Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Σάββατο 24 Απριλίου 2021

Κωνσταντίνος Γρίβας: Προπαγανδιστική επίθεση κατά της Ελλάδας από το National Geographic

Το βράδυ του Σαββάτου στις 23 Απριλίου στις 22:40 το “έγκυρο” National Geographic στην τηλεόραση της Nova προέβαλε στη σειρά “Φυλακισμένοι στο Εξωτερικό 12”, ένα δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ, βασισμένο (υποτίθεται) στην αληθινή ιστορία δύο νεαρών Αμερικανών, οι οποίοι μετέφεραν μεγάλη ποσότητα χασίς από το Αφγανιστάν και συνελήφθησαν από τις ελληνικές αρχές στα σύνορα με την Τουρκία.

Η ιστορία εξελίσσεται το 1969 και υποτίθεται –επαναλαμβάνω– ότι είναι αληθινή. Από εδώ και εις το εξής λοιπόν ξεκινάει μια τόσο βίαιη αλλοίωση της εικόνας της Ελλάδας και των Ελλήνων που ξεφεύγει από κάθε αναπαραγωγή στερεότυπου και εισέρχεται πλέον στη σφαίρα του υβριδικού πολέμου. Έτσι λοιπόν, οι Έλληνες αστυνομικοί στα ελληνοτουρκικά σύνορα εμφανίζονται να φοράνε κάτι περίεργες στολές που μοιάζουν με αυτές των Ιρανών Φρουρών της Επανάστασης στα πρώτα χρόνια μετά την ισλαμική επανάσταση, έχουν γενιάδες ή είναι αξύριστοι και κρατάνε καλάσνικοφ! Τα κτίρια είναι παρεμπιπτόντως κάτι παράγκες σε ένα τοπίο που θυμίζει έρημο!

Αυτοί λοιπόν οι “Έλληνες” αστυνομικοί συλλαμβάνουν τους καημένους νεαρούς Αμερικανούς, τους αντιμετωπίζουν με περισσή βαρβαρότητα και τους στέλνουν στις φυλακές στην Κέρκυρα όπου βασανίζονται και κακοποιούνται με το καλημέρα. Η δε φυλακή, όπως και οι κρατούμενοι και οι φύλακες σε αυτήν, είναι κάτι σαν καρικατούρα των τουρκικών φυλακών που εικονίζονται στο “Εξπρές του Μεσονυκτίου”.

Οι φυλακές είναι ένα διαλυμένο μέρος, ενώ τα χαρακτηριστικά των κρατουμένων δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του μέσου Έλληνα. Οι φρουροί έχουν φυσικά γενιάδες ή είναι αξύριστοι και φυσικά είναι οπλισμένοι με καλάσνικοφ! Τα δε δικαστήρια, στα οποία μεταφέρονται οι Αμερικανοί για να δικαστούν στην Αθήνα είναι σε ένα κτήριο επιδεικτικά ισλαμικής αρχιτεκτονικής, την είσοδο του οποίου φυλάνε πάλι γενειοφόροι στρατιώτες με περίεργες “μεσανατολικές” στολές και φυσικά είναι οπλισμένοι με καλάσνικοφ.

Πρωτόγονη χώρα

Γενικότερα, η Ελλάδα εμφανίζεται σαν μια πρωτόγονη χώρα, κάτι σαν το Αφγανιστάν, με βάρβαρους κατοίκους, μέσα στους οποίους οι “πολιτισμένοι” Αμερικανοί ξεχωρίζουν σαν τη μύγα μες το γάλα. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι αυτή η αλλοίωση δείχνει να έγινε συνειδητά και δεν αποτελεί προϊόν απροσεξίας. Κι αυτό γιατί ορισμένες λεπτομέρειες δείχνουν ότι οι συντελεστές του φιλμ ήξεραν πολύ καλά τι έκαναν. Για παράδειγμα, ένα βανάκι που εμφανίζεται έχει ελληνικές πινακίδες εκείνης της εποχής.

Είναι, λοιπόν, δύσκολο να υποθέσουμε ότι οι παραγωγοί μπήκαν στον κόπο να προσέξουν μια τόσο μικρή λεπτομέρεια, την ίδια στιγμή που έβαζαν τους Έλληνες αστυνομικούς να κρατάνε καλάσνικωφ και να εμφανίζονται σαν καρικατούρα Ταλιμπάν. Επιμένω στο καλάσνικοφ, γιατί φυσικά εκείνη την εποχή ήταν απλά αδύνατο για μια χώρα του ΝΑΤΟ να έχει αυτό το όπλο και αυτό το ξέρουν και τα μωρά παιδιά.

Άρα, το να το απεικονίζεις στα χέρια “Ελλήνων” δεν μπορεί να έγινε κατά λάθος. Επιπροσθέτως, το συγκεκριμένο όπλο αποτελεί σύμβολο των εχθρών των ΗΠΑ, από τον Σοβιετικό Στρατό μέχρι τους Ταλιμπάν και τους αντάρτες στο Ιράκ, άρα η εικονική τοποθέτησή του σε “ελληνικά” χέρια περνάει το μήνυμα της εχθρικής χώρας, μαζί με το όλο “πακέτο” που προωθεί το ντοκιμαντέρ.

Καρικατούρα Αφγανιστάν

Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, το ότι δεν αναπαράγονται τα συνήθη στερεότυπα, με τα οποία οι Δυτικοευρωπαίοι και οι Αμερικανοί έχουν συνηθίσει να ταυτίζουν την Ελλάδα. Δηλαδή, αυτά του συρτάκι, του ούζου, του “λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ’ αγόρι μου”. Στο ντοκιμαντέρ έχουμε μια αλλοίωση της πραγματικότητας τεράστιων διαστάσεων, με καινοφανή ποιοτικά χαρακτηριστικά, που αποσκοπεί να απεικονίσει μια Ελλάδα απόλυτα ξενική και εχθρική προς τη Δύση, κάτι, ξαναλέω, σαν καρικατούρα του Αφγανιστάν των Ταλιμπάν.

Και επειδή λοιπόν οι καιροί είναι πονηροί, μπαίνουμε στον πειρασμό να σκεφτούμε ότι παρόμοιες ενέργειες αποσκοπούν να δημιουργήσουν μια αίσθηση ξενικότητας της Ελλάδας, κυρίως προς το εύκολα χειραγωγούμενο αμερικανικό κοινό. Η μόνη εξήγηση γι’ αυτή την σκανδαλώδη αλλοίωση της πραγματικότητας από ένα, υποτίθεται, σοβαρό Μέσο, όπως είναι το National Geographic, είναι ότι πρόκειται για συνειδητή πράξη επικοινωνιακού σαμποτάζ. Κρύβει τόσο πολύ μίσος και απέχθεια για την Ελλάδα, που αναπόφευκτα μας βάζει σε σκέψεις για τη σκοπιμότητα.

Τώρα που οι αρμόδιες ελληνικές αρχές δεν μπορούν να ισχυριστούν ότι δεν είχαν γνώση του θέματος, αναμένουμε με πολύ ενδιαφέρον ποια θα είναι η αντίδρασή τους. Η ελληνική Πολιτεία, εάν ακόμα σέβεται τον εαυτό της, είναι υποχρεωμένη όχι απλώς να κάνει διάβημα στο National Geographic για να αποσύρει το εν λόγω ντοκιμαντέρ, αλλά και να απαιτήσει δημόσια συγγνώμη. Αυτά για να μάθει ο καθένας ότι δεν μπορεί να παίζει προπαγανδιστικά παιχνίδια εναντίον της Ελλάδας και οποιασδήποτε άλλης χώρας.


slpress.gr 

7 σχόλια:

  1. Το National Geographic απεικονίζει το μέλλον και όχι το παρελθόν της Ελλάδας. Η ιστορία δήθεν του 1969 ίσως γίνει πραγματικότητα το 2039, όταν οι γεννήσεις των λαθρο-ορκ θα έχουν υπερκαλύψει τους γηγενείς, θα έχουν επικρατήσει οι εισβολείς και θα έχει εφαρμοστεί η σαρία. Ήδη είναι εκατομμύρια και εξαπλωμένοι σε όλη την ελληνική επικράτεια!
    Όσο για την "ελληνική Πολιτεία" που μάχεται με νύχια και με δόντια τον νατιβισμό, πάω στοίχημα ότι θα είναι απόλυτα ικανοποιημένη με τις εξελίξεις...
    Αντιγόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καναδέζικων συμφερόντων είναι και ως γνωστόν ο Καναδάς είναι εκ των ναυαρχίδων της Ν.Τ.Π και άκρως μασονικό οπότε μην σας δημιουργεί κάποια έκπληξη η παρουσίαση των γεγονότων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας παρουμε μια ιδεα , T ι ειναι η Nέα Tάξη . Bιβλίο με τίτλο η Nεα Παγκόσμια Tάξη , έκδοση 1992 , Μπιμπης , Θεσσαλονίκη : Αν θέλετε να φανταστείτε το μέλλον , δείτε μια μποτα να σ υ ν τ ρ ι β ε ι ένα ανθρώπινο πρόσωπο . Τζορτζ Όργουελ . Όχι μόνο σε ατομικό επίπεδο , συμπληρωνουμε : Όχι μόνο κ α θ ε άνθρωπος , αλλά κ α θ ε λαός , o οποιος A ρ ν ε ι τ α ι ν' A π α λ λ ο τ ρ ι ω θ ε ι στη Nέα Tάξη και να Y π ο τ α χ θ ε ί στα Σ χ έ δ ι α της , θα μάθει T ι κ ρ υ β ε τ α ι π ι σ ω από την A π α ι σ ι α μάσκα της Nέας Παγκοσμιας Tάξης . Οι ηγέτες της είναι Ξ ε κ α θ α ρ ο ι : η τομή του Ξ ι φ ο υ ς A ν α μ ε ν ε ι O π ο ι ο ν δ ή π ο τ ε άνθρωπο A ν τ ι σ τ α θ ε ι στην ε γ κ α θ ι δ ρ υ σ η της . Ίσως χ ρ ε ι α σ θ ε ι να Σ τ α λ ο υ ν στηv Π ν ε υ μ α τ ι κ ή Δ ι α σ τ α σ η ( να ε ξ ο ν τ ω θ ο υ ν ) 2.500.000.000 άνθρωποι για να ε π ι τ ε υ χ θ ε ι η Nεα Παγκόσμια κυβέρνηση της Nεας εποχής .

      Διαγραφή
  3. ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΠΝΙΑ….

    Αποκρυφισμός-
    .
    Ταινία Η Ένατη Πύλη / The Ninth Gate (1999) Μυστηρίου online
    Παραγωγή ταινιας: 1990

    https://tainio-mania.online/load/mysthr_oy/h_nath_p_lh_the_ninth_gate_1999/12-1-0-712


    .
    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ.
    ΤΣΑΜΠΑ............

    .
    https://www.youtube.com/watch?v=ASOM0FSIpY4

    .

    .
    Το σενάριο βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα. Το πραγματικό, ψυχολογικό «πείραμα» πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ το 1971, γνωστό και ως Stanford Prison Experiment.

    Βασισμένο, λοιπόν, σε αυτό η ταινία ξεκινάει σαν ένα πείραμα μεταξύ 20 ανδρών, αγνώστων μεταξύ τους, που τους ζητάτε να ζήσουν 2 εβδομάδες σε περιβάλλον φυλάκισης, με σκοπό την μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς μέσα σε αυτό και με αντάλλαγμα $ 2.000. Από αυτούς 8 γίνονται φύλακες και 12 κρατούμενοι. Η διαχωριστική γραμμή μεταξύ κρατουμένων και φυλάκων, πειράματος και πραγματικότητας, ηθικής και διαφθοράς γρήγορα εξαφανίζεται και τα πράγματα βγαίνουν εκτός ελέγχου.


    .

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Σταύρος Λυγερός δεν ανήκε στις συμπάθειες μου, επειδή είχα πληροφορηθεί ότι ως μέλος της τροτσκιστικής ΟΣΕ (τώρα διεσπασμένη σε ΣΕΚ & ΔΕΑ) ήταν μέλος της συντονιστικής επιτροπής στο Πολυτεχνείο την 17η Νοέμβρη ΄73 και δημοσιογράφος το 1986 στην ΠΡΩΤΗ, απογευματινή έκδοση Ριζοσπάστη-Αυγής των κυρκοφλωράκηδων.
    Ποτέ δεν είναι αργά για να ανανήψει κάποιος και να επανέλθει στην εθνική κοίτη.
    Στο προκείμενο έχουμε απόπειρα δημιουργίας πλαστών στερεοτύπων.
    Η κινηματογραφική βιομηχανία του Χόλλυγουντ προβάλλει τις τελευταίες δεκαετίες ως παληκαράκια νέγρους και γυναίκες ( το φεμινιστικό), προστάτες του νόμου και της τάξεως, ενώ οι νέγροι πρωταγωνιστούν σε παντός είδους εγκληματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή