Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2024

Κρόνιοι - Πειράματα στο χωροχρονικό συνεχές - Θυσία Τεμπών

15 σχόλια:

  1. http://enaasteri.blogspot.com/2024/07/blog-post_10.html (H σουπερ μελονι /melon i τους την εφερε απο πισω και της λεπεν και του ορμπαν χεχεχεχε)

    Ασε που επ ουδενι δεν υπαρχουν πλεον ακροδεξια κομματα ζωντανα στην ευρωπη χεχεχεχεχ αλλα ο κοσμος αρεσκεται να ακουει τα κεντρωα και επι πληρωμης σκυμενα να βαφτιζονται δεξια και , ακουσον ακουσον, ακροδεξια .Γελοιο η' οχι η μαζα χρειαζεται να εχει και καλα επιλογη για να δικαιολογει τις εκλογες , χωρις να καταλαβαινει οτι ΕΑΝ ΑΛΛΑΖΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΕΙΧΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ''δουλευουν ''.Απλη λογικη .

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε βάλει ήδη σύνδεσμο για το άρθρο Μποτίλια από χθες βράδυ
      https://diodotos-k-t.blogspot.com/2024/07/blog-post_81.html

      Διαγραφή
    2. συγνωμη φιλεμ .αν θες βγαλε το σχολιο ολοκληρο να μην γεμιζεις διπλα

      Διαγραφή
  2. Ο Γιώργος είναι μόνιμα ωραίος. Ερευνά με σύστημα, διαθέτει γνώσεις, είναι ιδιαίτερα φιλόπονος και θίγει πάντοτε ζητήματα αιχμής. Το βίντεο αυτό θίγει πολύ σημαντικά ζητήματα, γι αυτό έχει ιδιαίτερη αξία. Με τα συγκεκριμένα επιχειρήματα τού John Archibald Wheeler σε αυτό το βίντεο δεν συμφωνώ, παρότι αυτός είναι ακραία κορυφαίος φυσικός Επιστήμων (συγκαταλέγεται μεταξύ αυτών, που εάν τούς προσμετρήσει κάποιος με τα δάκτυλα τής μιας χειρός, κάποια θα περισσέψουν) καθώς και σούπερ πρωτότυπος, έχοντας παρουσιάσει οξυδερκέστατες προσεγγίσεις, όπως κάποιες περιπτώσεις αντιστροφής τού χρόνου. Επίσης δεν θα συμφωνήσω και με τον τρόπο, που ο φίλτατος Γιώργος προεκτείνει αυτά τα συμπεράσματα στην προσέγγιση τού συγκεκριμένου θέματος, χωρίς όμως αυτή η διαπίστωση να μειώνει στο ελάχιστο την μεγάλη αξία τής παρουσίασης που ανέβασε. Μια σοφή ρήση δηλώνει, ότι “όποτε αναφέρεται ένας πολύ σοβαρός άνθρωπος, θέτει ή λύνει πρόβλημα”. Και ο Γιώργος έθεσε εύστοχα ένα πολύ σημαντικό ζήτημα. Για την επίλυσή του όμως μπορούμε να συζητήσουμε.
    Το βίντεο αυτό περιέχει επίσης και δυο δευτερεύουσες αδυναμίες. Αφ' ενός στην ροή των συλλογισμών τού Γιώργου γίνονται κάποια σχετικά μικρά λογικά άλματα. Αυτό δυσχεραίνει κάπως την παρακολούθησή του, για όσους δεν διαθέτουν σχετική τριβή με αυτά τα ζητήματα, ώστε να γεφυρώσουν οι ίδιοι το κενό. Εξ άλλου και ο ίδιος ο Γιώργος έχει σαφή συνείδηση και το αναφέρει, ότι το βίντεό του είναι αρκετά δυσνόητο. Και αυτό είναι κρίμα, διότι έχει πολύ αξιόλογα πράγματα να πει. Προσωπικά διαφωνώ με αυτήν την πρακτική. Είμαι πεισμένος, ότι κάποιος που έχει κατανοήσει σε βάθος ένα θέμα, μπορεί να το κάνει πενηνταράκια, ώστε να το κατανοήσουν, τουλάχιστον όσο αφορά τα βασικά και αυτοί που δεν διαθέτουν σχετικές γνώσεις, ενώ η νοημοσύνη τους δεν είναι καν μέτρια. Κατά την γνώμη μου, για τις περιπτώσεις, που κάποιοι δάσκαλοι και καθηγητές δίνουν κακή βαθμολογία στους μαθητές, ευθύνονται κυρίως οι ίδιοι. Διότι οι μαθητές μπορεί να μην μελετούν και να μη δείχνουν ενδιαφέρον, όμως το κύριο καθήκον ενός διδάσκοντος, δεν είναι μόνον να μεταδώσει γνώσεις, αλλά να κινήσει το ενδιαφέρον και την έφεση την διδασκομένου για το αντικείμενο. Νομίζω ότι όταν μιλάμε, πολύ σημαντικότερο από το να πείσουμε, είναι να κερδίσουμε την συμπάθεια και εάν είναι δυνατόν την αγάπη τού συνομιλητού μας. Διότι με κάποιον που μάς αγαπά, μπορούμε να βρούμε όλα τα υπόλοιπα καθ' οδόν, εφόσον είμαστε ειλικρινείς και δεν σκοπεύουμε να τον χειριστούμε. Η ειλικρινής πειθώ είναι μια και ονομάζεται αγάπη και σεβασμός. Πρώτα για το αντικείμενο, που καλούμε να ενσωματώσουμε και να κάνουμε δικό μας και μετά για τον εν δυνάμει αποδέκτη του, ώστε αυτό να αποτελεί τον κοινό τόπο που μάς ενώνει. Πριν διδάξουμε σε κάποιον οτιδήποτε, είναι πιο σημαντικό να τον βοηθήσουμε να αυξήσει την νοημοσύνη και να εξελίξει την κριτική του ικανότητα. Και δεν υπάρχει πιο σημαντική νοημοσύνη από την συναισθηματική νοημοσύνη.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συνέχεια προηγούμενου...

    Ο Γιώργος αφιερώνει στο εν τέλει ζητούμενο τής πραγματείας του, που είναι το έγγλημα στα Τέμπη, μόνον λίγα δευτερόλεπτα στο τέλος. Όμως, καλέ μου φίλε, που θα βρούμε zip πρόγραμμα, που να στριμώξει νοήματα σε λίγα δευτερόλεπτα; Δεν πειράζει, θα το αναπτύξουμε εδώ, όχι όμως με τον Wheeler, αλλά με άλλον.
    Στις θρησκειολογικού περιεχομένου αναφορές τού βίντεο κατά την διάρκεια τού πρώτου μέρους δεν θα αναφερθώ, επειδή τις απόψεις μου σχετικά έχω καταθέσει με άλλες ευκαιρίες, καθώς και διότι το εν τέλει ζητούμενο τής παρουσίασης είναι ο συσχετισμός θεωρητικής φυσικής και μαγείας. Από τύχη αγαθή βρήκα πριν ένα έτος σε βιβλιοπαλαιοπωλείο το βασικό σύγγραμα τού J.A. Wheeler με τίτλο „Spacetime Physics“, „Η Φυσική και ο Χωροχρόνος”, ενώ ήμουν ενδιαμέσως κάπως εξοικειωμένος με την σκέψη τού συγγραφέα από άλλα πονήματα. Αφού ξεκίνησα να το μελετώ και το περιέτρεξα δυο ημέρες, το άφησα, διότι αφ' ενός μεν ήταν δύσβατο, οπότε για να το μελετήσω θα χρειαζόμουν τουλάχιστον μια εβδομάδα παραμερίζοντας οτιδήποτε άλλο, αλλά κυρίως διότι όλο το περιεχόμενό του στηρίζεται στην Θεωρία τής Σχετικότητος. Δεν την περιφρονώ διόλου αυτήν την θεωρία, που περιέχει πολύ ενδιαφέρουσες πτυχές. Εξ άλλου δεν θα μπορούσε στην εποχή μας να λειτουργήσει κανένα GPS, χωρίς υπολογισμό τής καμπύλωσης τού χώρου ένεκα τής υλικής μάζας, την μαθηματική μέθοδο για τον υπολογισμό τής οποίας προσφέρει αυτή η θεωρία. Πλην όμως, η Θεωρία τής Σχετικότητος είναι μια ξεκάθαρα ντετερμινιστική (αιτιοκρατική) θεωρία. Και ο Αινστάιν δεν αποδέχθηκε ποτέ την κβαντομηχανική, που παραμερίζει την ντετερμινιστική τελεολογία. Εξ άλλου και ο Γιώργος δηλώνει απερίφραστα, ότι η προσέγγισή του είναι ντετερμινιστική, θεωρώντας τον ντετερμινισμό απροσπέλαστο. Πατέρας τού ντετερμινισμού είναι ο Laplace, που διατύπωσε την θεωρία για το λεγόμενο “Κοσμικό Ρολόι”. Σύμφωνα με αυτήν υφίσταται στο σύμπαν μια αυστηρά προκαθορισμένη σχέση, που διέπεται μονοσήμαντα από τούς φυσικούς νόμους. Εάν γνωρίζουμε τις αρχικές τιμές και τούς φυσικούς νόμους επ' ακριβώς που διέπουν ένα σύστημα, σύμφωνα με αυτήν την θεωρία, μπορούμε με απόλυτη ακρίβεια να υπολογίσουμε τις επερχόμενες εξελίξεις σε κάθε σημείο του και για κάθε χρονική στιγμή.
    Τουναντίον, η κβαντομηχανική εισάγει στις φυσικές διαδικασίες τού μικροκόσμου την πιθανοκρατία, βάσει τής οποίας ένα και το αυτό αίτιο μπορεί να έχει διαφορετικά αποτελέσματα κάτω από την παρέμβαση τής συνείδησης, οπότε εισάγεται η έννοια τής πληροφορίας. Και χωρίς πληροφορία, όχι μαγεία δεν μπορεί να τελεστεί, αλλά ούτε και ο πιο ταπεινός χαφιές μπορεί να πάει να εισπράξει μισθό.
    O Wheeler μπορεί να ασχολείται πολύ ωραία και παραστατικά στο βιβλίο του με κώνους και αντικώνους ως περιοχές συμβάντων και κοσμογραμμές εξελίξεων, πλην όμως αυτό που κάμπτει τις εξελίξεις προς την μια ή την άλλη έκφανση τής πραγματικότητος δεν είναι η καμπύλωση τού χωροχρόνου, αλλά αυτή η μικρή κατεργάρα που ονομάζεται συνείδηση. Και δεν αμφισβητώ ούτε την Σκέδαση, ούτε την Συνήχηση. Όμως, πού διαφέρει η ουσία τού ήχου από αυτήν τού φωτός, ώστε να προηγείται γεννεσιουργώς ο ήχος τού φωτός; Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ. Μήπως δεν παράγεται μουσική από ένα CD από μια ακτίνα λέϊζερ; Μα, θα ισχυριστεί κάποιος, ο ήχος προηγείται χρονικά κατά την ηχογράφηση. Όμως θα ανταπαντήσω, ότι και εγώ μπορώ να παράγω ήχο, έχοντας προηγουμένως μια ακτίνα λέιζερ, κόβοντας μέταλλο. Μα δεν ακούω τίποτε, θα ισχυριστεί κάποιος. Φταίνε τα αυτιά σου θα τού αποκριθώ, που δεν πιάνουν τους υπερήχους και τούς υποήχους.
    Τελικά το “Εν αρχή ήν ο Λόγος” δεν εννοεί, ότι ο Θεός μίλησε για να δημιουργήσει. Ο ΛΟΓΟΣ ΠΛΑΘΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ, ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. Και αυτή προηγείται ως γεννεσιουργός δύναμις τόσο τού ήχου, όσο και τού φωτός, διότι μέσω αυτής αποκτά συγκεκριμένη μορφή και έρχεται στην ύπαρξη οτιδήποτε.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "..χωρίς πληροφορία, όχι μαγεία δεν μπορεί να τελεστεί, αλλά ούτε και ο πιο ταπεινός χαφιές μπορεί να πάει να εισπράξει μισθό"
      🤣

      Διαγραφή
  4. Εναλλακτικά για τα Τέμπη ένα βίντεο.
    https://www.youtube.com/watch?v=5nnc7dP7Ovc

    Πῦρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένας άνθρωπος υπέρβαρος είναι πιο πιθανό να πάθει ζημιά στα γόνατα ή στην καρδιά του ;

    Ή βαρύτητα ενός ανθρώπου έχει σχέση με το βάρος του ;

    Το βάρος ενός ανθρώπου καμπυλώνει το χώρο γύρω του ;

    Ή αιτία είναι μονοσήμαντη ;

    Ή αιτιοκρατία δημιουργεί θέσφατο ;

    Ή Συνείδηση έχει κυματική μορφή* ;
    Ή Συνείδηση είναι πληροφορία που μεταφέρεται ος φωτόνιο ;

    Ή Συνείδηση αφήνει αποτύπωμα;;;
    Σέ ένα αντικείμενο;;
    Στον χώρο;;
    Στον χρόνο;;
    Σέ έναν Αριθμό;;;

    Ή θεωρία της σχετικότητας έχει βαρύτητα;;;
    Έχει αποτύπωμα;;;

    Στην φράση:
    Είναι δεν Είναι
    ό συντελεστής διαμόρφωσης είναι το δεν;;;

    Στην λέξη εξίσΩση
    το εξ αναιρεί την Δύναμη;;;

    Ή ουσία του είναι μας πάνω σέ μία πράξη έχει αιτιολογικό χαρακτήρα;;;

    Εν τέλει μήπως όλα είναι προκαθορισμένα ακριβώς για τον λόγο ύπαρξης του χωροχρονικου συνεχούς;;;

    Το όριο είναι μέχρι τόν ορίζοντα γεγονότων;;;

    Μέχρι εκεί που πιθανόν τελειώνει ο αριθμός π

    Όταν το Άρρητο γίνεται Ρητό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιητά μου... μ' αρέσεις!
      https://img.odcdn.com.br/wp-content/uploads/2024/03/imagem_2024-03-15_113538208.png

      Διαγραφή
  6. Φίλτατε 16/12,
    κάθε εύστοχη ερώτηση, δεν περιέχει μόνον την αντίστοιχη απάντηση, αλλά είναι η ίδια ταυτοχρόνως ερώτηση και απάντηση, εφόσον οι σημαντικές βαβαιότητες για λόγους κύρους προτιμούν να συνοδεύονται με το ερωματικό. Γι αυτό, κάποιες σκέψεις δικές μου που ακολουθούν, δεν αποσκοπούν να είναι απαντήσεις σε όσα έθεσες, αλλά ένας αντικατοπτρισμός τους στο δικό μου πέλαγος ερωτηματικών.
    - Η ζημιά που μπορεί να πάθει ένας υπέρβαρος άνθρωπος απειλεί ολόκληρη την φυσική ύπαρξή του, στην περίπτωση που το βάρος ανάγεται στις ιδέες που τον διέπουν. Όμως νομίζω, ότι μια τέτοια απειλή παριστά στο βάθος της ένα σημαντικό ώφελος, το οποίο συνήθως επεκτείνει και το βαρυτικό του πεδίο.
    - Η βαρύτητα ενός ανθρώπου καταργεί το βάρος του, αντιστρεφόμενη προς τα πάνω.
    - Εάν το βάρος ενός ανθρώπου είναι επαρκές, τότε η καμπύλωση τού χώρου γύρω του είναι πλήρης σχηματίζοντας κύκλο. Τότε αυτός ο άνθρωπος καθίσταται πόλος περιστροφής τού γίγνεσθαι.
    - Η αιτία είναι μονοσήμαντη. Το αποτέλεσμα όμως αρέσκεται συχνά να την ξεγελάει.
    - Η αιτιοκρατία δεν δημιουργεί θέσφατο. Απλά το θέσφατο την φοράει σαν πολυτελή σκουλαρίκια, ώστε να αποκαλύπτεται το πρόσωπό του μόνον σε κείνους, η προσοχή των οποίων δεν θαμπώνεται από τα μπιχλιμπίδια.
    - Η συνείδηση δεν έχει κυμματική μορφή. Είναι μια βαρκούλα που αρμενίζει πάνω στα κύμματα.
    Το φωτόνιο δεν μεταφέρει την συνείδηση. Μεταφέρει το αποτύπωμά της από τον χώρο στον υπερχώρο, εφόσον κάθε φωτόνιο περιέχει όλη την ιστορία τού γίγνεσθαι.
    Η συνείδηση δεν αποτυπώνεται σε ένα αριθμό, αλλά στεφανώνει την αρμονία του.
    - Η Θεωρία τής Σχετικότητος έχει υπερβολική βαρύτητα. Γι αυτό αυτή η βαρύτητα την κατάπιε. Το αποτύπωμά της καταγράφηκε κυρίως εκεί, που με τον νόμο δράση αντίδραση ξεπρόβαλε η κβαντομηχανική.
    - Στην φράση "Είναι δεν Είναι", ο συντελεστής διαμόρφωσης είναι το και.
    - Στην λέξη εξίσΩση το εξ δεν αναιρεί την δύναμη, αλλά πραγματώνει την ευγενή ιδιότητά της, αυτή να επιμερίζεται. Ενώ στο σύμπαν φαίνεται να υπερτερεί ποσοστιαία η ανίσωση, αυτή υπηρετεί τον στόχο αποκατάστασης τής πλέον ωραίας εξισώσεως.
    - Η ουσία τού είναι μας πάνω σε μια πράξη στις πλείστες των περιπτώσεων έχει αιτιολογικό χαρακτήρα. Πλην όμως οι ωραιότερες των πράξεων προκύπτουν χωρίς την παραμικρή αιτία. Η εκχύμωση τού Κάλλους στην Πληρότητα δεν χρειάζεται ούτε σκοπιμότητες, ούτε προφάσεις.
    - Ο αριθμός π διέπει την σχέση διαμέτρου και περιφέρειας κύκλου. Ο κύκλος όμως είναι η προβολή μιάς σπείρας στο επίπεδο. Έτσι η μη άμεσα αντιληπτή ιδιότητα τού π είναι να επεκτείνεται στο άπειρο.
    - Το άρητο υπόκειται σε σαφή διατύπωση, μόνον όταν αυτό αποτελεί μέρος τού άλλου. Γι' αυτό οι άρητοι αριθμοί διατυπώνονται σαφώς με μορφή κλάσματος, ενώ δεν είναι δυντόν να παρασταθούν τα άπειρα δεδκαδικά τους ψηφία μετά το κόμμα. Γι αυτό το άρητο αποτελεί πρόκληση για την αναζήτηση τού όλου.
    - Όλα είναι προκαθορισμένα επακριβώς έτσι, ώστε να καταργείται πας προκαθορισμός. Έτσι ο χωροχρόνος μάς κλείνει το μάτι, ως ο ακραία πειθαρχημένος αρχηγός τής πλέον αναρχικής συμμορίας.
    - Το όριο οδηγεί νομοτελειακά τον ορίζοντα γεγονότων, εισάγοντας στον χώρο που βασιλεύει το θαύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι ποίηση!!
      Πού έγραψες Φίλτατε Μποτιλια!!

      Πρώτα ή καθήλωση (συνάρτηση)
      Έπειτα η αποκαθήλωση ( εξίσΩση)
      Ένας απειροστικός λογισμός, πού τά θεωρεία τού δηλαδή οι συμβατές έδρες στο ιδεατό θέατρον μνημωνΕΥρεται.

      Και ναι!!
      Είμαστε όλοι αποδέκτες της
      χ άρητος,,,,

      Σέ Ευχαριστούμε Φίλτατε Μποτιλια!!

      Διαγραφή
    2. ""Ταυτόν αρχή και πέρας επί επιφανείας κύκλου.
      Ηράκλειτος


      1. Η ΠΤΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΤΑΓΜΑ

      Ο Βλαδίμηρος Ντοστογιέφκυ διακήρυξε, ότι μια ορθόδοξη καρδιά μπορεί να τα καταλάβει όλα. Ο Σαμάνος γνωρίζει όμως, ότι η καρδιά, η οποία ετάχθη στο έργον τής θεραπείας, δεν έχει ανάγκη να γνωρίζει τίποτε, όταν αφιερωθεί στο καθήκον να θεραπεύσει τα πάντα. Εξ άλλου ο Πλάτων δια στόματος τού Σωκράτους πιστοποιεί στον διάλογο "Κρατύλος", ότι δεν υπάρχει καμία γνώσις. "Έχει δίκιο τελικά ο Πλάτων", ανεφώνησε ο Werner Heisenberg, όταν κοινοποίησε την Αρχήν τής Απροσδιοριστίας. Συμφώνως προς τις ανακαλύψεις τής κβαντικής φυσικής, η συνείδησις είναι αυτή, η οποία μορφοποιεί πάσα πραγματικότητα, η οποία ελοχεύει στα πλαίσια τών δυνατοτήτων.""

      Κείμενο του Μποτίλια στο Πέλαγος!!!

      http://bostopel.blogspot.com/2018/03/blog-post.html

      Διαγραφή
  7. Κβάντα Άγγελοι Δαίμονες=876 /678

    Ο ΕΝΕΡΓΟΣ ΛΟΓΟΣ=876

    ΟΥΔΕΝ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΟΝ=876

    ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΑΒΓΟ=876

    ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ=876

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝ=876

    ΑπάντησηΔιαγραφή