Διόδοτος ο Ερυθραίος (4ος αι. π.Χ.): Ένας από τους συντάκτες των Εφημερίδων του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Θέματα:
Ειδήσεις, Σχολιασμός Επικαιρότητας, Αναλύσεις, Φιλοσοφικά, Πολιτικά, Ιστορικά, Εθνικά, Διεθνή και Ταξιδιωτικά Θέματα, Χιούμορ, Συνωμοσίες, Βιβλίο, Μουσική.
Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας. Έρρωσθε και ευδαιμονείτε εν παντί !
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ ΠΑΝΤΟΥ // Διοτι οι Εληνες κε οι Ευρω-πεη αισθανοντε οτι τους ξεσκισαν τα Εβραηκα ΧΑΣΑΠΟΣΚΥΛΑ // Διοτι αποφασιζουν αλοι γι’ αυτους, ενω οι ιδιοι παριστανουν του μαστουρωμενους σκλαβους // Διοτι καταλαβαν (ορισμενοι) οτι τους «κυβερνουν» «δημοκρατικοι» ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ // Διοτι δεν μπορουν να κυκλοφορησουν ελευθεροι το βραδυ // Διοτι ΟΛΑ ΤΑΣΚΙΑΖΕ Η ΦΟΒΕΡΑ ΚΕ ΤΑ ΠΛΑΚΩΝΕ Η ΣΚΛΑΒΙΑ // Διοτι βιωνουν καθημερινα ενα ΤΥΡΑΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ // Διοτι ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΕ πλεον ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΟ, ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ // Διοτι ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΑΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ // Διοτι ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΝΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟ ΦΕΟΥΔΟ ΠΟΥ ΝΕΚΡΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ // Διοτι Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΖΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΕΧΕΣ ΑΓΧΟΣ, ΑΝ ΘΑ ΘΡΕΨΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΚΕ ΑΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ // Διοτι ΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΟΝ // ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΟΙ ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ, ΟΤΙ ΙΝΕ ΑΦΥΣΙΚΟ, ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΟ ΚΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΤΟ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΝΕΙ ΘΕΟ.
ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΣΑΣ ΣΕ ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΠΑΡΜΕΝΟΙ. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ, ΓΝΩΣΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΑΦΗΣΑΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ``Π@ΡΔΕΣ'' ΣΕ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΓΑΛΑΝΟ ΟΥΡΑΝΟ. ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ, ΔΕΝ ΕΞΕΠΛΑΓΗΝ. ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΕΜΥ, ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟ 16/4/22 ΣΑΒΒΑΤΟ 16-04-2022 Αραιές νεφώσεις παροδικά πιο πυκνές, με ασθενείς τοπικές βροχές στ δυτικά, τα κεντρικά και τα νότια. Οι μετεωρολογικές συνθήκες ευνοούν τη μεταφορά αφρικανικής σκόνης στα νότια. Οι άνεμοι θα πνέουν ανατολικοί βορειοανατολικοί 3 με 5 και στα νότια ανατολικοί νοτιοανατολικοί 6 με 7 μποφόρ. Η θερμοκρασία δεν θα σημειώσει αξιόλογη μεταβολή. ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ ``ΣΚΟΝΗ''... ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ. ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ 17-04-2022 Νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικές βροχές και κυρίως στα κεντρικά και βόρεια σποραδικές καταιγίδες. Λίγα χιόνια θα πέσουν στα κεντρικά και βόρεια ορεινά. Οι μετεωρολογικές συνθήκες ευνοούν τη μεταφορά αφρικανικής σκόνης κυρίως στα νότια. Οι άνεμοι θα πνέουν στα δυτικά βόρειοι βορειοανατολικοί 4 με 6, στα ανατολικά ανατολικοί νοτιοανατολικοί 5 με 6 και στο Αιγαίο τοπικά 7 μποφόρ που βαθμιαία θα στραφούν σε βόρειους με την ίδια ένταση. Η θερμοκρασία θα σημειώσει πτώση κυρίως στα βόρεια. ΠΑΛΙ Η ΣΚΟΝΗ, ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΚΤΑΙΙΛ ΜΕ ΤΑ ΨΕΚΑΔΙΑ ΠΟΥ ΕΡΙΞΑΝ, ΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΡΟΧΕΣ [ΞΑΝΑ ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ] ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΑΣ. ΕΧΕΙ ΜΑΣΚΑ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΚΑΘΙΚΙ ΒΑΣΙ-ΒΛΑΚΟΠΟΥΛΕ;;;
ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΝΕΜΟΥ, ΑΝ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, Η ΔΙΟΠΤΕΥΣΗ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΣΥΡΙΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΩΝ ΚΥΚΛΩΝΩΝ ΤΗΣ .... ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ[!!!] ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΩΣ ``ΜΙΝΙ''. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΧΛΟΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ, ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΟΥ ΟΨΙΜΑ ΕΜΑΘΑΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΩΣ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΣΕ ΔΥΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΑΧΥΡΟ.
Εμμ, βεβαίως, πως να πονηρευτούν οι... Υπάκουοι/Υπήκοοι, όταν δέχτηκαν αμάσητα το... "TRUST THE... SCIENCE" που τους σερβίρανε οι "Dr" BILL-ηδες, SCHWAB, BURLA-δες κλπ pushers των κατά τόπους Political puppets & TV parrots?!!
Η λογικη του παραλογου σε ολικη παρακρουση ως προς τα προαναφερθεντα σχολια πλην ομως κατα τα γνωστα μας πλεον...ληθη να. Ο Γιωργος Μαγγλαρας εξαιρετικος και ναι η μουσικη Ειναι ανασταση και ελευθερια.
Ο Γιώργος Μαγκλάρας είναι από τούς σημαντικότερους, αν όχι ο σημαντικότερος βιολιστής, με έντονη παρουσία σαν μουσικός συνοδείας στην σύγχρονη Ελληνική μουσική. Συμμετέχοντας τόσο σε ηχογραφήσεις δίσκων, όσο και σε ζωντανές εμφανίσεις πολύ γνωστών ονομάτων, κινήθηκε όπως το ψάρι στο νερό σε πλείστα όσα μουσικά ήδη, όπως η ροκ, το σύγχρονο Ελληνικό τραγούδι και η τζαζ. Σε επίπεδο ροκ μουσικής συνεργάστηκε με τούς Socrates Drunk the Konium, τον Παύλο Σιδηρόπουλο και Δημήτρη Πουλικάκο, μεταξύ άλλων. Στο σύγχρονο τραγούδι συνόδευσε την Μαρίζα Κωχ, τήν Χάρις Αλεξίου, τον Διονύση Σαββόπουλο και τον Γιάννη Πάριο. Σαν ώριμος μουσικός με συγκροτημένο αισθητήριο και αναζητήσεις συνεργάστηκε με πολύ αξιόλογους Έλληνες τζαζίστες. Αυτή η σκηνή δεν είναι ιδιαίτερη γνωστή, αλλά έχει δώσει διαμάντια, μη ενταγμένη στον συμβατικό κορμό τής τζαζ μουσικής (mainstream) αλλά προσανατολισμένη κυρίως στα εθνικά ακούσματα τής Ελλάδας και τής Μέσης Ανατολής. Ο Παύλος Σιδηρόπουλος μπορούσε να οδηγεί κάποιες φορές τούς μουσικούς που συνεργαζόταν, να ξεπερνάνε τον Εαυτό τους. Το κομμάτι “Πού να Γυρίζεις” https://www.youtube.com/watch?v=bgg7Yx6Qhps) είναι ένα πανέμορφο ρεσιτάλ ηλεκτρικού μπάσου, ενώ το “Η ώρα τού Stuff“ απογειώνεται στην κυριολεξία από το βιολί τού Γιώργου Μαγκλάρα. Από το 2.57 λεπτό. https://www.youtube.com/watch?v=4FMzHhXt6dY&t=4s Ο Γιώργος Μαγκλάρας, έχοντας διαμορφώσει μια ροκ ψυχοσύνθεση, δεν ενδιαφέρθηκε ιδιαίτερα για καριέρα στην δισκογραφία, παρόλο,που θεωρώ, ότι διέθετε υψηλές ικανότητες και μουσική αντίληψη. Στούς τρεις δίσκους που κυκλοφόρησε σε ώριμη φάση μεταξύ 1988 και 1991 κυριαρχούν οι πειραματισμοί με ηχοχρώματα τής Ανατολής. Το κομμάτι που προβάλλεται στην ανάρτηση, είναι ιδιαίτερα αξιόλογο και ενδιαφέρον, διότι στηριγμένος στο οπλοστάσιο που καθιέρωσε η Ανατολική μουσική, πετυχαίνει να δημιουργήσει ένα έξοχο πειραματισμό, χωρίς τα Ανατολικά στοιχεία να γίνονται προφανή. Οικοδομείται επάνω στο φόντο ενός ισοκρατήματος, που αποτελείται από δυο μόνον φθόγγους, το Μι και το Ντο, καθ' όλη την διάρκεια τού κομματιού. Αυτοί οι φθόγγοι, με την σειρά που ακούγονται, έχουν μεταξύ τους το διάστημα τής 6ης βαθμίδας, που είναι η λιγότερη χρησιμοποιημένη σαν μουσικό θεμέλιο και γι αυτό, δεν είναι μόνο ιδιαίτερα πρωτότυπη, αλλά διαθέτει και ξεχωριστή γοητεία. Πάνω σε αυτήν την βάση γράφτηκαν κάποια αριστοτεχνικά τραγούδια των Beatles. Η μόνιμη εναλλαγή των δυο αυτών ήχων, προσομοιάζει τα ίχνη, που αποτυπώνουν τα πόδια, όταν βαδίζουμε. Πάνω σε αυτόν τον άξονα περιπλέκει ο Γιώργος Ματσαράγκας τις μελωδικές γραμμές του, που στηρίζονται στην αρμονική μαγεία τού συνδυασμού δυο μουσικών δρόμων τής Ανατολής. Εάν δεν με απατούν τα αυτιά μου (καθότι δεν έχω πολλές γνώσεις σε αυτά τα θέματα) πρόκειται για συνδυασμό των δρόμων Ντο χουζάμ και Φα αρμονικό μινόρε, που διαφέρουν μόνον κατά μια νότα μεταξύ τους. Τα εμπνευσμένα σουλάτσα τού βιολιστή από τον ένα δρόμο στον άλλον δείχνουν, ότι κι αν ακόμη ακολουθούμε μια και μόνη οδό, όπως αποκαλύπτουν τα αποτυπώματα των βημάτων μας, μπορούμε να διαβαίνουμε κι άλλους δρόμους ταυτοχρόνως, που ορίζει η καρδιά και η φαντασία μας. Η υψηλή ικανότητα και η εφευρετικότητα τού βιολιστή επιτυγχάνει, η εφαρμογή των δυο αυτών Ανατολικών δρόμων να κυριαρχεί, χωρίς να διαφαίνεται ευθέως κάπου η Ανατολή, δομώντας ένα αφηρημένο πειραματισμό. Αυτό υποβοηθείται και από τον πολύ χαλαρό ρυθμό των κρουστών, τα οποία δεν επιτελούν πλέον ρυθμικό ρόλο, αλλά μετατρέπονται σε σολιστικό όργανο. Πρόκειται αναμφίβολα για μια μουσική, που δεν είναι εύκολη και δεν έχει προοπτική να γίνει εμπορική. Ο καλλιτέχνης μεταφέρει έτσι το μήνυμα, ότι το κάλλος καθίσταται προσλήψιμο μόνον με τα αισθητήρια τής καρδιάς, όταν αφήνουμε κατά μέρος τα πάγια σχήματα και τις ίδιες προσμονές, επιτρέποντας στο δρώμενο να κυριαρχήσει.
Το 1986, αν και είχα ξεκινήσει το djλίκι, εντούτοις ήμουν τρελλός ακόμα με το JazzRock το οποίο πιο σωστά ονομαζεται JazzFusion. Ακόμα ασχολούμουν λίγο με τη μουσική και έπαιρνα το ηλεκτρικό μου μπάσσο και πήγαινα με διαφόρους για τζαμαρίσματα. Στην Ελλάδα ακόμα στην παρέα μου αγαπούσαμε τους δύο δίσκους των Sphinx (Μ.Αλεξίου, Φαρατζής, Τρανταλίδης, Φακανάς ο δάσκαλός μου στο jazz bass). Aκόμα ερωτευμένοι με το Δίσκο του Κυριάκου Σφέτσα-Κατερίνας Γώγου, πάντα στο ίδιο είδος το οποίο ένας καθημερινός άνθρωπος θα το έλεγε και ηλεκτρική τζαζ. Μερικά άλμπουμ του Θάνου Μικρούτσικου εκπληκτικά πάνω στο είδος, ειδικά εκείνο το θεϊκό λάιβ κομμάτι με τίτλο "Κι αυτό κακοήθες παιδιά;". Αυτή την χρονιά λοιπόν, άκουσα λάιβ τον Μαγκλάρα καθώς επίσης και δυο τρεις εμφανίσεις σε τζαμάρισμα με άλλους στην τηλεόραση. Ερωτεύτηκα αυτό τον ήχο όσο τίποτα άλλο, μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε πιο πολύ ακόμα κι από την μεγάλη μου αγάπη τον Γκραπελλί. Μάλιστα τότε μού άρεσαν και τα βιολιά τα ηλεκτρικά (με βίσμα), ο Ουρμπάνιακ και ο Ζαν Λύκ Ποντύ είναι ακόμα θεοί για μένα. Ο ήχος του Μαγκλάρα μού πήρε τόσο το μυαλό, ώστε έψαξα και βρήκα το τηλέφωνό του. Ήθελα να μάθω αν ετοιμαζόταν να βγάλει δουλειά του σε βινύλιο. Μού απάντησε ότι κάτι ετοίμαζε για το επόμενο έτος. Και λίγο πριν κλείσουμε τη συνομιλία του είπα "Νομίζω ότι έχουμε μια κοινή μεγάλη αγάπη". "Ποια εννοείς" μού λέει. "Μα τον L. Subramaniam" του λέω. Και τότε ήταν σαν να είδα ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπό του την στιγμή που απάντησε "Ω ΝΑΙ!". θα συμφωνήσω φίλε μου Διονύση, ότι παρόλο που είναι μεγάλο ταλέντο ο Μαγκλάρας, ποτέ δεν επιδίωξε να γίνει και διάσημος.
Εδώ, ο Σουμπραμανιάμ (σε δικό του κομμάτι) μαζί με τον αγαπημένο μου Ποντύ και τον πιο γρήγορο ντράμμερ του πλανήτη Γη: https://www.youtube.com/watch?v=ytrU587-C50
Δεν είναι απλά τέλειο.. Είναι και συγκινητικό το κομμάτι. Είναι μεσογειακός ήχος. Δεν ακούγεται καθαρά τί λες, αλλά η χροιά της φωνής σου ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΈΛΕΙΑ!!! Γουστάρω επίσης το πετάλι στην κιθάρα, το ουάουα-χουξ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ ΠΑΝΤΟΥ //
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιοτι οι Εληνες κε οι Ευρω-πεη αισθανοντε οτι τους ξεσκισαν τα Εβραηκα ΧΑΣΑΠΟΣΚΥΛΑ //
Διοτι αποφασιζουν αλοι γι’ αυτους, ενω οι ιδιοι παριστανουν του μαστουρωμενους σκλαβους //
Διοτι καταλαβαν (ορισμενοι) οτι τους «κυβερνουν» «δημοκρατικοι» ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ //
Διοτι δεν μπορουν να κυκλοφορησουν ελευθεροι το βραδυ //
Διοτι ΟΛΑ ΤΑΣΚΙΑΖΕ Η ΦΟΒΕΡΑ ΚΕ ΤΑ ΠΛΑΚΩΝΕ Η ΣΚΛΑΒΙΑ //
Διοτι βιωνουν καθημερινα ενα ΤΥΡΑΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ //
Διοτι ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΕ πλεον ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΟ, ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ //
Διοτι ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΑΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ //
Διοτι ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΝΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟ ΦΕΟΥΔΟ ΠΟΥ ΝΕΚΡΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ //
Διοτι Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΖΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΕΧΕΣ ΑΓΧΟΣ, ΑΝ ΘΑ ΘΡΕΨΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΚΕ ΑΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ //
Διοτι ΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΟΝ //
ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΟΙ ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ, ΟΤΙ ΙΝΕ ΑΦΥΣΙΚΟ, ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΟ ΚΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΤΟ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΝΕΙ ΘΕΟ.
ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΣΑΣ ΣΕ ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΠΑΡΜΕΝΟΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ, ΓΝΩΣΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΑΦΗΣΑΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ``Π@ΡΔΕΣ'' ΣΕ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΓΑΛΑΝΟ ΟΥΡΑΝΟ. ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ, ΔΕΝ ΕΞΕΠΛΑΓΗΝ.
ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΕΜΥ, ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟ 16/4/22
ΣΑΒΒΑΤΟ 16-04-2022
Αραιές νεφώσεις παροδικά πιο πυκνές, με ασθενείς τοπικές βροχές στ
δυτικά, τα κεντρικά και τα νότια.
Οι μετεωρολογικές συνθήκες ευνοούν τη μεταφορά αφρικανικής σκόνης στα
νότια.
Οι άνεμοι θα πνέουν ανατολικοί βορειοανατολικοί 3 με 5 και στα νότια
ανατολικοί νοτιοανατολικοί 6 με 7 μποφόρ.
Η θερμοκρασία δεν θα σημειώσει αξιόλογη μεταβολή.
ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ ``ΣΚΟΝΗ''... ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ.
ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ 17-04-2022
Νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικές βροχές και κυρίως στα κεντρικά
και βόρεια σποραδικές καταιγίδες. Λίγα χιόνια θα πέσουν στα κεντρικά
και βόρεια ορεινά.
Οι μετεωρολογικές συνθήκες ευνοούν τη μεταφορά αφρικανικής σκόνης
κυρίως στα νότια.
Οι άνεμοι θα πνέουν στα δυτικά βόρειοι βορειοανατολικοί 4 με 6, στα
ανατολικά ανατολικοί νοτιοανατολικοί 5 με 6 και στο Αιγαίο τοπικά 7
μποφόρ που βαθμιαία θα στραφούν σε βόρειους με την ίδια ένταση.
Η θερμοκρασία θα σημειώσει πτώση κυρίως στα βόρεια.
ΠΑΛΙ Η ΣΚΟΝΗ, ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΚΤΑΙΙΛ ΜΕ ΤΑ ΨΕΚΑΔΙΑ ΠΟΥ ΕΡΙΞΑΝ, ΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΡΟΧΕΣ [ΞΑΝΑ ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ] ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΑΣ.
ΕΧΕΙ ΜΑΣΚΑ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΚΑΘΙΚΙ ΒΑΣΙ-ΒΛΑΚΟΠΟΥΛΕ;;;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Αχαχα, Αφρικανική σκόνη, που θα φέρουν οι... Ανατολικοί & Βόρειοι/Βορειοανατολικοί?!!
ΔιαγραφήΗ Αφρική κείται... Ανατολικώς & Βορείως της Ελλάδος?
Πόσο λογικό ακούγεται, δηλ?
ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΝΕΜΟΥ, ΑΝ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, Η ΔΙΟΠΤΕΥΣΗ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΣΥΡΙΑ.
ΔιαγραφήΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΩΝ ΚΥΚΛΩΝΩΝ ΤΗΣ .... ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ[!!!] ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΩΣ ``ΜΙΝΙ''.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΧΛΟΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ, ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΟΥ ΟΨΙΜΑ ΕΜΑΘΑΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΩΣ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΣΕ ΔΥΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΑΧΥΡΟ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εμμ, βεβαίως, πως να πονηρευτούν οι... Υπάκουοι/Υπήκοοι, όταν δέχτηκαν αμάσητα το... "TRUST THE... SCIENCE" που τους σερβίρανε οι "Dr" BILL-ηδες, SCHWAB, BURLA-δες κλπ pushers των κατά τόπους Political puppets & TV parrots?!!
ΔιαγραφήΑρτεμις
Η λογικη του παραλογου σε ολικη παρακρουση ως προς τα προαναφερθεντα σχολια πλην ομως κατα τα γνωστα μας πλεον...ληθη να.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γιωργος Μαγγλαρας εξαιρετικος και ναι η μουσικη Ειναι ανασταση και ελευθερια.
Ο Γιώργος Μαγκλάρας είναι από τούς σημαντικότερους, αν όχι ο σημαντικότερος βιολιστής, με έντονη παρουσία σαν μουσικός συνοδείας στην σύγχρονη Ελληνική μουσική. Συμμετέχοντας τόσο σε ηχογραφήσεις δίσκων, όσο και σε ζωντανές εμφανίσεις πολύ γνωστών ονομάτων, κινήθηκε όπως το ψάρι στο νερό σε πλείστα όσα μουσικά ήδη, όπως η ροκ, το σύγχρονο Ελληνικό τραγούδι και η τζαζ. Σε επίπεδο ροκ μουσικής συνεργάστηκε με τούς Socrates Drunk the Konium, τον Παύλο Σιδηρόπουλο και Δημήτρη Πουλικάκο, μεταξύ άλλων. Στο σύγχρονο τραγούδι συνόδευσε την Μαρίζα Κωχ, τήν Χάρις Αλεξίου, τον Διονύση Σαββόπουλο και τον Γιάννη Πάριο. Σαν ώριμος μουσικός με συγκροτημένο αισθητήριο και αναζητήσεις συνεργάστηκε με πολύ αξιόλογους Έλληνες τζαζίστες. Αυτή η σκηνή δεν είναι ιδιαίτερη γνωστή, αλλά έχει δώσει διαμάντια, μη ενταγμένη στον συμβατικό κορμό τής τζαζ μουσικής (mainstream) αλλά προσανατολισμένη κυρίως στα εθνικά ακούσματα τής Ελλάδας και τής Μέσης Ανατολής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παύλος Σιδηρόπουλος μπορούσε να οδηγεί κάποιες φορές τούς μουσικούς που συνεργαζόταν, να ξεπερνάνε τον Εαυτό τους. Το κομμάτι “Πού να Γυρίζεις” https://www.youtube.com/watch?v=bgg7Yx6Qhps) είναι ένα πανέμορφο ρεσιτάλ ηλεκτρικού μπάσου, ενώ το “Η ώρα τού Stuff“ απογειώνεται στην κυριολεξία από το βιολί τού Γιώργου Μαγκλάρα. Από το 2.57 λεπτό.
https://www.youtube.com/watch?v=4FMzHhXt6dY&t=4s
Ο Γιώργος Μαγκλάρας, έχοντας διαμορφώσει μια ροκ ψυχοσύνθεση, δεν ενδιαφέρθηκε ιδιαίτερα για καριέρα στην δισκογραφία, παρόλο,που θεωρώ, ότι διέθετε υψηλές ικανότητες και μουσική αντίληψη. Στούς τρεις δίσκους που κυκλοφόρησε σε ώριμη φάση μεταξύ 1988 και 1991 κυριαρχούν οι πειραματισμοί με ηχοχρώματα τής Ανατολής. Το κομμάτι που προβάλλεται στην ανάρτηση, είναι ιδιαίτερα αξιόλογο και ενδιαφέρον, διότι στηριγμένος στο οπλοστάσιο που καθιέρωσε η Ανατολική μουσική, πετυχαίνει να δημιουργήσει ένα έξοχο πειραματισμό, χωρίς τα Ανατολικά στοιχεία να γίνονται προφανή. Οικοδομείται επάνω στο φόντο ενός ισοκρατήματος, που αποτελείται από δυο μόνον φθόγγους, το Μι και το Ντο, καθ' όλη την διάρκεια τού κομματιού. Αυτοί οι φθόγγοι, με την σειρά που ακούγονται, έχουν μεταξύ τους το διάστημα τής 6ης βαθμίδας, που είναι η λιγότερη χρησιμοποιημένη σαν μουσικό θεμέλιο και γι αυτό, δεν είναι μόνο ιδιαίτερα πρωτότυπη, αλλά διαθέτει και ξεχωριστή γοητεία. Πάνω σε αυτήν την βάση γράφτηκαν κάποια αριστοτεχνικά τραγούδια των Beatles. Η μόνιμη εναλλαγή των δυο αυτών ήχων, προσομοιάζει τα ίχνη, που αποτυπώνουν τα πόδια, όταν βαδίζουμε. Πάνω σε αυτόν τον άξονα περιπλέκει ο Γιώργος Ματσαράγκας τις μελωδικές γραμμές του, που στηρίζονται στην αρμονική μαγεία τού συνδυασμού δυο μουσικών δρόμων τής Ανατολής. Εάν δεν με απατούν τα αυτιά μου (καθότι δεν έχω πολλές γνώσεις σε αυτά τα θέματα) πρόκειται για συνδυασμό των δρόμων Ντο χουζάμ και Φα αρμονικό μινόρε, που διαφέρουν μόνον κατά μια νότα μεταξύ τους. Τα εμπνευσμένα σουλάτσα τού βιολιστή από τον ένα δρόμο στον άλλον δείχνουν, ότι κι αν ακόμη ακολουθούμε μια και μόνη οδό, όπως αποκαλύπτουν τα αποτυπώματα των βημάτων μας, μπορούμε να διαβαίνουμε κι άλλους δρόμους ταυτοχρόνως, που ορίζει η καρδιά και η φαντασία μας. Η υψηλή ικανότητα και η εφευρετικότητα τού βιολιστή επιτυγχάνει, η εφαρμογή των δυο αυτών Ανατολικών δρόμων να κυριαρχεί, χωρίς να διαφαίνεται ευθέως κάπου η Ανατολή, δομώντας ένα αφηρημένο πειραματισμό. Αυτό υποβοηθείται και από τον πολύ χαλαρό ρυθμό των κρουστών, τα οποία δεν επιτελούν πλέον ρυθμικό ρόλο, αλλά μετατρέπονται σε σολιστικό όργανο. Πρόκειται αναμφίβολα για μια μουσική, που δεν είναι εύκολη και δεν έχει προοπτική να γίνει εμπορική. Ο καλλιτέχνης μεταφέρει έτσι το μήνυμα, ότι το κάλλος καθίσταται προσλήψιμο μόνον με τα αισθητήρια τής καρδιάς, όταν αφήνουμε κατά μέρος τα πάγια σχήματα και τις ίδιες προσμονές, επιτρέποντας στο δρώμενο να κυριαρχήσει.
Το 1986, αν και είχα ξεκινήσει το djλίκι, εντούτοις ήμουν τρελλός ακόμα με το JazzRock το οποίο πιο σωστά ονομαζεται JazzFusion. Ακόμα ασχολούμουν λίγο με τη μουσική και έπαιρνα το ηλεκτρικό μου μπάσσο και πήγαινα με διαφόρους για τζαμαρίσματα. Στην Ελλάδα ακόμα στην παρέα μου αγαπούσαμε τους δύο δίσκους των Sphinx (Μ.Αλεξίου, Φαρατζής, Τρανταλίδης, Φακανάς ο δάσκαλός μου στο jazz bass). Aκόμα ερωτευμένοι με το Δίσκο του Κυριάκου Σφέτσα-Κατερίνας Γώγου, πάντα στο ίδιο είδος το οποίο ένας καθημερινός άνθρωπος θα το έλεγε και ηλεκτρική τζαζ. Μερικά άλμπουμ του Θάνου Μικρούτσικου εκπληκτικά πάνω στο είδος, ειδικά εκείνο το θεϊκό λάιβ κομμάτι με τίτλο "Κι αυτό κακοήθες παιδιά;".
ΔιαγραφήΑυτή την χρονιά λοιπόν, άκουσα λάιβ τον Μαγκλάρα καθώς επίσης και δυο τρεις εμφανίσεις σε τζαμάρισμα με άλλους στην τηλεόραση. Ερωτεύτηκα αυτό τον ήχο όσο τίποτα άλλο, μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε πιο πολύ ακόμα κι από την μεγάλη μου αγάπη τον Γκραπελλί. Μάλιστα τότε μού άρεσαν και τα βιολιά τα ηλεκτρικά (με βίσμα), ο Ουρμπάνιακ και ο Ζαν Λύκ Ποντύ είναι ακόμα θεοί για μένα.
Ο ήχος του Μαγκλάρα μού πήρε τόσο το μυαλό, ώστε έψαξα και βρήκα το τηλέφωνό του. Ήθελα να μάθω αν ετοιμαζόταν να βγάλει δουλειά του σε βινύλιο. Μού απάντησε ότι κάτι ετοίμαζε για το επόμενο έτος. Και λίγο πριν κλείσουμε τη συνομιλία του είπα "Νομίζω ότι έχουμε μια κοινή μεγάλη αγάπη". "Ποια εννοείς" μού λέει. "Μα τον L. Subramaniam" του λέω. Και τότε ήταν σαν να είδα ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπό του την στιγμή που απάντησε "Ω ΝΑΙ!".
θα συμφωνήσω φίλε μου Διονύση, ότι παρόλο που είναι μεγάλο ταλέντο ο Μαγκλάρας, ποτέ δεν επιδίωξε να γίνει και διάσημος.
Εδώ, ο Σουμπραμανιάμ (σε δικό του κομμάτι) μαζί με τον αγαπημένο μου Ποντύ και τον πιο γρήγορο ντράμμερ του πλανήτη Γη:
https://www.youtube.com/watch?v=ytrU587-C50
Αγαπητέ Κώστα, σού αφιερώνω:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.facebook.com/100001219530478/videos/668645154214760/
Δεν είναι απλά τέλειο.. Είναι και συγκινητικό το κομμάτι.
ΔιαγραφήΕίναι μεσογειακός ήχος. Δεν ακούγεται καθαρά τί λες, αλλά η χροιά της φωνής σου ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΈΛΕΙΑ!!!
Γουστάρω επίσης το πετάλι στην κιθάρα, το ουάουα-χουξ.
Φίλε μου Διονύση, ΜΕ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!