Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

Α.Ι. άϊ άϊ άααα!… Α.Ι. άϊ άϊ άααα!…

 γράφει ο ΕργΔημΕργ

Σχόλιο Διόδοτου: Ανατριχιαστικό το σημερινό άρθρο του αγαπητού μας ΕργΔημΕργ. Παραπέμπει στην εκτίμηση μερικών ότι ο Αντίχριστος είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη. Κι αν αμφιβάλλουν μερικοί, λέγοντας ότι "θα είναι ένα πρόσωπο".. την απάντηση δίνει ο Φρέντερικ Μπράουν σε ένα τρομακτικό διήγημά του που είχα διαβάσει στα 15 μου. Όταν λέει, κάποτε οι άνθρωποι έφτιαξαν τον Υπερκομπιούτερ που θα δώσει απάντηση σε όλα τα ερωτήματα του ανθρώπου, τότε.. στην τελετή παρουσίασης που παρακολουθούσε όλη η ανθρωπότητα από τις τηλεοράσεις.. ανέβασε τον μοχλό λειτουργίας του ένας επιστήμονας.. και ο πρόεδρος της Αμερικής, ορισμένος ως αντιπρόσωπος των προέδρων όλων των χωρών της Γης, υπέβαλλε την πρώτη ερώτηση στον Υπερκομπιούτερ: "Υπάρχει Θεός;". Και τότε.. όλος ο κόσμος.. μέσα σε τρόμο.. άκουσε μια ναρκισσευμένη σατανική φωνή να απαντάει: "Ναι, τώρα υπάρχει Ένας!". Μέσα στην απόλυτη φρίκη.. ο επιστήμονας έσπευσε να κατεβάσει το μοχλό. [ το ίδιο ακριβώς γράφει και ο ΕργΔημΕργ στο κείμενό του: "Αφού πρώτα έκλεινα τον γενικό διακόπτη του ρεύματος του κτιρίου"]. Αλλά δεν πρόλαβε, γιατί την ίδια στιγμή.. το καντράν κι ο μοχλός μετατράπηκαν σε μία καυτή πολτοποιημένη μάζα... 

 

 

Θ’ απαντήσω σε μιά απορία του Λιακό (εδώ), ο οποίος μάλλον δεν καταλαβαίνει στ’ αλήθεια περί τίνος πρόκειται – καί δεν παριστάνει απλά πως δεν καταλαβαίνει, ώστε κουβέντα να γίνεται.

Η απορία είναι: τί σχέση έχει η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ εφεξής) με τα Μπουρλοεμβόλια;

. . . . . . . .

Κατ’ αρχήν, τί είναι ΤΝ. Αν δεν το καταλάβουμε αυτό, δεν μπορούμε να προχωρήσουμε.

Η ΤΝ (άλλως: Artificial Intelligence, AI, τεχνητή ευφυΐα) είναι ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή, που προσπαθεί να μιμηθεί τη νοημοσύνη του ανθρώπου. Δηλαδή:

  • να μαθαίνει από μόνο του,
  • ν’ αυτο-διορθώνεται,
  • καί ν’ αποφασίζει (πάλι από μόνο του) γιά τις προσεχείς κινήσεις του.

Όπως ακριβώς ο (λογικός) άνθρωπος.

Όπως καταλαβαίνετε, αυτά αποτελούν απλώς ακόμη μία ακαδημαϊκή έρευνα, όταν είναι ελεγχόμενα. Όταν, όμως, αφεθούν ανεξέλεγκτα, αποτελούν θανάσιμο κίνδυνο.

Μέχρι στιγμής, βέβαια, όλα δείχνουν πως η κατάσταση εξακολουθεί να βρίσκεται υπό έλεγχο – αλλά δεν πρέπει να εφησυχάζουμε, διότι τα γεγονότα τρέχουν με διαστημικές ταχύτητες.

. . . . . . . .

Ξαναγυρίζουμε στον κοροϊδοϊό καί τα εμβόλια.

Αν ψάχνετε καθημερινά τις ειδήσεις, θα σας είναι γνωστό ότι τα φάρμακα (όπως πχ και τ’ αεροπλάνα) σχεδιάζονται από ηλεκτρονικούς υπολογιστές εδώ καί 20 χρόνια· μπορεί καί παραπάνω. Οπότε, δεν είναι απορίας άξιον, αν στη θέση των απλών σχεδιαστικών προγραμμάτων βάλανε προσφάτως προγράμματα ΤΝ. Όλοι κοιτάζουν πώς να βάλουν τους ΗΥ να λύνουν τα προβλήματα γρηγορώτερα. Ούτε παράξενο είν’ αυτό, ούτε αθέμιτο.

Πάντως, εμένα ειδικά αυτό δεν μου λέει απολύτως τίποτε. Αντιθέτως, θα μου έλεγε πολλά το να δω τον κώδικα του προγράμματος· κι αν όχι αυτόν, το μέγεθος του ΗΥ που τρέχει το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Μ’ άλλα λόγια, αν δω κανένα πισάκι έστω καί γρήγορο, το πράγμα ελέγχεται.

Αν, αντιθέτως, δω καμιά θηριώδη συστοιχία ΗΥ σε clustering (δηλαδή σε διάταξη, που μοιράζει την επίλυση σε περισσότερους του ενός ΗΥ), τότε, αναγνώστη μου, τα πράγματα είναι περισσότερο άσχημα, απ’ ό,τι μπορείς να φανταστείς.

Μ’ άλλα λόγια (δίς), η ΤΝ αφ’ εαυτής δεν μου λέει τίποτε. Αλλά οι δυνατότητες, που της δίνουν εξ αρχής, μου λένε πάρα πολλά.

. . . . . . . .

Είναι κάπως, όπως το παλιό αστείο της δεκαετίας του 1960, όταν ξεκίνησαν τα αυτόματα μεταφραστικά προγράμματα. (Στρατιωτική εφεύρεση στην αρχή. Τί περιμένατε, δηλαδή; Όταν, βέβαια, θεώρησαν ότι δεν τρέχει τίποτε να τα βγάλουν και στο εμπόριο, τα βγάλανε – καί φτάσαμε να έχουμε το Γκούγκλ Τρανσλέητ.)

Έλεγε το αστείο, ότι οι ηπαπαραίοι θέλανε να μεταφράσουν αυτόματα με τους υπολογιστές το ρητό: «Το μεν πνεύμα πρόθυμον, η δε σάρξ ασθενής!», στα Ρώσσικα. Το μεταφράσανε, αλλά θέλανε καί να κάνουν επαλήθευση – οπότε ζήτησαν καί αντίστροφη αυτόματη μετάφραση.

Η οποία έβγαλε στον εκτυπωτή ότι: «Η βότκα ήταν φανταστική, αλλά το κρέας χάλια!» 🙂

Με την ίδια λογική, άμα βάλω την ΤΝ να μου σχεδιάσει ένα αναψυκτικό, που:

  • θα είναι δροσιστικό,
  • θα είναι ελαφρώς γλυκό,
  • θα κατεβαίνει εύκολα στο στομάχι,

πιθανώτατα θα βγάλει συνταγή: λεμόνι + ανθρακικό (να γίνει αναψυκτικό), νερό γιά διάλυση, λίγο λάδι γιά να κατεβαίνει εύκολα, καί λίγο χυμό μούρο, γιά να έχει λίγη φυτική / φυσική γλύκα.

Αλλά, αν αυτό το πράγμα καταφέρει να πουληθεί στην αγορά, στείλτε μου τηλεγράφημα! 🙂

. . . . . . . .

Δηλαδή, όπως σας είπα, σε τελική ανάλυση μετράνε οι δυνατότητες που δίνουν στην ΤΝ εξ αρχής. Όσο πιό «σοφιστικέ» τη φτιάξουν, τόσο μεγαλύτερο πλεονέκτημα της δίνουν.

Οπότε, αν δώσουμε:

  • έναν τεράστιο αποθηκευτικό χώρο,
  • συν μεγάλη υπολογιστική ταχύτητα,
  • συν πολλούς υπολογιστές δικτυωμένους,
  • συν πολλούς έτοιμους αρχικούς κανόνες,

τότε έχουμε φτιάξει ένα ΤΕΡΑΣ, με το οποίο ΔΕΝ μπορεί να τα βάλει ένας άνθρωπος… δεμπανά ‘χει δείκτη νοημοσύνης 200 (διακόσια)!

Το τέρας θά ‘χει iq 20,000 (είκοσι χιλιάδες)… κι αν δεν τό ‘χει εξ αρχής, θα το αποκτήσει στην πορεία. Η αρχική φόρα που θα του δώσουν μετράει πάνω απ’ όλα – όσο περισσότεροι οι έτοιμοι αρχικοί κανόνες, τόσο μεγαλύτερη η ισχύς της ΤΝ.

Αν ρωτήσετε εμένα, που το iq μου είναι κάπως της προκοπής, σε τέτοια περίπτωση δεν θα ξεκινούσα διανοητική κόντρα· αλλά, χωρίς δεύτερη σκέψη, θα έπιανα βαριοπούλα καί φλογοβόλο, καί θσ μετέτρεπα τα γκουμπιούτερζ του τέρατος σε κολυμπηθρόξυλο. (Αφού πρώτα έκλεινα τον γενικό διακόπτη του ρεύματος του κτιρίου.)

Κατ’ ευθείαν.

. . . . . . . .

Εκεί, λοιπόν, που εμένα προσωπικώς άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια, είναι πως η ΤΝ έχει συσχετιστεί με πολλές πλευρές της ψευδοπανδημίας του κοροϊδοϊού.

  • Καί με τα εμβόλια (στον σχεδιασμό τους), όπως αποκάλυψε το Μπουρλοχαμόγελο καί η απορία του Λιακό.
  • Καί με τα επιδημιολογικά μαθηματικά προβλεπτικά μοντέλα.
  • Καί με τους καθημερινούς αριθμούς (δήθεν) θανάτων, που τους παίρνανε έτοιμους από πρόγραμμα ΤΝ καί απλά τους παπαγαλίζανε στα ΜΜΕ, όπως αποκάλυψε πρό καιρού ιατρός τις στην τιβή (καί δεν κουνήθηκε φύλλο).
  • Καί με τις δήθεν προβλέψεις γιά τις δήθεν μεταλλάξεις του κοροϊδοϊού. (Η εκτύπωση που βλέπετε εδώ, είναι προϊόν «πρόβλεψης» από ΗΥ.)
  • Αλλά…. drum roll…. καί με τον κοροϊδοϊό τον ίδιο!!!!!!

Αλήθεια, τί γίνεται με την τελευταία περίπτωση;

Είναι αληθινός ο κοροϊδοϊός, ή ένα φάντασμα / μαϊμού κατασκεύασμα μιάς ΤΝ;

Γιατί άλλοι λένε πως το γονιδίωμά του περιέχει ακολουθίες από τον ιό του AIDS, από dna πιθήκου, από… από… – που σημαίνει ότι το είδαν στο εργαστήριο;

Καί γιατί άλλοι τάζουν ενάμισυ μύριο ντάλλαρζ σε όποιον τους φέρει το γονιδίωμα του ιού στο πιάτο – που σημαίνει ότι ΔΕΝ το(ν) είδε κανείς μέχρι σήμερα;

Το είδαν το γονιδίωμα, ή δεν το είδαν;

Θέλετε τη γνώμη μου;

Όλοι, όσοι λένε τί περιέχει μέσα ο ιός, είδαν ένα σχεδιάγραμμα. Που είναι αυτό, που δώσανε οι νεοταξίτες (ηπαπαραίοι τε καί Κινέζοι) ως προδιαγραφές να σχεδιάσει η ΤΝ. ΔΕΝ τα είπαν αυτά μετά από εξέταση με μικροσκόπιο καί χημική ανάλυση, δηλαδή.

Γιατί, όμως, όσοι «είδαν», δεν μιλάνε στα ίσα, ότι πρόκειται γιά ασκήσεις επί χάρτου, κι όχι γιά πραγματικό ιό;

Διότι τρομάξανε. Από τις συνέπειες αυτού που καταλάβανε. Όπως κι εγώ άρχισα να χοροπηδάω νευρικά, γιά τον ίδιο λόγο μ’ αυτούς.

Θα καταλάβετε παρακάτω.

. . . . . . . .

Το τρομακτικό στην υπόθεση δεν είναι ούτε τα καρα-ψέμματα που ειπώθηκαν, ούτε φυσικά οι τραγικές αποτυχίες στις προβλέψεις των ιολάγνων ιοψευτών.

[Γιά παράδειγμα, το Κίνγκ’ς Κόλλετζ της αγγλίτσας έγινε ρόμπα, με το δικής του εφευρέσεως επιδημιολογικό μαθηματικό μοντέλο θανάτων, που απέτυχε παταγωδώς. Είπαμε να πείς ένα εντυπωσιακό ψεμματάκι, αλλά όχι καί να το κάνεις ουρανομήκη ψεμματάρα!

Έτερο παράδειγμα γυναικείου προχείρου ενδύματος: το ΑΠΘ το δικό μας, που ψάχνει μέσα στα σκατά να βρεί το γονιδίωμα του ιού… που αφ’ ενός δεν το ξέρει κανείς, αφ’ ετέρου -καί να υπάρχει- δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει ακέραιο μέσα σε λύματα με βιολογικές ζυμώσεις καί χλωρίνες. Ούτε Χημεία Λυκείου δεν ξέρουν τα άτομα, καί κάνουν κουμάντο σε πανεπιστήμιο!!!]

Ούτε, βέβαια, οι μαθηματικώς γελοίες προβλέψεις γιά μία μετάλλαξη ανά μήνα. (Δες την εκτύπωση, στην οποία παραπέμπω παραπάνω.)

Το τρομακτικό… καί, προσέξτε, δεν λέω τέτοιες λέξεις απλά γιά εντυπωσιασμό… το τρομακτικό, λέγω, της ιστορίας μας κατοικοεδρεύει σε τρείς μεριές.

Η πρώτη είναι ότι καί ο πλέον κουτοπόνηρος εξουσιαστής (τύπου Μπουρλά) κατάλαβε τις τρομερές δυνατότητες της ΤΝ, κατάλαβε ότι αυτή μπορεί να υποκαταστήσει στο χίλια τοις εκατό τους κουτοπόνηρους σατανικούς εγκεφάλους των εξουσιαστών, καί τώρα θα τη βάλουν μέχρι καί στα λάχανα. Παναπεί, ότι -κατά πάσα πιθανότητα- η ιστορία του κοροϊδοϊού -παρά τις αποτυχίες της- ήταν απλά ένα τέστ των ικανοτήτων της ΤΝ, καί τα χοντρά τα εγκεφαλικά επεισόδια θα μας έρθουν αργότερα.

Η δεύτερη είναι αυτή που δεν φαίνεται, στην περίπτωση του κοροϊδοϊού: ότι, δηλαδή, η ΤΝ δεν σχεδίασε απλά το γονιδίωμα ενός υποθετικού ιού, αλλά προέβλεψε επακριβώς το πώς θ’ αντιδράσει η κοινωνία!!!...

Υπαγορεύοντας, ταυτόχρονα, τις καθημερινές αντιδράσεις της μανδάμ Εξουσίας!

Πώς σας φαίνεται αυτό;

Θα κοιμάστε ήσυχα από ‘δώ καί στο εξής, αν ξέρετε πως μιά ΤΝ ρυθμίζει την κοινωνική σας ζωή;

Εννοείται πως δεν κάνω κανένα σχόλιο γιά τους παπάρες, που νομίζουν ότι μ’ ένα εμβόλιο δήθεν θα «ξανακερδίσουν την παλιά ζωή» τους, την «κανονικότητα».

Μιά νύχτα με τον ερωτύλο σέντερ μπ(λ)άκ του Θρήνου θα κερδίσουν – κι άμα τους αρέσει.

. . . . . . . .

Κι η τρίτη έδρα / κατοικία της τρομακτικής ΤΝ;

Ά… η τρίτη έδρα… ναί, σχεδόν την είχα ξεχάσει.

Αυτή είναι το γεγονός, ότι την ΤΝ έχουν αρχίσει να τη χρησιμοποιούν εδώ καί καιρό (πιό πρίν απ’ τους φαρμακεμπόρους των δηλητηρίων) κι έξυπνοι άνθρωποι, καί δή σε περιοχές που κάνουν τζίζ!!!

Καί δή, χρησιμοποιώντας βελτιωμένες εκδόσεις της.

Όχι απλά κουτοπόνηρα μέλη μυστικών λεσχών σε κοινωνιολογικά πειράματα, να δούν πώς θ’ αντιδράσουν τα Ζά παγκοσμίως, αλλά βαρβάτοι επιστήμονες στις θετικές επιστήμες.

Πώς θα σας φαινόταν, αν σας έλεγα ότι βάλανε την ΤΝ να σχεδιάζει πειράματα Κβαντομηχανικής;

Αν, λοιπόν, φτάσαμε στο σημείο οι όντως έξυπνοι να χρησιμοποιούν την ΤΝ γιά να τους ανοίξει δρόμους,

ΚΑ-

Η-

ΚΑ-

ΜΕ.

Δεν σας λέω περισσότερα, διότι δεν θέλω ν’ αποκαλύψω το ποιοί «συνάδελφοι» συμμετέχουν στην ιστορία αυτή καί τί ακριβώς ψάχνουν. Αν έχετε τόση περιέργεια, σκαλίστε εκτενώς τα ιντερνέτια. Το μόνο που μπορώ να πω, είναι ότι επικίνδυνης εξυπνάδας άνθρωποι ψάχνουν επικίνδυνα πράγματα.

. . . . . . . .

Δεν έχει τόση σημασία, το πόσο έξυπνος είναι κανείς.

Δεν έχει τόση σημασία, το πόσο μορφωμένος είναι κανείς.

Δεν έχει τόση σημασία, το πόσο καλή μνήμη έχει κανείς.

Δεν έχει, ακόμ’-ακόμη, τόση σημασία, το πόσο συνδυάζει κανείς αυτές τις ιδιότητες, αν υποτεθεί ότι τις έχει καί τις τρείς υπερανεπτυγμένες.

Σημασία έχει τί εξαγόμενα βγάζει από τη συνδυαστική του ικανότητα. Εκεί, γάρ, ο Παράδεισος, εκεί κι η Κόλαση.

Γι’ αυτό καί δεν μιλάω.

Γι’ αυτό καί δεν δίνω λεπτομέρειες. Φοβάμαι τους συνδυασμούς στο κεφάλι του καθενός, που θα τύχει να διαβάσει αυτό το κείμενο. Δεν θέλω να δώσει κανείς -έστω κι άθελά του- το κλειδί της λύσης στους προαναφερθέντες λεβέντες, αν δεν το βρίσκουν.

Τώρα, βέβαια, αν το βρούν από μόνοι τους, αλλάζει το πράγμα. Γι’ αυτό το ενδεχόμενο, όμως, είμ’ εγώ εδώ.

. . . . . . . .

Δεν γνωρίζω αν -μετά απ’ όσα ειπώθηκαν παραπάνω- οι νύχτες σας θα γίνουν πιό ανήσυχες στο εξής· δεν με νοιάζει, όμως, κιόλας.

Ήρθε η ώρα του πολέμου

κι αλοίμονο σ’ όποιον επιμένει να κοιμάται μακαρίως.

ΤΕΛΟΣ

. . . . . . . .

Υγ: Στη δημιουργία του κοροϊδοϊού συμμετείχαν, λέει, κι Έλληνες επιστήμονες!

Περίεργο… πολύ περίεργο. Ποιός απ’ τους δικούς μας πάει στην Κίνα γιά τέτοιες δουλειές;

Εκτός αν πήγαν μέσωι ηπαπάρα, που είναι καί το πιθανώτερο.

Έ, λοιπόν! Δεν ουρλιάζω τζάμπα, να μην πάει κανείς δικός μας ν’ ανοίξει τα μάτια βαρβάρων! Αλλά, δυστυχώς, όλους αυτουνούς τους έχει πιάσει βαρηκοΐα.

. . . . . . . .

Μόνο να μή σας πιάσω στα χέρια μου, τσογλάνια! Θα σας χώσω τις προχοΐδες στον κώλο!!!

 

 

ergdhmerg.wordpress.com 

 

 

27 σχόλια:

  1. Πολύ καλό το άρθρο.
    Με μια διόρθωση: πολύ καλός και ο Μπράντμπερυ, αλλά το συγκεκριμένο είναι του Φρέντερικ Μπράουν (ειδικός στις βινιέτες), με τίτλο "Answer"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχετε απόλυτο δίκιο. Μπερδεύτηκα. Θα το διορθώσω. Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Επιτρεψτε μου να διαφωνησω στην χρηση της λεξης - Τεχνητης Νοημοσυνης - δηλαδη ΔΕΝ νοειται να ειπωθει προς κατι αψυχο πως κατεχει τετοια ιδιοτητα.


    Εαν χρησιμοποιηθει αλλη λεξη αντι της συνηθισμενης, βλεπε Τεχνητης Νοημοσυνης,τοτε ενδεχομενως να στεκει.

    Η λεξη νοημοσυνη, ειναι μια λεξη η οποια ενσωματωνει αλλες εννοιες οι οποιες συντελλουν ενα αθροισμα νοητικης επεξεργασιας που πηγαζουν απο ΕΜΦΥΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ με τα οποια ειναι ΠΡΟΚΙΣΜΕΝΟ ενα ον.

    Ενα ον, το οποιο κατεχει την ιδιοτητα τελεολογικης αντιληψης αρα κι κατα ενα βαθμο αυτογνωσιας, αντιληψη του ιδιου του νου για την ιδια του την υπαρξη εντος του περιβαλλον του, μια εμφυτη αισθηση της υπαρξης του εντος του ολικου γιγνεσθαι του φυσικου του κοσμου.

    Αυτη η εσωτερικη αντιληψη/αυτογνωσια η οποια ευρυνεται με την βιολογικη αναπτυξη, αρα κι εξελιξη του ιδιου του μυαλου.

    Η πιο πανω εξελικτικη υπαρξιακη κατασταση των πραγματων αποτελουν ΔΕΔΟΜΕΝΑ, σε μοριακη μορφη - εμφυτα, για ενα ΝΟΗΜΩΝ Ον. Κατι που ΔΕΝ ειναι δυνατον για ενα τεχνητο κι ΜΗ εξελικτικο οργανισμο.

    Αρα, θετω πως ΔΕΝ γινεται να ειναι κατι ΤΕΧΝΗΤΟ δηλαδη δημιουργημα του ανθρωπου κι συναμα να ειναι νοημων.


    υ.γ.
    Η αποψη μου ειναι, πως:
    Το λεγομενο Α.Ι. σημερα δεν ειναι ΤΙΠΟΤΑ αλλο απο ενα εδος λογισμικου που ειναι γραμμενος αλγοριθμος υψηλης μαθηματικης ποιοτητας εχοντας ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ να υπολλογιζει, να συλλεγει και να αρχειοθετει επαναληψη ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ (απο αντικειμενα ή απο το περιβαλλον), ετσι ωστε να εμπλουτιζει το αρχειο, ωστε να ειναι σε θεσει να επιλεγει την καταλληλη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ αντι-δραση πανω σε διαφορα ΣΕΝΑΡΙΑ τα οποια τρεχουν/υπολλογιζονται ως πιθανοτητες ΜΟΝΙΜΩΣ, εντος του τεχνητου του "εγκεφαλου".

    ακομα κι το ισραηλ 2012, που ειχε καταφερει να αναμειξει βιολογικο υλικο με CPU(central Processing Units) - ή ενα βιοχημικο υπολογιστη του οποιου η λειτουργια ειναι να διαβαζει την ελεκτρο-χημικη αντιδραση βιολογικου υλικου κιι να αναλυει το τι ειναι.

    AI = Artificial intelligence or ML = MACHINE LEARNING ???
    Τεχνητη Νοημοσυνη ή Τεχνητη Μαθηση(αρχειοθετηση) ;;

    Ο Ανθρωπος ΣΥΛΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ενω το λεγομενο AI, απλα ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ.
    ο Ανθρωπος αναφερεται ως Ουσιατικο ενω το μηχανικο το τεχνητο αναφερεται ως ΟΥΔΕΤΕΡΟ. ΓΙΑΤΙ;;

    Αναρωτηθειτε, προβληματιστειτε κι παντα ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ:

    https://towardsdatascience.com/the-false-philosophy-plaguing-ai-bdcfd4872c45?gi=eb02d028e849

    https://bigthink.com/technology-innovation/why-a-i-is-a-big-fat-lie?rebelltitem=1#rebelltitem1

    https://www.infoworld.com/article/3176602/artificially-inflated-its-time-to-call-bs-on-ai.html

    eksothen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ για το όνομα αλλά η πληροφρορική είναι αγγλόφωνη επιστήμη και η ορολογία της πηγάζει από τα αγγλικά. Εκτός κι αν σου αρέσει το "σύμπηκτος δίσκος" αντί για το "cd". Τότε πάσο! Βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.

      Αλλά τι σημασία έχει το πώς το βαφτίσανε οι βάρβαροι;
      Ένα "πρόγραμμα υπολογιστή"/ΤΝ/ai πες το όπως θες, ήδη επηρεάζει τις ζωές μας αποφασίζοντας για την αιτία του κάθε θανάτου σύμφωνα με τα συμπτώματα, όπως παραδέχτηκε/κατήγγειλε Κύπριος ιατρός.

      https://www.youtube.com/watch?v=Ow6cYNHOIwY

      Όσο για την ανάρτηση θα ξαναποστάρω το σχόλιο μου στην ιστοσελίδα του αγαπητού ΕργΔημΕργ:

      "Τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα γιατί ΗΔΗ αρχίζουν και εμφανίζονται project AI για συγραφή κώδικά (πχ M$ DeepCode). Ας αναλογιστούμε λοιπόν πόσο μπροστά είναι τεχνολογικά, όταν βγάζουν κάτι τέτοιο σε δημόσια κυκλοφορία.

      Μια ΑΙ με τέτοια δυνατότητα δεν έχει κανένα πρόβλημα να κάνει recompile τον πυρήνα της ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΝΤΑΣ τις -όποιες- δικλείδες ασφαλείας που έχει τοποθετήσει ανθρώπινο χέρι.
      Ακόμα και αυτές που κάνουν τζιζ. Αλλά για έχουν φτάσει να παίζουν με κβαντικούς αλγόριθμους σημαίνει πως ήδη έχει συμβεί αυτό ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ.

      Βάλε και τα NeuroChips στο κάδρο και το γλυκό έχει δέσει."

      Να συνεχίσω λέγοντας ότι όποιος έχει ασχοληθεί λίγο με arduino/raspberry ή ακόμα και με τις κάμερες ασφαλείας των τελευταίων χρόνων, που πλέον ξεφεύγουν από τον "απλό" συνδυασμό υλικού/λογισμικού (hardware/software), θα έχει ήδη ανακαλύψει δυαντότητες στο θέμα ΑΙ που πριν 3 χρόνια ήταν αδιανόητες. Και όλα αυτά σε πραγματικά προσιτές τιμές για ένα χομπίστα. Περισσότερα εδώ:
      https://www.adafruit.com/category/1006
      Όταν ένα δικτυωμένο πλακετάκι του πενηντάρικου φτάνει στο σημείο να αναγνωρίζει οπτικά και ηχητικά υποκείμενα και αντικείμενα , την έχουμε κάτσει την βάρκα μεγαλοπρεπώς.

      Το άρθρο πραγματεύεται τους πραγματικούς και άμεσους κινδύνους της τεχνητής νοημοσύνης και όχι το φιλοσοφικό ερώτημα αν υπάρχει τεχνητή ζωή.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητε, δεν εκανα καμια αναφορα προς το αρθρο, ειτε την πηγη του αρθρου ειτε τα σχολια του Διοδοτου. Σκοπος μου δεν ηταν να θιξω καποια θεση η σταση των αρθρογραφων.

      Το σχολιο μου εστιαζεται αποκλειστικα στην χρηση της φρασης, Τεχνητη Νουμοσηνη.

      Και επιτρεψε μου να διαφωνησω με την δηλωση σου, " Αλλά τι σημασία έχει το πώς το βαφτίσανε οι βάρβαροι; ".

      Οι λεξεις εχουν σημασια.
      Μαλιστα ρχρι καταλυτικη σημασια, το ποια λεξη θα χρησιμοποιησω για να περιγραψω την αλφα ή την βητα κατασταση, γεγονος, ειδηση, κλπ.

      Διοτι με την λαθος λεξη θα περασεις το λαθος νοημα και εαν μεταδοσεις λαθος/αντιθετο/αλλοιωμενο νοημα τοτε ολη η πληροφορικη που θελεις να μεταφερεις στους αποδεχτες σου, θα εχει αλλαξει ουσια και φυση.


      Παραδειγμα:
      Κανοντας αναφορα περι Τεχνητης Νοημοσυνης, το μη μυημενο ή μη διαβασμενο κοινο σε θεματα τεχνολιγιας, υπολογιστων κι χρηση αλγοριθμων, θα αποδεχτει μπορει κι να υιοθετησει ανεξελεκτα το οτι πραγματι υπαρχει και ειναι δυνατον οι μηχανες να κατεχουν νοημοσυνη σαν κι αυτον, δηλαδη σαν εναν ανθρωπο.

      Ενω, μια τετοια εκδοχη ειναι ακομη - και πολυ πιθανον μεχρι το τελος της Ανθρωποτητας - εκτος πραγματικοτητας.

      ΔΕΝ γινεται η μηχανη, δηλαδη ενα αψυχο αντικειμενο - να ασκησει βουληση αρα να εχει την δυνατοτητα να επεξεργαστει σκεψη ποσο μαλλον να εκφρασει - δηλαδη μεσω ΑΥΤΟ-ΒΟΥΛΗΣΗΣ - ΑΝΩΤΕΡΗ νοητικη λειτουργια, βλεπε συλλογισμο.


      Και εμενα μου αρεσει ο τομεας των Sci/Fi επιστημονικες φαντασιες/μυθιστορηματα, τανιες κλπ. Ομως δεν προκειτα να παρατησω την πραγματικοτητα για να ζω μεσα σε φαντασιες.

      υ.γ.
      Να προσθεσω, πως μια απο τις ιδιοτητες που ανηκει στον τομεα της νοημοσυνης ειναι η ικανοτητα της διαισθησης/sense.

      Οι κβαντικοι αλγοριθμοι ειναι εφικτοι οσο μενουν εντος μοντελων μεσα σε ηλεκτρονικους υπολογιστες......
      Παραδειγμα:
      Πριν μεριεκς δεκαετιες ειχαν αρχισει ενα αλλο ωραιο παραμυθι το λεγομενο, String Theory - μια θεωρια με την οποια πιστευαν οι μυαλωμενοι(;;) πως θα μπορεσουν να ερμηνευσουν το κοσμικη ροη/κινηση καθε φυσικου φαινομενου. παπαλα η υποθεση.

      eksothen

      Διαγραφή
  3. Ε…Ε…ΕΡΧΟΝΤΕ
    Ερχοντε σεισμοι, λοιμοι, καταποντισμοι, μαρασμοι, εξανδραποδισμοι, μαλιακισμοι, κρεατο-σακουλιασμοι, βιασμοι, σοδομισμοι, εμβολιασμοι, σαδο-μαζοχισμοι, βανδαλισμοι, πυροβολισμοι, κατεγισμοι, μπαρουτοκαπνισμοι, βασανισμοι, συσκοτισμοι, μουσουλμανισμοι, εγκλεισμοι, ζαμανφουτισμοι, τραυματισμοι, παραλογισμοι, τραμπουκισμοι, κανιβαλισμοι, εξευτελισμοι, αυνανισμοι, σατανισμοι, Μητσοτακισμοι, ΚωτσοΤαυρισμοι, γκρεμο-τσακισμοι, σατραπισμοι, καθαρισμοι, ξεκουμπισμοι, ξεχαρβαλιασμοι, ερεθισμοι, αποτροπιασμοι, τσουρουφλιασμοι, φαραωνισμοι, φανατισμοι, αναθεματισμοι, εξωστρακισμοι, εναγκαλισμοι, καραβοτσακισμοι, αναμαλιασμοι, λεονταρισμοι, εκτουρκισμοι, μαημουδιασμοι, βρυκολακιασμοι, ξεδοντιασμοι, φαφουτιασμοι, ρουφιανισμοι, μουνουχισμοι, βρασμοι, τηγανισμοι, τσιγαρισμοι, τσαπατσουλιασμοι, σβαρνιαρισμοι, βρωμοποδαρισμοι, διακορεσμοι, ραγιαδισμοι, κο-μουνι-σμοι, τσογλανισμοι, διαξιφισμοι, ξεκατινιασμοι, ψυχαναγκασμοι, πειρασμοι, ανασκολοπισμοι, ωχαδερφισμοι, διαβολισμοι, τριβολισμοι, εξαερισμοι, πλατσουρισμοι . . . εεεε όχι πλατσουρισμοι, χασαμε ταβγα κε τα καλαθια, χασαμε τον μπουσουλα κε το τιμονι κε τελος παντων, κάθε ειδους –εσμοι κε το μεγα ελεος.
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Ερχεται το ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΑΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα που να φας τη γλώσσα σου! ..Κι εγώ τί σού 'φταιξα βρε..; Ε..; [Φαντάσου με, να τα λέω αυτά, έχοντας πάρει το ύφος του Διον.Παπαγιαννόπουλου 🤣 ]

      Διαγραφή
    2. - ΚωτσοΤαυρισμοί -

      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
    3. ΑΝΑΝΤΙΡΡΗΤΑ, Έρχεται το ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΙ, ΦΕΥ, ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑΣ. Πολιορκούμεθα λοιπόν. Πολιορκούμεθα από ποιον;
      Από σένα κι από μένα, απ’ τον τάδε και τον δείνα. Πολιορκούμεθα στενά.
      Από σύνορα, τελωνεία, ελέγχους διαβατηρίων, την Ιντερπόλ, τη στρατιωτική Αστυνομία, τα τανκς, τη ρητορεία, τη βλακεία,
      Απ’ τα παράσημα, τις στολές, τους εκφωνώντας λόγους.
      Τις υποσχέσεις, τις ψευτιές, την κουτοπονηριά,
      τη δήθεν αγανάκτηση των ιθυνόντων, την υποκρισία.
      Την τηλεόραση, τη ραδιοφωνία, τα σαπούνια, τ’ απορρυπαντικά
      τις διαφημίσεις, τον τουρισμό, τα οργανωμένα ταξίδια, τις κρουαζιέρες
      τις γκαζιέρες, τα ψυγεία, τις κατασκηνώσεις, τους προσκόπους,
      τ’ άρθρα για την εκπαίδευση, την πολυκοσμία, τη σκόνη, τις ποιητικές συλλογές
      την έλλειψη ύδατος, τα λιπάσματα, τα νεύρα, την κακή χώνεψη, τη φαλάκρα,
      τους εφοπλιστές, το ποδόσφαιρο, τα λεωφορεία, την ακρίβεια, τις παθήσεις της σπονδυλικής στήλης,
      τη γραφειοκρατία, την καθυστέρηση, τις διαβεβαιώσεις,
      τις κριτικές, την εκκλησία, τα βασανιστήρια, τους καιροσκόπους,
      την υποψία, τους κατατρεγμούς, το φόβο, τη θρασύτητα, τους διαγωνισμούς Καλλονής,
      την έλλειψη χρημάτων, την έλλειψη δικαιωμάτων,
      πολιορκούμεθα από τους βάναυσους, τους άναρθρους,
      από τις μαύρες σκέψεις μας. Από τον εαυτό μας
      Κι απ’ ό,τι άλλο βάλει ο νους σας, πολιορκούμεθα στενά.

      Νάνος Βαλαωρίτης

      Α.Κ.

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα τον κύριο Αντωνιάδη ακόμα δεν έχω καταφέρει να τον βρω αλλά σήμερα ενημερώθηκα ότι πήρε παράταση το θέμα των αναστολών λόγω μη εμβολιασμού. Ξέρετε κάτι? Δεν έχω μάθει λεπτομέρειες αλλά μου ζητήθηκαν 2 τεστ την εβδομάδα μέχρι να βγει η νέα εγκύκλιος. Μακάρι να αλλάξει κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστολές, κόψιμο μισθού και ασφάλισης, θεωρώ κι εγώ ότι στο θέμα αυτό θα υπάρξει υποχώρηση από πλευρά σκατοκυβέρνησης. Ούτε ο Μακρόν δεν τα τόλμησε τέτοια πράγματα.

      Διαγραφή
    2. Ακόμα και οι παιδεραστές παίρνουν το 50% του μισθού τους για "ανθρωπιστικούς λόγους" για να έχουν δηλαδή ένα πιάτο φαϊ, οι ανεμβολίαστοι τίποτα!!!
      Αντιγόνη

      Διαγραφή
  5. μπα που να σε πιασει κοψιμο..βρε τι ειναι αυτα που λες;;;;για τον 14.52 ..και να ερθουν τι εγινε;;;τι ειχαμε τι χασαμε...αντε που σπερνεις πανικο....ΣουλΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα
    Ας δεχτώ ότι ο νους είναι κάτι πολύ σοβαρό, υπερδαστατικό ας πούμε.
    Οι αγγλόφωνοι πάντως το είπαν artificial intelligence,δηλαδή Τεχνητή Ευφυία. Πιο σωστό μου φαίνεται, πιο "τεχνικό" και λιγότερο "έμψυχο" από το "νοημοσύνη".
    Γιώργος Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαίρετε, οικοδεσπότα καί παίδες!

    Έχει κι άλλα... πλήν όμως, όταν γράφεις υπό το κράτος μερικού θυμού, διαφεύγουν καμπόσα.

    Αυτές οι εταιρείες "συγκέντρωσης δεδομένων" (κάτι Παλλαντίρ, Παλλαντίν, κάπως έτσι), που τις έφερε εδώ ο κουκλοχαιρετάκιας, τί νομίζετε; ότι απλά θα συλλέγουν δεδομένα των Ελλήνων κι Ελληνίδων;
    Εγώ νομίζω ότι θα προχωράνε σε επεξεργασία τους. Κι όχι μόνο γιά να βρουν τις αγοραστικές ή πολιτικές μας τάσεις, αλλά γιά να κάνουν προεκβολή στο μέλλον μας, να δούνε πώς θα είμαστε ο καθένας ατομικά σε μερικά χρόνια - μέσωι ΤΝ, εννοείται.
    Ήτοι - καί ως παράδειγμα: ασφαλιστικές καί τα ρέστα δεν θα σε δέχονται καί δεν θα σε πληρώνουν (ειδικά τότε, που θα το έχεις ανάγκη), με το έτσι θέλω.

    (Φανταστήτε, τώρα, να βγεί νόμος να καταγράφουν οι γιατροί τα πάντα on-line... πού θα καταλήξουν αυτές οι καταγραφές; φαντάζεστε; )

    Τα ίδια καί με τα δεδομένα του Φατσομπούκ: δεν είναι μόνο γιά τις διαφημίσεις που παρουσιάζει! Πιστεύω ότι με τα προσωπικά δεδομένα αυτά (που τα δίνουν όλοι-ες φόρα-παρτίδα στο Φατσομπούκ, λόγωι εγωπάθειας) μιά ΤΝ μπορεί να μαντέψει πχ τί θα κάνεις σε τριάντα μέρες, στις 7 το απόγευμα.

    Να μην αναφέρουμε καί γιά τον χειρισμό από ΤΝ των καμερών ..."γιά τον έλεγχο της κυκλοφορίας", που λέγανε αι Αρχαί στην αγγλίτσα, όταν άρχισαν να γεμίζουν τον τόπο κάμερες.

    Κακό, πολύ κακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙΠΟΤΑ.. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΡΓ..
      ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΛΑΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.. ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ RESET ΠΡΙΝ ΑΥΤΟΙ ΜΆΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ.

      Διαγραφή
    2. Πρόσθεσε και τον έξυπνο ρουφιάνο που κουβαλάμε όλοι στην τσέπη μας (μερικοί ίσως και περισσότερους) και όλη την ψηφιακή κοινωνικότητα μας που καταγράφεται σε πλήθος database (όχι απαραίτητα μόνο στα fb και άλλα συστημικά προϊόντα).

      Η palantir πήρε τα δεδομένα τον Δεκέμβριο του '20 για να μελετηθούν ως προς την κατανομή των placebo/"εμβολίων" ανά ΑΜΚΑ. Ιδίως για την αλληλοεπίδραση της "δραστικής ουσίας" με τον -λανθάνων- ιχώρ στο αίμα των Ελλήνων. Γι'αυτό τον λόγο καθυστέρησε η παράδοση των εμβολίων. Όχι για την δημιουργία του, αλλά για την επεξεργασία των ιατρικών δεδομένων μας.

      Αναρωτηθήκατε γιατί έφεραν τα εμβόλια στους -70 όπως μας είχαν πρήξει οι ΑΡΔ αλλά τώρα διατηρούνται και διακινούνται σε περιβάλλον υψηλότερης θερμοκρασίας; Μήπως γιατί έπρεπε να περάσουν τα σκάνερ του τελωνείου και δεν έπρεπε να φανούν οι νανοπρωτεϊνες που αποκτούν μαγνητικές ιδιότητες σε υψηλότερες θερμοκρασίες; Η να καταστρέφονται/αδρανοποιούνται οι αλυσίδες του οξείδιου του γραφενίου από τις ακτίνες των σκάνερ καθιστώντας το προϊόν άχρηστο για τον σκοπό τους;

      Διαγραφή
    3. Φοβερή η σκέψη σου φίλε Γιώργο,
      συνυπογράφω για το τεράστιο εύρος των πιθανοτήτων τού να ισχύουν αυτά στο έπακρο. Και δεν θεωρώ αυτούς τόσο έξυπνους να τα έχουν σκεφτεί αυτά. Μόνο με την συστοιχία λογισμικών είναι εφικτά.

      Διαγραφή
    4. Ολλανδία πριν είκοσι χρόνια γνωρίζουν τα πάντα με το πού φτάνεις, κάμερες παντού , αστυνομικοί παντού
      τώραααα προχωρήσαμε πάρα πολύ
      Μπήκαν κάμερες στους ναούς, αν είναι δυνατόν να την βάλουν και μες το βρακί μας

      Διαγραφή
    5. Τα (απόρρητα -χαχα!) ιατρικά μας δεδομένα φυσικά και καταγράφονται σε βάσεις δεδομένων, εδώ και χρόνια: ηλεκτρονική συνταγογράφηση + ΑΜΚΑ

      Προσφάτως έχει αρχίσει η συγχώνευση τραπεζικών και φορολογικων δεδομένων. Υπ' όψιν ότι ουδείς γνωρίζει, ποιοι ελέγχουν την νομικά ανύπαρκτη, ανεξάρτητη αρχή-φάντασμα, ΑΑΔΕ, που μαζεύει όλο το μπαγιόκο.

      Το πλανο είναι σαφές: Θα τρυπηθείς για να γίνεις ασύρματο ρούτερ. Θα είσαι αριθμός, δηλ. θα έχεις ΙΡ. Δεν θα κατεχεις τίποτα. Αν υπάρχεις στις βάσεις δεδομένων μας και μπορείς να αναγνωρισθείς από τους ασύρματους δέκτες, θα τρως. Αν όχι, ψόφα!




      Μας τα είπε πριν 2.000 χρόνια ο Αη-Γιάννης, μας τα ξαναείπαν προσφάτως και οι σατανιστές.
      Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος δεν ήθελε η Αποκάλυψη να συμπεριληφθεί στο σώμα της Καινής Διαθήκης, διοτι "έβριθε εβραϊκού μυστικισμού". Φαίνεται πως, από την ίδια παράδοση που παίρνουν γραμμή οι σημερινοί σατανιστές, έπαιρνε και ο Αη-Γιάννης τις πληροφορίες του.


      μνκ

      Διαγραφή
    6. Για την pallantir ας ξαναθυμηθούμε το άκρως ενδιαφέρον βίντεο του weirdo με τίτλο "Μήπως σε παρακολουθούν;" για τον αποκρυφισμό και την ψυχοϊστορία:
      https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=GForfNsk9rw&feature=emb_title
      Αστραπόγιαννος

      Διαγραφή
  8. αυτές οι τεχνολογίες είναι βοηθητικές στον άνθρωπο αντίχριστο, ανθρωπος θα είναι το έχουν ξεκαθαρίσει οι άγιοι, θα υπάρχει και ο ψευδοπροφήτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑ ΕΡΓΟΔΟΤΗ.

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ Η Ο ΥΠΕΡ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ;
    ENA XAZO MHXANHMA ΠΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΧΕΡΙ ΤΟ ENTER, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΑΡΑ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΧΕΡΙ.

    ΚΑΤΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΕΝΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΤΟΝ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΟΣΕΙΣ ΕΣΥ ΕΝΤΟΛΗ, ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ Η ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ,
    ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΧΑΖΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.

    ΠΟΙΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ;
    ΠΟΙΟΣ ΕΦΤΙAΞΕ ΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ;
    ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ;
    O ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΜΕ ΕΞΩΓΗΙΝΗ ΔΑΝΕΙΣΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
    ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ, ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ.

    ΑΝ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ Η ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ, ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΥΓΕΙΗ ΜΥΑΛΑ Η ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ.

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ.
    ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αστυνόμος Μπέεεκας07 Σεπτεμβρίου, 2021 19:19

    Πολύ ενδιαφέρον άρθρο, όπως όλα τού Εργοδότη βέβαια. Νά θυμίσω ότι παρόμοιες ανησυχίες είχε ο πράγματι ιδιοφυής Χώκινγκ, ο οποίος φοβόταν ότι τά ρομπότ θά κατακτήσουν κάποια μέρα τόν πλανήτη, αλλά καί ότι δέν είναι σοφό νά στέλνουμε σήματα στό διάστημα γιατί θά έχουμε ανεπιθύμητες επισκέψεις.
    Καί νά δώσω τροφή γιά σκέψη. Πρίν χρόνια συζητώντας μέ ψαγμένο φίλο εξηντάρη πού ασχολούνταν καί μέ τήν αστρολογία, μού είπε μία σοφή κουβέντα.
    "Κανένα δημιούργημα δέν γνωρίζει τόν δημιουργό του", κάπως έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. https://isxys.blogspot.com/2019/07/ai-beats-professionals-in-six-player.html

    https://isxys.blogspot.com/2019/01/ai.html

    https://isxys.blogspot.com/2017/08/ai.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή