Διόδοτος ο Ερυθραίος (4ος αι. π.Χ.): Ένας από τους συντάκτες των Εφημερίδων του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Θέματα:
Ειδήσεις, Σχολιασμός Επικαιρότητας, Αναλύσεις, Φιλοσοφικά, Πολιτικά, Ιστορικά, Εθνικά, Διεθνή και Ταξιδιωτικά Θέματα, Χιούμορ, Συνωμοσίες, Βιβλίο, Μουσική.
Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας. Έρρωσθε και ευδαιμονείτε εν παντί !
Στον βλασφημο πατριωτη Γιανακοπουλο εδωσε ο Πλευρης το "θαυματουργο" χαπι για τον κοροηδο-γιο. Για να μην φωναζει. Επισης του εδωσε την αποκλειστικοτητα των εμβολιων για την απλη ιωση. Ετσι ηρεμησε ο πατριωτης. ΟΤΑΝ ΤΡΩΝΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ (οποιος διαφωνει κε τον εχη για Θεο, μπορη να ελεγξει τα παραπανω)
EΠαΝΑΛΜΑΒΑΝΩ ...ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙς ΝΑ ΜΑς ΣΩΣΕΙ ...ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο Μ Ο Ν Ο Σ Τ Ρ Ο Π Ο Σ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΕΜΕΙς ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ...
Καμμία σχέση.Σε κάποια χωριά φοράνε λίγες ηλικιωμένες.Εχεις δει σε χωριά νέες ή πόλεις μεγάλες γυναίκες να φοράνε καντήλες;Αυτές οι κουνελες όμως φοράνε από την εφηβεία όλες και για πάντα.
Ποιά είναι η διαφορά εκείνων (των γυναικών) που φοράνε μαντήλα, μπούργκα ή τσαντόρ όχι από επιλογή τους αλλά για να κρατήσουν το κεφάλι στους ώμους τους, Από εκείνους/ες που φοράνε φίμωτρο όχι από επιλογή τους αλλά για να κρατήσουν τα τριακόσια ευρώ στην τσέπη τους; N.B.
"Υπάρχει ίδια βάση. Ο σωβινισμός των γνωστών μαγαζιών, των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών, με τους ίδιους εμπνευστές. Κι όσον αφορά τον Χριστό, μόνο για να φτιάξει θρησκεία δεν ήρθε."
Η Χριστιανική ορθόδοξη θρησκεία μας , η αλήθεια εξ'αποκαλύψεως στο ίδιο τσουβάλι με τις άλλες που εδω και δύο χιλιάδες χρόνια πολεμούν Τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό μας; Ο γνωστός μας Χριστιανός Κώστας είσαι η σου έκλεψαν την σελίδα ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΛΩΝΟΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΔΙΟΔΟΤΟΥ;
Υ.Γ. "Κι όσον αφορά τον Χριστό..." Αυτή η έκφραση σίγουρα ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΩ. ΕΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.
Είναι αλήθεια πως έχει κλονιστεί η πίστη μου, αγαπητέ Δεξιά Ελλάς, με όλα αυτά που είδα από την Εκκλησία εφέτος, που τώρα πια την αποκαλώ σκοτεινό ιερατείο. Και βλέπω τα πράγματα πάλι, όπως όταν ήμουν πιο μικρός, περισσότερο από ελληνοκεντρική σκοπιά και λιγότερο από ελληνορθόδοξη. Τον Χριστό μας δεν νιώθω ότι τον έχω προδώσει. Και όλοι μας εδώ μέσα έχουμε πίστη σε Αυτόν και αγάπη. Και όντως ήρθε για να ανατρέψει πράγματα. Και όχι για να δημιουργήσει θρησκεία. Τις θρησκείες τις δημιούργησαν (εννοώ Ιουδαϊσμό, Χριστιανισμό, Μωαμεθανισμό) σκοτεινά ιερατεία για να ελέγχουν τον κόσμο. Έχεις όμως από καιρό προσέξει ότι θέλω να μιλάω μια άλλη γλώσσα πια σε αυτά τα θέματα. Έχω πολλές φορές υποστηρίξει την κατάργηση του όρου Χριστιανισμός, και τη υιοθέτηση του όρου Χριστιανοσύνη με κέντρο της την Ελληνορθοδοξία.
Γιατί σας ενοχλεί τόσο πολύ τί επιλέγουν ή δεν επιλέγουν να φοράνε αυτές οι γυναίκες; Ακόμη κι αν τις την επιβάλουν την μαντίλα και θεωρούν κάποιοι ότι γνωρίζουνε καλύτερα από εκείνες για το αν είναι δικιά τους επιλογή ή όχι, γιατί νομιζετε ότι απειλείστε από την ενδυμασία τους και δηλώνετε ότι έτσι μπορούνε να ντύνονται στις χώρες τους και όχι στη δικιά σας; Και με τί ακριβώς ενδυμασια θα θέλατε να τις βλέπετε ώστε να τις αποδέχεστε; Με πιο ευρωπαϊκή ας πούμε; Ή μήπως σας ενοχλεί και η μοντέρνα ενδυμασία; Να σας πληροφορήσω ότι η σύγχρονη κλασσική ενδυμασία ιδίως των ανδρών, είναι ξενόφερτη, γαλλικής προέλευσης για την ακρίβεια. Και η μοντέρνα επίσης είναι ξενόφερτη. Τουλάχιστον αυτές οι γυναίκες επιλέγουν να διατηρούν την παραδοσιακή τους ενδυμασία, κάτι που όλοι εσείς απαρνηθήκατε.
Όσο για την ελληνική παραδοσιακή μαντίλα, αφενός είναι κομμάτι της ελληνικής παράδοσης, η κεφαλή της γυναίκας είτε στολιζόταν σε ιδιαίτερες περιπτωσεις με φλουριά, στολίδια, καπελάκια κλπ, σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα ο στολισμός της κεφαλής έδειχνε την οικογενειακή της κατάσταση ή την κοινωνική της θέση. Ο δέ απλός κεφαλόδεσμος, ήταν σε καθημερινή χρήση από τις γυναίκες γιατί θα πρέπει να ξέρετε ότι είναι απίστευτα χρηστικός στις εργασίες με τη γη αλλά και στις οικιακές, δε λερώνονται τα μαλλιά, προστατεύει από ήλιο, αέρα κλπ. Βεβαιως εσείς όλα αυτά δεν ξέρω κατά πόσο είστε σε θέση να τα καταλάβετε, γιατί ως αστοί είστε εντελώς απομακρυσμένοι από τις ελληνικές παραδόσεις, πάτε 2 βδομάδες τις διακοπές σας στα χωριά και στα πατρογονικά σας τα όποια φτύσατε για το αστυφιλικό όνειρο που κάποιοι σας πετάξανε κάποτε και νομίζετε ότι κάτι κάνετε. Θα σας έλεγα και για την ενεργειακή χρησιμότητα του κεφαλόδεσμου, αλλά να δούμε πρωτα αν θα κατανοήσετε τα παραπάνω και βλέπουμε στην πορεία.
Να πάω εγώ ντυμένος τσολιας στο Αφγανιστάν, να δούμε αν θα χαρούν που θα με δουν με την παραδοσιακή μου ενδυμασία; Και εκεί, αν πάμε εμείς, θα πάμε για τουρισμό, όχι για εποικισμο. Εδώ είναι Ορθόδοξη χώρα. Δεν θέλουμε να εξισλαμισθει. Τα υπόλοιπα θα τα συμπληρώσουν κι άλλοι σχολιαστές. Το σχόλιο σου μπήκε χατηρικα, ίσα ίσα για να διαπομπευθει, γιατί το στυλακι σου δεν μου άρεσε καθόλου. Ωραία ποιηματάκια σάς μαθαίνουν εκεί στην ΜΚΟ σχολή του Τζορτζ Σόρος.
Αν δεν κάνω λάθος, έχεις δηλώσει ότι η καταγωγή σου είναι από την Κάλυμνο. Να σε ενημερώσω ότι η στολή του τσολιά είναι παραδοσιακό ένδυμα των Πελοποννήσιων και των Σαρακατσάνων και μάλιστα ο Όθωνας ήταν εκείνος που την επέβαλλε αρχικά. Η παραδοσιακή ανδρική φορεσία της Καλύμνου είναι άλλη, το χαρακτηριστικό της είναι η βράκα, η οποία έχει ανατολίτικη επιρροή. Εν ολίγοις λοιπόν, δηλώνεις άγνοια για την ενδυματολογική παράδοση του τόπου σου. Επίσης, να θυμίσω ότι επί 400 χρόνια η Ελλάδα ήταν σκλαβωμένη από ισλαμιστές, παρα ταύτα το έθνος δεν εξισλαμίστηκε. Να σημειώσω εδώ ότι ενδυματολογικά και οι Έλληνες άνδρες έφεραν μικρό τουρμπάνι στην κεφαλή, επίσης χρηστικό όπως και οι γυναικείοι κεφαλόδεσμοι.
Μου λέτε λοιπόν, ότι η εικόνα αυτών των γυναικών είναι το απειλητικό στοιχείο, γιατί βλέποντάς τες οι Ελληνίδες γυναίκες θα αρχίσουν κι αυτές να φοράνε μαντήλα και εν τέλει με τη δική σας λογική θα εξισλαμιστούν. Και μου λέτε μετά ότι χαριστικά δημοσιεύσατε το σχόλιό μου- το οποίο σας δίδει γνώση και πληροφορία- για να διαπομπευθεί, ενώ εσείς που δεν γνωρίζετε τις παραδοσεις τους τόπου σας, κατ' ουσίαν δεν γνωρίζετε ποιοί είστε και από πού έχετε προέλθει και συντηρείτε λογικές του παραλόγου, θεωρείτε ότι τα λέτε σωστά κι ότι δεν αυτογελοιοποιείστε. Να υποθέσω ότι θα πρέπει να είμεθα ευγνώμονες που πριν μερικές δεκαετίες όταν εισήλθαν μαζικά στην χώρα Κινέζοι, οι Κινέζες δεν εμγανίστηκαν με τα παραδοσιακά κιμονό τους, γιατί θα κινδύνευαν οι Ελληνίδες να βουδιστοποιηθούν. Μάλιστα, πραγματικά η συζήτηση αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρουσα, αναμένω τη συνέχεια, αν έχετε και σεις την ευγενή καλοσύνη.
Eίμαι Μακεδόνας. Την Κάλυμνο απλά την αγαπάω. Και την αγαπάω γιατί δεν υπάρχει εκεί ασιάτης ή αφρικανός ούτε για δείγμα. Επί τουρκοκρατίας γίναμε απλά επαρχία των τούρκων που δίναμε φόρους. Σήμερα όμως, οι τουρκαλάδες με τους χαζαρομαφιόζους των ελληνικών κυβερνήσεων, έχουν βάλει ήδη στη χώρα μας 5 εκατομμύρια βαρβάρους και ισλαμολαθρό από Ασία και Αφρική. Άκυρη η σύγκρισις.
Συνεχίστε να εκτίθεστε με τις προκάτ ανθελληνικές απόψεις..
Αγαπητέ Ανώνυμε 05 Νοεμβρίου, 2021 11:59 και 14:24,
Θα μπορούσα να σου απαντήσω λέξη προς λέξη, αλλά απαντώ στα πιο χτυπητά και θα αφήσω και τους άλλους Φίλους να συμπληρώσουν.
"Γιατί σας ενοχλεί τόσο πολύ τί επιλέγουν ή δεν επιλέγουν να φοράνε αυτές οι γυναίκες;" Όταν ντύνονται με αυτό τον τρόπο μου χαλάνε την αισθητική. Δεν πρέπει σώνει και καλά να μου αρέσει, έτσι δεν είναι ;
"γιατί νομιζετε ότι απειλείστε από την ενδυμασία τους και δηλώνετε ότι έτσι μπορούνε να ντύνονται στις χώρες τους και όχι στη δικιά σας;" ΔΕΝ απειλούμαι απο καμία ενδυμασία. Απο την κατάληξη "σας" να υποθέσω οτι ΔΕΝ είσαι Έλληνας ;
"Και με τί ακριβώς ενδυμασια θα θέλατε να τις βλέπετε ώστε να τις αποδέχεστε;" Με χλαμύδα άσπρη, κοντή, διάφανη και με τον μαίανδρο ως διακοσμητικό.
"Όσο για την ελληνική παραδοσιακή μαντίλα, αφενός είναι κομμάτι της ελληνικής παράδοσης" Άντε να συμφωνήσουμε και σε κάτι. Σεβαστή η παράδοση.
"η κεφαλή της γυναίκας είτε στολιζόταν σε ιδιαίτερες περιπτωσεις" Σε ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, όχι πάντα !!
"Ο δέ απλός κεφαλόδεσμος, ήταν σε καθημερινή χρήση από τις γυναίκες" Όχι απο όλες. Κυρίως απο χήρες που έτσι πενθούσαν για όλη τους τη ζωή είται όπως είπε και ο Κώστας λόγω "Ο σωβινισμός των γνωστών μαγαζιών, των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών, με τους ίδιους εμπνευστές".
"είναι απίστευτα χρηστικός στις εργασίες με τη γη αλλά και στις οικιακές" Είναι χρηστικός, αλλά όχι "απίστευτα". Και μόνο τότε, όχι πάντα !!
"Βεβαιως εσείς όλα αυτά δεν ξέρω κατά πόσο είστε σε θέση να τα καταλάβετε, γιατί ως αστοί είστε εντελώς απομακρυσμένοι από τις ελληνικές παραδόσεις, πάτε 2 βδομάδες τις διακοπές σας στα χωριά και στα πατρογονικά σας τα όποια φτύσατε για το αστυφιλικό όνειρο που κάποιοι σας πετάξανε κάποτε και νομίζετε ότι κάτι κάνετε." Λόγω του οτι είμαι ηλίθιος, δεν είμαι σε θέση να το καταλάβω. Ευτυχώς, όμως, που δεν είμαι ανόητος. Μόνο ηλίθιος. Πάντως αυτή την παράγραφο είτε θα μπορούσες να την διατυπώσεις διαφορετικά είτε να την παραλήψεις εντελώς.
"Θα σας έλεγα και για την ενεργειακή χρησιμότητα του κεφαλόδεσμου, αλλά να δούμε πρωτα αν θα κατανοήσετε τα παραπάνω και βλέπουμε στην πορεία" Δάσκαλε, εξηγησέ μας σαν να μιλάς σε απομακρυσμένους αστούς. Αν δεν το κατανοήσουμε, εσύ τουλάχιστον προσπάθησες. Για το "στην πορεία" πάντως μην παίρνεις και όρκο !!! Ὁμοίοις χρῶ, δηλ. κάνε παρέα με τους ομοίους σου, λέγανε οι παπούδες μας.
Τέλος, επίτρεψέ μου όχι να σε συμβουλέψω, αλλά να σου κάνω γνωστά κάποια απο τα παραγγέλματα που πιστεύω οτι ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθήσεις. Και θα σου βάλω και τη μετάφραση στα νέα Ελληνικά για να μην σε βάζω να ψάχνεις.
Ξένος ων ἴσθι = Αν είσαι ξένος, να ενεργείς όπως αναμένεται από τους ξένους Άρχε σεαυτοῦ = Έλεγξε τον εαυτό σου Φρόνησιν άσκει = Άσκησε τη φρόνησή σου Ψέγε μηδένα = Μην ψέγεις κανένα Εὐγένειαν ἄσκει = Εξάσκησε την ευγένεια Εὐλόγει πάντας = Μίλα καλά για όλους Ἦθος δοκίμαζε = Δοκίμαζε το ήθος Ὑφορῶ μηδένα = Μην υποτιμάς κανένα Γλῶτταν ἴσχε = Να υπερισχύεις της γλώσσας σου Ὁμίλει πρᾴως = Να μιλάς με πράο τρόπο
Δυστηχώς, για να σε διαβάσω και να σου απαντήσω ΔΕΝ ακολούθησα ένα σημαντικό παράγγελμα. Το "Χρόνου φείδου" δηλαδή να μην ξοδεύεις το χρόνο σου. Δεν πειράζει όμως. Ακολούθησα το Ἔχθρας διάλυε, δηλ. διάλυε τις έχθρες
Διός Κούρος
Υ.Γ. ΜΗΝ περιμένεις άλλη απάντηση. "Χρόνου φείδου"
Ανώνυμε και ανάγωγε Για να δής πόσο ηλίθιος-α είσαι διάβασε τα εντός των παρενθέσεων σχόλια επί των γραφωμένων σου Ανώνυμος05 Νοεμβρίου, 2021 11:59 Γιατί σας ενοχλεί τόσο πολύ τί επιλέγουν ή δεν επιλέγουν να φοράνε αυτές οι γυναίκες; (Με θυμώνει και εν συνεχεία με οργίζει που τις αναγκάζουν να δηλώνουν ΨΕΥΔΩΣ πως είναι επιλογή τους Μπαρμπούτσαλα επιλογή τους είναι. Αν δεν την φορέσουν για να ξεχωρίζουν απ΄τις άλλες τρώνε το ξύλο της αρκούδας Δεν σε ενοχλεί να ξυλοφορτώνουν τις γυναίκες;)
Ακόμη κι αν τις την επιβάλουν την μαντίλα ( εεεε; ακόμα κι άν; δηλαδή συμφωνείς με την επιβολή που όπως γνωρίζεις δεν είναι επιβολή του στυλ μπορείτε να φορέσετε σας παρακαλώ την μαντήλα είναι επιβολή του στυλ ή την φοράς ή ξύλοφόρτωμα) και θεωρούν κάποιοι ότι γνωρίζουνε καλύτερα από εκείνες για το αν είναι δικιά τους επιλογή ή όχι, γιατί νομιζετε ότι απειλείστε ( η απειλή συνίσταται στην επιβολή Είναι ενδυμασία επιβαλλόμενη εξαναγκαστική με το ζόρι πως αλλοιώς να στο πώ; αντιληπτόν ή άστο να πάη άστο;) από την ενδυμασία τους και δηλώνετε ότι έτσι μπορούνε να ντύνονται στις χώρες τους και όχι στη δικιά σας; Και με τί ακριβώς ενδυμασια θα θέλατε να τις βλέπετε ώστε να τις αποδέχεστε; (Ακριβώς ενδυμασία δεν υπάρχει προσωπικά αν με ρωτάς και χοντρή με κολλάν 'η με μαγιώ στριγκ όταν βλέπω γυρνάω απ΄την άλλη διότι με αηδιάζει) Με πιο ευρωπαϊκή ας πούμε; Ή μήπως σας ενοχλεί και η μοντέρνα ενδυμασία; Να σας πληροφορήσω ότι η σύγχρονη κλασσική ενδυμασία ιδίως των ανδρών, είναι ξενόφερτη, γαλλικής προέλευσης για την ακρίβεια(μάλλον δεν τα γνωρίζεις και τόσο καλά). Και η μοντέρνα επίσης είναι ξενόφερτη. Τουλάχιστον αυτές οι γυναίκες επιλέγουν να διατηρούν την παραδοσιακή (Παραδοσιακή; Πλάκα κάνεις έχεις δή φωτογραφίες της Περσίας επί Σάχη; )τους ενδυμασία, κάτι που όλοι εσείς απαρνηθήκατε.(ενώ εσείς σχολιαστά-τρια ενδύεστε παραδοσιακώ τω τρόπω ; )
Όσο για την ελληνική παραδοσιακή μαντίλα, αφενός είναι κομμάτι της ελληνικής παράδοσης, η κεφαλή της γυναίκας είτε στολιζόταν σε ιδιαίτερες περιπτωσεις με φλουριά, στολίδια, καπελάκια κλπ, σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα ο στολισμός της κεφαλής έδειχνε την οικογενειακή της κατάσταση ή την κοινωνική της θέση. ( Άααακριβώς αυτό. Έδειχνε την κοινωνική της θέση ήταν σύμβολο διακρίσεως Να υποθέσω πως είσαι υπέρ των διακρίσεων. Ναι; ) Ο δέ απλός κεφαλόδεσμος, ήταν σε καθημερινή χρήση από τις γυναίκες γιατί θα πρέπει να ξέρετε ότι είναι απίστευτα χρηστικός στις εργασίες με τη γη ( και σήμερα οι αγρότισσες φοράνε μαντήλα οι σεφ καπέλο και οι στρατιωτικοί πηλίκιο και ούτω καθ΄εξής αλλά άλλο τόνα άλλο τ΄αλλο)αλλά και στις οικιακές, δε λερώνονται τα μαλλιά, προστατεύει από ήλιο, αέρα κλπ. Βεβαιως εσείς όλα αυτά δεν ξέρω κατά πόσο είστε σε θέση να τα καταλάβετε, γιατί ως αστοί είστε εντελώς απομακρυσμένοι από τις ελληνικές παραδόσεις, ( Καλέεεεεε ε καλέ ο ήλιος δεν είναι παράδοση είναι ΠΑΡΟΥΣΙΑ και ως τέτοια απαιτεί μαντήλα ή κασκέτο ή καπελλαδούρα. Τόχεις; )πάτε 2 βδομάδες τις διακοπές σας στα χωριά και στα πατρογονικά σας τα όποια φτύσατε για το αστυφιλικό όνειρο που κάποιοι σας πετάξανε κάποτε και νομίζετε ότι κάτι κάνετε.(Βέρος Αθηναίος υποθέτω) Θα σας έλεγα και για την ενεργειακή χρησιμότητα του κεφαλόδεσμου, αλλά να δούμε πρωτα αν θα κατανοήσετε τα παραπάνω και βλέπουμε στην πορεία. (Άμα θες πές για αυτό που φορούσαν οι Πυθαγόρειοι. Να μείνη και κάτι χρήσιμο απ΄την κουβέντα) Και για να δγιής τι ωραίο άτομο είμαι, προτείνω να φοράνε και οι άντρες τσεμπέρι άπαντες εντός και εκτός σπιτιού κάνει και για φίμωτρο, τι μάσκες και κουραφέξαλα ιβουάρ; Astillais
συστήνεται ως Ελληνίδα και μάλιστα "Τραντελληνίδα"! Έστειλε δυο τρία σχόλια με βρισίδια, σε εμένα και διάφορους, αλλά το κυριότερο.. είπε στον Διόσκουρο ότι είναι προσκολλημένος με τον Κρόνο του. Ενώ αυτή.. δεν είναι καθολου φειδωλή με τον Κρόνο της, ο απώτατος σκοπός είναι να απαλλαγεί από αυτόν, και εμείς ας συνεχίσουμε να τον κρατάμε (τον Κρόνο) σφιχτά μην και μας φύγει.
Το έχω βάλει στα ανεπιθύμητα αυτό της το σχόλιο. Θέλεις Αστιλλαΐς μου, μήπως να το εμφανίσω, να το γλεντήσουμε;
ΓΙΑ ΔΕΣΤΕ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΤΕΤΟΙΑ ΣΟΜΑΛΗ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥΣ https://www.triklopodia.gr/%cf%83%ce%bf%ce%bc%ce%b1%ce%bb%ce%ae-%cf%80%cf%81%cf%8c%cf%83%cf%86%cf%85%ce%b3%ce%b1%cf%82-%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%b9%cf%84%ce%b5%ce%af-%ce%bd%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%ce%bb%ce%b7/ ΔΠ
Τι λες ρε απολειφαδι, ρε καρφί στην ιστορία του πλανήτη ότι είναι δική σου επιλογή και μας το διαφημίζεις κιόλας σε αφίσα!!! Βρε δίποδο ζώο σε ενόχλησε κανένας Έλληνας η αυτοί που σας βιάζουν και σας αποκεφαλιζουν είναι της δικής σας φαρας!!! Εμένα προσωπικά στ' αρ@@δια μου εάν βγεις έξω και με κράνος στο κεφάλι!!! Εσείς που αντί να κηρυτετε την αγάπη απειλειτε ότι θα σφαξετε τους αλλοθρησκους βγαίνετε και διατυμπανιζετε ότι είναι επιλογή σας!!! Ποιος σας την στέρησε? Αυτός που σας σπιτωσε και σας δίνει κάθε μήνα τα επιδόματα?!!! Έχετε δει ρε ανεγκεφαλα διποδα καμία ελληνική αφίσα στο εξωτερικό- όπως σχολίασε πολύ σωστά και ο Κώστας- με κανένα τσολιά να λέει είναι επιλογή μου?!!! Σας επέβαλε κάποιος να αλλάξετε τις συνήθειές σας η μήπως συμβαίνει το αντίθετο?!!! Όσον για τις Ελληνίδες που φοράν μαντηλια στο κεφάλι γιατί φορούσαν και οι δύο γιαγιάδες μου δεν το σχολιάζω γιατί μπερδεύουμε τις βούρτσες!!!
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΕΤΩΝ ΟΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ,ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΟΥΣ,ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΠΟΚΤΟΥΣΑΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.
Τα αίματα τα άναψε η ανάρτηση φίλε μου Διόσκουρε. Ή μάλλον έβαλε φωτιά στα μπατζάκια κάποιων. Απλά εκμεταλλεύτηκαν για να τα βγάλουν πέρα, και την μαντήλα των Ελληνίδων θρησκευόμενων ορθοδόξων γυναικών.
Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΡΡΗΚΤΑ ΣΥΝΔΕΟΜΕΝΟΥ ΜΕ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ 99,55% ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ.ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΤΑΙ.
Αυτο το 99,55% εξηγησε μου μονο που το βρηκες και δινω ολο μου το βασιλειο. Απο τις ξεβρακωτες και εκφυλισμενες φεμινιστοφιλελουδες -για την δικη μου αισθητικη- η μαντηλα ειναι σαφως προτιμοτερη
Υπάρχει και η μεσότης, οφείλεις να γνωρίζης. Κι επειδή δεν γνωρίζεις θα σου πω την ιστορία με τον γαϊδαρο. Ερωτάτε ο γαϊδαρος Τι προτιμάς την ανηφόρα ή την κατηφόρα; Το ισάδι , απαντά ο γαϊδαρος. Την μεσότητα εδίδαξεν με απόλυτον επιτυχία ο Αριστοτέλης Αριστοτέλης, Αριστοτέλης ναι μωρέ εκείνος ο αρχαίος Ψάξε ψάξε και θα τον βρής Astillais
"Όταν ντύνονται με αυτό τον τρόπο μου χαλάνε την αισθητική. Δεν πρέπει σώνει και καλά να μου αρέσει, έτσι δεν είναι ;" Μα φυσικά και δεν είναι απαραίτητο να σας αρέσει! Επομένως, η δημοσίευση είναι ακραιφνώς "αισθητικού" περιεχομένου. Small talk με τις γειτόνισσες ή τις συμπεθέρες σαν να λέμε, για την αμφίεση της παστρικιάς του άνω μαχαλά που δε χωνεύουμε. Κατανοητόν.
"ΔΕΝ απειλούμαι απο καμία ενδυμασία. Απο την κατάληξη "σας" να υποθέσω οτι ΔΕΝ είσαι Έλληνας ;" Ναι, τώρα έγινε κατανοητό ότι δεν απειλείστε, είπαμε ότι πρόκειται περί small talking. Όχι, το "σας" δεν ήτανε εθνοδιαχωριστικό. Για να είμαι ειλικρινής, δεν αντελήφθην ότι απευθύνομαι σε ΕΛΛΗΝΕΣ, εγώ τους ΕΛΛΗΝΕΣ δεν τους ξέρω με φοβικά σύνδρομα, που κουτσομπολεύουν την αμφίεση των γυναικών Ελληνίδων ή μη και δηλώνουν άγνοια των παραδόσεων τους. Τους ξέρω ως Ηλιακούς πνευματικούς ανυψωτές, με ευγενή και όχι χοντροκομμένη νόηση, ώστε να ασχολούνται με την ουσία και όχι την επιφάνεια. Το σίγουρο είναι ότι δεν είμαι Έλληνας, Ελληνίδα είμαι και μάλιστα Τραντελληνίδα. Μάλλον αυτό θα φταίει για τα προηγούμενα που είπα.
"Με χλαμύδα άσπρη, κοντή, διάφανη και με τον μαίανδρο ως διακοσμητικό." Επομένως, να αναμένουμε να ακολουθήσει σωρία παρόμοιων δημοσιεύσεων και για τις παστρικιές του κάτω μαχαλά, οι οποίες ντύνονται αλλιώς. Η τελευταία πάντως που μου έρχεται στο νου, που κυκλοφορούσε με την αμφίεση που λέτε, ήταν η Εύα Πάλμερ, η οποία δεν ήταν καν Ελληνίδα και μάλιστα σκανδάλιζε τους ντόπιους Ελληνες με την αμφίεση της αυτή. Αλλη δεν έχω δει να κυκλοφορεί έτσι.
"Όχι απο όλες. Κυρίως απο χήρες που έτσι πενθούσαν για όλη τους τη ζωή" Κάνετε λάθος! Διαβάστε τη λαογραφία του τόπου σας να ενημερωθείτε περαιτέρω, δεν είναι ντροπή να μην ξέρετε, ντροπή είναι να κάνετε ότι ξέρετε ενώ δεν ξέρετε. Ασχολείστε τόσο πολύ με την αρχαία ελληνική ιστορία, ενώ δεν γνωρίζετε τη νεότερη.
"Πάντως αυτή την παράγραφο είτε θα μπορούσες να την διατυπώσεις διαφορετικά είτε να την παραλήψεις εντελώς." Συμφωνούμε. Έπρεπε να τη διατυπώσω ακριβώς όπως έπρεπε να τη διαβάσετε.
Δεν χρειάζεται να μου κάνεις γνωστό τίποτα, ό,τι πρέπει να γνωρίζω το γνωρίζω ήδη και ό,τι θα πρέπει να γνωρίσω, θα το γνωρίσω εκ των έσω όταν θα έρθει η ώρα. Έτσι γνώριζαν πάντα οι ΕΛΛΗΝΕΣ. Δεν το ξέρατε; Ε να που το μάθατε.
Υ.Γ. Μα φυσικά και δεν αναμένω άλλη απάντηση, εφόσον δηλώνεις τόσο φειδωλός προσκολλημένος με/στον Κρόνο σου. Βεβαίως εγώ ως Τραντελληνίδα δεν είμαι καθολου φειδωλή με τον Κρόνο μου, αντιθέτως τον σκορπάω αφειδώς, καθότιν ο απώτατος σκοπός είναι να απαλλαγώ από αυτόν. Εσείς συνεχίστε να τον κρατάτε σφιχτά μην και σας φύγει.
Κάποια μου θυμίζεις. Τέτοια πόλωση προκαλούσε κι εκείνη γιατί έτσι θεωρούσε πως κάποιος ασχολείται μαζί της και άρα υπάρχει. Ξόδεψε τον κρόνο- χρόνο σου όσο θες και με όποιον τρόπο θες Πάντως εγώ την προσπάθεια την καλή την κατέβαλα ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Astillais
ΟΙ ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΕΓΡΑΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΖΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΑΞΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΜΕ ΕΝΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΄΄ ΕΡΓΑΤΕΣ ΓΑΙΩΝ ΄΄ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΩΣ ΦΟΡΑΝΕ ΜΑΝΤΗΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ.ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 ΜΕ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΗ ΠΑΣΑΔΕΣ
ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΘΕΛΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ. ΕΧΩ ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΕΝ ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΣΤΗ ΣΚΑΦΗ ΚΑΤΙ ΜΑΝΤΗΛΕΣ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ, ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΠΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΗ. ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙΣ ΜΙΑ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΗ ΑΧΝΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΛΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕ.
για κακόβουλη βλασφημία και καθύβριση θρησκεύματος (αρθ. 198 και 199 ΠΚ),
Κινείται άμεση αυτόφωρη διαδικασία, όπως προβλέπει ο νόμος, εφόσον το αδίκημα εξακολουθεί να διαπράττεται χωρίς να παρέλθει ο απαιτούμενος χρόνος για την παρέλευση του αυτοφώρου. τα λόγια του Στρατηγού Ιωάννη Μακρυγιάννη: «Ὅταν μοῦ πειράζουν τὴν πατρίδα μου καὶ θρησκεία μου, θὰ μιλήσω, θὰ ῾νεργήσω κι᾿ ὅ,τι θέλουνἂς μοῦ κάμουν».
Δεν χριαζοντε ιστολογια αγαπητε μου. Απλως παρε κε κιταξε τι γραφη απεξω μια συσκευασια εμβολιου για την απλη ιωση // Επισης το "θαυματουργο" χαπι της Merck στοιχιζει των Εβραιων ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΡΩ, αλα ο Γιανακοπουλος κε η παρεα του θα το πουλανε ΧΙΛΙΑ ΕΥΡΩ την συσκευασια // ΑΛΗ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΑΤΗ // Ινε να απορης, ΠΩΣ κατα τα αλα μορφωμενοι, πανεξυπνοι κε τετραπερατοι ανθρωποι, εχουνε για Θεους κατι ψευτο-λαμογια, απλα επειδη τα λαμογια εχουνε ΧΡΗΜΑ
Αγαπητέ ΔΕΠ, για να κρίνω καθαρότερα, θα περιμένω κι άλλο για να δω με ποιους άλλους τρόπους θα εξέλθει η είδηση, και αν ισχύουν αυτά που λες σε αυτό εδώ το σχόλιο. Ο Γιαννακόπουλος έχει από δεκαετία αποδείξει ότι 1. είναι πατριώτης, 2. είναι μυημένος στον ελληνοκεντρισμό από τον ίδιο του τον πατέρα ο οποίος ήταν αποδεδειγμένα πολύ καλός άνθρωπος και βοήθησε πολλές ελληνικές οικογένειες, 3. δεν είναι πεινάλας για να επιζητεί περισσότερο πλούτο, εκτός κι αν είναι το μέσον το χρήμα για να αποκτήσει περισσότερη δύναμη να τούς @αμήσει.
100 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ 4 ΓΕΝΕΕΣ ΔΗΛΑΔΗ,Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΚΩΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΣΤΕΙΓΜΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΟΝΕΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΙΑΣΘΕΝΤΕΣ ΣΕ ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ ΑΠΟΡΟΥΣ,ΧΗΡΕΣ,ΟΡΦΑΝΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 80 ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΑ ΥΨΗΛΟΥ ΗΘΟΥΣ,ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΑ!
αει στο διαολο το ειδαμε κι αυτο...πιο κατω κι απο πατο..ρεεεε η μαντηλα για τις μουσλημιες ειναι θρησκευτικο συμβολο,κι αυτοι το διαφημιζουν σαν ελευθερια;;;κι απο ποτε η γυναικα στο ισλαμ θεωρειται ανθρωπος για να εχει κι ελευθεριες;;;;χειροτερα κι απο ζωο την εχουν....ευρωπη σου λεει μετα,σκατα στα μουτρα τους....Σουλα
ΕΓΩ ΣΕΒΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΙΤΣΑΠ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΠΩΣ ΚΙ ΟΙ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟΙ ΑΠΙΣΤΩΝ ΟΙ ΓΑΜΟΙ ΜΕ ΕΝΝΙΑΧΡΟΝΕΣ ΚΙ ΟΙ ΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟΙ ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΗΔΩΝ. ΑΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΙ ΑΝΑΒΟΥΝΕ ΧΟΥΝΤΟΚΕΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΜΙΣΟΥΝ.
Δεν πρόκειται γιά τη μαντήλα, αλλά γιά ψυχολογική επιχείριση υποσυνείδητης προπαγάνδας υπέρ του σχεδίου Καλλέργη, σε στύλ: "- Αποδεχθήτε το καί σκάστε!" Διότι, όπως πολύ καλά καταλαβαίνετε, το δικαίωμα της επιλογής (το "my choice") κολλάει στις ηλίθιες Ευρωπαίες, που άρχισαν να ισλαμοφέρνουν, κι όχι στις από γεννησιμιού τους μουσλίμες. (Τί κι αν είναι μαύρη η μοντέλα της αφίσας, τα αποικιοκρατικά Ευρωπαϊκά κράτη έχουν ήδη αρκετή Αφρική μέσα τους - καί με υπηκοότητα.)
Τά 'χει εξηγήσει μιά χαρά ο Λευτέρης ο Πανούσης... Οριενταλισμός (19ος αιώνας) καί ισλαμολαγνεία (σήμερα) οφείλονται απλά στη μετάθεση ενός φαντασιακού "Παραδείσου" των Ευρωπαίων προς Ανατολάς. (Καί με πρωτόγονους άντρες, μέσα στη βρώμα, αλλά άντρες!)
Το δε Συμβούλιο της Ευρώπης είναι μιά φανερή μασωνική στοά, μή σας κάνει εντύπωση το τί λέει.
Υγ: Στην αρχή, με το "My choice" πέθανα στο γέλιο! Μου θύμισε κάτι σιτεμένες, σαβουριασμένες, χοντρές, (πολύ) πρώην πολύφερνες γκόμενες, που πλέον δεν τις πλησιάζει ούτε αρσενικός κροκόδειλος, καί ερωτώμενες απαντούν: "- Επιλογή μου είναι!" (η μοναξιά, δηλαδή)... καί πάφα-πούφα το τσιγάρο λοξά προς τα πάνω.
Κοινώς, "Νηστεύει ο δούλος του Θεού, επειδή δεν έχει να φάει!" :-)
Στον βλασφημο πατριωτη Γιανακοπουλο εδωσε ο Πλευρης το "θαυματουργο" χαπι για τον κοροηδο-γιο. Για να μην φωναζει. Επισης του εδωσε την αποκλειστικοτητα των εμβολιων για την απλη ιωση. Ετσι ηρεμησε ο πατριωτης. ΟΤΑΝ ΤΡΩΝΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ (οποιος διαφωνει κε τον εχη για Θεο, μπορη να ελεγξει τα παραπανω)
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλος "βούλα σκέτο" μάς εξελίσσεσαι.
ΔιαγραφήΠες μας πού να πάμε να διαβάσουμε, γιατί μισή ώρα έψαχνα και δεν βρήκα τίποτα πέρα από το varibobi reset.
EΠαΝΑΛΜΑΒΑΝΩ ...ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙς ΝΑ ΜΑς ΣΩΣΕΙ ...ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο Μ Ο Ν Ο Σ Τ Ρ Ο Π Ο Σ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΕΜΕΙς ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ...
ΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ
https://youtu.be/_AQVghtId2Q
ΔιαγραφήΟ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ.ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΟΧΟ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΥ.
ΔιαγραφήΘα σας βάλω ένα quiz, έτσι για να "τρολάρω" και εγώ λίγο και να ανάψω τα αίματα :)
ΑπάντησηΔιαγραφή(Κώστα έχω το "δικαίωμα" του troll ;)
Ποιά η διαφορά αυτής της μαντίλας με την μαντίλα που φοράνε όλες οι γιαγιάδες σε όλα τα χωριά της Ελλάδος ;
Εγώ ξέρω, αλλά θέλω τις δικές σας απόψεις.
Έρρωσθε
Διός Κούρος
Υπάρχει ίδια βάση. Ο σωβινισμός των γνωστών μαγαζιών, των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών, με τους ίδιους εμπνευστές.
ΔιαγραφήΚι όσον αφορά τον Χριστό, μόνο για να φτιάξει θρησκεία δεν ήρθε.
ΔιαγραφήΚαμμία σχέση.Σε κάποια χωριά φοράνε λίγες ηλικιωμένες.Εχεις δει σε χωριά νέες ή πόλεις μεγάλες γυναίκες να φοράνε καντήλες;Αυτές οι κουνελες όμως φοράνε από την εφηβεία όλες και για πάντα.
ΔιαγραφήΠοιά είναι η διαφορά εκείνων (των γυναικών) που φοράνε μαντήλα, μπούργκα ή τσαντόρ όχι από επιλογή τους αλλά για να κρατήσουν το κεφάλι στους ώμους τους,
ΔιαγραφήΑπό εκείνους/ες που φοράνε φίμωτρο όχι από επιλογή τους αλλά για να κρατήσουν τα τριακόσια ευρώ στην τσέπη τους;
N.B.
"Υπάρχει ίδια βάση. Ο σωβινισμός των γνωστών μαγαζιών, των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών, με τους ίδιους εμπνευστές.
ΔιαγραφήΚι όσον αφορά τον Χριστό, μόνο για να φτιάξει θρησκεία δεν ήρθε."
Η Χριστιανική ορθόδοξη θρησκεία μας , η αλήθεια εξ'αποκαλύψεως στο ίδιο τσουβάλι με τις άλλες που εδω και δύο χιλιάδες χρόνια πολεμούν Τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό μας;
Ο γνωστός μας Χριστιανός Κώστας είσαι η σου έκλεψαν την σελίδα
ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΛΩΝΟΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΔΙΟΔΟΤΟΥ;
Υ.Γ.
"Κι όσον αφορά τον Χριστό..."
Αυτή η έκφραση σίγουρα ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΩ.
ΕΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.
ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ
Είναι αλήθεια πως έχει κλονιστεί η πίστη μου, αγαπητέ Δεξιά Ελλάς, με όλα αυτά που είδα από την Εκκλησία εφέτος, που τώρα πια την αποκαλώ σκοτεινό ιερατείο. Και βλέπω τα πράγματα πάλι, όπως όταν ήμουν πιο μικρός, περισσότερο από ελληνοκεντρική σκοπιά και λιγότερο από ελληνορθόδοξη. Τον Χριστό μας δεν νιώθω ότι τον έχω προδώσει. Και όλοι μας εδώ μέσα έχουμε πίστη σε Αυτόν και αγάπη. Και όντως ήρθε για να ανατρέψει πράγματα. Και όχι για να δημιουργήσει θρησκεία. Τις θρησκείες τις δημιούργησαν (εννοώ Ιουδαϊσμό, Χριστιανισμό, Μωαμεθανισμό) σκοτεινά ιερατεία για να ελέγχουν τον κόσμο.
ΔιαγραφήΈχεις όμως από καιρό προσέξει ότι θέλω να μιλάω μια άλλη γλώσσα πια σε αυτά τα θέματα. Έχω πολλές φορές υποστηρίξει την κατάργηση του όρου Χριστιανισμός, και τη υιοθέτηση του όρου Χριστιανοσύνη με κέντρο της την Ελληνορθοδοξία.
Γιατί σας ενοχλεί τόσο πολύ τί επιλέγουν ή δεν επιλέγουν να φοράνε αυτές οι γυναίκες; Ακόμη κι αν τις την επιβάλουν την μαντίλα και θεωρούν κάποιοι ότι γνωρίζουνε καλύτερα από εκείνες για το αν είναι δικιά τους επιλογή ή όχι, γιατί νομιζετε ότι απειλείστε από την ενδυμασία τους και δηλώνετε ότι έτσι μπορούνε να ντύνονται στις χώρες τους και όχι στη δικιά σας; Και με τί ακριβώς ενδυμασια θα θέλατε να τις βλέπετε ώστε να τις αποδέχεστε; Με πιο ευρωπαϊκή ας πούμε; Ή μήπως σας ενοχλεί και η μοντέρνα ενδυμασία; Να σας πληροφορήσω ότι η σύγχρονη κλασσική ενδυμασία ιδίως των ανδρών, είναι ξενόφερτη, γαλλικής προέλευσης για την ακρίβεια. Και η μοντέρνα επίσης είναι ξενόφερτη. Τουλάχιστον αυτές οι γυναίκες επιλέγουν να διατηρούν την παραδοσιακή τους ενδυμασία, κάτι που όλοι εσείς απαρνηθήκατε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για την ελληνική παραδοσιακή μαντίλα, αφενός είναι κομμάτι της ελληνικής παράδοσης, η κεφαλή της γυναίκας είτε στολιζόταν σε ιδιαίτερες περιπτωσεις με φλουριά, στολίδια, καπελάκια κλπ, σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα ο στολισμός της κεφαλής έδειχνε την οικογενειακή της κατάσταση ή την κοινωνική της θέση. Ο δέ απλός κεφαλόδεσμος, ήταν σε καθημερινή χρήση από τις γυναίκες γιατί θα πρέπει να ξέρετε ότι είναι απίστευτα χρηστικός στις εργασίες με τη γη αλλά και στις οικιακές, δε λερώνονται τα μαλλιά, προστατεύει από ήλιο, αέρα κλπ. Βεβαιως εσείς όλα αυτά δεν ξέρω κατά πόσο είστε σε θέση να τα καταλάβετε, γιατί ως αστοί είστε εντελώς απομακρυσμένοι από τις ελληνικές παραδόσεις, πάτε 2 βδομάδες τις διακοπές σας στα χωριά και στα πατρογονικά σας τα όποια φτύσατε για το αστυφιλικό όνειρο που κάποιοι σας πετάξανε κάποτε και νομίζετε ότι κάτι κάνετε. Θα σας έλεγα και για την ενεργειακή χρησιμότητα του κεφαλόδεσμου, αλλά να δούμε πρωτα αν θα κατανοήσετε τα παραπάνω και βλέπουμε στην πορεία.
Να πάω εγώ ντυμένος τσολιας στο Αφγανιστάν, να δούμε αν θα χαρούν που θα με δουν με την παραδοσιακή μου ενδυμασία;
ΔιαγραφήΚαι εκεί, αν πάμε εμείς, θα πάμε για τουρισμό, όχι για εποικισμο.
Εδώ είναι Ορθόδοξη χώρα. Δεν θέλουμε να εξισλαμισθει.
Τα υπόλοιπα θα τα συμπληρώσουν κι άλλοι σχολιαστές.
Το σχόλιο σου μπήκε χατηρικα, ίσα ίσα για να διαπομπευθει, γιατί το στυλακι σου δεν μου άρεσε καθόλου. Ωραία ποιηματάκια σάς μαθαίνουν εκεί στην ΜΚΟ σχολή του Τζορτζ Σόρος.
Αν δεν κάνω λάθος, έχεις δηλώσει ότι η καταγωγή σου είναι από την Κάλυμνο. Να σε ενημερώσω ότι η στολή του τσολιά είναι παραδοσιακό ένδυμα των Πελοποννήσιων και των Σαρακατσάνων και μάλιστα ο Όθωνας ήταν εκείνος που την επέβαλλε αρχικά. Η παραδοσιακή ανδρική φορεσία της Καλύμνου είναι άλλη, το χαρακτηριστικό της είναι η βράκα, η οποία έχει ανατολίτικη επιρροή. Εν ολίγοις λοιπόν, δηλώνεις άγνοια για την ενδυματολογική παράδοση του τόπου σου. Επίσης, να θυμίσω ότι επί 400 χρόνια η Ελλάδα ήταν σκλαβωμένη από ισλαμιστές, παρα ταύτα το έθνος δεν εξισλαμίστηκε. Να σημειώσω εδώ ότι ενδυματολογικά και οι Έλληνες άνδρες έφεραν μικρό τουρμπάνι στην κεφαλή, επίσης χρηστικό όπως και οι γυναικείοι κεφαλόδεσμοι.
ΔιαγραφήΜου λέτε λοιπόν, ότι η εικόνα αυτών των γυναικών είναι το απειλητικό στοιχείο, γιατί βλέποντάς τες οι Ελληνίδες γυναίκες θα αρχίσουν κι αυτές να φοράνε μαντήλα και εν τέλει με τη δική σας λογική θα εξισλαμιστούν. Και μου λέτε μετά ότι χαριστικά δημοσιεύσατε το σχόλιό μου- το οποίο σας δίδει γνώση και πληροφορία- για να διαπομπευθεί, ενώ εσείς που δεν γνωρίζετε τις παραδοσεις τους τόπου σας, κατ' ουσίαν δεν γνωρίζετε ποιοί είστε και από πού έχετε προέλθει και συντηρείτε λογικές του παραλόγου, θεωρείτε ότι τα λέτε σωστά κι ότι δεν αυτογελοιοποιείστε. Να υποθέσω ότι θα πρέπει να είμεθα ευγνώμονες που πριν μερικές δεκαετίες όταν εισήλθαν μαζικά στην χώρα Κινέζοι, οι Κινέζες δεν εμγανίστηκαν με τα παραδοσιακά κιμονό τους, γιατί θα κινδύνευαν οι Ελληνίδες να βουδιστοποιηθούν. Μάλιστα, πραγματικά η συζήτηση αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρουσα, αναμένω τη συνέχεια, αν έχετε και σεις την ευγενή καλοσύνη.
Eίμαι Μακεδόνας. Την Κάλυμνο απλά την αγαπάω. Και την αγαπάω γιατί δεν υπάρχει εκεί ασιάτης ή αφρικανός ούτε για δείγμα.
ΔιαγραφήΕπί τουρκοκρατίας γίναμε απλά επαρχία των τούρκων που δίναμε φόρους. Σήμερα όμως, οι τουρκαλάδες με τους χαζαρομαφιόζους των ελληνικών κυβερνήσεων, έχουν βάλει ήδη στη χώρα μας 5 εκατομμύρια βαρβάρους και ισλαμολαθρό από Ασία και Αφρική. Άκυρη η σύγκρισις.
Συνεχίστε να εκτίθεστε με τις προκάτ ανθελληνικές απόψεις..
Αγαπητέ Ανώνυμε 05 Νοεμβρίου, 2021 11:59 και 14:24,
ΔιαγραφήΘα μπορούσα να σου απαντήσω λέξη προς λέξη, αλλά απαντώ στα πιο χτυπητά και θα αφήσω και τους άλλους Φίλους να συμπληρώσουν.
"Γιατί σας ενοχλεί τόσο πολύ τί επιλέγουν ή δεν επιλέγουν να φοράνε αυτές οι γυναίκες;"
Όταν ντύνονται με αυτό τον τρόπο μου χαλάνε την αισθητική. Δεν πρέπει σώνει και καλά να μου αρέσει, έτσι δεν είναι ;
"γιατί νομιζετε ότι απειλείστε από την ενδυμασία τους και δηλώνετε ότι έτσι μπορούνε να ντύνονται στις χώρες τους και όχι στη δικιά σας;"
ΔΕΝ απειλούμαι απο καμία ενδυμασία.
Απο την κατάληξη "σας" να υποθέσω οτι ΔΕΝ είσαι Έλληνας ;
"Και με τί ακριβώς ενδυμασια θα θέλατε να τις βλέπετε ώστε να τις αποδέχεστε;"
Με χλαμύδα άσπρη, κοντή, διάφανη και με τον μαίανδρο ως διακοσμητικό.
"Όσο για την ελληνική παραδοσιακή μαντίλα, αφενός είναι κομμάτι της ελληνικής παράδοσης"
Άντε να συμφωνήσουμε και σε κάτι. Σεβαστή η παράδοση.
"η κεφαλή της γυναίκας είτε στολιζόταν σε ιδιαίτερες περιπτωσεις"
Σε ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, όχι πάντα !!
"Ο δέ απλός κεφαλόδεσμος, ήταν σε καθημερινή χρήση από τις γυναίκες"
Όχι απο όλες. Κυρίως απο χήρες που έτσι πενθούσαν για όλη τους τη ζωή είται όπως είπε και ο Κώστας λόγω "Ο σωβινισμός των γνωστών μαγαζιών, των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών, με τους ίδιους εμπνευστές".
"είναι απίστευτα χρηστικός στις εργασίες με τη γη αλλά και στις οικιακές"
Είναι χρηστικός, αλλά όχι "απίστευτα". Και μόνο τότε, όχι πάντα !!
"Βεβαιως εσείς όλα αυτά δεν ξέρω κατά πόσο είστε σε θέση να τα καταλάβετε, γιατί ως αστοί είστε εντελώς απομακρυσμένοι από τις ελληνικές παραδόσεις, πάτε 2 βδομάδες τις διακοπές σας στα χωριά και στα πατρογονικά σας τα όποια φτύσατε για το αστυφιλικό όνειρο που κάποιοι σας πετάξανε κάποτε και νομίζετε ότι κάτι κάνετε."
Λόγω του οτι είμαι ηλίθιος, δεν είμαι σε θέση να το καταλάβω. Ευτυχώς, όμως, που δεν είμαι ανόητος. Μόνο ηλίθιος.
Πάντως αυτή την παράγραφο είτε θα μπορούσες να την διατυπώσεις διαφορετικά είτε να την παραλήψεις εντελώς.
"Θα σας έλεγα και για την ενεργειακή χρησιμότητα του κεφαλόδεσμου, αλλά να δούμε πρωτα αν θα κατανοήσετε τα παραπάνω και βλέπουμε στην πορεία"
Δάσκαλε, εξηγησέ μας σαν να μιλάς σε απομακρυσμένους αστούς. Αν δεν το κατανοήσουμε, εσύ τουλάχιστον προσπάθησες.
Για το "στην πορεία" πάντως μην παίρνεις και όρκο !!! Ὁμοίοις χρῶ, δηλ. κάνε παρέα με τους ομοίους σου, λέγανε οι παπούδες μας.
Τέλος, επίτρεψέ μου όχι να σε συμβουλέψω, αλλά να σου κάνω γνωστά κάποια απο τα παραγγέλματα που πιστεύω οτι ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθήσεις.
Και θα σου βάλω και τη μετάφραση στα νέα Ελληνικά για να μην σε βάζω να ψάχνεις.
Ξένος ων ἴσθι = Αν είσαι ξένος, να ενεργείς όπως αναμένεται από τους ξένους
Άρχε σεαυτοῦ = Έλεγξε τον εαυτό σου
Φρόνησιν άσκει = Άσκησε τη φρόνησή σου
Ψέγε μηδένα = Μην ψέγεις κανένα
Εὐγένειαν ἄσκει = Εξάσκησε την ευγένεια
Εὐλόγει πάντας = Μίλα καλά για όλους
Ἦθος δοκίμαζε = Δοκίμαζε το ήθος
Ὑφορῶ μηδένα = Μην υποτιμάς κανένα
Γλῶτταν ἴσχε = Να υπερισχύεις της γλώσσας σου
Ὁμίλει πρᾴως = Να μιλάς με πράο τρόπο
Δυστηχώς, για να σε διαβάσω και να σου απαντήσω ΔΕΝ ακολούθησα ένα σημαντικό παράγγελμα. Το "Χρόνου φείδου" δηλαδή να μην ξοδεύεις το χρόνο σου. Δεν πειράζει όμως. Ακολούθησα το Ἔχθρας διάλυε, δηλ. διάλυε τις έχθρες
Διός Κούρος
Υ.Γ. ΜΗΝ περιμένεις άλλη απάντηση. "Χρόνου φείδου"
Ανώνυμε και ανάγωγε
ΔιαγραφήΓια να δής πόσο ηλίθιος-α είσαι διάβασε τα εντός των παρενθέσεων σχόλια επί των γραφωμένων σου
Ανώνυμος05 Νοεμβρίου, 2021 11:59
Γιατί σας ενοχλεί τόσο πολύ τί επιλέγουν ή δεν επιλέγουν να φοράνε αυτές οι γυναίκες;
(Με θυμώνει και εν συνεχεία με οργίζει που τις αναγκάζουν να δηλώνουν ΨΕΥΔΩΣ πως είναι επιλογή τους
Μπαρμπούτσαλα επιλογή τους είναι. Αν δεν την φορέσουν για να ξεχωρίζουν απ΄τις άλλες τρώνε το ξύλο της αρκούδας Δεν σε ενοχλεί να ξυλοφορτώνουν τις γυναίκες;)
Ακόμη κι αν τις την επιβάλουν την μαντίλα
( εεεε; ακόμα κι άν; δηλαδή συμφωνείς με την επιβολή που όπως γνωρίζεις δεν είναι επιβολή του στυλ μπορείτε να φορέσετε σας παρακαλώ την μαντήλα είναι επιβολή του στυλ ή την φοράς ή ξύλοφόρτωμα)
και θεωρούν κάποιοι ότι γνωρίζουνε καλύτερα από εκείνες για το αν είναι δικιά τους επιλογή ή όχι, γιατί νομιζετε ότι απειλείστε ( η απειλή συνίσταται στην επιβολή Είναι ενδυμασία επιβαλλόμενη εξαναγκαστική με το ζόρι πως αλλοιώς να στο πώ; αντιληπτόν ή άστο να πάη άστο;) από την ενδυμασία τους και δηλώνετε ότι έτσι μπορούνε να ντύνονται στις χώρες τους και όχι στη δικιά σας; Και με τί ακριβώς ενδυμασια θα θέλατε να τις βλέπετε ώστε να τις αποδέχεστε; (Ακριβώς ενδυμασία δεν υπάρχει προσωπικά αν με ρωτάς και χοντρή με κολλάν 'η με μαγιώ στριγκ όταν βλέπω γυρνάω απ΄την άλλη διότι με αηδιάζει)
Με πιο ευρωπαϊκή ας πούμε; Ή μήπως σας ενοχλεί και η μοντέρνα ενδυμασία; Να σας πληροφορήσω ότι η σύγχρονη κλασσική ενδυμασία ιδίως των ανδρών, είναι ξενόφερτη, γαλλικής προέλευσης για την ακρίβεια(μάλλον δεν τα γνωρίζεις και τόσο καλά). Και η μοντέρνα επίσης είναι ξενόφερτη. Τουλάχιστον αυτές οι γυναίκες επιλέγουν να διατηρούν την παραδοσιακή (Παραδοσιακή; Πλάκα κάνεις έχεις δή φωτογραφίες της Περσίας επί Σάχη; )τους ενδυμασία, κάτι που όλοι εσείς απαρνηθήκατε.(ενώ εσείς σχολιαστά-τρια ενδύεστε παραδοσιακώ τω τρόπω ; )
Όσο για την ελληνική παραδοσιακή μαντίλα, αφενός είναι κομμάτι της ελληνικής παράδοσης, η κεφαλή της γυναίκας είτε στολιζόταν σε ιδιαίτερες περιπτωσεις με φλουριά, στολίδια, καπελάκια κλπ, σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα ο στολισμός της κεφαλής έδειχνε την οικογενειακή της κατάσταση ή την κοινωνική της θέση. ( Άααακριβώς αυτό. Έδειχνε την κοινωνική της θέση ήταν σύμβολο διακρίσεως Να υποθέσω πως είσαι υπέρ των διακρίσεων. Ναι; )
Ο δέ απλός κεφαλόδεσμος, ήταν σε καθημερινή χρήση από τις γυναίκες γιατί θα πρέπει να ξέρετε ότι είναι απίστευτα χρηστικός στις εργασίες με τη γη ( και σήμερα οι αγρότισσες φοράνε μαντήλα οι σεφ καπέλο και οι στρατιωτικοί πηλίκιο και ούτω καθ΄εξής αλλά άλλο τόνα άλλο τ΄αλλο)αλλά και στις οικιακές, δε λερώνονται τα μαλλιά, προστατεύει από ήλιο, αέρα κλπ. Βεβαιως εσείς όλα αυτά δεν ξέρω κατά πόσο είστε σε θέση να τα καταλάβετε, γιατί ως αστοί είστε εντελώς απομακρυσμένοι από τις ελληνικές παραδόσεις, ( Καλέεεεεε ε καλέ ο ήλιος δεν είναι παράδοση είναι ΠΑΡΟΥΣΙΑ και ως τέτοια απαιτεί μαντήλα ή κασκέτο ή καπελλαδούρα. Τόχεις; )πάτε 2 βδομάδες τις διακοπές σας στα χωριά και στα πατρογονικά σας τα όποια φτύσατε για το αστυφιλικό όνειρο που κάποιοι σας πετάξανε κάποτε και νομίζετε ότι κάτι κάνετε.(Βέρος Αθηναίος υποθέτω) Θα σας έλεγα και για την ενεργειακή χρησιμότητα του κεφαλόδεσμου, αλλά να δούμε πρωτα αν θα κατανοήσετε τα παραπάνω και βλέπουμε στην πορεία. (Άμα θες πές για αυτό που φορούσαν οι Πυθαγόρειοι. Να μείνη και κάτι χρήσιμο απ΄την κουβέντα)
Και για να δγιής τι ωραίο άτομο είμαι, προτείνω να φοράνε και οι άντρες τσεμπέρι άπαντες εντός και εκτός σπιτιού κάνει και για φίμωτρο, τι μάσκες και κουραφέξαλα ιβουάρ;
Astillais
Αστιλλαΐς μου.. ΜΕ ΈΦΤΙΑΞΕΣ!!! ΧΑΧΑΧΑ
ΔιαγραφήΛοιπόν (ή "το λοιπούνι" που λέει κι η Σουφλή),
συστήνεται ως Ελληνίδα και μάλιστα "Τραντελληνίδα"! Έστειλε δυο τρία σχόλια με βρισίδια, σε εμένα και διάφορους, αλλά το κυριότερο.. είπε στον Διόσκουρο ότι είναι προσκολλημένος με τον Κρόνο του. Ενώ αυτή.. δεν είναι καθολου φειδωλή με τον Κρόνο της, ο απώτατος σκοπός είναι να απαλλαγεί από αυτόν, και εμείς ας συνεχίσουμε να τον κρατάμε (τον Κρόνο) σφιχτά μην και μας φύγει.
Το έχω βάλει στα ανεπιθύμητα αυτό της το σχόλιο. Θέλεις Αστιλλαΐς μου, μήπως να το εμφανίσω, να το γλεντήσουμε;
Κρονοβαρεμένη;
ΔιαγραφήΌοοοιντα
Ρίχτο μέγιστε στο τερρέν.
Έχω κεφάκια σήμερα
Astillais
Μην ψεύδεστε. Δεν είναι έντιμο να με μέμφεστε κατ' αυτόν τον αήθη τρόπο, ότι δήθεν έστειλα υβριστικά σχόλια. Ούτε έντιμο, ούτε και Ελληνικό είναι.
ΔιαγραφήΟκ, έχετε δίκιο, ζητώ συγνώμη.
ΔιαγραφήΉταν υπερβολή να πω ότι ήταν υβριστικά τα σχόλια 19:46 και 19:39
ΓΙΑ ΔΕΣΤΕ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΤΕΤΟΙΑ ΣΟΜΑΛΗ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.triklopodia.gr/%cf%83%ce%bf%ce%bc%ce%b1%ce%bb%ce%ae-%cf%80%cf%81%cf%8c%cf%83%cf%86%cf%85%ce%b3%ce%b1%cf%82-%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%b9%cf%84%ce%b5%ce%af-%ce%bd%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%ce%bb%ce%b7/
ΔΠ
Εγώ λέω..ΝΑ..την πάρω στην στάνη..
ΔιαγραφήΓια να φοβούνται τα πρόβατα να μαζεύονται..στο μαντρί!!!
🦍🦍🦍🦍
.......ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ.......
https://www.youtube.com/watch?v=nLd6h5td8G4&list=RDQXPlTzwCNps&index=10
ΑπάντησηΔιαγραφήmoysikoula
👍
ΔιαγραφήΤι λες ρε απολειφαδι, ρε καρφί στην ιστορία του πλανήτη ότι είναι δική σου επιλογή και μας το διαφημίζεις κιόλας σε αφίσα!!! Βρε δίποδο ζώο σε ενόχλησε κανένας Έλληνας η αυτοί που σας βιάζουν και σας αποκεφαλιζουν είναι της δικής σας φαρας!!! Εμένα προσωπικά στ' αρ@@δια μου εάν βγεις έξω και με κράνος στο κεφάλι!!! Εσείς που αντί να κηρυτετε την αγάπη απειλειτε ότι θα σφαξετε τους αλλοθρησκους βγαίνετε και διατυμπανιζετε ότι είναι επιλογή σας!!! Ποιος σας την στέρησε? Αυτός που σας σπιτωσε και σας δίνει κάθε μήνα τα επιδόματα?!!! Έχετε δει ρε ανεγκεφαλα διποδα καμία ελληνική αφίσα στο εξωτερικό- όπως σχολίασε πολύ σωστά και ο Κώστας- με κανένα τσολιά να λέει είναι επιλογή μου?!!! Σας επέβαλε κάποιος να αλλάξετε τις συνήθειές σας η μήπως συμβαίνει το αντίθετο?!!! Όσον για τις Ελληνίδες που φοράν μαντηλια στο κεφάλι γιατί φορούσαν και οι δύο γιαγιάδες μου δεν το σχολιάζω γιατί μπερδεύουμε τις βούρτσες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΕΤΩΝ ΟΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ,ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΟΥΣ,ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΠΟΚΤΟΥΣΑΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.
Βρε τι έπαθα ο .... κούρος !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπα να βάλω ένα quiz, έτσι για να "τρολάρω" και εγώ λίγο και τελικά τα αίματα ανάψανε για τα καλά.
Κώστα δεν θα το ξανακάνω.
Διός Κούρος
Τα αίματα τα άναψε η ανάρτηση φίλε μου Διόσκουρε. Ή μάλλον έβαλε φωτιά στα μπατζάκια κάποιων. Απλά εκμεταλλεύτηκαν για να τα βγάλουν πέρα, και την μαντήλα των Ελληνίδων θρησκευόμενων ορθοδόξων γυναικών.
ΔιαγραφήΤιμήστε πρώτα τα παντελόνια που φοράτε εσείς και βρείτε το σθένος να εγκρίνετε όλα τα σχόλια και μετά ξαναελάτε να μιλήσετε για τις Ελληνίδες.
ΔιαγραφήΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΡΡΗΚΤΑ ΣΥΝΔΕΟΜΕΝΟΥ ΜΕ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ 99,55% ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ.ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΤΑΙ.
Αυτο το 99,55% εξηγησε μου μονο που το βρηκες και δινω ολο μου το βασιλειο.
ΔιαγραφήΑπο τις ξεβρακωτες και εκφυλισμενες φεμινιστοφιλελουδες -για την δικη μου αισθητικη- η μαντηλα ειναι σαφως προτιμοτερη
Υπάρχει και η μεσότης, οφείλεις να γνωρίζης.
ΔιαγραφήΚι επειδή δεν γνωρίζεις θα σου πω την ιστορία με τον γαϊδαρο.
Ερωτάτε ο γαϊδαρος
Τι προτιμάς την ανηφόρα ή την κατηφόρα;
Το ισάδι , απαντά ο γαϊδαρος.
Την μεσότητα εδίδαξεν με απόλυτον επιτυχία ο Αριστοτέλης
Αριστοτέλης, Αριστοτέλης ναι μωρέ εκείνος ο αρχαίος
Ψάξε ψάξε και θα τον βρής
Astillais
Αγαπητέ Διός Κούρε 05 Νοεμβρίου, 2021 16:18
ΑπάντησηΔιαγραφή"Όταν ντύνονται με αυτό τον τρόπο μου χαλάνε την αισθητική. Δεν πρέπει σώνει και καλά να μου αρέσει, έτσι δεν είναι ;"
Μα φυσικά και δεν είναι απαραίτητο να σας αρέσει! Επομένως, η δημοσίευση είναι ακραιφνώς "αισθητικού" περιεχομένου. Small talk με τις γειτόνισσες ή τις συμπεθέρες σαν να λέμε, για την αμφίεση της παστρικιάς του άνω μαχαλά που δε χωνεύουμε. Κατανοητόν.
"ΔΕΝ απειλούμαι απο καμία ενδυμασία.
Απο την κατάληξη "σας" να υποθέσω οτι ΔΕΝ είσαι Έλληνας ;"
Ναι, τώρα έγινε κατανοητό ότι δεν απειλείστε, είπαμε ότι πρόκειται περί small talking.
Όχι, το "σας" δεν ήτανε εθνοδιαχωριστικό. Για να είμαι ειλικρινής, δεν αντελήφθην ότι απευθύνομαι σε ΕΛΛΗΝΕΣ, εγώ τους ΕΛΛΗΝΕΣ δεν τους ξέρω με φοβικά σύνδρομα, που κουτσομπολεύουν την αμφίεση των γυναικών Ελληνίδων ή μη και δηλώνουν άγνοια των παραδόσεων τους. Τους ξέρω ως Ηλιακούς πνευματικούς ανυψωτές, με ευγενή και όχι χοντροκομμένη νόηση, ώστε να ασχολούνται με την ουσία και όχι την επιφάνεια. Το σίγουρο είναι ότι δεν είμαι Έλληνας, Ελληνίδα είμαι και μάλιστα Τραντελληνίδα. Μάλλον αυτό θα φταίει για τα προηγούμενα που είπα.
"Με χλαμύδα άσπρη, κοντή, διάφανη και με τον μαίανδρο ως διακοσμητικό."
Επομένως, να αναμένουμε να ακολουθήσει σωρία παρόμοιων δημοσιεύσεων και για τις παστρικιές του κάτω μαχαλά, οι οποίες ντύνονται αλλιώς. Η τελευταία πάντως που μου έρχεται στο νου, που κυκλοφορούσε με την αμφίεση που λέτε, ήταν η Εύα Πάλμερ, η οποία δεν ήταν καν Ελληνίδα και μάλιστα σκανδάλιζε τους ντόπιους Ελληνες με την αμφίεση της αυτή. Αλλη δεν έχω δει να κυκλοφορεί έτσι.
"Όχι απο όλες. Κυρίως απο χήρες που έτσι πενθούσαν για όλη τους τη ζωή"
Κάνετε λάθος! Διαβάστε τη λαογραφία του τόπου σας να ενημερωθείτε περαιτέρω, δεν είναι ντροπή να μην ξέρετε, ντροπή είναι να κάνετε ότι ξέρετε ενώ δεν ξέρετε. Ασχολείστε τόσο πολύ με την αρχαία ελληνική ιστορία, ενώ δεν γνωρίζετε τη νεότερη.
"Πάντως αυτή την παράγραφο είτε θα μπορούσες να την διατυπώσεις διαφορετικά είτε να την παραλήψεις εντελώς."
Συμφωνούμε. Έπρεπε να τη διατυπώσω ακριβώς όπως έπρεπε να τη διαβάσετε.
Δεν χρειάζεται να μου κάνεις γνωστό τίποτα, ό,τι πρέπει να γνωρίζω το γνωρίζω ήδη και ό,τι θα πρέπει να γνωρίσω, θα το γνωρίσω εκ των έσω όταν θα έρθει η ώρα. Έτσι γνώριζαν πάντα οι ΕΛΛΗΝΕΣ. Δεν το ξέρατε; Ε να που το μάθατε.
Υ.Γ. Μα φυσικά και δεν αναμένω άλλη απάντηση, εφόσον δηλώνεις τόσο φειδωλός προσκολλημένος με/στον Κρόνο σου. Βεβαίως εγώ ως Τραντελληνίδα δεν είμαι καθολου φειδωλή με τον Κρόνο μου, αντιθέτως τον σκορπάω αφειδώς, καθότιν ο απώτατος σκοπός είναι να απαλλαγώ από αυτόν. Εσείς συνεχίστε να τον κρατάτε σφιχτά μην και σας φύγει.
Κάποια μου θυμίζεις.
ΔιαγραφήΤέτοια πόλωση προκαλούσε κι εκείνη γιατί έτσι θεωρούσε πως κάποιος ασχολείται μαζί της και άρα υπάρχει.
Ξόδεψε τον κρόνο- χρόνο σου όσο θες και με όποιον τρόπο θες
Πάντως εγώ την προσπάθεια την καλή την κατέβαλα ανεξαρτήτως αποτελέσματος.
Astillais
Δεν τό 'χεις με τους γυναικείους ρόλους, κάποιος πρέπει να σου το πει κάποια στιγμή. Γιατί άραγε; Λες να φταίει ο Κρόνος σου;
ΔιαγραφήΟΙ ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΕΓΡΑΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΖΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΑΞΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΜΕ ΕΝΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΄΄ ΕΡΓΑΤΕΣ ΓΑΙΩΝ ΄΄ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΩΣ ΦΟΡΑΝΕ ΜΑΝΤΗΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ.ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 ΜΕ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΗ ΠΑΣΑΔΕΣ
ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΡΙΟ ΘΑ ΘΕΛΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ.
ΕΧΩ ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΕΝ ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΣΤΗ ΣΚΑΦΗ ΚΑΤΙ ΜΑΝΤΗΛΕΣ,
ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ,
ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ, ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΠΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΗ.
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙΣ ΜΙΑ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΗ ΑΧΝΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΛΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕ.
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ..
ΔιαγραφήΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ ΤΟ ΜΠΟΥΓΑΔΟΚΟΦΗΝΟ;
ΧΑΧΑΧΑ
ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή[1] Λουκ. 2, 34-35
[2] Εἰ ὁ κόσμος ὑμᾶς μισεῖ, γινώσκετε ὅτι ἐμὲ πρῶτον ὑμῶν μεμίσηκεν (Ιω. 15,18), εἰ ἐμὲ ἐδίωξαν, καὶ ὑμᾶς διώξουσιν (Ιω. 15,20)
[3] μακάριοι ἐστε ὅταν ὀνειδίσωσιν ὑμᾶς καὶ διώξωσιν καὶ εἴπωσιν πᾶν πονηρὸν καθ' ὑμῶν ψευδόμενοι ἕνεκεν ἐμοῦ (Ματθ. 5,11), Εἰ ὁ κόσμος ὑμᾶς μισεῖ, γινώσκετε ὅτι ἐμὲ πρῶτον ὑμῶν μεμίσηκεν (Ιω. 15,18), εἰ ἐμὲ ἐδίωξαν, καὶ ὑμᾶς διώξουσιν (Ιω. 15,20)
για κακόβουλη βλασφημία και καθύβριση θρησκεύματος (αρθ. 198 και 199 ΠΚ),
Κινείται άμεση αυτόφωρη διαδικασία, όπως προβλέπει ο νόμος, εφόσον το αδίκημα εξακολουθεί να διαπράττεται χωρίς να παρέλθει ο απαιτούμενος χρόνος για την παρέλευση του αυτοφώρου.
τα λόγια του Στρατηγού Ιωάννη Μακρυγιάννη: «Ὅταν μοῦ πειράζουν τὴν πατρίδα μου καὶ θρησκεία μου, θὰ μιλήσω, θὰ ῾νεργήσω κι᾿ ὅ,τι θέλουνἂς μοῦ κάμουν».
Δεν χριαζοντε ιστολογια αγαπητε μου. Απλως παρε κε κιταξε τι γραφη απεξω μια συσκευασια εμβολιου για την απλη ιωση // Επισης το "θαυματουργο" χαπι της Merck στοιχιζει των Εβραιων ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΡΩ, αλα ο Γιανακοπουλος κε η παρεα του θα το πουλανε ΧΙΛΙΑ ΕΥΡΩ την συσκευασια // ΑΛΗ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΑΤΗ // Ινε να απορης, ΠΩΣ κατα τα αλα μορφωμενοι, πανεξυπνοι κε τετραπερατοι ανθρωποι, εχουνε για Θεους κατι ψευτο-λαμογια, απλα επειδη τα λαμογια εχουνε ΧΡΗΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ ΔΕΠ, για να κρίνω καθαρότερα, θα περιμένω κι άλλο για να δω με ποιους άλλους τρόπους θα εξέλθει η είδηση, και αν ισχύουν αυτά που λες σε αυτό εδώ το σχόλιο.
ΔιαγραφήΟ Γιαννακόπουλος έχει από δεκαετία αποδείξει ότι 1. είναι πατριώτης, 2. είναι μυημένος στον ελληνοκεντρισμό από τον ίδιο του τον πατέρα ο οποίος ήταν αποδεδειγμένα πολύ καλός άνθρωπος και βοήθησε πολλές ελληνικές οικογένειες, 3. δεν είναι πεινάλας για να επιζητεί περισσότερο πλούτο, εκτός κι αν είναι το μέσον το χρήμα για να αποκτήσει περισσότερη δύναμη να τούς @αμήσει.
100 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ 4 ΓΕΝΕΕΣ ΔΗΛΑΔΗ,Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΚΩΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΣΤΕΙΓΜΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΟΝΕΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΙΑΣΘΕΝΤΕΣ ΣΕ ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ ΑΠΟΡΟΥΣ,ΧΗΡΕΣ,ΟΡΦΑΝΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 80 ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΑ ΥΨΗΛΟΥ ΗΘΟΥΣ,ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΑ!
αει στο διαολο το ειδαμε κι αυτο...πιο κατω κι απο πατο..ρεεεε η μαντηλα για τις μουσλημιες ειναι θρησκευτικο συμβολο,κι αυτοι το διαφημιζουν σαν ελευθερια;;;κι απο ποτε η γυναικα στο ισλαμ θεωρειται ανθρωπος για να εχει κι ελευθεριες;;;;χειροτερα κι απο ζωο την εχουν....ευρωπη σου λεει μετα,σκατα στα μουτρα τους....Σουλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ ΣΕΒΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΙΤΣΑΠ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΠΩΣ ΚΙ ΟΙ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟΙ ΑΠΙΣΤΩΝ ΟΙ ΓΑΜΟΙ ΜΕ ΕΝΝΙΑΧΡΟΝΕΣ ΚΙ ΟΙ ΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟΙ ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΗΔΩΝ. ΑΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΙ ΑΝΑΒΟΥΝΕ ΧΟΥΝΤΟΚΕΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΜΙΣΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας, οικοδεσπότα καί παίδες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πρόκειται γιά τη μαντήλα, αλλά γιά ψυχολογική επιχείριση υποσυνείδητης προπαγάνδας υπέρ του σχεδίου Καλλέργη, σε στύλ: "- Αποδεχθήτε το καί σκάστε!"
Διότι, όπως πολύ καλά καταλαβαίνετε, το δικαίωμα της επιλογής (το "my choice") κολλάει στις ηλίθιες Ευρωπαίες, που άρχισαν να ισλαμοφέρνουν, κι όχι στις από γεννησιμιού τους μουσλίμες. (Τί κι αν είναι μαύρη η μοντέλα της αφίσας, τα αποικιοκρατικά Ευρωπαϊκά κράτη έχουν ήδη αρκετή Αφρική μέσα τους - καί με υπηκοότητα.)
Τά 'χει εξηγήσει μιά χαρά ο Λευτέρης ο Πανούσης... Οριενταλισμός (19ος αιώνας) καί ισλαμολαγνεία (σήμερα) οφείλονται απλά στη μετάθεση ενός φαντασιακού "Παραδείσου" των Ευρωπαίων προς Ανατολάς. (Καί με πρωτόγονους άντρες, μέσα στη βρώμα, αλλά άντρες!)
Το δε Συμβούλιο της Ευρώπης είναι μιά φανερή μασωνική στοά, μή σας κάνει εντύπωση το τί λέει.
Υγ: Στην αρχή, με το "My choice" πέθανα στο γέλιο! Μου θύμισε κάτι σιτεμένες, σαβουριασμένες, χοντρές, (πολύ) πρώην πολύφερνες γκόμενες, που πλέον δεν τις πλησιάζει ούτε αρσενικός κροκόδειλος, καί ερωτώμενες απαντούν: "- Επιλογή μου είναι!" (η μοναξιά, δηλαδή)... καί πάφα-πούφα το τσιγάρο λοξά προς τα πάνω.
Κοινώς, "Νηστεύει ο δούλος του Θεού, επειδή δεν έχει να φάει!" :-)
Καλημέρα αγαπητέ μας Εργοδότα!
Διαγραφή"Το δε Συμβούλιο της Ευρώπης είναι μιά φανερή μασωνική στοά"
Συμφωνώ απολύτως και σε ευχαριστώ που μάς το υπενθύμισες!
Όσο για τις "σαβουριασμένες".. αυτές ας φορέσουν μαντήλες και κελεμπίες γιατί έτσι που είναι μάς χαλάνε την αισθητική 🙂