Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

Σιδηροδρομική σύνδεση Πακιστάν-Ιράν-Τουρκίας. Τα Χριστούγεννα έφτασε το πρώτο τραίνο στην Άγκυρα... Αναλογίζεστε τί σημαίνει για την Ελλάδα αυτό..; Ακριβώς! ..Τσουνάμια από ρυπαρά γένη. Εκτός κι αν κινήσουμε Γη και Ουρανό ΑΜΕΣΩΣ ΤΩΡΑ, για να αποκτήσει η Ελλάδα πατριωτική κυβέρνηση. "Αυτοί" μάς την έχουν στημένη με χίλιους δυο τρόπους να μάς αφανίσουν.


Έφθασε στην τουρκική πρωτεύουσα, Άγκυρα, το πρώτο εμπορευματικό τρένο προερχόμενο από την πακιστανική πρωτεύουσα, Ισλαμαμπάντ, μέσω της Τεχεράνης.

Για την υποδοχή του, διοργανώθηκε γιορτή στον παλιό σταθμό της Άγκυρας, με την άφιξη του τρένου, που αναχώρησε από το Ισλαμαμπάντ στις 21 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με το πρακτορείο Anadolu.

Στην τελετή παρευρέθηκαν ο Τούρκος Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Αντίλ Καρά Ισμαήλογλου, ο Ιρανός πρεσβευτής στην Άγκυρα Μουχάμαντ Φαραζμάντ, ο Πακιστανός βουλευτής  Μαχντούμ Ζαΐντ Κουρεσί, μαζί με μια σειρά προσκεκλημένων.

Στην ομιλία του, ο Φαραζμάντ τόνισε τη σημασία του έργου της σιδηροδρομικής γραμμής Ισλαμαμπάντ-Τεχεράνη-Κωνσταντινούπολη, επισημαίνοντας ότι οι τρεις χώρες έκαναν το πρώτο σημαντικό βήμα προς την περιφερειακή αλληλεξάρτηση.

Από την πλευρά του, ο βουλευτής Κουρεσί είπε ότι η σημασία του έργου δεν έγκειται μόνο στην ενίσχυση της περιφερειακής αλληλεξάρτησης, αλλά ταυτόχρονα και στην ενθάρρυνση σε εμπορικές και οικονομικές δραστηριότητες στην περιοχή του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας.

Αξιοσημείωτο είναι ότι το project τέθηκε σε ισχύ το 2009 και σταμάτησε το 2011 λόγω καθυστέρησης στο Πακιστάν.

Η απόσταση του σιδηροδρόμου στο έργο της σιδηροδρομικής γραμμής Ισλαμαμπάντ-Τεχεράνη-Κωνσταντινούπολη είναι 6.543 χιλιόμετρα.

Turk Press, Βαλκανικό Περισκόπιο

 

Διαβάστε επίσης:

Έκκληση Τουρκίας για δημιουργία Στρατού Τουρκικών Κρατών  



8 σχόλια:

  1. Εχουν αυξηθει τελικα εκθετικα οι μεταφορες εμπορευματων απο την Κινα προς την Ευρωπη μεσω των σιδηροδρομων αυτων που αναφερει το αρθρο αλλα και αλλων που ολοκληρωθηκαν προσφατα και αυτοι και διασχιζουν την Κεντρικη Ασια(Αζερμπαιτζαν, Καζακσταν, κλπ) καταληγοντας στην Τουρκια. Εχουν γινει μαλιστα ηδη απο το 2020 γυρω στις 4600 μεταφορες απο ΚΙΝΑ και προς Ευρωπη!!! Αν ειναι ετσι τοτε σε βαθος χρονου ολα τα Σινικα εμπορευματα και οχι μονο θα παρουν την αγουσα προς την Ευρωπη, ΚΥΡΙΩΣ μεσω αυτου του δρομου(δρομος του μεταξιου παλαι ποτε) καθοτι ειναι πολυ-πολυ φθηνοτερος και γρηγοροτερος. Με συνεπεια η παραδοσιακη θαλασσια μεταφορα να αντιμετωπισει ΕΛΛΕΙΨΗ φορτιων οχι μονο λογω της υφεσηςη λογω κορονοιου κλπ αλλα και λογω ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΡΟΠΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!!! Αλλη μια φορα νομιζω οτι για ενα τοσο καθοριστικης σημασιας γεγονος εχουμε ελλειμμα πληροφορησης απο τον καθεστωτικο οικονομικο τυπο.Πληρης σχεδον σιγη!!Απο δω και απο κει τα μαθαινουμε!!! Ταυτοχρονα το λιωσιμο των παγων στην βορεια θαλασσα ανωθεν της Σιβηριας και της Ρωσιας και τα νεου τυπου παγοθραυστικα πλοια υψηλης τεχνολογιας φαινεται οτι θα δημιουργησουν οσονουπω αρκετα φθηνοτερους θαλασσιους δρομους απο τους υπαρχοντες !!!!Αλλο ενα σοκ αναμενεται λοιπον για στις θαλασσιες μεταφορες που ισως να ειναι θετικο αυτη τη φορα σ ενα κλασμα της βιομηχανιας shipping!!!Ομως δυστυχως ετσι αναβαθμιζεται ΚΑΙ η Τουρκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν να λέμε πλήγμα για την ελληνική ναυτιλία παράλληλα.

      Διαγραφή
    2. Μια εμπορευματική αμαξοστοιχία 500 μέτρων αντικαθιστά περίπου 30 φορτηγά. Οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι ιδιαίτερα κατάλληλες για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Με λίγο πάνω από 13.000 km, η διαδρομή εμπορευματικών τρένων του έργου υποδομής «New Silk Road», που άνοιξε το 2014 και εκτείνεται από την Κίνα στην Ισπανία, είναι η μεγαλύτερη διαδρομή εμπορευματικών τρένων στον κόσμο.
      Τα μειονεκτήματα είναι κυρίως στις υποδομές. Το δίκτυο μεταφορών είναι άκαμπτο και δεν είναι πάντα εύκολο να προσεγγιστεί με λίγες πλευρές, επομένως πρέπει να λαμβάνονται υπόψη μεγαλύτεροι χρόνοι παράδοσης και παρακολούθησης με φορτηγό.

      Η θαλάσσια ναυτιλία είναι η πιο συχνά χρησιμοποιούμενη επειδή μπορεί να μεταφέρει πολύ μεγάλους όγκους σε πολύ μεγάλες αποστάσεις. Με επιδέξιο και καλά μελετημένο σχεδιασμό, η μεταφορά με θαλάσσιο πλοίο είναι πλέον εξίσου γρήγορη με τη μεταφορά με φορτηγό αεροπλάνο.
      η θαλάσσια διαδρομή χρησιμοποιείται κυρίως για τη μεταφορά πολύ μεγάλων ποσοτήτων. Ταυτόχρονα, όμως, αυτό έχει ως αποτέλεσμα το πλεονέκτημα ότι η μεταφορά με το νερό είναι ασυναγώνιστα φθηνή - τουλάχιστον σε αντίθεση με το αεροπλάνο, το φορτηγό τρένο ή το φορτηγό.

      Διαγραφή
  2. ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΥΚΑΡΑΔΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΑΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΥΚΑΡΑΔΕΣ ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ..ΔΗΛΑΔΗ ΘΑΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ ΤΣΑΜΠΑ;ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΑ;π.χ τώρα το κοντεηνερ έχει ένα σκασμός λεφτά από πριν λόγο κουρ@δοιου..🤔

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mετἀ τον πόλεμο του Γιόμ Κιπούρ του 1973 και την ιλιγγιώδη αύξηση των τιμών του αργού πετρελαίου από τα αραβικά πετρελαιοπαραγωγικά κράτη και το Ιράν, ο διορισμένος υπό των Άγγλων Σάχης (βασιλεύς)του Ιράν Ρεζά Παχλεβί, εκμεταλλευόμενος τα έκτακτα τεράστια κέρδη παρήγγειλε εξοπλισμούς στις ΗΠΑ και Αγγλία, πετροχημικά εργοστάσια σε Γαλλία και Γερμανία. Ενίσχυσε οικονομικώς Τουρκία, Πακιστάν, χρηματοδότησε δε την κατασκευή οδικού άξωνος Ισλαμαμπάντ- Κωνσταντινουπόλεως. Αυτόν χρησιμοποιούν για να φθάσουν στα σύνορα μας.

    Ο ΟΣΕ εν τω μεταξύ έχει παραχωρηθεί στον ιταλικό αντίστοιχο από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δηλαδή τέλος η EVERGREEN με τα κοντέϊνερ ; Κάτι είχαν βρεί εκεί μέσα ε ;

    Πριν λίγες ημέρες είχα διαβάσει οτι η Κίνα κλείνει μεγαλύτερα εμπορικά λιμάνια της !!
    https://economico.gr/i-kina-kleinei-ta-limania-tis-polla-ergostasia-katevazoun-rola-synepeies-stin-efodiastiki-alysida/

    Δύσκολο με τρένο να μεταφέρεις "απαγορευμένο" εμπόρευμα ε ;

    Κάτι μυρίζει εδώ !!

    Πάντως θα μου είναι πιο εύκολο να επισκεφθώ τον συμπέθερο στην Ινδία !! Τρένο για Ισλαμαμπάντ και μετά λεωφορειάκι της γραμμής χαχαχα.

    Έρρωσθε

    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι Ελληνες εφοπλιστες ηδη ειναι ετοιμοι για φτηνοτερες μεταφορες και ανωθεν της Σιβηριας. Δεν θα χαθουν τα παιδια!. Αλλο θεμα τι κερδιζει απο αυτο ο Ελληνικος λαος. Απο την αλλη οι σιδηροδρομικες και οδικες γραμμες μεταφορας περα απο την γεωπολιτικη στοχευση που αποβλεπει στην απεξαρτηση του Κινεζικου και περιξ εμποριου απο εξαρτησεις μεσω των θαλασσιων μεταφορων ειναι και νοοτροπια. Παντα οι ηπειρωτικες δυναμεις κατα τον Μακιντερ και αλλους γεωπολιτικους (Γερμανια, Ρωσια, Αψβουργοι, Περσια, ΚΙΝΑ) ηταν κατα των θαλασσινων δυναμεων (Ελλαδα, ΗΠΑ, Αγγλια, Πορτογαλια,Γαλλια, Ισπανια, κλπ) αφου οι δυναμεις αυτες ειναι σχεδον παντα αυταρχικες εχουν θεοποιησει τον ελεγχο και δεν εμπιστευονται ουσιαστικα το ελευθερο εμποριο.Στεκονται δε σχεδον παντα μετωπικα με την θαλασσα που αντιπροσωπευει τροπο τινα την ελευθερια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ⛔🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁💥💯 ΚΡΑΚΕΝ!ΤΟΠΑΝ DJT JFK.ΚΑΙ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ! ΑΚΟΥ ΤΟ ΝΕΡΟ,ΓΙΝΕ ΝΕΡΟ.ΤΑΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΗΛΙΘΙΟΙ. ΝΑΥΜΑΧΙΑΑΑΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή