Διόδοτος ο Ερυθραίος (4ος αι. π.Χ.): Ένας από τους συντάκτες των Εφημερίδων του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Θέματα:
Ειδήσεις, Σχολιασμός Επικαιρότητας, Αναλύσεις, Φιλοσοφικά, Πολιτικά, Ιστορικά, Εθνικά, Διεθνή και Ταξιδιωτικά Θέματα, Χιούμορ, Συνωμοσίες, Βιβλίο, Μουσική.
Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας. Έρρωσθε και ευδαιμονείτε εν παντί !
— ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ –
Είναι τα καλοκαίρια που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ.Είχαν ανεμελιά, διασκέδαση και όνειρα για το μέλλον.Έχουν συνδεθεί με πολλά τραγούδια και για μένα αυτό το τραγούδι είναι ένα από αυτά! Κώστα τι μου θύμισες τώρα?Αυτή την κασέτα την είχα στο αμάξι μαζί με δεκάδες άλλες. 😊💙💙
Έχω κι εγώ πολύ ωραίες αναμνήσεις με όλα αυτά. Δυο καλοκαίρια 2001-2002 έπαιζα μουσική σε ένα μπιτς μπαρ στην Ανάβυσσο. Εκεί γνώρισα κι από κοντά το Σοφάκι. Αυτή μου χάρισε, με αφιέρωση, το cd-single " Μη μου μιλάς για καλοκαίρια (Positive energy mix)" και φυσικά.. το έπαιζα τρεις τέσσερις φορές. Ωραίες φάσεις.. Άλλοι χόρευαν, άλλοι έκαναν μακροβούτια απ' την εξέδρα. Γινόμαστε γκολ με κοκτέηλ και σφηνάκια χαχαχα
Φύγανε τα καλοκαίρια..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον χειμώνα με άδεια χέρια
Τα λουλούδια δεν ανθίζουν
Την πατρίδα μας γκρεμίζουν!!
Μα θ,αρθεί πάλι η άνοιξη
Θα ανθίσουν τα λουλούδια
Αν σηκωθούμε όρθιοι
Και πιάσουμε κου#πουρια!!!
🇬🇷.......ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ.......🇬🇷
κουμπούρια
Διαγραφήκαραμπίνες
χατζάρια
και αξίνες
Οι όλμοι με φτιάχνουν πολύ 🥰
Είναι τα καλοκαίρια που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ.Είχαν ανεμελιά, διασκέδαση και όνειρα για το μέλλον.Έχουν συνδεθεί με πολλά τραγούδια και για μένα αυτό το τραγούδι είναι ένα από αυτά! Κώστα τι μου θύμισες τώρα?Αυτή την κασέτα την είχα στο αμάξι μαζί με δεκάδες άλλες.
ΑπάντησηΔιαγραφή😊💙💙
Ευρυδίκη
Έχω κι εγώ πολύ ωραίες αναμνήσεις με όλα αυτά.
ΔιαγραφήΔυο καλοκαίρια 2001-2002 έπαιζα μουσική σε ένα μπιτς μπαρ στην Ανάβυσσο. Εκεί γνώρισα κι από κοντά το Σοφάκι. Αυτή μου χάρισε, με αφιέρωση, το cd-single " Μη μου μιλάς για καλοκαίρια (Positive energy mix)" και φυσικά.. το έπαιζα τρεις τέσσερις φορές. Ωραίες φάσεις.. Άλλοι χόρευαν, άλλοι έκαναν μακροβούτια απ' την εξέδρα. Γινόμαστε γκολ με κοκτέηλ και σφηνάκια χαχαχα
Πως να ξεχάσεις τα καλοκαίρια και τους Αύγουστους απ' τα παλιά...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://youtu.be/yTQXp7HyMjY?list=RDyTQXp7HyMjY&t=129
Ι.Ν.