Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021

ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΜΠΗΣ

🔴 1ο μέρος  🔴 2ο μέρος

34 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Κώστα,

    θερμά ευχαριστώ για μια ακόμη φορά. Ολοκληρώνοτας απόψε για σήμερα την ανάρτηση, μπήκα λίγο στα στατιστικά στοιχεία για να δω τι γίνεται και τα είδα σε κάποια φάση να εκτινάσονται. Οπότε κατάλαβα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΈΤΣΙ!
      Πάντα τέτοια φίλε μου Διονύση!
      Την αγάπη μας από Ελλάδα.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Κώστα,

      η αμοιβαία αγάπη είναι όπως το παλιό κρασί. Χρειάζεται χρόνο και οι δεσμοί που ωριμάζουν αναδεικνύουν την συλλογική προσπάθεια.

      Διαγραφή
  2. Αγαπητέ Διονύση,

    Είσαι πραγματικά απολαυστικός. Χρειάζομαι 2-3 αναγνώσεις για να εμπεδώσω τα κείμενά σου. Ευχαριστώ για τη συμβολή σου στην ανάπτυξη του πνεύματός μου.

    Έρρωσο

    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ .εΥΓΕ ΦΙΛΕ ///ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΟΥ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Διός Κούρε,

    σε υχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Γνωρίζω από παλιά, ότι τα γραφόμενα μου στις αναρτήσεις είναι σχετικά δύσβατα και πρϋποθέτουν κόπωση στην πορεία τής ανάγνωσης. Γι αυτό προσπαθώ ενδιάμεσα το κείμενο να περιλαμβάνει χωρεία που επιφέρουν χαλάρωση, διαφορετικά κινδυνεύω να χάσω τελείως την μπάλα. Αυτή η δυσκολία προέρχεται από την διπλή πρόκληση, από την μια να δομήσω νοήματα και από την άλλη να τα διατυπώσω. Αυτή η διαδικασία πραγματοποιείται ταυτοχρόνως στην διαμόρφωση τών επί μέρους τμημάτων των προτάσεων, με αποτέλεσμα αυτές να αποκτούν συχνά βάναυσο για την ανάγνωση μήκος και πολυπλοκότητα. Αυτό η αδυναμία μπορεί να αντιμετωπισθεί, εάν η πρώτη συγγραφή των κειμένων εκτυπωθεί και ακολουθήσει μια νέα αναδιάταξη του κειμένου με καλύτερα προσβάσιμη μορφή. Αυτό είναι καθαρά ζήτημα χρόνου και κόπου στην επεξεργασία των κειμένων. Επειδή είμαι ταυτοχρόνως πειθαρχημένος, αλλά και ανυπόμονος, τα κείμενα γράφονται εν ριπή, ενώ ακολουθεί μια γρήγορη, πρόχειρη ανάγνωση για τον έλεγχο. Αυτό υποβιβάζει αρκετά την διατύπωση και καταγράφεται στην πληθώρα των παροραμάτων που περιέχει η τελική μορφή των αναρτήσεων. Μετά από δεκαετίες παραμονής στο εξωτερικό, όταν δημοσίευα παλαιότερα κείμενα, σε κάθε λέξη υπήρχαν τουλάχιστον δυο ορθογραφικά λάθη (ενώ σαν μαθητής οι εκθέσεις που έγραφα ήταν ορθογραφικά άρτιες). Μετά από καλόπιστη κριτική, ότι αδικώ ο ίδιος ανελέητα την γραφή μου, κάνω μια γρήγορη χρήση τού ορθογράφου. Όμως, διαβάζοντας το σχόλιό σου, αποφάσισα να εγκαταλείψω την μπακαλική επιστήμη, επειδή πλέον έχω περισσότερο χρόνο και δυνάμεις στην διάθεσή μου. Λυπάμαι, που για πολλά χρόνια ταλαιπώρησα αυτούς, που έχουν την καλή διάθεση και την υπομονή να με διαβάζουν. Από σεβασμό προς αυτούς οφείλω μια προσεγμένη βελτίωση στην διατύπωση. Είναι απαπόφευκτο, να εξακολουθήσει η υφή τών νοημάτων να χαρακτηρίζεται από σχετική πυκνότητα, έως ότου η έκθεση των θεμάτων προσλάβει την δέουσα έκταση και συστηματοποιηθεί, ώστε με παραπομπή σε άλλα κείμενα να μην είναι πλέον αναγκαία η ενσωμάτωση περιττών επαναλήψεων. Όμως μέχρι τότε θα προσπαθήσω να καταργήσω το χτικιό μιας πρόχειρης διατύπωσης, που κουράζει επιπρόσθετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. file moy και εγω να διαβασα καποια σημεια 2-3 φορεσ ...αλλα ειναι μια πολυ καλη αποψη ..

      Διαγραφή
    2. Φίλτατε Διονύση,

      Οπωσδήποτε ΔΕΝ είχα σκοπό να σε "αναγκάσω" να αλλάξεις μέθοδο γραφής. Τα κείμενά σου είναι απολαυστικά επειδή τα γράφεις ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ. Έτσι, διαβάζοντάς τα κάποιος, δεν αναγιγνώσκει απλά ένα κείμενο, αλλά "βλέπει" τόσο τον τρόπο σκέψης σου, όσο και το "συναίσθημα" που πίστεψέ με "βγαίνει" μέσα απο τις λέξεις. Όσο μπορεί, βέβαια, κάποιος τρίτος να "ξεκλειδώσει" τον τρόπο σκέψης σου και τα συναισθήματά σου. Αυτό, για εμένα τουλάχιστον, είναι τόσο σημαντικό όσο και το κείμενο.

      Όμως, αυτό που (δυστηχώς) διαπιστώνω, είναι οτι για να διαβάσει και να κατανοήσει κάποιος τα κείμενά σου, πρέπει να έχει τελειώσει το σχολείο "στα παλιά τα χρόνια". Είμαι, αισίως, 54 ετών και έχω μάθει (απο οικογένεια και σχολείο) να ΔΙΑΒΑΖΩ. Όχι όσο θα ήθελα τα τελευταία χρόνια, αλλά ως παιδί (που είναι τα σημαντικά χρόνια της παιδείας) έμαθα να έχω την ΥΠΟΜΟΝΗ και τη ΘΕΛΗΣΗ να διαβάσω. Και ας έχω ξεχάσει τα περισσότερα απο αυτά που διάβασα ως παιδί !! Δυστηχώς τα νέα παιδιά ΔΕΝ προτρέπονται, κυρίως μέσω της οικογένειας (γιατί το σχολείο...ξέχνα το), να διαβάσουν. Το έχω προσπαθήσει πολύ με τα δικά μου παιδιά, αλλά οι "εξωτερικοί" παράγοντες όπως τηλεόραση, Η/Υ κλπ είναι σαν τις Σειρήνες. Και κάποιος που δεν έχει συνηθίσει, δεν μπορεί να σε διαβάσει άνετα.

      Σε διαβάζω και στο δικό σου blog και ας μην σχολιάζω εκεί και περιμένω κάθε φορά να διαβάσω νέο κείμενο. Δεν ξέρω για τους άλλους αναγνώστες σου, αλλά τουλάχιστον εμένα με κάνεις πιο ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ με τα κείμενά σου.

      Έρρωσο

      Διός Κούρος

      ΥΓ Κώστα, ευχαριστώ που τον φιλοξενείς και εδώ. Είναι ευκαιρία να τον γνωρίσουν και άλλοι.

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Διόσκουρε,

      Ο Διόδοτος από το ξεκίνημά του αναδημοσιευει άρθρα του φίλου Διονύση. Είμαι κι εγώ φανατικός αναγνώστης του από το 2013 που τον έμαθα. Μου άρεσε κι εμένα αυτή η γλώσσα από "παλαιότερα χρόνια", στην οποία είχα εγκλιματιστεί μέσω εξωσχολικων βιβλίων που αγόραζα όταν ήμουν στο Λύκειο, πολιτικά, φιλοσοφικά, κοινωνιολογίας.
      Τα πράγματα ήρθαν έτσι ώστε γνωριστήκαμε από κοντά και βρήκε μπόλικο χώρο ή αδελφοσύνη για να εισέλθει, όπως συνεβει και με τον αδελφό μας Εργοδότη.
      Κάποια στιγμή.. ένα συμβάν της επικαιροτητας πήγε να μάς χωρίσει. Το κρονιο σύστημα ξέρει να κατασκευάζει πολλά αφηγήματα για τους πάσης φύσεως αγωνιστές του δικαίου και αναζητητές της αλήθειας. Μας πήρε λίγους μήνες για να ανακαλύψουμε ότι επρόκειτο όντως για "αφηγήματα" με στόχο εμάς τους ίδιους. Καθώς και ένα αίσθημα θλίψης και ορφάνιας που μού κατετρωγε εμένα προσωπικά τα σωθικά, διαλυσαμε από κοινού αυτό το γκρίζο νέφος και πορευτηκαμε πάλι μαζί δυναμικά.
      Σε αυτή την ανάρτηση αρκεστηκαμε σε μια απλή παραπομπή με συνδέσμους για το "Μποτίλια στο Πέλαγος", γιατί πρόσεξα ότι είχαν ξεκινήσει ήδη ενδιαφέροντες σχολιασμοί εκεί, καθώς και απαντήσεις του Διονύση με συμπληρωματικο γόνιμο προβληματισμό.

      Διαγραφή
    4. @ ΚΩΣΤΑΣ ΤΑΥΡΟΣ

      Το αίμα νερό δεν γίνεται.


      @ Διός Κούρος

      Μια άλλη διατύπωση τού σχολίου σου:
      https://katohika.gr/ellada/i-alitheia/

      Διαγραφή
  5. ΡΕΠΟΡΤΑΖ-ΒΟΜΒΑ..!!! ΑΠΟ ΤΟ BBC.
    Ετοιμάζονται καί σέ λίγο καιρό
    στίς εκκλησίες τής Αγγλίας θά υπάρχουν ιερείς ρομπότ,λόγω εξέλιξης τής τεχνητής νοημοσύνης, θά αντικαταστήσουν τούς ιερείς (ανθρώπους) μέ τά ρομπότ...
    Θά κάνουν κανονικά τήν (Θεία) λειτουργία καί ότι άλλο απαιτείται
    Θά έχουν προγραμματιστεί μέ τήν γνώση 2000 ετών σχετικά μέ τήν καθολική πίστη.
    Θά κηρυττουν,θά ψέλνουν,θά παρηγορούν κλπ...!
    Αντε μέ τό καλό καί στά...δικά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ρομπότ δεν πρόκειται ποτέ να αντικαταστήσουν τους θεόσταλτους ιερείς γιατί, απλά, δε θά' χουν Άνωθεν Ισαποστολική Πιστοποίηση.

      Ναι μεν Θα κηρύττουν,θα ψέλνουν,θα παρηγορούν κλπ...! αλλά όταν απαιτηθεί εξειδικευμένη high tech όπως λ.χ. στην απομάκρυνση πιστών που δεν φοράνε μάσκα, στο ράντισμα των πιστών με αγιασμό, μετά από σημάδι, στην παρατήρηση σε πιστούς που δεν ρίχνουν τον οβολό τους στο δίσκο και, κυρίως, σε Εξορκισμούς ο original παπάς, με γαστέρα πλατυτέρα των ουρανών, είναι αναντικατάστατος.

      Προσωπικά, εάν αξιωθώ να δω ρομπότ, με τα λαμπάκια του να αναβοσβήνουν σαν τρελά και τα κέρματα να βροντολογάνε στις απύθμενες τσέπες των ράσων, να πηδάει σαν κατσίκι πάνω απ' τα μνήματα για να προλάβει τα τρισάγια, και -τώρα που, με τον οικουμενισμό, θα επιτραπεί η χειροτονία των γυναικών- την Κα Ελ@ν@ Λ@@κά να ιερουργεί σε ιερό ναό, με τους fan Της να παραληρούν από ενθουσιασμό, μετά χαράς να ''κλείσω τα μάτια μου'' αφού θα τά' χω δει ΌΛΑ.
      Γένοιτο.

      Α.Κ.


      Διαγραφή
  6. Κωστα Ταυρε εμαθες τιποτα για το secret real truth?
    Πολυ κριμα, ειχε τα παντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς!
      Περιμένω, το αργότερο ως αύριο το απόγευμα θα με ενημερώσουν τα παιδιά του secret.

      Διαγραφή
  7. ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΕΛΛΗΝ ΔΙΟΝΥΣΗ, ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΩ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΩ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟ.
    ΧΑΙΡΩΜΑΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΩ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΩ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΟΜΜΑΤΙ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΟΣΟ ΤΟΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΟΡΩ.
    ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ, ΕΔΩ ΕΧΩ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ.

    “Στην δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα”. Δηλαδή κάποιοι μάς ξεσκίζουν, μάς ρημάζουν το σπίτι και την ζωή, αλλά εμείς διατηρούμε απεριόριστο το δικαίωμα να μην τούς ξαναψηφίσουμε. Ή όπως αυτό πλασάρεται:

    Εξ άλλου είναι αδύνατον να εντοπίσουμε αυτούς, που κινούν πραγματικά τα νήματα. Η εξουσία έχει την δομή μιας ματριόσκας, εκείνης της ξύλινης κούκλας, που όσο περισσότερο την ανοίγουμε, μέσα συναντάμε την επόμενη.

    Το σύστημα είναι με τέτοιο τρόπο δομημένο, που φτάνοντας στην τελευταία κούκλα, ενώ γνωρίζουμε, ότι αυτή δεν ανοίγει, είναι προφανές, ότι περιέχει ακόμη ένα σωρό άλλες κούκλες. Και στο κέντρο της εδρεύει το ανώτατο κύκλωμα, που απεργάζεται το λεγόμενο μάστερ πλαν. Βεβαίως ορθά διακήρυξε ο Μέγας Αλέξανδρος, το “Ότι δεν λύεται, κόπτεται”

    Με μια σειρά περισσότερων αναρτήσεων κατέθεσα τις εκτιμήσεις μου, σχετικά με την ιστορική πορεία τής συγκρότησης μιας ομοταξίας αντιδυνάμεων, που συγκεράζουν σήμερα τις προσπάθειές τους για την ανατροπή τού πυρήνα, που συστηματικά και οργανωμένα εδώ και χιλιετίες αναπαράγουν το ισχύον σύστημα. Αυτός ο πυρήνας έχει ιερατική υφή, επενεργώντας και αναπαράγοντας σε συνθήκες αυστηρής μυστικότητας την κρόνια λατρεία.

    Αυτοί, που κρύβονται πίσω από αυτήν την λατρεία, είναι οι εκπεσόντες δαίμονες, τούς οποίους έχω χαρακτηρίσει ως "μη οντότητες", ή "μη όντα". Αυτός ο προσδιορισμός εδράζεται στην θεολογική πραγματεία τού Αγίου Διονυσίου τού Αρεοπαγίτου, που τιτλοφορείται "Περί Θείων Ονομάτων".

    Θα μπορούσε βέβαια να αντιτάξει κάποιος στην συγκεκριμένη επιχειρηματολογία, ότι οι εκπεσόντες, όχι μόνον υπάρχουν μέσα στο ιστορικό γίγνεσθαι, αλλά παραυπάρχουν, στον βαθμό μάλιστα, που αυτοί καθορίζουν την διαμόρφωση τού μάτριξ, πρώτα και κύρια μέσω τού κρόνιου ιερατείου, καθώς και τον εγκλωβισμό των ανθρώπων μέσα σε αυτό.

    Διότι η ύπαρξη έχει σημείο εκκίνησης την Κοσμογονία και τέλος, δηλαδή στόχο και σκοπό, την Εσχατολογία. Η όποια ιστορία είναι μια διαδικασία, που τείνεται μεταξύ των δυο αυτών ορίων.

    Γι όσους βλέπουν βαθύτερα, με τούς οφθαλμούς τής καρδιάς,
    είναι αυτοί που επενεργούν την όραση τού αληθούς, η ιστορία είναι διαδικασία φανερώσεως τού Πνεύματος.

    Η ιστορία υφίσταται για τον θρίαμβο τού Πνεύματος, δηλαδή την επικράτηση τού Ανθρώπου. Αυτό το γνωρίζουν οι εκπεσόντες, γνωρίζουν δηλαδή ότι είναι σε εσχατολογική βάση ξοφλημένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΜΕΡΟΥΣ.
    Στην διαδικασία υποδούλωσης τών ανθρώπων οι κρόνιοι διαθέτουν μια σειρά σημαντικά πλεονεκτήματα.:

    Είναι υποταγμένοι και καθοδηγούνται από μη οντότητες που έχουν διάρκεια ζωής πολύ μεγαλύτερη από αυτήν των ανθρώπων. Αυτοί δεν καθίστανται αντιληπτοί από τις συνήθεις αντιληπτικές δυνατότητες των ανθρώπων. Εμφανίζονται μόνον κατά βούληση σε μυημένους, εφόσον αυτοί έχουν κάνει χρήση παραισθησιογόνων, όπως το ποτό υπό την ονομασία “εφιάλτης”, τού οποίου γινόταν χρήση σε αρχαία μυστηριακά δρώμενα.

    Και δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι κάποιοι φρόντισαν να αποδοθεί αυτό το όνομα στον κατ' εξοχήν προδότη.

    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΙΟΝΥΣΗ ΜΟΥ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΙΟΓΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΕΦΙΑΛΤΗΣ, ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑ.

    Οι 4κπεσόντες διαθέτουν ισχυρότατη τεχνογνωσία, τμήματα τής οποίας μεταδίδουν σε βάση σκοπιμότητος με στόχο μόνιμα την επιβολή, την αποδόμηση και την καταστροφή των κοινωνιών στους κρόνιους.

    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παραλαβαμε ενα εμαιλ που πρεπει να το δουν ολοι ..

    https://katohika.gr/stranger-voice/paralavame-ena-email-pou-prepei-na-to-doun-oloi/

    EΓΓΡΑΦΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΡΙΑ ΓΙΑΝΟΥΛΑ ΝΤΑΒΩΝΗ
    ΤΗΣ 1ης ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
    ΕΣΤΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ JANSSEN
    ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΥΤΟΑΝΟΣΗΣ ΘΡΟΜΒΟΠΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΦΛΕΜΒΙΚΗ ΘΡΟΜΒΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΤΗΣ J & Johnson

    https://katohika.gr/wp-content/uploads/2021/10/248700654_204841768453215_7920801888655542854_n.jpg


    AΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ, ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ ΑΠΟ ΤΟ 2003, ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ, ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΟ ΝΤΙΣΕΛΝΤΟΡΦ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙΤΕ ΝΑ ΕΝΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.
    ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΟΛΟΝΥΚΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΚΑΙ ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ. ΤΙ ΝΑ ΠΩ, ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΓΗ.

    ΓΡΑΦΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ.
    Έχουν μια οργανωτική χρονική συνέχεια, στην βάση σκληρής συγκρότησης, που φθάνει ως την προϊστορία. Παρά την συχνή αλλαγή τόπου δράσης και την ποικιλόμορφη έκφανση των διαφόρων ταγμάτων, η κεντρική διοίκησή τους διεξάγεται από τούς εκπεσόντες και συνιστά πλανητικό κέντρο. Αυτή η αδιάκοπη οργανωτική συνέχεια ανοίγει δυνατότητα για πολύ μακροπρόθεσμους προγραμματισμούς, αρχειοθέτηση και μεταβίβαση γνώσεων, επεξεργασία και ανάπτυξη μεθόδων σε τρομερά μεγάλη χρονική διάρκεια με στόχο την ακραία βελτιστοποίηση, παγίωση δεδομένων σε εκπληκτικό βάθος χρόνου, ανάπτυξη μακροχρόνιων πρακτικών, που φέρνει τους μη μυημένους μπροστά σε πολύ σκληρά τετελεσμένα και την συσσώρευση αμύθητου πλούτου μέσω αδίστακτων πρακτικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΙΟΝΥΣΗ ΜΑΣ, ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΑΦΕΣ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ, ΟΧΙ ΜΕ ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΞΥΛΙΝΟ ΔΡΥΙΝΟ ΜΑΣΙΦ ΒΑΡΕΛΙ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ.
    ΔΙΟΝΥΣΗ Η ΠΕΝΑ ΣΟΥ ΚΟΚΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΣΑΚΙΖΕΙ.
    ΜΕΘΥΣΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΔΙΟΝΥΣΗ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η σύνοψη των πλεονεκτημάτων που διέπουν την δράση τους έγινε για να καταδειχθεί στην βάση τής λογικής συνέπειας, ποιες προϋποθέσεις είναι αναγκαίο να πληρούνται από μια σύγκλιση δυνάμεων, που θα μπορούσε να ανατρέψει την κυριαρχία, που αυτοί ασκούν σε επίπεδο εξουσίας.

    Αναμφίβολα αυτές οι δυνάμεις διαθέτουν εκ προοιμίου το ηθικό πλεονέκτημα. Πλην όμως στον πλανήτη που ζούμε ισχύουν δίπλα στους συμπαντικούς και φυσικοί νόμοι, οι οποίοι δεν είναι δυνατόν να καταργούνται αυτομάτως με ευχολόγια.

    Αυτό σημαίνει, ότι σε κάθε τομέα που εξασκούν πρακτικά εξουσία οι κρόνιοι, πρέπει να αντιπαρατεθούν αντίρροπες δυνάμεις, που να είναι εις θέσιν να δημιουργήσουν απτές καταστάσεις, που βήμα προς βήμα αναιρούν την κρόνια παρουσία και παρέμβαση.

    Ο Αη Γιάννης χαρακτηρίζει ως “μακάριους”, αυτούς που θα μπορέσουν να ανοίξουν το επτασφράγιστο βιβλίο τής Αποκαλύψεως, αυτούς δηλαδή που θα μπορέσουν να ερμηνεύσουν με απτό, κατανοητό και συγκεκριμένο τρόπο την κωδικοποιημένη με σύμβολα Προφητεία.

    Ο Ιησούς Χριστός αναφερόμενος στο μήνυμα των Ευαγγελίων αναφέρει: “Πολλοί κλητοί, ολίγοι όμως εκλεκτοί”. Και εάν το μήνυμα των Ευαγγελίων απευθύνεται σε πολλούς, μεταξύ των οποίων όμως λίγοι είναι εκλεκτοί, ο όρος “μακάριοι”, στούς πνευματικούς ώμους των οποίων εναποθέτει ο Ιωάννης την πρόκληση, αλλά και το καθήκον, τής ερμηνείας των συμβολισμών τής Αποκαλύψεως, αναβιβάζει τις προϋποθέσεις σε υπερθετικό βαθμό.

    Η μετουσίωση τού βίου είναι μια διαρκής ζύμωση. Όταν ερωτήθηκε ένας Ινδός Πατέρας, “πότε θα μπορούσε κάποιος να σταματήσει να προσεύχεται”, απάντησε ,“Όταν σύνολη η ζωή έχει μετατραπεί σε έκφανση προσευχής”.

    ΕΔΩ ΔΙΟΝΥΣΗ ΜΟΥ Σ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΖΟΥΜΙ.
    Αυτές οι προϋποθέσεις φρονώ ότι εστιάζονται στούς εξής τρεις τομείς:

    Την εμπεριστατωμένη αποκάλυψη τής ύπαρξης, τής δομής και των σχεδιασμών των κρονίων. Είναι αδύνατο να αντιμετωπισθεί ένας εχθρός, που βρίσκεται καλυμμένος στο απυρόβλητο και διαδίδει συστηματικά παραπληροφόρηση σχετικά με ότι τον αφορά.

    Την συγκρότηση ενός κεντρικού πυρήνα, που συνεργάζεται και συντονίζεται με άλλους πυρήνες, που λειτουργούν σε συνθήκες πλήρους εχεμύθειας, τελείως καλυμμένοι απέναντι στον κίνδυνο να γίνουν αντιληπτοί. Όταν οι αντίπαλοι δρουν σε απόλυτη συνωμοτική βάση, είναι αδύνατον να αντιμετωπιστούν, εάν αυτοί που τους πολεμούν δεν εφαρμόζουν και αυτοί αυστηρά μέτρα απόκρυψης. Σε αυτήν την περίπτωση αποκτά ζωτική σημασία η εφαρμογή τής αρχής των πολεμικών τεχνών, που θεωρεί, ότι όταν κάποιος είναι ισχυρός αρμόζει να παρουσιάζεται προς τα έξω ως ανίσχυρος, καλλιεργόντας σκόπιμα μια ψευδή εικόνα τού δυναμικού που διαθέτει. Ο κεντρικός πυρήνας των δυνάμεων ανάσχεσης οφείλει να επεξεργασθεί ένα κατά το δυνατόν μακρόπνοο σχέδιο ανάσχεσης, με πλήρη μυστικότητα, υποβάλλοντας προς τα έξω την λανθασμένη εντύπωση, ότι η δράση, στον βαθμό που αυτή εκδηλώνεται με φανερό τρόπο, έχει τελείως διαφορετικές αφετηρίες και στοχεύσεις από τις πραγματικές. Δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπισθεί μια συνωμοσία με πλανητική εξάπλωση, που εξυφαίνεται στην διάρκεια χιλιετιών με σύντομο, πρόχειρο και ευκαιριακό τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΔΙΟΝΥΣΗ ΜΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 10 Η ΩΡΑ ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 1 ΚΑΙ 30. ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΜΕΛΕΤΗΣΩ ΤΟ 2ο ΜΕΡΟΣ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ.
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΣΤΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΤΟΜΕΙΣ.
    ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑ ΠΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.
    ΚΩΣΤΗ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΘΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπαίνω να δω ειδήσεις και τρώω στη μάπα συνέχεια αυτή τη λουλού με τα κολάν, τον ΓΑΠ.

    Πρέπει να υπενθυμίζουμε συνέχεια στον κόσμο ότι αυτό το ΚΑΘΊΚΙ ο ΓΑΠ μάς κουβάλησε στην Ελλάδα τον ΔΝΤ και μάς έβαλε στα μνημόνια, αφού πρώτα παραποίησε (ΤΡΙΠΛΑΣΊΑΣΕ!), μαζί με κάποιο απατεώνα (Α.Γεωργίου) προεδρο της ΕΛΣΤΑΤ, τον πραγματικό αριθμό του δημοσίου ελλείμματος.

    Λοιπόν αυτή τη σαύρα με τα κολάν, και μαζί όλα αυτά τα λαμόγια των κυβερνήσεων από το 2010 ως τώρα, μαζί και τους ψευτογιατρούς/ειδικούς, πρέπει να τούς μαζέψουμε όλους σε ένα απομονωμένο νησί και να παίξουν Squid Game, να δούμε πόσα απίδια χωράει ο σάκος.

    https://tainio-mania.online/load/seir/-squid-game-2021/21-1-0-26681

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ Ηλία,

    προσπερνώντας τα πάντοτε ιδιαίτερα καλά λόγια σου, που μονίμως με σεμνύνουν, αναφέρω τον σύνδεσμο από παλαιότερο κείμενο, που πραγματεύεται στο κεφάλαιο 2 το ζήτημα τού εφιάλτου ως θεότητος και μυστηριακού ποτού.

    https://bostopel.blogspot.com/2011/10/blog-post_06.html

    Την ιδιότητα τού δασκάλου, που μού αποδίδεις, ευχαρίστως αποδέχομαι. Πλην όμως θεωρώ, ότι αυτή η ιδιότητα χαρακτηρίζει κάθε άνθρωπο, που επιθυμεί να μεταδώσει κάτι και ευτυχεί να βρίσκει κάποιους αποδέκτες. Στο συγκεκριμένο κείμενο δεν αναφέρω τίποτε που είναι καινούριο. Συστηματοποιώ κάποια γνωστά πράγματα, που έχουν αναφερθεί κατ' επάνάληψη από ερκετούς άλλους και κάπου βάζω λίγο να λειτουργήσει η λογική. Η ένταξη επί μέρους δεδομένων σε ένα λειτουργικό σύνολο εκ των πραγμάτων προάγει αποτέλεσμα, που ξεπερνά το απλό άθροισμα των μερών. Όμως, για να προκύψει ενα καλό φαγητό στο μαγηρείο, έχουν εργαστεί δεκάδες άλλοι προηγουμένως στα χωράφια για την παραγωγή τών υλικών, για τις εγκατάστεις παραγωγής κλπ. και χαίρομαι ιδιαίτερα που αναγνωρίζεται εδώ ποικιλοτρόπως και η αποφασιστικής σημασίας προσφορά τού καλού μας εστιάτορα. Σε τελευταία ανάλυση, πέραν από την επιλογή και την μίξη των υλικών, πιστεύω ότι αυτό που καθορίζει την τελική γεύση, είναι τα καρυκεύματα και την προώθηση τής όρεξης το σερβίτσιο. Η αισθητική της γραφής χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Οδγηγός στην σκέψη μου είναι μόνιμα ένα ποίημα τού Μανώλη Αναγνωστάκη, που λέει: "Σαν πρόκες πρέπει να καρφώνονται οι λέξεις, να μην τις παίρνει ο άνεμος".
    https://www.youtube.com/watch?v=SzlrtzkFpoM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1,5 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΣΤΟΝ ΔΙΟΔΟΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΗ, ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΕΣΤΙ ΔΙΟΝΥΣΗΣ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ 1,5 ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.
    Ο ΣΠΑΝΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΛΑΜΠΑΔΕΥΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΦΥΠΝΙΖΕΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΚΛΕΚΤΗ ΘΕΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ.
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

    ΟΧΙ, ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΛΕΚΩ ΚΑΝΕΝΑ ΕΓΚΩΜΙΟ, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΑΥΤΑ, ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ, ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ.
    Η ΛΕΞΗ εντελέχεια ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ, ΜΕ ΠΗΓΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΣΙΓΚΙΝΗΣΕ, ΘΥΜΙΖΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΤΙ ΕΣΤΙ ΔΙΟΝΥΣΗΣ.
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.
    ΜΕ ΦΙΛΟΤΗΤΑ
    ΗΛΙΑΣ.+++.
    https://bostopel.blogspot.com/2011/10/blog-post_06.html

    2. ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΦΙΑΛΤΗΣ

    Ο εν λόγω όρος έχει συγκεκριμένο περιεχόμενο. Δεν ανάγεται πρωτίστως σε κάποιο συγκεκριμένο ιστορικό πρόσωπο, άλλο εάν κάποιοι - ορθώς και για ευνόητους λόγους - φρόντισαν να αποδοθεί το όνομα σε κάποια (υπήρξαντα ή μη) ιστορικά πρόσωπα, τα οποία έγιναν γνωστά για την ανάπτυξη ανθελληνικών δραστηριοτήτων.
    Η λέξη "άλμα" δασύνεται. Οπότε το π στο επί ως πρώτο συνθετικό μετατρέπεται σε φ.
    Ο εφιάλτης είναι ο επί του άλματος δρων. Πιο απλά ο "σαλταρισμένος".
    Ο εφιάλτης δεν είναι πρόσωπο, αλλά θεότητα μυστηριακή, η οποία λατρευόταν και λατρεύεται. Αναπαρίσταται να κρατάει ένα κύπελο, όπως στην φωτογραφία της αναρτήσεως.
    Να τι γράφει ο οδηγός των αρχαιολογικών αξιοθέατων της Νάξου, από 'που προέρχεται και η ανωτέρω παράσταση:

    http://www.naxos.gr/index.php?target=topics&topic_id=59&sl=EN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εντελέχεια
    Το τέλος, η ολοκλήρωση, η τελειοποίηση κάθε όντος είναι η θεμελιακή αρχή της αριστοτελικής φιλοσοφίας.

    Τέλειο είναι αυτό που δεν του λείπει τίποτα, το ολοκληρωμένο, που κάνει περιττή την παραπέρα αναζήτηση ενός άλλου σκοπού ή μιας άλλης κατάστασης. Σύμφωνα λοιπόν με τη φιλοσοφική σκέψη του Αριστοτέλη, όλες οι ενέργειες των ανθρώπων αποτελούν ένα σύνολο τελών, που έχουν ως στόχο ένα υψηλότερο τέλος που είναι το « άριστον» και ταυτίζεται με την ευδαιμονία. Η ευδαιμονία συνδέεται με την ευτυχία. Η αρχή αυτή, κατά την οποία η πράξη έχει εκπληρωθεί ονομάζεται από το φιλόσοφο Εντελέχεια. Κάθε ον, κατά τον Αριστοτέλη φτάνει στην τελειότητα που απαιτεί η φύση του και τότε από « εν δυνάμει ον» γίνεται « εν ενεργεία ον».
    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%B1
    =============================================================

    Το όνομα της εντελέχειας σημαίνει κατά τον Αριστοτέλη την ενέργεια και την τελειότητα· διότι απαρτίζεται από το ένα, το τέλειο και το έχει, καθώς τότε λέγεται το κάθε πράγμα ότι είναι εντελεχεία, όταν έχει την δική του τελειότητα.

    Διττή η εντελέχεια
    Διττή δε η εντελέχεια του καθενός, η μεν, όταν είναι ήδη τελειωμένο και έχει αποβάλλει όλη την δυνητική του κατάσταση, η δε, όταν έχοντας κινηθεί από τη δύναμη αλλοιώνεται κατ’ αυτήν και άγεται εις το είδος, όπως επί του χαλκού που είναι δυνάμει ανδριάντας. Διότι εντελέχεια έχουμε και όταν γίνεται ανδριάντας από τον ανδριαντοποιό παίρνοντας το τάδε σχήμα, και όταν έχει ήδη γίνει ανδριάντας και έχει απολάβει την πλήρη μορφή του ανδριάντα.

    Αλλά αυτή η εντελέχεια δεν είναι τέτοια που να διατηρείται και η δύναμη κατά την οποία μπορούσε να γίνει ανδριάντας. Διότι ήδη είναι ανδριάντας και δεν έχει πλέον το δυνάμει, γι’ αυτό και αυτή αποτελεί τελειότητα όχι της δύναμης (αφού πώς είναι δυνατόν, αν αυτή φθείρει;), αλλά του πράγματος εντός του οποίου ήταν η δύναμη, ενώ η προλεχθείσα εντελέχεια, σύμφωνα με την οποία γινόταν ανδριάντας, ακόμη διαφυλάττει το δυνάμει.

    Και αυτή η εντελέχεια είναι ενέργεια ατελής (διότι πηγαίνει να πάρει τη μορφή του και την κυρίως και ανεξαιρέτως εντελέχεια), γι’ αυτό και λέγεται πρώτη εντελέχεια, ενώ η άλλη τέλεια· διότι όταν το μεταβαλλόμενο βρεθεί σ’ αυτήν την κατάσταση, ηρεμεί και απαλλάσσεται πλήρως από το δυνάμει.
    Βιβλιογραφία: Ιωαν. Φιλόπονος σχόλια εις τα Φυσικά του Αριστοτέλους
    Σύνταξη κειμένου – μετάφραση: Κότσαλης Γεώργιος
    https://www.aristotelianphilosophy.com/ti-shmainei-entelexeia/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εντελέχεια: Μια λέξη που «γέννησε» ο Αριστοτέλης
    Κ.Ν.Μ.Καζαμιάκης*

    Η θητεία μου στην αρχαία Ελληνική γλώσσα υπήρξε η σπουδαιότερη πνευματική μου άσκηση. Στη γλώσσα αυτή υπάρχει η πληρέστερη αντιστοιχία ανάμεσα στην λέξη και το εννοιολογικό της περιεχόμενο. Werner Heisenberg, 1901-1976, Γερμανός φυσικός (απόσπασμα από την ομιλία του κατά τη βράβευσή του από το ΕΜΠ το 1966).

    Τη λέξη εντελέχεια την έπλασε ο Αριστοτέλης, όπως και πολλές άλλες λέξεις, για να κατανοήσει, να αναλύσει, να ερμηνεύσει, και να διδάξει παλιότερες λέξεις, εκφράσεις, απόψεις ή νέες επιστημονικές και φιλοσοφικές έννοιες δικές του. Η εντελέχεια είναι ένας, καθαρά, αριστοτελικός όρος που δηλώνει τη μετάβαση της ύλης από την αδρανή στην ενεργό κατάσταση, με την λήψη μορφής (είδος, αρχ.) αλλά και την αιτία αυτής της μετάβασης.

    Τη λέξη εντελέχεια την χρησιμοποιεί πολλές φορές στα έργα του ο Αριστοτέλης, ως «εργαλείο», για να εκφραστεί πληρέστερα, καθαρότερα, σαφέστερα, επιστημονικότερα και με φιλοσοφικό τρόπο.

    Η λέξη εντελέχεια, αποτελεί απόδειξη ότι η ελληνική γλώσσα έχει πλήρη και ουσιαστική αντιστοιχία ανάμεσα στην ίδια την λέξη και στην έννοια της (στο εννοιολογικό της περιεχόμενο). Αυτός ο όρος δημιουργήθηκε από τον Αριστοτέλη από τις δύο λέξεις εντελές + έχειν άρα εντελεχής είναι ο έχων το «τέλος», τον σκοπό εντός του, συνεπώς ο πλήρης, ο ολοκληρωμένος.

    Παραδείγματα για την κατανόηση της εντελέχειας

    -Η ψυχή για τον Αριστοτέλη είναι η εντελέχεια του σώματος.

    Αναγκαίον άρα την ψυχήν ουσίαν είναι ως είδος σώματος φυσικού δυνάμει ζωήν έχοντος, η δ` ουσία εντελέχεια, τοιούτου άρα σώματος εντελέχεια.

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ 2ο ΜΕΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 1ο ΜΕΡΟΣ.

    Η πορεία από το σώμα στην ψυχή είναι εντελέχεια.

    Αριστοτέλους, Περί ψυχής, Β, 412α, 20-22.

    - Ο τελικός σκοπός του σπόρου που έγινε φυτό, είναι και εκφράζεται με την λέξη εντελέχεια διότι η τέλεια- τελική μορφή του φυτού προέκυψε από το σπόρο. Έτσι περάσαμε από την φαινομενικά αδρανή κατάσταση της ύλης( από τον σπόρο) σε μια ζωντανή- ενεργό φάση που είναι το φυτό που προήλθε από το σπόρο. Η πορεία από τον σπόρο στο φυτό είναι εντελέχεια.

    - Ο όγκος μαρμάρου που από το λατομείο μεταφέρεται στο εργαστήριο του γλύπτη και ο γλύπτης μετατρέπει τον μαρμάρινο όγκο σ` ένα περίτεχνο ιωνικό κιονόκρανο ή σ` ένα γλυπτό, με ζωτικόν φαίνεσθαι και κάλλος, εκφράζεται πάλι με την λέξη εντελέχεια. Η πορεία από τον μαρμάρινο ογκόλιθο στο άγαλμα είναι εντελέχεια.

    - Ο κορμός ενός δέντρου που ο τεχνίτης, το μετατρέπει σε ξυλόγλυπτο ή έπιπλο είναι πάλι εντελέχεια. Το ωραίο έπιπλο ή ξυλόγλυπτο είναι η εντελέχεια του ξύλινου κορμού.

    Η μετεξέλιξη από την αρχική κατάσταση στην εν ενεργεία κατάσταση εκφράζεται από την λέξη εντελέχεια.

    -Οι δύο λέξεις της φράσεως εντελές έχειν, της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, βοήθησαν τον Αριστοτέλη να συλλάβει και να συνθέσει εκ συναρπαγής τη λέξη εντελέχεια. Αυτή η πράξη του Αριστοτέλη είναι μία εντελεχής πράξη. Η λέξη εντελέχεια πλάστηκε από τον εντελεχή Αριστοτέλη με εντελέχεια.

    Στη λέξη εντελέχεια υπάρχει μια μαθηματική, μια γεωμετρική ακρίβεια. Πρόκειται για μια υπέρκομψη μαθηματική εξίσωση, ή για ένα γεωμετρικό τόπο.

    -Η εξίσωση εντελές έχειν= εντελέχεια είναι μια εντελεχής εξίσωση.

    -Η γεωμετρική πρόταση: Δύο παράλληλες ευθείες δεν τέμνονται ποτέ όσο και να προεκταθούν είναι μια εντελέχεια, μία εντελεχής γεωμετρική πρόταση.

    -Η εξίσωση του Αϊνστάιν E=mc2 είναι μια εξίσωση εντελεχής( χαρακτηρίζεται από τελειότητα και αυτάρκεια)

    -Η γεωμετρική πρόταση: Ο Γεωμετρικός Τόπος των άπειρων σημείων που απέχουν ίδια απόσταση R, από ένα σημείο Κ, είναι ο κύκλος με κέντρο το Κ και ακτίνα R. Η γεωμετρική αυτή πρόταση που είναι πρόταση ενός γεωμετρικού τόπου χαρακτηρίζεται από τελειότητα και αυτάρκεια, είναι μια εντελεχής πρόταση. Ο Γεωμετρικός Τόπος- κύκλος είναι η εντελέχεια των άπειρων σημείων που ανήκουν σ` αυτόν και απέχουν όλα, ίδια απόσταση R από το σημείο Κ που είναι το κέντρο του κύκλου.

    Το τέλος, μέσα στη λέξη εντελέχεια, σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, προσδίδει σε κάθε ον τη μορφή(αρχ.είδος), την πληρότητά του. Έτσι το τέλος είναι το τέλειον. Άρα, όταν μια μορφή έμψυχης ή άψυχης ύλης φθάσει στο τέλος της( την τελειότητα της), την πληρότητά της, τότε πραγματώνει τη φύση της, δεν έχει καμιά έλλειψη, γίνεται βέλτιστη, αποκτά αυτάρκεια.

    …η δ' αὐτάρκεια καὶ τέλος καὶ βέλτιστον. Εκ τούτων ούν φανερόν ,ότι των φύσει η πόλις εστί, και ότι ο άνθρωπος φύσει πολιτικόν ζώον, (Αριστοτέλης,Πολιτικά" 1253a).

    Άλλο εντελέχεια, άλλο ενδελέχεια

    Πρόκειται για δύο διαφορετικές λέξεις που, πολλές φορές, μπερδεύουν τους ανθρώπους, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, αφού είναι σχεδόν ομόηχες. Διαφέρουν όμως και στην ετυμολογία και στη σημασία. Ενδελεχής είναι ο μακρύς, σχοινοτενής, εκτενής, διηνεκής, ακατάπαυστος, συνεχής, επιμελημένος, λεπτομερής, προσεκτικός.

    * Αρχιτέκτων. Ιστορικός Αρχιτεκτονικής. Ιστορικός Τέχνης.

    ** Στον φίλο, αληθινό καλλιτέχνη και σκεπτόμενο άνθρωπο, Γιάννη Βέτσο που μελετώντας τον αριστοτελικό Λόγο ατενίσαμε, πολλά χρόνια μετά και από πολύ μακριά, την εντελέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΩΣΤΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΞΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΕΝΤΕΛΕΧΕΙΑ.
    https://www.efsyn.gr/stiles/apopseis/250738_enteleheia-mia-lexi-poy-gennise-o-aristotelis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΟΝ ΕΙΡΜΟ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΙΟΝΥΣΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ``ΤΗΛΕΓΡΑΦΙΚΑ'' ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ.
    ΟΤΙ ``ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΙΕΞΟΔΑ''
    ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΑΦΟΥ ΜΕΡΙΜΝΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΔΙΑΦΥΓΗΣ.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μήπως θά σού ήταν εύκολο νά μού αναλύσεις τήν έννοια τής λέξης :
    εντροπία ενός συστήματος.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΕΝΤΡΟΠΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΕΔΩ.
      ΓΙΑΤΙ Ο ΠΥΘΩΝ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΕΝΤΡΟΠΙΑ ΣΗΨΗ.
      ΕΠΙΛΟΓΗ : ΟΛΚΑΣ ή ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΩΝ ΕΡΠΕΤΩΝ.
      ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.
      https://youtu.be/2x5YCzz-hNU

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ/ή φίλε/η,

      στη ερώτησή σου θέλω να τοποθετηθώ και εγώ. Επειδή όμως σκοπεύω να εντάξω και μια προσωπική άποψη για την συγκεκριμένη έννοια στην τοποθετησή μου και επειδή προς ώρας ζυμώνω μια σειρά άλλα ζητήματα στο μυαλό μου, δεν κάτάφερα να το πράξω εγκαίρως. Σύντομα όμως θα το κάνω στα πλαίσια μιας πιο επίκαιρης ανάρτησης εδώ.

      Διαγραφή
  23. Αστέριος Τσίντσιφος: «Στο ταφικό μνημείο Καστά στην Αμφίπολη βρίσκεται ο Μέγας Αλέξανδρος»

    https://focusfm.gr/asterios-tsintsifos-sto-tafiko-mnimeio-kasta-stin-amfipoli-vrisketai-o-megas-alexandros/


    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή