Διόδοτος ο Ερυθραίος (4ος αι. π.Χ.): Ένας από τους συντάκτες των Εφημερίδων του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Θέματα:
Ειδήσεις, Σχολιασμός Επικαιρότητας, Αναλύσεις, Φιλοσοφικά, Πολιτικά, Ιστορικά, Εθνικά, Διεθνή και Ταξιδιωτικά Θέματα, Χιούμορ, Συνωμοσίες, Βιβλίο, Μουσική.
Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας. Έρρωσθε και ευδαιμονείτε εν παντί !
Εκτιμώ, ότι ενώ δεν είμαστε έτοιμοι για την διεξαγωγή μιας επανάστασης, έχουν ωριμάσει πλήρως οι συνθήκες, για να δομήσουμε τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την διεξεγωγή μιάς επανάστασης. Αυτές θεωρώ ότι είναι οι κάτωθι τρεις: 1. Συγκρότηση ενός αποφασισμένου πυρήνα με ικανά μέλη, που θα θέσει συγκεκριμένα σε δημόσια ζύμωση αυτήν την αναγκαιότητα. Η λειτουργία αυτού τού πυρήνα οφείλει να στηρίζεται στην δύναμη των ιδεών και όχι σε συγκεντρωτικά μοντέλα. Η ιστορική εμπειρία έχει καταδείξει, ότι οι ιδέες, που είναι μέσω φιλόπονης και συστηματικής μελέτης δομημένες, από πρόσωπα ή πρωτοβουλίες, που διαθέτουν αξιόλογες εμπειρίες από την συμμετοχή τους σε διάφορα κοινωνικά και πατριωτικού προσανατολισμού κινήματα και από συστηματική συμμετοχή στον δημόσιο διάλογο, όταν διέπονται από ενδελεχή γνώση των καταστάσεων, ρεαλισμό και ενισχυμένο αισθητήριο, μπορούν να αποτελέσουν οράματα, τα οποία κατισχύουν από την ίδια δυναμική τους, χωρίς να έχουν ανάγκη προώθησης μέσω διοικητικού τύπου επιβολής. Τα μηχανάκια τής πλειοψηφίας δεν είναι πάντοτε σε θέση να καθορίσουν τι ανταποκρίνεται στην αλήθεια και τι όχι. Ούτε και ποιες επιλογές διέπονται από σωφροσύνη και είναι πρακτικά σκόπιμες. Τα μέλη ενός τέτοιου πυρήνα είναι αναγκαίο να συνδέονται μεταξύ τους από ισχυρούς προσωπικούς δεσμούς, που διέπονται από αμοιβαίο σεβασμό, εμπιστοσύνη και αγάπη, που έχει δοκιμαστεί σε μια πορεία περισσότερων ετών. 2. Η εκπόνηση μιας γενικής επαναστατικής θεωρίας, βάσει τής οποίας θα προκύψει ένα συγκεκριμένο επαναστατικό πρόγραμμα, που θα καθορίζει στρατηγικού και τακτικού χαρακτήρα στοχεύσεις . Μια τέτοια επαναστατική θεωρία πρέπει να αποτελεί ερμηνευτικό μοντέλο, το οποίον να εδράζεται επί επεξεργασμένης φιλοσοφικής βάσεως, με έμφαση στην οντολογία, ώστε να τύχουν χειρισμού τα θεμελιώδη υπαρξιακά ζητήματα. Επί πλέον, βάσει τού εκπονηθέντος φιλοσοφικού οργάνου είναι αναγκαίο να δοθεί ερμηνεία στον γενικό ιστορικό άξονα, η οποία να καταλήγει σε συγκεκριμένη μέθοδο πραγματείας των βασικών ιστορικών γεγονότων, η οποία δεν μπορεί να είναι άλλη από την “Συνωμοτική Θεώρηση τής Ιστορίας”. Αυτή οφείλει να αποκαθαρίζει τις κύριες αντιλήψεις, που έχουν προκύψει μέχρι σήμερα από ανάλογου τύπου προσεγγίσεις από τυχάρπαστα και εσφαλμένα συμπεράσματα, καθώς και να ενσωματώνει λειτουργικά τίς σώφρονες διαπιστώσεις και συμπεράσματα τού παρελθόντος. Επί πλέον, αυτή η θεωρία οφείλει πρώτιστα στην συνέχεια να ενσωματώσει στις ερμηνείες και προτάσεις της τις σύγχρονες επιστημονικές επιγνώσεις, όσον αφορά τις συνέπειές τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι. Βεβαίως, μόνον όσο αφορά τις βασικές και κύριες πλευρές των σύγχρονων επιστημονικών επιγνώσεων, δεδομένου, ότι ένας επίδοξος επαναστάτης δεν είναι δυνατόν, στα πλαίσια τής προώθησης των επιδιώξεών του, να αποκτήσει τεχνογνωσία φυσικού επιστήμονα. Πλην όμως, πχ. χωρίς βασικές γνώσεις σχετικά με τον τρόπο που λειτουργούν τα πεδία πληροφορίας, καθώς και σχετικά με την σύσταση τής πληροφορίας, δεν θα μπορέσει αυτός να χειριστεί αποτελεσματικά την διαμόρφωση και την διάδοση μηνυμάτων. Δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί ριζική αλλαγή τού περιβάλλοντος κόσμου, χωρίς συγκεκριμένη γνώση των φυσικών δομών που τον διαμορφώνουν, συμπεριλαμβανομένων ακόμη και των πλέον σύγχρονων αποτελεσμάτων των επιστημονικών ερευνών.
Βάσει τού εκπονηθέντος αναλυτικού οργάνου είναι αναγκαίο να ακολουθήσει η συγκεκριμένη ανάλυση τού κοινωνικού χώρου, που καλείται να επιτελεσθεί η επανάσταση. Αφού προηγηθεί κριτική τού ισχύοντος κοινωνικού συστήματος σε βάθος, και αφού αποτιμηθεί ο ρόλος, η λειτουργία και οι συνέπειες των δομών και θεσμών που επικρατούν και αφού ακόμη αναλυθεί η συγκρότηση, ο ρόλος και η νοοτροπία των κοινωνικών δυνάμεων, πρέπει να διαμορφωθούν στόχοι για τον νέο προσδιορισμό τους, σε πλαίσια αναδόμησης τού όλου οικονομικού γίγνεσθαι, τής ενεργειακής πρακτικής, τής χωροταξικής συγκρότησης, τής παιδείας και των μηχανισμών περίθαλψης και πρόληψης τής δημόσιας υγείας. Οι Μαρξ – Έγκελς, παρότι καθοδηγούνταν από αντικοινωνικές και αντιλαϊκές δυνάμεις, κατόρθωσαν, η θεωρία τους να επηρεάσει εκατομμύρια οπαδών και να συμμετέχει αυτή στην πορεία διαμόρφωσης τής εξέλιξης σημαντικού μέρους τής ανθρωπότητας. Παρόλο που η θεωρία τους ήταν πλήρως εσφαλμένη, τόσο σε φιλοσοφικό, όσο σε οικονομικό, όσο σε κοινωνικό, όσο και σε πολιτικό επίπεδο, είχε τεράστια επιρροή στην πορεία ενός και πλέον αιώνα (άσχετα εάν σήμερα έχει απαξιωθεί πλήρως) διότι ήταν με σαφήνεια και άκρως αναλυτικό τρόπο διατυπωμένη και εδραζόταν στην φιλοσοφία. Η ιστορική εμπειρία έχει καταδείξει, ότι οι κοινές αντιλήψεις που κυριαρχούν εδώ και χιλιετίες στις κάθε μορφής κοινωνίες, καθορίζονται σε συντριπτικό ποσοστό από το ιδεοληπτικό οπλοστάσιο, που προωθούν οι φιλόσοφοι και τα θρησκόληπτα ιερατεία, που ελέγχονται από την καμπάλ. Η αντίληψη περί φιλελευθερισμού πχ., η οποία κυριάρχησε στην Ευρώπη επί αιώνες, ανάγεται στην φιλοσοφική δράση των λεγόμενων “Διαφωτιστών”, με ιδιαίτερη έμφαση στο βιβλίο τού Ζαν Ζακ Ρουσσώ “Το κοινωνικό Συμβόλαιο, με το οποίο καθιερώθηκε η έννοια τού “χειραφετημένου πολίτη”. Μια νέα πραγματικά και όχι κατ' επίφαση, ως υποχείριο σκοτεινών κύκλων, επαναστατική θεωρία δεν επιτρέπεται να αναπαράγει υλιστικού τύπου αρλούμπες, όπως ο λεγόμενος “διαλεκτικός υλισμός”, ούτε να υποτάσσεται σε θρησκοληπτικά σύνδρομα apri ori ενοχών έναντι τού Θείου και υποταγής στην κοσμική εξουσία, αλλά να στηρίζεται στην Φωτεινή Διδασκαλία των Σοφών τής Ελληνικής Γραμματείας και των Μυστικών Πατέρων τής Ορθοδόξου εκκλησίας. Οι σύγχρονες επιστημονικές ανακαλύψεις προσφέρουν πλέον μια γεφύρωση μεταξύ τής ρεαλιστικής θεώρησης τής φύσεως και τής αγνής υπερβατικής θεώρησης τού κόσμου. Η νέα επιστημονική μεταφυσική, η οποία τεκμηριώνει την πρωτοκαθεδρία τής συνείδησης στην δημιουργία και την διαμόρφωση των πάντων, τεκμηριώνει την ρήση τού Αγίου Μαξίμου τού Ομολογητού “Τα πάντα λόγου συνέχονται”. Κατά συνέπεια η επαναστατική δραστηριότητα των ανθρώπων καλείται να πραγματώσει στην πράξη το περιεχόμενο τού Μυστηρίου τού Χρίσματος, με το οποίον ο Άνθρωπος χρίεται Βασιλεύς τής Κτίσεως, με επιταγή να νοηματοδοτήσει τον σύνολο κόσμο. Επί πλέον αρμόζει να εξάρεται η προοπτική, ότι η επαναστατική διαδικασία δεν εξαντλείται στην εξέγερση για την κατάληψη τής εξουσίας. Πολλά προηγούνται αυτής, αλλά ακ΄πομη περισσότερα έπονται. Δεν ωφελεί από μόνη της μια ρηξικέλευθη πολιτειακή ανατροπή, εάν δεν μετουσιωθεί ριζικά η συνείδηση των πολιτών. Ελλείψει μιας ουσιαστικής μεταστροφής στην σφαίρα τής συνείδησης, γρήγορα θα επακολουθήσει η ανασύσταση του παλιού status quo. Γι αυτό απαιτείται μια πορεία ανάπτυξης κινηματικών διαδικασιών, τόσο πριν, όσο και μετά την εξουσιαστική ανατροπή, διότι το κατεστημένο είναι αγκυρωμένο κυρίως μέσα μας.
3. Βασικότατο στοιχείο για την επιτυχή έκβαση μιας επανάστασης είναι η δρομολόγηση κινηματικών διαδικασιών. Κάτω από αυτήν την ορολογία δεν εννοείται κυρίως η στενή προώθηση ενός εκπονηθέντος επαναστατικού προγράμματος, με ταυτόχρονη συνεχή προβολή τού επαναστατικού επιτελείου, όπως πολύ εσφαλμένα συνέβη πολλαχόθεν στο παρελθόν. Αρμόζει να κατανοηθεί, ότι η επανάσταση δεν μπορεί να αποτελεί ΕΡΓΟ ΕΝΟΣ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΒΑΣΗ. Και έχει μοιραίες συνέπειες, εάν το οποιοδήποτε επιτελείο προσπαθήσει να οικειοποιηθεί, ή να υποκαταστήσει το κοινωνικό υποκείμενο. Η αποστολή τού επιτελείου είναι να προβεί σε αναλύσεις τής πραγματικότητος σε βάθος, που θα συμβάλουν να αναπτυχθεί η συνειδητότα τής κοινωνίας στην βάση τής πειθούς, να ζυμώσει στον δημόσιο διάλογο ένα επαναστατικό πρόγραμμα ανατροπής τού κατεστημένου και οικοδόμησης τού τρόπου οργάνωσης μιας υγιούς κοινωνίας, να διαμορφώσει τούς πάγιους στόχους στην σφαίρα τής στρατηγικής και να προωθήσει την τακτική εξειδίκευση των γενικών στοχεύσεων, ανταποκρινόμενο στην αρχή τής επιβολής ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΗΓΕΜΟΝΙΑΣ, σεβόμενο την εκούσια επιλογή των πολιτών, μέσω τής ιδεολογικής κατίσχυσης επιχειρημάτων. Επί πλέον, καλείται να διαμορφώσει και να δραστηριοποιήσει ένα πλέγμα κοινωνικών ακτιβιστών, που βρίσκονται κάτω από την οργανωμένη επιρροή του, το οποίο θα διαχυθεί σε ένα ευρύ σύνολο πρωτοβουλιών τής κοινωνικής βάσης, ΣΕΒΟΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ, που θα κινητοποιηθούν στην προώθηση βασικών αιτημάτων. Με γνώμονα την ανάταξη των πολιτών σε ενεργά υποκείμενα, και όχι σε ενεργούμενα δίποδα κάποιου οργανωμένου κατεστημένου, αφ΄ ενός μέσω τής προώθησης καυτών ζητημάτων και αφ' ετέρου προωθώντας την διαδικασία τής κοινωνικής αφύπνισης, θα καταξιώσει μεν την δράση του στην συνείδηση των πολιτών, αλλά ταυτοχρόνως θα καταργήσει την άνωθεν συστημική χειραγώγηση των ανθρώπων, συμβάλλοντας αποφασιστικά στην συγκρότηση μιας κοινωνίας, αποτελούμενης από ευαισθητοποιημένους, ενεργούς, αυτόβουλους, υπεύθυνους, αλληλέγγυους και θαρραλέους πολίτες, που στηριζόμενοι περισσότερο στο “εμείς” και λιγότερο στο “εγώ”, θα αποτελέσουν την στέρεη, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΑΡΚΗ ΒΑΣΗ, χωρίς τζοπμπαναραίους και τσελιγκάδες υποταγμένων οπαδών, για μια νέα πορεία. Η δυνατότητες δικτύωσης, που προσφέρει σήμερα το διαδίκτυο και η αξιοποίησή τους από πληθώρα ψηφιακών μαχητών, καθώς και οι κινητοποιήσεις των πολιτών στούς δρόμους και τις πλατείες για την προώθηση σημαντικών εθνικών ζητούμενων, όπως το Μακεδονικό και κοινωνικών ζητούμενων, όπως η καμπάνια ενάντια ενέσιμα δηλητήρια, σε συνδυασμό με την νικηφόρα επέλαση της Συμμαχίας των Αντιδυνάμεων ενάντια στην καμπάλ, διαμορφώνουν ένα άκρως ευνοϊκό πλαίσιο για την διαμόρφωση και την ανάπτυξη μιας νικηφόρας επαναστατικής πορείας. Ο Χριστούλης, που μάς παρακολουθεί από ψηλά , είμαι βέβαιος, ότι λέει: “Άντε παιδιά προχωρήστε, προσδοκώντας Ανάσταση νεκρών και παθητικοποιημένων αδελφών σας και Ζωή τού μέλλοντος, πέρα από τα σημερινά ελεεινά όρια και Εγώ θα βρίσκομαι στο πλευρό σας”.
Εάν γνωρίζουμε τον εχθρό δεν μένει παρά να μάθουμε πόση απόσταση έχουμε να διανύσουμε μέχρι τον στόχο και απλά ..Να το κάνουμε!!!
Η απόσταση αυτή είναι ο προσωπικός αγώνας του καθενός από εμάς που αγωνίζεται με ανδρεία και φιλότιμο εναντίων των ορατών και αοράτων εχθρών της πίστεως και της Πατρίδος ημών με ότι μέσον διαθέτει ο καθένας.
Αγαπητέ Ι.Κ., σε ευχαριστώ θερμά για την τοποθέτησή σου στα σχόλιά μου. Θα μού επιτρέψεις όμως να μην συμφωνήσω με το πνεύμα των σχολίων σου. Μελετώντας επί πλέον και τα σχόλιά σου στην ανάρτηση τού ΗΛΙΑ με προσοχή, απόκτησα την εντύπωση, ότι διαπνέεσαι μεν από βαθιά Πίστη, που είναι η βασικότερη προϋπόθεση, για να επιτευχθούν ουσιαστικές αλλαγές στην κατεύθυνση τής σωτηρίας, διότι χωρίς μετάνοια, δηλαδή μεταστροφή τού νοός και εμμένοντας στην αμαρτία, είναι αδύνατον να αλλάξει ουσιαστικά οτιδήποτε. Ο όρος νους, δεν αφορά μόνον την νόηση, αλλά συμπεριλαμβάνει όλη την πνευματική συγκρότηση τού ανθρώπου, συμπεριλαμβανομένων και των συναισθηματικών λειτουργιών, δεδομένου, ότι η μετάνοια οδηγεί πρώτιστα στην φιλευσπλαχνία, η οποία καταργεί βαθμηδόν την φιλαυτία. Πλην όμως, η εντύπωση που αποκομίζω, είναι ότι θεωρείς την σωτηρία ατομικό γεγονός, η οποία επιτυγχάνεται αποκλειστικά μέσω ατομικών παρεμβάσεων. Ο Απόστολος Παύλος διακήρυξε,ότι, “Όσοι εν Χριστώ εβαπτίσθητε, Χριστόν ενεδύσασθο” και “Ας απολέσω εγώ την ψυχή μου, εάν είναι να κερδίσει την δική του ο αδελφός μου”. Αυτή η βαθύτατη ανιδιοτέλεια άνευ όρων, που διακήρυξε ο Απόστολος, συνιστά μια βασική συνέπεια τής μετάνοιας. Ο Χριστός ίδρυσε την εκκλησία ΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΚΗ ΣΥΝΑΞΗ, τονίζοντας: “Όταν συνάγεσθε εις το όνομά μου, βρίσκομαι και Εγώ μεταξύ υμών”. Επί πλέον, πριν την κορύφωση τής Θείας Λειτουργίας, απαγγέλλεται το “ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΣ”, αποκαλύπτοντας, ότι η σωτηρία δεν συνιστά ατομική διαδικασία, αλλά συλλογικό γεγονός. Η Κοινωνία με το Θείον δεν μπορεί να συμβεί ατομικά, αλλά μόνον μαζί με άλλους. Γι αυτό δεν επιτρέπεται ένας ιερέας να κάνει Θεία Λειτουργία, χωρίς την συμμετοχή τουλάχιστον ενός πιστού. Δεν είναι δυνατόν να γίνει Κατάλυσις, εάν στην διαδικασία έχει συμμετάσχει μόνον ένα πρόσωπο. Την αντίληψη περί ατομικής σωτηρίας προώθησε ο Μαρτίνος Λούθηρος και αυτή συνιστά προτεσταντικό δόγμα, βάσει τής εξατομικευμένης αντίληψης, που προώθησαν οι φιλόσοφοι τής δύσεως, κύρια αυτοί τής Αναγέννησης, πρωτοστατούντος του Ρουσσώ, όπως ανάφερα σε προηγούμενο σχόλιό μου. Τουναντίον στον Ελληνικό χώρο θριάμβευσε το Κοινοτικό Πνεύμα.(Όπως αναφέρεται σε κάποιο άσμα, “των Ελλήνων οι κοινότητες, φτιάχνουν νέο γαλαξία). Γι αυτό τόνισε ο Ηράκλειτος, “ΞΥΝΟΣ ΟΥΝ Ο ΛΟΓΟΣ, ΕΚΑΣΤΟΣ ΠΟΙΕΙΤΑΙ ΩΣ ΙΔΙΑΝ ΕΧΟΥΣΙΝ ΦΡΟΝΗΣΙΝ” και “ΕΑΝ ΜΕΝ ΚΟΙΝΩΝΗΣΩΜΕΝ ΑΛΗΘΕΥΟΜΕΝ, ΕΑΝ ΔΕ ΙΔΙΩΤΕΥΣΩΜΕΝ ΨΕΥΔΟΜΕΘΑ”. Ορθός είναι ο εντοπισμός, ότι χωρίς μεταστροφή ενός εκάστου, δεν είναι δυνατόν να επέλθει συλλογική μεταστροφή. Πλην όμως, η επανάσταση αποτελεί κοινωνική πρόκληση και καθήκον, άρα ξεπερνά την ατομική σφαίρα και το ατομικό περίβλημα ενός εκάστου. Άρα προϋποθέτει συλλογική προσπάθεια, οργάνωση, συντονισμό πληθώρας ανθρώπων, συμφωνία κοινών στοχεύσεων και προώθησή τους από κοινού. Οι ειδικές δυνάμεις στις οποίες υπηρέτησες, εκ προοιμίου λόγω τής αποστολής τους, σάς γαλούχησαν ορθώς με την ιδέα τού ατομικού ηρωισμού. Διότι ένας μεμονωμένος κομάντος καταστροφέας, καλείται να εξοντώσει μια ολόκληρη εχθρική ύλη. Πλην όμως, ο σχεδιασμός τέτοιων επιχειρήσεων γίνεται συχνά από κάποιο επιτελείο και προϋποθέτει την συμμετοχή επί πλέον κάποιων σκαπανέων. Εν αντιθέσει, σε ένα άρμα πυροβολικού, άλλος στοχεύει, άλλος γεμίζει με βλήματα, άλλος πυροδοτεί και άλλος χειρίζεται το πολυβόλο στον πυργίσκο. Στον στρατό των Σπαρτιατών ίσχυε η εντολή, “Υπεραμύνεσθε των Ενομοταρχών!”. Υπεραμύνεσθε και όχι να υπεραμύνεσαι. Οπωσδήποτε η προσωπική παλληκαριά, το θάρρος και το σθένος, αποτελούν πολύ σημαντικές προϋποθέσεις για οτιδήποτε. Διότι ο άνθρωπος περπατάει με τα δυο πόδια, άρα οφείλει να στέκει ορθός. Όμως ο γέρος διδάσκοντας την αντοχή στα παιδιά του, πήρε μια δέσμη κλαριών και όχι ένα μεμονωμένο.
ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΜΠΟΜΠΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ // ΧΘΕΣ Η ΑΓΓΛΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ (ΦΙΛΕΛΗΝΑΣ ΤΖΟΝΣΟΝ) ΤΡΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ (5/9) ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΜΕ ΝΟΜΟ ΟΤΙ ΤΑ ΕΒΡΑΗΚΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΙΤΕ ΑΦΗΣΑΝ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΓΓΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ // ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ 1-9-22 ΑΡΧΙΣΕ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΩΝ ΕΒΡΑΗΚΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ // ΤΩΡΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΚΑΤΟ-ΕΒΡΑΙΟΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΛΥΣΑΞΑΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΤΖΟΝΣΟΝ //
Θα επρεπε ομως με νομο ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ. Διοτι τωρα οι αποζημιωσεις πληρωνοντε απο την φορολογια των Αγγλων
ΠΆΝΤΑ.....ΑΞΕΣΟΥΑΡ......ΚΑΙ ......ΠΑΜΕ ΒΌΛΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτιμώ, ότι ενώ δεν είμαστε έτοιμοι για την διεξαγωγή μιας επανάστασης, έχουν ωριμάσει πλήρως οι συνθήκες, για να δομήσουμε τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την διεξεγωγή μιάς επανάστασης. Αυτές θεωρώ ότι είναι οι κάτωθι τρεις:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Συγκρότηση ενός αποφασισμένου πυρήνα με ικανά μέλη, που θα θέσει συγκεκριμένα σε δημόσια ζύμωση αυτήν την αναγκαιότητα. Η λειτουργία αυτού τού πυρήνα οφείλει να στηρίζεται στην δύναμη των ιδεών και όχι σε συγκεντρωτικά μοντέλα. Η ιστορική εμπειρία έχει καταδείξει, ότι οι ιδέες, που είναι μέσω φιλόπονης και συστηματικής μελέτης δομημένες, από πρόσωπα ή πρωτοβουλίες, που διαθέτουν αξιόλογες εμπειρίες από την συμμετοχή τους σε διάφορα κοινωνικά και πατριωτικού προσανατολισμού κινήματα και από συστηματική συμμετοχή στον δημόσιο διάλογο, όταν διέπονται από ενδελεχή γνώση των καταστάσεων, ρεαλισμό και ενισχυμένο αισθητήριο, μπορούν να αποτελέσουν οράματα, τα οποία κατισχύουν από την ίδια δυναμική τους, χωρίς να έχουν ανάγκη προώθησης μέσω διοικητικού τύπου επιβολής. Τα μηχανάκια τής πλειοψηφίας δεν είναι πάντοτε σε θέση να καθορίσουν τι ανταποκρίνεται στην αλήθεια και τι όχι. Ούτε και ποιες επιλογές διέπονται από σωφροσύνη και είναι πρακτικά σκόπιμες. Τα μέλη ενός τέτοιου πυρήνα είναι αναγκαίο να συνδέονται μεταξύ τους από ισχυρούς προσωπικούς δεσμούς, που διέπονται από αμοιβαίο σεβασμό, εμπιστοσύνη και αγάπη, που έχει δοκιμαστεί σε μια πορεία περισσότερων ετών.
2. Η εκπόνηση μιας γενικής επαναστατικής θεωρίας, βάσει τής οποίας θα προκύψει ένα συγκεκριμένο επαναστατικό πρόγραμμα, που θα καθορίζει στρατηγικού και τακτικού χαρακτήρα στοχεύσεις . Μια τέτοια επαναστατική θεωρία πρέπει να αποτελεί ερμηνευτικό μοντέλο, το οποίον να εδράζεται επί επεξεργασμένης φιλοσοφικής βάσεως, με έμφαση στην οντολογία, ώστε να τύχουν χειρισμού τα θεμελιώδη υπαρξιακά ζητήματα. Επί πλέον, βάσει τού εκπονηθέντος φιλοσοφικού οργάνου είναι αναγκαίο να δοθεί ερμηνεία στον γενικό ιστορικό άξονα, η οποία να καταλήγει σε συγκεκριμένη μέθοδο πραγματείας των βασικών ιστορικών γεγονότων, η οποία δεν μπορεί να είναι άλλη από την “Συνωμοτική Θεώρηση τής Ιστορίας”. Αυτή οφείλει να αποκαθαρίζει τις κύριες αντιλήψεις, που έχουν προκύψει μέχρι σήμερα από ανάλογου τύπου προσεγγίσεις από τυχάρπαστα και εσφαλμένα συμπεράσματα, καθώς και να ενσωματώνει λειτουργικά τίς σώφρονες διαπιστώσεις και συμπεράσματα τού παρελθόντος.
Επί πλέον, αυτή η θεωρία οφείλει πρώτιστα στην συνέχεια να ενσωματώσει στις ερμηνείες και προτάσεις της τις σύγχρονες επιστημονικές επιγνώσεις, όσον αφορά τις συνέπειές τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι. Βεβαίως, μόνον όσο αφορά τις βασικές και κύριες πλευρές των σύγχρονων επιστημονικών επιγνώσεων, δεδομένου, ότι ένας επίδοξος επαναστάτης δεν είναι δυνατόν, στα πλαίσια τής προώθησης των επιδιώξεών του, να αποκτήσει τεχνογνωσία φυσικού επιστήμονα. Πλην όμως, πχ. χωρίς βασικές γνώσεις σχετικά με τον τρόπο που λειτουργούν τα πεδία πληροφορίας, καθώς και σχετικά με την σύσταση τής πληροφορίας, δεν θα μπορέσει αυτός να χειριστεί αποτελεσματικά την διαμόρφωση και την διάδοση μηνυμάτων. Δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί ριζική αλλαγή τού περιβάλλοντος κόσμου, χωρίς συγκεκριμένη γνώση των φυσικών δομών που τον διαμορφώνουν, συμπεριλαμβανομένων ακόμη και των πλέον σύγχρονων αποτελεσμάτων των επιστημονικών ερευνών.
Συνεχίζεται...
Συνέχεια προηγούμενου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάσει τού εκπονηθέντος αναλυτικού οργάνου είναι αναγκαίο να ακολουθήσει η συγκεκριμένη ανάλυση τού κοινωνικού χώρου, που καλείται να επιτελεσθεί η επανάσταση. Αφού προηγηθεί κριτική τού ισχύοντος κοινωνικού συστήματος σε βάθος, και αφού αποτιμηθεί ο ρόλος, η λειτουργία και οι συνέπειες των δομών και θεσμών που επικρατούν και αφού ακόμη αναλυθεί η συγκρότηση, ο ρόλος και η νοοτροπία των κοινωνικών δυνάμεων, πρέπει να διαμορφωθούν στόχοι για τον νέο προσδιορισμό τους, σε πλαίσια αναδόμησης τού όλου οικονομικού γίγνεσθαι, τής ενεργειακής πρακτικής, τής χωροταξικής συγκρότησης, τής παιδείας και των μηχανισμών περίθαλψης και πρόληψης τής δημόσιας υγείας.
Οι Μαρξ – Έγκελς, παρότι καθοδηγούνταν από αντικοινωνικές και αντιλαϊκές δυνάμεις, κατόρθωσαν, η θεωρία τους να επηρεάσει εκατομμύρια οπαδών και να συμμετέχει αυτή στην πορεία διαμόρφωσης τής εξέλιξης σημαντικού μέρους τής ανθρωπότητας. Παρόλο που η θεωρία τους ήταν πλήρως εσφαλμένη, τόσο σε φιλοσοφικό, όσο σε οικονομικό, όσο σε κοινωνικό, όσο και σε πολιτικό επίπεδο, είχε τεράστια επιρροή στην πορεία ενός και πλέον αιώνα (άσχετα εάν σήμερα έχει απαξιωθεί πλήρως) διότι ήταν με σαφήνεια και άκρως αναλυτικό τρόπο διατυπωμένη και εδραζόταν στην φιλοσοφία. Η ιστορική εμπειρία έχει καταδείξει, ότι οι κοινές αντιλήψεις που κυριαρχούν εδώ και χιλιετίες στις κάθε μορφής κοινωνίες, καθορίζονται σε συντριπτικό ποσοστό από το ιδεοληπτικό οπλοστάσιο, που προωθούν οι φιλόσοφοι και τα θρησκόληπτα ιερατεία, που ελέγχονται από την καμπάλ. Η αντίληψη περί φιλελευθερισμού πχ., η οποία κυριάρχησε στην Ευρώπη επί αιώνες, ανάγεται στην φιλοσοφική δράση των λεγόμενων “Διαφωτιστών”, με ιδιαίτερη έμφαση στο βιβλίο τού Ζαν Ζακ Ρουσσώ “Το κοινωνικό Συμβόλαιο, με το οποίο καθιερώθηκε η έννοια τού “χειραφετημένου πολίτη”. Μια νέα πραγματικά και όχι κατ' επίφαση, ως υποχείριο σκοτεινών κύκλων, επαναστατική θεωρία δεν επιτρέπεται να αναπαράγει υλιστικού τύπου αρλούμπες, όπως ο λεγόμενος “διαλεκτικός υλισμός”, ούτε να υποτάσσεται σε θρησκοληπτικά σύνδρομα apri ori ενοχών έναντι τού Θείου και υποταγής στην κοσμική εξουσία, αλλά να στηρίζεται στην Φωτεινή Διδασκαλία των Σοφών τής Ελληνικής Γραμματείας και των Μυστικών Πατέρων τής Ορθοδόξου εκκλησίας. Οι σύγχρονες επιστημονικές ανακαλύψεις προσφέρουν πλέον μια γεφύρωση μεταξύ τής ρεαλιστικής θεώρησης τής φύσεως και τής αγνής υπερβατικής θεώρησης τού κόσμου. Η νέα επιστημονική μεταφυσική, η οποία τεκμηριώνει την πρωτοκαθεδρία τής συνείδησης στην δημιουργία και την διαμόρφωση των πάντων, τεκμηριώνει την ρήση τού Αγίου Μαξίμου τού Ομολογητού “Τα πάντα λόγου συνέχονται”. Κατά συνέπεια η επαναστατική δραστηριότητα των ανθρώπων καλείται να πραγματώσει στην πράξη το περιεχόμενο τού Μυστηρίου τού Χρίσματος, με το οποίον ο Άνθρωπος χρίεται Βασιλεύς τής Κτίσεως, με επιταγή να νοηματοδοτήσει τον σύνολο κόσμο.
Επί πλέον αρμόζει να εξάρεται η προοπτική, ότι η επαναστατική διαδικασία δεν εξαντλείται στην εξέγερση για την κατάληψη τής εξουσίας. Πολλά προηγούνται αυτής, αλλά ακ΄πομη περισσότερα έπονται. Δεν ωφελεί από μόνη της μια ρηξικέλευθη πολιτειακή ανατροπή, εάν δεν μετουσιωθεί ριζικά η συνείδηση των πολιτών. Ελλείψει μιας ουσιαστικής μεταστροφής στην σφαίρα τής συνείδησης, γρήγορα θα επακολουθήσει η ανασύσταση του παλιού status quo. Γι αυτό απαιτείται μια πορεία ανάπτυξης κινηματικών διαδικασιών, τόσο πριν, όσο και μετά την εξουσιαστική ανατροπή, διότι το κατεστημένο είναι αγκυρωμένο κυρίως μέσα μας.
Συνεχίζεται...
Συνέχεια προηγούμενου...
ΑπάντησηΔιαγραφή3. Βασικότατο στοιχείο για την επιτυχή έκβαση μιας επανάστασης είναι η δρομολόγηση κινηματικών διαδικασιών. Κάτω από αυτήν την ορολογία δεν εννοείται κυρίως η στενή προώθηση ενός εκπονηθέντος επαναστατικού προγράμματος, με ταυτόχρονη συνεχή προβολή τού επαναστατικού επιτελείου, όπως πολύ εσφαλμένα συνέβη πολλαχόθεν στο παρελθόν. Αρμόζει να κατανοηθεί, ότι η επανάσταση δεν μπορεί να αποτελεί ΕΡΓΟ ΕΝΟΣ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΒΑΣΗ. Και έχει μοιραίες συνέπειες, εάν το οποιοδήποτε επιτελείο προσπαθήσει να οικειοποιηθεί, ή να υποκαταστήσει το κοινωνικό υποκείμενο. Η αποστολή τού επιτελείου είναι να προβεί σε αναλύσεις τής πραγματικότητος σε βάθος, που θα συμβάλουν να αναπτυχθεί η συνειδητότα τής κοινωνίας στην βάση τής πειθούς, να ζυμώσει στον δημόσιο διάλογο ένα επαναστατικό πρόγραμμα ανατροπής τού κατεστημένου και οικοδόμησης τού τρόπου οργάνωσης μιας υγιούς κοινωνίας, να διαμορφώσει τούς πάγιους στόχους στην σφαίρα τής στρατηγικής και να προωθήσει την τακτική εξειδίκευση των γενικών στοχεύσεων, ανταποκρινόμενο στην αρχή τής επιβολής ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΗΓΕΜΟΝΙΑΣ, σεβόμενο την εκούσια επιλογή των πολιτών, μέσω τής ιδεολογικής κατίσχυσης επιχειρημάτων.
Επί πλέον, καλείται να διαμορφώσει και να δραστηριοποιήσει ένα πλέγμα κοινωνικών ακτιβιστών, που βρίσκονται κάτω από την οργανωμένη επιρροή του, το οποίο θα διαχυθεί σε ένα ευρύ σύνολο πρωτοβουλιών τής κοινωνικής βάσης, ΣΕΒΟΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ, που θα κινητοποιηθούν στην προώθηση βασικών αιτημάτων. Με γνώμονα την ανάταξη των πολιτών σε ενεργά υποκείμενα, και όχι σε ενεργούμενα δίποδα κάποιου οργανωμένου κατεστημένου, αφ΄ ενός μέσω τής προώθησης καυτών ζητημάτων και αφ' ετέρου προωθώντας την διαδικασία τής κοινωνικής αφύπνισης, θα καταξιώσει μεν την δράση του στην συνείδηση των πολιτών, αλλά ταυτοχρόνως θα καταργήσει την άνωθεν συστημική χειραγώγηση των ανθρώπων, συμβάλλοντας αποφασιστικά στην συγκρότηση μιας κοινωνίας, αποτελούμενης από ευαισθητοποιημένους, ενεργούς, αυτόβουλους, υπεύθυνους, αλληλέγγυους και θαρραλέους πολίτες, που στηριζόμενοι περισσότερο στο “εμείς” και λιγότερο στο “εγώ”, θα αποτελέσουν την στέρεη, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΑΡΚΗ ΒΑΣΗ, χωρίς τζοπμπαναραίους και τσελιγκάδες υποταγμένων οπαδών, για μια νέα πορεία.
Η δυνατότητες δικτύωσης, που προσφέρει σήμερα το διαδίκτυο και η αξιοποίησή τους από πληθώρα ψηφιακών μαχητών, καθώς και οι κινητοποιήσεις των πολιτών στούς δρόμους και τις πλατείες για την προώθηση σημαντικών εθνικών ζητούμενων, όπως το Μακεδονικό και κοινωνικών ζητούμενων, όπως η καμπάνια ενάντια ενέσιμα δηλητήρια, σε συνδυασμό με την νικηφόρα επέλαση της Συμμαχίας των Αντιδυνάμεων ενάντια στην καμπάλ, διαμορφώνουν ένα άκρως ευνοϊκό πλαίσιο για την διαμόρφωση και την ανάπτυξη μιας νικηφόρας επαναστατικής πορείας. Ο Χριστούλης, που μάς παρακολουθεί από ψηλά , είμαι βέβαιος, ότι λέει: “Άντε παιδιά προχωρήστε, προσδοκώντας Ανάσταση νεκρών και παθητικοποιημένων αδελφών σας και Ζωή τού μέλλοντος, πέρα από τα σημερινά ελεεινά όρια και Εγώ θα βρίσκομαι στο πλευρό σας”.
Αγαπητέ botilastopelagos ,
ΔιαγραφήΕάν γνωρίζουμε τον εχθρό δεν μένει παρά να μάθουμε πόση απόσταση έχουμε να διανύσουμε μέχρι τον στόχο και απλά ..Να το κάνουμε!!!
Η απόσταση αυτή είναι ο προσωπικός αγώνας του καθενός από εμάς που αγωνίζεται με ανδρεία και φιλότιμο εναντίων των ορατών και αοράτων εχθρών της πίστεως και της Πατρίδος ημών με ότι μέσον διαθέτει ο καθένας.
Αγαπητέ Ι.Κ., σε ευχαριστώ θερμά για την τοποθέτησή σου στα σχόλιά μου. Θα μού επιτρέψεις όμως να μην συμφωνήσω με το πνεύμα των σχολίων σου. Μελετώντας επί πλέον και τα σχόλιά σου στην ανάρτηση τού ΗΛΙΑ με προσοχή, απόκτησα την εντύπωση, ότι διαπνέεσαι μεν από βαθιά Πίστη, που είναι η βασικότερη προϋπόθεση, για να επιτευχθούν ουσιαστικές αλλαγές στην κατεύθυνση τής σωτηρίας, διότι χωρίς μετάνοια, δηλαδή μεταστροφή τού νοός και εμμένοντας στην αμαρτία, είναι αδύνατον να αλλάξει ουσιαστικά οτιδήποτε. Ο όρος νους, δεν αφορά μόνον την νόηση, αλλά συμπεριλαμβάνει όλη την πνευματική συγκρότηση τού ανθρώπου, συμπεριλαμβανομένων και των συναισθηματικών λειτουργιών, δεδομένου, ότι η μετάνοια οδηγεί πρώτιστα στην φιλευσπλαχνία, η οποία καταργεί βαθμηδόν την φιλαυτία. Πλην όμως, η εντύπωση που αποκομίζω, είναι ότι θεωρείς την σωτηρία ατομικό γεγονός, η οποία επιτυγχάνεται αποκλειστικά μέσω ατομικών παρεμβάσεων. Ο Απόστολος Παύλος διακήρυξε,ότι, “Όσοι εν Χριστώ εβαπτίσθητε, Χριστόν ενεδύσασθο” και “Ας απολέσω εγώ την ψυχή μου, εάν είναι να κερδίσει την δική του ο αδελφός μου”. Αυτή η βαθύτατη ανιδιοτέλεια άνευ όρων, που διακήρυξε ο Απόστολος, συνιστά μια βασική συνέπεια τής μετάνοιας. Ο Χριστός ίδρυσε την εκκλησία ΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΚΗ ΣΥΝΑΞΗ, τονίζοντας: “Όταν συνάγεσθε εις το όνομά μου, βρίσκομαι και Εγώ μεταξύ υμών”. Επί πλέον, πριν την κορύφωση τής Θείας Λειτουργίας, απαγγέλλεται το “ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΣ”, αποκαλύπτοντας, ότι η σωτηρία δεν συνιστά ατομική διαδικασία, αλλά συλλογικό γεγονός. Η Κοινωνία με το Θείον δεν μπορεί να συμβεί ατομικά, αλλά μόνον μαζί με άλλους. Γι αυτό δεν επιτρέπεται ένας ιερέας να κάνει Θεία Λειτουργία, χωρίς την συμμετοχή τουλάχιστον ενός πιστού. Δεν είναι δυνατόν να γίνει Κατάλυσις, εάν στην διαδικασία έχει συμμετάσχει μόνον ένα πρόσωπο. Την αντίληψη περί ατομικής σωτηρίας προώθησε ο Μαρτίνος Λούθηρος και αυτή συνιστά προτεσταντικό δόγμα, βάσει τής εξατομικευμένης αντίληψης, που προώθησαν οι φιλόσοφοι τής δύσεως, κύρια αυτοί τής Αναγέννησης, πρωτοστατούντος του Ρουσσώ, όπως ανάφερα σε προηγούμενο σχόλιό μου. Τουναντίον στον Ελληνικό χώρο θριάμβευσε το Κοινοτικό Πνεύμα.(Όπως αναφέρεται σε κάποιο άσμα, “των Ελλήνων οι κοινότητες, φτιάχνουν νέο γαλαξία). Γι αυτό τόνισε ο Ηράκλειτος, “ΞΥΝΟΣ ΟΥΝ Ο ΛΟΓΟΣ, ΕΚΑΣΤΟΣ ΠΟΙΕΙΤΑΙ ΩΣ ΙΔΙΑΝ ΕΧΟΥΣΙΝ ΦΡΟΝΗΣΙΝ” και “ΕΑΝ ΜΕΝ ΚΟΙΝΩΝΗΣΩΜΕΝ ΑΛΗΘΕΥΟΜΕΝ, ΕΑΝ ΔΕ ΙΔΙΩΤΕΥΣΩΜΕΝ ΨΕΥΔΟΜΕΘΑ”. Ορθός είναι ο εντοπισμός, ότι χωρίς μεταστροφή ενός εκάστου, δεν είναι δυνατόν να επέλθει συλλογική μεταστροφή. Πλην όμως, η επανάσταση αποτελεί κοινωνική πρόκληση και καθήκον, άρα ξεπερνά την ατομική σφαίρα και το ατομικό περίβλημα ενός εκάστου. Άρα προϋποθέτει συλλογική προσπάθεια, οργάνωση, συντονισμό πληθώρας ανθρώπων, συμφωνία κοινών στοχεύσεων και προώθησή τους από κοινού. Οι ειδικές δυνάμεις στις οποίες υπηρέτησες, εκ προοιμίου λόγω τής αποστολής τους, σάς γαλούχησαν ορθώς με την ιδέα τού ατομικού ηρωισμού. Διότι ένας μεμονωμένος κομάντος καταστροφέας, καλείται να εξοντώσει μια ολόκληρη εχθρική ύλη. Πλην όμως, ο σχεδιασμός τέτοιων επιχειρήσεων γίνεται συχνά από κάποιο επιτελείο και προϋποθέτει την συμμετοχή επί πλέον κάποιων σκαπανέων. Εν αντιθέσει, σε ένα άρμα πυροβολικού, άλλος στοχεύει, άλλος γεμίζει με βλήματα, άλλος πυροδοτεί και άλλος χειρίζεται το πολυβόλο στον πυργίσκο. Στον στρατό των Σπαρτιατών ίσχυε η εντολή, “Υπεραμύνεσθε των Ενομοταρχών!”. Υπεραμύνεσθε και όχι να υπεραμύνεσαι. Οπωσδήποτε η προσωπική παλληκαριά, το θάρρος και το σθένος, αποτελούν πολύ σημαντικές προϋποθέσεις για οτιδήποτε. Διότι ο άνθρωπος περπατάει με τα δυο πόδια, άρα οφείλει να στέκει ορθός. Όμως ο γέρος διδάσκοντας την αντοχή στα παιδιά του, πήρε μια δέσμη κλαριών και όχι ένα μεμονωμένο.
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΥΡΗΝΙΚΗ ΜΠΟΜΠΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ //
ΧΘΕΣ Η ΑΓΓΛΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ (ΦΙΛΕΛΗΝΑΣ ΤΖΟΝΣΟΝ) ΤΡΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ (5/9) ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΜΕ ΝΟΜΟ ΟΤΙ ΤΑ ΕΒΡΑΗΚΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΙΤΕ ΑΦΗΣΑΝ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΓΓΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ //
ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ 1-9-22 ΑΡΧΙΣΕ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΩΝ ΕΒΡΑΗΚΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ //
ΤΩΡΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΚΑΤΟ-ΕΒΡΑΙΟΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΛΥΣΑΞΑΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΤΖΟΝΣΟΝ //
Θα επρεπε ομως με νομο ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ. Διοτι τωρα οι αποζημιωσεις πληρωνοντε απο την φορολογια των Αγγλων
ΑπάντησηΔιαγραφή