Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2022

ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΚΟΝΙΣΜΑ,ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ


https://rumble.com/vs35mf-47176503.html 

Στο podcast του Tommy με επισκέπτες τον Δρ Mattias Desmet (πάνω αριστερά), καθηγητή με ειδικότητα στην Ψύχωση της Μαζικής Διαμόρφωσης, τον Δρ Robert Malone (κάτω αριστερά), εφευρέτη του εμβολίου mRNA και τον Δρ Peter McCullough (κάτω δεξιά), τον πιο πολυδημοσιευμένο καρδιοχειρουργό στην παγκόσμια ιστορία, συζήτησαν το θέμα της Ψύχωσης Μαζικής Διαμόρφωσης στη διάρκεια της πανδημίας. Εντύπωση προκαλεί η αναφορά τους στην Σωκρατική μέθοδο και η αναφορά και ανάλυση του Δρ Mattias Desmet στον όρο ΠΑΡΡΗΣΙΑ στην Αρχαία Ελλάδα.


 

Η πληροφόρηση είναι ελευθερία, η άγνοια είναι δουλεία... ένας ενημερωμένος πολίτης δεν ξεγελιέται!

Τι μας έμαθαν επιτέλους οι αρχαίοι Έλληνες; Η Ελληνική σκέψη. Η Παρρησία, η Αγάπη για την Ελευθερία...

 



 

Τι μας έμαθαν επιτέλους οι αρχαίοι Έλληνες;

Ο Ρίτσαρντ Λίβινγκστον, στο περίφημο βιβλίο του Το ελληνικό πνεύμα και η σημασία του για μας, που πρωτοεκδόθηκε το 1912 και γνώρισε από τότε αλλεπάλληλες επανεκδόσεις, αλλά και ο Αντρέ Μπονάρ στο τρίτομο έργο του για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, που πρωτοεκδόθηκε το 1957-59, συμφωνούν ότι:

Τα κύρια χαρακτηριστικά της γνωρίσματα του αρχαίου ελληνικού πνεύματος ήταν:

  • Η φιλοκαλία, δηλαδή η αγάπη για το ωραίο.
  • Το μέτρον.
  • Η ευθύτητα και η ΠΑΡΡΗΣΙΑ.
  • Ο ανθρωπισμός
  • Η αγάπη της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.

Η αγάπη της ελευθερίας.

Είναι λοιπόν επόμενο η αγάπη του ωραίου, το μέτρο, η ευθύτητα, η παρρησία και ο ανθρωπισμός να οδηγούν την ελληνική σκέψη στην αγάπη της ελευθερίας, και μέσω αυτής στην υιοθέτηση της δημοκρατίας.

Την ελευθερία τη βάζανε πιο πάνω από τη δημοκρατία. Ο Θουκυδίδης στον Επιτάφιό του το ξεκαθαρίζει αυτό.

Η λέξη ελευθερία έχει την ίδια ρίζα με τις λέξεις έλευση, έλθω κλπ., και αρχικά σχετιζόταν με τη συνέλευση του γένους. Μονάχα ο ελεύθερος άνθρωπος ερχόταν στη συνέλευση, τέτοιο δικαίωμα δεν είχαν ούτε οι δούλοι ούτε οι υπήκοοι των ανατολικών δυναστειών, όπου εξάλλου δεν υπήρχαν συνελεύσεις. Η λέξη αυτούσια, σε μορφή και νόημα, υπάρχει στη γλώσσα μας, στον μεν γραπτό λόγο πάνω από δυόμισι χιλιάδες χρόνια, στον δε προφορικό ασφαλώς περισσότερα.

Όπως μας λέει ο Ηρόδοτος, όταν ο απεσταλμένος του Δαρείου Υδάρνης ζήτησε από τους Έλληνες να υποταχτούν στον Μεγάλο Βασιλέα προσφέροντας του «γην και ύδωρ» αυτοί του απάντησαν: «Υδάρνη η συμβουλή που μας δίνεις δεν πηγάζει από ίση εμπειρία. Γιατί εσύ ξέρεις μόνο τη μία κατάσταση και αγνοείς την άλλη. Αν γνώριζες την ελευθερία, δεν θα μας συμβούλευες να υποταχτούμε, αλλά να αγωνιστούμε γι’ αυτήν, όχι μόνο με όπλα, αλλά με πελέκια και ξύλα».

«Δία μου σε θαυμάζω» [Ζευ φίλε θαυμάζω σε] έγραφε ο Θέογνις για τον μέγιστο των θεών. Οι Έλληνες, σε αντίθεση με τους άλλους συγχρόνους τους λαούς, δεν έβλεπαν τους θεούς τους σαν δούλοι. Σ΄ αυτό το συμπέρασμα καταλήγουμε όχι μόνο μελετώντας τον τρόπο με τον οποίο προσεύχονταν ή ζητούσαν κάτι από τους θεούς, αλλά και στα ονόματα που δίνανε στα παιδιά τους.


Παρρησία και Δημοκρατία

Η παρρησία ως κεντρικός τρόπος έκφρασης της αλήθειας του υποκειμένου, από τον Foucault εκφράζεται ως:

«το θάρρος για την αλήθεια από μέρος εκείνου που μιλά και διακινδυνεύει να πει ολόκληρη την αλήθεια την οποία έχει στο νου του, είναι όμως επίσης το θάρρος του συνομιλητή ν ’αποδεχθεί ως αληθή την επώδυνη αλήθεια που ακούει». 

Εδώ η έννοια της παρρησίας έχει να κάνει με τη σχέση δασκάλου και μαθητή στα πλαίσια μιας παιδαγωγικής δραστηριότητας. Έτσι η παρρησία, θεωρείται ότι δεν έχει κάποια πολιτική διάσταση.

Ο Foucault κάνει επίσης και μια διάκριση ανάμεσα στη δημοκρατική παρρησία και στην αυτοκρατική παρρησία θέτοντας την πρώτη σε επίπεδο δημόσιου λόγου, ενώ τη δεύτερη σε επίπεδο ιδιωτικού.

Η αυτοκρατική παρρησία:

Σχετίζεται με το σοφό σύμβουλο ο οποίος απευθύνεται στον ηγεμόνα με στόχο την ανάδειξη της αλήθειας που θεωρεί ότι του αποκρύπτουν οι κόλακες. Είναι με άλλα λόγια το θάρρος του συμβούλου που διακινδυνεύει ακόμη και τη ζωή του στο όνομα εκείνης της αλήθειας που έχει στο νου του, αλλά και το θάρρος της αποδοχής ή μη από τον αποδέκτη αυτής της αλήθειας. Είναι επομένως μια υπόθεση που ενώ μπορεί να έχει πολιτική διάσταση, άσχετα με το εάν αφορά έναν, λίγους ή πολλούς, γίνεται σε ένα προσωπικό-ιδιωτικό επίπεδο.

Η δημοκρατική παρρησία:

Σχετίζεται και αφορά εκείνον που απευθύνεται ανοιχτά – μέσω του δημόσιου λόγου – στους πολλούς. Όταν μιλάμε για δημοκρατία ο στόχος πάντα είναι το κοινό καλό της πόλεως. Στόχος μπορεί επίσης να είναι η αυτο-διαπαιδαγώγηση των πολιτών πάντα όμως με σκοπό το καλό της πόλεως. Στην αρχαία Ελλάδα παράδειγμα τέτοιας διαδικασίας αυτο-διαπαιδαγώγησης αποτελούσαν οι μακροσκελείς ρητορικές διδαχές των σοφιστών μπροστά σε μεγάλο αριθμό ακροατών. Επομένως στην περίπτωση της ανάδειξης ή της διδαχής επί του καλού της πόλεως, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη μιας δημόσιας σφαίρας μέσα στην οποία θα εκδηλωθούν ελεύθερα και με παρρησία όλες οι αλήθειες για το κοινό καλό.

Δεδομένων των παραπάνω και κάνοντας μια διάκριση ανάμεσα στην ιδιωτική και στη δημόσια παρρησία ο γενικός ορισμός της παρρησίας ως ελεύθερη έκφραση γνώμης, ως έκφραση δηλαδή μιας άποψης με θάρρος και ειλικρίνεια, ενώ δεν είναι εσφαλμένος, αποδεικνύεται ελλιπής.
  • Κατά τον Καστοριάδη παρρησία είναι η ευθαρσής έκφραση της σκέψης, σχετικά με δημόσιες υποθέσεις.
  • Ενδιαφέρουσα όμως είναι η άρρηκτη σχέση της παρρησίας με τη δημοκρατία.

Εάν αποδεχτούμε ότι ο μόνος φορέας «δημιουργίας» αλήθειας και πραγματικότητας είναι οι πολίτες (ο Δήμος) που μέσα στο δημοκρατικό πολίτευμα δρουν για το καλό της πόλεως, οποιοσδήποτε άλλος (ένας ή ολίγοι) δεν είναι σε θέση να «σχηματίσουν» δημοκρατικά αποδεκτή αλήθεια. Μπορούν μόνο να αναπαράγουν (σε ιδιωτικό ή δημόσιο επίπεδο) την κοινή δημοκρατική αλήθεια ή να προτείνουν δημόσια τη δική τους. Παράδειγμα μιας τέτοιας ιδιόμορφης «ιδιωτικής» παρρησίας υπήρξε και ο λόγος του Σωκράτη. Ο Σωκράτης εκτός από ολιγαρχικών πεποιθήσεων υπήρξε και φορέας μιας «αντιθετικής» παρρησίας.

Αντίθετα στην δημοκρατία της αρχαίας Αθήνας η επίδραση της παρρησίας στη διαμόρφωση της πραγματικότητας ήταν απολύτως καθοριστική. Σε σημείο όπου η ίδια η πραγματικότητα «κατασκευαζόταν» μέσα από τον με παρρησία λόγο…το αληθώς λέγειν για τα ζητήματα της πόλεως. Πράγματι για τον δημοκρατικό πολίτη η πραγματικότητα δεν ήταν κάτι προκαθορισμένο ή θεόσταλτο.
«Για όλα τα πράγματα μέτρο είναι ο άνθρωπος», υποστήριζε με σθένος ο Πρωταγόρας «για όσα υπάρχουν, ότι υπάρχουν, και για όσα δεν υπάρχουν, ότι δεν υπάρχουν».

Ήταν επομένως αυτεξούσιοι να αποφασίζουν μόνοι τους για τη ζωή τους. Ασφαλώς αυτό δεν ισοδυναμούσε με μια κατάσταση όπου ο καθένας έλεγε ό,τι του κατέβαινε, άλλωστε για την αποφυγή αυτού του ενδεχομένου – αλλά και της δημαγωγίας – είχε εφευρεθεί ο θεσμός της γραφής παρανόμων

Επίσης στην αρχαία Αθηναϊκή δημοκρατία η παρρησία ήταν προϊόν συστηματικής καλλιέργειας. Ήταν ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των πολιτών ώστε αυτοί να συμμετέχουν στα κοινά με τρόπο τέτοιο σαν αυτά να τους αφορούσαν προσωπικά, δημιουργώντας έτσι τόσο την έννοια της υποχρέωσης όσο και της υπευθυνότητας.

Επιπρόσθετα το άτομο στην αρχαία Αθήνα δεν υπήρχε έξω και πάνω απ’ την πόλη. Υπήρχε μέσα στην πόλη και ωφελούνταν από αυτή μόνον λειτουργώντας προς όφελός της.

Με αυτό, εκτός των άλλων, το αξιοθαύμαστο «σκεπτικό» οι αρχαίοι Αθηναίοι κατάφεραν να δημιουργήσουν ταυτόχρονα:

  • Δημοκρατία (ως άμεση συμμετοχή στα κοινά) και
  • Φιλοσοφία (ως αντιπαράθεση με την εξουσία).

Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις είναι μια ιδιωτική υπόθεση εξαιρετικά αμφισβητήσιμης ωφέλειας για τον κοινό κόσμο που στην αρχαιότητα οι Έλληνες ονόμαζαν πόλη.


 

telegra.ph 

 

 

15 σχόλια:

  1. 👍👍


    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι δεκάδες χιλιάδες Έλληνες επιστήμονες σε νοσοκομεία, εργαστήρια, ερευνητικά κέντρα , ΝΑΣΑ , Σερν, πανεπιστήμια στον κόσμο, δηλώνει σε όσους έχουν διάκριση, πόσο εμποτισμένο είναι το dna και ο εγκέφαλος των Ελλήνων με κώδικες διαφυγής από όποιο τέλμα προκύπτει σε εργασίες που γίνονται.
    Αυτό είναι το κυρίαρχο στοιχείο της ελευθερίας που έχει γίνει φύση μας, και μέσω γνώσεων; μέσω Θεού ; , Μας έχει δωθεί.
    Αναστάσιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Οι δεκάδες χιλιάδες Έλληνες επιστήμονες σε νοσοκομεία, εργαστήρια, ερευνητικά κέντρα , ΝΑΣΑ , Σερν, πανεπιστήμια στον κόσμο, δηλώνει σε όσους έχουν διάκριση, πόσο εμποτισμένο είναι το dna και ο εγκέφαλος των Ελλήνων με κώδικες διαφυγής από όποιο τέλμα προκύπτει σε εργασίες που γίνονται."

      Αγαπητέ Αναστάσιε,

      μπορείς να το διατυπώσεις κάπως διαφορετικά και πιο προσεκτικά, γιατί δεν βγάζει νόημα;

      Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Η μαγεία και γοητεία της Ελληνικής γλώσσας.
      Ο μακαριστός π. Αθανάσιος Μυτιληναίος είχε αναφέρει κάποτε ότι ενώ η πρόοδος σε οδηγεί σε κάτι σύγχρονο, πολλοί άνθρωποι οδηγούνται στην παρακμή γιατί ακολουθούν αντίθετη κατεύθυνση. Γιατί να συμβαίνει αυτό ακόμη και σήμερα;
      Γιατί πολύ απλά η λέξη πρό-οδος συμβολίζει την αρχή ενός δρόμου ή μιας διαδρομής,
      ακόμα και για την ζωή μας, ενώ ξέρουμε από πού και πώς ξεκίνησαν π.χ. οι παππούδες και γιαγιάδες μας, όλα τα έχουμε απορρίψει και ακολουθούμε επίπλαστους κανόνες βίου.

      Αναστάσιος

      Διαγραφή
    3. Μια χαρά το είχε πει π.Αθανάσιος Μυτιληναίος!
      Τώρα, όσον αφορά το ότι ζήτησα επανατύπωση του πρώτου σκεπτικού, είναι γιατί.. ενώ κάτι πήγαινα να πιάσω.. η λέξη "δηλώνει" με μπέρδευε. Αυτό συνήθως μάς συμβαίνει επειδή το χέρι βιάζεται να γράψει όπως σκεπτόμαστε. Ενώ η γραφή έχει περισσότερες απαιτήσεις.
      Η αρχική πρόταση λοιπόν.. θα μού ήταν αμέσως κατανοητή, αν άρχιζε ως εξής: "Το ότι υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες Έλληνες επιστήμονες....."

      Ευχαριστώ πολύ πάντως για την ανταπόκριση!

      Διαγραφή
  3. ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΞΥΜΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ...
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ Ο ΦΟΒΟΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΟΚΑ, ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΜΜΕ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ
    ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΩΣ ΠΑΝΑΚΕΙΑ, ΤΟΥΣ ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΖΩΗΣ....
    ΑΚΟΥΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ``ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΑΣ ΠΕΘΑΝΩ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ!!!''
    ΑΛΛΟ ΟΞΥΜΩΡΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ``ΤΣΟΠΑΝΗΔΕΣ'' ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΕΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ...
    ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΦΟΒΙΑ, ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
    ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΦΟΒΙΚΟΣ!
    ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ; ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΙΚΟΣ! ΑΝ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΦΟΒΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΟΝ!!!
    ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΟΥ ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΦΟΒΟ ΣΤΟΥΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΣΤΩ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΦΟΒΟΣ ΦΥΛΑΕΙ ΤΑ ΕΡΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΓΝΩΜΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΦΟΒΙΑ ΣΕ ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ, ΠΟΥ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΑΤΡΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΚΡΙΝΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΤΟ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΒΑΘΙΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΑΞΙΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ ΕΣΤΩ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ.
    ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΗΚΩΣΩ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΟΣΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ. ΨΕΚΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΕΝΕΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ``ΨΕΚΙΑ'' ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.
    ΕΡΩΤΗΜΑ: ΠΟΣΟΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΑΝΑΣΗΚΩΜΑ ΤΟΥ ΒΛΕΜΜΑΤΟΣ;

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη μου,
      εγώ το κάνω αυτό από μικρό παιδί, γιατί είχα έρωτα με τον ουρανό. Γι αυτό και είχα πάντα μέτρο σύγκρισης, στην ιστορία αυτή των chemtrails.
      Μού άρεσε πολύ ο συλλογισμός σου περί φόβου και φοβίας! 👍👍👍

      Διαγραφή
  4. ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΙΣΠΑΝΟΥΣ ΜΕ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΒΑΣΟΥΛΑ.
    https://rumble.com/vrv4n2-quinta-columna-0-.html

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπάρχουν ανά την υφήλιο πολλά πανεπιστήμια, πολλά ερευνητικά κέντρα,πολλά νοσοκομεία, πολλά εργαστήρια τεχνικά - τεχνολογικά - βιοτεχνικά - τροφίμων και πολλών άλλων επαγγελματικών κατηγοριών που δραστηριοποιούνται σε εφευρέσεις ή βελτιώσεις ή πειράματα , για πράγματα που έχουν να κάνουν από την απλή καθημερινότητά μας όπως π.χ η σόλα των παπουτσιών εώς και ένα καινούριο σχέδιο διαστημικού λεωφορείου.
    Στα περισσότερα από αυτά τα πράγματα υπάρχουν κάποια σημεία που φτάνουν σε αδιέξοδο , είτε πάνω στον σχεδιασμό είτε στην εφαρμογή και υλοποίησή τους.
    Αυτό το αδιέξοδο τις περισσότερες φορές έχει λυθεί ή παρακαμφθεί με τον χειρισμό της μαθηματικής δομής Ελληνικής γλώσσας. Κάτι που απαιτεί και την παρουσία εγκεφάλου, που έχει εγγεγραμμένο στην μήτρα του τον κώδικα που ξεκλειδώνει πολλά μυστικά αυτής της γλώσσας.
    Μακάρι να έγινα κατανοητός

    Αναστάσιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΛΑΤΩΝ: ΜΕΝΩΝ
    ΠΛΑΤΩΝ

    Πώς μπορεί να γίνει κάποιος ενάρετος πολίτης; Τι είναι η αρετή; Η αρχαία κοινωνία -με κέντρο την Αθήνα- αγωνίζεται να βρει την απάντηση σε αυτό το ερώτημα που καθορίζει σημαντικά την ανθρώπινη συμπεριφορά. Οι πολίτες και οι πολιτικοί, ο καθένας από τη μεριά του, θεωρούν ότι η επιτυχής εκτέλεση των καθηκόντων υποδεικνύει και τον ενάρετο πολίτη της αρχαιότητας. Όμως ο Πλάτων, ο οποίος ερευνά τη φιλοσοφική αλήθεια για την αρετή, δεν αρκείται στις αντιλήψεις και τα πορίσματα της συμβατικής κοινωνίας. Ο δάσκαλός του ο Σωκράτης δηλώνει με παρρησία ότι δεν γνωρίζει τίποτα για την ουσία της. Πώς είναι, λοιπόν, δυνατόν εμείς οι υπόλοιποι να είμαστε βέβαιοι για τα επιτυχή αποτελέσματα των ενεργειών μας, για την καθημερινή μας αρετή;
    Στον "Μένωνα" ο Πλάτων επιχειρεί για πρώτη φορά να υποδείξει και να περιγράψει τα όρια της έννοιας της αρετής. Ένα απαίδευτο παιδί -ένας ακόλουθος του αρχοντόπουλου από τη Θεσσαλία, του Μένωνα- δείχνει ότι είναι ικανό να εντοπίσει πως κατασκευάζεται ένα τετράγωνο με διπλάσια επιφάνεια, κοντολογίς υπολογίζει με σχεδιαγράμματα έναν άρρητο αριθμό. Το γεγονός είναι εντυπωσιακό, διότι με τον τρόπο αυτό ο Πλάτων υποδεικνύει ότι η γνώση μας για το καθετί δεν είναι τίποτε άλλο παρά ανάμνηση, κάτι προσιτό σε όλους, αρκεί να υπάρξει και εκείνος ο δάσκαλος ο οποίος θα θέσει τις κατάλληλες ερωτήσεις για το ζήτημα, χωρίς να διδάξει από καθέδρας. Η αρετή όμως είναι γνώση; Είναι δυνατή η πρόσληψή της; Η υποθετική μέθοδος, ένα ακόμη θέμα του διαλόγου, που δεν είναι τίποτε άλλο παρά ο συνεχής έλεγχος των υπολογισμών και των κρίσεών μας, ανοίγει την προοπτική θετικής απάντησης, παρά την απουσία -από την κοινωνία- των ειδικών, των δασκάλων της αρετής.
    Ο Σωκράτης στην έξοδο του διαλόγου καταλήγει πάλι σε απορία και δεν ορίζει την αρετή. Ο Πλάτων όμως, στον διάλογο "Μένων", με τη θεωρία της ανάμνησης, την υποθετική μέθοδο, τη βάση του διαλεκτικού συλλογισμού και την υπόδειξη της συνεχούς έρευνας κατά τη διαλεκτική πορεία, υποδεικνύει ότι η αρετή είναι εφικτή, τουλάχιστον από όσους προσπαθούν να την αποκτήσουν. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

    https://www.politeianet.gr/books/9789604351794-platon-polis-platon-menon-194569

    Απλός ανώνυμος σχολιαστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εφόσον η Δημοκρατία είναι πολιτικό σύστημα που στηρίζεται στην αρχή της Λαϊκής Κυριαρχίας και λειτουργεί με βάση τη βούληση της Πλειοψηφίας των Πολιτών και
    Αντικειμενικά, Ο Πολιτισμός είναι Πολυτέλεια, για τους Λίγους,
    και Η Θρησκεία είναι Παρηγοριά, για τους Πολλούς,

    Μοιραία... Νομοτελειακά... Το Πεπρωμένον Φυγείν Αδύνατον (Αρχαιοελληνική παροιμία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμ μάλιστα...
      Ελληνική Δημοκρατία A.E. .....
      Αυτό το πολίτευμα που υπάρχει σήμερα στο προτεκτοράτο που ζούμε είναι κοινοβουλευτισμός...
      Ο κοινοβουλευτισμός δεν είναι δημοκρατία...είναι ολιγαρχία....
      Στις δημοκρατία οι δημόσιοι λειτουργοί δεν εκλέγονται...απλός κληρώνονται.....

      https://www.youtube.com/watch?v=4qrH7m7qJu0

      Απλώς ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
  8. PLANDEMIC 2 (Part 2) – INDOCTORNATION


    https://rumble.com/vrekyn-plandemic-2-part-2-indoctornation.html


    ΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ – Ήταν πάλι το σοϊ Γκεϊτς που είχε σκοτώσει πάρα πολλές χιλιάδες ανθρώπους με ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΜΠΟΛΙΑ την εποχή της Ισπανικής Γρίπης!!! Πίσω από το περιβόητο Ίδρυμα Ροκφέλερ πρόγονος του Μπιλ Γκεϊτς!!!

    http://greeknewsondemand.com/2022/01/05/%ce%b1%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%bf-%ce%ae%cf%84%ce%b1%ce%bd-%cf%80%ce%ac%ce%bb%ce%b9-%ce%b7-%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%b3%ce%ad%ce%bd%ce%b5%ce%b9%ce%b1-%ce%b3%ce%ba%ce%b5%cf%8a/


    AΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή