Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Μπορεί εμείς οι εξυπνάκηδες, επειδή ακόμα επενδύουμε στον Τραμπ, να ειρωνευτήκαμε το χθεσινό άρθρο των Financial Times... αλλά πολλά ακόμα δείχνουν ότι η Αλάσκα μπορεί να ήταν μία απόπειρα εξαπάτησης της Ρωσίας. Οι ΗΠΑ αυτή την στιγμή.. φανερά αλλάζουν στάση: υπέρ Ουκρανίας. Και η Ευρώπη δόλια θέλει διάλογο. Μαζί στο κόλπο... _ Αλλά.....

                                 Περισσότερα εδώ και εδώ

3 σχόλια:

  1. ΔΗΜΗΤΡΗΣ SABBATH26 Ιουνίου, 2026 08:22

    ΚΑΛΗΜΈΡΑ
    ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΝΑ ΚΛΑΜΠ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Вот и пенис
      (αυτό που λέει ο Πούτιν στην φωτο, ..αλλά σε κανονικά ρωσικά χαχαχαχαχα)

      Διαγραφή
  2. Σεργκέι Λαβρόφ: «Οι ΗΠΑ καλό θα ήταν να αποσαφηνίσουν το ρόλο τους στις διαπραγματεύσεις για την Ουκρανία»

    https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/diethnis-asfaleia/sergkei-lavrof-oi-ipa-kalo-tha-itan-na-aposafinisoun-to-rolo-tous-stis-diapragmateyseis-gia-tin-oukrania/

    ΑπάντησηΔιαγραφή