ο Οποίος ποτέ δεν χρησιμοποίησε τις Αγγελικές του λεγεώνες,αλλά,σαν ξυπόλητος και ασκεπής"μή έχων πού την κεφαλή κλίναι"ανακούφιζε τους ανθρώπους απο τα δεσμά της αμαρτίας.4ον,αν πιστεύανε,θα πιστεύανε στην Βασιλεία των Ουρανών,αλλά και στο αιώνιο πύρ της κολάσεως.Βέβαια με τόση μπίζνα και ζεστό χρήμα που κυλάει στα χέρια τους,ο δαίμονας τους σκοτείνιασε την σκέψη κάνοντάς τους υποχείριά τους,μη βλέποντες τον πόνο των συνανθρώπων τους.Ο αιρεσιάρχης βοθρολυμαίος για όσους έχουν γνώση περί Ιερού Πηδαλίου έχει αυτοαναθεματιστεί και έχει εκπέσει της ιδιότητάς του.Το ίδιο και το όρθιο κρέας ο Λιάπης.Ξεχνάνε βέβαια τούς παλιούς Μελέτι Μεταξάκη και Χρυσόστομο Παπαδόπουλο,αλλά και τόσους πατριάρχες και αρχιεπισκόπους που ξεθαφτήκανε άλιωτοι και τυμπανιαίοι.Κάτι υπάρχει και στα υπόγεια της μητρόπολης που το κρύβουν,σαν τα τούνελ εκεί κοντά που κάποια περίεργα βράδυα τα διαβαίνουν για να πάνε να τελέσουνε λειτουργίες που δεν ταιριάζουν με το πιστεύω της Εκκλησίας του Σωτήρος Ημών Χριστού.Άν έχουν περίσεια αγάπη για τους λαθροόρκ,να ανοίξουνε ττις πόρτες των χρηματοκιβωτίων τους να τους ταίσουν,αφού γι'αυτούς οι Έλληνες είναι τεμπέληδες.Πάλι καλά που εμείς η πλέμπα έχουμε προειδοποιηθεί απο τους Αγίους μας για τα κουμάσια τούτα.Διότι μέσα απο το ραχατιλίκι μας διαβάσαμε και έναν Όσιο Νείλο τον Μυροβλήτη,έναν Άγιο Αρέθα Καισαρείας,έναν Άγιο Νήφωνα επίσκοπο Κωνσταντιανής,ένα ιερό Πηδάλιο,μία Ιερά Ανθολογία,έτσι απο "βαρεμάρα"βρέ αδελφέ και μάθαμε κάτι για τους ανάξιους ρασοφόρους των εσχάτων χρόνων.Και μην βρεθεί κανένας"καλοθελητής"και μιλήσει περί ιεροκατακρίσεως γιατί υπάρχουν πολλοί Άγιοι της Ορθοδοξίας που λένε ότι το μην κρίνετε ίνα μη κριθείτε δεν είναι στα της πίστεως,αλλά επιβάλεται να μιλάτε με θάρρος,αλλοιώς είσαστε συνένοχοι με αυτούς.Και το έργο αυτών των δύο είναι φθοροποιό και διαλυτικό,όπως η ύπαρξη τού διαβόλου που αυτοί υπηρετούν με παρρησία.Ειδικά στην περιοχή της Πλάκας,εκκλησία που τελεί και εξορκισμούς,πολλές φορές οι λακοί έχουν ακούσει απο τούς δύστυχους δαιμονισμένους,πάρα πολλά για συγκεκριμένους ρασοφόρους και μάλιστα εγώ ο ίδιος ξέρω τρανταχτή περίπτωση με ομοφυλόφιλο ιερέα που δεν τόλμησε να μπεί στον ιερό ναό φοβούμενος τις αποκαλύψεις του"σκύλου".Μπορεί να μας πει ο οικουμενιστής Λιάπης πόσοι δεσποτάδες τριγυρνούν Αχαρνών και Σουρμελή και πόσοι φοράνε γυναικείες κολώνιες;Κάτι ήξερε και ο πατέρας Κλούτσος ο παλιός πρόεδρος των κληρικών και τους τα"έχωνε"όπου βρισκότανε.Δυστυχώς,όλοι αυτοί βάσει Ιερών κανόνων έχουν εκπέσει στον βαθμό του μοναχού,άν έχουν όρεξη να σωθούν.Ιεράρχες λίγοι μείνανε και καλύτερα,για να ξέρει και ο Έλληνας που θα βρίσκει πραγματική ανακούφιση.Όσο υπάρχει ακόμα το απλό και τίμιο ράσο,τίποτε δεν τελείωσε.Με αυτούς θα σωθούμε και μην ξεχνάει κανείς μας ότι ο Παντοδύναμος Θεός"ευφραινεται,επί τον αγαπούντα και τρεμοντά Του,τους λόγους".Όσο για μάς,να μην σκάμε,γιατί αυτοί οι ψευδοιεράρχες διάλεξαν την κοσμική ζωή και τα συγχαρητήρια των ανθρώπων,απο το Ιλαρο πρόσωπο του Αιώνιου Νέου,Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού.Αυτού που ο λιάπης ντρέπεται να φοράει στον λαιμό του,ενώ ο Άγιος νεομάρτυρας Ευγένιος Ροντιόνωφ,για αυτό το απλό ξύλινο σταυρουδάκι αποκεφαλίστηκε,ακολουθώντας το παράδειγμα του Τιμίου Ιωάννου του Προδρόμου στο μαρτύριό του,την στιγμή που η καρδιά Του έλεγε"ιδού την κάραν Σώτερ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδή πιστεύετε ότι υπάρχουν ακόμα ιεράρχες που δεν έχουν ξεπουληθεί. Οκ. Γιατί δε βγαίνουν μπροστά τότε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ05 Οκτωβρίου, 2018 11:26

    Γιατί πολύ απλά κινδυνεύουν με επιτίμιο,ακοινωνησία,αργία.Έννοια σου και κάνουν πολύ έργο και με αποδείξεις.Ό γέροντάς μου φυλακίστηκε άδικα για τον πατριωτικό και αντιαιρετικό του αγώνα.Και σκέψου ότι έχει μακρινό ανηψιό τον Νικόλαο Λάο.Στα γεγονότα με το πολύ ξύλο στο θέατρο χυτήριο,τα απλά παπαδάκια τρέχανε μπροστά.Ήμουν και 'γώ εκεί και τα'δα όλα.Οπότε μην ανησυχείς,υπάρχει ράσο που δεν προδίδει και μάχεται.Και αυτό που σου λέω αδερφέ μου είναι κουβέντα"παντελόνι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aν δεν εμπιστεύονται τον βοθρολυμαίο μπορούν να παραιτηθούν και να γίνουν ιερείς με άλλη Σύνοδο. Mε το Παλαιό σαν τους ρωσορθόδοξους. Tο μόνο που θα χάσουν είναι ότι δεν θα είναι πια δημόσιοι υπάλληλοι.

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή