Διόδοτος ο Ερυθραίος (4ος αι. π.Χ.): Ένας από τους συντάκτες των Εφημερίδων του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Θέματα:
Ειδήσεις, Σχολιασμός Επικαιρότητας, Αναλύσεις, Φιλοσοφικά, Πολιτικά, Ιστορικά, Εθνικά, Διεθνή και Ταξιδιωτικά Θέματα, Χιούμορ, Συνωμοσίες, Βιβλίο, Μουσική.
Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας. Έρρωσθε και ευδαιμονείτε εν παντί !
Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com
▼
Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2023
Εκλογές πάλι.. Άντε να μπαίνετε στα φερετράκια σας σιγά σιγά...
Κι όπως έλεγε το καλουτάκι στην γνωστή ταινία με την Τρούμπα - καλώς τα ναυτάκια τα ζουμπουρλούδικα.
Στο πρόγραμμα μπαίνει κι άλλο παραμύθι, Αυτό με τους εξωγήινους
Κι αυτούς κάποτε τους θαυμάζαμε στον κινηματόγραφο που τον έλεγαν οι παππούδες.
Μετά ήρθαν στην τιβί και στον κινηματόγραφο οι ταινίες και η σειρές με τα ζόμπι.
Τώρα που εξαπλώνονται περισσότεροι δορυφόροι του Musk στον ουρανό, η ατμόσφαιρα της γης θα ντυθεί με μάσκα υψηλής τεχνολογίας που μπορεί να την μετατρέψει σε οθόνη τεραστίων διαστάσεων. Ήρθε η ώρα για το Blue Beam Project
Όσοι καπνίζετε να πάρετε και από ένα πακέτο κιρέτσιλερ , εάν βρείτε για απόλαυση πραγματικού καπνού , άσχετα εάν βρωμοκοπάει. Γνήσιο ελληνικό χαρμάνι από την Σεκαπ.
Συγνώμη που διορθώνω φίλε V P X , αλλά ας κάνουμε όλοι μας ό,τι μπορούμε για την ελληνική μας γλώσσα. Τα ρήματα στην πρώτη σειρά του τελευταίου σχολίου σου, θέλουν Ε στο τέλος. (π.χ. ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ)
EXETE ΔΙΚΙΟ Κ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ , ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΚΟΠΩΣΗΣ Κ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΚΛΠ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΣΩΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ Κ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΛΑΘΗ , ΜΟΛΙΣ ΒΕΛΤΙΩΘΩ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ,
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ... !
ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ !
Gerry Rafferty - Baker Street https://www.youtube.com/watch?v=Fo6aKnRnBxM
* ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΣΕ ΟΘΟΝΕΣ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ Κ ΑΚΤΙΒΙΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΠΟΤΕ Ο ΜΑΥΡΟΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
Ok, και ελπίζω να μην ενοχλήθηκες με την παρατήρησή μου αγαπητέ V P X . Αυτές τις ημέρες έκανα παρόμοιες διορθώσεις σε δυο τρεις σχολιαστές, ακόμα και στο φίλο μου Μποτίλια.
Μ ο (Υ)ρια /// Μιλώντας για παράσιτα πού προσβάλουν ένα Δέντρο με βαριά σκιά,,, /// Σκάβοντας βαθιά να βρουν την ιδανική πολιτεία, κάνοντας φαρδιές πλάτες,,, /// Υπάρχει ήδη, έχουν εμφανιστεί νέα* συγγράμματα, παλιμψηστα η μη, και θα εμφανιστούν και ακόμα περισσότερα, εξ ανάγκης** Μέσα από τα χάσματα τού Χρόνου,,, /// ΜΑ ΤΡΙ Ξ <==> ΤΡΙ Χ 10:40
ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΩΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΧΕΣΑΜΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΑ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ; ΑΣ ΠΙΑΣΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ Η ΚΥΡΙΑ (/) ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΟΛΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΣΧΕΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ
Δεν σβήνουμε τίποτα. Προς Θεού! Διαβάστε όμως πιο προσεκτικά πώς το θέτει. Και πράξτε ανάλογα. Σάς θέλουμε και σάς παραθέλουμε εδώ. Και γιατί όχι.. δώστε εκτεταμένα τα φώτα σας, μέσα σε μουσικές αναρτήσεις. Όσοι πιστοί.. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα τις ανοίγουν 🙂
Μάλλον παρεξηγήθηκε η πρόθεση μου, Η έννοια του (/) είναι και ο περιορισμός της μοναξιάς, που πάνω σέ αυτήν δεν χωράει ζήτημα παρεξήγησης, Εδώ μέσα και εκεί* έξω, το ζητούμενο είναι η Εμπειρία, μεταξύ σφύρας και ακμονος*,,, Το ζητούμενο ξανά, εδώ μέσα και εκεί έξω, δεν είναι νά περάσω απλά μια πληροφορία*(όπως ότι πχ θά κάνει ένα σεισμό μεγάλου μεγέθους κάπου*) αλλά να συνλλαβω και να κατανοήσω την δόμηση και διάχυση αυτής* ΜΑΖΙ με άλλους ανθρώπους,αλλά όχι ως μάζα, που είναι αδύνατον,,,, Όσο δε για την μουσική, πού υπεύθυνος είναι ο Απόλλων με την ΕΠΤΑχωρδη Λύρα τού,,, ευχαριστώ δεν θα πάρω,,, Φιλτατε Οικοδεσποτα επειδή ο χρόνος μου είναι λίγος εξαιτίας του καματου είναι και πολύτιμος αυτός που μένει*,,, Και εξαιτίας του ότι φέρνω σύγχυση εδώ νομίζω ότι ήρθε η ώρα μου να συνεχίσω τόν δρόμο που βαδίζω σχεδόν μόνος*,,, Δίνω όμως μια υπόσχεση, ότι θα συνεχίσω να παρακολουθώ εδώ μέσα τό μπλογκ, και όπου χρειάζεται θά στέλνω την Ευχή μου πάντα για καλό,,,, Ευχαριστώ πολύ και πάλι για την φιλοξενία σου Φιλτατε!
ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ , ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ , ΑΛΛΑ ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΠΙΟ ΠΕΝΗΝΤΑΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΟΜΑΤΟΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ . Η ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΛΙΓΟ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΙΟΥΝΤΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ . ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΛΑ'Ι'ΚΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΩΣ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ . ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΝΟΣ . ΘΑ ΝΙΩΘΩ ΕΝΟΧΟΣ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ . ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
@ (/) Καλέ μου φίλε και συναγωνιστή, νομίζω, ότι η παρατηρήσεις περί μουσικής που προηγήθηκαν, δεν ανταποκρίνονται, πέραν τής όποιας ποιότητος (αποδεκτής, ή μη) και τού χαρακτήρος των σχολιασμών σου στην ίδια την φύση τής μουσικής, την λειτουργία και την αποστολή της. Πλην όμως θα ήταν άδικο, εάν χαρακτηρίζαμε την κριτική που προηγήθηκε, ως τελείως άτοπη, ασχέτως, ότι αυτή διατυπώθηκε κατά την εκτιμησή μου με ατυχή τρόπο, που όμως νομίζω, ότι αρμόζει να χειριστείς με κατανόηση. Έχω υποστεί και εγώ κριτική στο παρελθόν, λόγω τού τρόπου που διαμορφώνω τα σχόλιά μου, όσο αφορά την μεγάλη τους έκταση, την έλλειψη χωρισμού σε παραγράφους και άλλα. Πάντοτε έδωσα δίκιο, σε όσους μού άσκησαν κριτική, δεδομένου ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί κάποιος να έχει 100% δίκιο, ή 100% άδικο, όσο αφορά τις απόψεις, ή τις διαθέσεις του. Πάντοτε, όταν συμμετέχουμε σε μια συζήτηση, είναι φρόνιμο, αλλά και σύμφωνο προς τούς στοιχειώδεις κανόνες τής ευγένειας, να παίρνουμε υπ' όψει τις απόψεις και τις διαθέσεις αυτών που συμμετέχουν. Αυτό αποτελεί προϋπόθεση, εφόσον επιθυμούμε να μεταδώσουμε κάποιο μήνυμα, όποιο κι αν είναι αυτό. Ένα βασικό στοιχείο, το οποίον διέπει την φρόνιμη και εύστοχη δημόσια έκφραση, είναι η ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ. Και το μέτρο δεν αφορά μόνον την ποσότητα, αλλά και την ποιότητα τής εκφοράς. Όσο αφορά εμένα, νομίζω ότι είναι δεδομένη η μεγάλη συμπάθειά μου προς τα σχόλιά σου. Όσο αφορά τούς χειρισμούς τού Κώστα, ως ιδιοκτήτη και διαχειριστού τού παρόντος ιστοχώρου, νομίζω ότι και αυτός έχει χειριστεί γενικά με συμπάθεια τα σχόλιά σου. Πλην όμως, αυτός ως διαχειριστής, οφείλει να φροντίζει για τον συντονισμό και την ομαλή λειτουργία των σχολίων. Και νομίζω, ότι εφόσον έχει διατυπωθεί απέναντι στα σχόλιά σου κάποια κριτική, αυτό οφείλει να σε απασχολήσει, όχι σε αφοριστική, αλλά σε δημιουργική βάση, δεδομένου, ότι αφ' ενός μεν η κριτική που διατυπώθηκε, μπορεί να ισχύει και για άλλους επισκέπτες, αφ' ετέρου δε, ουδείς εξ ημών είναι τέλειος και γι όλους υφίστανται περιθώρια βελτιώσεως. Οι σχολιασμοί σου, αν και είναι εν τέλει λίαν αξιόλογοι, διέπονται δυστυχώς από κάποιες σημαντικές λειτουργικές αδυναμίες, η κυριότερη των οποίων συνίσταται στο ότι, η ποσότητητά τους, δυσχεραίνει την ανάδειξη τής ποιότητάς τους.
Πρέπει να έχουμε πλήρη συνείδηση, ότι όταν εκφραζόμαστε με σύμβολα, χειριζόμαστε γρίφους. Αυτός ο τρόπος εκφοράς δεν παύει να θεμιτός. Πλην όμως, θα πρέπει να λάβουμε υπ' όψει μας σε μια τέτοια περίπτωση, ότι τα σύμβολα υπέχουν μια δική τους ισχύ, η οποία μεταβαίνει εν πρώτοις στο ασυνείδητο. Αυτό συνεπάγεται, ότι απασχολούν, θέλοντας και μη, ακόμη και αυτούς που αντικρύζοντας τα, τα παρακάμπτουν. Με αυτήν την έννοια τούς διοχετεύουμε μια πληροφορία και απασχολούμε την βαθύτερη αντίληψή τους, έστω κι αν αυτοί δεν το επιθυμούν. Επειδή αυτή η πρακτική αποτελεί εκ των πραγμάτων παρέμβαση, η οποία καθίσταται από μια μικρή μειοψηφία αυτών που την δέχονται αποδεκτή (στην καλύτερη των περιπτώνσεων, εάν λάβουμε υπ' όψει μας την άμβλυνση των διαδικασιών οργανωμένης διαχείρησης τού ασυνείδητου που έχει γενικά επέλθει) προσκρούει στις πλείστες των περιπτώσεων σε ανάστοφους μηχανισμούς δυσανασχέτησης και επιφέρουν αρνητική διάθεση. Εάν λοιπόν, η διοχέτευση στον δημόσιο διάλογο κωδικοποιημένων μηνυμάτων δεν συντελείται με φειδώ και άκρως ζυγισμένα, με τρόπο που, εάν δεν τυγχάνει αποδοχής, να μην παραβιάζει τουλάχιστον την ανοχή των αποδεκτών μιας τέτοιου είδους παρέμβασης, τότε δεν αδικούμε μόνον την εμπνευσμένη και φιλότιμη προσπάθειά μας, αλλά δυστυχώς παρέχουμε και αρνητική εκδούλευση στην ετοιμότητα τής μέσης συνείδησης να ασχοληθεί συγκεκριμένα με την αξία των συμβόλων. Οπότε, όχι μόνον δεν εξυπηρετούνται οι στοχεύσεις μας, αλλά προξενείται ένα κόστος, που μεσοπρόθεσμα επενεργεί στόμωση κάποιων σημαντικότων αισθητηρίων, που έχουμε κληθεί, ως εξαιρετικές φυσιογνωμίες να υπηρετούμε. Οφείλουμε να κατανοήσουμε, ότι η πολιτισμική φάση στην οποία ζούμε, έχει εθίσει τούς ανθρώπους στο εύκολο και αυτό έχει συνέπειες στον τρόπο που λειτουργεί ο εγκέφαλός μας. Ο Claud Levy Strauss αναλύει στο μνημειώδες έργο του "Η Άγρια Σκέψη", μετά από μελέτη πληθυσμών, που ζούσαν μακρυά από τον σύγχρονο πολιτισμό στην περιοχή τού Αμαζόνιου, ότι η επινόηση τής γραφής συνέβαλε να εξασθενήσουν πολύ σημαντικά κέντρα τού εγκεφάλου μας, που αφορούν την μνήμη. Οι λεγόμενοι "άγριοι" ήσαν ικανοί να απομνημονεύουν την επενέργεια περισσότερων από χιλίων βοτάνων. Παλαιότερα, για να προμηθευτούν νερό οι άνθρωποι, έπρεπε να διανύσουν αποστάσεις μέχρι την πηγή, ή μέχρι την βρύση στην κεντρική πλατεία τού χωριού. Σήμερα αρκεί να ανοίξουν μια βρύση εκεί που κατοικούν. Σήμερα όλα επιτυγχάνται πλέον, πατώντας κάποια κουμπιά, με αποτέλεσμα η όποια καταπόνηση να θωρείται μη επιθυμητή.
Ο PUNISHER είναι ένας ευγενικός και συμπαθής σχολιαστής και νομίζω ότι θα τον αδικούσαμε, εάν τού αποδίδαμε τάση υποβιβασμού τής σημασίας των σχολίων, που γίνονται σε αναρτήσεις με μουσικές αναφορές. Δεδηλωμένος λάτρης τής μουσικής και ο ίδιος και θα δυσκολευτεί πράγματι πολύ κάποιος, για να εντοπίσει έστω και μια ανάρτηση μουσικής εδώ, που να μην την έχει σχολιάσει. Άρα η αξία που αποδίδει σε σχολιασμούς τέτοιων αναρτήσεων είναι εκ προοιμίου αναμφισβήτητη. Πλην όμως, ο οποιοσδήποτε περιορισμός κάποιου σε προκαθορισμένα πλαίσια δεν παύει να έχει άκρως αρνητικές επιπτώσεις, στην διάθεσή του, να σχολιάζει. Όσο αφορά την επιλογή τού ονόματός του, νομίζω ότι είναι περισσότερο από προφανές, ποιούς θεωρεί ο καλός μας φίλος, ότι είναι αξιόποινοι, άρα δεν υφίσταται η παραμικρή διάθεση από αυτόν, να επιτιμήσει κάποιον. Πέραν αυτού όμως έχω δυο παρατηρήσεις στο δεύτερο σχόλιό του, το οποίον σαφώς διέπεται από κατανόηση και ευγένεια:
Προσωπικά ανήκω σε εκείνους τούς παρεμβαίνοντες στην μπλογκόσφαιρα, που έχει κατ' επανάληψη χαρακτηρισθεί η γραφή τους ως δύσκολα κατανοήσιμη και ως κάποιο βαθμό κουραστική. Δεν θα διαφωνήσω με αυτήν την κριτική, διότι αυτοί που διαβάζουν τα γραφόμενα μου είναι αρμόδιοι να τα αξιολογούν και όχι εγώ. Πλην όμως, η αναφορά τού φίλου PUNISHER, στο ότι το εδώ μπλογκ είναι λαϊκό, παρόλο που είναι κατανοητή και αποδεδκτότατη, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα ιστολόγιο, που δεν έχει κάποια ειδική κατεύθυνση, επιστημονική ή άλλου είδους, αλλά απευθύνεται στο σύνολο των ανθρώπων, που επιδιώκουν μια κριτική θεώρηση όσων συμβαίνουν, δεν συνεπάγεται σώνει και καλά, ότι είναι άσκοπες και μη προσφέρουσες όσες παρεμβάσεις επιδιώκουν με τρόπο ήπιο, που να μπορεί να καθίσταται αποδεκτός, να αναβιβάσουν το επίπεδο στα πλαίσια μιας συζήτησης. Φυσικά είναι επόμενον, οι παρεμβάσεις κάποιου να μην ανταποκρίνονται στις προσδοκίες όλων και πάντοτε. Και στον βαθμό που διαπιστώνεται έντονη δυσαρμονία μεταξύ κάποιου και τού περιβάλλοντος, που αυτός αρέσκεται να παρεμβαίνει, είναι για όλους προτιμότερο, ή αυτός να προσπαθήσει να προσαρμοστεί, ή να αποχωρήσει. Στην προκειμένη περίπτωση όμως θεωρώ άσκοπο, μη λειτουργικό και ασύμφορο για τα σχόλια, που καταθέτει ο σχολιαστής (/) "να τα κάνει πενηνταράκια". Όταν μπαίνει γράσο στα σύμβολα, ώστε αυτά να μπορούν να γλυστράνε εύκολα στην αφομοίωση τού συνειδητού, τότε ευνουχίζεται η ισχύς τους, οπότε μπορούν και να καταργούνται πλήρως, εφόσον δεν απολήγουν εκεί, που υφίσταται ο δημιουργικός ρόλος τους, τουτέστιν στο ασυνείδητο. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΥΡΓΙΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ, ΒΡΥΘΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ. Αντί να καθήσει ο Γιάννης Παπαϊωάνου να κάνει πενηνταράκια την παύση στην ροή τού άσματος "Πέντε Έλληνες στον Άδη", ή ο όποιος ποιητής τα όποια σύμβολα δρομολογεί στα έργα του, τότε καλύτερα να μην τα δημιουργούσε. Θα πρέπει να κατανοήσουμε, ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος αποτελείται από δυο λοβούς, ενώ ο σύγχρονος πολιτισμός έχει υπεραναπτύξει τον αριστερό λοβό (αυτόν τής σειριακής επεξεργασίας) σε βάρος τού δεξιού (αυτού τής εικονοειδούς επεξεργασίας). Ο μεγάλος θεωρητικός τής νόησης McGilchrist έχει αναλύσει διεξοδικά, για ποιον λόγο η μονομερής ανάπτυξη τού δεξιού λοβού και ο ακατάσχετος περιορισμός τού αριστερού οδηγούν ένα πολιτισμό στο τέρμα του. Και σε αυτήν την φάση βρισκόμαστε σήμερα (Υπάρχουν αρκετά βίντεο τού McGilchrist στο youtube σχετικά). Μέσα από αυτήν την οπτική, θεωρώ ότι οι παρεμβάσεις τού σχολιαστού (/) συμβάλλουν δημιουργικά στο ανοίξει η αυλαία ενός νέου, επερχόμενου κόσμου. Με την διαφορά, ότι αυτές οι παρεμβάσεις δεν γίνονται με τον ορθό τρόπο. Ο (/) σερβίρει με την σέσουλα και όχι με το κουταλάκι. Οπότε θα πρέπει να προσέξει πολύ την δοσολογία που εφαρμόζει, μειώνοντας δραστικά το πλήθος των παρεμβάσεών του. Είναι κρίμα η πρωτότυπη ποιότητα να θάβεται κάτω από υπερβολική ποσότητα. Προτείνω λοιπόν στον φίλο και συναγωνιστή (/) να εξακουληθήσει τα σχόλιά του στο ίδιο στυλ, μειώνοντας όμως δραστικά τον αριθμό τους. Φίλτατε (/), ισχύει μια αρχή που επιτάσσει, όποιος αποσκοπεί να κατισχύσει, να γίνεται σπάνιος. Αυτός είναι και ο λόγος, που αναρτώ πολύ αραιά. Φρόντισε το βάρος που εναποθέτεις, να μπορούμε να το σηκώνουμε. Σού εύχομαι καλή συνέχεια και δεν είσαι καθόλου μόνος.
Αναγκαία διόρθωση: Ο μεγάλος θεωρητικός τής νόησης McGilchrist έχει αναλύσει διεξοδικά, για ποιον λόγο η μονομερής ανάπτυξη τού αριστερού λοβού και ο ακατάσχετος περιορισμός τού δεξιού οδηγούν ένα πολιτισμό στο τέρμα του.
Πενηνταρακια! /// Καταρχήν=βάζω τά θεμέλια, βάση μίας Αρχής, και όχι μίας οποιασδήποτε αρχής, αλλά τής Αρχής πού κατεβαίνει από ψηλά ( Κατ(Ω) αρχήν) ///=Τρεις υποστάσεις, καθώς το 3 διέπει τόν υλικό καί ταυτόχρονα πνευματικο κόσμο μας ( 3 διαστάσεις,,,το σύστημα γύρω από τον πυρήνα του ατόμου,,,, Τρις Υπόσταση Της Θεότητας,,,) /// Καταρχήν να ζητήσω Συνγνωμη* από όλους, καθώς δεν αποσκοπουσα σέ καμία περίπτωση παρεξήγησης. Ιδιαίτερα δε στόν Συναγωνιστή Μποτιλια στο Πέλαγος, που μπορεί και επιπλέει πάνω στα κύματα μέσα στης καταιγίδες, μεταφέροντας πάντα ένα μύνημα! (μΥ νήμα ,,, ένα δικό του (Μ) γνήσιο νήμα που ενώνει Συνειδήσεις, μέσω του Υ που ως κερΑιΑ λαμβάνει από ψηλά και διοχετεύει προς τα κάτω ) Και επιπλέον ιδιαίτερα στόν Φίλο Διονύση, εξαιτίας του χρόνου και ενέργειας που σπαταλά επιπρόσθετα για να ισορροπήσει της διάφορες αναταράξεις! ,,,
Σύμβολα Συμβολή Συνβολα Συνβολη Συνβουλή +βούληση /// Πέραν τούτων και επιπρόσθετα θέλω να υποδείξω ότι ακόμα και η απλή προσέγγιση του γραπτού λόγου δεν είναι καθόλου απλή, καθώς πάντα ενέχει σημαντικότητα στην νοητή σφαίρα, καθώς σέ διάλογο στόν Ερμή Τρισμέγιστο ειπώθηκε: "Τώρα που κατασκευασες τόν γραπτό λόγο Ερμή θα χαθεί η μνήμη*" ,,,
kyrios Ή αληθινή αποχώρηση φιλτατε (Όπως εδώ ένα παράδειγμα ( (/) ) Και συμβαίνει αυτό ) / (,,, Είναι η εκτός χώρου και χρόνου κατάσταση της ανθρώπινης υπόστασης , δηλαδή ο θάνατος,,,
https://www.msn.com/el-gr/video/deltia-eidiseon/%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B9-%CE%BB%CE%AD%CE%B5%CE%B9-%CE%BF-%CF%87%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CF%83%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%87%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CF%8D-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B6%CE%B7/vi-AA1gEVYD?ocid=msedgdhp&pc=U531&cvid=66af85074b5a4985b61f5de222b6917e&ei=14 (τι λεει ο μαλακασ που εριξε τα αναχωματα )
https://www.triklopodia.gr/%ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%86%ce%ad%cf%81%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%ba%ce%bf%cf%81%cf%89%ce%bd%ce%bf%cf%8a%cf%8c-%ce%bd%ce%b1-%ce%b5%ce%bc%ce%b2%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%b1/(για να γλιτωσουν το ξυλο παμε καραντινα ?)
https://www.triklopodia.gr/%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%83-%ce%b1%ce%bd%cf%84%cf%89%ce%bd%ce%b9%ce%b1%ce%b4%ce%b7%cf%83-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83-%ce%b5%ce%b9%cf%83%ce%b1%ce%b3%ce%b3/ (αυτος εχει απλωθει .μετα εμβολια και τισ δολοφονιες στα νοσοκομεια κοβ 19 τι εχει κανει ?τελικα)
https://www.triklopodia.gr/%ce%bd%ce%b1-%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%cf%83-%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%ba%ce%bb%ce%b9%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae/ (αυτος παει παλι για φαπες )
http://sinomosiologos.blogspot.com/2023/09/14.html?m=1
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι όπως έλεγε το καλουτάκι στην γνωστή ταινία με την Τρούμπα
- καλώς τα ναυτάκια τα ζουμπουρλούδικα.
Στο πρόγραμμα μπαίνει κι άλλο παραμύθι,
Αυτό με τους εξωγήινους
Κι αυτούς κάποτε τους θαυμάζαμε στον κινηματόγραφο που τον έλεγαν οι παππούδες.
Μετά ήρθαν στην τιβί και στον κινηματόγραφο οι ταινίες και η σειρές με τα ζόμπι.
Τώρα που εξαπλώνονται περισσότεροι δορυφόροι του Musk στον ουρανό, η ατμόσφαιρα της γης θα ντυθεί με μάσκα υψηλής τεχνολογίας που μπορεί να την μετατρέψει σε οθόνη τεραστίων διαστάσεων.
Ήρθε η ώρα για το Blue Beam Project
Όσοι καπνίζετε να πάρετε και από ένα πακέτο κιρέτσιλερ , εάν βρείτε για απόλαυση πραγματικού καπνού , άσχετα εάν βρωμοκοπάει.
Γνήσιο ελληνικό χαρμάνι από την Σεκαπ.
ΕΧΕΙΣ ΤΟ AΒΑΤΑΡ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΟΥΤΙΝΙΑΡΗ !
Διαγραφή"Ύμνοι" Πούτιν για Έλον Μασκ: Ξεχωριστός άνθρωπος και ταλαντούχος επιχειρηματίας..
https://www.capital.gr/diethni/3737099/-umnoi-poutin-gia-elon-mask-xexoristos-anthropos-kai-talantouxos-epixeirimatias/
ΕΝΑΝ ΠΕΙΡΑΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ !
V P X
* ABATAR...ΔΟΥΛΟΙ ΜΕΤΑ ΝΟΕΙ ΤΑΙ....ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑ ΝΟΕΙΤΑΙ Κ ΜΟΝΟ ΠΑΡΑ ΝΟΕΙΤΑΙ . ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΓΚΑΡΙ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ Ο ΝΑΝΟ ΔΑΒΙΒ ΕΦΑΓΕ ΤΟ ΓΙΓΑΝΤΑ ΓΟΛΙΑΘ... !
ΔιαγραφήΑΛΛΑΞΕ ΧΑΡΜΑΝΙ -ΔΩΣΕ ΠΙΣΩ ΤΟ ΤΟΥΡΚΟ ΦΙΡΜΑΝΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ !
V P X
Συγνώμη που διορθώνω φίλε V P X , αλλά ας κάνουμε όλοι μας ό,τι μπορούμε για την ελληνική μας γλώσσα. Τα ρήματα στην πρώτη σειρά του τελευταίου σχολίου σου, θέλουν Ε στο τέλος. (π.χ. ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ)
ΔιαγραφήEXETE ΔΙΚΙΟ Κ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ , ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΚΟΠΩΣΗΣ Κ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΚΛΠ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΣΩΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ Κ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΛΑΘΗ , ΜΟΛΙΣ ΒΕΛΤΙΩΘΩ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ,
ΔιαγραφήΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ... !
ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ !
Gerry Rafferty - Baker Street
https://www.youtube.com/watch?v=Fo6aKnRnBxM
* ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΣΕ ΟΘΟΝΕΣ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ Κ ΑΚΤΙΒΙΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΠΟΤΕ Ο ΜΑΥΡΟΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
KISSES !
V P X
Ok, και ελπίζω να μην ενοχλήθηκες με την παρατήρησή μου αγαπητέ V P X . Αυτές τις ημέρες έκανα παρόμοιες διορθώσεις σε δυο τρεις σχολιαστές, ακόμα και στο φίλο μου Μποτίλια.
ΔιαγραφήMETA THN ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΨΑΧΝΕΙ ΣΚΑΒΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ !
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=7-jskO_3cx8
....ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΥΡΙΕΣ !
https://www.youtube.com/watch?v=pNSgFrWV0IE
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Α ΝΟΗΤΟΣ..? ή ΥΠΟΠΤΟΣ...?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : AΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΣ Α ΝΟΗΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΟΠΤΑ ΜΑΣ ΕΞ ΟΥΣΙΑΖΕΙ ..!
ΑΣ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ Κ ΛΙΓΟ , ΑΦΟΥ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΝΤΑΣ ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΝΟΣ ή ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΟΣ ? ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
https://www.youtube.com/watch?v=t4PW0Fz3cRs
V P X
Μ ο (Υ)ρια
Διαγραφή///
Μιλώντας για παράσιτα πού προσβάλουν ένα Δέντρο με βαριά σκιά,,,
///
Σκάβοντας βαθιά να βρουν την ιδανική πολιτεία, κάνοντας φαρδιές πλάτες,,,
///
Υπάρχει ήδη, έχουν εμφανιστεί νέα* συγγράμματα, παλιμψηστα η μη, και θα εμφανιστούν και ακόμα περισσότερα, εξ ανάγκης**
Μέσα από τα χάσματα τού Χρόνου,,,
///
ΜΑ ΤΡΙ Ξ
<==> ΤΡΙ Χ
10:40
ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΩΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΧΕΣΑΜΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΑ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ;
ΑΣ ΠΙΑΣΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ Η ΚΥΡΙΑ (/) ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΟΛΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΣΧΕΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Δεν έχω παρά να συμφωνήσω.
ΔιαγραφήΚαλημέρα φίλε μου Punisher !!!
Ένας Τιμωρός τιμωρία φέρνει,,,
ΔιαγραφήΣβήσε όλα τα σχόλια και τής αφιερώσεις φιλτατε οικοδεσποτα.
Έτσι και αλλιώς πάντα μόνος ήμουνα.
Ευχαριστώ πολύ
Δεν σβήνουμε τίποτα. Προς Θεού! Διαβάστε όμως πιο προσεκτικά πώς το θέτει. Και πράξτε ανάλογα. Σάς θέλουμε και σάς παραθέλουμε εδώ. Και γιατί όχι.. δώστε εκτεταμένα τα φώτα σας, μέσα σε μουσικές αναρτήσεις. Όσοι πιστοί.. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα τις ανοίγουν 🙂
ΔιαγραφήΜάλλον παρεξηγήθηκε η πρόθεση μου,
ΔιαγραφήΗ έννοια του (/) είναι και ο περιορισμός της μοναξιάς, που πάνω σέ αυτήν δεν χωράει ζήτημα παρεξήγησης,
Εδώ μέσα και εκεί* έξω, το ζητούμενο είναι η Εμπειρία, μεταξύ σφύρας και ακμονος*,,,
Το ζητούμενο ξανά, εδώ μέσα και εκεί έξω, δεν είναι νά περάσω απλά μια πληροφορία*(όπως ότι πχ θά κάνει ένα σεισμό μεγάλου μεγέθους κάπου*) αλλά να συνλλαβω και να κατανοήσω την δόμηση και διάχυση αυτής* ΜΑΖΙ με άλλους ανθρώπους,αλλά όχι ως μάζα, που είναι αδύνατον,,,,
Όσο δε για την μουσική, πού υπεύθυνος είναι ο Απόλλων με την ΕΠΤΑχωρδη Λύρα τού,,, ευχαριστώ δεν θα πάρω,,,
Φιλτατε Οικοδεσποτα επειδή ο χρόνος μου είναι λίγος εξαιτίας του καματου είναι και πολύτιμος αυτός που μένει*,,,
Και εξαιτίας του ότι φέρνω σύγχυση εδώ νομίζω ότι ήρθε η ώρα μου να συνεχίσω τόν δρόμο που βαδίζω σχεδόν μόνος*,,,
Δίνω όμως μια υπόσχεση, ότι θα συνεχίσω να παρακολουθώ εδώ μέσα τό μπλογκ, και όπου χρειάζεται θά στέλνω την Ευχή μου πάντα για καλό,,,,
Ευχαριστώ πολύ και πάλι για την φιλοξενία σου Φιλτατε!
ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ , ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ , ΑΛΛΑ ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΠΙΟ ΠΕΝΗΝΤΑΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΟΜΑΤΟΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ . Η ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΛΙΓΟ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΙΟΥΝΤΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ . ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΛΑ'Ι'ΚΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΩΣ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ . ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΝΟΣ . ΘΑ ΝΙΩΘΩ ΕΝΟΧΟΣ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ .
ΔιαγραφήΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
@ (/)
ΔιαγραφήΚαλέ μου φίλε και συναγωνιστή,
νομίζω, ότι η παρατηρήσεις περί μουσικής που προηγήθηκαν, δεν ανταποκρίνονται, πέραν τής όποιας ποιότητος (αποδεκτής, ή μη) και τού χαρακτήρος των σχολιασμών σου στην ίδια την φύση τής μουσικής, την λειτουργία και την αποστολή της.
Πλην όμως θα ήταν άδικο, εάν χαρακτηρίζαμε την κριτική που προηγήθηκε, ως τελείως άτοπη, ασχέτως, ότι αυτή διατυπώθηκε κατά την εκτιμησή μου με ατυχή τρόπο, που όμως νομίζω, ότι αρμόζει να χειριστείς με κατανόηση.
Έχω υποστεί και εγώ κριτική στο παρελθόν, λόγω τού τρόπου που διαμορφώνω τα σχόλιά μου, όσο αφορά την μεγάλη τους έκταση, την έλλειψη χωρισμού σε παραγράφους και άλλα. Πάντοτε έδωσα δίκιο, σε όσους μού άσκησαν κριτική, δεδομένου ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί κάποιος να έχει 100% δίκιο, ή 100% άδικο, όσο αφορά τις απόψεις, ή τις διαθέσεις του. Πάντοτε, όταν συμμετέχουμε σε μια συζήτηση, είναι φρόνιμο, αλλά και σύμφωνο προς τούς στοιχειώδεις κανόνες τής ευγένειας, να παίρνουμε υπ' όψει τις απόψεις και τις διαθέσεις αυτών που συμμετέχουν. Αυτό αποτελεί προϋπόθεση, εφόσον επιθυμούμε να μεταδώσουμε κάποιο μήνυμα, όποιο κι αν είναι αυτό.
Ένα βασικό στοιχείο, το οποίον διέπει την φρόνιμη και εύστοχη δημόσια έκφραση, είναι η ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ. Και το μέτρο δεν αφορά μόνον την ποσότητα, αλλά και την ποιότητα τής εκφοράς. Όσο αφορά εμένα, νομίζω ότι είναι δεδομένη η μεγάλη συμπάθειά μου προς τα σχόλιά σου. Όσο αφορά τούς χειρισμούς τού Κώστα, ως ιδιοκτήτη και διαχειριστού τού παρόντος ιστοχώρου, νομίζω ότι και αυτός έχει χειριστεί γενικά με συμπάθεια τα σχόλιά σου. Πλην όμως, αυτός ως διαχειριστής, οφείλει να φροντίζει για τον συντονισμό και την ομαλή λειτουργία των σχολίων. Και νομίζω, ότι εφόσον έχει διατυπωθεί απέναντι στα σχόλιά σου κάποια κριτική, αυτό οφείλει να σε απασχολήσει, όχι σε αφοριστική, αλλά σε δημιουργική βάση, δεδομένου, ότι αφ' ενός μεν η κριτική που διατυπώθηκε, μπορεί να ισχύει και για άλλους επισκέπτες, αφ' ετέρου δε, ουδείς εξ ημών είναι τέλειος και γι όλους υφίστανται περιθώρια βελτιώσεως.
Οι σχολιασμοί σου, αν και είναι εν τέλει λίαν αξιόλογοι, διέπονται δυστυχώς από κάποιες σημαντικές λειτουργικές αδυναμίες, η κυριότερη των οποίων συνίσταται στο ότι, η ποσότητητά τους, δυσχεραίνει την ανάδειξη τής ποιότητάς τους.
Συνεχίζεται...
Συνέχεια προηγούμενου...
ΔιαγραφήΠρέπει να έχουμε πλήρη συνείδηση, ότι όταν εκφραζόμαστε με σύμβολα, χειριζόμαστε γρίφους. Αυτός ο τρόπος εκφοράς δεν παύει να θεμιτός. Πλην όμως, θα πρέπει να λάβουμε υπ' όψει μας σε μια τέτοια περίπτωση, ότι τα σύμβολα υπέχουν μια δική τους ισχύ, η οποία μεταβαίνει εν πρώτοις στο ασυνείδητο. Αυτό συνεπάγεται, ότι απασχολούν, θέλοντας και μη, ακόμη και αυτούς που αντικρύζοντας τα, τα παρακάμπτουν. Με αυτήν την έννοια τούς διοχετεύουμε μια πληροφορία και απασχολούμε την βαθύτερη αντίληψή τους, έστω κι αν αυτοί δεν το επιθυμούν. Επειδή αυτή η πρακτική αποτελεί εκ των πραγμάτων παρέμβαση, η οποία καθίσταται από μια μικρή μειοψηφία αυτών που την δέχονται αποδεκτή (στην καλύτερη των περιπτώνσεων, εάν λάβουμε υπ' όψει μας την άμβλυνση των διαδικασιών οργανωμένης διαχείρησης τού ασυνείδητου που έχει γενικά επέλθει) προσκρούει στις πλείστες των περιπτώσεων σε ανάστοφους μηχανισμούς δυσανασχέτησης και επιφέρουν αρνητική διάθεση.
Εάν λοιπόν, η διοχέτευση στον δημόσιο διάλογο κωδικοποιημένων μηνυμάτων δεν συντελείται με φειδώ και άκρως ζυγισμένα, με τρόπο που, εάν δεν τυγχάνει αποδοχής, να μην παραβιάζει τουλάχιστον την ανοχή των αποδεκτών μιας τέτοιου είδους παρέμβασης, τότε δεν αδικούμε μόνον την εμπνευσμένη και φιλότιμη προσπάθειά μας, αλλά δυστυχώς παρέχουμε και αρνητική εκδούλευση στην ετοιμότητα τής μέσης συνείδησης να ασχοληθεί συγκεκριμένα με την αξία των συμβόλων. Οπότε, όχι μόνον δεν εξυπηρετούνται οι στοχεύσεις μας, αλλά προξενείται ένα κόστος, που μεσοπρόθεσμα επενεργεί στόμωση κάποιων σημαντικότων αισθητηρίων, που έχουμε κληθεί, ως εξαιρετικές φυσιογνωμίες να υπηρετούμε.
Οφείλουμε να κατανοήσουμε, ότι η πολιτισμική φάση στην οποία ζούμε, έχει εθίσει τούς ανθρώπους στο εύκολο και αυτό έχει συνέπειες στον τρόπο που λειτουργεί ο εγκέφαλός μας. Ο Claud Levy Strauss αναλύει στο μνημειώδες έργο του "Η Άγρια Σκέψη", μετά από μελέτη πληθυσμών, που ζούσαν μακρυά από τον σύγχρονο πολιτισμό στην περιοχή τού Αμαζόνιου, ότι η επινόηση τής γραφής συνέβαλε να εξασθενήσουν πολύ σημαντικά κέντρα τού εγκεφάλου μας, που αφορούν την μνήμη. Οι λεγόμενοι "άγριοι" ήσαν ικανοί να απομνημονεύουν την επενέργεια περισσότερων από χιλίων βοτάνων. Παλαιότερα, για να προμηθευτούν νερό οι άνθρωποι, έπρεπε να διανύσουν αποστάσεις μέχρι την πηγή, ή μέχρι την βρύση στην κεντρική πλατεία τού χωριού. Σήμερα αρκεί να ανοίξουν μια βρύση εκεί που κατοικούν. Σήμερα όλα επιτυγχάνται πλέον, πατώντας κάποια κουμπιά, με αποτέλεσμα η όποια καταπόνηση να θωρείται μη επιθυμητή.
Συνεχίζεται...
Ο PUNISHER είναι ένας ευγενικός και συμπαθής σχολιαστής και νομίζω ότι θα τον αδικούσαμε, εάν τού αποδίδαμε τάση υποβιβασμού τής σημασίας των σχολίων, που γίνονται σε αναρτήσεις με μουσικές αναφορές. Δεδηλωμένος λάτρης τής μουσικής και ο ίδιος και θα δυσκολευτεί πράγματι πολύ κάποιος, για να εντοπίσει έστω και μια ανάρτηση μουσικής εδώ, που να μην την έχει σχολιάσει. Άρα η αξία που αποδίδει σε σχολιασμούς τέτοιων αναρτήσεων είναι εκ προοιμίου αναμφισβήτητη. Πλην όμως, ο οποιοσδήποτε περιορισμός κάποιου σε προκαθορισμένα πλαίσια δεν παύει να έχει άκρως αρνητικές επιπτώσεις, στην διάθεσή του, να σχολιάζει. Όσο αφορά την επιλογή τού ονόματός του, νομίζω ότι είναι περισσότερο από προφανές, ποιούς θεωρεί ο καλός μας φίλος, ότι είναι αξιόποινοι, άρα δεν υφίσταται η παραμικρή διάθεση από αυτόν, να επιτιμήσει κάποιον.
ΔιαγραφήΠέραν αυτού όμως έχω δυο παρατηρήσεις στο δεύτερο σχόλιό του, το οποίον σαφώς διέπεται από κατανόηση και ευγένεια:
Συνεχίζεται...
Συνέχεια προηγούμενου...
ΔιαγραφήΠροσωπικά ανήκω σε εκείνους τούς παρεμβαίνοντες στην μπλογκόσφαιρα, που έχει κατ' επανάληψη χαρακτηρισθεί η γραφή τους ως δύσκολα κατανοήσιμη και ως κάποιο βαθμό κουραστική. Δεν θα διαφωνήσω με αυτήν την κριτική, διότι αυτοί που διαβάζουν τα γραφόμενα μου είναι αρμόδιοι να τα αξιολογούν και όχι εγώ. Πλην όμως, η αναφορά τού φίλου PUNISHER, στο ότι το εδώ μπλογκ είναι λαϊκό, παρόλο που είναι κατανοητή και αποδεδκτότατη, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα ιστολόγιο, που δεν έχει κάποια ειδική κατεύθυνση, επιστημονική ή άλλου είδους, αλλά απευθύνεται στο σύνολο των ανθρώπων, που επιδιώκουν μια κριτική θεώρηση όσων συμβαίνουν, δεν συνεπάγεται σώνει και καλά, ότι είναι άσκοπες και μη προσφέρουσες όσες παρεμβάσεις επιδιώκουν με τρόπο ήπιο, που να μπορεί να καθίσταται αποδεκτός, να αναβιβάσουν το επίπεδο στα πλαίσια μιας συζήτησης. Φυσικά είναι επόμενον, οι παρεμβάσεις κάποιου να μην ανταποκρίνονται στις προσδοκίες όλων και πάντοτε. Και στον βαθμό που διαπιστώνεται έντονη δυσαρμονία μεταξύ κάποιου και τού περιβάλλοντος, που αυτός αρέσκεται να παρεμβαίνει, είναι για όλους προτιμότερο, ή αυτός να προσπαθήσει να προσαρμοστεί, ή να αποχωρήσει.
Στην προκειμένη περίπτωση όμως θεωρώ άσκοπο, μη λειτουργικό και ασύμφορο για τα σχόλια, που καταθέτει ο σχολιαστής (/) "να τα κάνει πενηνταράκια". Όταν μπαίνει γράσο στα σύμβολα, ώστε αυτά να μπορούν να γλυστράνε εύκολα στην αφομοίωση τού συνειδητού, τότε ευνουχίζεται η ισχύς τους, οπότε μπορούν και να καταργούνται πλήρως, εφόσον δεν απολήγουν εκεί, που υφίσταται ο δημιουργικός ρόλος τους, τουτέστιν στο ασυνείδητο. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΥΡΓΙΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ, ΒΡΥΘΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ. Αντί να καθήσει ο Γιάννης Παπαϊωάνου να κάνει πενηνταράκια την παύση στην ροή τού άσματος "Πέντε Έλληνες στον Άδη", ή ο όποιος ποιητής τα όποια σύμβολα δρομολογεί στα έργα του, τότε καλύτερα να μην τα δημιουργούσε. Θα πρέπει να κατανοήσουμε, ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος αποτελείται από δυο λοβούς, ενώ ο σύγχρονος πολιτισμός έχει υπεραναπτύξει τον αριστερό λοβό (αυτόν τής σειριακής επεξεργασίας) σε βάρος τού δεξιού (αυτού τής εικονοειδούς επεξεργασίας). Ο μεγάλος θεωρητικός τής νόησης McGilchrist έχει αναλύσει διεξοδικά, για ποιον λόγο η μονομερής ανάπτυξη τού δεξιού λοβού και ο ακατάσχετος περιορισμός τού αριστερού οδηγούν ένα πολιτισμό στο τέρμα του. Και σε αυτήν την φάση βρισκόμαστε σήμερα (Υπάρχουν αρκετά βίντεο τού McGilchrist στο youtube σχετικά).
Μέσα από αυτήν την οπτική, θεωρώ ότι οι παρεμβάσεις τού σχολιαστού (/) συμβάλλουν δημιουργικά στο ανοίξει η αυλαία ενός νέου, επερχόμενου κόσμου. Με την διαφορά, ότι αυτές οι παρεμβάσεις δεν γίνονται με τον ορθό τρόπο. Ο (/) σερβίρει με την σέσουλα και όχι με το κουταλάκι. Οπότε θα πρέπει να προσέξει πολύ την δοσολογία που εφαρμόζει, μειώνοντας δραστικά το πλήθος των παρεμβάσεών του. Είναι κρίμα η πρωτότυπη ποιότητα να θάβεται κάτω από υπερβολική ποσότητα.
Προτείνω λοιπόν στον φίλο και συναγωνιστή (/) να εξακουληθήσει τα σχόλιά του στο ίδιο στυλ, μειώνοντας όμως δραστικά τον αριθμό τους.
Φίλτατε (/),
ισχύει μια αρχή που επιτάσσει, όποιος αποσκοπεί να κατισχύσει, να γίνεται σπάνιος. Αυτός είναι και ο λόγος, που αναρτώ πολύ αραιά. Φρόντισε το βάρος που εναποθέτεις, να μπορούμε να το σηκώνουμε. Σού εύχομαι καλή συνέχεια και δεν είσαι καθόλου μόνος.
Αναγκαία διόρθωση:
ΔιαγραφήΟ μεγάλος θεωρητικός τής νόησης McGilchrist έχει αναλύσει διεξοδικά, για ποιον λόγο η μονομερής ανάπτυξη τού αριστερού λοβού και ο ακατάσχετος περιορισμός τού δεξιού οδηγούν ένα πολιτισμό στο τέρμα του.
Πενηνταρακια!
Διαγραφή///
Καταρχήν=βάζω τά θεμέλια, βάση μίας Αρχής, και όχι μίας οποιασδήποτε αρχής, αλλά τής Αρχής πού κατεβαίνει από ψηλά ( Κατ(Ω) αρχήν)
///=Τρεις υποστάσεις, καθώς το 3 διέπει τόν υλικό καί ταυτόχρονα πνευματικο κόσμο μας ( 3 διαστάσεις,,,το σύστημα γύρω από τον πυρήνα του ατόμου,,,, Τρις Υπόσταση Της Θεότητας,,,)
///
Καταρχήν να ζητήσω Συνγνωμη* από όλους, καθώς δεν αποσκοπουσα σέ καμία περίπτωση παρεξήγησης.
Ιδιαίτερα δε στόν Συναγωνιστή Μποτιλια στο Πέλαγος, που μπορεί και επιπλέει πάνω στα κύματα μέσα στης καταιγίδες, μεταφέροντας πάντα ένα μύνημα!
(μΥ νήμα ,,, ένα δικό του (Μ) γνήσιο νήμα που ενώνει Συνειδήσεις, μέσω του Υ που ως κερΑιΑ λαμβάνει από ψηλά και διοχετεύει προς τα κάτω )
Και επιπλέον ιδιαίτερα στόν Φίλο Διονύση, εξαιτίας του χρόνου και ενέργειας που σπαταλά επιπρόσθετα για να ισορροπήσει της διάφορες αναταράξεις!
,,,
Σύμβολα
ΔιαγραφήΣυμβολή
Συνβολα
Συνβολη
Συνβουλή
+βούληση
///
Πέραν τούτων και επιπρόσθετα θέλω να υποδείξω ότι ακόμα και η απλή προσέγγιση του γραπτού λόγου δεν είναι καθόλου απλή, καθώς πάντα ενέχει σημαντικότητα στην νοητή σφαίρα, καθώς σέ διάλογο στόν Ερμή Τρισμέγιστο ειπώθηκε: "Τώρα που κατασκευασες τόν γραπτό λόγο Ερμή θα χαθεί η μνήμη*"
,,,
,,,
Διαγραφήhttps://youtu.be/oZ3pw1Cf4uY?si=lvwfv7G53cveZC3P
22:11
,,,
Διαγραφήhttps://youtu.be/xJiH-iFQwI4?si=P3LavY1QAOn-iH9X
22:22
Μην αποχωρήσεις αγαπητέ (/).
ΔιαγραφήΤο άγνωστο τρομάζει και κουράζει.
Στις μέρες μας ακόμα και η σκέψη θεωρείται έγκλημα.
kyrios
ΔιαγραφήΉ αληθινή αποχώρηση φιλτατε
(Όπως εδώ ένα παράδειγμα ( (/) )
Και συμβαίνει αυτό ) / (,,,
Είναι η εκτός χώρου και χρόνου κατάσταση της ανθρώπινης υπόστασης , δηλαδή ο θάνατος,,,
PUNISHER
Διαγραφήhttps://youtu.be/Cr7u-F3Uuyw?si=hl6rsM5AkzCvXPaG
https://www.msn.com/el-gr/video/deltia-eidiseon/%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B9-%CE%BB%CE%AD%CE%B5%CE%B9-%CE%BF-%CF%87%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CF%83%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%87%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CF%8D-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B6%CE%B7/vi-AA1gEVYD?ocid=msedgdhp&pc=U531&cvid=66af85074b5a4985b61f5de222b6917e&ei=14 (τι λεει ο μαλακασ που εριξε τα αναχωματα )
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://ypodomes.com/apovasi-israilinon-sti-thessalia-me-5-fotovoltaika-ischyos-megalyteri-ton-470-mw/
http://sinomosiologos.blogspot.com/2023/09/blog-post_668.html (χαχαχαχα στυλιανιδης χαχαχαχαχα)
http://sinomosiologos.blogspot.com/2023/09/blog-post_150.html (κρατηστε το )
http://sinomosiologos.blogspot.com/2023/09/blog-post_541.html
http://sinomosiologos.blogspot.com/2023/09/blog-post_441.html (ειναι θεμα για τσακωμο χαχα)
https://lumi-news.gr/ypogeia-politeia-tou-nato-ston-thessaliko-kabo/ (μονο ενας απο τους λογουσ που ηταν 100% δημιουργημα και οχι φυσικο φαινομενο )
https://katohika.gr/ellada/evlogo-erotima-re-paidia-kati-chiliades-lathro-doulevan-ston-thessaliko-kampo-pos-eksafanistikan-kai-den-epathan-kati/
https://www.ksipnistere.com/2023/09/%ce%b3%ce%b9%ce%ac%ce%bd%ce%bd%ce%b7%cf%82-%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b5%cf%84%ce%bf%ce%bd%ce%ba%ce%bf%cf%8d%ce%bc%cf%80%ce%bf-%ce%b5%ce%af%ce%bc%ce%b1%ce%b9-%ce%bd%ce%b9%ce%b3%ce%b7%cf%81%ce%b9.html (τωρα ο μαλακς λεει αλλα ...)
https://www.ksipnistere.com/2023/09/%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%cf%87%ce%b8%cf%8e%ce%bd-%ce%bf-%ce%b4%ce%af%ce%b4%cf%85%ce%bc%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%bb%ce%b1%ce%bd%ce%ae%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b3%ce%b7%cf%82-%cf%80%ce%bf.html (μια υπενθυμιση )
https://www.ksipnistere.com/2023/09/%cf%80%ce%ac%ce%bc%ce%b5-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b8%cf%85%cf%83%ce%af%ce%b1-%ce%b9%cf%86%ce%b9%ce%b3%ce%ad%ce%bd%ce%b5%ce%b9%ce%b1%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%b1%ce%b9%ce%b3%ce%b1.html (γαμησετα )
https://www.triklopodia.gr/%ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%86%ce%ad%cf%81%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%ba%ce%bf%cf%81%cf%89%ce%bd%ce%bf%cf%8a%cf%8c-%ce%bd%ce%b1-%ce%b5%ce%bc%ce%b2%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%b1/(για να γλιτωσουν το ξυλο παμε καραντινα ?)
https://www.triklopodia.gr/%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%83-%ce%b1%ce%bd%cf%84%cf%89%ce%bd%ce%b9%ce%b1%ce%b4%ce%b7%cf%83-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83-%ce%b5%ce%b9%cf%83%ce%b1%ce%b3%ce%b3/ (αυτος εχει απλωθει .μετα εμβολια και τισ δολοφονιες στα νοσοκομεια κοβ 19 τι εχει κανει ?τελικα)
https://www.triklopodia.gr/%ce%bd%ce%b1-%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%cf%83-%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%ba%ce%bb%ce%b9%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae/ (αυτος παει παλι για φαπες )
https://www.triklopodia.gr/%cf%80%ce%bf%cf%80%ce%b7-%ce%b6%cf%89%ce%b7-%ce%bd%ce%b5%ce%ba%cf%81%ce%bf%ce%b8%ce%b1%cf%86%cf%84%ce%b7%cf%83-%cf%84%ce%b7%cf%83-%cf%87%cf%89%cf%81%ce%b1%cf%83-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%bf%cf%85/ (ενα μικρο γενικο συγκεντρωτικο _)
https://www.oparlapipas.gr/2023/09/blog-post_965.html (παρουσιαζουν και εκπαιδευουν την συνειδηση σιγα σιγα για το μεγαλο ψεμα (αλλο ενα))
https://katohika.gr/diethni/14-ptomata-eksogiinon-parousiastikan-sti-meksikaniki-vouli/
https://katohika.gr/ellada/i-provlepsi-pou-prokalei-paniko-game-over/ (τα ειπε αυτος )
https://katohika.gr/ellada/vinteo-%e1%bd%91perapokalypseis-ma%e1%bf%a6res-telet%e1%bd%b2s-mitsotaki-partheni-romaiokatholikismo%e1%bf%a6-peraitero-%e1%bc%90peksigiseis/
καλη δυναμη σε ολους
https://anatropi.substack.com/p/c27?utm_source=substack&utm_medium=email&utm_campaign=email-half-post&r=1yqjnn#play
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.el.gr/diethni/kosmos/epathe-zelenski-i-meloni-deite-pos-kan/
ΑπάντησηΔιαγραφήΤσουπ και το χεράκι στη μύτη στο τέλος. "Σπάει πετρούλες" και η Μελόνι..;;
Διαγραφήhttps://www.oparlapipas.gr/2023/09/5-197-6000.html
ΑπάντησηΔιαγραφή