Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021

Η ΓΛΩΣΣΑ «ΛΑΓΑ» [ ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ - ΑΛΗΘΕΙΑ - ΛΟΓΙΚΗ ]


 

Τρεῖς Ἑλληνίδες Λέξεις, κατ’ ἐξοχήν νοηματικαί καί οὐσιώδεις. Εἶναι γνωστόν, ὅτι αἱ ἀνωτέρω λέξεις, εὑρίσκονται εἰς χρῆσιν νοημόνων Ἑλλήνων, ἀπό παναρχαίας ἐποχῆς. Τό ἄφωνον ΛΑΜΒΔΑ, τό ὁποῖον κατά τόν κώδικα τῆς Ἑλληνικῆς Γλώσσης σημαίνει τόν φωτισμόν (διά δέ τά γήινα πράγματα σημαίνει τά ὑγρά), ἐμφανίζει καί τάς τρεῖς λέξεις, ὡς ἐχούσας σχέσιν πρός τήν ἔννοιαν τοῦ φωτός, εἴτε τοῦ φυσικοῦ, εἴτε τοῦ διανοητικοῦ.  

ΛΟΓΟΣ – ΑΛΗΘΕΙΑ – ΛΟΓΙΚΗ

Ἡ ἀνάλυσις τῶν ἀνωτέρω λέξεων χωριστά, ἀλλά καί ἡ σύγκρισις αὐτῶν μεταξύ των, ἀποδίδει πλῆθος νοημάτων καί πληροφοριῶν. Βεβαίως αἱ Ἑλληνίδες λέξεις, αἱ ἐκφράζουσαι λόγον ἀληθείας, λόγον πίστεως καί λόγον ἐπιστήμης εἶναι ἄπειροι. Πρέπει ὅμως νά γνωρίζωμεν, ὅτι καθώς οἱ Ἀστέρες τοῦ Γαλαξίου μας ἤ τοῦ στερεώματος, ἐν συνόλω, ἀποτελοῦν ΜΙΑΝ ἑνότητα φωτός, οὕτω καί αἱ Ἑλληνίδες Λέξεις, ὡς Λούξ νοηματικά, ἀποτελούν τήν Γλαυκώπιδα Ἑλληνικήν Γλῶσσαν. Τό φῶς τῆς Ἑλληνικῆς Γλώσσης, γενικῶς καί των λέξεων εἰδικῶς, εἶναι νοερόν, νοητόν, διάνοον και ἐπιστημονικόν. Πηγαία Ἀρχή φωτός τῆς Ἑλληνίδος φωνῆς νοεῖται ὁ Ἕλλην Λόγος, ὁ Φωτεινός Λόγος, καθώς ἀποφαίνομαι εἰς τά βιβλία μου, περί τοῦ Κώδικος τῆς Ἑλληνικῆς Γλώσσης.
Ἐπέλεξα τάς τρεῖς λέξεις: ΛΟΓΟΣ – ΑΛΗΘΕΙΑ – ΛΟΓΙΚΗ, διότι αὗται ἀποτελοῦν μίαν πολύτιμον νοηματικήν τριάδα, μέσω τῆς ὁποίας τίθεται ὁ θεμέλιος λίθος, διά πᾶσαν πρόοδον ἀνθρωπίνης ἐπιστήμης.
Ὅλαι αἱ Ἑλληνίδες λέξεις, αἱ γνωσταί καί ἐν χρήσει, ἀλλά καί αἱ ὀλιγότερον γνωσταί, εἶναι ἀπαραίτητοι διά τήν ἔκφρασιν τῶν νοημάτων, συναρτώμεναι ὅμως, πέριξ τῶν ἐννοιῶν τοῦ λόγου, τῆς Ἀληθείας καί τῆς Λογικῆς. Πᾶσα λέξις, ὁφείλει νά ἐκφράζη ΛΟΓΟΝ (ΛΟ = φωτισμόν, ΓΟ = ἐπί γῆς) καί ἀσφαλῶς τόν ἴδιον νοούμενον ΛΟΓΟΝ, κατά την ἐκφραστικήν δύναμιν τήν ὁποίαν ἐμπεριέχει, ἀπ’ ἀρχῆς ὀνοματοθεσίας καί λεξοθεσίας.
Πᾶσα λέξις εἶναι, ἐν τῆ οὐσία, λόγος καί ἀπόρροια νοός θείου, διότι διά τῆς λέξεως ἤ ΔΙΑ-ΛΕΞΕΩΣ, θεᾶται, πορευόμενον νόημα, ἀπό νοῦν πέμποντα, πρός νοῦν δέκτην. Αὐτή εἶναι μεγαλειώδης Ἀλήθεια, ἐπιστᾶσα τοῦ Σύμπαντος, ἀλλά καί τῆς Ἑλληνίδος φωνῆς, διότι τό ΣΥΝ-ΠΑΝ φαίνεται καί φαίνει, ἐπειδή ὁ ΝΟΥΣ πορεύεται πρός δέκτας τῆς φύσεως καί ΣΥΝλαμβάνεται ὡς νόημα εἰς τό ΣΥΝ-ΠΑΝ (=)ἐσωτερικός νοῦς (ΣΥΝ) ἀπό πάνω (ΠΑΝ). Ὁμοίως, ἀπό ἐνεργειακῆς πηγῆς, πέμπεται (φωτεινή) ἐνέργεια πρός δέκτας ἐνεργειῶν.

Οὕτω καί εἰς τήν Ἑλληνικήν Γλῶσσαν, τήν ΣΥΝπαντικήν καί ΣΥΝφαντικήν, ἐκ τοῦ Νοός Φάνητος, τοῦ Νοήμονος Ἔλληνος Λόγου, ἐκπορεύεται νόημα, πρός δέκτας νοημάτων. Βεβαίως ἐξυπακούεται, ὅτι ὁ δέκτης μιᾶς ἐννοίας ἤ ἐνεργείας πρέπει νά ἔχη φύσιν συγγενικήν καί ὁμοιάζουσαν ἀπογονήν, πρός αὐτήν τοῦ ἐκπέμποντος Νοός. Ὁ Λόγος πάντα εἶναι νοήμων, ἀληθινός καί λογικός, ἀλλά νοητῶς ὁρᾶται μόνον εἰς τούς ἑτοίμους, νοημόνους, ἐλλόγους Ἕλληνας. Ὁ ΕΛΛΗΝ,  ὅταν νοεῖ τόν Ἀληθῆ Λόγον, εἶναι νοήμων καί εὑρίσκεται ἐν ἐγρηγόρσει.
Ἡ σύγχυσις, ἡ ἄγνοια, ἡ κακή προαίρεσις καί ἡ ὑλική φρόνησις, ἐπιτείνουν τήν βασιλείαν τῆς λήθης καί τοῦ σκότους. Ἄς μή λησμονῶμεν, ὅτι ἡ ἄγνοια δέν εἶναι ἁγνότης καί ὅτι ἐπιστήμων νοεῖται μόνον ὁ Λόγος Γνώσεως, ὁ ἐπιστάς ἐπί πάντων. Ἐπίσταται τῶν φυσικῶν ὡρισμένων πραγμάτων, ὁ ἔχων ὀφθαλμούς καλῶς ὁρῶντας. Ἐπίσταται τῶν ἐννοουμένων ὁ ἔλλογος νοῦς, ὁ διακρίνων καί τά τοῦ φωτός καί τά τοῦ σκότους, διότι εἰς τόν ΕΛΛΗΝΑ = φωτισμένον νοῦν, οὐδέν κρυπτόν καί ἀνεξέλεγκτον. Εἶναι γεγονός, ὅτι ἡ ἔννοια τοῦ ΛΟΓΟΥ τῆς Ἀληθείας δέν εἶναι προσιτή, ἐν ἀπολύτω ἐννοία, εἰς τήν ἀνθρωπίνην ἐπιστήμην. Εἶναι ἐπίσης γεγονός, ὅτι ἡ ἀνθρωπίνη μερική γνῶσις καί σχετική ἐπιστήμη, εἶναι πορεία ὁδεύουσα-προοδεύουσα καί προσεγγίζουσα βαθμηδόν τήν ἔννοιαν τοῦ ἀπολύτου Λόγου καί τῆς ἀπολύτου Ἀληθείας.

Ἡ Ἑλληνική Γλῶσσα, ἡ θεία προγονική κληρονομία, ἡ Γλῶσσα τῶν Θεῶν ἤ τῶν Ἀγγέλων, τό νάμα τοῦ οὐρανοῦ καί ἡ ψυχή πάσης ἐπιστήμης, εἶναι τό ἀθάνατον πνεῦμα καί τό μέγιστον ὅπλον τῆς ἀληθοῦς ἐπιβιώσεως τοῦ γένους καί τῆς πνευματικῆς του ἀνατάσεως.

Ἡ Ἑλληνική Γλῶσσα εἶναι φορεύς ὑψιτενοῦς πολιτισμοῦ, γνώσεων καί διανοημάτων. Εἶναι θυγάτηρ τοῦ Ἕλληνος Λόγου, κέρας ζωῆς, νοήσεως, νοημοσύνης καί Μνημοσύνης. Εἶναι τροφός ἰδεῶν, ἐμπνεύσεων, ἀποκαλύψεων καί ἐπιφοιτήσεων. Ἐπίσης, εἶναι τροφός διανοιῶν καί μήτηρ ἐριγενῶν καί ἐριχθονίων Ἑλλήνων. Ὡς μήτηρ νοημόνων, δικαιοῦται ἀναλόγου τιμῆς καί σεβασμοῦ, ἀπό τούς πεπολιτισμένους, ἡμέρους, μερόπους, χθονίους, βροτούς, μορτούς, ἐπιχθονίους ἀνθρώπους. Ὅλαι αἱ ἐπιστῆμαι ὑψοῦνται, διαλέγονται, θεωροῦνται καί ἐκφράζονται ἀρτίως, μόνον διά τῆς Ἑλληνίδος φωνῆς καί φανῆς (ΦΑΝΟΣ = φῶς Νοός).
Ἡ ἐπιστημονική Ἀλήθεια ἐκφράζεται διά ΛΟΓΟΥ καί ἐλέγχεται διά τῆς ΛΟΓΙΚΗΣ. Τοῦ Λόγου ὑπόκειται καί ἡ ἔννοια τοῦ ἔθνους, τοῦ ἤθους καί τῆς ἠθικῆς. Ἡ λέξις Λόγος παρήχθη ἐκ τῆς κωδικῆς
ΛΑΓΑ καί σημαίνει ΛΑ = τόν ἡλιακόν φωτισμόν καί ΓΑ = τήν Γῆν, ἐπί τῆς ὁποίας δρᾶ πορευόμενος ὁ νοούμενος ἡλιακός φωτισμός. ΛΟΓΟΣ, λοιπόν, σημαίνει φῶς, καθώς καί ἡ λέξις ΛΥΚΗ. Ἡ ΛΕΞΙΣ παρήχθη ἐκ τῆς κωδικῆς ΛΑΚΑΣΑ καί σημαίνει φωτισμός ἐσωτερικοῦ νοήματος.
Ὁ Δίας, ὡς νοούμενος θεός τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων, σημαίνει τήν Δύναμιν γενικῶς, ἡ ὁποία Δομεῖ καί Δημιουργεῖ. Εἰς τήν Ἑλληνικήν Γλῶσσαν Δίας νοεῖται ὁ ἴδιος ὁ ΛΟΓΟΣ, ὡς ἀρχή δυνάμεως, διανοίας καί ἐπιγνώσεως. Ὁ ΔΙΑΣ προσωνομάζετο (ἐκτός τῶν ἄλλων ὀνομάτων) ΛΟΞΙΑΣ ἤ ΛΑΞΙΑΣ, διά νά σημαίνεται ἡ δύναμις τοῦ Λόγου καί ἡ Ἀρχή ἐπί τῶν Λάξεων ἤ Λέξεων. Αἱ ΛΑΞΕΙΣ – ΛΕΞΕΙΣ, κατ’ ἕναν τρόπον, ἀποτελοῦν μέσον νοηματικῆς Λαξεύσεως, εἰς ὅσους ἀναζητοῦν παιδείαν. Ὅσοι ἀγνοοῦν τάς Λάξεις, ἀλάξευτοι καί ἀπαίδευτοι παραμένουν. Ὅσοι ἐπτώχευσαν ἀπό Ἑλληνίδας Λέξεις, ἐπεφορτίσθησαν κακάς ἕξεις, εἰς τρόπον ὥστε ἡ ζωή των νά μήν εἶναι σύμφωνος πρός τά χαρίσματα, τά ὁποῖα ὡς Ἕλληνες ὤφειλον νά ἔχουν.
Πλήν τοῦ Διός, ἡ Ἑλληνική μυθολογία, προσδιορίζει καί τόν Μουσηγέτην Ἀπόλλωνα, ὡς Ἀρχήν-Λόγον ἀλλά καί τήν Ἀθηνᾶν ὡς Νοῦν-Λόγον καί Πάτριον Λόγον. Ἡ μία Ἀλήθεια, περί λόγου καί Ἕλληνος – Λόγου, διετυπώθη διά πολλῶν φράσεων, ἀπό πολλά στόματα. Ἀκόμη καί ὁ Ἰωάννης, ὁ νεώτερος μαθητής τοῦ Χριστοῦ, τόν ΛΟΓΟΝ ἐν ΑΡΧΗ θέτει καί Θεόν τόν ὀνομάζει.

Ἡ λέξις ΘΕΟΣ, κατά τόν κώδικα, σημαίνει τήν ἀρχικήν δύναμιν Θεάσεως, ἡ ὁποία Θέει = διατρέχει τό Σύμπαν. Ὑπό τήν ἔννοιαν αὐτήν, ὁ Λόγος-Διάνοια καί ὁ Λόγος-Νόησις εἶναι ἀληθῶς Θεός Νοημάτων. Δηλαδή, ὁ Λόγος νέει εἰς Θέαν νοήματα καί πάλιν ὁ Λόγος ἐννοεῖ καί Θεᾶται τά νοήματα.

Γίνεται φανερά ἡ ἄποψις καί ἀποδεκτή διά τῆς Λογικῆς τῶν Ἐλλόγων, ὅτι μία Θεά ἔννοια νοεῖται εἰς τόν Νοῦν, τόν Θεάσιον Νοῦν, τοῦ λογικοῦ, τοῦ Νουν-εχοῦς καί Ἐχέφρονος Ἀνθρώπου.
Ἡ ΑΛΗΘΕΙΑ, ὡς κωδική λέξις, σχετίζεται πρός τόν ΛΟΓΟΝ, δεδομένου ὅτι αὕτη σημαίνεται Α = ἀρχική δύναμις, ΛΗ = ἡλίου, ΘΕΙΑ = θέα. Ἡ ΑΛΗΘΕΙΑ, δηλαδή, μέ ἀπόλυτον τρόπον προσδιορίζει τόν φωτισμόν, τήν ἡλιοθέασιν. Σχετική πρός τόν ΛΟΓΟΝ λέξις εἶναι καί ἡ ΛΟΓΙΚΗ, ἡ ὁποία διά τῶν συλλαβῶν – ΛΟΓΙ – σημαίνει, ὡς ἐλέχθη, τόν φωτισμόν ἐπί γῆς, ΚΗ = ἐδῶ κάτω.
Ἡ ΛΟΓΙΚΗ, δηλαδή ὡς λέξις, δηλοῖ ὅτι εἶναι ὁ δυνάμει ἀνθρώπινος λόγος, ὁ ὁποίος ἀποφαίνεται γνωσιολογικῶς, ἐπί τῶν φυσικῶν δυνάμεων καί πραγμάτων, καθώς αὐτά θεωροῦνται ἀπό τήν ἀναπτυσσομένην διάννοιαν καί ἔρευναν τοῦ ἐπιγείου ἀνθρώπου. Ἡ ΛΟΓΙΚΗ λοιπόν, εἶναι ποιότης τοῦ Λόγου, μέτρον νοήσεως καί ἐλέγχου. Ἡ Λογική εἶναι ὁ Λόγος ἐδῶ κάτω (-ΚΗ-) καί ἀποτελεῖ βάσιν συμφωνίας ὅλων τῶν ἀνθρώπων, περί ὅλων τῶν γνωσιολογικῶν καί ἐπιστημονικῶν θεμάτων. Βεβαίως, ἄν καί χαρακτηρίζομεν τήν Λογικήν ὡς κοινήν δι’ ὅλους τούς ἀνθρώπους, γνωρίζομεν καλῶς, ὅτι αὕτη ποικίλει καί διαφέρει ἀναλόγως, ἕνεκα βαθμοῦ γνώσεως, πληροφορήσεως, ταλάντου καί ἐνδιαφέροντος. Ἡ Λογική εἶναι Λόγος καί Ἀλήθεια μερικῆς βασικῆς γνώσεως καί ὑπόκειται αὐξήσεως ἤ μειώσεως, εἰς λάμπρυνσιν ἤ ἀμαύρωσιν, ἀναλόγως τῶν μόχθων καί ἐπιθυμιῶν τοῦ ἐπί γῆς διαβιοῦντος ἀνθρώπου.
Διά ΛΟΓΟΥ λοιπόν, Δι’ ΑΛΗΘΕΙΑΣ καί Διά ΛΟΓΙΚΗΣ ἄς χαράξωμεν μίαν νέαν ἐπί γῆς πορείαν.

Μίαν πορείαν ΑΝΑ-γωγικήν, ἡ ὁποία διά τοῦ φωτισμοῦ θά δώση ΛΥΣΙΝ = φωτισμόν ἐσωτερικόν καί θά ΛΟΥΣΗ τήν ψυχήν τοῦ ΕΛΛΗΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ὥστε νά καταστῆ γνήσιον τέκνον τοῦ φωτός καί ἐπί γῆς ΟΡΦΕΥΣ = ὁρῶν – Φῶς.

 

Το κείμενο μάλλον είναι γραμμένο από τον Θεολόγο Σημαιοφόρο

το είδαμε εδώ ,

ευχαριστούμε τον φίλο Pananas που μάς το έστειλε.

 

 

15 σχόλια:

  1. Εξαιρετικο , Ελλανιο , Φωτεινο.
    Αρθρο που με δια περασε ΕΝΤΕΛΩΣ.
    Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από τα ωραιότερα άρθρα για την γλώσσαν την Ελληνικήν.
    Που το ανακάλυψες ωρέ Ελληνα;;;
    ΔΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΤΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑ-ΛΟΓΟΣ, ΤΟ ΚΑΤΑΦΟΡΟ ΨΕΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΤΑΝ Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΟΥ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΥΡΟ-ΑΣΠΡΟ.
    ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΟΙ ΤΑΜΠΕΛΕΣ. ΑΝΤΙΕΜΒΟΛΙΑΣΤΗΣ, ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ, ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΛΑΒΑ.
    ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΠΑΔΙΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ, ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΑΦΗΓΗΜΑΤΟΣ, ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ.
    ΤΙ ΜΕ ΕΠΙΑΣΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΩ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ, ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΝ ΕΚΤΟ ΑΙΩΝΑ ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ.
    Ο ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ ΚΥΛΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΘΕΡΟΥ ΤΟΥ ΘΕΑΓΕΝΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΥΡΑΝΝΟΣ ΜΕΓΑΡΩΝ, ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΚΛΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.
    ΑΠΕΤΥΧΕ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΗ, ΚΑΙ ΔΙΕΦΥΓΕ ΜΕ ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ. ΟΣΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΔΙΑΦΥΓΟΥΝ, ΚΛΕΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΩΣ ΙΚΕΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΩΘΟΥΝ.
    ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΞΕΛΘΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ.
    ΕΔΕΣΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΛΟΥ-ΚΑΚΟΥ ΕΝΑ ΣΧΟΙΝΙ ΑΠΟ ΚΟΛΩΝΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ, ΚΑΙ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΑΟ, ΚΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΝΑΟΥ, ΑΡΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΣΥΝΕΧΙΖΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΩΣ ΙΚΕΤΕΣ.
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΚΛΗ ΕΚΟΨΕ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΒΑΤΟΥ ΣΤΟΝ ΝΑΟ.
    ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΕΔΩΣΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΚΛΗ, ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΙΚΕΤΕΣ.
    ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΑΝΙΕΡΗ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΙΚΕΤΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΩΣ ``ΚΥΛΩΝΕΙΟΝ ΑΓΟΣ''.
    Η ΛΕΞΗ ``ΑΓΟΣ΄΄ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΡΑ ΕΠΕΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.
    ΑΥΤΟ ΩΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ, ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ.
    Η ΑΝΙΕΡΗ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΙΚΕΤΩΝ, ΗΤΑΝ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΚΛΗ. ΚΑΙ Ο ΚΥΛΩΝΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΛΕΥΚΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΕΝΟΣ ΤΥΡΑΝΝΟΥ, ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΜΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΙΕΡΗ ΜΕ ΑΣΕΒΕΙΑ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΙΚΕΤΕΣ.
    ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΚΑΛΗ Η ΚΑΚΗ, ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΑΤΤΟΝΤΑ.
    ΑΣ ΠΟΥΜΕ Η ``ΝΙΚΙΕΙΟΣ ΕΙΡΗΝΗ'' ΣΤΟΝ ΝΙΚΙΑ.
    ΕΔΩ ΤΟ ΦΛΕΓΟΝ ΕΡΩΤΗΜΑ... ΠΟΙΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΝΟΥΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΔΩΣΕ ΩΣ ΤΙΤΛΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΩΣ ΚΥΛΩΝΕΙΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΜΕΓΑΚΛΕΙΑ;;;
    ΤΟ ΕΙΧΕ ΟΝΟΜΑΤΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΤΣΙ, Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΣΕ ΝΕΩΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ;
    ΑΝ ΝΑΙ, ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ;
    ΜΗΝ ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕΤΕ ΤΟΝ ``ΘΡΟΝΟ'' ΟΣΟ ΚΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΕΚΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΦΤΑΙΤΕ.
    ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΓΙΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑΝ ΟΥΚ ΕΧΟΜΕΝ;
    ΕΜΕΙΣ ΕΛΕΩ ΘΕΟΥ, ΕΣΕΙΣ ΔΙΑΒΟΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΑΞΩΜΕΝ;
    ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ, ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΦΙΣΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
    ΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΥΠΑΙΤΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΨΙΛΑ, ΠΟΥ ΛΙΓΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ, ΚΑΙ ΠΙΟ ΛΙΓΟΙ ΑΚΟΜΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ.

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ, ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ:
      ΜΗΠΩΣ ΔΙΚΑΙΩΣ ΛΕΝΕ ΜΗ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕΤΕ ΤΟΝ ''ΘΡΟΝΟ'', ΟΣΟ ΚΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΕΚΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΦΤΑΙΤΕ;
      ΕΜΕΙΣ Ο,ΤΙ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΓΙΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑΝ ΟΥΚ ΕΧΟΜΕΝ;
      ΕΜΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΕΛΕΩ ΘΕΟΥ, ΕΣΕΙΣ ΔΙΑΒΟΛΟΙ ΠΟΥ ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΤΑΞΩΜΕΝ;

      ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ, ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ

      Κεφ. 13, εδ. 1. Πᾶσα ψυχὴ ἐξουσίαις ὑπερεχούσαις ὑποτασσέσθω. οὐ γάρ ἔστιν ἐξουσία εἰ μὴ ὑπὸ Θεοῦ· αἱ δὲ οὖσαι ἐξουσίαι ὑπὸ τοῦ Θεοῦ τεταγμέναι εἰσίν.
      13, 2. ὥστε ὁ ἀντιτασσόμενος τῇ ἐξουσίᾳ τῇ τοῦ Θεοῦ διαταγῇ ἀνθέστηκεν· οἱ δὲ ἀνθεστηκότες ἑαυτοῖς κρῖμα λήψονται.
      13, 3. οἱ γὰρ ἄρχοντες οὐκ εἰσὶ φόβος τῶν ἀγαθῶν ἔργων, ἀλλὰ τῶν κακῶν. θέλεις δὲ μὴ φοβεῖσθαι τὴν ἐξουσίαν; τὸ ἀγαθὸν ποίει, καὶ ἕξεις ἔπαινον ἐξ αὐτῆς·
      13, 4. Θεοῦ γὰρ διάκονός ἐστι σοι εἰς τὸ ἀγαθόν. ἐὰν δὲ τὸ κακὸν ποιῇς, φοβοῦ· οὐ γὰρ εἰκῆ τὴν μάχαιραν φορεῖ· Θεοῦ γὰρ διάκονός ἐστιν εἰς ὀργήν, ἔκδικος τῷ τὸ κακὸν πράσσοντι.
      13, 5. διὸ ἀνάγκη ὑποτάσσεσθαι οὐ μόνον διὰ τὴν ὀργήν, ἀλλὰ καὶ διὰ τὴν συνείδησιν
      13, 6. διὰ τοῦτο γὰρ καὶ φόρους τελεῖτε· λειτουργοὶ γὰρ Θεοῦ εἰσιν εἰς αὐτὸ τοῦτο προσκαρτεροῦντες.
      13, 7. ἀπόδοτε οὖν πᾶσι τὰς ὀφειλάς, τῷ τὸν φόρον τὸν φόρον, τῷ τὸ τέλος τὸ τέλος, τῷ τὸν φόβον τὸν φόβον, τῷ τὴν τιμὴν τὴν τιμήν.
      13, 8. μηδενὶ μηδὲν ὀφείλετε εἰ μὴ τὸ ἀγαπᾶν ἀλλήλους. ὁ γὰρ ἀγαπῶν τὸν ἕτερον νόμον πεπλήρωκε·

      ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΣΤΙ

      Κεφ. 13, εδ. 1. Κάθε άνθρωπος να υποτάσσεται εις τις ανώτερες εξουσίες (τους άρχοντες δηλαδή, φορείς αυτών των εξουσιών)· διότι δεν υπάρχει εξουσία που να μην απορρέει από τον Θεόν· οι υπάρχουσες εξουσίες έχουν ταχθεί εκ του Θεού.
      13, 2. ώστε εκείνος που αντιτάσσεται εις την εξουσία, αντιτίθεται εις την διαταγή του Θεού· και όσοι αντιτάσσονται θα επισύρουν επάνω τους την τιμωρία.
      13, 3. διότι οι άρχοντες δεν εμπνέουν φόβο για τα καλά έργα αλλά για τα κακά έργα· θέλεις δε να μη φοβάσαι την εξουσία; Πράττε το αγαθόν και θα έχεις έπαινον από αυτήν·
      13, 4. διότι είσαι υπηρέτης του Θεού δια το αγαθόν. Εάν όμως πράττεις το κακό, τότε να φοβάσαι· διότι (ο άρχοντας) δεν φέρει τυχαία, άσκοπα την μάχαιραν (το δικαίωμα δηλαδή να δικάζει και να τιμωρεί). (Την φέρει) διότι είναι υπηρέτης του Θεού για την επιβολή τιμωρίας (στους παραβάτες κακοποιούς), εκδικητής υπέρ του αγαθού και κατά του κακού.
      13, 5. Γι' αυτό είναι ανάγκη να υποτάσσεσθε, όχι μόνον για τον φόβο της τιμωρίας, αλλά και κατά συνείδηση (η οποία και επιβάλλει, όπως ο Θεός διατάσσει, την υποταγή.
      13, 6. Γι' αυτό άλλωστε και καταβάλλετε φόρους (στους άρχοντες)· διότι αυτοί είναι υπηρέται του Θεού που ασχολούνται και επαγρυπνούν για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους.
      13, 7. Να αποδίδετε λοιπόν (εις τους άρχοντες, που κατέχουν εξουσίες) όλες τις οφειλές σας· εις εκείνον που εισπράττει τον φόρο, να αποδίδετε τον φόρο, εις εκείνον που εισπράττει τον δασμό, να αποδίδετε τον δασμό, εις εκείνον που του ανήκει ο φόβος (σεβασμός;), να αποδίδετε τον φόβο (σεβασμό;), εις εκείνον που του πρέπει τιμή, να αποδίδετε την τιμή.
      13, 8. Σε κανέναν τίποτα να μη χρεωστάτε, πέρα από το να αγαπάτε αλλήλους. Διότι εκείνος που αγαπά τον άλλον έχει εκπληρώσει τον Νόμον.

      ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ

      Α.Κ.

      Διαγραφή
    2. ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ. Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΤΟ ΕΙΠΕ, ΟΣΤΙΣ ΘΕΛΕΙ, ΟΠΙΣΩ ΜΟΥ ΕΛΘΕΙΝ.
      ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΤΟΥ ΠΟΙΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ, ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ.
      ΑΡΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ.
      ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ, Η ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ ΣΤΟΝ ΚΡΟΤΑΦΟ.
      ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΕΝΑΣ ΥΠΟΤΥΠΩΔΗΣ [ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ] ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
      ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΙΑΣ ΣΑΤΑΝΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗΣ ΟΜΩΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΕΝΟΣ ΠΟΛΕΜΑΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ. ΑΝ ΥΠΟΤΑΧΘΕΙΣ, ΣΙΩΠΗΡΑ ΔΕΙΧΕΙΣ ΟΤΙ ΣΥΝΤΑΣΣΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΕΠΙΚΡΟΤΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ.
      ΟΤΑΝ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙΣ ΥΠΟΤΑΣΣΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΝΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΣΟΥ, ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΙΩΠΗΡΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥΣ.
      ΟΠΟΤΕ, ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ.
      ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ [ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ] ΟΝΤΑ,
      Η ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΣ ΣΕ ΨΥΧΡΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ, ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΘΕΙ ΚΑΚΟ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΜΑΣ; ΟΤΑΝ ΔΕ Ο ΦΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ, ΝΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ.
      ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΟΣ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΜΕΡΙΔΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.
      ΔΙΟΤΙ, ΟΥΚ ΕΧΕΙΝ ΛΑΜΒΑΝΕΙΝ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΕΧΟΝΤΟΣ.
      ----------------------
      ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ, ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ
      ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ;
      Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟ ΔΕΟΝ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ [ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ] ΠΑΥΛΟ.
      ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ[!!!]

      ΔΗΜΗΤΡΗΣ

      Διαγραφή
  4. https://anatropitora.blogspot.com/2021/10/blog-post_32.html

    telika εχει συσταθει βουλη?υπαρχει Ελληνικο κρατος σαν οντοτητα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "If we save the banks we save the world"
    https://www.brighteon.com/5391fa77-6753-437a-af2c-fa2876019dc9
    Το αγράμματο κατευθυνόμενο βλαμμένο που θέλει (δήθεν) να σώσει τον κόσμο έδειξε ποιος είναι ο σκοπός και ποιες οι προθέσεις τους:
    “Αφού τα χρήματα είναι εκεί, αν σώσουμε τις τράπεζες θα σώσουμε τον κόσμο”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αντιγόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. https://katohika.gr/stranger-voice/poioi-eipame-chrisimopoioun-ta-ifaisteia-os-opla-gouatemela-ekriksi-tou-fouegko/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. https://www.ksipnistere.com/2021/10/blog-post_8436.html
    https://www.ksipnistere.com/2021/10/blog-post_3890.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να κε ενα ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΝΕΟ μεσα στην τοση εφιαλτικη σαπιλα του Εφιαλτη: Ο γιατρος-βρυκολακας-δολοφονος (καθηγητης πνευμονολογιας) Βασιλακοπουλος, πηγε σε ταβερνα να φαει μαζι με αλους βρυκολακες του ειδους του ΚΕ ΕΦΑΓΕ ΞΥΛΟ αλυπητο // Ινε αυτος ο βρυκολακας που με εντολη της εβραηκης Δρακουλο-φαμηλιας βγαινει μερα-νυχτα κε τρομοκρατει τους Εληνες οτι θα τους θανατωσει τα παιδια τους με το εβραηκο εμβολιο // ΓΔΑΡΣΙΜΟ ΚΕ ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ του ξευτελισμενου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΑΣΑΙ ΠΑΡΩΝ
    https://youtu.be/1hIzs33FQMw
    Ο ΛΥΧΝΟΣ
    Ένα ποίημα από το ΕΤΟΠΙΑ Α' του Αρίωνα, αφιερωμένο σε όλους...

    Δικαίου δένδρο που ανθίζει
    Ωραίο, Αληθές και Αγαθό
    Δικαίου σπίτι η καρδιά σου
    ΑΝΟΙΚΤΗ...
    Ξύπνησε φίλε μου
    βγές από το όνειρο σου
    Κοίτα τον ήλιο
    Ωραίο, Αληθές και Αγαθό...
    Δικαίου δένδρο που ανθίζει
    Νέο, Διαυγές και Φωτεινό
    Ωραίο σπίτι η καρδιά σου
    ΑΝΟΙΧΤΗ...

    ΞΥΠΝΗΣΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ
    Βγές απ' τ' όνειρο σου
    Κοίτα τον ήλιο
    Ωραίος, Αληθής και Αγαθός

    Εκεί που συναντώνται
    Οι λεωφόροι της ανθρώπινης Ελπίδας
    Νάσαι ΠΑΡΩΝ

    Εκεί που συναντώνται
    Οι τρείς Αετοί και χύνουν το φως
    της Ουσίας του Ήλιου
    Νάσαι ΠΑΡΩΝ

    Αρίων

    ΘΑ ΛΕΓΑ
    ΝΑ ΣΑΙ ΣΑΝ ΤΟΝ Π-ΑΡΙΩΝ.
    ΗΛΙΑΣ.+++.
    ===========================================================

    ΑΡΙΩΝΟΣ-ΕΤΟΠΙΑ
    https://youtu.be/NRVg6bhN8V4
    Ο ΛΥΧΝΟΣ
    Αφιερωμένο στον Αρίωνα (Γεώργιος Νασιάκος) που εδώ και χρόνια έφυγε από την χθόνα...
    ...αφήνοντας μας το Όραμα και τους στοχασμούς του.
    Το έργο του είναι αποτυπωμένο στα βιβλία του:
    ΕΤΟΠΙΑ Α' ( η ιδανική πολιτεία των Ανθρώπων - Ελλήνων)
    &
    ΕΤΟΠΙΑ Β' Η θεωρία της ακεραιότητας των υπερ-πλεγμάτων (με σύμπακτους Θεογονικούς-Κοσμογονικούς στοχασμούς)
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΤΟΠΙΑ Β' ΕΔΩ: http://olixnosvivliothiki.blogspot.co...
    ==============================================================

    https://www.facebook.com/%CE%91%CF%81%CE%AF%CF%89%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%95%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%AF%CE%B1-211361062634478/
    =============================================================

    https://www.facebook.com/%CE%91%CF%81%CE%AF%CF%89%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%95%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%AF%CE%B1-211361062634478/photos/pcb.261174337653150/261174077653176
    ==============================================================

    https://www.facebook.com/%CE%91%CF%81%CE%AF%CF%89%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%95%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%AF%CE%B1-211361062634478/photos/pcb.261174337653150/261174270986490
    ==============================================================

    https://www.facebook.com/%CE%91%CF%81%CE%AF%CF%89%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%95%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%AF%CE%B1-211361062634478/photos/211362432634341
    ΠΟΣΟ ΜΟΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟ.

    ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ. Τρομοκρατια κε δολοφονια δινουν, τρομοκρατια κε δολοφονια θα παρουν //
    Γεια στα χερια σας, να αγιασουν τα χερια σας λεβεντες //
    Με τον γιατρο-δολοφονο-βρυκολακα Βασιλακοπουλο εγινε ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ //
    ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ 1-11-21 ΚΗΡΥΣΟΥΜΕ ΓΕΝΙΚΟ LOCK-DOWN ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΡΥΚΟΛΑΚΕΣ.
    Πωλητικους, μασονους θρησκευτικους, δημοσιο-βοθρικους, ιατρικους //
    ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΞΕΜΥΤΙΣΟΥΝ ΕΞΩ.
    ΝΑ ΨΟΦΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΦΙΑΛΤΙΚΑ ΛΑΓΟΥΜΙΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή