Στον «Πύρινο Λόγιο»
Όχι το «Ποθούμενον», έ; το ξεκαθαρίζω! 🙂
Τώρα, θα μου πείς, γιά ποιόν είναι ποθητή;
Έ, υπάρχουν αρκετοί εγχώριοι αρσενικοί, που τους τρέχουν τα σάλια γιά δαύτηνε!
«- Καί, κατ’ αρχάς, ποιά, μωρέ Εργοδότη;»
Η νέα πρέσβυς των ηπαπάρα, η μανδάμ Κίμπερλυ Γκιλφόϊλ. (Ή «Μιλφόϊλ», αν γνωρίζετε από λογοπαίγνια εις την Αγγλικήν.)
«- Έ, καί πότε θά ‘ρθει;»
Πού θές να ξέρω! Κηδεμόνας της είμαι;
Ωστόσο, κοίτα εδώ τί γράφει το κιτάπιον:

«- Καί διατί, περικαλώ; Διατί δεν έρχεται τώρα, να κάνει καί τα μπάνια της;»
Κάτσε να σου αφηγούμαι.
. . . . . . . . . . .
α. Γιατί;
Λοιπόν.
Η ιστορία αυτή με την νέα πρέσβυ, παρατράβηξε. Ήταν να έρθει Μάρτιο, ο Μάρτιος έγινε αρχές Μαΐου, έγινε τέλος Μαΐου, τώρα έγινε Σεπτέμβριος – καί βλέπουμε. (Στο μεταξύ, ο χοντρομπαλάς -καί αμφίβολος καί ως Έλλην, καί ως άντρας- Τσούνης έφυγε τον Φεβρουάριο, άρα η θέση του πρέσβεως των ηπαπάρα στην Ελλάδα είναι κενή από τότε.)
Εάν, μάλιστα, παρακολουθείτε ειδήσεις (καί σε ξενόγλωσσους ιστοτόπους), θα δήτε ότι την ίδια δεν την νοιάζει καθόλου. Όλον αυτόν τον καιρό, ασχολείται με δεξιώσεις καί παρουσιάσεις / συνεντεύξεις σε ραδιοτηλεοπτικά μέσα. (Με την πάλαι ποτέ δουλειά της, δηλαδή. Δεν είναι διπλωμάτης καριέρας, απλά την διόρισε ο Τράμπ πρέσβυ στο ψευδοκράτος μας.)
Γιατί, όμως;
Από τα μέχρι στιγμής δεδομένα, καταλαβαίνουμε δύο πράγματα:
- Ότι η ίδια, γιά το πότε θα έρθει στην Ελλάδα, περιμένει εντολές από τους πολιτικούς προϊσταμένους της (το Στέητ Ντηπάρτμεντ)… οι οποίοι δεν δείχνουν να βιάζονται.
- Καί ότι δεν δείχνουν να βιάζονται, διότι καί οι ίδιοι περιμένουν …κάτι. (Γι’ αυτό καί δεν έστειλαν ακόμη την πρέσβυ στην πλέον καυτή γωνιά του πλανήτη …καί ταυτόχρονα προτεκτοράτο τους.)
Περίεργο, έ; Τί περιμένουν, όμως;
Η λογική λέει ότι, το μόνο που θα μπορούσε να τους κάνει να μην ακολουθούν την πεπατημένη, είναι κάποιο μεγάλο γεγονός στην περιοχή μας.
Καί αυτό, δεν μπορεί να είναι κάτι διαφορετικό, από ένα θερμό επεισόδιο στο Αιγαίο.
Οπότε, εκ πρώτης όψεως, οι ηπαπάρα δεν στέλνουν πρέσβυ ακόμη, γιά να μή φάνε φτύσιμο από μας, όπως έφαγαν στα Ίμια. Να μην πούμε, δηλαδή, ότι φταίνε αυτοί, που ακόμη μία φορά κάνανε πλάτες στην τουρκίτσα – όπως το 1997.
«- Καί σαν τους ρίξουμε φτύσιμο, ρέ Εργοδότη, τί θα γίνει, δηλαδή; Θ’ αλλάξει κάτι; Άλλαξε το 1997 κάτι;»
Όχι… Πράγματι δεν άλλαξε κάτι, διότι το υβρεολόγιον ουδέποτε εσήμαινε μετατόπιση ισχύος. (Όπως είπε κι ο Ζουράρις κάποτε.)
Όμως, γιατί, παρά ταύτα, δεν έρχεται η πρέσβυς;
Διότι, μέσα στο γεωπολιτικό γίγνεσθαι, το γεγονός αυτό δεν στέκει μόνο του. Πρέπει να το δήτε οπωσδήποτε σε συνάρτηση -τουλάχιστον- με το αν θα τελειώσει ο πόλεμος στην Ουκρανία – καί πότε. (Καί μάλλον, όχι μόνο σε συνάρτηση με το Ρωσσο-Ουκρανικό.)
. . . . . . . . . . .
β. Άρα;
Πρώτα, όμως, οφείλουμε να εξηγήσουμε τη σημασία ενός θερμού επεισοδίου στο Αιγαίο, ανάμεσα σ’ εμάς καί τους εξ Ανατολών γείτονες (καί …»συμμάχους») : αυτό θα γίνει, ίσα-ίσα γιά να σπάσει η (μέχρι στιγμής δεσμευτική γιά τους τουρκαλάδες) συνθήκη της Λωζάννης, που τους ενοχλεί. Ώστε, μετά να ακολουθήσει αναδιάταξη συνόρων μεταξύ μας… καί, ως μάλλον ευνόητο, παραχώρηση εδάφους δικού μας στους γείτονες. Γιά την οποία παραχώρηση έχει λυσσάξει το σκατόσογο, καί ήδη μας τό ‘χει κοπανήσει κατάμουτρα.
. . . . . . . . . . .
[Θυμηθήτε: «-…Θα δώσουμε το Καστελλόριζο, αλλά θα κερδίσουμε τη Ρόδο!»
Καί κανένας σκατοαρδ δεν της είπε, της βρωμιάρας: τί να «κερδίσουμε», μωρή έχιδνα; αυτό που έχουμε ήδη;
Υπ’ όψιν, κάτι ακούγεται ότι το -ανέκαθεν ανθελληνικό- σκατόσογο έχει να κάνει καί με το «αυτονομιστικό κίνημα» της Κρήτης… το οποίο το υποδαυλίζουν από το 1860!!! Πρίν κάν, δηλαδή, απελευθερωθεί το νησί!
Υπ’ όψιν, δίς (επαναλαμβάνω, ώστε να το θυμάστε διά βίου), ότι η εποποιΐα των Ελλήνων του 1904-1919, ενώι στην αρχή ευνοήθηκε από Άγγλους καί λοιπές δυτικές κόμπρες, κάποια στιγμή εθεωρήθη «ιστορικό λάθος» – καί, από τότε, όλες οι προσπάθειες των ειρημένων ερπετών συντείνουν στο να φτάσουν τα σύνορα της Ελλάδας ξανά κάτω από τον Όλυμπο.
Άρα, μή σας κάνουν εντύπωση τα σημερινά καμώματα ηπαπαραίων καί «Ευρωπαίων», που μόνο τον κώλο του Ρετζεπίκα δεν έγλειψαν ακόμη …στα φανερά.]
. . . . . . . . . . .
Φυσικά, αν καί δεν το έγραψα στα ίσα, εννοείται ότι το «θερμό» αυτό επεισόδιο θα είναι εις βάρος μας. Αλλοιώς, δεν έχει κανένα νόημα ο νικητής να παραχωρεί εδάφη στον ηττημένο! (Πού ξανακούστηκε αυτό!!!)
Οπότε, τί ακριβώς θα γίνει;
Έχει γραφτεί καί ειπωθεί στο Διαδίκτυο εδώ καί χρόνια (ψάξτε το, αν έχετε περιέργεια), ότι το επεισόδιο θα στηθεί ως εξής: υπάρχει ένα μικρό δικό μας πολεμικό πλοίο, τορπιλλάκατος / πυραυλάκατος ξέρω ‘γώ, το οποίο, παρ’ ό,τι είναι σε άσχημη κατάσταση λόγωι παλαιότητας μηχανών, ανταλλακτικών, κτλ (δηλαδή, είναι να το δώσουν στους γύφτους γιά την ανακύκλωση), το κρατάνε σε ενεργό υπηρεσία καί μονίμως παρκαρισμένο σε κάποιο νησί του ανατολικού Αιγαίου, γιά …περιπολίες.
Αυτό, λοιπόν, θα είναι το θύμα των πυρών των τουρκαλάδων. Καί μετά, θ’ ακολουθήσουν οι εθνοπροδοτικές πολιτικές καί διπλωματικές επικύψεις / παραχωρήσεις του εγχωρίου γκουβέρνου προς τους γείτονες.
Έτσι λέει το σχέδιο.
Υπ’ όψιν, καθόλου δεν αποκλείω παράλληλη κατάληψη από τους τουρκαλάδες όχι μόνο του Καστελλόριζου (γιά να δρομολογήσουν ευθέως σύνορα της ΑΟΖ τους με την της Λιβύης – καί να αποκόψουν τα αντίστοιχα δικά μας με την Κύπρο), αλλά καί των μεγάλων μας νησιών του ανατολικού Αιγαίου· τα οποία αυτή τη στιγμή είναι άοπλα. Τί στην ευχή έχουν προωθήσει οι τουρκαλάδες στρατιές κοντά στα παράλια του Αιγαίου, καί τί στην ευχή φτιάξανε στόλο αποβατικών, καί τί στην ευχή κάνουν στρατιωτικές ασκήσεις με σενάριο αποβάσεως κάθε τρείς καί λίγο; Γιά να περνάει η ώρα, λέτε;
. . . . . . . . . . .
γ. Όμως, πότε;
Τό πότε θα γίνουν αυτά, έ; Χμ. Δεν τυγχάνω γέρων προφητεύων, αλλά τα (λογικώς πιθανά) σενάρια είναι τα εξής:
. . . . . . . . . . .
(1) Ο πόλεμος Ρωσσίας-Ουκρανίας τελειώνει φέτος, μέσα στο καλοκαίρι του 2025.
Τότε ακριβώς, δηλαδή λίγο μετά από τη λήξη του πολέμου (έστω καί μετά από υπογραφή «προσωρινής» εκεχειρίας, με ταυτόχρονη εκτέλεση Ζελένσκυ), τότε θα μας επιτεθεί η τουρκίτσα.
Τότε, η Ρωσσία, παρά το ότι γνωρίζει άριστα ότι με τους τουρκαλάδες έχουν λυκοφιλία, θα κάνει το κορόϊδο. Ού μήν καί θα τους βοηθήσει (με δορυφόρους της, κτλ), επειδή με τις μαλακίες του σκατόσογου (που της …κήρυξε τον πόλεμο!!!… μή γελάτε, ρέ, στην καμπούρα μας θα ξεσπάσει αυτό!…) μας το κρατάει μανιάτικο.
Βέβαια, η Ρωσσία γνωρίζει ακόμη καί το ότι (σε περίπτωση που η Ελλάδα φάει σφαλιάρα καί δώσει έδαφος) τα μυαλά των τουρκαλάδων θα πάρουν αέρα. Θα το παίξουν νταβατζήδες, θ’ αποκλείσουν το Αιγαίο (εισπράττοντας δικαιώματα διελεύσεως, όπως περίπου κάνουν τώρα με τα Στενά), καί θα συνάψουν συμβόλαια αποκλειστικώς με αμερικάνικες εταιρείες εξορύξεων, άρα οι Ρώσσοι δεν θα φάνε από τα πετρέλαια του Αιγαίου. (Αυτούς, μπορεί να τους κεράσει ο Ρετζεπίκας τίποτε μεζεδάκια από εξορύξεις στον Εύξεινο.)
Ωστόσο, προτεραιότητα της Ρωσσίας θα είναι να κλείσει τις πληγές της, περιμένοντας να της επιτεθεί το ΝΑΤΟ (θεωρήστε το σίγουρο αυτό!). Κι όσο γιά τους «φίλους» της, θα τους σκίσει τον πάτο μονάχα όταν κρίνει η ίδια η Αρκούδα πως ήρθε η ώρα.
Στο σενάριο 1, θα σας δώσω καί ημερομηνία: 20 Ιουλίου. (Άρα, αναμείνατε κατάπαυση του πυρός στο Ουκρανικό μέτωπο το πολύ μέχρι τότε.)
Γιατί;
Ισχυρός συμβολισμός. Σας έχω πεί τί είναι η 20η Ιουλίου, αλλά βλέπε καί Κύπρο του 1974.
. . . . . . . . . . .
(2) Ο πόλεμος Ρωσσίας-Ουκρανίας συνεχίζεται στην ίδια ένταση.
Σ’ αυτή την περίπτωση, η Τουρκία δεν θα δράσει· θα περιμένει πρώτα να «δέσει» τη συμμετοχή της στην …»άμυνα» της Ευρώπης. Καί, φυσικά, αφού θα έχει εξασφαλίσει τα αλισβερίσια της με τους «Ευρωπαίους»: τί σου δίνω (ποσοστά επί των εξορύξεων), γιά να κάνεις την πάπια όταν ριχτώ στην Ελλάδα, τί μου δίνεις εσύ (τεχνογνωσία, ορυκτά από τις αποικίες).
Καί μετά (καί με πρόσχημα τη συμμετοχή της στην Ευρωπαϊκή «άμυνα»), αφού θα έχει φτιάξει ένα πολύ μεγάλο απόθεμα πυρομαχικών (όχι μόνο γιά εμάς, αλλά γιά όποιον Δυτικό, ή άλλον τυχόν θα πάει να την εμποδίσει), τότε ακριβώς θα μας ριχτεί.
Ωστόσο, αυτή η δουλειά (συναλλαγές με Δυτικούς, κτλ) δεν θα γίνει μέσα σε μιά μέρα. Να υπολογίζετε ενάμιση χρόνο από σήμερα κατ’ ελάχιστο, δηλαδή πάμε γιά καλοκαίρι του 2027.
. . . . . . . . . . .
(3) Ο πόλεμος Ρωσσίας-Ουκρανίας θεριεύει, με ευθεία συμμετοχή καί του ΝΑΤΟ.
Δεν ξέρω πότε ακριβώς θα συμβεί αυτό· πιθανολογώ, όμως, ότι θα γίνει ευθύς ως η Ουκρανία παραδεχθεί την ήττα της καί αποδεχθεί (έστω καί εν μέρει) τους όρους της Ρωσσίας. Δηλαδή, πρίν κάν ξεκινήσουν οι ουσιαστικές ειρηνευτικές διαπραγματεύσεις. (Όχι όπως οι -γιαλαντζή- πρόσφατες, που ήταν απλά ανίχνευση προθέσεων.) Δεν γνωρίζω ακριβή χρόνο, αλλά ισχυρή πιθανότητα δίνω σ’ αυτό να συμβεί πρίν το τέλος του φετεινού καλοκαιριού (του 2025).
Ως φαίνεται, κάτι τέτοιο περιμένουν καί οι ηπαπάρα, γι’ αυτό η πρέσβυς θα μας έρθει από Σεπτέμβριο – καί άν.
[Ειρήσθω, ότι το μαύρο σιχαμερό «ιερατείο» της Δύσης, παναπεί η Λέσχη Μπίλντερμπεργκ, δεν θα δεχθεί ήττα καί παράδοση Ουκρανίας. Συνεπώς το σενάριο αυτό συγκεντρώνει μεγαλύτερη πιθανότητα από τα δύο προηγούμενα.
Τώρα, αν αυτό το επιδιώκει η «λέσχη», επειδή ενοχλείται από την Ορθοδοξία των Ρώσσων, ή γιά τα ατελείωτα ορυκτά της Σιβηρίας, ή γιά γεωπολιτικό έλεγχο Δυτικού τύπου, ή γιά δεν ξέρω τί άλλο, νομίζω ότι είναι δευτερεύουσας σημασίας προς το παρόν.]
Γι’ αυτό καί οι ηπαπάρα θ’ αφήσουν πρώτα το ΝΑΤΟ (με τους Δυτικοευρωπαίους) να ξεμαλλιαστεί με την Αρκούδα γιά κανένα εξάμηνο τουλάχιστον, να έχουν αμφότεροι οι εμπόλεμοι τρομερές απώλειες, καί μετά θα μπούν στον πόλεμο.
[Οπότε, αν μας έρθει η πρέσβυς με τον πόλεμο Ρωσσίας-Δύσης (όχι ακόμη ΗΠΑ) να μαίνεται στο μέγιστο, θα μας έρθει με το καμουτσίκι, να συμμετάσχουμε κι εμείς· να πάμε, δηλαδή, να σκοτωθούμε γιά τις ανοησίες του ΝΑΤΟ.
Καί χωρίς κέρδος κέρατα. Ξέρουν οι Δυτικοί απ’ αυτά!… Οι μεν ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες, σωστά, αλλά οι Έλληνες δεν κάνει ν’ απελευθερώσουν τα πατρογονικά τους εδάφη.]
. . . . . . . . . . .
[Ειρήσθω ότι οι ηπαπάρα έχουν προηγούμενο συμμετοχής σε ΠΠ με σκόπιμη, υστερόβουλη καθυστέρηση. Δύο φορές!
Γιατί;
Μά, γιά να μή φθαρούν· καί γιά να έρθουν μετά ως «σωτήρες» της Ευρώπης, καί με έτοιμα συμβόλαια ανοικοδόμησης προς υπογραφήν… καί επίσης, έτοιμα «δημοκρατικά» δάνεια προς υπογραφήν! 🙂 (Τί ρωτάτε κι εσείς!… Λές καί δεν τό ‘χουν ξανακάνει.)
Γιά την πλάκα της υπόθεσης, σας λέω ότι στον Α’ ΠΠ μπήκαν στον πόλεμο το 1917, αφού …θυμήθηκαν ότι γερμανικό υποβρύχιο είχε τορπιλλίσει υπερωκεάνειο δικό τους το …1915! Ούτε ο Ράν-Τάν-Πλάν τέτοια ταχύτητα σκέψης! 🙂
Εντάξει, στον Β’ ΠΠ δεν το έκαναν με τόσο γελοία πρόφαση. Εκεί, άφησαν τους Ιάπωνες να τους χτυπήσουν πλοία-σκράπ (τί λέγαμε παραπάνω γιά την πυραυλάκατο τη δική μας; ), ενώι ήδη ήξεραν τα πάντα – από την παρακολούθηση των κρυπτογραφημένων στρατιωτικών συνομιλιών των Ιαπώνων. (Ναί, είχαν σπάσει τον κώδικα, αν καί -σε αντίθεση με την αγγλίτσα- μέχρι σήμερα δεν έχουν ανακοινώσει λεπτομέρειες πώς το κατάφεραν.)
Εσείς, όμως, περιμένετε ν’ αλλάξουν τακτική τώρα; ]
. . . . . . . . . . .
Βέβαια, στο σενάριο 3 η τουρκίτσα πάλι θα γίνει νταβατζής του Αιγαίου, καί πάλι κανείς δεν θα της πεί τίποτε. (Δεν θα τη βοηθήσουν οι Δυτικοί, διότι θα έχουν απλωμένον τον τραχανά, αλλά δεν θα την εμποδίσουν κιόλας.) Αλλά θα σφίξει στα χέρια της δίκοπη λάμα ξυραφιού χωρίς λαβή.
Που σημαίνει ότι θα πρέπει οπωσδήποτε να πάρει το μέρος του ενός των εμπολέμων, καί ν’ αφήσει τα ανατολίτικα πονηρά παζάρια!
- Καί, αν πάρει το μέρος των Ρώσσων, με την πρώτη ευκαιρία θα την ξεσκίσουν οι Δυτικοί.
- Εάν πάρει το μέρος των Δυτικών (ελπίζοντας στην κόπωση / φθορά των Ρώσσων καί ταυτόχρονα στη στιβαρότητα των μέχρι τότε αφθάρτων από πόλεμο ΗΠΑ), με την πρώτη ευκαιρία θα την ξεσκίσουν οι Ρώσσοι… ή οι Κινέζοι. Ή οι Κούρδοι. Ή οι Άραβες. Ή οι Ισραηλινοί. Ή όλοι αυτοί μαζί.
Όπως καταλαβαίνετε, στο σενάριο 3 η τουρκίτσα θα ρίξει ζαριά… κι ό,τι βγεί. Ελπίζοντας ότι θα μπορεί να το παίξει επιτήδεια ουδέτερη καί ισορροπίστρια – όπως κάνει πάντα. Καί, βλέποντας καί κάνοντας (τούμπες, εάν χρειαστεί).
Όμως…
. . . . . . . . . . .
(4) Ο πόλεμος Ρωσσίας-Ουκρανίας θεριεύει, αλλά ξεκινάνε κι άλλα πολεμικά μέτωπα.
Πχ Ισραήλ εναντίον Ιράν, Κίνα εναντίον Ταϊβάν, κτλ.
Παρόμοιο με το σενάριο 3, αλλά -εκ πρώτης όψεως- ακόμη πιό ευνοϊκό γιά την τουρκίτσα· διότι δεν θα μπορεί να επέμβει κανείς, γιά να τη σταματήσει. Ούτε κάν οι (απασχολημένες αγρίως καί με το μέτωπο του Ειρηνικού, καί με τα καμώματα του Γισραϊέλ) ΗΠΑ!
[Είναι, όμως, καί το πιό παρακινδυνευμένο γιά τους γείτονες. Γιατί; Δες παρακάτω πρόβλεψη γιά τη διάρκειά του.]
Το τί θα συμβεί μετά, μου είναι άγνωστον· διότι αυτό το σενάριο είναι το πλέον πολυπαραμετρικό. Μαντεύω, όμως, ότι πάλι θα δοθεί ευκαιρία στην τουρκίτσα να το παίξει ισορροπίστρια – καί βλέπουμε γιά τα μετά.
Εννοείται πως δεν μπορώ να προβλέψω τη διάρκεια μιάς τέτοιας γενικευμένης συρράξεως, ούτε τις επί μέρους πρόσκαιρες συμμαχίες / αντιμαχίες των εμπολέμων. Να μαντέψω, όμως;
Δέκα χρόνια!…
Άκρως συμβολικός αριθμός – καί μας τον θυμίζει ες αεί ο Όμηρος.
Τώρα, το αν θα υπάρχει Ελλάδα το 2035, καί με ποιά μορφή, αγνοώ πανηγυρικώς. Καί δεν με νοιάζει αν έρθει, ή δεν έρθει η …ποθητή. Αρκεί μέχρι τότε να μην έχει (ξανα)έρθει …ο Πορθητής!
. . . . . . . . . . .
δ. Το συμπέρασμα;
Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι θα συμβεί είτε το σενάριο 3, είτε το 4. Η δέ τουρκίτσα, σε κάθε περίπτωση θα συνδυάσει τα δεδομένα αυτά με δική της επίθεση στα νησιά μας, συν τη βύθιση του παλαιού πολεμικού πλοιαρίου μας… που θα της το έχουν δώσει «στο πιάτο» οι αληταράδες προδοταράδες των Αθηνών.
[Πχ θα το στείλουν μόνο του γιά περιπολία, όταν θα έχει βγεί στο Αιγαίο σύσσωμος ο στόλος της τουρκίτσας. Όπως έδωσαν στο πιάτο καί της τουρκίτσας, καί των ηπαπάρα το ελικόπτερο στα Ίμια.]
Κι όσο γιά τη μανδάμ πρέσβυ: είτε έρθει αυτή (αν κι όποτε), είτε έρθει μιά τρομερά ωραία γυναίκα, είτε έρθει ο πλέον άσχημος άντρας, είτε μία …δεσποινίς που εγεννήθη ανήρ (ξέρουν αυτοί απ’ αυτά! 🙂 ), είτε μιά μαϊμού, δεν περιμένω ν’ αλλάξει η πολιτική των ηπαπάρα γιά μας. Πάντα θα είναι άκρως εχθρική…
…μέχρις ότου η «Νέα Ατλαντίς» βυθιστεί, καί ησυχάσουμε οριστικώς από δαύτην.
ΤΕΛΟΣ
. . . . . . . . . . .
Υγ 1: Στο παραπάνω κείμενο, δεν βλέπετε πουθενά ν’ αναφέρονται οι προφητείες (γιά το να ξαναπάρουμε τημΜπόλιν, κτλ). Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι τις αποκλείω κιόλας. Πιθανώτατα χωράνε στο σενάριο 4, το οποίο -ως είπαμε- είναι καί το πλέον πολυπαραμετρικό.
Απλώς, δεν ήταν το θέμα μας σήμερα. Το θέμα μας ήταν να προσπαθήσουμε να προβλέψουμε από σπόντα (αναλύοντας τη στάση αναμονής της πρέσβεως) τη συμπεριφορά των γειτόνων καί «συμμάχων»· το πώς, δηλαδή, θα υλοποιήσουν τον στόχο τους, να καταλάβουν το μισό (ίσως κι ολόκληρο το) Αιγαίο.
. . . . . . . . . . .
Υγ 2: Καλός ο Σάν Τζού, αλλά κομμάτι ξεπερασμένος. Αυτός έβλεπε τον πόλεμο σαν μιά διεργασία με πάγιες, αιώνιες κι απαράλλαχτες αρχές – που σημαίνει, στατικές. Ωστόσο, σήμερα ο πόλεμος (αλλά καί η γεωπολιτική) μεταβάλλεται ταχύτατα. Που σημαίνει ότι, προκειμένου να πέφτουμε μέσα στις γεωπολιτικές προβλέψεις μας (του πολέμου συμπεριλαμβανομένου), πρέπει πρώτον να παρακολουθούμε τις εξελίξεις, καί δεύτερον να κάνουμε διαρκή ανατροφοδότηση των κάθε φορά τρεχόντων / παρόντων δεδομένων στο μυαλό μας, σα να είμαστε κομπιούτερς.
Γι’ αυτό καί δεν μπορεί να κατηγορηθεί γιά εσφαλμένες προβλέψεις, όποιος κάνει λογικές αναλύσεις. (Μόνον οι επιπόλαιοι ειρωνεύονται· άτομα, παναπεί, που κρίνουν εκ του ασφαλούς, ενώι τα ίδια συνήθως είναι ανίκανα γιά έστω δύο λογικές σκέψεις στη σειρά.) Υπεισέρχεται, πλέον, πολύς αστάθμητος παράγων· γι’ αυτό καί όσοι χαράσσουν πολιτική σε κράτη ολόκληρα, έχουν πλέον υιοθετήσει (καί) την τακτική «βλέποντας καί κάνοντας». Δεν βλέπετε πχ τον Ερντογάν; σήμερα εδώ, μ’ αυτούς, αύριο εκεί, με τους άλλους. Καί ξανά πίσω, με τους προηγούμενους!
Αλλά, μήν πάτε μακρυά! Ο ίδιος ο Τράμπ δεν λέει καί ξελέει; Ποιός;! Ο ίδιος ο πλανητάρχης! Πχ χθές σκόπευε να επιβάλει ειρήνη στην Ουκρανία, αλλά σήμερα δεν μπορεί, άκυρον! Κτλ, κτλ.
. . . . . . . . . . .
Υγ 3: Καί πώς θα γίνει, δηλαδή, να δώσουμε έδαφος στην τουρκίτσα, απλά επειδή θα μας βυθίσουν ένα παλιό πλοιάριο;
Δεν είναι μόνον αυτό· θα είναι ολόκληρο σενάριο. Δήθεν το πλοιάριο θα κάνει κάτι, που δεν πρέπει – πχ να παραβιάσει τα χωρικά τους ύδατα. (Σιγά! Εδώ κάθε μέρα τα επιβατηγά μας της γραμμής ανατολικού Αιγαίου μπαινοβγαίνουν στα χωρικά τους ύδατα, κρατώντας ευθεία ρότα, καί δεν ανεβοκατεβάζουν τη σημαία τους. Το ίδιο καί τα δικά τους. Αλλά η φάση θα είναι δήθεν.) Τότε θα το βυθίσουν, καί θα απειλήσουν με γενικευμένο πόλεμο.
Καί τότε, οι προδοταράδες των Αθηνών θα πουλήσουν στον λαό το παραμύθι ότι, προκειμένου να χαθούμε όλοι, ας δώκουμε στην τουρκίτσα μερικά νησάκια.
[Θυμίζω: «- Καί τί θέλετε να κάνουμε; πόλεμο;» (Με την τουρκίτσα.) Ναί, αλλά το ίδιο βρωμογύναιον δεν δίστασε να …κηρύξει τον πόλεμο σε μιά πυρηνική υπερδύναμη!]
Το κακό είναι πως οι στρατιωτικοί υπακούν τυφλά στις εντολές των προϊσταμένων τους, των πωλητικών. «Δημοκρατία!», θα μου πείς, «κι έτσι είναι τα πράγματα!». Όπως κάνει πχ το Λιμενικό, που (θέλοντας καί μή) ανέλαβε τις θαλάσσιες μεταφορές των λάθρο.
Ναί, αλλά ποτέ δεν άκουσα το Λιμενικό να «παραπονιέται» ότι πχ δεν έχει καύσιμα, ή ότι χάλασε η μηχανή, ή ότι έχει αρρωστήσει το προσωπικό. Υπάρχουν τρόποι, αρκεί να το θέλεις. Κι αυτοί, δεν θέλουν. Δυστυχώς.
Παρεκτός αν, στις κρίσιμες θέσεις, οι πωλητικοί έχουν βάλει κομματόσκυλα τόσο πορωμένα, που δεν τό ‘χουν τίποτε να ξεπουλάνε την Πατρίδα, προκειμένου να μή δυσαρεστηθεί ο κάθε υψηλά ιστάμενος προδότης.
Ελπίζω πως όχι· κι ελπίζω μιά μέρα να γυρίσουν τα πράγματα προς όφελος της Πατρίδας.
ΚΙΜΠΕΡΛΥ Ο ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΝΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΘΑ -ΣΗΚΩΘΕΙ- ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΛΙΣ ΕΡΘΕΙΣ..ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ... ΥΓ. HASTA LA VISTA BABY... ΓΙΑΝΝΗΣ-KOZANH
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΩΣΤΑ ΕΙΠΑ ΣΕ ΦΙΛΟ...ΔΙΚΕ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΕΙΔΑ [ ΚΙΜΠΕΡΛΥ ] ΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ...ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΒΑΛΕ ΗΧΟ ΒΡΟΧΗΣ...ΤΡΙΧΕΣ ΕΠΤΑ ΦΟΡΕΣ ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΓΙΑ ΚΑΤΟΥΡΗΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΗΝ ΤΕΝΤΑ... ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΙΜΠΕΡLΎ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ. https://www.youtube.com/watch?v=dRHetRTOD1Q&pp=0gcJCdgAo7VqN5tD ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΕΤΣΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΜΠΕΡΛΥ ΣΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΟΛΟΙ...ΡΗΜΠΑΟΥΝΤ ΕΙΝΑΙ... ΥΓ. ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ Μ' ΑΡΕΣΕΙ [ ΑΜΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ]... ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΕΠΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΤΗΣ...Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΚΑΘΡΕΠΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΜΨΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΤΗΣ...Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ....ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΗΣ... ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΧΑΡΙΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΟΠΛΙΜΕΝΤΑ ...Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΟΜΩΣ ΑΝΔΡΑΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙ ΟΜΟΡΦΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΣ ΧΑΡΙΣΕΙ ΚΟΠΛΙΜΕΝΤΑ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΘΑ ΝΟΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΛΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ.... ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΛΑΣ ΤΟΝ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΤΡΑΜΠ...ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΕΛΗΝΙΑΚΗ ΕΚΛΕΙΨΗ ΚΑΙ ΜΑΤΩΜΕΝΟ ΦΕΓΓΑΡΙ 14 ΙΟΥΝΙΟΥ 1946...ΤΟ ΠΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ 700 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ [ ΕΠΤΑ [ 7 ] ΕΠΤΑΦΩΤΗ ΛΥΧΝΙΑ ] ...ΙΟΥΔΑΙΟΣ ΡΑΒΒΙΝΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΟΤΙ Ο ΤΡΑΜΠ ΘΑ ΚΑΝΕΙ - ΚΑΘΑΡΗ - ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΠΕΙΤΑ Η ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΣΙΑ [ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ]...ΑΡΑ Ο ΤΡΑΜΠ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΗΡΙΟ-666 ...ΗΛΙΑΚΕΣ ΕΚΛΕΙΨΕΙΣ...Η ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΕΓΙΝΕ 21/08/2017 ΕΝΩ Η ΔΕΥΤΕΡΗ 8/04/2024 ΤΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΜΕΣΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΕΚΛΕΙΨΕΩΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ CARBONDALE [ ΜΙΚΡΗ ΑΙΓΥΠΤΟΣ = ΧΩΡΑ ΜΕ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ] ΤΟΥ ΙΛΙΝΟΙΣ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ 6 ΧΡΟΝΙΑ...6 ΜΗΝΕΣ...6 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ...6 ΗΜΕΡΕΣ...ΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΕΤΕ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΩΤΑ...ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ QANON ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΝΘΕΡΜΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜΠ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΩΝ ΗΠΑ ΩΣ -ΜΕΣΣΙΑΝΙΚΗ - ΦΙΓΟΥΡΑ...ΕΠΙΣΗΣ Ο ΤΡΑΜΠ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΟΙΥ COVID-19...ΣYNEXIZETAI.... ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΤΑΝ ΑΡΑΓΕ Ο COVID-19 ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΣΑΛΠΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΣΦΡΑΓΙΔΑΣ [ ΕΡΩΤΗΣΗ ]...Ο ΚΥΒΟΣ [ CUBE ] TOY KΡONOY ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΟΝ ΥΨΗΛΟ ΟΥΡΑΝΟ ... Ο ΔΕ ΠΥΡΓΟΣ-ΤΡΑΜΠ ΤΟΥ ΜΑΝΧΑΤΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΥΡΟΣ ΚΥΒΟΣ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΚΑΑΜΠΑ ΤΗΣ ΜΕΚΚΑ ΣΤΗΝ ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ.... ΚΩΣΤΑ ΕΔΩ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ https://katohika.gr/wp-content/uploads/2023/07/image-4.png...ΜΗΠΩΣ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΘΗΡΙΟ-666...ΕΠΙΣΗΣ Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜΠ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΜΕ 6 ΔΕΝΤΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΛΕΥΡΑ [ 6Χ6Χ6 ]...Ο ΤΡΑΜΠ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΡΥΨΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΛ....ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ DRUMPF Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΑ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΑΣΠΑΣΤΗΚΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ...ΤΟΝ ΟΚΤΩΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2020 Ο ΕΡΙΚ ΤΡΑΜΠ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ COVID-19...ΣYNEXIZETAI... ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ...ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΣΚΑΤΑ....ΜΙΛΗΣΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΙΒΑΝΚΑ [ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ YOYTUBE ]...ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ '80 ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ JEFFREY EPSTEIN ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ...ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΔΕ ΤΗΝ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΗ ΣΤΗΝ ΓΑΖΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΑΜΠ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΠΙΖΝΕΣ...ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΝΕΟΥΣ ΡΑΒΒΙΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ...ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ KGB ΤΟ 1987 ΜΕ ΤΟ ΚΩΔΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΚΡΑΣΝΩΦ...ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΜΟΣΧΑ ΤΟ 1987 ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ...ΑΛΛΟΙ ΤΟΝ ΕΙΠΑΝ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΑΛΛΟΙ ΣΤΟΙΧΕΙΟ [ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ -ΧΑΡΕΣ - ]...ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΡΑΜΠ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΜΕΣΣΙΑ ΣΤΑ ΙΟΥΔΑΙΚΑ [ ΕΒΡΑΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ]...ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟΝ ΤΣΑΚ ΣΟΥΜΕΡ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑλΑΙΣΤΙΝΙΟΣ.... ΥΓ. ΚΑΙ Ο ΓΑΜΠΡΟΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜΠ ΚΑΡΑΣΙΩΝΙΣΤΗΣ ΕΧΕΙ ΤΟ 666 ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟ...ΑΝ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΑΝΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΠΕΘΕΡΙΑΖΑΝΕ....ΛΕΕΙ Ο ΣΟΦΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ...ΑΙΝΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΑΕΙ ΤΑ ΔΥΟ ΛΙΜΑΝΙΑ...ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ...ΙΒΑΝ ΚΑΙ ΒΑΓΓΕΛΑΣ ΑΚΟΥΕΙ... ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΝΝΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΡΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΛΩΚΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΕ ΆΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΛΩΚΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΡΑ-ΦΑΝΕΡΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠ@@ΡΔΕΛΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΕΡΓΔΗΜΕΡΓ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.
ΕΙΧΕΣ ΕΠΙΦΟΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΗΜΕΡΑ.
ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΕΦΙ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ.
ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΚΩΣΤΑ ΕΠΙΦΟΤΗΣΗ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΣ ΘΑ ΓΙΝΩ ΠΛΕΟΝ...ΤΩΡΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΜΕΡΙΔΑ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ....ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΛΕΕΙ...ΡΕ ΓΙΑ ΓΑΜΠΡΟ ΤΟΝ ΠΗΡΑΜΕ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΦΑΝΕ...ΕΓΩ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΘΥΜΩΝΩ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΜΟΥ ΣΟΥΡΩΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΙΟΥΜΟΥΝ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΔΑΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ...ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΦΩΤΙΖΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΣΑΣ... ΥΓ. -ΡΕ ΜΑΡΙΑ ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΦΛΟΓΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ...-ΓΙΑΝΝΗ Η ΤΗΝ ΕΠΙΦΟΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΧΕΙΣ Η Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΠΥΡΣΟΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ...ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
ΔιαγραφήΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ' ΤΟΝ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ! 🙂
Διαγραφήτα φίδια οι δυτικοί για εμάς λένε για όλους τους εχθρούς μας
ΑπάντησηΔιαγραφή"βρήτε τα ...εμείς οι δυτικοί είμαστε ουδέτεροι"
για τον π@υστοζελέ έχουν ξοδέψει όλον το προυπολογισμό του πλανήτη
αλήθεια γιατί δεν λένε και σ αυτόν "πάλι με χρόνια και καιρούς πάλι δικά σας θα 'ναι" εεε;
και δεν θα σταματήσουν τουναντίον θα αφινιάσουν και θα εμπλακούν άμεσα
όταν σκοτωθεί "αυτός που το όνομα του αρχίζει από Ο"
ποιός είναι αυτός ε;
Ο;;
ΔιαγραφήΟ ρ φα νός
α φ ρΟ νος
φα ρος Ον
φα ρ νΟος
Ε;;;
Πνεύμα Άγιο Πνεύμα της Αληθείας
όχι δεν είναι.
ΔιαγραφήΔεν θυμάμαι αν έχω ξαναναφερθεί στο θέμα΄ εύκολο είναι
άφρονος πράγματι είναι
αλλά είναι πολύ γνωστός!
Συντοπίτη μου,,,,
ΔιαγραφήΑπό ποια περιοχή στο Ηράκλειο είσαι;;;
" Πώς τά πάς με τούς σεισμούς" ;;
Και αν θέλεις σέ παρακαλώ γράψε μας για το θέμα τού άφρονα που είναι πολύ γνωστός
ΔιαγραφήΈλα slash...
Διαγραφήψιλιάστικα ότι είσαι εσύ από το τρόπο που σχολιάζεις
αλλά τη μία slash την άλλη Φρούτα του δάσους !
είχα και μια αμφιβολία ότι είσαι τρολ (με την καλή έννοια (Ψινάκης))
δηλ. (λίγο αινιγματικός λόγος λίγο θρησκευτικός) τι κατάσταση είναι αυτή;
Γράψε όπως ο Κώστας Ταύρος όχι Καλλιθέα Νίκος Ηράκλειο όχι Λυκόβρυση κλπ.
Για το κουίζ περιμένω απαντήσεις ποιος θα το βρει !
Όλα αυτά εξαρτώνται από τη μητρόπολή μας το Ισραήλ. Αν θα θελήσει να δώσει μέρος της αποικίας του στην Τουρκία. Αλλά κι αυτοί βρίσκονται στην αναμονή. Υπάρχουν τρεις εθνοκαθάρσεις σε εξέλιξη στα μετόχια τους: Γάζα, Ουκρανία και Ελλάδα. Δηλαδή στο κύριο Ισραήλ, το βιομηχανικό Ισραήλ και το μεσημβρινό-εξοχικό Ισραήλ. Ιδανικά, θα κρατήσουν και τα τρία οπότε έχουν να δώσουν κάτι και στην Τουρκία. Αλλά αν το Ιράν φτιάξει πυρηνικά, τότε ο Σαμψών δεν θα στέκεται καλά στα πόδια του. Μέχρι και στην μετακόμιση μπορεί να φτάσει. Και στο βιομηχανικό Ισραήλ τα πράγματα είναι ρευστά. Θα υπάρχουν αύριο Ζελέσκιδες και Κολομοΐσκιδες; Οπότε τι μένει; Το ’89 που επέστρεψε (από το ’09, όχι από το ’19) πιο λυσσασμένο και εκδικητικό από ποτέ, και που μας μετατρέπει μεθοδικά σε Παλαιστίνη των αρχών του 20ου αιώνα: Ρηχά είναι μπείτε. Τζάμπα οικόπεδα, ρωτήστε και Ευρωπαίους, Τούρκους, Άραβες, Κινέζους κοκ. Να ξεβρωμίσουμε απ’ τους Γκιαούρηδες. Τότενες οι Τούρκοι θα πάρουν τ’ @ρχίδια μου. Μετά από βαρβάτο πόλεμο ώστε να πάμε μπόλικοι Γκιαούρηδες στον αγύριστο «για τη μπατρίδα ναούμε».
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους τους Φίλους.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Φίλε Εργοδότη γνωρίζεις ότι σε εκτιμώ σαν άνθρωπο και σαν μυαλό. Είσαι "μπροστά" απο πολλούς και έχεις πολύ περισσότερες γνώσεις από πολλούς. Αλλά βρε Φίλε, πολύ απαισιοδοξία !! Άσχετα αν έχεις δίκιο ή όχι στην αναδίπλωση των σκέψεών σου, αυτή τη φορά, με κάθε ΣΕΒΑΣΜΟ στις απόψεις σου, ΔΕΝ διάβασα όλο το άρθρο, διότι ΕΝΟΙΩΣΑ ένα "κύμα" πολύ άσχημων συναισθημάτων και απο ΕΠΙΛΟΓΗ δεν διαβάζω αυτές τις απόψεις. Όχι γιατί έχεις άδικο, αλλά γιατί προσωπικά ΑΠΕΧΩ αρνητικών σκέψεων και εμμένω στην άποψη ότι η σκέψη δημιουργεί πραγματικότητα και δεν επιθυμώ να συμβάλλω στην πραγματικότητα που αναδιπλώνεις. Ξέρω ότι θα εκλάβεις το σχόλιό μου ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ και δεν θα παρεξηγηθείς.
2. @ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ. Φίλε γιατί αυτή η επίθεση ; Οι Διοδοταίοι είμαστε νοήμονες αναγνώστες. Το πλήθος - κυρίως άσχετων με το άρθρο - των σχολίων σου δείχνει ότι "κάτι" σε πείραξε σε αυτά που λέει ο Εργοδότης. Θα μπορούσες με ΕΝΑ σχόλιο να εκφράσεις τις αντιρρήσεις σου, όπως έκανα και εγώ παραπάνω. ΔΕΝ γίνεται να συμφωνούμε όλοι σε όλα και είναι ΘΕΜΙΤΟ να εκφράζουμε την αντίθεσή μας, αλλά κόσμια.
Έρρωσθε
Διός Κούρος
ΦΙΛΕ ΔΙΟΣΚΟΥΡΕ ΑΝ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΑΡΘΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΕΧΩΝΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΦΟΡΑΩ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΙ ...ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΑ ΚΑΤΕΒΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ...ΦΙΛΕ Η ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑ... ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
ΔιαγραφήTo περί προσωπολατρείας πήγαινε σε εμένα. Αλλά εγώ έχω εκατοντάδες αποδείξεις, εμφανείς σε όλο τον κόσμο, ότι η παρουσία του Τραμπ στην πολιτική βοήθησε πολύ κόσμο να ξυπνήσει και να γίνει πιο αγωνιστικός. Τα περί αντιθέτου, ότι είναι μια ακόμα μαριονέτα των Σιωνιστών, πόσο ευσταθούν; Ακόμα κι αν αληθεύουν κάποια περί της καταγωγής του;
ΔιαγραφήΤο γενικό τσουβάλιασμα με την ταμπέλα "εβραίοι" βλάπτει σοβαρά την νόηση.
Φίλτατε Διός Κούρε!
ΔιαγραφήΔεν με διακρίνει απαισιοδοξία, αλλά ψυχρός, ψυχρότατος ρεαλισμός. Καί μου δίνουν αφάνταστα στα νεύρα, αφ' ενός η "αφασία" του λαού μας, αφ' ετέρου οι διάφοροι προφητόπληκτοι.
[Μην αρχίσω τα καρφιά, τώρα, γιά το ότι ο Μεχμέτ Β' είχε στήσει τα τσαντήρια του καί τα κανόνια του έξω απ' τα τείχη της μΜπόλης, αλλά από μέσα οι πολλοί συζητούσαν γιά το ...φύλον των αγγέλων!!!... Δεν θέλω συζητήσεις "flames". Αλλά την Ιστορία οφείλουμε να την ακούμε, όταν μιλάει. Καί να μην ξανακάνουμε τις ίδιες ανοησίες.]
- Με τα δεδομένα που έχουμε τώρα, τί είναι πιό πιθανό να συμβεί; Να ορμήσουμε στους τουρκαλάδες, να τους πάρουμε φαλάγγι, καί μετά να πάρουμε τημΜπόλιν; Ή να φτάσουν αυτοί έξω από την Αθήνα;
- Από την άλλη, υπάρχει στρατηγός, που θα καθορίσει τα επιτελικά σχέδια των ΕΔ μας με βάση τις προφητείες; Όχι, διότι αν είναι να περιμένουμε τα πάντα από τον Θεό, δεν διαφέρουμε από εκείνους τους ημιξεβράκωτους Ινδούς ασκητές, που τα έχουν γράψει όλα αρμοδίως, κάθονται ακίνητοι, καί πάντοτε απαντάνε "- Κάρμα!"
Λοιπόν, ας γίνει ό,τι είναι να γίνει· αλλά ούτε θα καθήσω άπρακτος, ούτε θ' αφήσω τους συν-Έλληνες στο σκοτάδι. Δεν μου πάει η συνείδηση γιά τέτοια.
Κι εντάξει, εγώ θα κάνω όσα θεωρώ σωστά να κάνω, αλλά δεν αμφισβητώ κι όσους λένε ότι υπάρχει ένα θείο σχέδιο γιά μας· έχω μάθει στη ζωή μου να μην εμποδίζω άλλους τρόπους, καί να μην τους ειρωνεύομαι.
Είμαστε πχ μιά παρέα, που θέλουμε ν' ανέβουμε σ' ένα βουνό. Άλλος λέει θα πάει με τα πόδια. Άλλος με ποδήλατο. Άλλος με μηχανή κρόςς. Άλλος με τζίπ. Άλλος καβάλα σε γάϊδαρο. Εγώ με ελικόπτερο (διότι ακόμη δεν έχει εφευρεθεί η τηλεμεταφορά), αλλά δεν θα ειρωνευτώ τους προηγούμενους. Απλά θα δώσω ραντεβού εκεί. (Άσχετο αν θά 'χω χτυπήσει δυό καφέδες καί μιά μπουκάλα τσίπουρο μέχρι νά 'ρθουν! :-) )
. . . . . . . . . . .
Τώρα, στα δικά μας: τί πρέπει να κάνουμε με νησιά αφοπλισμένα, ηγεσία (**κρυπτοαλλόφυλη** καί) κάργα προδοτική, πανταχόθεν ξένα κράτη εχθρικά, μερικά μύρια ούλτρα εχθρικούς καί δολοφονικούς λαθροακάλεστους ήδη *μέσα* στη χώρα μας, στρατό με χαλβανά καί "ιθαγενή" πακισκατανά, ανώτερους αξιωματικούς μασωναριά, καί μιά τουρκίτσα εξοπλισμένη σαν αστακός; Να καθήσουμε να τους κοιτάμε όλους αυτούς, καί απλά να περιμένουμε να καθαρίσει τη φάση ο Θεός γιά πάρτη μας;
(Ίσα-ίσα, ο Θεός θα μας ζητήσει ευθύνες γιά την απραξία μας! Θα μας ρωτήσει, τί κάνατε ρέ ρεμάλια, κι αφήσατε τα πράγματα να φτάσουν μέχρις εδώ; )
Προσωπικά, κι επειδή (στο χειρότερο σενάριο) διαβλέπω πείνα καί αντάρτικο πόλεων *δεκαετούς διάρκειας*, προτείνω:
- Γερό πάτημα στη Γή, όχι ονειροπολήσεις. (ΠΡΩΤΑ επανακατάληψη της Αθήνας, καί μόνον αν, τότε βλέπουμε γιά τημΜπόλιν. Τα όνειρα στο όρθιο απαγορεύονται επί ποινήι θανάτου!)
- Προετοιμασία σε εφόδια / τρόφιμα μακράς διαρκείας / στοιχειώδη φάρμακα.
- Προετοιμασία σε φυσική κατάσταση.
- Προετοιμασία σε άμυνα / επίθεση με όπλα, που δεν είναι όπλα. Καί με γυμνά χέρια καί ποδάρια.
- Σχέδια ενέδρας / επίθεσης / διαφυγής. (Δεν ξέρει, δά, ο λάθρο καλύτερα από μας το μέρος που μεγαλώσαμε!)
- Ό,τι άλλο παρεμφερές.
Δεν χρειάζεται να προσθέσω άλλα, νομίζω εξήγησα. Καί βέβαια, άμα έρθουν κι οι προφητείες κατά γράμμα, καλόδεχτες! Ποιός σώφρων θα πεί όχι;
Αλλά πρώτα ξεκουνιόμαστε εμείς απ' τους καναπέδες.
Υγ: Δεν πάω να κερδίσω τίποτε καλλιστεία ιδεών. Όποιος έχει καμιά καλύτερη πρόταση, τον ακούω μετά προσοχής.
Αλλά, παράκληση: ΟΧΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Όχι κουβέντα απλά γιά χάρη της κουβέντας, διότι το θέμα είναι σοβαρώτατο.
Μιλάμε *γιά την ίδια την ύπαρξη του έθνους μας, πλέον,* αν δεν τό 'χετε ήδη καταλάβει.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, αν ζούσε τώρα στην Ελλάδα κι αν έβλεπε από κοντά
Διαγραφήο Πύρινος Λόγιος
πόσο ισλαμική έχει γίνει η Αθήνα,
θα έλεγε να πάρουμε την Αθήνα πίσω, κι όχι την Μπόλιν.
Φίλε Εργοδότα,
Διαγραφήλογικότατα και ρεαλιστικότατα όσα μάς γράφεις,
εύχομαι να μην γίνει τίποτα από όλα αυτά
και η Ελλάδα να απελευθερωθεί πιο ανώδυνα.
Δεν είμαι για να τρέχω στα βουνά, ούτε με ελικόπτερο,
προτιμώ να πάω να ζήσω στη Σιβηρία.
Φίλε Εργοδότη,
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την απάντηση. Εννοείται ότι ΔΕΝ είμαι από τους Έλληνες σε "αφασία" και εννοείται ότι σε περίπτωση που χρειαστεί, θα εκπληρώσω το ΧΡΕΟΣ μου ως Έλλην στο ΕΘΝΟΣ, χωρίς να έχει σημασία "ποιός" είναι στην κυβέρνηση του έρμου ετούτου τόπου. Άλλωστε, εκτός από την Πατρίδα μου, το οφείλω τόσο στους προγόνους μου όσο και στους απογόνους μου. Και θα πάω "καθαρός" και τραγουδώντας.
Εξ αρχής είπα ότι ίσως έχεις δίκιο σε όσα λές, απλά προσωπικά ΕΠΙΛΕΓΩ να ΜΗΝ "τρέφω" την σκέψη μου με τα άσχημα σενάρια, διότι η σκέψη παράγει πραγματικότητα. Και η πραγματικότητα που ΕΠΙΘΥΜΩ είναι η αναίμακτη και σε ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ μετάβαση σε μια ΝΕΑ κατάσταση. Πές με αιθεροβάμων ή τρελλό, αλλά αυτό ΣΚΕΦΤΩΜΑΙ.
Όσο αφορά τις ΣΩΣΤΟΤΑΤΕΣ παραινέσεις σου, στην περίπτωση του χειρότερου σεναρίου, είμαι από τους πρώτους που - στο μέτρο του δυνατού - έχω προετοιμαστεί. Τόσο στα θέματα επάρκειας, όσο και στα "άλλα" θέματα.
Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει.
Έρρωσο
Διός Κούρος
Ίσως, η καλύτερη και πιο ώριμη προσπάθεια εμπερισταστωμένης γεωπολιτικής ανάλυσης του Εργολάβου! Ένα κείμενο μεστό, με επιχειρήματα - ξυράφι αλλά και ερωτηματικά τα οποία απασχολούν όλους τους αναλυτές (Διεθνολόγους και Ιστορικούς) και που θα απασχολήσουν ακόμη περισσότερο το επόμενο διάστημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ "Εργολάβος", στην καλύτερη στιγμή της αρθρογραφίας του. Με λόγο έξυπνο, φιλτραρισμένο και μια οπτική οξυδέρκεια που θα ζήλευε ακόμη και ο...Κυρίλλοφ του Ria Novosti, ο ΕργΔημΕργ δίνει με σαφήνεια αυτό που όλοι οι υπόλοιποι αναλυτές της απο δώ πλευράς, προσπαθούν να ερμηνεύσουν με τον γνωστό, ακαδημαϊκό τους τρόπο.
Δεν ξεφεύγει ο λόγος του σε κανένα σημείο, δεν "ανακατεύει" πολύπλευρες εννοιολογικές διελκυστίνδες, δεν ανακατεύει επίσης...ιερατεία και άλλα "υπόγεια καταγώγια" τα οποία βρίσκονται στα επίπεδα της παρά-ιστορίας, αλλά προτιμά αυτά που όλοι γνωρίζουμε, δηλαδή τα ...υπαρκτά και ιστορικώς αποδεχθέντα, με αποτέλεσμα οι σκέψεις και οι απόψεις του, να είναι τόσο καθαρές, όσο και το τρεχούμενο νεράκι της πηγής.
Οι φόβοι του, όσο κι αν αυτοί παρουσιάζονται μέσω ενός έξυπνου χιούμορ (προνόμιο των ευφυών ανθρώπων), είναι πραγματικοί και αληθινοί. Είναι οι φόβοι όλων μας, όσων τουλάχιστον έχουν παραμείνει Έλληνες και δεν έχουν μεταλλαχθεί.
Πράγματι, όπως ακριβώς τα περιγράφει, είναι τα πράγματα. Δυστυχώς, η πατρίδα μας έχει μπλεχτεί στα δίχτυα μιας δηλητηριώδους νεοταξικής αράχνης με απόλυτο συντονιστή το βδελυρό Ψευτορωμαίϊκο που δεν λέει να ψοφήσει παρά τα απανωτά χτυπήματα που έχει δεχτεί. Δίχτυα, από τα οποία μόνο με θεϊκή παρέμβαση μπορεί να ξεφύγει.
Και όπως έχω δηλώσει πολλάκις, το Ψευτορωμαίϊκο μόνο με ... μεγάλη και ισχυρή εγχείρηση μπορεί να φύγει από το σώμα της Ελλάδας. Μια εγχείρηση που δυστυχώς θα γίνει χωρίς αναισθητικό και χωρίς...ιατρικές γάζες. Μόνο με ένα νυστέρι και έναν ...χειρουργό. Τον Θεό τον ίδιο.
Τον ελληνοτουρκικό πόλεμο με απώλειες εδαφικές, τον ξέρουμε μέσα από τις προφητείες του Αγίου Παϊσίου, ο οποίος μάλιστα μας έχει δώσει και τα... χρονικά "σημάδια", δηλαδή τα γεγονότα που θα λάβουν χώρα ως αίτια του πολέμου. Αυτός όμως ο πόλεμος, θα είναι και η...εγχείρηση-επέμβαση που θα απελευθερώσει τη πατρίδα από αυτό το ελεεινό πολιτικό και κοινωνικό καρκίνωμα. Και συνάμα, αυτός ο πόλεμος, θα είναι και η τελευταία ΗΤΤΑ για τον Ελληνισμό.
Αμέσως μετά, ακολουθεί σε χρόνο dt και η...πτώση της Τουρκίας, η ανάκτηση της Πόλης και το...Ποθούμενο, δηλαδή η πλήρη ανάσταση της πραγματικής Αγίας Ρωμανίας, αυτή που οραματίστηκαν οι αγωνιστές της Επανάστασης του '21.
Κουράγιο σε όλους μας, που θα βιώσουμε μια τέτοια τρομερή συμφορά. Αλλά από την άλλη, θα πρέπει να γνωρίζουμε πολύ καλά πως δίχως Σταύρωση, δεν υπάρχει Ανάσταση.
Η μεγάλη συμφορά, είναι μια μεγάλη μπόρα. Αλλά μετά τη μπόρα, όσο δυνατή κι αν είναι αυτή, ακολουθεί η Ξαστεριά!
" Ίσως, η καλύτερη και πιο ώριμη προσπάθεια εμπερισταστωμένης γεωπολιτικής ανάλυσης του Εργολάβου! Ένα κείμενο μεστό, με επιχειρήματα - ξυράφι αλλά και ερωτηματικά τα οποία απασχολούν όλους τους αναλυτές (Διεθνολόγους και Ιστορικούς) και που θα απασχολήσουν ακόμη περισσότερο το επόμενο διάστημα.
ΔιαγραφήΟ "Εργολάβος", στην καλύτερη στιγμή της αρθρογραφίας του. Με λόγο έξυπνο, φιλτραρισμένο και μια οπτική οξυδέρκεια που θα ζήλευε ακόμη και ο...Κυρίλλοφ του Ria Novosti, ο ΕργΔημΕργ δίνει με σαφήνεια αυτό που όλοι οι υπόλοιποι αναλυτές της απο δώ πλευράς, προσπαθούν να ερμηνεύσουν με τον γνωστό, ακαδημαϊκό τους τρόπο.
Δεν ξεφεύγει ο λόγος του σε κανένα σημείο, δεν "ανακατεύει" πολύπλευρες εννοιολογικές διελκυστίνδες, δεν ανακατεύει επίσης...ιερατεία και άλλα "υπόγεια καταγώγια" τα οποία βρίσκονται στα επίπεδα της παρά-ιστορίας, αλλά προτιμά αυτά που όλοι γνωρίζουμε, δηλαδή τα ...υπαρκτά και ιστορικώς αποδεχθέντα, με αποτέλεσμα οι σκέψεις και οι απόψεις του, να είναι τόσο καθαρές, όσο και το τρεχούμενο νεράκι της πηγής."
Άνθρωπε
Όλα τα σημαντικά υπόγεια ξεκινούν,
Από την σύλληψη του εμβρύου, μέχρι την σκιά(φως) στο Σπήλαιο του Πλάτωνα,,,
Όμως αυτά για εσένα μπορεί να είναι" τρίχες "
Ναι
Θαύμασα σέ εσένα την σιγουριά και εμπιστοσύνη που αποδίδεις στα γραμμένα της Ιστορίας, καθώς εκεί βρίσκεται ο κύκλος του χρόνου, οι νομοτελειακές :-) επαναρυθμίσεις ,
( Προσπαθώ να συγκρατήσω το γέλιο που έρχεται) για αυτό να πατάτε γερά πάνω στα γραμμένα, μην και χαθεί κανένα κόμμα η τελεία,,,
Ό Χριστός είπε ότι δεν ήρθε νά αλλάξει Τόν Νόμο, όμως έκανε θαύματα τό Σάββατο,,,
Γιατί προφανώς εννοούσε τόν Πρώτο Νόμο, και όχι τόν δεύτερο.
Αν περιμένετε να φτάσετε Την Πηγή πατώντας στα χνάρια άλλων τότε,,,,
Ποιος είναι ο πρώτος νόμος και ποιος είναι ο δεύτερος;
ΔιαγραφήΜας μπέρδεψες κι εσύ.
εάν κατάλαβα καλά ο "συγνώμη" εννοεί οτι ακριβώς γι αυτά για τα οποία επαινεί τον ΕΡΓ ο Πυρινος Λογιος τα ίδια αυτά χαρακτηριστικά της σκέψης και σκεπτικού λείπουν από τον Π.Λ.
ΔιαγραφήHARRY
@PYRINOS LOGIOS
ΑπάντησηΔιαγραφή@ ERGOLAVOS
Συμφωνω και επαυξανω ! Τρομερο κειμενο ! RESPECT και μονο RESPECT !!
Ο Εργολαβος στα καλυτερα του...
Οι φοβοι του ...ειναι και δικοι μου φοβοι και καθε ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ανθρωπου !!!
Ελπιζω να βυθιστει η Νεα Ατλαντις και να ησυχασουμε μια δια παντος...
ΥΓ Κωστα ...καλημερα και καλη βδομαδα ! Σου ευχομαι υγεια και καλη δυναμη καθως και σε ολους τους Διοδοταιους .Ζουμε χαλεπους καιρους και χρειαζομεθα δυναμη να αντισταθουμε στα παρασιτα που προσπαθουν να μας υποδουλωσουν ( βλ ψηφιακη σκλαβια, αντιανθρωπισμος και ιερατεια συχαμερα στην Ευρωπη και γενικα τρομερη προσπαθεια να παρουσιασουν το ΜΑΥΡΟ ως ΑΣΠΡΟ ) Θα τους αφησουμε ?
Οταν ο ανθρωπος ξεπερασει τον ΦΟΒΟ ...εχει ελπιδες για την απελευθερωση του !
Ο ΦΟΒΟΣ δεν ειναι παιξε γελασε ...Ολα ειναι κατασκευασμενα στο ΜΑΤΡΙΞ και οταν ο μεσος ανθρωπος βλεπει οτι χανει καποια αγαθα ( πχ χρηματα , εργασια, κλπ ) υποχωρει και καμει συμβιβασμους απο την ανασφαλεια οτι μπορει να χαθουν και να απωλεσει την καθημερινη του βολεψη με την καλη εννοια. Το ΣΥΣΤΗΜΑ ...το γνωριζει αυτο και εκει πονταρει ΟΛΑ του τα λεφτα !!!
ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΜΟΥΜΕ ? ΘΑ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ ...η θα προχωρησουμε πιο περα δειχνοντας αδιαφορια και υψηλους κραδασμους που μας κανουν να ειμεθα ΑΤΡΩΤΟΙ σε επιθεσεις και ψευτοδιληματα προερχομενα απο τον φοβο ?
Δυστυχως ...πολλοι θα υποκυψουν ...αλλα εμεις τι θα πραξουμε ?
Θα σταθουμε στο υψος των περιστασεων ? Αυτο ειναι το μεγα ΕΡΩΤΗΜΑ , το οποιο το απευθυνω πρωτιστως στον εαυτον μου και μετα σε ολους τους Διοδοταιους !!!
Πολλες φορες αισθανομαι ευαλωτος και αδυναμος αλλα για ελαχιστο χρονικο διαστημα και αντιπαλευω το ΘΗΡΙΟ που εχω μεσα μου και το οποιο προσπαθει να με κατασπαραξει...
Το να καμεις ΚΡΙΤΙΚΗ στον αλλο ειναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ , αλλα το να αντιπαλευεις τον εαυτον σου ειναι ΤΡΟΜΕΡΑ ΔΥΣΚΟΛΟ γιατι απαιτει ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ υψηλης σταθμης. Το να νικας η αν προτιμας να μειωνεις τα ΠΑΘΗ σου δεν ειναι ευκολη υποθεση. Κατι ξερουν τα ιερατεια και οι μασωνικες στοες που εχουν αλλυσοδεσει τον κοσμο με τα κομματα = ιδεολογιες , τις θρησκειες και βεβαιως...βεβαιως με το χρημα !
Μπορεις να τα αποτιναξεις αυτα ? Μπορεις να ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙΣ οτι ολα που εχεις επενδυσει ειναι μια ΦΟΥΣΚΑ ...ενα ΠΕΛΩΡΙΟ ΨΕΜΜΑ ?
Μονο ...ετσι μπορεις να ελπιζεις στο ΦΩΣ , αλλοιως το ΦΩΣ ειναι ΕΚΤΥΦΛΩΤΙΚΟ και θα σε καυσει Χαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφή...δέγκσέρω τί λέτε σείς, όμως, αγκαζέ μέ τή θεία, ελέγω σας ότι τήν αρμέγω τή🦎 μου ευχερώς, ίσως καί κατ'επανάληψιν :
https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse2.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP.FFPhFU-V72-ftoEBn29EEAHaE7%26pid%3DApi&f=1&ipt=e0ce8cb57db382c0600b8e1660f969ff346c30de46bc5f094ba193028f53a799&ipo=images
...έλα μωρή γκουργκουτζελλού στό γκρεκοκάθικο νά αβέλλεις κουσελιά στά όνειρά μασσσσσσσσσσ
Ουάου!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχα
Διαγραφή...μόνο πουσέ πρόλαβε η μενεγάκη καί τή στραγγίξαμε γιά εφέτος τή γκαημένη τη🦎 μασ
Διαγραφήhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjkzCYYChD-_ZYbOj7fLra713eQGFKI2l87Y4cpmqUBLvRPc34Vdp0KVP_PlGi_ETuuFDe0QwPyI08yq_-7Nayh84ULhsLS4GVI7QsrfCtbabCJsXtRjr0b2H-xTYbf0etCMvaAcyxJuGg/s1600/thQH4C5KNO.jpg
🤣🤣🤣
Διαγραφή... ΆΜΑ ΣΈ ΛΕΩ ΡΈ ΜΆΣΤΡΕ, ΝΆ ΚΙ Η ΚΊΜΒΕΡΛΥ ΠΑΊΡΝΕΙ ΤΑΠΆΝΤΑ ΜΈ ΤΌΣΠΑΘΊ ΤΗΣ
Διαγραφήhttps://biographytribune.com/wp-content/uploads/2018/04/Kimberly-Guilfoyle-3-689x1024.jpg
bilboy,
ΑπάντησηΔιαγραφήμας βάζεις σύνδεσμο για άρθρο που βρίζει και συκοφαντεί τον Διόδοτο.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ;;;;;
@ Κ-Τ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλος μεν Δονάλτιος, Φιλτέρα δ' Αλήθεια
https://gnomip.gr/2025/02/07/o-elon-mask-sto-grafeio-obal/
Καθώς μία φωτογραφία χίλιες λέξεις, δύο χιλιάδες λέξεις είναι παραπάνω από πειστικές για τον (ως άλλο) Ιωάννη τον Βαπτιστή, Πρόδρομο του Μελλούμενου Πλανητάρχη...
Ν.Β.
Σου άφησα μία απάντηση γι αυτό αγαπητέ Ν.Β.
ΔιαγραφήΝόμισα ότι πρόλαβες να την διαβάσεις, γι αυτό μισή ώρα αργότερα την αφαίρεσα, εφόσον απευθυνόταν αποκλειστικά σε εσένα.
Δεν είναι φωτο αυτό που σου έφαγα, αλλά σύνδεσμος για μπλογκ, το οποίο έχει κάποιος κύριος που έχει γράψει άσχημα πράγματα για το ιστολόγιό μας και τα περισσότερα άρθρα του δεν είναι δικά του όπως τα παρουσιάζει, αλλά τα έχει κλέψει από δυνατούς αναλυτές του facebook.
Mπορείς να βάλεις το λινκ της φωτογραφίας (έχουν κι οι φωτο το δικό τους λινκ). Αν και δεν ξέρω γενικά τί θέλεις να αποδείξεις με το σχόλιό σου.. Όχι, μία φωτογραφία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ χίλιες λέξεις την σήμερον ημέραν, που δεν ξέρουμε τί είναι αληθινό και τί ψεύτικο. Και αν είναι αληθινή, ο καθένας θα την χρησιμοποιήσει με τον δικό του τρόπο για το δικό του συμφέρον. Εδώ με μια φωτο πριν από 20 χρόνια, που φωτογραφήθηκε ο Τραμπ με τον Επστάιν σε ένα πάρτυ στη Ν.Υόρκη, προσπάθησαν να μας πείσουν ότι ο Τραμπ επισκέφθηκε και το νησί του Επστάιν.
Αγαπητέ Εργοδότη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικό άρθρο-ανάλυση της γεωπολιτικής.Θα συμφωνήσω ότι το πιο πιθανό σενάριο είναι το τέταρτο και ενδεχομένως το τι ακριβώς θα συμβεί μεταξύ του Ισραήλ και του Ιράν να είναι ο πιο κρίσιμος παράγοντας ,που θα κρίνει την εξέλιξη των υπόλοιπων γεγονότων.
ΥΣ1: Ο Θ.Κολοκοτρωνης είχε πει ότι την ελευθερία των Ελλήνων την είχε υπογράψει ο Θεός ,αλλά αν είναι οι Έλληνες δεν πολεμούσαν και θυσιάζονταν τι θα είχε συμβεί.;
ΥΣ2:Η επίδραση του Ν.Τσιφορου στα κείμενα σου είναι εξαιρετικά ευχάριστη
ΥΣ3: Κ. Διοδοτα ευχαριστώ για την φιλοξενία προκαταβολικά
Η δε τέχνη μακρά
Είστε ο/η ;
Διαγραφή«είναι σε αποστολή από τον Θεό».«Και τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει αυτό που έρχεται».
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://static-assets-1.truthsocial.com/tmtg:prime-ts-assets/media_attachments/files/114/588/776/829/103/792/small/297d2132e1301306.jpg
δες με προσοχή την Φώτο !!!!!
ξερω οτι μπορει να ειναι εκτος θεματος οποτε δες σαν ενημερωση χωρις ανάρτηση
use your illusion