Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Δευτέρα 9 Μαΐου 2022

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΗΝΩΝ· ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΦΥΛΕΣ - ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΡΙΨΤΕ ΤΟ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ ΤΩΝ ΜΠΑΖΩΝ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ!!!

facebook.com/ioanpetrou/video...


 

 

28 σχόλια:

  1. Ο ομιλητής μπορεί να είναι σοβαρός, συγκεκριμένος, εύστροφος και με συναισθηματικό βάθος. Όμως δεν μάς διαφωτίζει περί τίνος πρόκειται τελικά, λέγοντας, ότι για κάποιους λόγους δεν επιθυμεί να αποκαλύψει όλους τούς συλλογισμούς του. Στην συνέχεια θα αναφερθώ σε αυτό στο οποίο δεν θέλει αυτός να να αναφερθεί, ή όπως εικάζω, μάλλον δεν φαίνεται να επισκοπεί. Είτε διχόνοια το ονομάσουμε, είτε διάσπαση είναι ένα και το αυτό, καθόσον η διχόνοια είναι η διάσπαση τού νοός. Την ά-γνοια την οποία καυτηριάζει, είναι έλλειψη γνώσεως, η οποία όμως δεν προκύπτει αυθόρμητα, ή παρεμπιπτόντως, αλλά αποτελεί επιλογή. Άρνηση αυτού που υφίσταται μπροστά στα μάτια μας, αφού στρέφουμε το βλέμμα μας αλλού, υπαινισσόμενοι προσποιητή αθωότητα. Άρα πρόκειται για συνενοχή, με την επί πλέον επιβάρυνση τής προσποίησης. Ένοχοι και ψεύτες. Η νοητική διάσπαση υφίσταται ανάμεσα σε ανθρώπους, οι οποίοι αναλαμβάνουν προσωπική ευθύνη και συνοδοιπόρων τού συρφετού. Το πρόβλημα όμως είναι περισσότερο πολύπλοκο, από την διαπίστωση τού Ιωάννη Πέτρου, ότι “υπάρχουν δυο φυλές οι οποίες μπερδεύονται κάτω από το ομόηχο “Έλληνες”. Η διαπίστωση καθ' εαυτή είναι ορθή και ισχύει. Πλην όμως δεν είναι η μόνη αιτία που διέπει την διάσπαση των ελληνοφώνων. Και εάν δεχθούμε, ότι αυτή είναι η κύρια αιτία, η επενέργειά της λειτουργεί μέσω μιας διόλου απλής διαδικασίας,. Ο ΙΠ. Ομο0λογεί, ότι ο όρος “δυο φυλές” τού οποίου κάνει χρήση, είναι αδόκιμος. Όμως με αυτόν τον τρόπο, θέτει μεν το πρόβλημα, αλλά δεν δύναται να το αναλύσει. Με το επιχείρημα, ότι δεν επιθυμεί να αναφερθεί στα περαιτέρω, ουσιαστικά δηλώνει αδυναμία να καταλήξει σε κάποιο ουσιαστικό συμπέρασμα. Και η δήλωσή του “προβληματιστείτε” σχετικά απολήγει ατελέσφορη. Αποδίδοντας αρνητικό πρόσημο στην πλειοψηφία και κάνοντας αναφορά σε διαφορετική φυλή, αυτό το οποίο βγαίνει μοιραία σαν συμπέρασμα, είναι, ότι στα πλαίσια τού ελληνισμού, υφίσταται διαχρονικό φυλετικό πρόβλημα, το οποίο μάλιστα βαραίνει την πλειοψηφία
    Στο παρελθόν έχω ο ίδιος κάνει εκτενέστερες αναφορές στο δεδομένο, ότι οι ελληνόφωνοι αποτελούν μείγμα Ελλήνων και ατλάντιων, οι οποίοι μετά την καταστροφή τής Ατλαντίδας εισχώρησαν ως ξένο σώμα στον μείζονα Ελλαδικό χώρο, ο οποίος υπερβαίνει αρκετά τα όρια τού υφισταμένου σημερινού ελλαδικού κρατιδίου. Αυτό διαφαίνεται στην μυθολογία από την πάλη των Ηρώων εναντίον των τεράτων, καθώς επίσης η απόρροιά του καταγράφεται στα Ομηρικά Έπη. Η σύγκρουση Ελλήνων και Τρώων αποτελεί ταυτοχρόνως και σύγκρουση διαφορετικών θεοτήτων, που ανήκουν όμως όλες στο Δωδεκάθεο και υποστηρίζουν διαφορετικά στρατόπεδα, στα πλαίσια μιας σύγκρουσης ζωής και θανάτου. Όπως επίσης δεν είναι τυχαίο, (αλλά είναι ελάχιστα γνωστό) ότι η κατ' εξοχήν πόλη που απολάμβανε την προστασία τής Ρώμης στην Μικρά Ασία είναι η Τροία. Στην μέση αντίληψη κυριαρχεί η λανθασμένη εντύπωση, ότι η ύπαρξη τής Τροίας αφορά κάποια απώτερη περίοδο τής προϊστορίας, ενώ αυτή παραμένη μια από τις βασικότερες πόλεις στην τέλεση των λεγόμενων “μυστήριων” ακόμη και κατά την περίοδο τής ρωμαιοκρατίας. Η περιπλάνηση τού Οδυσσέως, μέχρι να φτάσει στον τόπο του, γίνεται σε μέρη όπου επικρατούν τέρατα (κύκλωπας) η μαγεία και η κτηνωδία (Κίρκη), ο αποπροσανατολισμός και η χειραγώγηση (Ναυσικά, Σειρήνες) και άμεσοι κίνδυνοι καταστροφής (Συμπληγάδες). Σε κανένα από αυτούς τούς χώρους δεν υπάρχει καλλιέργεια. Άρα οι άνθρωποι παντού εκεί βρίσκονται στο έλεος τής λεγόμενης “βλαστικής λατρείας”, που με τελετουργικά αίματος επιδιώκουν τον εξιλασμό των “πνευμάτων τής φύσης”, ώστε να καρποφορήσει η γη.
    Ακόμη και η διπλή ονομασία τού πατέρα των Θεοτήτων (Ζεύς, τού Διός) μπορεί μεν να αναφέρεται στο “δεσμείν και λύειν” τής ανώτατης κοσμικής οντότητος, πλην όμως, κατά την προσωπική μου ερμηνεία, αυτή η διπλή ονομασία παραπέμπει στην σύνθεση δυο ετερογενών τύπων λατρείας, στα πλαίσια ενός συμβιβασμού, που επήλθε στα πλαίσια τής εγκαθίδρυσης τού Δωδεκαθέου.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Διονύση..
      λες όλα αυτά που σκέφτηκα βλέποντας το βίντεο, αλλά ευτυχώς που υπάρχεις εσύ να πάρεις τη θέση του τεμπέλη Κώστα. Αυτά που λέγαμε το μεσημέρι.. "πόσο βαριέμαι να γράφω".
      Στο θέμα των "δύο φυλών", σίγουρα θα ήταν λάθος να σκεφτούμε αμέσως το δίπολο "κρόνιοι" και "διογενείς", εφόσον βλέπουμε τον διαχωρισμό που προέρχεται από τα 4 επιμέρους θέματα, ακόμα και ανάμεσα σε εξ αίματος αδέλφια. Οπότε.. ο διαχωρισμός είναι σε επίπεδο νοητικό, ή "πού έπιασε και πού δεν έπιασε" η φυλετική μνήμη/γνώση, ή σε επίπεδο διαχρονικά στρατευμένων ψυχών (οι "ενθυμηθέντες" που λέει κι η ΔΠ).
      Ο κ.Πέτρου ξέχασε επίσης να κάνει και έναν μικρό σχολιασμό (ενώ έκανε για τις περιπτώσεις 'δημοψήφιασμα', 'εμβ0λια', 'Πούτιν') για το θέμα 'Τραμπ'.

      Διαγραφή
    2. ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΠΟΤΙΛΙΑ . ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΖΕΥΣ ΤΟΥ ΖΗΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ. ΑΥΤΑ.

      Διαγραφή
  2. Οι Έλληνες, για να πάνε μπροστά, πρέπει να κοιτάζουν πίσω.
    Δημήτριος Καμπούρογλου, 1852-1942 .

    https://www.youtube.com/watch?v=izGC1L9epms

    V.P.X.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΓΝΩΜΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΓΝΩΣΗΣ,
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ.
    ΠΟΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΑ,
    ΑΛΛΑ ΛΙΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
    ΕΞΥΠΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    ΕΞΥΠΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
    ΕΞΥΠΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ, ΜΕΛΕΤΑ, ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΩ ΤΟΥ.

    Ο ΣΟΦΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ,
    ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ.
    ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
    Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΣΕ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ, ΜΕΛΕΤΗΣΕ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ,
    ΟΣΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύγε Ηλία!!! Απόλυτα σωστός σε αυτά που αναφέρεις για τον Σωκράτη. Σε ευχαριστούμε που μας τα υπενθυμίζεις.

      Διαγραφή
    2. Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΠΟΎΔΑΣΕ ΣΤΟ ΗΛΙΑΚΌ ΣΧΟΛΕΊΟ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΛΙΘΟ ΤΟΥ Κ ΕΚΕΊ ΈΚΑΝΕ ΗΛΙΑΚΌ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΌ, ΈΤΣΙ ΛΟΙΠΌΝ Η ΓΝΏΣΗ ΕΊΝΑΙ ΔΎΝΑΜΗ, Η ΦΩΤΟΝΙΑΚΗ ΑΝΤΊΛΗΨΗ ΜΈΣΩ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΟΔΗΓΕΊ ΣΤΗΝ Α ΛΗΘΕΙΑ ΔΗΛΑΔΉ ΣΤΗΝ ΕΝΘΎΜΗΣΗ. ΨΕΚΑΛΗΝΥΧΤΑ Κ ΚΟΊΤΑ ΠΊΣΩ...
      VPX

      Διαγραφή
  4. Καποιοι λοιπον γνωριζουν.
    Καποιοι απο εμας γνωριζουμε.
    Γνωριζουμε και ξεχωριζουμε την ηρα απο το σταρι.
    Οι αλλοι βλεπουν την TV να τους ψεκαζει και το φχαριστιουνται , την βρισκουν και ισως συναινουν στο βιασμο τους αδιαμαρτύρητα.
    Ευγε Γιαννη Πετρου Ελληνα Ανθρωπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνέχεια προηγούμενου...

    Πράγματι μια επιφανειακή ματιά των Ελλαδικών δεδομένων δείχνει, ότι μια μειοψηφία αυτών που είναι έντιμοι, επιθυμούν και μπορούν να σκέπτονται, υποφέρει μέσα σε ένα υπεράριθμο χυλό τής πλειοψηφίας ανθρώπων, που είναι ατομιστές, καιροσκόποι, άξεστοι, αδιάφοροι, ανενημέρωτοι, προσκυνημένοι, συρφετός που άγεται και φέρεται με μόνη επιδίωξη το γέμισμα τής γαστέρας, κακεντρεχείς κουραδομηχανές, ή οτιδήποτε άλλο ήθελε κάποιος να τούς προσάψει. Πλην όμως το συμπέρασμα, ότι αυτό το πρόβλημα ανάγεται αποκλειστικά σε δυο “διαφορετικές φυλές”, δεν ευσταθεί. Κατά την γνώμη μου στην Ελλάδα υπάρχουν και σφραγίζουν τα δρώμενα και τις εξελίξεις πέντε διαφορετικές ομοταξίες, οι οποίες εάν δεν εντοπιστούν ευκρινώς, δεν είναι δυνατόν να καταλήξουμε σε σώφρονα αντιμετώπιση των προβλημάτων που διογκώνονται. Αυτές οι ομοταξίες είναι:
    1. Έλληνες
    2. αλλοτριωμένοι έλληνες
    3. ατλάντιοι
    4. λαθρομετανάστες
    5. ερπετοειδείς
    Μεταξύ Ελλήνων και αλλοτριωμένων ελλήνων, όπως και μεταξύ ατλάντιων και ερπετοειδών υφίστανται συγκεκριμένοι συνεκτικοί δεσμοί. Όσο αφορά τούς λαθρομετανάστες, ο αλλόφυλος χαρακτήρας είναι προφανής. Πλην όμως και αυτή η ομοταξία χρήζει ειδικής αναλύσεως και χειρισμού, ενώ η κατ' αποκοπή καλλιέργεια μίσους και απόρριψης σε βάρος τους δεν είναι κατά την κρίση μου σκόπιμη, δεδομένου ότι και αυτοί χωρίζονται σε επί μέρους υποομάδες με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Φρονώ, ότι δεν μπορούμε να ταυτίζουμε στον τρόπο που αξιολογούμε και καλούμαστε να χειριστούμε ένα ασυνόδευτο προσφυγόπουλο, που εκμαυλίζει σεξουαλικά και κάνει ανθρωποθυσία η άρχουσα ελίτ, με ένα έντεχνα διοχετευμένα στην χώρα τζιχαντιστή σφαγέα, ή με ένα μέλος τής γεωργιανής μαφίας, ή με ένα εισοδιστή τρομοκράτη τού UCK, ή με ένα οικονομικό μετανάστη, που προσπαθεί να μεταβεί με κάθε τρόπο σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα, αντιμετωπίζοντας την Ελλάδα σαν ενδιάμεσο σταθμό, ή με ένα πράκτορα τής CIA, που καλύπτεται από διπλωματική ασυλία. Υπάρχει βέβαια και η λογική τού Μπούφαλο Μπιλ, που λέει, ότι “ένας καλός ινδιάνος είναι ένας νεκρός ινδιάνος”. Εάν όμως διακατεχόμουν από τέτοιου είδους σύνδρομα, δεν θα έγραφα σχόλια, αλλά θα σέρβιρα καφέ στον πλεύρη (εννοώ τον αλητόγερο και όχι αυτόν που πλασάρει σκουλαμέντα για καραμέλες) ή θα πήγαινα οδοντόκρεμες στον κασιδιάρη.
    Εάν πάμε λίγο πίσω στο χρόνο, θα δούμε ότι οι έλληνες σήμερα δεν μοιάζουν να είναι αυτό που ήσαν κάποτε οι Έλληνες. Εκεί που είναι σήμερα η καφετέρια, που κάθεται ο γιάπης με γουρλωμένα μάτια, πασχίζοντας μήπως πάει κάποια τουρίστρια τής συμφοράς στο κρεβάτι, κραδαίνοντας τα τάλαρα από τα μπάγκαλα που νοικιάζει, ξεπουλώντας τα χωραφάκια που τού άφησε ο παππούς του, ήταν το καφενεδάκι, που καθόταν τα βράδια ο ψαράς, που μέσα στις φουρτούνες προσπαθούσε να πιάσει πέντε ψάρια, για να ταΐσει την φαμελιά του, η ο ξωμάχος, που έλιωνε στο λιοπύρι, για να βγάλει πέντε λάχανα. Και όταν περνάγανε οι τουρίστες, αυτά τα γερόντια τούς καλωσόριζαν και τούς χάριζαν τις ντομάτες. Και μπορεί αρκετοί γραικοί μέσα σε δυο γενιές να άλλαξαν φύλο, αλλά όποιος ισχυρίζεται ότι άλλαξαν και φυλή, μάλλον δεν κατέχει την αλφαβήτα τής εθνογέννεσης, που απαιτεί άλλα ζαμάνια για να συντελεστεί. Και όταν κάποιοι καθόλα σοβαροί αναλυτές διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους, για να προωθήσουν τον στόχο τής επανελλήνισης, δεν εννοούν μόνον επιστροφή των θεσμών στα πάγια χρηστά δεδομένα τού έθνους, αλλά κυρίως πνευματικό επαναπροσδιορισμό των αλλοτριωμένων συνειδήσεων.

    συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Ελληνικη και παν αθρωπινη θεση που θετει ο Γιαννης Πετρου αποδεικνύεται περιτρανα απο την θεση που παιρνουν οι ψηφοφοροι μας αφου ψεκαστηκαν
    ( βιαστηκαν ) τις τελευταίες δεκαετιες...ειτε υπο τον εναν βιαστη ειτε υπο τον αλλον.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο κος Πετρου αναφερεται σε κάποιο σημειο σε ατομα με ψυχιατρικο θεμα και λεει, οτι μονο τέτοια ατομα θα μπορουσαν να θελουν εναν πολεμο. Σημερα που μιλησα με πολυ δικο μου ατομο που πασχει απο σχιζοφρενεια 80%, μου ελεγε, οτι ο Πούτιν ειναι εντελως λαθος και οτι γενικα ο πολεμος αυτος δεν θα έπρεπε
    ποτε να ειχε γινει, υποφερει
    κοσμος, βομβαρδισμενα τα παντα,ασχημες εικονες κλπ
    Γενικα στο βιντεο δεν λεει και κατι που δεν ξερουμε ολοι και οι μεν και οι δε. Οι Έλληνες εννοειται οτι δεν ειναι ολοι Έλληνες, απλα δεν το ξερουν .πχ μετα απο μελετη που εκανε πριν πολλα χρονια για το διδακτορικό του στην εθνολογια ο αδερφος μου στη Σάμο, κατεληξε τοτε στο συμπέρασμα, οτι στην πλειοψηφια τους οι Σαμιωτες ειναι αρβανιτες. Αντε τωρα να τους το πεις και να το δεχτούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μπερδεύετε τους Αρβανίτες με τους Αλβανούς.

      Διαγραφή
    2. Δεν έχει γραφτεί πάντως πουθενά για μετακινήσεις Αρβανιτών στη Σάμο.

      Διαγραφή
    3. ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΣΑΜΟ?????????
      ΕΚΑΝΕ το διδακτορικό του ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΜΟ?????
      Ε, ΚΑΙ??????????
      Μέχρι το 1912 δεν υπάρχει καμία χώρα στα Βαλκάνια με το όνομα Αλβανία.
      Ο Εκρέμ Τσεμπάι, επικεφαλής της αλβανικής επιστήμης και πρόεδρος της Αλβανικής Ακαδημίας Επιστημών, το 1972 θα γράψει: «Το έδαφος όπου ζουν οι Αλβανοί σήμερα, δεν είναι συγκεκριμένο αλλά έχουν απλωθεί σε διάφορες περιοχές τόσο της Αλβανίας όσο και των γειτονικών χωρών», καταλήγει το δημοσίευμα.

      http://ellines-albanoi.blogspot.com/2009/10/1_12.html
      ========
      Έλληνες από το Άρβανον : Η Αλήθεια για την Ταυτότητα των Αρβανιτών Εποίκων μας - Κ. Καραστάθης

      https://www.youtube.com/watch?v=lctgl0JLn4k
      ========
      Οι Αλβανοί δεν είναι απόγονοι των Ιλλυριών, αλλά ήρθαν στα Βαλκάνια από τον Καύκασο, αναφέρει σε ιστορικό άρθρο εφημερίδα της Βόρειας Μακεδονίας, με αφορμή τη διαμάχη και τις έντονες αντιδράσεις που έχουν ξεσπάσει στη χώρα για τις περιγραφές των σχολικών βιβλίων σχετικά με την καταγωγή τους.

      Με αφορμή τη συζήτηση που διεξάγεται στη Βόρεια Μακεδονία για τα ιστορικά σχολικά βιβλία τα οποία αναφέρουν ότι ο αλβανικός πληθυσμός δεν είναι αυτόχθων, αλλά έχει μεταναστεύσει από τον Καύκασο στα Βαλκάνια, καθώς και τις αντιδράσεις των Αλβανών για αυτές τις ιστορικές αναφορές, η εφημερίδα των Σκοπίων Nova Makedonija φιλοξενεί άρθρο για την προέλευσή τους.
      Στα βουνά του Καυκάσου

      Η Αλβανία, ως κρατική οντότητα, δημιουργήθηκε κατά τον 2ο αιώνα προ Χριστού, στα βουνά του Καυκάσου και στις ακτές της Κασπίας Θάλασσας, στην Ασία, σημειώνεται στο άρθρο του Δρος Dragan Poposki.
      «Ηταν ένα κράτος στην ευρύτερη περιοχή Σιρβάν, του οποίου η έκταση απλώνεται σήμερα στο Αζερμπαϊτζάν και το Νταγκεστάν.
      Υπήρχαν 24 φυλές που ζούσαν σε αυτό το αλβανικό κράτος, με 12 ομιλούμενες διαλέκτους.
      Η χώρα πήρε το όνομά της από την πόλη Albane, στην Κασπία Θάλασσα.
      Η ρωσίδα ιστορικός Σβετλάνα Πλετνούοβα, στα βιβλία της «Χαζάροι» και «Χρονολογία της Καυκασιανής Αλβανίας» αναφέρει ιστορικές αναφορές αρχαίων και μεσαιωνικών πηγών που εντοπίζουν την ύπαρξη της καυκασιανής Αλβανίας.
      Αραβες και εξισλαμισμός
      Κι άλλοι ιστορικοί ασχολούνται με αυτό το θέμα. Από το 370, πόλεμοι διεξάγονταν συχνά μεταξύ των κρατών του Καυκάσου.
      Η Αλβανία ήταν μια συχνά κατακτημένη χώρα. Το 682, οι Χαζάροι και οι Αλβανοί βελτίωσαν τις σχέσεις τους, όταν ο πρίγκιπας των Χαζάρων Αλτ Ιλίτβερ παντρεύτηκε πριγκίπισσα της Αλβανίας.
      Στη συνέχεια, οι Χαζάροι δέχθηκαν τον Χριστιανισμό από τους Αλβανούς. Το 724, οι Αραβες κατέλαβαν την Αλβανία από τους Χαζάρους και επέβαλαν τον ισλαμισμό σε αυτήν.
      Το 730, ο πρίγκιπας των Χαζάρων Μπαριούλ Μπαρντζίλ κατακτά την Αλβανία. Ως αντίπαλος του Ισλάμ, διαπράττει πογκρόμ ενάντια σε εξισλαμισμένους Αλβανούς. Μερικοί από τους εξισλαμισμένους Αλβανούς, για να γλιτώσουν, καταφεύγουν στις αραβικές χώρες του αραβικού χαλιφάτου.
      Η εγκατάσταση στη Νότια Ιταλία

      Τον 8ο αιώνα, το αραβικό χαλιφάτο, που εκτείνεται μέχρι τη Μεσόγειο, κατέκτησε τη Σικελία και τη νότια Ιταλία.
      Σε αυτές τις περιοχές, προκειμένου να ενισχυθούν η άμυνα και το Ισλάμ, το Χαλιφάτο μετέφερε και αποίκισε Αλβανούς από την καυκασιανή Αλβανία.
      Ο μεσαιωνικός συγγραφέας Μάφνος Ποτάβιος αναφέρει ότι τους αλβανούς μετανάστες στη Σικελία και τη νότια Ιταλία τους ονόμασαν «παιδιά του Καυκάσου».
      Το 980, οι Ρωμαίοι, με επικεφαλής τον στρατηγό Γεώργιο Μανιάκη, ανακατέλαβαν τη Σικελία και τη νότια Ιταλία και οι Αλβανοί εκχριστιανίζονται.
      Τον 10ο αιώνα, διεξήχθησαν οι πόλεμοι για την υπεροχή και την ανεξαρτησία ορισμένων πριγκιπάτων στα Βαλκάνια.
      Ο στρατηγός Γεώργιος Μανιάκης, οργανώνοντας στρατό, ξεκίνησε για την Κωνσταντινούπολη.
      Ο στρατός του, ως μισθοφορικός, περιλαμβάνει Αλβανούς από την καυκάσια Αλβανία που έχουν εγκατασταθεί στη Σικελία και τη νότια Ιταλία.

      https://www.in.gr/2021/03/12/politics/voreia-makedonia-ayti-einai-istoria-ton-alvanon-irthan-apo-ton-kaykaso/
      ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ

      Συνεχίζεται.......

      ΑΓΓΕΛΙΚΉ-ΑΧΑΡΝΑΙ🌹

      Διαγραφή
    4. ΣΤΗΝ ΣΑΜΟ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ,ΑΛΒΑΝΟΙ
      ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.

      ==
      Ενσωμάτωση στην Ελλάδα
      Η Σάμος ενσωματώθηκε στην Ελλάδα της 11 Νοεμβρίου του 1912.
      Εγκατάσταση Μικρασιατών ΝΑΙ ΕΓΙΝΕ.
      ΑΛΒΑΝΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.

      Στο διάστημα 275-270 π.Χ. το νησί αποτέλεσε βάση του Αιγυπτιακού στόλου του Πτολεμαίου. Στη συνέχεια βρέθηκε κάτω από την εξουσία των Σελευκιδών. Το 189 π.Χ. οι Ρωμαίοι παραχώρησαν το νησί στο φιλικό προς αυτούς Βασίλειο της Περγάμου. Στα τέλη των Μιθριδατικών πολέμων το νησί αντιμετώπισε επιδρομές πειρατών. Παρόλα αυτά η Σάμος παρέμεινε ανθηρή και ακμάζουσα πόλη κατά τη Ρωμαϊκή περίοδο.
      Μεσαιωνική και νεότερη περίοδος
      Βυζάντιο

      Η Βυζαντινή αυτοκρατορία μεταλλάσσει δραστικά το νησί με το έντονο χριστιανικό στοιχείο του οποίου υπάρχει πλούσια κληρονομιά έως σήμερα.[2] Από τον 4ο αιώνα υπάρχουν ήδη επίσκοποι ενώ κατά τον 7ο αιώνα, η Σάμος οργανώνεται στο βυζαντινό ομώνυμο Θέμα. Μεγάλη άνθηση την περίοδο αυτή έχει ο μοναχισμός στην περιοχή του Κέρκη. Από τον 13ο αιώνα πέρασε στον έλεγχο των Γενοβέζων.
      Τουρκοκρατία
      Η σημαία του «Στρατοπολιτικού Συστήματος» της Σάμου το 1821
      Η Σάμος κατά τη διάρκεια των αιώνων που ακολούθησαν την πτώση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας έχασε τον πληθυσμό της και για μία μεγάλη περίοδο παρέμεινε σχετικά έρημη. Οικίσεις διατηρήθηκαν στις ορεινές περιοχές του Κέρκη και της Αμπέλου. Κατά τη διάρκεια της εποχής τη «ερήμωσης» στη Σάμο λειτούργησαν ναυπηγεία του τουρκικού στόλου. Το νησί ξανακατοικήθηκε από τον 16ο αιώνα χάρη σε ένα οθωμανικό πρόγραμμα εποικισμού το οποίο έφερε κατοίκους από γειτονικά νησιά και από τη Μικρά Ασία. Συγκεκριμένα, με την άδεια του Σουλτάνου Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπούς, μετά το 1550 οι Τούρκοι αποφασίζουν τον εποικισμό του νησιού. Με πρωτοβουλία του ναυάρχου Κιλίτζ Αλή και με τη βοήθεια του Πάτμιου Νικολάου Σαρακίνη ξεκινά μια νέα περίοδος.[2] Η παροχή προνομίων και η απαγόρευση εγκατάστασης μουσουλμάνων στο νησί δημιουργεί ελκυστικό κλίμα για την επιστροφή μεγάλου μέρους του πληθυσμού (Σάμιοι που είχαν φύγει και άλλοι Έλληνες από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, ενδεικτικά Εύβοια, Πήλιο, Ήπειρος). Τότε δημιουργήθηκαν σταδιακά οι περισσότεροι από τους σημερινούς οικισμούς. Κατά τον 18ο αιώνα, ένα εκτεταμένο δίκτυο χωριών απλωνόταν σε όλη την έκταση του νησιού. Πρωτεύουσα ήταν η Χώρα και το κυριότερο λιμάνι ήταν το Τηγάνι (σημερινό Πυθαγόρειο). Σταδιακά άρχισαν να αναπτύσσονται το Βαθύ και Καρλόβασι που έναν αιώνα αργότερα επρόκειτο να μετασχηματιστούν σε αστικά κέντρα.
      Μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή του 1922 εγκαθίστανται στο νησί πολλές οικογένειες Μικρασιατών από τα απέναντι παράλια (από περιοχές όπως τα Σώκια, τα Δωμάτια, το Κελεμπέσι, το Τσαγκλί το Α`ι`βαλι).
      Ο συνολικός αριθμός προσφύγων που πέρασε στη Σάμο μέχρι το τέλος του 1922 (σε τρεις μήνες δηλαδή) ήταν 30.000. Σε υπόμνημα της επιτροπής προσφύγων τον Φεβρουάριο του 1924 προς το αρμόδιο υπουργείο αναφέρεται ότι τον Αύγουστο του 1923 οι πρόσφυγες στη Σάμο ήταν 23.000 ενώ το 1924 είχαν απομείνει 15.270. Ο αριθμός αυτών των ανθρώπων αντιστοιχεί σε 3.700 οικογένειες εκ των οποίων οι 1880 επιθυμούσαν να μείνουν στη Σάμο. Στην πλειοψηφία τους οι Μικρασιάτες ήταν αστοί επαγγελματίες που ασχολούνταν με τον καπνό. Οι τόποι όπου εγκαταστάθηκαν μόνιμα ήταν το Παλιόκαστρο, το Τηγάνι (Πυθαγόρειο), το Βαθύ και το Καρλόβασι.


      https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%AC%CE%BC%CE%BF%CF%82#%CE%A8%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C_%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF_%CE%95%CE%A1%CE%A4

      Υ.Γ
      00:44 TO ONOMATAKI ΣOY??????????
      Για το διδακτορικό στην εθνολογια ο αδερφος σου στη Σάμο,θα ειχε ως πηγες ,ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΑΔΩΝ ΟΠΩΣ η πρώην βουλευτής και ιστορικος Μαρίας Ρεπούση--Πολιτικό κόμμα/Κίνημα Δημοκρατική Αριστερά
      ΑΥΤΗ ΝΤΕ που ΕΛΕΓΕ για το «συνωστισμό της Σμύρνης» που είχε εντάξει στο βιβλίο της ΣΤ΄ Δημοτικού πριν από μερικά χρόνια για την καταστροφή της Σμύρνης.

      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

      ΑΓΓΕΛΙΚΉ-ΑΧΑΡΝΑΙ🌹

      Διαγραφή
    5. ΚΑΙ CIA
      .
      ΤΟ ΕΛΙΑΜΕΠ
      ΠΡΟΕΔΡΟΣ
      Λουκάς Τσούκαλης ( https://www.newsbomb.gr/politikh/story/138412/oi-ellines-tis-leshis-bilderberg)
      Πρόεδρος Δ.Σ. ΕΛΙΑΜΕΠ, Καθηγητής, Sciences Po, Παρίσι, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών

      ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
      Θάνος Βερέμης
      Αντιπρόεδρος Δ.Σ. ΕΛΙΑΜΕΠ, Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ιστορία, Διεθνείς Σχέσεις---συνεργατης του σκα`ι` ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΡΔΟΣΑΛΤΕ

      Η ΚΥΡΙΑ Θάλεια Δραγώνα,Τι είν΄ η Πατρίδα μας;»
      Πρόκειται για ένα κακογραμμένο σύγγραμμα 540 σελίδων, το οποίο αμέσως προδίδει τον σκοπό για τον οποίο γράφτηκε: Θέλει να πείσει τους Έλληνες εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στην στοιχειώδη και στην μέση εκπαίδευση ότι ο Εθνοκεντρισμός (το να επιμένουμε δηλαδή πως είμαστε Έλληνες και να υπερηφανευόμαστε γι΄ αυτό) ισοδυναμεί με Ρατσισμό!
      Πριν δούμε μερικά απ΄ όσα γράφει σ΄ αυτό το αντιρατσιστικό βιβλίο η κ. Δραγώνα και οι σύντροφοί της, πρέπει να πούμε ότι το «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» έγινε γρήγορα το ευαγγέλιο των αποδομητών της Εθνικής μας Συνείδησης, από την εξωκοινοβουλευτική Αριστερά και τον Συνασπισμό μέχρι το εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ και τους νεοφιλελεύθερους της Νέας Δημοκρατίας. Μάλιστα, η κυβέρνηση Σημίτη μετά την νίκη της στις Εκλογές του 2000 παρήγγειλε στην ΕΡΤ σειρά ντοκιμαντέρ με τίτλο «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» που είχαν έναν και μοναδικό στόχο: Να πάψουν οι Έλληνες να αισθάνονται Έλληνες!
      Η σειρά αυτών των αποδομητικών της Εθνικής μας Συνείδησης ντοκιμαντέρ άρχισε να προβάλλεται από την ΕΤ-1 μετά την άνοδο της κυβερνήσεως Καραμανλή τον Μάρτιο του 2004. Έγινε δηλαδή κι εδώ ό,τι ακριβώς με την Ιστορία της Ρεπούση: Παραγγέλθηκε επί ΠΑΣΟΚ και μπήκε στα σχολεία επί Νέας Δημοκρατίας. Εκτός από την ίδια την Θάλεια Δραγώνα, στα ντοκιμαντέρ «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» συμμετείχαν ή έκαναν το ντεμπούτο τους όλοι οι αστέρες της Ομάδος Λιάκου - Γιαννοπούλου - Ρεπούση - Κουλούρη και δεν συμμαζεύεται.

      Μας έκαναν Έλληνες ενώ δεν ήμασταν!
      Ας δούμε τώρα μερικά απ΄ όσα γράφει στο κακογραμμένο βιβλίο της «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» η νέα βουλευτίνα Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ κ. Θάλεια Δραγώνα:
      1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16). Κοντολογίς, κάποιοι από το εξωτερικό μας είπαν τον 19ο αιώνα ότι είμαστε Έλληνες κι εμείς το δεχτήκαμε για να τα κονομήσουμε, πουλώντας το παραμύθι ότι είμαστε απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων.
      2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16). Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σελ. 20).
      3) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81), κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!... (σελ. 82).
      4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.

      η νέα βουλευτίνα Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ κ. Θάλεια Δραγώνα

      https://www.konstandaras.gr/corpsite/display/dsp_Entity.asp?EN_ID=1576

      Η ΚΥΡΙΑ ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΑΣΟΚ
      Άννα Διαμαντοπούλου & Bilderberg | ΣΚΑΪ
      https://www.youtube.com/watch?v=SGGcCWnN15Q

      ΤΟ ΛΑΚΚΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΣΚΑΒΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ .......
      ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΟΜΙΚΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΧΟΥΝΕ ΓΙΝΕΙ ΑΘΛΙΑ.........

      ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΛΛΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑ...........
      ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ 00:44

      Υ.Γ. ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ...ΦΙΛΙΚΑ ΣΤΟ ΛΕΩ


      ΑΓΓΕΛΙΚΉ-ΑΧΑΡΝΑΙ🌹

      Διαγραφή
  8. ΡΕ ΞΑΝΘΙΠΠΗ ΤΙ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ; ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΥΛΗ, ΕΝΝΟΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΥΣ ΓΕΦΥΡΑΙΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 2.000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΜΕ ΧΩΡΟ, ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ;
    AYTEΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 2 ΒΑΣΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ.
      ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΡΩΤΑΣ;

      Διαγραφή
    2. Δεν ανέφερες τον Σωκράτη, κι ήταν ξεκάρφωτο. Νόμιζα πως αναφερόσουν σε κάποια άγνωστη.

      Διαγραφή
  9. ΔΙΟΔΟΤΑΙΟΙ,ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

    Της Κεραμέως τα καμώματα

    Βόρεια Εύβοια: Το υπουργείο Παιδείας υποβαθμίζει το οικολογικό δημοτικό σχολείο Ωρεών (video - εικόνες)

    Η 5η Απριλίου του 2022, ήταν μια ξεχωριστή ημέρα για το Δημοτικό σχολείο Ωρεών, στην πολύπαθη Βόρεια Εύβοια. Μετά τη βράβευσή του από το Διεθνές δίκτυο «Οικολογικά Σχολεία», αναρτήθηκε στον προαύλιο χώρο του, η Πράσινη Σημαία. Ένα μήνα μετά, το υπουργείο Παιδείας "επιβραβεύει" την οικολογική αριστεία και υποβαθμίζει το σχολείο από εξαθέσιο σε τετραθέσιο, προκαλώντας την οργή του Συλλόγου Γονέων, του εκπαιδευτικού προσωπικού και των κατοίκων.

    https://www.2020mag.gr/themata/5087-voreia-eyvoia-to-ypourgeio-paideias-ypovathmizei-to-oikologiko-dimotiko-sxoleio-oreon-video-eikones


    Ρε παιδιά χρειαζομαστε τη βοήθεια σας. Πέρσι μας άφησαν να καούμε,φέτος θέλουν να υποβαθμίσουν τα σχολεία μας ένα εκ των οποιων ειναι βραβευμενο. Μπορειτε να κοινοποιησετε;Οι δημοσιογράφοι να αναδειξετε το Θέμα;

    https://twitter.com/GOMfB6afpH277SC/status/1522686531621773321

    ΑΓΓΕΛΙΚΉ-ΑΧΑΡΝΑΙ🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΣΙΠΑΚΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟ. Απ το BBC σε δισεκατομμύρια τηλεθεατές. Το όνειρο κάθε δικτάτορα‼️ Δεν συμφωνείτε; Κανένα πρόβλημα, μπαίνουν στο σπίτι σας απ το χαζοκούτι και διαβρώνουν τα παιδιά σας. Με την ευγενική υποστήριξη Σβαμπ, Χαράρι και Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ ⤵️

    https://twitter.com/Tetsui_Ja/status/1523238897219944448?cxt=HHwWgIDSjZzt0KMqAAAA


    ΑΓΓΕΛΙΚΉ-ΑΧΑΡΝΑΙ🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για σου Ηλια.
    Βεβαια η Ξανθιπη σημερα αλλα και ολες οι φιλες της ψεκαζομενες στην TV εχουν την ιδια ακριβως προσμετρωμενη αξια ως ψηφοφοροι με αυτην του Μεγα Σωκρατη μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συνέχεια προηγούμενου...

    Η τάση να αποδίδουμε σε άλλους την υπαιτιότητα, εκδίδοντας συγχωροχάρτια στούς εαυτούς μας. Είναι η εύκολη λύση, που οδηγεί σε διαιώνιση των κακοδαιμονιών. Μπορεί η πλειοψηφία των πρωθυπουργών τις Ελλάδος να ανήκουν φυλετικά στο χαζαροεβραϊκό κατεστημένο, αν και κάποιοι καράβλαχοι τού θανατά, όπως ο επιλεγόμενος “εθνάρχης” καραμανλής δεν έλειψαν μεταξύ τους, αλλά ο συρφετός που τούς ψηφίζει, τους νομιμοποιεί και τούς ακολουθεί μια ζωή, είτε μας αρέσει, είτε όχι, είναι γηγενείς ομόφυλοι και όχι αλλόφυλοι. Η επιστήμη έχει αποδείξει, ότι ο γονότυπος αναπρογραμματίζεται μονίμως. Μέσω τής πνευματικής αλλοτρίωσης, τής μετατροπής τού συνόλου βίου σε κυνηγητό κοπράνων τού καταναλωτισμού και τού λάιφστάιλ, τής μετατροπής των πόλεων σε ζούγκλες τού μπετόν, τής εγκληματικότητος, τού αλκοολισμού, τής ναρκομανίας, τής κατάπτωσης των ηθών και τής προσκόλλησης στα απόβλητα των μαζικών μέσων, έχει προκύψει ένα νέο είδος ανθρώπων, το οποίο σε κάποιο τραγούδι αποκαλούνται “κοντοπόδαροι”. Δεν πρόκειται για μια άλλου είδους “φυλή”, αλλά για φαινόμενο άκρατου εκφυλισμού των επιγόνων αυτών, που καθιέρωσαν τον τεράστιας σημασίας όρο, που υπάρχει αποκλειστικά στην Ελληνική Γλώσσα, χωρίς να απαντάται πουθενά αλλού. Πρόκειται για την λέξη φιλότιμο, η οποία χαρακτήριζε στο παρελθόν την πλειοψηφία τού Ελληνικού Λαού, σαφέστατα δίπλα στους τουρκόσπορους, τα κοπέλια των ξένων, τους δωσίλογους, τούς μαυραγορίτες, τούς νταβατζήδες, τούς μόρτες, τούς φιλάργυρους λεφτάδες, που πάταγαν επί πτωμάτων για να συσσωρεύσουν πλούτο, στους επιδειξίες ντιντήδες, στούς καταδότες, στους χαφιέδες, και στους κτηνανθρώπους με άγρια ένστικτα, που άσχετα σε ποια πολιτική παράταξη ανήκαν, πάντοτε εφήβραν αφορμές, για να ταλανίζουν τούς και να βασανίζουν εν ψυχρώ τους συνανθρώπους τους.
    Δυο ήσαν, κατά την γνώμη μου, οι βασικοί φορείς, οι οποίοι αποτέλεσαν την βάση για να αναπαραχθεί βήμα προς βήμα αυτή η αλλοτρίωση τού τρόπου ζωής και τής συνειδήσεως ακολούθως των Ελλήνων, με την μετατροπή τής πλειοψηφίας τους σε αγόμενα και φερόμενα ανθρωπάρια. Πίσω και από τούς δυο αυτούς θεσμούς κινούσε την μπαγκέτα τού διευθυντού μιας ορχήστρας σκουληκιών ένας ενιαίος μοχλός, που είναι η μασονία. Οι δυο αυτοί θεσμοί είναι τα πολιτικά κόμματα και η εκκλησία τής ελλάδος, ως κρατικός θεσμός και έκφραση ενός υποδουλωμένου στην ξένη ακρίδα καισαροπαπισμού. Ο προδοτικός, αντεθνικός και αντιλαϊκός ρόλος των πολιτικών κομμάτων είναι εν πολλοίς προφανείς, για την συντριπτική πλειοψηφία των φίλων και των επισκεπτών αυτής τής σελίδας, ώστε να μην χρειάζεται εδώ ιδιαίτερη μνεία. Ο εκφυλισμός τής εκκλησίας τής Ελλάδος, μπορεί να βγήκε στην επιφάνεια με την στάση τής ιεραρχίας στα ενέσιμα δηλητήρια, πλην όμως έχει πολύ συγκεκριμένες ρίζες, οι οποίες σχεδόν αγνοούνται, παρότι κατά καιρούς έχουν εκπονηθεί σχετικές διεξοδικές και κατατοπιστικές πραγματείες, τόσο από ιερατικούς κύκλους, όπως ο πατήρ Γεώργιος Μεταλληνός, όσο και από καθηγητές των κοινωνικών επιστημών. Δυστυχώς το κομματικό κατεστημένο και η εκκλησία τής ελλάδος υπήρξαν συγκοινωνούντα δοχεία, στην πορεία τής επιβολής τής οικονομικής υπανάπτυξης, τού μαρασμού τής υπαίθρου, τής αστυφιλίας και τού κομματοσκυλισμού, που αναπτύχθηκε ως συνέπεια των τριών πρώτων. Δεν είναι μόνον η νόθευση τής Ορθοδόξου Πίστεως, μέσω τής επιβολής τού λεγόμενου “ευσεβισμού”, δηλαδή τής πιετιστικής στάσης ζωής, που εγκαθίδρυσε ο προτεσταντισμός, στην οποία έχουν ασκήσει αυστηρή κριτική κάποιο θεολόγοι, όπως ο Χρήστος Γιανναράς και ο Στέλιος Ράμφος. Η εκκοσμίκευση τής εκκλησίας, μέσω τής επιβολής τής ¨διαρκούς συνόδου”, τής οποίας προΐστατο ο βασιλιάς, και την οποία επέβαλε διοικητικά ο προτεστάντης Άρμαρσμπεργκ, ως μέλος τής αντιβασιλείας τού Όθωνος, κατήργησε τον ρόλο των Επισκόπων, ως χαρισματικών προκαθημένων τού εκκλησιαστικού δικαιώματος, οι οποίοι εγγυούντο τήν πνευματική ενότητα σε πλαίσια διοικητικής αυτοδυναμίας και αποκέντρωσης, όπως συνέβαινε στα πλαίσια τής Εκκλησιαστικής Παραδόσεως.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συνέχεια προηγούμενου...
    Κατά την διάρκεια τής προετοιμασίας τής Εξέγερσης τού 1821, έλαβε χώρα στα πλαίσια τής Ελληνικής Παροικίας στην Βιέννη μια σκληρή πνευματική σύγκρουση μεταξύ ο Ορθοδόξων και δυτικόφυλων εκκλησιαστικών προσωπικοτήτων. Αυτή καταγράφηκε γλαφυρά στα πλαίσια τού περιοδικού “Λόγιος Ερμής” , που εκδιδόταν τότε στην Βιέννη, με κύριους αντιπάλους τον Άνθιμο Γαζή και τον Θεόκλητο Φαρμακίδη, τον οποίον επέβαλαν στην συνέχεια οι Βαυαροί ως πρώτο αρχιεπίσκοπο στο νεοσυσταθέν ελλαδικό κρατίδιο. Η επιβολή τού Φαρμακίδη προσέκρουσε στην έντονη αποδοκιμασία πληθώρας ζηλωτών ιερέων τού κατώτερου κλήρου και μοναχών. Οι ξένοι δυνάστες, που αντικατέστησαν τούς οθωμανούς, φρόντισαν να παραμείνουν οι λεγόμενες “εθνικές γαίες”, δηλαδή η πλειοψηφία τής εγγείου ιδιοκτησίας στην Ελλάδα, στην κατοχή των ιθυνόντων τής εκκλησίας τής ελλάδος. Το αντίστοιχο χάλι στον χρηματιστικό τομέα φαίνεται εξ άλλου σαφέστατα, από την ρύθμιση των ρότσιλντ, να περάσει η πλειοψηφία των μετοχών τής εθνικής τράπεζας επίσης στην ηγεσία τής εκκλησίας τής ελλάδος. Επειδή δεν αρέσκομαι να κάνω αναφορές με μισόλογα, καταγγέλλω απερίφραστα, ότι πρόκειται ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΑΔΙΚΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ, που καταδίκασε βάσει σχεδίου την χώρα σε υπανάπτυξη. Ως μετανάστης επί μισό αιώνα (όχι όμως οικονομικός μετανάστης, αλλά αντισυστημικός ακτιβιστής) είμαι μεν θύμα αυτής τής διαδικασίας, αλλά δεν ελεεινολογώ την κατάστασή μου, διότι έτσι είχα την δυνατότητα συν τής άλλοις να μελετήσω από το πρωτότυπο τεύχη τού “Λογίου Ερμού”, τα οποία υπάρχουν στα τεράστιου εύρους αποθέματα τής κρατικής βιβλιοθήκης τού Βερολίνου, πριν αποκοπώ έντεχνα στα τέλη τής δεκαετίας του ΄80 από την πρόσβαση στα βιβλία της, ώστε να μπορέσω να κατανοήσω καλύτερα την “εκ γενετής αιμορραγία”, που με διέπει.
    Στο σημαντικότατο έργο του “Εξάρτηση και Αναπαραγωγή” (εκδόσεις Θεμέλιο 1977) πραγματεύεται ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς την διαδικασία, η οποία οδήγησε μέσω τής ιδιοποίησης τού εθνικού πλούτου από την εκκλησία τής ελλάδος στην υπανάπτυξη και τον κομματοσκυλισμό. Με την παράθεση και ανάλυση αδιαμφισβήτητων οικονομικών στοιχείων και στατιστικών και χωρίς την παραμικρή εκδήλωση αντικληρικών αιχμών, δεδομένου ότι ο συγγραφέας μπορεί μεν να ανήκει στην αριστερά, αλλά αγνοεί πλήρως τα εκκλησιαστικά ζητήματα τού τόπου, τεκμηριώνει τον τρόπο, που η κατάτμηση τού σχετικά μικρού ποσοστού τής έγγειας ιδιοκτησίας, που πέρασε στα ιδιωτικά νοικοκυριά, δεν ήταν δυνατόν να κατατμηθεί περαιτέρω, λόγω τής μικρής έκτασης που την χαρακτηρίζει (με μέσο όρο περίπου τριάντα στρέμματα ανά παραγωγική μονάδα) στα πλαίσια τής κληροδότησης της στους κληρονόμους των αγροτών, οι οποίοι συνήθως γεννούσαν αρκετά παιδιά. Έτσι μεγάλο μέρος των νέων τής υπαίθρου ήσαν υποχρεωμένοι να μεταναστεύσουν στις πόλεις, στα πλαίσια μιας ανισόρροπα διογκούμενης αστυφιλίας. Η περιορισμένες όμως δυνατότητες απασχόλησης, λόγω τής οικονομικής υπανάπτυξης των πόλεων, οδηγούσε (και εξακολουθεί να οδηγεί) την αποστολή των νέων τής υπαίθρου στα πληρώματα τού εμπορικού στόλου δευτερευόντως και κυρίως μέσω τού τοπικού κομματάρχη στους κομματικούς αγάδες των πόλεων, με την τοποθέτησή τους τους μέσω γλυψίματος στον κρατικό μηχανισμό. Με την εμπορεία των συνειδήσεων διογκώθηκε στην πορεία ένα άκρως αναποτελεσματικό δημοσιουπαλληλικό κατεστημένο αργόμισθων εχθρών τού μέσου πολίτη, σώματα ασφαλείας με φασιστική νοοτροπία και πρακτική, πληθώρα ταξιτζήδων με εισόδημα τής πλάκας, ως αναγκαίο συμπλήρωμα ενός συστήματος δημοσίων συγκοινωνιών, που εάν σε μια άλλη τριτοκοσμική χώρα μεταφέροντο βόδια με αυτό, αυτά θα κατέβαιναν εκουσίως και άρον άρον στην επόμενη στάση. Κατά την δεκαετία τού '60 οι εσωτερικοί μετανάστες στράφηκαν προς τις μεραρχίες των οικοδόμων, στα πλαίσια τού καραμανλικού “οικονομικού θαύματος”, που μετέτρεψαν τις πόλεις σε καλκούτες από μπετόν, ενώ ταυτοχρόνως ξεκίνησε και η “άνθιση” τού τουρισμού. Πρόκειται για το άλλο ανέκδοτο, με το οποίο θα ασχοληθώ προσεχώς με άλλο κείμενο.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συνέχεια προηγούμενου...

    Στοιχειώδης αρχή τής πολιτικής οικονομίας είναι, ότι η λεγόμενη “πρωταρχική συσσώρευση”, δηλαδή η συγκέντρωση των πόρων για την θεμελίωση βαριάς βιομηχανίας, στηρίζεται στην μεταφορά αδρών πόρων από την αγροτική οικονομία στην μεταποίηση. Όταν κλειδωθεί η αγροτική οικονομία με υποκαλλιέργεια, ή με ασύμφορη αξιοποίηση τής γης, που κατατμημένη σε μικρές ιδιοκτησίες καθίσταται αδύνατη η αποτελεσματική εκμηχάνησή της, τότε το υπερπροϊόν τού αγροτικού χώρου, δηλαδή το ποσόν τής αγροτικής παραγωγής, που δεν είναι αναγκαίο να καταναλώνουν οι αγρότες, είναι πολύ μικρό και δεν επαρκεί για να ξεκινήσει διαδικασία ουσιαστικής εκβιομηχάνισης. Πρώτο θύμα αυτής τής διαδικασίας ήσαν οι αγρότες, που ήσαν μόνιμα χρεωμένοι στην αγροτική τράπεζα, περιμένοντας τον εκάστοτε “σωτήρα”, που θα “χάριζε” τα αγροτικά χρέη, για να τού δώσουν στην συνέχεια τα ψηφαλάκια, ώστε να διαιωνίζεται η κακομοιριά. Ότι ήταν η δουλειά σημαδεμένη από χέρι, διαφαίνεται γλαφυρά και από μια αναφορά τού Νίκου Σβορώνου στην “Ελληνική Τραγωδία”. Η γερμανική κυβέρνηση παραχώρησε μια υψικάμινο ως πολεμική αποζημίωση στην Ελλάδα. Τότε η ελλαδική κυβέρνηση φρόντισε να την εκποιήσει εγκαίρως ως παλιοσίδερα στο Αμβούργο.
    Ο Τσουκαλάς θα αμφισβητήσει, ότι η υπερπληθώρα πτυχιούχων, με την εναπόκτηση πτυχίων χωρίς αντίκρυσμα ουσιαστικών γνώσεων και την παραμικρή προοπτική απασχόλησης, που διογκώθηκε στην πορεία τού χρόνου, ανάγεται στην υποτιθέμενη “φιλομάθεια τής φυλής”. Πρόκειται σαφέστατα περί τού φαινομένου τής “ανάπτυξης τής υπανάπτυξης”.
    Ο σημαντικός ψυχολόγος Καρλ Γκούσταβ Γιουνγκ αναλύει στα έργα του το φαινόμενο που ονόμασε „Idividuationsprozess“. Πρόκειται για την διαδικασία τής ωρίμανσης μιας αυτόνομης συνειδήσεως, πέρα από τα όρια των όποιων χειραγωγήσεων. Είναι η παραίνεση τού Νίτσε “γίνε ο εαυτός σου”. Δυστυχώς, η άλλη φυλή στην Ελλάδα, οι ατλάντιοι, με επικεφαλής το χθόνιο ιερατείο φρόντισε να υποβάλλει τούς Έλληνες σε διαρκή αλλοτρίωση. Ο Σωκράτης καταγγέλθηκε από το ιερατείο των Δελφών. Αυτοί δεν ήσαν σιονιστές, γεφυραίοι, πωλητές περουκών για μερμήγκια, ούτε πωλούσαν κινητά τηλέφωνα σε ελέφαντες. Δεν ήσαν επήληθες Ήσαν πολύ γερά προσδεδεμένοι στον ζωτικό χώρο των Ελλήνων από πολλούς αιώνες προηγουμένως. ¨Ένα πολύ γερό κτύπημα στον Ελληνισμό δόθηκε από το γυναικείο ιερατείο τής αρτέμιδος ορθίας, που κυριαρχούσε στην σπάρτη. Με τον Πελοποννησιακό πόλεμο τσεκουρώθηκε η πόλις τού φωτός Αθήναι, ως κέντρον τής Ολύμπιας Λατρείας, η οποία ήταν όμως εσωτερικά βαθύτατα διασπασμένη σε Έλληνες και λακωνίζοντες και μηδίζοντες. Το “πας μη Έλλην βάρβαρος” δεν καλύπτει τον πάσα ελληνόφωνο τής εποχής. (Επειδή πρόσφατα έλαβε χώρα κάποιος διάλογος στα σχόλια σχετικά με τον ρόλο των γυναικών, εν παρόδω αναφέρω, ότι ο χειρότερος τύπος γυναίκας είναι οι επί τελετουργικής βάσεως ευνουχισμένοι άρρενες. Οι ιερείς τής εκάτης, τής κυβέλης και τής ίσιδος. Τα αυγά με τα οποία είναι γεμάτο το άγαλμα τής ίσιδος στο μουσείο τής Περγάμου, συμβολίζουν τούς κομμένους όρχεις των ιερέων της). Στην συνέχεια ακολούθησαν τα στίφη των ρωμαίων και των λοιπών εισβολέων, που απολήγουν στους σημερινούς λοάτκι, που παριστάνουν τούς κυβερνητικούς, τούς δικαστικούς, τούς πολιτισμικούς και τούς οικονομικούς ολιγάρχες, βιαστές τού τόπου. Αυτό που ξεχνούν οι εν λόγω ξεφτίλες είναι, ότι κάποιοι προγονοί μας φρόντισαν να προσαρμόσουν στο αιδοίο τής Ελληνίδος Γης, που μονίμως βιάζεται, μια μικρή λεπίδα, ως μικροσκοπική λαιμητόμο. Αυτός ο μηχανισμός είναι οι ρίζες μιας νέας αποφασισμένης πνευματικής ηγεσίας τού τόπου, που βρίσκεται υπό διαμόρφωση. Σε αυτήν δεν ανήκουν όσοι αρέσκονται να χαϊδεύουν τα ώτα για να γίνονται αρεστοί. Ούτε αυτοί που επαίρονται, εξαπολύοντας βρισίδια ενάντια στο κατεστημένο, για να εκτονώνονται οι απεγνωσμένοι. Πρόκειται για ένα βρέφος, που ξεκίνησε όμως ήδη να έρπη, για να σταθεί σύντομα στα πόδια του. “Με τον σουγιά στο κόκαλο, με το λουρί στο σβέρκο, πάνω στην πέτρα την σκληρή τα νύχια τους ακονίζουν”. Με μια λέξη: Επανελλήνιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κωστα Ταυρε το σαιτ ολο και καλυτερευει!Ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή