Διόδοτος ο Ερυθραίος (4ος αι. π.Χ.): Ένας από τους συντάκτες των Εφημερίδων του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Θέματα:
Ειδήσεις, Σχολιασμός Επικαιρότητας, Αναλύσεις, Φιλοσοφικά, Πολιτικά, Ιστορικά, Εθνικά, Διεθνή και Ταξιδιωτικά Θέματα, Χιούμορ, Συνωμοσίες, Βιβλίο, Μουσική.
Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας. Έρρωσθε και ευδαιμονείτε εν παντί !
Πολύ όμορφο βίντεο και ωραία ταιριασμένο με τη μουσική.
Μιας και μπαίνουμε σε Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, θα σας πω το λόγο που βάζουμε πάντα ένα Αγγελάκι στην κορυφή του Χριστουγεννιάτικου δένδρου.
Είναι Χριστούγεννα, και ο Αϊ Βασίλης κάθεται με την Αϊ Βασίλαινα δίπλα στο τζάκι. Κάποια στιγμή σηκώνεται και είναι έτοιμος να πάει στο εργαστήρι του να βάλει τα δώρα στο σάκο του για να τα μοιράσει.
Ξαφνικά η Αϊ Βασίλαινα του λέει : "Μα, πάλι θα φύγεις; Τι θα γίνει με αυτή την κατάσταση; Κάθε Χριστούγεννα θα έχουμε τα ίδια; Δε θα περάσουμε μια φορά κι εμείς Χριστούγεννα μαζί, σαν όλες τις οικογένειες;". "Μα", λέει ο Αϊ Βασίλης, "δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, αυτή είναι η δουλειά μου. Δεν μπορώ να μην μοιράσω δώρα στα παιδιά !!!". "Δεν με νοιάζει", λέει η Αϊ Βασίλαινα, "σαν γυναίκα σου κι εγώ, θέλω να περάσουμε Χριστούγεννα μαζί. Και να το ξέρεις, αν φύγεις θα βρεις την πόρτα κλειστή και εμένα να με ξεχάσεις από γυναίκα σου".
Αρχίζει να "φορτώνει" ο Α¨Βασίλης και την ίδια στιγμή, χτυπάει η πόρτα και εμφανίζεται ένας απο τους ταράνδους και του λέει: "Αφεντικό έχουμε πρόβλημα. Μια ταρανδίνα γεννάει και δεν έχουμε προσωπικό να τραβήξει το έλκηθρο".
Πίσω απο τον τάρανδο ένα ξωτικό περιμένει τη σειρά του να μιλήσει, με ένα χαρτί στα χέρια και όταν φεύγει ο τάρανδος, το ξωτικό λέει στον Αϊ Βασίλη : "Αφεντικό, έχω μια λίστα με αιτήματα απο όλα τα ξωτικά. αν δεν μας ικανοποιήσεις κατεβαίνουμε σε απεργία.
Όπως καταλαβαίνεται ο Αϊ Βασίλης είναι στα "κόκκινα" απο τα νεύρα του και αρχίζει να "τα παίρνει άσχημα".
Εκείνη τη στιγμή χτυπάει το κουδούνι. "Ποιος να είναι πάλι", λέει μπαρουτιασμένος και πηγαίνει να ανοίξει. Ανοίγει την πόρτα και βλέπει ένα αγγελάκι να του λέει: "Γεια σου Αϊ Βασίλη, έφερα το δέντρο, πού να το βάλω; "
Η απόδειξη ότι θέλουν τα παιδιά να βγαίνουν “τούβλα – τσιμεντόλιθοι” είναι από την εξής είδηση: Η λίστα των λογοτεχνικών βιβλίων για τα σχολικά έτη 2024/25 και 2025/26, όπως αναγράφονται στην πρόσκληση του ΙΕΠ, είναι η εξής: Προσχολική βαθμίδα Μύθοι Αισώπου Παραμύθια – Επιλογή (Χανς Κρίστιαν ‘Αντερσεν) Παραμύθια – Επιλογή (Αδερφοί Γκριμ) Δημοτικό Α’ τάξη: Ελληνική Μυθολογία [ποιανού συγγραφέα?] Β’ τάξη: Ο μικρός πρίγκιπας (Αντουάν ντε Σεντ-Εξιπερί) Γ’ τάξη: Παραμύθι χωρίς όνομα (Πηνελόπη Δέλτα) Ε’ τάξη: Μαύρη Καλλονή (‘Αννα Σιούελ) ΣΤ’ τάξη: Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες (Ιούλιος Βερν) Γυμνάσιο Α’ τάξη: Οι περιπέτειες του Σέρλοκ Χολμς (‘Αρθουρ Κόναν Ντόιλ) Τα λόγια της πλώρης (Ανδρέας Καρκαβίτσας) Β’ τάξη: Το ημερολόγιο της ‘Αννας Φρανκ (‘Αννα Φρανκ) Ο θάνατος του παλικαριού (Κωστής Παλαμάς) Γ’ τάξη: Ο Βάνκας και άλλα διηγήματα (‘Αντον Τσέχωφ) Λύκειο Α’ τάξη: Τα ρόδινα ακρογιάλια (Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης) Περηφάνια και προκατάληψη (Τζέιν Ώστιν) Β’ τάξη: Ιούλιος Καίσαρας (Ουίλιαμ Σαίξπιρ) Η τιμή και το χρήμα (Κωνσταντίνος Θεοτόκης) Γ’ τάξη: Το αμάρτημα της μητρός μου (Γεώργιος Βιζυηνός) 1984 (Τζωρτζ Όργουελ) Η επιλογή των κειμένων, σύμφωνε με το ΙΕΠ, βασίστηκε, «υιοθετώντας συγκεκριμένα επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια, αλλά και αξιοποιώντας τη βιωματική εμπλοκή των μαθητών/τριών, την ενεργοποίηση της φαντασίας και της κριτικής τους ικανότητας». «Επιλέχτηκαν έργα, αντιπροσωπευτικά του γενικότερου λογοτεχνικού αλλά και του σχολικού λογοτεχνικού κανόνα, εμβληματικών λογοτεχνών, για τους οποίους υπάρχει ήδη πολύχρονη εμπειρία από τη διδακτική τους αξιοποίηση και ως εκ τούτου είναι ευρύτερα αποδεκτή η παιδαγωγική καταλληλόλητα και η αισθητική τους αξία», αναφέρεται στην πρόσκληση του ΙΕΠ. “εμβληματικών λογοτεχνών” η χάνα φρανκ που γράφτηκε με στυλό “BIC” 20 χρόνια πριν ανακαλυφτεί το στυλό αυτό; Οι 2 νομπελίστες Ελύτης και Σεφέρης γιατί απουσιάζουν από την λίστα; Ο ποιητής των ποιητών “ΟΜΗΡΟΣ” γιατί απουσιάζει; [θυμάμαι στην 1η δημοτικού ο πατέρας μου, μου έκανε δώρο την Ιλιάδα και Οδύσσεια σε ειδική μετάφραση για παιδιά και την λάτρεψα – το έχω ακόμα] Για τον Νίκο Καζαντζάκη, τον Μενέλαο Λουντέμη δεν άκουσε κανείς τίποτα εκεί στο ΙΕΠ; Ο εθνικός μας ποιητής Διονύσιος Σολωμός με τον εθνικό ύμνο γιατί ξεχάστηκε; Ούτε την Έλλη Αλεξίου, ούτε Ρένο Αποστολίδη, ούτε Μένη Κουμανταρέα, ούτε τον τεράστιας αξίας Αδαμάντιο Κοραή; Γεώργιος Δροσίνης, Γρηγόριος Ξενόπουλος, Ζαχαρίας Παπαντωνίου, Παύλος Νιρβάνας, Στρατής Μυριβήλης, Άγγελος Τερζάκης, Μιχάλης Καραγάτσης είναι ανύπαρκτοι για το ΙΕΠ; Τα απομνημονεύματα των μέγιστων πολεμιστών – ηρώων Κολοκοτρώνη και Καραϊσκάκη απουσιάζουν σκανδαλωδώς από την λίστα!!! Από τους Ρώσους μόνον τον Τσέχωφ θυμήθηκαν αλλά ξέχασαν Ντοστογιέφσκι και Τολστόϊ. Από τους Γάλλους Μπαλζάκ, Φλομπέρ, Ουγκώ, Μοπασάν απουσιάζουν… Από τους Γερμανούς ισχυρές απουσίες ο Γκαίτε και ο Τόμας Μαν. Από του Εγγλέζους που χάθηκε ο Ντίκενς και ο Τουαίην; Τα καταπληκτικό είναι ότι προτείνουν 1 [ΕΝΑ] βιβλίο τον ΧΡΟΝΟ!!! Λες και τα παιδιά δεν μπορούν να διαβάσουν δεκάδες τον χρόνο!!! Μόνον λύπη προκαλεί η λίστα… Αντιγόνη
Πολύ όμορφο βίντεο και ωραία ταιριασμένο με τη μουσική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιας και μπαίνουμε σε Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, θα σας πω το λόγο που βάζουμε πάντα ένα Αγγελάκι στην κορυφή του Χριστουγεννιάτικου δένδρου.
Είναι Χριστούγεννα, και ο Αϊ Βασίλης κάθεται με την Αϊ Βασίλαινα δίπλα στο τζάκι. Κάποια στιγμή σηκώνεται και είναι έτοιμος να πάει στο εργαστήρι του να βάλει τα δώρα στο σάκο του για να τα μοιράσει.
Ξαφνικά η Αϊ Βασίλαινα του λέει : "Μα, πάλι θα φύγεις; Τι θα γίνει με αυτή την κατάσταση; Κάθε Χριστούγεννα θα έχουμε τα ίδια; Δε θα περάσουμε μια φορά κι εμείς Χριστούγεννα μαζί, σαν όλες τις οικογένειες;". "Μα", λέει ο Αϊ Βασίλης, "δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, αυτή είναι η δουλειά μου. Δεν μπορώ να μην μοιράσω δώρα στα παιδιά !!!". "Δεν με νοιάζει", λέει η Αϊ Βασίλαινα, "σαν γυναίκα σου κι εγώ, θέλω να περάσουμε Χριστούγεννα μαζί. Και να το ξέρεις, αν φύγεις θα βρεις την πόρτα κλειστή και εμένα να με ξεχάσεις από γυναίκα σου".
Αρχίζει να "φορτώνει" ο Α¨Βασίλης και την ίδια στιγμή, χτυπάει η πόρτα και εμφανίζεται ένας απο τους ταράνδους και του λέει: "Αφεντικό έχουμε πρόβλημα. Μια ταρανδίνα γεννάει και δεν έχουμε προσωπικό να τραβήξει το έλκηθρο".
Πίσω απο τον τάρανδο ένα ξωτικό περιμένει τη σειρά του να μιλήσει, με ένα χαρτί στα χέρια και όταν φεύγει ο τάρανδος, το ξωτικό λέει στον Αϊ Βασίλη : "Αφεντικό, έχω μια λίστα με αιτήματα απο όλα τα ξωτικά. αν δεν μας ικανοποιήσεις κατεβαίνουμε σε απεργία.
Όπως καταλαβαίνεται ο Αϊ Βασίλης είναι στα "κόκκινα" απο τα νεύρα του και αρχίζει να "τα παίρνει άσχημα".
Εκείνη τη στιγμή χτυπάει το κουδούνι. "Ποιος να είναι πάλι", λέει μπαρουτιασμένος και πηγαίνει να ανοίξει. Ανοίγει την πόρτα και βλέπει ένα αγγελάκι να του λέει: "Γεια σου Αϊ Βασίλη, έφερα το δέντρο, πού να το βάλω; "
Καλά Χριστούγεννα σε όλους
Διός Κούρος
Η απόδειξη ότι θέλουν τα παιδιά να βγαίνουν “τούβλα – τσιμεντόλιθοι” είναι από την εξής είδηση:
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λίστα των λογοτεχνικών βιβλίων για τα σχολικά έτη 2024/25 και 2025/26, όπως αναγράφονται στην πρόσκληση του ΙΕΠ, είναι η εξής:
Προσχολική βαθμίδα
Μύθοι Αισώπου
Παραμύθια – Επιλογή (Χανς Κρίστιαν ‘Αντερσεν)
Παραμύθια – Επιλογή (Αδερφοί Γκριμ)
Δημοτικό
Α’ τάξη: Ελληνική Μυθολογία [ποιανού συγγραφέα?]
Β’ τάξη: Ο μικρός πρίγκιπας (Αντουάν ντε Σεντ-Εξιπερί)
Γ’ τάξη: Παραμύθι χωρίς όνομα (Πηνελόπη Δέλτα)
Ε’ τάξη: Μαύρη Καλλονή (‘Αννα Σιούελ)
ΣΤ’ τάξη: Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες (Ιούλιος Βερν)
Γυμνάσιο
Α’ τάξη: Οι περιπέτειες του Σέρλοκ Χολμς (‘Αρθουρ Κόναν Ντόιλ)
Τα λόγια της πλώρης (Ανδρέας Καρκαβίτσας)
Β’ τάξη: Το ημερολόγιο της ‘Αννας Φρανκ (‘Αννα Φρανκ)
Ο θάνατος του παλικαριού (Κωστής Παλαμάς)
Γ’ τάξη: Ο Βάνκας και άλλα διηγήματα (‘Αντον Τσέχωφ)
Λύκειο
Α’ τάξη: Τα ρόδινα ακρογιάλια (Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης)
Περηφάνια και προκατάληψη (Τζέιν Ώστιν)
Β’ τάξη: Ιούλιος Καίσαρας (Ουίλιαμ Σαίξπιρ)
Η τιμή και το χρήμα (Κωνσταντίνος Θεοτόκης)
Γ’ τάξη: Το αμάρτημα της μητρός μου (Γεώργιος Βιζυηνός)
1984 (Τζωρτζ Όργουελ)
Η επιλογή των κειμένων, σύμφωνε με το ΙΕΠ, βασίστηκε, «υιοθετώντας συγκεκριμένα επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια, αλλά και αξιοποιώντας τη βιωματική εμπλοκή των μαθητών/τριών, την ενεργοποίηση της φαντασίας και της κριτικής τους ικανότητας».
«Επιλέχτηκαν έργα, αντιπροσωπευτικά του γενικότερου λογοτεχνικού αλλά και του σχολικού λογοτεχνικού κανόνα, εμβληματικών λογοτεχνών, για τους οποίους υπάρχει ήδη πολύχρονη εμπειρία από τη διδακτική τους αξιοποίηση και ως εκ τούτου είναι ευρύτερα αποδεκτή η παιδαγωγική καταλληλόλητα και η αισθητική τους αξία», αναφέρεται στην πρόσκληση του ΙΕΠ.
“εμβληματικών λογοτεχνών” η χάνα φρανκ που γράφτηκε με στυλό “BIC” 20 χρόνια πριν ανακαλυφτεί το στυλό αυτό;
Οι 2 νομπελίστες Ελύτης και Σεφέρης γιατί απουσιάζουν από την λίστα;
Ο ποιητής των ποιητών “ΟΜΗΡΟΣ” γιατί απουσιάζει; [θυμάμαι στην 1η δημοτικού ο πατέρας μου, μου έκανε δώρο την Ιλιάδα και Οδύσσεια σε ειδική μετάφραση για παιδιά και την λάτρεψα – το έχω ακόμα]
Για τον Νίκο Καζαντζάκη, τον Μενέλαο Λουντέμη δεν άκουσε κανείς τίποτα εκεί στο ΙΕΠ;
Ο εθνικός μας ποιητής Διονύσιος Σολωμός με τον εθνικό ύμνο γιατί ξεχάστηκε;
Ούτε την Έλλη Αλεξίου, ούτε Ρένο Αποστολίδη, ούτε Μένη Κουμανταρέα, ούτε τον τεράστιας αξίας Αδαμάντιο Κοραή;
Γεώργιος Δροσίνης, Γρηγόριος Ξενόπουλος, Ζαχαρίας Παπαντωνίου, Παύλος Νιρβάνας, Στρατής Μυριβήλης, Άγγελος Τερζάκης, Μιχάλης Καραγάτσης είναι ανύπαρκτοι για το ΙΕΠ;
Τα απομνημονεύματα των μέγιστων πολεμιστών – ηρώων Κολοκοτρώνη και Καραϊσκάκη απουσιάζουν σκανδαλωδώς από την λίστα!!!
Από τους Ρώσους μόνον τον Τσέχωφ θυμήθηκαν αλλά ξέχασαν Ντοστογιέφσκι και Τολστόϊ.
Από τους Γάλλους Μπαλζάκ, Φλομπέρ, Ουγκώ, Μοπασάν απουσιάζουν…
Από τους Γερμανούς ισχυρές απουσίες ο Γκαίτε και ο Τόμας Μαν.
Από του Εγγλέζους που χάθηκε ο Ντίκενς και ο Τουαίην;
Τα καταπληκτικό είναι ότι προτείνουν 1 [ΕΝΑ] βιβλίο τον ΧΡΟΝΟ!!! Λες και τα παιδιά δεν μπορούν να διαβάσουν δεκάδες τον χρόνο!!!
Μόνον λύπη προκαλεί η λίστα…
Αντιγόνη
Another brick in the wall...
ΔιαγραφήΤώρα «λασκάρησα» ωρέ μάστορα, τρέχω ρέ σύ καί δέ σώνω καί συνάμα τρώω αβέρτα επιθέσεις, εσχάτως καί διά τής Φυσικής Βίας ...
ΑπάντησηΔιαγραφή...κι όσο μέ ορμάνε, άλλο τόσο μέ χαλυβδώνουνε, ΤΆ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΓΚΟΓΊΜ, γμώ τίς γενετικές μεταλλάξεις τής μπασταρδπουστόφαρας, αφττηνής που τούς φορτώνει ανά γεγιά, μέ νέες μεταλλάξεις, γμώ τήν Ύπαρξή τους.
Ευχαριστώ πολύ γιά τήν αφιέρωση -μέ συνεκίνησες- μέ τό ζόρικο βιντεάκι...
Εύχομαι ωρέ λεβέντες -ισσες, σέ όλους τους Συνειδητοποιημένους Νάτιβ, Χριστούγεννα μέ ΓΑΛΉΝΗ (έσω-έξω) ΚΑΊ ΥΓΕΊΑ (ΟΛΟΎΘΕ) !
Υγεία ολούθε!
ΔιαγραφήΝά 'σαι καλά φιλαράκι!!!