Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Το πολύ το Κάπα Κάπα.. κάνει τον καθηγητή μ@......



Τί αίσχη είναι αυτά βρε παιδιά με τους καθηγητές;

Ρε πού πέσανε τα παιδιά μας;

"Αυτούνοι" έχουν το νου τους μόνο στα κόμματα και δολοφονούν την ελληνική γλώσσα!

Τί χάλι είναι αυτό;

Τούς έχουμε ξαναδεί βέβαια να κάνουν άλλ' αντ' άλλων με το "αι" και το "ε" στο τέλος των ρημάτων. Τούς έχουμε ξαναδεί να γράφουν το "επίτρεψέ μου" με το "ε" αορίστου χρόνου ("επέτρεψέ μου"), παρόμοιο δηλαδή λάθος με το "Απέσυρε τώρα".
Αλλά να ρεζιλεύονται έτσι πάνω σε κινητοποιήσεις, στις οποίες θέλουν να τούς προσέξουν.. δεν το περιμέναμε.

Βέβαια πάντα επεδίωκε ο κλάδος τους να βεβηλώσει την ελληνική γλώσσα. Θυμάμαι το 1979, όταν ήμουν στην Α' Λυκείου, να μπαίνει ένα πρωί χαρούμενη στην τάξη, η αγαπημένη μου φιλόλογος, και να μάς αναγγέλλει ότι: "Ευτυχώς παιδιά.. απορρίφθηκε το αίτημα της ΟΛΜΕ ( Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαιδεύσεως) προς το Υπουργείο Παιδείας, να καθιερωθεί το "από ανέκαθεν" ως σωστό γραμματικά, επειδή δήθεν το εκφέρει το 80% του ελληνικού λαού".

[ ἀνέκαθεν < ἀνά + ἕκαθεν < ἑκάς + -θεν (θεν=από), υπάρχει ήδη ένα "από" ]


Τέτοιες καθηγήτριες θα αναζητήσουμε για τα παιδιά μας όταν η Ελλάδα θα ανήκει στους Έλληνες.

Μέχρι τότε... "δάσκαλος αγράμματος, ξύλο απελέκητο! "


ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
  

10 σχόλια:

  1. Γιάννης 2514 Μαΐου, 2020 18:49

    Μ'αρέσει που κορόιδευαν την χ.α με τα εγερθητι. Πάρε τον έναν χτύπα τον άλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγγνώμη εκπαιδευτικός είμαι και γώ δίκιο έχετε αλλά βλέποντας το δέντρο χάνετε το δάσος... δεν σημαίνει τίποτα αυτή η κινητοποίηση ? Είναι μία συγκέντρωση και θα ακολουθήσουν και άλλες αντιδράσεις ... σημαντικό είναι να μην χωρίζουμε κλάδους αλλά να ενωθούμε προς κοινούς σκοπούς πράγμα που εσείς με τη συγκεκριμένη ανάρτηση αναιρείτε. Οι πορείες γίνονται απο δώ και πέρα χωρίς κλαδικές ή κομματικές διακρίσεις τουλάχιστον έτσι πρέπει να σκεφτόμαστε αν θέλουμε να τους αποτελειώσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε έτσι.. Και εγώ που νόμιζα ότι το δάσος, δηλαδή όλοι οι καθηγητές, είστε ένας στρατός συριζαίων και κκε, και μόλις πάει να φυτρώσει ένα δεντράκι, καθηγητής που θα μιλήσει για πατρίδα και Χριστό, τον τρώτε λάχανο..!
      "Νόμιζα".. Όλος ο κόσμος το νομίζει και το έχει δει εμπράκτως!

      Καλώς να ευοδωθούν τα δίκαιά σας, για την "ταμπακιέρα" όμως δεν μάς είπατε την γνώμη σας. Δηλαδή για το θέμα της ανάρτησης: Το δυστυχώς χαμηλό γραμματικό επίπεδο των περισσοτέρων καθηγητών, που παραδόξως.. με την υποβάθμιση της ελληνικής γλώσσας και την ανθελληνική ορολογία στα ιστορικά θέματα, τα πάνε καλά.

      Εύχομαι, προσωπικά τουλάχιστον, το δικό σας ήθος να ανταποκρίνεται στης καθηγήτριάς μου.
      Να είστε καλά!

      Διαγραφή
  3. Δεν διαφωνώ μαζί σας. Το επίπεδο των περισσοτέρων είναι χαμηλό ... τόσο στο αντικείμενο αναπαράγουν στείρα γνώση... τι να περιμένεις και από τους δόλιους μαθητές ... και ανθελληνικά φρονήματα και πιστεύω ... ωστόσο ας επικεντρωθούμε στο σκοπό ...προσωπικά βλέπω πέρα από κόμματα ... πέρα από παρατάξεις άλλωστε την δουλειά μου την κέρδισα μοναχή μου και όχι τρέχοντας από γραφείο σε γραφείο... και παραμένω έτσι... ας είμαστε πιο ευέλικτοι στο μυαλό όταν έχουμε να αντιμετωπίσουμε πως να το χαρακτηρίσω μία ολοκληρωτική καταστροφή της ουσίας του ανθρώπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα σας, οικοδεσπότα!

    Αυτοί όλοι ήταν μαθητές από το 1974 καί μετά, καί σαφώς (από ηλικίες, όπως φαίνονται στις φωτογραφίες) αρκετοί τους από το 1981 καί μετά, οπότε καί το σχολείο / η μάθηση είχαν ήδη αρχίσει να γίνονται αντικείμενο χλευασμού. (Όχι πως δεν ήταν πάντα, δηλαδή, στο ψευτο-Ρωμαίϊκο, αλλά τότε άρχισε να παραγίνεται το κακό.)

    Τί να περιμένεις, επομένως, από δαύτους;

    Υγ: Λογικά, λοιπόν, μέσα από τέτοιες καταστάσεις, ξεπετάχτηκε κι εκείνος ο απίθανος Κερκυραίος, που δεν γούσταρε την αριστεία. Απορώ μόνο, γιατί δεν άφησε τους πρωτοετείς φοιτητές του να κάνουν μάθημα αντ' αυτού, μιά που -κατά το κλούβιο του το κεφάλι- είμαστε όλοι το ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπητέ Εργοδότα!

      Ταχύρυθμη μέθοδος μάθ.. ε συγνώμη.. ήθελα να πω παρακμής 🙂, από το 1974 λοιπόν. Κι απ' τ' Ανδρέα και μετά..ΜΑΣ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΗΚΩΣΕ.. Και νομίζω πως το 1980 ήταν που κατάργησαν τελείως το αρχαίο ελληνικό κείμενο-γραμματική-συντακτικό. Ήταν η στιγμή του βίαιου κι απότομου σοκ του Έλληνος Νου. Από εκεί και μετά απώλεσε διά παντός την μαθηματικότητα, την δημιουργικότητα, την ικανότητα συγκρότησης και αυτο-εργαλειοποίησής του κατά το δοκούν.

      Παρ' όλα αυτά.. πιστεύω πως δεν είμαστε όλοι ακόμα για τα μπάζα.
      Κι ελπίδα υπάρχει, και η Ελλάς θα καταλήξει στα χέρια των Ελλήνων.

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ .ΕΡΓΟΔΟΤΑ ,ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ 21,36.
    ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΣΤΕ .ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΛΟΙ .
    ΝΑΙ ,ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΜΑΣΤΕ .
    ΞΑΝΑ ΠΑΛΙ :
    ΤΙΣ ΔΥΟ ΥΠΕΡΔΥΜΑΜΕΙΣ ,ΤΙΣ ΕΧΑΣΑΝ .
    ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΙ .
    ΤΟΥΣ ΜΕΝΕΙ ΤΟ ΠΟΡΔΟΒΟΥΛΩΜΑ ΤΗΣ ΧΑΖΑΡΟ ΓΟΤΘΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΓΚΟΜΑΧΑ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΗ .
    ΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΑΛΩΘΗΚΕ .ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ .ΑΠΟ ΚΑΤΩ ,ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥΝΟΥ ΠΑΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ .
    ΤΟ ΣΙΤΙ ΟΦ ΛΟΝΤΟΝ .....ΕΠΑΘΕ ΚΟΡΟΝΑΙΟ .
    ΚΑΙ Ο ΚΑΝΑΔΑΣ ΕΠΑΘΕ ΚΟΡΟΝΑΙΟ.
    Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΑΒΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ .
    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ,ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΡΜΠΕΡΓΚ ,ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΗ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ .ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ !
    ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΘΑΡΑ :
    ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ .
    ΑΜΕΣΟΙ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΟΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ .ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ .
    ΜΕ ΠΟΛΥ ΥΠΟΓΕΙΟ ΤΡΟΠΟ ,ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ .
    ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ .
    ΤΙ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ; Η ΠΑΤΡΙΣ ΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗ .
    ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΗ .
    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΛΠΙΔΑ ,Η ΠΛΑΣΤΙΓΓΑ ΕΧΕΙ ΓΥΡΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΝΕΙ .
    ΠΟΛΛΟΙ ,ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ .
    ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΘΕ ! ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ,ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΟΙ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ .
    "ΦΑΓΑΜΕ ΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ ,ΦΑΓΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ,ΣΤΗΝ ΦΟΥΝΤΑ ΘΑ ΚΟΛΗΣΟΥΜΕ ;"
    ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΙΣΩ ΟΙ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ .
    ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ .ΟΣΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΑΛΛΕΡΓΙΚΟ ΣΟΚ .
    1975 .ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΕΥΟΥΣΑΣ ΣΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ .
    ΕΝΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΧΑΒΑΛΕΤΖΙΔΙΚΟ ΠΑΡΤΥ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑΣ .ΕΧΑΣΕ Η ΜΑΝΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑ . ΕΝΑ ΑΛΛΑΛΟΥΜ ΣΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ .
    ΚΑΘΑΡΕΥΟΥΣΑ ....Η ΑΠΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ .ΝΑΙ ,ΗΤΑΝ Η ΚΑΘΑΡΗ .
    ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΤΗΝ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΣΤΙΣ ΡΟΥΓΕΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ .
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ : Η ΤΖΟΛΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ,ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ .
    Η ΑΜΠΡΑΜΟΒΙΤΣ ΘΑ ΠΑΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΛΗ ; Η Ο ΚΟΥΛΗΣ ΣΤΗΝ ΑΜΠΡΑΜΟΒΙΤΣ ;
    ΑΡΧΑΙΑ ΟΦΙΔΙΑ .
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γνωρίζεις πολλούς γονείς να νοιάζονται για το τι διδάσκονται τα παιδιά τους;;;;
    το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η βαθμολογία και μην τιμωρηθούν η μαλώσεις τα βλαστάρια τους...τα οποία δεν διαθέτουν ίχνος ήθους και αγωγής
    αν ενδιαφέρονταν για βασικά θέματα πολλά θα ήταν αλλιώς...
    πάρε τον έναν και χτύπα τον άλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νομίζω αγαπητοί φίλοι, ότι εδώ «χάθηκε η μπάλα»…
    Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον σχολιαστή 19:30 που γράφει «βλέποντας το δέντρο χάνετε το δάσος».
    Το δέντρο είναι οι διαπιστώσεις σας, με τις οποίες συμφωνώ απόλυτα…
    Το δάσος πάλι είναι ο λόγος της συγκεκριμένης κινητοποίησης με την οποία όχι μόνο συμφωνώ, αλλά και επαυξάνω σε υπερθετικό βαθμό.

    Ο λόγος περί ζωντανής μετάδοσης των μαθημάτων στην τάξη…

    Η αιτιολογία – το τυράκι:
    «Για να μπορούν να μην μείνουν πίσω οι μαθητές που θα αναγκαστούν να παραμείνουν στα σπίτια τους»!
    Και φυσικά η αφελής αλλά και επικίνδυνη προσέγγιση είναι: «Γιατί όχι»;;

    Η φάκα:
    1. Ποιος στοιχειωδώς νοήμων πιστεύει, ότι οι κυβερνώντες αποφασίζουν με γνώμονα το "καλό του λαού" και όχι το να γίνουν αρεστοί σε ετέρους και τοκογλύφους, που επιθυμούν συρρίκνωση του μισθολογικού κόστους και υποβάθμιση της δικής μας ζωής, για να θησαυρίζουν οι ίδιοι;;
    Με πρόσχημα λοιπόν το κοροϊ(δ)οϊό, μπορούν κάλλιστα να επιτύχουν αυτό που πασχίζουν χρόνια: ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ, εις βάρος όχι μόνο των εκπαιδευτικών αλλά και μαθητών… Και εξηγούμαι:
    Έχετε υπόψη σας, πόσα ακριτικά νησιά και δυσπρόσιτες περιοχές έχει η Ελλάδα;;
    Ποιος μας λέει, ότι αύριο δεν θα προσπαθήσουν να εξελίξουν και να παγιοποιήσουν τέτοιες πρακτικές, (με τη βοήθεια των χρήσιμων ηλίθιων βεβαίως), ώστε να καταργήσουν σχολεία και να "ξεφορτωθούν" όλα αυτά τα παιδιά, δίνοντάς τους από ένα laptop και υποχρεώνοντάς τα σε τηλεμάθημα;;; Άλλο ένα πλήγμα για τους ακρίτες μας! Άλλη μια φορά πολίτες 3ης κατηγορίας! Σαν να μην τους φτάνουν τα χαστούκια που τους δίνει η Ελληνική πολιτεία!
    2. Ο κάθε εκπαιδευτικός θα είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΣ και αλίμονό του αν τολμήσει να διαφοροποιηθεί από τη γραμμή της πολιτικής ορθότητας, ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ, όλο και πιο στυγνά….

    Η υποκρισία:
    «Το κάνουμε για το καλό των παιδιών»
    «Υπάρχει σύμφωνη γνώμη της ΑΠΠΔ»
    «οι μαθητές δεν θα φαίνονται»

    Πωωωπω! Πόσο νοιάζονται για το καλό των παιδιών!!! Τώρα έπιασαν οι ευαισθησίες την υπουργό και τους παρατρεχάμενους, να μην χασούν οι μαθητές τρεις «σκοτωμένες» εβδομάδες μαθημάτων, ΕΝΩ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!! Ένα φαινόμενο που επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο…
    Το δε υπουργείο γράφει τα επανειλημμένα αιτήματα …ξέρετε που!!
    Όσο για την περίφημη ΑΠΠΔ!!! Εδώ και αν έχουμε υποκρισία.
    Η ΑΠΠΔ λοιπόν ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ, να αναρτηθούν ακόμη και στο site του σχολείου video, ή φωτογραφίες από γιορτές και εκδηλώσεις, που φαίνονται μαθητές, από παρά μόνο με ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΚΗΔΕΜΟΝΑ! Και ξαφνικά ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ να είναι διαθέσιμη σε κάθε καλοθελητή, όχι απλά η "φάτσα" τους αλλά και η επίδοσή τους και οι τυχόν αδυναμίες τους, με τις όποιες συνέπειες...
    Διότι δεν γίνεται οι μαθητές, ούτε να μην φαίνονται, ούτε να μην ακούγονται, δεδομένου ότι το μάθημα δεν είναι ένας μονόλογος του "προφέσσορα", αλλά μια συνεχής διάδραση μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών, με παρεμβάσεις, ερωτήσεις, απαντήσεις κλπ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συνέχεια:
    Περί «επίδοσης των μαθητών»:
    Ποιος αμφιβάλλει ότι έχουμε γεμίσει αναλφάβητους απόφοιτους Λυκείων;; Και όχι μόνο… Η εύκολη προσέγγιση φυσικά είναι ότι φταίνε οι «άχρηστοι, τεμπέληδες, ανεπαρκείς» εκπαιδευτικοί! Η αλήθεια όμως είναι ότι η πολιτεία ΔΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ θέλει τα παιδιά αγράμματα, ο δε εκπαιδευτικός δεν μπορεί να παρέμβει, ας είναι και Θεός! Γιατί τη αξιολόγηση και τον προβιβασμό των μαθητών, φρόντισε να τα γελοιοποιήσει… Ένα παράδειγμα:
    Στο Λύκειο περνάει την τάξη με 9,5 μέσον όρο, ανεξάρτητα από τη βαθμολογία των επιμέρους μαθημάτων. Ειδικότερα, τα πιο βασικά μαθήματα, όπως γλωσσικά και φυσικομαθηματικά μετρούν κατά το 1/2 ή 1/3 επειδή συγχωνεύονται κατά τη βαθμολόγηση.

    Προφορικά Γραπτά Μέσος όρος Τελική Βαθμολογία
    1 Θρησκευτικά 15 15 15 15
    2 Αρχαία 08 0 04
    04
    Νεοελληνική Λογοτεχνία 08 0 04
    Νεοελληνική Γλώσσα 08 0 04
    3 Ιστορία 10 09 9,5 9,5
    4 Άλγεβρα 08 0 04 04
    Γεωμετρία 08 0 04
    5 Φυσική 08 0 04
    04
    Χημεία 08 0 04
    Βιολογία 08 0 04
    6 Ξένη γλώσσα 15 15 15 15
    7 Project (Ερευν. Εργασία) 15 ---- 15 15

    Ο παραπάνω μαθητής λοιπόν στα βασικά μαθήματα είχε τον ελάχιστο προφορικό που συνηθίζεται (08) και δεν παρουσιάστηκε καν να γράψει, άρα βαθμολογήθηκε με 0. Επιπλέον στα κυριότερα μαθήματα η βαθμολογία συγχωνεύεται, όπως φαίνεται στον πίνακα! Τέλος στοιχειωδώς «κάτι έκανε» στην ιστορία, ενώ τυχαίνει να ξέρει κάτι «Αγγλικούλια» και πήρε και 15 στο Project (= τρέχα γύρευε = άλλη μια εφεύρεση του υπουργείου για να γλιστρούν εύκολα οι «κουμπούρες», από τη μια τάξη στην άλλη)!!
    ΤΕΛΙΚΑ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ ΣΤΗ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕ 9,5. ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ, ΓΙΑ ΝΑΧΕΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ!!
    Ο παραπάνω τρόπος αξιολόγησης που οι «σοφοί» της πολιτείας αποφάσισαν, έχει τα εξής δύο καταστροφικά αποτελέσματα:
    • Καθιστά απόφοιτους Λυκείου, ανθρώπους με μειωμένες διανοητικές δυνατότητες, που μπορεί αύριο να βρεθούν (ελέω μπάρμπα) σε κάποια δημόσια υπηρεσία και να βασανίζουν τον πολίτη! Οι εν λόγω άνθρωποι μπορεί ωστόσο να είχαν άλλες δεξιότητες (π. χ. τεχνικές), που δεν τις αξιοποίησαν, επειδή η πολιτεία με την κακώς εννοούμενη επιείκεια τους οδήγησε σε λάθος δρόμο.
    • Λειτουργεί ως «παγίδα» για παιδιά με δυνατότητες, στα οποία δημιουργεί έλλειψη κινήτρων, που σε συνδυασμό με την εφηβική ανωριμότητα, αδικούν τον εαυτό τους μη καταβάλλοντας την προσπάθεια που χρειάζεται και το καταλαβαίνουν, όταν είναι ήδη πολύ αργά!
    Να αναφέρω τώρα ότι επί «Γάβρου» καταργήθηκαν και οι γραπτές εξετάσεις στα περισσότερα μαθήματα ;; Απόλυτήριο Λυκείου λοιπόν με …προφορικά!
    Να προσθέσω στα παραπάνω ότι έχουν καταστήσει τα σχολεία από χώρους παιδείας, σε χώρους συνδικαλισμού και μάλιστα στη χειρότερη μορφή του και έχουν καταλύσει κάθε έννοια πειθαρχίας, ενώ παράλληλα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ Η ΠΟΙΝΗ;;;
    ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ: Η ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ!
    Τέλος για την «αγραμματοσύνη των εκπαιδευτικών», ο κ. Νατσιός τα λέει όλα:
    https://infognomonpolitics.gr/2020/05/den-ine-agrammati-i-daskali-agrammati-ine-i-syndikalistes-ke-to-kratos/




    ΑπάντησηΔιαγραφή