γράφει ο Παντελής Λαμψιώτης
Κόμμα ΝΙΚΗ: Το μεγάλο πάζλ της φθηνής και ενορχηστρωμένης προπαγάνδας εναντίον του κόμματος ΝΙΚΗ έρχεται να συμπληρώσει ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης για τα τρέχοντα πολιτικά θέματα, που παρουσιάζεται το Σάββατο (3/6) από την εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».
Έως τώρα, ο Κ.Μητσοτάκης όντας επηρεασμένος από την έκρηξη αλαζονείας που του δημιούργησε η ευρεία εκλογική νίκη του, απέφευγε επιμελώς να αναφερθεί ονομαστικά στο κόμμα ΝΙΚΗ και προτιμούσε να κάνει μερικά έμμεσα υποτιμητικά σχόλια.
Φαίνεται όμως ότι η – συνεχώς ανοδική – πορεία της ΝΙΚΗΣ προκαλεί τόση δυσαρέσκεια στην Πειραιώς, που ανάγκασε ακόμα και τον Κ.Μητσοτάκη να εγκαταλείψει τον «λουδοβικισμό» του και να μπει κι εκείνος επίσημα στον «χορό» της λάσπης εναντίον του κόμματος ΝΙΚΗ.
Στη συνέντευξη του «Πρώτου Θέματος», ο δημοσιογράφος διατυπώνει ένα εντελώς προβοκατόρικο ερώτημα, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της συστημικής προπαγάνδας που επιστρατεύεται εναντίον της ΝΙΚΗΣ και αναπαράγεται από όλα τα φιλοκυβερνητικά Μέσα (και όχι μόνο). Ουσιαστικά δεν πρόκειται περί δημοσιογραφικής ερώτησης, άλλα για στρατευμένη τοποθέτηση με μεταμφίεση ερώτησης, που λειτουργεί ως τέλεια «πάσα» για να ξεδιπλώσει το αφήγημά του ο Κ.Μητσοτάκης.
Συγκεκριμένα, ο δημοσιογράφος ρωτά τον κ. Μητσοτάκη: «Συμμερίζεστε την άποψη ότι το νεοπαγές σχήμα Νίκη που χτυπάει με αξιώσεις την πόρτα της Βουλής αποτελεί εκπλήρωση της προφητείας για «σοβαρή Χρυσή Αυγή»; Όπως πολλοί λένε, τα πρόσωπα που την απαρτίζουν δεν θυμίζουν τους μαχαιροβγάλτες που είδαμε τα προηγούμενα χρόνια να τρομοκρατούν τις γειτονιές, άλλα οι θέσεις τους δεν απέχουν πολύ από τον ‘’ταλιμπανισμό’’ αλά γκρέκα».
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Η ΝΙΚΗ δεν είναι «σχήμα», ούτε «μόρφωμα», ούτε «απόκομμα», ούτε «υποκομματίδιο», ούτε κανένας από αυτούς τους άθλιους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιούνται σκοπίμως για να δημιουργήσουν τεχνητές εντυπώσεις. Η ΝΙΚΗ είναι ένα δημοκρατικό πατριωτικό κόμμα που ακολούθησε όλες τις νόμιμες διαδικασίες που προβλέπονται από το ελληνικό Σύνταγμα, εκτέθηκε στην κρίση του ελληνικού λαού και την ψήφισαν 172.000 συμπολίτες μας.
Δεν μπορεί ο κάθε δημοσιογράφος να συμπεριφέρεται ως ανώτερος από το Σύνταγμα, και να κρίνει αυθαίρετα τι είναι κόμμα και τι δεν είναι. Αυτοί που εμφανίζονται ως «υπερασπιστές» της δημοκρατίας επινοώντας ανύπαρκτους κινδύνους και κυνηγώντας «χίμαιρες», είναι εκείνοι που τελικά εκχυδαΐζουν συνεχώς τη δημοκρατία, μη σεβόμενοι την ετυμηγορία του ελληνικού λαού.
Τι απάντησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Τις ανεκδιήγητες εκφράσεις για «σοβαρή Χρυσή Αυγή» και «ταλιμπανισμό αλά γκρέκα», θα τις συνδέσουμε με την απάντηση του κ. Μητσοτάκη, γιατί έτσι κι αλλιώς η ερώτηση του δημοσιογράφου λειτουργεί έτσι ώστε να πηγαίνει «πακέτο» με την απάντηση του πολιτικού. Δύο δόσεις λάσπης, συγκεντρωμένες σε μία.
Ο κ. Μητσοτάκης απάντησε λοιπόν:
Οι θέσεις που εκφράζει (σ.σ. η ΝΙΚΗ) είναι πράγματι σκοταδιστικές και μας γυρνούν σε άλλες εποχές. Παράλληλα, εργαλειοποιεί ωμά το θρησκευτικό συναίσθημα προκειμένου να υπηρετήσει άλλες, κρυφές πολιτικές ατζέντες. Πρέπει να λάβουμε πολύ σοβαρά υπόψη τη δημόσια δήλωση του Αρχιεπισκόπου. Είναι μια πολύ σοβαρή τοποθέτηση και λέει ξεκάθαρα ότι δεν πρέπει να εμπλέκονται η Εκκλησία και το θρησκευτικό συναίσθημα στην πολιτική. Κάποιοι πρέπει να σταματήσουν να παίζουν ανορθόδοξα παιχνίδια στο όνομα της Ορθοδοξίας.
Άραγε, πού ακριβώς εντόπισε «σκοταδιστικές θέσεις» ο κ. Μητσοτάκης; Η ΝΙΚΗ απαρτίζεται από συνειδητούς χριστιανούς που ως πολιτικά όντα υπερασπίζονται τις αξίες και τα ιδανικά που τους εμπνέουν. Αυτό κάνει και ο κάθε άνθρωπος που πολιτεύεται. Ο κ. Μητσοτάκης μπορεί να έχει ως προσωπικές του «αξίες», τον ακραίο καπιταλισμό και τον νεοφιλελευθερισμό, όμως οι άνθρωποι της ΝΙΚΗΣ εμπνέονται από τη διδασκαλία του Ευαγγελίου και την ιστορική παρακαταθήκη της πατρίδας μας.
Ας μας πει ευθέως λοιπόν ο κ. Μητσοτάκης αν βρίσκει… «σκοταδιστικό» και «αναχρονιστικό» το Ευαγγέλιο. Ας μας πει αν θεωρεί «ξεπερασμένη» την ανάδειξη των ένδοξων προγόνων μας, μέσω της φωνής ενός πολιτικού κόμματος. Για να ξέρει και ο λαός με ποιους έχει να κάνει, ενόψει των εκλογών του Ιουνίου.
Προς το παρόν, η μόνη πολιτική που θύμισε «άλλες εποχές» ήταν η συνταγή «μεσαίωνα» που χρησιμοποίησε ο κ. Μητσοτάκης με τα αυστηρά lockdown και τους ασφυκτικούς περιορισμούς που δεν έφεραν κανένα αποτέλεσμα. «Άλλες εποχές» θύμισε επίσης και η στοχοποίηση πολιτών τον καιρό της πανδημίας, η ένταξή τους σε απαξιωτικές «κατηγορίες ανθρώπων», τα προνόμια «κανονικότητας», τα εκβιαστικά πρόστιμα και οι υποχρεωτικότητες που παραβίαζαν ανθρώπινα δικαιώματα.
Ποιες είναι οι «κρυφές πολιτικές ατζέντες» για τις οποίες μιλά ο κ. Μητσοτάκης; Λάσπη στον ανεμιστήρα κι εδώ, αφού χρησιμοποιεί έναν υπαινιγμό χωρίς την παραμικρή στοιχειοθέτηση, απλά για να καλλιεργήσει ένα τεχνητό κλίμα καχυποψίας.
Όσον αφορά τη δήλωση του Αρχιεπισκόπου, ο κ. Μητσοτάκης την ερμηνεύει έτσι όπως συμφέρει το αφήγημά του. Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στη δήλωση του δεν «φωτογραφίζει» κάποιο συγκεκριμένο κόμμα, άλλα αναφέρεται στους πάσης φύσεως χριστέμπορους που κινούνται στον χώρο της πολιτικής, όποιοι και αν είναι αυτοί, σε όποιο κόμμα και αν ανήκουν.
Αν ο κ. Μητσοτάκης βρίσκει «σκοταδιστές» τους ανθρώπους της ΝΙΚΗΣ, αυτό σημαίνει πως θεωρεί «σκοταδιστική» και την Εκκλησία γενικότερα, αφού η ορθόδοξη πίστη βασίζεται σε ένα ενιαίο πλαίσιο δογμάτων και μια κοσμοθεώρηση που είναι κοινή σε κλήρο και λαό.
Και αν ο κ. Μητσοτάκης δεν εμπλέκεται στο θρησκευτικό συναίσθημα του λαού ως πολιτικός, όπως κατηγορεί τη ΝΙΚΗ ότι κάνει, τότε μάλλον… τυχαίο θα ήταν πως αποφάσισε να πάει άρον – άρον στο Άγιο Όρος (σ.Δ.1), λίγο μετά τις εκλογές του Μαΐου.
Όσον αφορά τα περί «σοβαρής Χρυσής Αυγής» και «ταλιμπανισμού», πρόκειται για χυδαίες κακοήθειες που όπως αναφέρεται και σε σχετικό ΔΤ της ΝΙΚΗΣ «με ανήθικο τρόπο ταυτίζουν το θύμα με τον θύτη… Οι Ταλιμπάν προκάλεσαν φρικώδη εγκλήματα κατά των Χριστιανών σχεδόν σε όλες τις ηπείρους της γης. Το λεκτικό τους εφεύρημα είναι τόσο προσβλητικό όσο το να αποκαλούσαν τους Ιουδαίους ‘’εβραιοναζί’’ (σ.Δ.2). Μήπως θα πρέπει να διερωτηθούν για την χριστιανοφοβία τους;»
Ας σταματήσουν λοιπόν να συνδέουν βλακωδώς δυο εντελώς άσχετες έννοιες. Τι σχέση μπορεί να έχει η Ορθοδοξία της αγάπης, της συγχώρεσης, της ειρήνης, της πραότητας, της αγαθότητας, με την εγκληματική δράση κάποιας μουσουλμανικής σέκτας;
Αν ο εν λόγω δημοσιογράφος ζούσε σε κάποια μουσουλμανική χώρα που υπήρχαν Ταλιμπάν, θα τολμούσε να εκφράσει κάποιον ανάλογο χαρακτηρισμό; Αυτή είναι η τεράστια διαφορά. Εδώ λέει τέτοιες ανοησίες με την άνεση του, γιατί η επικρατούσα θρησκεία είναι η Ορθοδοξία, και στο χριστιανοδημοκρατικό ιδεώδες επικρατεί ανοχή, συγχώρεση και σεβασμός στη διαφορετική άποψη, όμως κάποιοι πλέον έχουν φτάσει σε επίπεδο αποθράσυνσης.
Τι άλλο τους ενοχλεί από τη ΝΙΚΗ; Ότι μιλούν για τη Ρωμιοσύνη; Μα γι’ αυτή μίλησε και ο Μίκης Θεοδωράκης, όπως και ο Γιάννης Ρίτσος. Μήπως ήταν «σκοταδιστές» κι εκείνοι; Ή μήπως ήταν «ακροδεξιοί»;
Η έμμεση ταύτιση της ΝΙΚΗΣ με τη Χρυσή Αυγή, είναι βέβαια το άκρον άωτον της χυδαιότητας σε όλη αυτή την εκστρατεία συκοφαντιών. Είναι μια κακοήθεια που στερείται κάθε επιχειρήματος.
Τη ΝΙΚΗ απαρτίζουν φιλειρηνικοί χριστιανοί που ασπάζονται πλήρως τις δημοκρατικές αξίες. Πουθενά δεν προωθούν τη βία, το μίσος, τον διχασμό, τον ολοκληρωτισμό. Αντιθέτως εμπνέονται από την Ορθόδοξη διδασκαλία που εκφράζει τα ακριβώς αντίθετα: Τον σεβασμό στον συνάνθρωπο, την αγάπη, την αδελφοσύνη, το ταπεινό φρόνημα, την υπεράσπιση της Δημοκρατίας ως το πολίτευμα που σέβεται περισσότερο την ελευθερία και το αυτεξούσιο του ανθρώπου, ως εικόνα Θεού που είναι.
Άρα λοιπόν όλες αυτές οι κακοήθεις επιθέσεις είναι εντελώς αβάσιμες, αστήρικτες και κατασκευασμένες προκειμένου να διαμορφώσουν ένα τεχνητό κλίμα που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Και όσο περισσότερο εκτίθενται με τα θλιβερά τους επιχειρήματα και τις άδικες επιθέσεις τους, τόσο ο κόσμος συσπειρώνεται γύρω από το δίκαιο.
Σημειώσεις Διόδοτου:
(1) Το άρθρο γράφτηκε λίγες ώρες πριν την ανακοίνωση ακύρωσης του ταξιδιού.
(2) Δεν συμφωνούμε με την άποψη ότι δεν μπορείς να αποκαλέσεις το Ισραήλ ως "εβραιοναζί". Γιατί αν δεν είναι ναζιστικού τύπου η γενοκτονία που συντελεί το Ισραήλ στους Παλαιστινίους.. τότε τί είναι;
KANTE OTI THELETE >>.alla min eiste xazoi .
ΑπάντησηΔιαγραφήafou pratiroyn oti opoion brizoun eseis nomizete oti den einai dikos toys ..reeeee sas exw gia pio ksypnious ....eidika aytoys pou katalabainoyn tis texnikes xeiragwgisis ...tou konwnikou istoy .
Xazoi den eimaste, kai oyte h disfimisi einai panta diafimisi.
ΔιαγραφήEΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΑΓΑΠΗΤΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟ PANANAS:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΩΣ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΔΙΟΔΟΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ (LINKS) ΑΠΟ ΆΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚ,
ΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΟΔΟΤΟΥ ΣΕ ΆΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚ ;
-------------------------
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΦΙΛΟ PANANAS:
ΟΠΩΣ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΙΟΔΟΤΟ LINKS AΠΟ ΆΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚ, ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ,
ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ LINKS ΔΙΟΔΟΤΟΣ, ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΘΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΙΚΗ, ΣΕ ΆΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ;
ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ, ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΓΝΩΜΗ, ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
kwsta ?bebaia KAI BAZW SE ALLA SITES .OPOU GOYSTARW BAZW LINKS APO OPOU THEWRW OTI THELW .YPARXEI KAOPOIO THEMA?.mipws thes kai apodeiskeis ?geniKA bazw KAI .staarxidia mou i niki kai o kathe malaks politikos kai KATHE doulos toys .malakia moy einai pou kathomai kai to syzitaw kiolas EFOSON KSEREIS TIN APEXTHEIA MOY ALLA KAI TIN IKANOTHTA MOY NA BLEPW ..opws egrapsa prwti prwti frasi KANTE OTI THELETE >kai pantou grafw tin apopsi moy kwstara .Malakia loipon na les kati tetoio ..mias kai moy dineis tin entypwsi oti me poke areis ligo ..kai den distazw na tin lew .i apopsi moy DEN einai antikeimeniki ..EINAI H APOPSI MOU .An kanw analysi ayto einai allo thema .kai soorrry gia ta links poy bazw .Den ypagomai se KANENAN den eimai me KANENAN PERA APO THN ELLADA KAI TOYS ADERFOYS MOY KAI KSANALEW OTI OLOI OI POLITIKOI EINAI SIXAMATA APO OPOU KAI EAN ERXONTAI .H BOYLH EINAI ENA XAMAITYPIO KAI BRVMIZEI KAUE ENAN POY MPAINEI EKEI .THELETE ESEIS NA PISTEYETE SE NATSIOUS BELOPOYLOYS , KAMMENOYS KLP ?DIKAIWMA SAS .EGW KSERW OMWS TIN BRWMA STA PARASKINIA ./MAKARI NA EISTE SUPER SWSTOI KAI NA BGW MALAKAS .MALISTA THA TO XARW KIOLAS .ALLA H EMPIRIA ME OLOUS AYTYS TOYS DITHEN KWLOTOYMPES DEIXNEI ALLA ...OSO KAI EAN DEN THELOYME NA TO DOUME /KAI MMIAS KAI TO SYZITAME https://www.youtube.com/watch?v=z8ZOgEJgAxY to afierwnw .
ΔιαγραφήΦίλε Pananas,
Διαγραφήρώτησα ευγενικά, και χωρίς να θέλω να πικάρω στην πραγματικότητα. Είχα πραγματική απορία. Και λίγο.. να δώσω μια απάντηση στον εαυτό μου "αν πρέπει να νιώθω μαλάκας ή όχι". Μην εξοργίζεσαι.
Την αγάπη μου!
Το κομματάκι του Ευθύμη αγαπημένο!
ΔΕΝ ΑΜφεβαλα για την ευγενεια σου ,αλλα για το γιατι εχεις τετοια απορια .Εδω δεν κανω αναλυση .δεν βαζω μονο λινκς εναντια στην νικη ..καθε νικη και καθε πολιτικο σιχαμα /μορφωμα .οποιος δεν θελει μπορει να μην το δει κωσταρα μου .βαζω και για εξωγηινους ..επειδη δεν βαζω και για αρνητεσ εξωγηινων ειναι επιληψιμο ?Βαζω και για παιδοβορους , επειδη δεν βαζω και σε σιτε υπερ των παιδερατσων και παιδοβορων σημαινει κατι ??Οχι. Πιστευω οτι η ερωτηση σου ηταν σαφης και προσωπικη .Δεν βγηκα τωρα απο τη μανα μου .Δεν προσπαθησα να αλλαξω γνωμη σε κανεναν για τον Νατσιο , εαν δεν το θελει και δεν κανω προσωπικη κατηχηση αλλα παρουσιαζω ψαρεμενα λινκς .Δεν ηθελα να δημιουργηθει θεμα μιας και ο χωρος εδω ΕΙΝΑΙ δικος σου .Θα παραμεινω σε αλλα θεματα λοιπον φιλε μου , μιας και η πολιτικη σαπιλα ειναι ιος και τα αποτελεσματα της , τα βλεπουμε ακομη και αναμεσα μας .Δεν υπαρχει κανενα προβλημα .Εσυ βαζεις κανονες εδω. ΕΠΑΝΑΛαΜΒΑΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΙΓΕτΑΙ ΚΑΡΦΑΚΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΙΧΑΜΑ πολιτικης και δουλικο παραπλησιον και εκατερωθεν των ..(για να μην εχεις αλλες φορεσ τετοιες αποριες και μπερδευεσαι φιλε μου .)Παρολαυτα ευχαριστω για την δυνατοτηα να εκφραζω την αποψη μου(kai ας ειναι λιγο ωμη , υπερβολικη και χωρις ιχνος πολιτικης χροιας ) .
ΔιαγραφήΦίλε μου Pananas,
Διαγραφήκαι ωμά και με άλλους απότομους τρόπους, είναι αναπόφευκτο να μην μιλήσουμε ποτέ. Κι εξάλλου δεν είμαστε τίποτα μυγιάγγιχτοι να το τρέμουμε αυτό. Όλα συμβαίνουν στην ώρα τους και οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους. και με τον Ηλία αρπάχτηκα (αρπαχτήκαμε μεταξύ μας) την προηγούμενη εβδομάδα. Δεν επιτρέψαμε όμως αυτό να διαταράξει τη φιλία μας. Το αυτό επιθυμώ και εμάς τους δύο. Κι οι στρατηγοί του Αλέξανδρου στην εκστρατεία αντάλλασαν κανα μπουνίδι καμιά φορά. Την επόμενη ώρα όμως..ο ένας φύλαγε τα νώτα του άλλου. Μην με κάνεις και σκιάζομαι όμως, μιας και ασχολείσαι και με μποξ, γιατί μόλις τώρα με ενημέρωσε η φίλη μας Φωτεινή ότι ανάρτησε ένα σούπερ άρθρο περί Νατσιού, και σκέφτομαι να το αναδημοσιεύσω σε λίγα λεπτά 🙂
Με αγάπη ξανά..
https://www.youtube.com/watch?v=NRZg4bwtM4Q&list=PLgsEX5K5yzJIrT_gIxWUD9amAwTq27G83&index=11
Φιλε Κωστα, απο την απαντηση εου περι λινκς στα διαφορα μπλογκς φαινεται οτι το ΝΙΚΗ εχει δημουργησει μεγαλη φασαρια στο συστημα. Αυτο δεν ειναι ασχημο. Ηδη το Κουλι ανεβαλε την περιοδια στο Αγιον Ορος και Μακεδονια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογος για τις ως ανω αναβολες μας εδωθει ο κοβιντ19. Δεν το πιστευω!!! Ισως ζησουμε στις 25 του μηνος περιπτωση του '' Ωδινεν ορος και ετεκεν μυ ''
Καλο Σ/Κ.
Καλό Σ/Κ και από 'μάς φίλε Ahoy!!!
ΔιαγραφήὬδινεν ὄρος καὶ ἔτεκε μῦν = κοιλοπονούσε το βουνό, για να γεννήσει ένα ποντίκι
ΔιαγραφήΗ φράση προέρχεται από αρχαία ελληνική παροιμία: ώδινεν όρος, Ζευς δ’ εφοβείτο, το όρος έτεκε μυν, δηλ. έπιασαν οι πόνοι του τοκετού το βουνό κι ο Δίας φοβόταν, αυτό όμως γέννησε τελικά ποντικό…
Η φράση χρησιμοποιείται όταν βρισκόμαστε μπροστά σε ένα ασήμαντο πράγμα ή ανάξιο λόγου αποτέλεσμα, ενώ περιμένουμε να δούμε κάτι αξιόλογο. Πολύ κακό για το τίποτα, ισοδύναμη έκφραση!
Ο κύριος Ahoy τη χρησιμοποίησε αναφερόμενος στη ΝΔ.
kai kalo triimero .eyxomai ta kalytera
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης boy μου!!!
ΔιαγραφήΝομιζω πως θα ηταν καλο να σταματησει η ενδοδιοδοτιανη πολιτικη και θρησκευτικη φαγωμαρα και να ορισθει ενα ελαχιστο κοινα αποδεκτο επιπεδο πατριωτικων αξιων και ενεργειων
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΟΚΙ
Παίδες μην "χαλιέστε". Σε μια παρέα ΦΙΛΩΝ όλα είναι αποδεκτά. Ακόμα και το να μαλώσουμε. Όμως επειδή είμαστε ΦΙΛΟΙ, ακόμα και η χειρότερη κουβέντα είναι ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ και ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ. Άλλωστε ο αληθινός φίλος είναι δικαιότερος κριτής και ταυτόχρονα ο πιο αυστηρός. Και ακριβώς επειδή είναι φίλος, δικαιολογείται η όποια συμπεριφορά. Εκτός αν δεν είναι !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς ο γραπτός λόγος δεν έχει ηχόχρωμα και έτσι πολλές φορές υπάρχουν παρανοήσεις. Αυτό είναι η αιτία για τη μικρή διαφωνία μεταξύ Κώστα και Pananas. Αφήστε λοιπόν τις αδικαιολόγητες "εκρήξεις" γιατί ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ σε αυτά που έρχονται. Όλοι μας θα τα "λουστούμε" ανεξάρτητα θρησκευτικής ή πολιτικής"πίστης".
Έρρωσθε Αδέλφια
Διός Κούρος