Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Σε όλους μας λείπουν καλοκαίρια όπως τα παλιά..

5 σχόλια:

  1. Φύγανε τα καλοκαίρια..
    Στον χειμώνα με άδεια χέρια
    Τα λουλούδια δεν ανθίζουν
    Την πατρίδα μας γκρεμίζουν!!

    Μα θ,αρθεί πάλι η άνοιξη
    Θα ανθίσουν τα λουλούδια
    Αν σηκωθούμε όρθιοι
    Και πιάσουμε κου#πουρια!!!






    🇬🇷.......ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ.......🇬🇷


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κουμπούρια
      καραμπίνες
      χατζάρια
      και αξίνες

      Οι όλμοι με φτιάχνουν πολύ 🥰

      Διαγραφή
  2. Είναι τα καλοκαίρια που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ.Είχαν ανεμελιά, διασκέδαση και όνειρα για το μέλλον.Έχουν συνδεθεί με πολλά τραγούδια και για μένα αυτό το τραγούδι είναι ένα από αυτά! Κώστα τι μου θύμισες τώρα?Αυτή την κασέτα την είχα στο αμάξι μαζί με δεκάδες άλλες.
    😊💙💙

    Ευρυδίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω κι εγώ πολύ ωραίες αναμνήσεις με όλα αυτά.
      Δυο καλοκαίρια 2001-2002 έπαιζα μουσική σε ένα μπιτς μπαρ στην Ανάβυσσο. Εκεί γνώρισα κι από κοντά το Σοφάκι. Αυτή μου χάρισε, με αφιέρωση, το cd-single " Μη μου μιλάς για καλοκαίρια (Positive energy mix)" και φυσικά.. το έπαιζα τρεις τέσσερις φορές. Ωραίες φάσεις.. Άλλοι χόρευαν, άλλοι έκαναν μακροβούτια απ' την εξέδρα. Γινόμαστε γκολ με κοκτέηλ και σφηνάκια χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Πως να ξεχάσεις τα καλοκαίρια και τους Αύγουστους απ' τα παλιά...

    https://youtu.be/yTQXp7HyMjY?list=RDyTQXp7HyMjY&t=129

    Ι.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή