Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

Δημόσια Πρόταση των 'Αττικών Νέων' για Επιτροπή Διερεύνησης της Εθνικής Τραγωδίας - Ανθρωποθυσίας στα Τέμπη.


 

Τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, υποβάλουν ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ – ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΩΝ ΑΘΩΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΝ ΞΕΝΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.

ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΔΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΝ ΞΕΝΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ.

ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΚΛΗΘΕΙ Η ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ ΑΚΡΙΒΟΥΣΗ, ΝΑ ΔΙΕΝΕΡΓΗΣΕΙ ΑΥΤΟΨΙΕΣ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ.

ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ  ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗΣ.

ΚΑΝΩ ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ, ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ.

 

 

Καλλιόπη Σουφλή

 

 

Υ.Γ.1. Όσοι θέλουν και όσοι γνωρίζουν συγγενείς θυμάτων, παρακαλώ να διαδώσουν την πρόταση των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ.

 

Υ.Γ.2. Το φωτογραφικό υλικό της σύνθεσης, είναι από το αρχείο των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ.

 

πηγή 

 

13 σχόλια:

  1. Μποτίλια στο Πέλαγος05 Μαρτίου, 2023 16:49

    Εκτιμώ, ότι κάτω από το ισχύον καθεστώς δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να διεξαχθεί κάποια ουσιαστική διερεύνησή τού εγκλήματος. Αυτή η εκτίμηση δεν προέρχεται από την απαξίωση, που έχω τού όλου συστήματος γενικά, ή από πολύ σημαντικά εγκλήματα στο παρελθόν, όπως ο φάκελος τής Κυπριακής προδοσίας, η πυρπόληση στο Μάτι, η τελετουργική διάσταση της ανθρωποκτονίας στα Γλυκά Νερά από κύκλωμα δολοφόνων και άλλες περιπτώσεις, που ποτέ δεν έγινε ουσιαστική διερεύνηση, αλλά συγκαλύφθηκαν με προφάσεις και ψευδή κατασκευή στοιχείων. Θεωρώ, ότι η πρόσφατη εγκληματική ενέργεια τής σύγκρουσης των τραίνων ΕΧΕΙ ΙΔΙΑΖΟΝΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΥΔΟΛΩΣ ΕΧΟΥΝ ΘΙΧΘΕΙ ΜΕ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ.
    Κατά την διάρκεια των προηγούμενων ημερών εφάρμοσα μια πλήρως συγκρατημένη πρακτική, χωρίς να τοποθετηθώ επί αυτών των συμβάντων, παραβαίνοντας την πάγια πρακτική μου να εκφέρω γνώμη εγκαίρως επί άκρως σημαντικών γεγονότων, με στόχο να ερευνήσω σε βάθος όλα τα παρεχόμενα στοιχεία, να ακούσω όλες τις βασικές απόψεις με πολύ προσοχή και να αναλογισθώ εντατικά επί αυτών. Μετά από αυτήν την διαδικασία κατέληξα στα εξής συμπεράσματα:
    1. Το συγκεκριμένο έγκλημα ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΡΟΝΙΑΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ. Αναμφιβόλως υφίσταται σωρεία δεδομένων, που πείθουν περί τού αντιθέτου, γι αυτό τον λόγο προέκυψε σε πρόσωπα, τα οποία είναι αρκούντως ενημερωμένα και υποψιασμένα σχετικά με αυτήν την προβληματική, η εντύπωση, ότι το έγκλημα έχει τελετουργικό χαρακτήρα. Αναμφιβόλως, τα όσα αναφέρθηκαν γενικά, όπως ότι η πρώτη Μαρτίου είναι παγκόσμια ημέρα που γίνονται τελετουργικά αίματος, τα σχετιζόμενα με τα ιστορικά χαρακτηριστικά κρόνιας λατρίας, που διέπουν τον χώρο τού εγκλήματος και άλλα, ισχύουν. Πλην όμως αυτά συνέβαλαν δευτερευόντως, σε συνδυασμό πάντοτε με τις όποιες πρακτικές ενεργοποίησης μαύρης μαγείας, στην σύγκρουση των τραίνων, διαμορφώνοντας ευνοϊκά την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, για την διεξαγωγή ενός τεράστιου εγκλήματος, που ξεπερνά κατά πολύ τα όρια μιας μαζικής τελετουργικής ανθρωποθυσίας. Εκτιμώ, ότι τα θύματα τού συμβάντος αυτού ξεπερνούν κατά πολύ αυτούς που θανατώθησαν και ακρωτηριάσθηκαν εκεί, προεκτεινόμενα στο σύνολο τού Ελληνικού λαού και στην υπό αμφισβήτηση εδαφική κυριαρχία τής χώρας.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aνατριχιαστικό! Τραγούδι Κύπριου για την τραγωδία στα Τέμπη:

    https://www.youtube.com/watch?v=JBExubWy_lA&t=83s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μποτίλια στο Πέλαγος05 Μαρτίου, 2023 18:35

    Συνέχεια προηγούμενου…

    Επί τού προκειμένου, είναι απαραίτητος ένας διαχωρισμός μεταξύ γεγονότων, που αποτελούν εγκλήματα τελετουργικών αίματος κρόνιας λατρείας και εγκλημάτων, που επιβάλλονται για άλλους λόγους, ενώ οι κρόνιες πρακτικές ενισχύουν την περιρρέουσα ατμόσφαιρα δευτερευόντως, χωρίς να προσανατολίζονται με συγκεκριμένο τρόπο στην συγκεκριμένη εξέλιξη, ενώ παρόλα αυτά την πυροδοτούν, επηρεάζοντας την συγκεκριμένη χρονική στιγμή και τον συγκεκριμένο χρόνο εκδήλωσης τού συμβάντος. Όπως λειτουργεί η αλληλουχία μεταξύ τού καψουλιού, που βρίσκεται στο πίσω μέρος τού κάλυκα, που πυροδοτεί την γόμωση, που εκτοξεύει το βλήμα. Στην περίπτωση ενός τελετουργικού φόνου, πρέπει να επιχειρούμε πάντοτε να εντοπίζουμε επιπλέον τον τελετάρχη, τον εκτελεστή και το τελετουργικό εγχειρίδιο. Στην περίπτωση τής πυρπόλησης των ανθρώπων στο Μάτι, ως τελετουργικού εγκλήματος, υπάρχουν όλα τα προηγούμενα με σαφή και ευδιάκριτο τρόπο. Ενώ η διάλυση τού κρατικού συστήματος διάσωσης (όπως πχ. τα σχεδόν ανύπαρκτα εναέρια σωστικά μέσα, οι τεράστιες ελλείψεις τής πυροσβεστικής, συμπεριλαμβανομένου και τού σχεδόν ανύπαρκτου συντονισμού των πυροσβεστικών δραστηριοτήτων, η απουσία σημαντικών υπευθύνων σε διακοπές κλπ.) συνιστούν ΜΟΝΟΝ τα περιβάλλοντα πλαίσια διεξαγωγής τού εγκλήματος (τουτέστιν καψούλι) ήταν επόμενο οι δήθεν διερευνήσεις να περιοριστούν σε αυτά. Διότι αφ’ ενός όλες αυτές οι ελλείψεις και συνειδητές παραλήψεις διεγείρουν το λαϊκό αίσθημα, αφ’ ετέρου με αυτόν τον τρόπο συγκαλύπτεται στην αφάνεια ο τελετάρχης, ο εκτελεστής και το τελετουργικό εγχειρίδιο. Ο πρώτος εντοπίζεται στην πάρα πολύ γοργή διάδοση τής φωτιάς, που επενεργήθηκε εμφανώς με τεχνικά μέσα, όπως και στις υπερβολικά υψηλές θερμοκρασίες, που έλιωσαν ή εξαέρωσαν μέταλλα, οι οποίες δεν είναι δυνατόν να προκύψουν από καύσεις οργανικών ουσιών, το γεγονός, ότι η θάλασσα, σε απόσταση τουλάχιστον 50 μέτρων από την ακτή σε ζέον νερό, με αποτέλεσμα να σωθούν μόνο όσοι γνώριζαν καλό κολύμπι και απομακρύνθηκαν πολύ μακρυά από την ακτή. Εδώ πρόκειται για εφαρμογή τεχνολογίας, που στηρίζεται εκτός γαίας και χειρίζεται άκρως τεχνολογικά εξοπλισμένο κέντρο ελέγχου, που δεν υπάγεται στην δικαιοδοσία τού ελλαδικού κράτους. Ο εκτελεστής εντοπίζεται σε αυτούς, που έδωσαν εντολή σε αυτόν που έδωσε παρακάτω την εντολή στην αστυνομία να εγκλωβίσει τα θύματα στον χώρου των δολοφονιών, απαγορεύοντας την έξοδο από αυτόν. Οι εν τέλει δράστες κρύβονται πάντοτε πίσω από μια αλυσίδα μεταβίβασης εντολών, για την οποία η μη τήρηση τής ομερτά συνεπάγεται τις γνωστές συνέπειες. Και το τελετουργικό εγχειρίδιο ήταν ο κλοιός θανάτου, που επιβλήθηκε.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μποτίλια στο Πέλαγος05 Μαρτίου, 2023 19:09

    Συνέχεια προηγούμενου…

    Ενώ στην περίπτωση τού ολοκαυτώματος στο Μάτι εντοπίζονται ευκρινώς όλα τα συναφή, που εντάσσονται σε τελετουργικό αίματος και αφορούν ένα άψογα οργανωμένο σχέδιο, με εφαρμογή άκρως υψηλής τεχνολογίας από ένα κύκλωμα άριστα εκπαιδευμένων εκτελεστών, με εκπληκτική ευστοχία και ακρίβεια, οι συνθήκες στην περίπτωση των Τεμπών, έστω κι αν χαρακτηρίστηκαν από αντίστοιχη διάλυση τού τεχνικού εξοπλισμού και εγκληματικές ελλείψεις στα συστήματα ελέγχου και αποτροπής των κινδύνων, όπως έγινε στο Μάτι, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: Ένας σχεδόν άσχετος προς το αντικείμενό του σταθμάρχης, ο οποίος κατά την διάρκεια της σύγκρουσης βρισκόταν όχι μόνον εκτός τού χώρου ελέγχου, αλλά και στην κυριολεξία εκτός ελέγχου και εκτός εαυτού, μπεκροπίνοντας σε μια γιορτή εντός τού σταθμού. Επί πλέον ένας κλειδούχος, που δεν ήξερε να διαβάζει το συνολικό ταμπλώ ελέγχου, αλλά χειριζόταν το κλειδί με το τρόπο που ανάβεται μια καφετιέρα, ΕΝΩ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑΣ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΘΟΔΟΥ. Η όλη κατάσταση συντονισμού και ελέγχου στον σταθμό τής Λάρισας ήταν πριν την σύγκρουση ένα πλήρες μπάχαλο ανεγκέφαλων και πλήρως ανίκανων δήθεν στελεχών εποπτίας τής κυκλοφορίας.
    Οπότε η απάντηση που δίνω στο ερώτημα, ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΙΝΩΝ, ΤΟΠΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΚΛΕΔΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΑ ΑΤΟΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΟΧΙ. Η σύγκρουση θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί, εάν ο κλειδούχος ήταν σε θέση να διαβάζει στοιχειωδώς το ταμπλώ ελέγχου, αν και αυτή δεν είναι εν τέλη η αρμοδιότητά του, διαπιστώνοντας, ότι για αρκετά λεπτά τα δυο τραίναι ήσαν στην ίδια γραμμή.
    Το ερώτημα που προκύπτει, είναι κατά πόσον υπάρχουν συνειδητοί δράστες τού εγκλήματος. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑΙ. ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ, ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΑΤΟΜΒΕΣ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΥ ΔΟΜΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ, ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΙΣΧΥΟΥΝ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ.

    Συνεχίζεται…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μποτίλια στο Πέλαγος05 Μαρτίου, 2023 19:52

    Συνέχεια προηγούμενου...

    2. Θεωρώ άκρως αποπροσανατολιστική για την ερμηνεία και την διαλεύκανση τού εν λόγω εγκλήματος την στροφή τής προσοχής στις απαράδεκτες και πράγματι εγκληματικές ελλείψεις των συστημάτων ασφάλειας, έστω κι αν φαγώθηκαν στην βάση τής διαφθοράς τεράστια ποσά για έργα που ποτέ δεν πραγματοποιήθηκαν και οι κλοπές υλικού από τα συστήματα σηματοδότησης, ουδέποτε απασχόλησαν το ενδιαφέρον των πολιτικών ανευθυνουπεύθυνων, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων τους τις ζωές των επιβατών.
    Θεωρώ επίσης άκρως αποπροσανατολιστική την στροφή τής προσοχής στον ουρακοτάγκο δήθεν σταθμάρχη, παρά τις προφανείς λαμογιές κατά την τοποθέτησή του σε ένα τόσο νευραλγικό πόστο και την πλήρη εγκατάλειψη των καθηκόντων του κατά την φάση που έλαβε χώρα η σύγκρουση. Δεν είχε ενημερωθεί με τον προσήκοντα τρόπο, βάσει αυτών που μετέδωσαν ειδικοί, για την έλευση τής εμπορικής αμαξοστοιχίας στην γραμμή ανόδου, πριν δώσει την εντολή στον κλειδούχο για την αλλαγή γραμμής στην επιβατική αμαξοστοιχία. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΛΑΒΕΙ “ΑΒΑΡΕΙΕΣ”, ΟΠΩΣ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ. Οπότε η λογική τής αλλαγής στην γραμμή τής επιβατικής αμαξοστοιχίας υφίσταται, έστω κι αν αυτή έλαβε χώρα με παράκαμψη όλων των προβλεπόμενων απαραίτητων διαδικασιών. Στον επιλεγόμενο “σταθμάρχη” μπορεί να αποδοθεί ακραία ανικανότητα, υπέρμετρη επιπολαιότητα, ηλίθια παράκαμψη των κανόνων ασφαλείας, όχι όμως αυθαίρετη συλλογιστική στην απόφασή του και πολύ λιγότερο δόλος. Η βασική ευθύνη βαραίνει αυτούς, που αποφάσισαν την έλευση τής εμπορικής αμαξοστοιχίας, χωρίς να τον ενημερώσουν και να τηρήσουν τις προβλεπόμενες από τούς κανονισμούς και την νομοθεσία διαδικασίες. Το τραίνο θανάτου δεν ήταν η επιβατική αμαξοστοιχία, έστω κι αν σε αυτή αλλάχθηκε σε απαράδεκτη βάση η γραμμή, ΑΛΛΑ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑ. Το ποσοστό ευθύνης που τού αναλογεί, είναι, ότι δεν βρισκόταν στον χώρο ελέγχου πριν την σύγκρουση, ώστε να διακρίνει στο ταμπλώ την έλευση τής εμπορικής αμαξοστοιχίας, που είχε σηματοδοτηθεί αρκετά λεπτά πριν την σύγκρουση, εάν υποθέσουμε, ότι οι ικανότητές του ήσαν επαρκείς για να μοιράσει δυο γαϊδουριών άχυρα.
    Άρα, η απόδοση ιδιότητας συνειδητού τελετάρχη και εκτελεστή στα πλαίσια ενός τελετουργικού αίματος στον υποτιθέμενο “σταθμάρχη” ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ. ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟΣ ΤΟ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΧΕΡΙΑ ΑΛΛΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μποτίλια στο Πέλαγος05 Μαρτίου, 2023 20:42

    Συνέχεια προηγούμενου…

    Ας προσπαθήσουμε στην συνέχεια να ανασυνθέσουμε μια σειρά στοιχεία, που είναι προσβάσιμα στην δημοσιότητα στην προσπάθεια ερμηνείας αυτής τής τραγωδίας:
    (Εκ προοιμίου αναφέρω, ότι μια σειρά ισχυρισμοί, που αποδίδω σε κάποιους ειδικούς, όπως και άλλοι, που θα κατατεθούν στην πορεία των σχολιασμών μου, υπάρχουν σε βιντεοσκοπήσεις. Τους αντίστοιχους συνδέσμους δεν καταθέτω στα σχόλια, ώστε να συντμήσω την έκταση τους όσο μπορώ. Σε άλλο, εκτενές κείμενο όμως, που προτίθεμαι να γράψω, θα συμπεριλάβω αναλυτικότερα όλα τα στοιχεία που διαθέτω).
    1. Όπως ισχυρίστηκα δεν πρόκειται για τελετουργικό αίματος.
    2. Η σύγκρουση των τραίνων δεν ήταν προσχεδιασμένη. Οι ελλείψεις, ολιγωρίες, ανικανότητες, επιπολαιότητες, ως αποτελέσματα βαθύτατης διαφθοράς, κρατικής αναισθησίας, ανθρώπινης βλακείας, εγκληματικής αμέλειας κλπ., που αναφέρθηκα μέχρι αυτό το σημείο, συνέβαλαν αναμφιβόλως στο να συμβεί η σύγκρουση των τραίνων, πλην όμως ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΑΙΤΙΑ, ΕΝΕΚΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ. Η προβολή των προηγούμενων, ως κύριας αιτίας αποτελεί ηθελημένη, ή αθέλητη συσκότιση των πραγματικών αιτίων, που πάνε βαθύτερα και έχουν ακόμη πιο ζοφερές προεκτάσεις από τις ζωές των θανόντων και το δράμα των τραυματιών. Δεν μέμφομαι σε καμία περίπτωση, όσους πρόβαλαν και προβάλουν κάποιον τελετουργικό χαρακτήρα στην σύγκρουση. Συγκαταλέγομαι μεταξύ των πρώτων, που αναφέρθηκαν κατ’ επανάληψη στην κρόνια λατρεία με πολλούς και διάφορους τρόπους. Αυτό συνιστά ένα επί πλέον λόγο τής προσπάθειάς μου να αποδοθεί μια διαφορετική σύνθεση στα γεγονότα.
    3. Ο “σταθμάρχης” δεν ενημερώθηκε για την έλευση τής εμπορικής αμαξοστοιχίας.
    4. Μετά το δυστύχημα απομακρύνθηκε σε άγνωστο τόπο η ατμομηχανή και 26 από τα 35 κοντέινερ τής αμαξοστοιχίας, ενώ στρατός επέβλεπε τις ανάλογες διαδικασίες.
    5. Δεν έχει γίνει καμία αναφορά μέχρι στιγμής στους μηχανοδηγούς τής εμπορικής αμαξοστοιχίας. Αυτοί δεν έχουν συγγενείς;
    6 Δεν δόθηκαν στην δημοσιότητα τα έγγραφα τού φορτίου τής εμπορικής αμαξοστοιχίας, ενώ τηρείται άκρα, επιβεβλημένη μυστικότητα περί αυτών.
    7. Από ότι διαφαίνεται η εμπορική αμαξοστοιχία δεν ήταν καταγεγραμμένη στα κατάστιχα διακίνησης τραίνων. Πρόκειται για αμαξοστοιχία φάντασμα;
    8. Η ακτινοβολία τής φλόγας, που προέκυψε από την σύγκρουση δεν ανταποκρίνεται σε κρούση μεταλλικών κατασκευών, ή καύση συμβατικών εύφλεκτων υλικών (λάδια, πετρέλαιο, υγραέριο) σύμφωνα με τις πρώτες δηλώσεις ειδικού τής πυροσβεστικής υπηρεσίας.
    9. Η υφυπουργός υγείας Γκάγκα απαγόρευσε στούς συγγενείς των θυμάτων το αυτονόητο δικαίωμα να δουν τους σωρούς τους. Η ταυτοποίηση έγινε αποκλειστικά με δείγμα DNA, που πάρθηκε από τούς συγγενείς.
    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΙΝΑΙ, ΤΙ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΚΡΥΨΟΥΝ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΙΝΩΝ, ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΕΝΤΕΧΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΗΘΕΝ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΗΚΑΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟ “ΣΤΑΘΜΑΡΧΗ”.
    ΜΗΠΩΣ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΦΟΡΤΙΟ ΕΝΟΣ ΤΡΑΙΝΟΥ ΦΑΝΤΑΣΜΑ;

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 3. ίσως να μην ισχύει. Διότι: Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star την Πέμπτη 2 Μαρτίου, αποκαλύφθηκε ότι ο σταθμάρχης είχε ειδοποιηθεί (!) ότι η εμπορική αμαξοστοιχία βρισκόταν στην ίδια γραμμή αλλά με αντίστροφη κατεύθυνση. Γεγονός που παρείχε στο σταθμάρχη το περιθώριο να ακινητοποιήσει τα τρένα και να ματαιώσει την επερχόμενη τραγωδία, την τελευταία στιγμή.

      Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Star, ο σταθμάρχης της Λάρισας ενημερώθηκε στις 23:04 από τον σταθμάρχη Νέων Πόρων, ότι η εμπορική αμαξοστοιχία βρίσκεται στη γραμμή καθόδου με κατεύθυνση προς την Αθήνα.

      Ο σταθμάρχης όμως δεν αντέδρασε ούτε τότε, μιας και παρέμεινε πεπεισμένος ότι είχε «κλειδώσει» το μοιραίο Intercity 62 κανονικά, στη γραμμή ανόδου προς Θεσσαλονίκη.

      Το ρεπορτάζ του Star αναφέρει πως η συγκεκριμένη επικοινωνία έχει καταγραφεί ηχητικά και σε βιβλίο, με τον σταθμάρχη μάλιστα να έχει απαντήσει στον συνάδελφό του από τον σταθμό των Νέων Πόρων, «όλα καλώς».
      Άσχετα από το παραπάνω που φυσικά δεν είναι σίγουρο ότι ισχύει, θεωρώ τα σχόλια σας πάντα εύστοχα.
      Sta

      Διαγραφή
    2. Μποτίλια στο Πέλαγος06 Μαρτίου, 2023 10:42

      Αγαπητέ Sta σε ευχαριστώ θερμά για την υπόδειξη. Πέραν ότι κάθε είδους αντίλογος είναι περισσότερο από χρήσιμος, ειδικά στο συγκεκριμένο θέμα, σχετικά με το οποίο κυκλοφορεί μεγάλη πληθώρα πληροφοριών, αλλά και στοχευμένης παραπληροφόρησης, κάθε παρατήρηση είναι απαραίτητη, στην προσπάθεια να ανασυνθέσουμε τα συμβάντα. Ανάλογες καταγραφές τού θέματος που αναφέρεις, έχω ακούσει ήδη. Ο λόγος που τις προσπέρασα είναι ο εξής:
      Σε πάρα πολύ σημαντικά γεγονότα οι αναφορές, που είναι κατά την γνώμη μου οι πλέον αξιόπιστες, είναι αυτές που περιέχουν γνώμες ειδικών, που ανακοινώνονται αμέσως μετά, ή με πολύ μικρή χρονική απόσταση από το συμβάν, πριν προλάβουν να πέσουν τα κοράκια για να ανασκευάσουν.
      Ενοείται, ότι τίποτε από αυτά που γράφω, δεν θεωρώ αδιαμφισβήτητα βέβαιο. Γι αυτόν τον λόγο καταθέτω τις απόψεις μου σε μια πρώτη μορφή στον δημόσιο διάλογο, ώστε πριν προβώ στην διατύπωση μάς τελικής και ολοκληρωτικά επεξεργασμένης διατύπωσης, να αφουγκραστώ με προσοχή κάθε είδους διαφορετική άποψη.
      Θεωρώ, ότι τρία βίντεο, μέσα στον συνολικό ορυμαγδό ενημέρωσης και "ενημέρωσης", είναι άκρως αποκαλυπτικά για τον τρόπο, που μάλλον μπορεί να έχουν συμβεί τα καθέκαστα, τα οποία βίντεο κυκλοφόρησαν σχετικά γρήγορα. Το ένα είναι η τοποθέτηση ενός ειδικού τής πυροσβεστικής υπηρεσίας σχετικά με την φωτιά, ο οποίος, από ότι πληροφορήθηκα στα ψιλά, υπέστη επίπληξη από ανωτέρους για την "πρόωρη" τοποθέτησή του. (Αυτό το γράφω με κάποια επιφύλαξη, διότι αμέλησα να κρατήσω τον σύνδεσμο τής επίπληξης, που αναφέρθηκε εν παρόδω σε κάποια αναφορά). Το δεύτερο είναι το βίντεο ενός ανώτερου ειδικού στελέχους για την λειτουργεία των σιδηροδρόμων, με πτυχίο μηχανολόγου μηχανικού, σχετικά με το θέμα που αναφέρεσαι. Το τρίτο είναι μια ραδιοφωνική συνέντευξη τού Γιώργου Σαχίνη σχετικά με το φορτίο τής εμπορικής αμαξοστοιχίας. Ο Γιώργος Σαχίνης, που είναι ένας πολύ δόκιμος, έντιμος και ειλικρινής δημοσιογράφος, δεν ανέδειξε κατ' ευθείαν το θέμα που έθεσε ο συνομιλητής του στην σνέντευξη, σχετικά με ότι το τραίνο φάνταασμα μετέφερε στρατιωτικό υλικό, σε ένα βίντεο μακράς διαρκείας σχετικά με το θέμα, που κυκλοφόρησε αρκετά αργότερα. Πλην όμως, κάλεσε σε αυτήν την εκπομπή ένα απόστρατο υποστράτηγο, ειδικό για ζητήματα επιμελιτείας και ανεφοδιασμού, ο οποίος έκανε μια μακροσκελή αναφορά στην μεταφορά στρατιωτικού υλικού με σιδηρόδρομο, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ, πέραν των οδικών δυνατοτήτων. (Πέραν αυτού, θεωρώ άκρως ζοφερό για τις αμυντικές δυνατότητες τής χώρας, απέναντι στις προκλήσεις που υφίστανται, να διαθέτει μια και μόνη σιδηροδρομική γραμμή μεταφοράς στρατιωτικού υλικού, όταν τα τουρκικά μπαϊρακτάρ κατέγραψαν τις καταστροφικές δυνατότητες που διαθέτουν τόσο στην Αρμενία όσο και στην Ουκρανία). Η συγκεκριμένη πρόσκληση τού Σαχίνη στον κύριο υποστάτηγο, κατά την γνώμη μου, δεν κολλάει με άλλο τρόπο στα συμφραζόμενα τής όλης εκπομπής, παρά για να αναδειχθεί το θέμα τής ραδιοφωνικής συνέντευξης που προανέφερα, με εύσχημο τρόπο και για να μην θιχθούν άμεσα προσχήματα, τα οποία ακόμη δεν έχουν ανατραπή με αμετάκλητο τρόπο.

      Συνεχίζεται...

      Διαγραφή
    3. Σας ευχαριστώ για την απόκριση όπως επίσης και για τίς πληροφορίες. Όπως πολλοί, πιστεύω , αναμένω και εγώ τα επόμενα σχόλιά σας. Ευχαριστώ.
      Sta.

      Διαγραφή
    4. Μποτίλια στο Πέλαγος06 Μαρτίου, 2023 18:07

      Συνέχεια προηγούμενου…

      Οι τρεις σύνδεσμοι που προαναφέρονται στο προηγούμενο σχόλιο δεν είναι τρεις, αλλά μόνον δύο, διότι τόσο το ζήτημα τής ενημέρωσης ή μη τού σταθμάρχη, όσο και η πιθανότητα η εμπορική αμαξοστοιχία να μετέφερε εκρηκτικά, αναφέρονται στο ίδιο βίντεο. Οι σύνδεσμοι είναι οι εξής:

      «Η φωτιά μετά τη σύγκρουση στο τρένο» στο μικροσκόπιο του Βασίλη Κοκοτσάκη
      https://www.youtube.com/watch?v=UyuDSXq0PH4

      Χρήστος Γκλαβόπουλος: «Έστελναν στο θάνατο το τραίνο εν γνώσει τους»;
      https://www.youtube.com/watch?v=m5fL1yAyB2I

      Αναφέρει λοιπόν ο κ. Γκλαβόπουλος στον Γιώργο Σαχίνη ήδη στην αρχή τού 2ου βίντεο, ότι δεν υπήρχε ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑΤΟΣ στον σταθμάρχη για την κίνηση τής άλλης αμαξοστοιχίας στην ίδια γραμμή. Και αυτό το “θεωρεί καθοριστικό, διότι εάν είχε τέτοια γνώση, τότε ο σταθμάρχης έστελνε την άλλη αμαξοστοιχία στον θάνατο ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ”. Επί τού θέματος έχει παρουσιαστεί σήμερα ένα ακόμη βίντεο με σοβαρές συνέπειες, σχετικά με την αναφορά στο προηγούμενο βίντεο τού Γιώργου Σαχίνη, ότι ο σταθμάρχης στην Λάρισα είχε ενημερωθεί από τον σταθμάρχη Νέων Πόρων, ότι ερχόταν τρένο στην άλλη γραμμή. Ο κ. Γκλαβόπουλος αναφέρει, ότι “αν γνώριζε ή δεν γνώριζε για μάς δεν υπάρχει, εάν δεν υφίσταται σχετικό έγγραφο. Πώς ενημερώθηκε ο Σταθμάρχης;”. Ο Σαχίνης τού απαντάει, ότι μάλλον αυτός ενημερώθηκε τηλεφωνικά. Το σημερινό βίντεο έρχεται να επιφέρει επί πλέον σημαντικά ερωτηματικά, ή και πλήρη ανατροπή, στο ζήτημα τής υποτιθέμενης τηλεφωνικής ενημέρωσης τού σταθμάρχη:
      ολοκληρώθηκε η απολογία του σταθμάρχη - Τι δήλωσε ο δικηγόρος του
      https://www.youtube.com/watch?v=HqS7FMo6S_Q&t=163s

      Σε αυτό το βίντεο, που αναρτήθηκε στο “Μεκελειο”, ισχυρίζεται ο δικηγόρος τού σταθμάρχη, ΟΤΙ Η ΦΩΝΗ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΥΚΟΛΟΦΟΡΟΥΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ. Η καταγγελία αυτή εκτιμώ, ότι πρέπει να ληφθεί πολύ σοβαρά υπ’ όψει. Δεδομένου, ότι η πιστοποίηση μιας φωνής είναι απλούστατο ζήτημα για τα υπάρχοντα τεχνικά μέσα, εάν η δήλωση τού δικηγόρου δεν αληθεύει, τότε πρόκειται για μια ολόκληρη δικαστική σκευωρία, που έχει στηθεί για το ποινικό ξέπλυμα τού σταθμάρχη. Δεδομένου όμως, ότι κάποιοι δικηγόροι θυμάτων επαγρυπνούν έντονα και έχουν θέσει και αυτοί ήδη το θέμα των τηλεπικοινωνιών, μπορούν κάλλιστα να ζητήσουν από κάποιον ανεξάρτητο πραγματογνώμονα μια δική τους πραγματογνωμοσύνη σχετικά.
      Ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση τής συνέχισης τού σχολίου, διότι σχολίαζα στην επόμενη ανάρτηση (και παρακολουθούσα σχετικά βίντεο). Στα σχόλιά μου εκεί βρίσκεται ακόμη μια διαπίστωση, που θεωρώ, ότι έχει σημασία και αφορά την πιθανότητα η εμπορική αμαξοστοιχία να κινείτο χωρίς ατμομηχανή και μηχανοδηγό με τηλεκίνηση εκ τού μακρόθεν.
      Σε αυτό το σημείο θα σταματήσω τούς σχολιασμούς μου εδώ και θα τούς συνεχίσω στην επόμενη ανάρτηση, εφ’ όσον ερευνήσω και άλλα δεδομένα, διότι εν τω μεταξύ έχει προβληθεί και μια νέα εκδοχή, από την φίλη Αντιγόνη με πηγή τα Αττικά Νέα, που απαιτεί διερεύνηση.

      Διαγραφή
  7. ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ....
    ΟΣΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΕΙΔΑ, ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΑΠΟ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΣ ΒΟΡΕΙΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΑΓΟΝΙ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ, ΚΑΜΜΙΑ. ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ; ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΚΑΙ DRONE ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΟΝΤΙΝΕΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗΣ. ΠΕΡΙΕΡΓΟ....

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ05 Μαρτίου, 2023 22:09

    Η 63503 ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΜΟ ΤΗΣ ΖΙΜ ,ΘΕΙΙΚΟ ΟΞΥ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΠΡΟΚΟΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ,
    ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΟΞΕΑ.
    ΧΑΘΗΚΑΝ ΠΕΝΤΕ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ,ΔΥΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΥΛΙΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΣΥΝΟΔΟΙ-ΕΛΕΓΚΤΕΣ.
    ΕΡΩΤΗΜΑ :
    ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ferrovie del la ΧΑΡΟ ,
    ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΡΜΟΙ ;
    ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ
    ΝΑ ΜΠΗ Η ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΘΟΔΟΥ.
    "ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΒΓΗ"......
    ΤΟ ΠΕΤΥΧΑ ΣΕ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ,ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΝΕΑΡΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ :
    ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΟ ΝΑ ΛΕΗ :
    ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ;
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΧΑΛΙΑ ,ΕΤΑΙΡΕΙΑ ,ΠΟΥ ΚΥΤΤΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ,ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΧΑΖΑΡΟ ΟΒΡΙΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ ,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ;
    ΑΜΑ ΑΝΟΙΞΗ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ Ο ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ ,ΘΑ ΠΗ ΠΟΛΛΑ.....
    ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ ΚΑΙ ΕΚ ΠΡΟΘΕΣΕΩΣ .
    ΜΑΛΑΚΕΙΕΣ ΜΕ 350 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ,ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ .
    ΑΥΤΟΙ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑΝ .
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ .
    ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΛΑΧΟΣ ΓΕΩΛΟΓΟΣ ΠΑΛΑΙΟΝΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΗΜΗΣ .
    Ο ΑΦΕΛΦΟΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΡΕΝΟ .
    Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΛΑΧΟΣ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
    ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΤΑΓΟΝΙΑΣ .
    ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΑΜΗΣΟΥΝ ΒΡΩΜΟΚΩΛΑΡΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .
    22/2/2012 ΕΓΙΝΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ .
    ΑΚΟΜΑ ,ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΥΠΑΚΟΥΣ ,ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ .
    ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ,ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΡΓΑΣΙΜΗ ,ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ .
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΕΔΩ . Ε ;..................
    ΕΑΝ Η 63503 ΗΤΑΝ ΔΗΛΩΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ
    ΤΟΤΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ,Η ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ FEROVVIE DEL LA ΧΑΡΟ ,ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ .
    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ .
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή