Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

"Εquality of outcome": Το διαστροφικό και ιδιαιτέρως επικίνδυνο δόγμα της “ισότητας του αποτελέσματος”



Ένα από τα αναρίθμητα παράλογα και αντιφυσικά δόγματα με τα οποία έχει δηλητηριάσει ο πολιτιστικός μαρξισμός τις δυτικές κοινωνίες είναι το διαστροφικό και ιδιαιτέρως επικίνδυνο δόγμα της “ισότητας του αποτελέσματος” (equality of outcome). Το δόγμα αυτό αποτελεί μια ακραία διαστρέβλωση της διαχρονικής απαίτησης του σοσιαλισμού για ισοτιμία και ισότητα ευκαιριών (equality of opportunity) που έχει σχετικά πρόσφατα (τις τελευταίες δεκαετίες) διαμορφωθεί σε κυρίαρχη δοξασία στις δυτικές κοινωνίες. 

Σύμφωνα με το δόγμα της ισότητας του αποτελέσματος, δεν αρκεί να αποδίδονται ίσες ευκαιρίες για κοινωνική ανέλιξη κι επιτυχία σε όλους ανεξαρτήτως φύλου, φυλετικής προελεύσεως, δείκτη ευφυίας, και οποιουδήποτε άλλου φυσικού παράγοντα διαχωρισμού των ανθρώπων, αλλά πρέπει και το αποτέλεσμα των ίσων ευκαιριών να είναι ανάλογο της αντιπροσώπευσης των διαφόρων ομάδων στον πληθυσμό. Σε περίπτωση που κάτι τέτοιο δεν ισχύει, όπως είναι απολύτως φυσιολογικό μια και η Φύση έχει η ίδια διαχωρίσει τους ανθρώπους μέσα από εξελικτικές διαδικασίες εκατοντάδων χιλιάδων ετών, τότε σύμφωνα με το δόγμα, το κοινωνικό κατεστημένο δεν έχει επιτύχει να αποδώσει ίσες ευκαιρίες σε όλους λόγω “διακρίσεων”, “ρατσισμού”, “αποκλεισμού”, και “προκαταλήψεων”. Οπότε, σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει το ίδιο το κράτος να επέμβει για να διορθώσει τα “κακώς κείμενα” επιβάλλοντας για παράδειγμα ποσοστώσεις στην επιλογή φοιτητών από τα πανεπιστήμια, στην στελέχωση κρατικών υπηρεσιών, και σε οποιαδήποτε άλλη θέση εμφανίζονται απαιτήσεις για την κάλυψη των οποίων τα χαρακτηριστικά κάποιας φυλής, και συγκεκριμένα της λευκής, υπερτερούν των αντιστοίχων χαρακτηριστικών των υπολοίπων φυλών.
 
 

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα εφαρμογής της ισότητας αποτελέσματος είναι το διαβόητο affirmative action, το οποίο συνιστά ένα σύνολο πολιτικών που υποτίθεται ότι στοχεύουν στη μορφωτική κι επαγγελματική αναβάθμιση “καταπιεσμένων” ομάδων, όπως δήθεν είναι οι νέγροι στις Η.Π.Α., αλλά στην πραγματικότητα ο κεντρικός τους στόχος είναι η εκδίωξη των λευκών από θέσεις ευθύνης κι εξουσίας, η περιθωριοποίηση τους, και εν τέλει ο αφανισμός τους. 

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι στις Η.Π.Α. με βάση το affirmative action η εισαγωγή στα περισσότερα πανεπιστήμια γίνεται με κριτήρια που ευνοούν σκανδαλωδώς κυρίως τους νέγρους αλλά και τους λατίνους υποψηφίους εις βάρος των λευκών και των ασιατών (της Άπω Ανατολής). Π.χ. στο πανεπιστήμιο του Τέξας εισάγεται το 10% των υποψηφίων με την καλύτερη βαθμολογία στις εξετάσεις, και από εκεί και πέρα οι υπόλοιποι φοιτητές επιλέγονται χρησιμοποιώντας πρωτίστως φυλετικά κριτήρια. Έτσι, για να εισαχθεί στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο ένας λευκός ή ασιάτης υποψήφιος που δεν ανήκει στο 10% θα πρέπει να έχει επιτύχει πολύ καλύτερες βαθμολογίες στις εισαγωγικές εξετάσεις από έναν αντίστοιχο νέγρο! 

Εάν χρησιμοποιήσουμε τη γνωστή λέξη-καραμέλα, η πασιφανής φυλετική διάκριση εις βάρος των λευκών (οι οποίοι αποτελούν τον βασικό στόχο των πολιτικών αυτών) και των ασιατών (οι οποίοι αποτελούν παράπλευρες απώλειες) δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί ως κατάφορος “ρατσισμός”! Το τραγελαφικό είναι ότι το affirmative action όχι μόνο δεν χαρακτηρίζεται έτσι, αλλά πολύ συχνά αναφέρεται ως “θετική διάκριση” (positive discrimination)! Η τερατώδης υποκρισία και ο ψυχοπαθητικός δογματισμός των νεομαρξιστικών/λιμπεραλιστικών κύκλων που προωθούν αυτό το ανοσιούργημα στις δυτικές κοινωνίες ανακαλύπτοντας παντού υπερ-εκπροσώπηση των λευκών, δεν τους εμποδίζουν βέβαια να κάνουν τα στραβά μάτια στις πραγματικές περιπτώσεις υπερ-εκπροσώπησης των γνωστών “περιούσιων” σε όλες τις θέσεις ισχύος κι επιρροής.

 

Οι επιπτώσεις των εφαρμογών του δόγματος της ισότητας αποτελέσματος είναι καταστροφικές σε πολλά επίπεδα. Στο πρακτικό υλιστικό επίπεδο η παντελής έλλειψη αξιοκρατίας, ο αποκλεισμός άξιων ατόμων και η αντίστοιχη προώθηση ανάξιων σε θέσεις ευθύνης που συνεπάγεται το affirmative action και οποιαδήποτε άλλη υλοποίηση της ισότητας αποτελέσματος, οδηγούν ταχύτατα τις κοινωνίες σε παρακμή και ακολούθως σε διάλυση. Καθώς το ποσοστό των λευκών στον πληθυσμό των δυτικών κρατών καταποντίζεται με διαρκώς αυξανόμενο ρυθμό, η ισότητα αποτελέσματος σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι νέγροι, άραβες, αφγανοπακιστανοί και άλλοι θα πρέπει να προωθούνται σε θέσεις ευθύνης, με ό,τι αυτό σημαίνει για την λειτουργία των κοινωνιών. Επίσης, η απόκτηση εξουσίας από άτομα με αρρωστημένο ψυχισμό απλώς και μόνο επειδή ανήκουν σε κάποια υποτιθέμενα καταπιεσμένη κοινωνική ομάδα, όπως  για παράδειγμα τα μέλη της “αγιοποιημένης” ομοφυλοφιλικής/λεσβιακής κοινότητας, οδηγεί στην εφαρμογή άκρως διαστροφικών πολιτικών στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ευρωστία των κοινωνιών.

Πέρα όμως από τις πρακτικές συνέπειες της ισότητας αποτελέσματος, το δόγμα αυτό αποτελεί μια ύστατη μορφή ύβρεως προς την ίδια την Φύση μια και ισοπεδώνει την φυσικά ιεραρχική δομή των ανθρωπίνων κοινωνιών. Όμως η έννοια της ιεραρχίας δεν είναι ανθρώπινη εφεύρεση, ούτε απλά ένα γήινο φαινόμενο, αλλά ένα κοσμικό συμπαντικό φαινόμενο που συναντάται σε όλα τα επίπεδα της πραγματικότητας, από τους γαλαξίες ως τον μικρόκοσμο των υποατομικών σωματιδίων. Η ίδια η ύπαρξη του Σύμπαντος είναι άρρηκτα συνυφασμένη με την έννοια της ιεραρχίας. Συνεπώς, εάν οι υγιείς δυνάμεις της ανθρωπότητας δεν καταφέρουν να ανατρέψουν την ζοφερή πραγματικότητα που επιβάλει η ισότητα αποτελέσματος και να επαναφέρουν την φυσική ισορροπία και τάξη της ιεραρχίας, τότε αυτό θα αναλάβει να το πράξει αργά ή γρήγορα η ίδια η Φύση. Και ένα από τα αποτελέσματα αυτής της επέμβασης, όποια μορφή κι αν έχει, μπορεί κάλλιστα να είναι ο πλήρης αφανισμός του ανθρωπίνου είδους.


το είδαμε εδώ

3 σχόλια:

  1. Παράφραση σχολίου , στο εξαίρετο άρθρο περί ισότητας στον Κ.Ο.

    "Εάν θέλουν πραγματική ισότητα , πείτε στους μαρξιστές , να στήσουν το καλάθι του μπασκετ 10 πόντους υψηλότερα από τον άνθρωπο που φέρει το προνόμιο,
    η φαλάκρα του να μυρίζει ποδαρίλα!
    ...
    Το καλό , ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΘΗΚΑΝΘΡΩΠΟΥΣ , είναι πως θα μείνουν ως ανατριχιαστική αντίχριστη ανάμνηση στους Ανθρώπους Του Τριαδικού Θεού μας , έτσι που οι επόμενες γενεές Ανθρώπων να εμπεδώσουν καλά τις σοφότατες Ελληνικές παροιμίες ,
    όπου ακούς πολλά κεράσια
    (ΙΣΟΤΗΤΑ , ΕΡΓΑΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΑΦΕΝΤΙΚΑ κλπ.)
    βάστα και μικρό καλάθι!"

    Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017
    “Δολοφονική ισότητα
    ...
    Αλλά, φυσικά, δεν θεωρούνται «ίσα» όλα τα θύματα της ιστορίας. Όπως ο George Orwell παρατήρησε περίφημα, κάποιοι είναι πράγματι πολύ «πιο ίσοι» από τους άλλους. Έτσι δεν φαίνεται να έχει σημασία πόσες δεκάδες εκατομμύρια έχουν αποκεφαλισθεί από τις δημοκρατικές γκιλοτίνες, πόσα εκατομμύρια εκτελέστηκαν στα "χωράφια του θανάτου" (killing fields) ή στάλθηκαν στη Σιβηρία για να λιμοκτονήσουν, όλοι γιατί ήταν ένοχοι στο ότι ανήκαν σε ευημερούντα ή υψηλότερα κοινωνικά στρώματα

    (ή, όπως οι Χούτου στη Ρουάντα, αφού μετέδωσαν πρώτα μέσω ραδιοφώνου τα γενοκτονικά τους σχέδια - ότι τα "ψηλά δέντρα" πρέπει να κοπούν - “cut the tall trees” -

    επιδόθηκαν στις τριάντα εφιαλτικές εβδομάδες ανηλεών μαζικών σφαγών των θεωρούμενων ψηλών Τούτσι). Όχι, από ότι φαίνεται, ανεξάρτητα από το πόσοι έχουν εξοντωθεί και έχουν γίνει σκόνη κάτω από την τυραννία της αναγκαστικής «ισότητας», η απαίτηση να γίνουν τα πράγματα πιο «ίσα» θα συνεχίσει να είναι όχι μόνο ανεκτή, αλλά και εγκεκριμένη. Εκείνοι που προμοτάρουν την «ισότητα» εξακολουθούν να θεωρούνται ως δίκαιοι σταυροφόροι της «δικαιοσύνης», παρά για στυγνοί προπαγανδιστές άλλης μιας εκστρατείας τρόμου ενάντια στην παράδοση, την λογική και την πραγματικότητα.”
    ...
    http://redskywarning.blogspot.com/2017/06/blog-post_21.html

    ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό και το παρακάτω άρθρο στο οποίο φαίνεται καθαρά πως εμπλέκεται ο προτεσταντισμός η Καλβινική θεωρία σε όλα αυτά.

    "Ο ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ

    Άρθρο του Martino Mora

    Μετάφραση-επιμέλεια: Ιωάννης Αυξεντίου

    «Οι εποχές όπου την πρωτοκαθεδρία την έχει το χρήμα, είναι επίσης εκείνες στις οποίες μαίνεται ο χειρότερος πυρετός για ισότητα».
    ...
    Παρόλο που η τρελή απόπειρα του Αναβαπτιστή Jan van Leiden να επιβάλλει στο Munster το μοντέλο της “Ουράνιας Ιερουσαλήμ”, κομμουνιστικής και πολυγαμικής, διήρκησε λιγότερο από ένα χρόνο (1534-1535), οι καιροί ήταν ώριμοι για το πέρασμα του εξισωτικού ατομικισμού από το θρησκευτικό πεδίο στο πεδίο της πολιτικής. Η προσωπικότητα του Thomas Munzer και ο ξεσηκωμός των Γερμανών χωρικών (1524-1526) αντιπροσωπεύουν την επέκταση της Μεταρρύθμισης στο κοινωνικό έδαφος και παρόλό που ο Λούθηρος αντέδρασε στην εξέλιξη αυτή.

    Εάν από το ένα μέρος, η πορεία του προτεσταντισμού συνεχίζει επί μακρόν να διασταυρώνεται με την πολιτική (θρησκευτικοί πόλεμοι, πουριτανισμός, πρώτη αγγλική επανάσταση), είναι η κοσμική σκέψη που δίνει φωνή σε μία θέαση του κόσμου που εμπνέεται από τον εξισωτικό ατομικισμό. Από τον Hobbes στον Locke και από τον Rousseau στον Kant, όλοι οι στοχαστές του σύγχρονου “φυσικού δικαίου” και του “κοινωνικού συμβολαίου” ξεκινούν από την υπόθεση μιας “φυσικής κατάστασης” στην οποία τα άτομα, που δεν συνδέονται μεταξύ τους από τίποτα, ζουν μία αποκοινωνικοποιημένη ύπαρξη, όπου οι δομικές σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων δεν υπάρχουν. Πρόκειται για μία “αρχέγονη και φυσική κατάσταση”, τίποτα δεν προηγείται του ατόμου, τίποτα δεν το δεσμεύει και τίποτα δεν το καθορίζει, σε αυτή την κατάσταση της απόλυτης και φυσικής ελευθερίας. Σε αυτό το θεωρητικό σχήμα, η κοινωνία και η πολιτική εισέρχονται μόνο σε ένα δεύτερο χρόνο, όταν αποδεικνύονται χρήσιμες για λόγους καθαρά ωφελιμιστικούς. Αυτό είναι πράγματι το μυστικό που βρίσκεται πίσω από αυτή την ανεστραμμένη πολιτική θεολογία, όπου όλα προέρχονται από το άτομο, αντί από τον Θεό.

    http://theodotus.blogspot.com/2018/06/blog-post_18.html...

    ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ

    Υ.Γ.
    ΕΑΝ ΤΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΑΝΟΥΣΙΑ ΣΕΝΤΟΝΙΑ
    ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στάδια Ὑπονόμευσης καί Ὑποταγῆς Μιᾶς Χώρας

    Γράφει : ὁ Διόκλητος

    https://sxolianews.blogspot.com/p/blog-page_29.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή