Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022

« Με νέα εργαλεία θα αναστήσεις τα παλιά »


 

 (αναδημοσίευση από 11/10/2017)

Ross Daly - Συναύγεια part III 

 

Τα κύματα που ήρθαν, έσπασαν
στα βράχια της υπομονής.
Με έψεξες.
Ο λόγος μου ένας γρίφος.
Έπρεπε να σε επιστρατεύσω,
έπρεπε να σου δείξω
αυτό που ήταν το "πριν",
αυτό που θα αποκτήσεις,
το χρυσάφι που το αίμα σου έφτιαξε
σε ματωμένα τείχη,
σε προσευχές των συνοικιών,
σε γκρεμισμένες εκκλησίες,
σε θέατρα που γέννησαν ήρωες,
στην αγωνία της νίκης,
στη λαχτάρα του θριάμβου.

Μού ’πες
"τι να τα κάνω τα σκουριασμένα όπλα,
είμαι η λάθος επιλογή,
είμαι μια λάθος αντανάκλαση".
Μα είχα κατακερματίσει το χρόνο,
Τό ’βλεπα από μακριά
το απαστράπτον σου σπαθί,
την ζεύξη,
να ατενίζεις τα βόρεια σύνορα,
να διψάς για τη μοιραία ταύτιση,
τον λυτρωτικό πόνο,
το δάκρυ της τιμής.

Η συνάντηση με το πεπρωμένο έφτασε.
Μιλά το αύριο με το χθες.
Ζυγίζεις το βλέμμα σε ανατολή και δύση,
περιμένεις κάποιον να σου πει
"πού είναι τα πρόσωπα,
φροντίζει ακόμα ο Θεός;
Τόσο βαρύ φορτίο..
Θα βγούμε νικητές;"

Και τα κύματα δυναμώνουν,
τα βράχια νιώθουν να λιώνουν.
Πρέπει να αρπάξεις την ευκαιρία,
εκεί στα μαρμαρένια αλώνια
να χορέψεις ή να σκοτωθείς.

Ο γρίφος λόγος αίματος.
Παρατηρούν από ψηλά.
Έχουν διαλέξει εσένα.
Σε φόρτωσαν λάθη για να τα ανακαλύψεις,
σε φόρτωσαν πάθη για να τα νικήσεις.
Μην αναρωτιέσαι πια!
Με νέα εργαλεία θα αναστήσεις τα παλιά.
 
 Κ-Τ

 

29 σχόλια:

  1. ΚΩΣΤΗ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕΣΑ Σ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ.

    Ο γρίφος λόγος αίματος.
    Παρατηρούν από ψηλά.
    Έχουν διαλέξει εσένα.
    Σε φόρτωσαν λάθη για να τα ανακαλύψεις,
    σε φόρτωσαν πάθη για να τα νικήσεις.
    Μην αναρωτιέσαι πια!
    Με νέα εργαλεία θα αναστήσεις τα παλιά.

    Κ-Τ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ φίλε εύγε. Οι αυξανόμενες εμπνεύσεις που εκδηλώνονται δείχνουν, ότι η Γαία έχει εισέλθει πλέον σε γαλαξιακές περιοχές, που γονιμοποιούν το μύχιο δημιουργικό σθένος των αφυπνισμένων. “Θα έλθουν χρόνοι, στούς οποίους όσοι επιθυμούν να δουν, θα αναγνωρίσουν τα πάντα, ενώ ο λήθαργος των αδιάφορων, θα τούς επικαλύψει πλήρως”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Διονύση μου! Το ποιηματάκι αυτό γράφτηκε για ένα πολιτικό πρόσωπο που είχα επιθυμήσει να το συναντούσα και τελετουργικώς να έβαζα μέσα στο χέρι του ένα, έστω και λίγο σκουριασμένο, σπαθί Ακρίτα, για να το μυήσω στην ψυχή του Ελληνισμού, και να κατανοήσει τον δρόμο που τού ανοιγόταν για να τον γράψει η Ιστορία. Τελικά, διάλεξε να γίνει υποχείριο του κακού· διάλεξε την ασημαντότητα μιάς βίλλας· διάλεξε την λήθη και μάλιστα ντροπιαστική.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Διονύση,

      Ο Dr Salla ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ το τοπίο και επιβεβαιώνει ΕΜΜΕΣΑ το σχόλιό σου οτι "η Γαία έχει εισέλθει πλέον σε γαλαξιακές περιοχές, που γονιμοποιούν το μύχιο δημιουργικό σθένος των αφυπνισμένων", σε ένα άρθρο του με τίτλο "Cabal leaders go to Antarctica to surrender to Extraterrestrials & Earth Alliance", εδώ :
      https://exopolitics.org/cabal-leaders-go-to-antarctica-to-surrender-to-extraterrestrials-earth-alliance/

      Στο άρθρο υπάρχει ένα σχεδιάγραμμα, μέσω του οποίου επιβεβαιώνει ότι το ηλιακό μας σύστημα έχει εισέλθει σε μια περιοχή του διαστήματος που διαθέτει μια γαλαξιακή ανωμαλία, που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό το διάστημα τρίτης πυκνότητας. Το 2014, οι επιστήμονες ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ότι το ηλιακό μας σύστημα επρόκειτο να εισέλθει σε ένα μεγάλο διαστρικό σύννεφο που ονομάζεται «τοπικό χνούδι», το οποίο έχει πλάτος περίπου 30 έτη φωτός και συγκρατείται από ένα πολύ μεγάλο μαγνητικό πεδίο.

      Επίσης ο γνωστός ΚΟΡΑΚΑΣ (https://greek-dutch-truth.blogspot.com/) σε ένα άρθρο με τίτλο «ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΕ ΘΕΕ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ», λέει : «ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΚΥΟΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟΣΑ ΦΩΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΛΙΟ ΤΟΥ ΗΛΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ, ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΚΑΘΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ!»

      Το ΓΕΓΟΝΟΣ, λοιπόν, είναι ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ και ΣΙΓΟΥΡΑ είναι για το ΚΑΛΟ της ανθρωπότητας, όσο και αν μας αποπροσανατολίζουν με "θρησκείες" ή πολέμους και προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο.

      Το ΓΕΓΟΝΟΣ θα μας ξεκλειδώσει το "κωνάριο" και έτσι όχι μόνο “Θα έλθουν χρόνοι, στούς οποίους όσοι επιθυμούν να δουν, θα αναγνωρίσουν τα πάντα, ενώ ο λήθαργος των αδιάφορων, θα τούς επικαλύψει πλήρως”, όπως ΣΩΣΤΑ αναφέρεις, αλλά όσοι ΠΡΕΠΕΙ θα ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ και τί πρέπει να ΠΡΑΞΟΥΝ και ας "κάθονται στον καναπέ τους" (ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ) όπως κατηγορούνται απο όσους ξέρουν μόνο να διαπιστώνουν χωρίς να προτείνουν.

      Έρρωσθε

      Διός Κούρος

      Διαγραφή
  3. "θα 'ρθει καιρός"

    https://www.youtube.com/watch?v=yMogxCRVBDg

    Απλός ανώνυμος σχολιαστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. GREAT RESPECT!!!!!
      Κατερίνα και Σφέτσας μουσικάρες!

      Είμαι από τους τυχερούς που την γνώρισα από κοντά. 1985, με πρωινό καφέ στον "Οινόφλικα", ημιϋπόγειο μικροσκοπικό καφέ μπαρ στη Βαλτετσίου. Ωραίες συζητήσεις για Έριχ Φρομ, Ουίλιαμ Μπάροους, το παιδί που είχε το μαγαζί ήταν φοβερός ζωγράφος, μάς έβαζε να παίζει το αγαπημένο μας βινύλιο, μια συλλογή με τρομερές σοουλιές που ξεχώριζαν οι War και οι Temptations. Χρόνια με νεύρο, αλλά και ποίηση. Από το 1987 δεν ξαναπάτησα στα Εξάρχεια. Με απορρόφησε το ντιτζεϊλίκι, σε άλλες περιοχές. Αλλά μάθαινα για την Κατερίνα, όπως κι ότι ο Παύλος συνέχιζε τα ωραία λάιβ. Μού έλειπαν τα ωραία φιλοσοφημένα και τού άλλου σούπερ ποιητή, του Άσιμου, στο μαγαζάκι τρύπα που είχε με διάφορες παλιατζούρες και κασέτες.
      Αναμνήσεις.

      Διαγραφή
  4. k-t Υπέροχο !!!... μας οδηγείς να διαβούμε την "Γέφυρα της Μνημοσύνης" και σαν ένας Φύλακας Μνήμης, μας παρακινείς να Θυμηθούμε την αποστολή μας.. Ήρθε η ώρα λοιπόν
    Καλή Ανατολή
    Μαρko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά... Είσαι ποιητής!

    μνκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα στο υπέροχο κορίτσι μας!
      Αλλά μην μού λες τέτοια, μην καβαλησω κανα καλάμι 😊

      Διαγραφή
    2. Δεν σε φοβάμαι Κώστα. Εδώ δεν καβάλησες το καλάμι με το παρακάτω ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ :

      https://diodotos-k-t.blogspot.com/2017/10/blog-post_1.html

      Φίλοι Διοδοταίοι, διαβάστε το και διαπιστώστε, όπως και εγώ, το μεγαλείο ΨΥΧΗΣ του ποιητή Κώστα. Αχ βρε Κώστα, για κάποιο λόγο συναντιούνται οι άνθρωποι τελικά.

      Διός Κούρος

      Διαγραφή
  6. Από Διός Κούρος, μέρος 1ο

    Αφορμή για αυτό το μακροσκελές σχόλιο, εκτός από το πραγματικά ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ποίημα του Κώστα, είναι και το σχόλιο του Φίλτατου Διονύση στο παρόν άρθρο «Με νέα εργαλεία θα αναστήσεις τα παλιά», «botilastopelagos13 Φεβρουαρίου, 2022 23:23».

    Αγαπητοί Διοδοταίοι καλημέρα,

    Επιτρέψτε μου μια προσπάθεια να προσεγγίσω αυτά που ζούμε τα τελευταία (πολλά) χρόνια, τα οποία έχουν κορυφωθεί ειδικά τα δυο τελευταία, από μια συμπαντική σκοπιά. Για να μπορέσετε να παρακολουθήσετε τη σκέψη μου, οφείλω να σας πω ότι πολλές φορές ΔΕΝ σκέφτομαι με το μυαλό αλλά με την καρδιά και ΔΕΝ βλέπω με τα μάτια και ακούω με τα αυτιά, αλλά με την ΨΥΧΗ.

    Τα πάντα είναι «κραδασμικά». Ο Έλληνας έχει παραπλανηθεί διότι του λένε lock down αντί για εγκλεισμό, ύφεση αντί για φτώχια, πληθωρισμό αντί για κλοπή, σχολείο αντί για παιδομάζωμα, ενεργειακή κρίση αντί για «ετοιμάσου για αφανισμό» και πολλά άλλα, για να μην μακρηγορώ.

    Από ό,τι φαίνεται, με την αυγή του 2022, μπαίνουμε σε μια άλλη φάση του νέου είδους πολέμου που ζει η ανθρωπότητα. Αλλάζουμε «πίστα», έχοντας χάσει μεν ζωές στην προηγούμενη, αλλά έχοντας ακόμα αρκετές για να συνεχιστεί το «παιχνίδι». Και βάζω το «παιχνίδι» σε εισαγωγικά διότι στην πραγματικότητα είναι πόλεμος (χωρίς εισαγωγικά).

    Ζούμε έναν 3ο παγκόσμιο πόλεμο, ο οποίος ΔΕΝ είναι συμβατικός αλλά ΕΙΝΑΙ πόλεμος. Έχουμε συνειδητοποιήσει ποια είναι τα «όπλα» ; Ποιες είναι οι «μάχες» ; Ποιοι είναι οι «στρατιώτες» και από τις δυο πλευρές ;

    Επειδή από την αρχαιότητα (βλέπε ΤΙΜΑΙΟ) οι Έλληνες έχουμε χαρακτηριστεί ότι παραμένουμε πάντα παιδιά, ας πούμε ότι ο πόλεμος αυτός είναι ένα «παιχνίδι» και ότι οι μάχες που δίδονται είναι οι πίστες του παιχνιδιού.

    - Πότε ξεκίνησε το παιχνίδι ;
    - Με πόσες «ζωές» ξεκίνησε το παιχνίδι ;
    - Πόσες «ζωές» κερδίσαμε στις προηγούμενες πίστες ;
    - Πόσες «ζωές» έχουμε στην πίστα που μπήκαμε ;
    - Πόσες πίστες έχει ακόμα ;
    - Το κυριότερο ΠΟΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΖΩΕΣ ;

    Όπου «πίστα» βάλτε «μάχη» και όπου «ζωές» βάλτε «στρατιώτες» (δηλαδή ΕΜΑΣ).

    Θα ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ με όσους, τόσο καιρό, λένε ότι ο Έλληνας κάθεται στον καναπέ του και δεν ξεσηκώνεται, ότι δεν κάνει κάτι και έχει γίνει νωθρός, δειλός, μωρός και πολλούς άλλους άσχημους χαρακτηρισμούς. Όλοι όσοι χαρακτηρίζουν τον Έλληνα με αυτές τις εκφράσεις ΔΕΝ είναι Έλληνες. Ας με συγχωρήσουν πολλοί φίλοι εδώ αν προσβάλλονται, αλλά εγώ προσωπικά ΔΕΝ γνωρίζω κανέναν ΕΛΛΗΝΑ που να έχει αυτή την άποψη για τον εαυτό του και μιλάει έτσι. Μπορεί να εκφράζει την ανησυχία του, να προβληματίζεται και να ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΖΕΤΑΙ, αλλά ΔΕΝ αυτοχαρακτηρίζεται με αυτό τον τρόπο.

    Σε όσους τα λένε αυτά τόσο καιρό και μας έχουν ζαλίσει, ρωτώ :
    - Ξέρουν τι πρέπει να κάνουμε ;
    - Έχουν κάποιο σχέδιο ;
    - Έχουν «εξασφαλίσει» ότι η επόμενη μέρα θα μας βρει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ή θα την «πατήσουμε» όπως οι ΕΝΔΟΞΟΙ μαχητές του 1821 ;

    Διός Κούρος, συνεχίζεται…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από Διός Κούρος, μέρος 2ο

    Αν έχετε δει την ταινία Braveheart με τον Mel Gibson, σε μια μάχη ήταν καθισμένοι με τα κοντάρια χαμηλωμένα και κρυμμένα από τον εχθρό, ενώ αυτός ερχόταν, πολυπληθείς, με δύναμη κατά πάνω τους. Ο William Wallace περίμενε ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΑ τον εχθρό να πλησιάσει κοντά για να δώσει το σύνθημα να σηκωθούν τα κοντάρια. Οι στρατιώτες του είχαν τρομοκρατηθεί γιατί έβλεπαν την δύναμη και την ορμή του αντιπάλου και από το φόβο τους ήταν έτοιμοι να σηκώσουν τα κοντάρια ΝΩΡΙΤΕΡΑ από όταν έπρεπε, με κίνδυνο να χάσουν τη μάχη. Για αυτό ο William Wallace τους έλεγε «steady…steady» και ΟΤΑΝ ΕΠΡΕΠΕ τους έδωσε το σύνθημα και σηκώσαν τα κοντάρια που τόσο πολύ έμοιαζαν με αυτά που είχε ο Μεγαλέξανδρος και τους κατατρόπωσαν. Φυσικά, στην ταινία, ο πόλεμος χάθηκε λόγω ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ, αλλά τα κάστρα πέφτουν πάντα από μέσα.

    Επειδή εμείς ως ΓΗΪΝΗ ανθρωπότητα βιώνουμε για ΠΡΩΤΗ φορά αυτό το είδος του πολέμου τόσο ΦΑΝΕΡΑ, χωρίς να γνωρίζουμε τον τρόπο μάχης, έχουμε βάσιμες υποψίες ότι η αντιμετώπισή του, σε αυτή τη φάση τουλάχιστον, είναι ΝΟΗΤΙΚΗ. Προς το παρόν δεν υπάρχουν συμβατικά όπλα και μάχες. Οι στρατιώτες είναι οι ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΟΙ άνθρωποι και το οπλοστάσιο είναι η γνώση. Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΘΥΜΙΣΗ !!!

    Πιστεύετε ότι αν στο σχολείο διδασκόταν η ΓΝΩΣΗ των προγόνων μας, ο Έλληνας ΣΗΜΕΡΑ θα βρισκόταν σε αδιέξοδο ; Ότι αν γνωρίζαμε αυτά που ΓΝΩΡΙΖΑΝ οι παππούδες μας (τα οποία επίτηδες έχουν αφαιρεθεί από τη διδασκαλία μας) δεν θα ΒΛΕΠΑΜΕ το ΨΕΜΑ ; Οι πρώτες μάχες είχαν δοθεί όταν ΔΕΝ είχαμε καταλάβει ότι είχε ξεκινήσει ο πόλεμος. Τότε που οι μισέλληνες άρχισαν σιγά σιγά να διακορεύουν την παιδεία μας.

    Όμως ποτέ δεν είναι αργά. Καθημερινά, εμείς οι «ψεκασμένοι», βλέπουμε και διαβάζουμε ΦΩΤΕΙΝΟΥΣ στρατιώτες να καθοδηγούν τις μάχες και να ξεσηκώνουν ΝΟΗΤΙΚΑ τους υπόλοιπους.

    - Πιστεύετε ότι αυτό ΔΕΝ ισχύει ;
    - Πιστεύετε ότι ο νόηση δεν είναι ενέργεια ;
    - Πιστεύετε ότι η ενέργεια είναι ασήμαντη ;
    - Πιστεύετε ότι οι επικλήσεις δεν δημιουργούν ενέργεια ;
    - Πιστεύετε ότι οι επικλήσεις και η ενέργεια που δημιουργούν πάνε «χαμένες» ;

    Επειδή οι ανάποδοι ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ και ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ όλα τα παραπάνω και έχουν κάνει εμάς να τα θεωρούμε φαιδρά, μέσω της αν-εκπαίδευσης, για αυτό έχουμε φτάσει εδώ που φτάσαμε. Απόδειξη αποτελούν όλα τα «κρυφά» βίντεο που κυκλοφορούν, ειδικά από «τελετές» στις Η.Π.Α. των γνωστών «κρανία και οστά». Τι νομίζετε ότι κάνουν αυτοί τόσες χιλιετίες ; Παίζουν το «γύρω γύρω όλοι» ;

    Για μια ακόμη φορά εμείς οι ΕΛΛΗΝΕΣ θα πούμε τον τελευταίο λόγο, διότι ο πλανήτης είναι ΕΛΛΑΔΑ και ΤΙΠΟΤΕ δεν γίνεται στο ΣΠΙΤΙ μας εάν δεν το ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ εμείς. Το ότι ακόμα οι πράξεις μας ΔΕΝ είναι ΟΡΑΤΕΣ οφείλεται στην δική μας ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ.

    Ως νέοι «Αθηναίοι» πολεμιστές που εξαφάνισαν τους γίγαντες και ως νέα μέλη της στρατιάς του ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, περιμένουμε την ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ στιγμή να εξαπολύσουμε την ΤΕΛΙΚΗ μας εξόρμηση, με την καθοδήγηση των ΑΔΕΛΦΩΝ μας από τη ΜΗΤΕΡΑ ΠΑΤΡΙΔΑ, οι οποίοι έχουν ήδη στρατοπεδεύσει τον ΗΛΙΟ και αναμένουν.

    Στην τελευταία…..πίστα του παιχνιδιού που παίζεται.

    Έρρωσθε Αδέλφια και Ευδαιμονείτε.

    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι να πω;;; ο τρόπος σκέψης είναι πανομοιότυπος με τον δικό μου σε όλα όσα γράφεις, σε αναγνωρίζω Έλληνα μέσα μου μετά από αιώνες , ενθυμούμαι και σε χαιρετώ αδελφέ, με συγκίνησες και με εν-θουσίασες υποκλίνομαι στην καρδιά την Ελληνική και στο πνεύμα σου...
      ΥΓ Όσο για τον οικοδεσπότη και το ποίημα... εξαιρετικόν!!!
      ΥΓ Μετά από αυτά θεωρώ και πιστεύω ότι έχουμε ήδη νικήσει...
      Αυτό που πάντα με ξεσηκώνει όταν το αναγνωρίζω στους γύρω μου είναι το παρακάτω
      "ΔΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΕΝ ΤΩ ΦΩΤΙ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΕΝΕΣΘΑΙ ΩΣ ΓΕΓΡΑΠΤΑΙ".

      ΔΠ

      Διαγραφή
  8. @ Διός Κούρος
    Αγαπητέ φίλε,
    Τα ερωτήματα που θέτεις είναι λίαν σημαντικά και η αναφορά σου στον Τίμαιο τού Πλάτωνος είναι σε συνδυασμό με αυτά ιδιαίτερα εύστοχη. Τον συγκεκριμένο εντοπισμό κάνει ο Πλάτων στην αναφορά του στον πόλεμο μεταξύ Ατλάντων και Αθηναίων. Οπότε πράγματι, με στόχο να ανιχνεύσουμε στο μέτρο τού δυνατού απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτεις, είμαστε υποχρεωμένοι να πάμε χρονικά πολύ πίσω και να χειριστούμε την ιστορία σε επίπεδο μακροκλίμακας. Εκτιμώ, ότι ο Πλάτων έχει απαντήσει πολύ συγκεκριμένα στα ερωτήματα που θέτεις, έχοντας προσδώσει ειδική έμφαση σε αυτά, στον ΚΥΚΛΟ των έργων, που εντάσσεται ο Τίμαιος, συνυπολογιζομένων όμως όσων πραγματεύεται στο συνολικό του έργο. Υπό αυτήν την έννοια αυτός ο κύκλος έργων έχει, κατά την εκτίμησή μου, πολύ ιδιαίτερη σημασία. Η επιλογή των ονομάτων στα έργα τής κλασσικής Ελληνικής Γραμματείας έγινε στις πλείστες των περιπτώσεων με άκρως συγκεκριμένη στόχευση.
    Στην περίπτωση τού “Τιμαίου”, ενώ συμμετέχουν εκτός από το Σωκράτη τρία πρόσωπα, ο Τίμαιος, ο Κριτίας και ο Ερμοκράτης, γίνεται στην αρχή τού Έργου αναφορά και σε κάποιο τέταρτο πρόσωπο, χωρίς αυτό να κατονομάζεται. Ο Σωκράτης συναντώντας τούς τρεις προηγούμενους, ερωτά, που άραγε να βρίσκεται ο τέταρτος. Περί ποίου όμως πρόκειται; Στο συγκεκριμένο σημείο είναι προφανής η μνεία τού Πλάτωνος, ότι ανακοινώνει εμμέσως την συνειδητή απόκρυψη ενός ζητήματος, για κάποιους λόγους. Σχετικά με τον αποσιωπώμενο “τέταρτο” σχεδιάζω να κάνω αναφορά πολύ σύντομα σε επόμενο άρθρο. Οι ερμηνευτές τού Τιμαίου καταλήγουν στην πλειοψηφία τους στο συπέρασμα, ότι ο Πλάτων συνέγραψε αυτό το έργο, έχοντας σχεδιάσει μια τριλογία, την οποία θα συμπλήρωνε και με δυο ακόμη έργα, ένα για τον Κριτία και ένα για τον Ερμοκράτη. Ως γνωστόν, ο Πλάτων έγραψε στην συνέχεια τον “Κριτία”, το οποίον όμως έργο άφησε σκοπίμως ημιτελές. Για ποιον λόγο όμως δεν ολοκλήρωσε αυτός την συγγραφή αυτού τού έργου, προχωρώντας στην συνέχεια σε συγγραφή άλλων έργων; Η απάντηση που δίνω σε αυτό το ερώτημα είναι η εξής:
    Η Πλατωνική Θεωρία είναι μια μυστική θεωρία. Ως εκ τούτου περιέχει ένα μέρος εξωτερικό, ανοικτό και προσβάσιμο από όλους και ένα μέρος εσωτερικό με αποκλειστικό χαρακτήρα, το οποίον γινόταν προσβάσιμο στην βάση αυστηρής εχεμύθειας μόνον από μυημένους. Ο Πλάτων εξ άλλου είχε ανακοινώσει απερίφραστα, ότι “η γνώση επιφυλάσσεται δια τούς εναρέτους”. Θεωρώ, ότι ο όρος “επιφυλάσσω” με υποκείμενο την ίδια την Γνώση, είναι και “διαφυλάσσω” αναφορικά με αυτούς που την επισκοπούν και οφείλουν να την περιφρουρούν. Η επιιγραφή “Ουδείς Αγεωμέτρητος Εισείτω” στην είσοδο της Ακαδημίας υποδήλωνε ακριβώς τον εν τέλει αποκλειστικό της χαρακτήρα. Πέραν αυτού είναι κατανοητό, ότι μια μυητική διαδικασία λαμβάνει χώρα με επί μέρους στάδια. Άρα μεταξύ των μελών τής Ακαδημίας κάποιοι κατείχαν μερικοί μύηση και κάποιοι πολύ ολίγοι την πλήρη. Εκτιμώ, ότι ο βαθμός μύησης τού Αριστοτέλη π.χ. ήταν σχετικά μικρός. Αυτό συνάγεται από την ποιοτική διαφορά των θεωριών του έναντι των Πλατωνικών, αλλά και από την άρνηση των μελών τής Ακαδημίας να αναλάβει ο Αριστοτέλης την διεύθυνση μετά τον θάνατο τού Πλάτωνος, η οποία ανατέθηκε στον Εύδοξο. (Ο όρος “τέλος” υπέχει κατά την γνώμη μου αξία διαδικασίας, ενώ η αξία τού όρου “δόξα” πάει πολύ βαθύτερα, αφορώντας την ουσία. Επίσης ο όρος άριστος υπέχει μεγαλείο, το οποίον αποδίδεται σε κάτι συγκεκριμένο, ενώ ο όρος “ευ” αποτελεί ιδέα – αρχέτυπο).
    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συνέχεια προηγούμενου...
    Ο Τίμαιος ο Λοκρός, σύμφωνα με το όνομα του, αφορά ένα πρωτογενές επίπεδο αξιών, καθότι η τιμή που αποδίδεται στούς Λοκρούς, σχετίζεται με το ότι αυτοί ήσαν μια ευνομούμενη πολιτεία. Το όνομα Κριτίας προχωράει βαθύτερα, αναφερόμενο στην κρίση. Αλλά και αυτή περιορίζεται στα πλαίσια τού ορθού λόγου. Το όνομα Ερμοκράτης υποδηλώνει την δύναμη τής βαθιάς μυήσεως, του ερμητικά κλεισμένου, που παρέχει πτερά. Εκτιμώ, ότι ο Πλάτων συνέγραψε και τα τρία έργα, δίνοντας στην δημοσιότητα σκόπιμα μόνον τον Τίμαιο και ένα μέρος τού Κριτία, διαφυλάσσοντας τα υπόλοιπα για κάποιους μυημένους, υποδηλώνοντας με αυτό τον τρόπο, ότι σε αυτά περιέχεται ο κεντρικός πυρήνας τής μυστικής του Διδασκαλίας. Θεωρώ πολύ πιθανόν, η ομάδα Πούτιν να κατέχει αυτά τα έργα και να στηρίζει σε αυτά ένα σημαντικό μέρος τής υπεροχής, που έχει επιτεύξει. Γενικά οι Ρώσοι έχουν χειριστεί και αξιοποιήσει την αρχαία Ελληνική Γραμματεία σε πολύ μεγαλύτερο βάθος και με διαφορετικού τύπου προσοχή, από ότι έχει συμβεί στην Ελλάδα, διαδικασία που δεν είναι όμως εύκολο να εντοπισθεί. Είμαι βέβαιος επίσης, ότι έχουν προβεί σε αυτά τα πλαίσια σε κλωνοποίηση κάποιου άκρως σημαντικού υλικού αρχαίων μορφών. Δεν είναι επίσης καθόλου τυχαίο, ότι οι ελλαδικές κυβερνήσεις αδυνατούν να προμηθευτούν έστω και ένα αρχαιοελληνικό πάπυρο, από αυτούς που δημοπρατίζονται, διότι ο gates προσφέρει τεράστια ποσά. Η Κλασσική Ελληνική Γραμματεία έχει αναμφίβολα αποδέκτη όλη την οικουμένη. Όμως εμείς αποτελούμε αυτούς, στούς οποίους σκόπιμα αυτή κληροδοτήθηκε, ως διαθέτοντες την γλωσσική ευλογία ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΜΕ ΙΔΙΑΖΟΝΤΑ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΜΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΛΗΘΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΛΕΞΗ, αξιοποιώντας αναμφιβόλως και την συνεισφορά πάντων των υπολοίπων.
    Μέσα από το πρίσμα αυτής της προβληματικής έγραψα το 2011 μια σειρά άρθρων, αναφερόμενος στην ποιότητα τού χρόνου από σκοπιά μακροκλίμακος, με τίτλο “Ο Ναυαγός τού Χρόνου”. Σε αυτήν την σειρά είχα ενσωματώσει τρεις βιντεοσκοπήσεις που έφτιαξα τότε. Αυτές όμως δεν είναι πλέον δυνατόν να ανασυρθούν από την σελίδα μου, διότι η google δεν τις έχει αποθηκεύσει, επειδή είναι αρκετά παλιές και έχουν μεγάλη διάρκεια. Τυχαία διαπίστωσα προχθές, ότι είχα διασώσει αυτά τα βίντεο σε DVD. Θεωρώντας, ότι αυτά παραμένουν επίκαιρα, ανήρτησα το πρώτο στην σελίδα μου στο facebook και σύντομα θα αναρτήσω και τα υπόλοιπα.
    https://www.facebook.com/100001219530478/videos/440464744442930/
    https://www.facebook.com/100001219530478/videos/1667700886913830/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι και εδώ φίλε Διονύση:

      https://diodotos-k-t.blogspot.com/2017/10/blog-post_14.html#more

      http://bostopel.blogspot.com/2012/10/movie-1-from-denis-cladas-on-vimeo.html

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Κώστα,
      σε ευχαριστώ για την υπενθύμηση. Με βοήθησε να διαπιστώσω, ότι υπάρχει ένα βίντεο ακόμη, που το είχα ξεχάσει και μπόρεσα να το ενεργοποιήσω.

      Διαγραφή
    3. Φίλτατε Διονύση,

      Άκρως ενδιαφέρουσες, αλλά κυρίως διαφωτιστικές οι παρατηρήσεις σου σχετικά με τον Τίμαιο και δη τον Πλάτωνα. Είναι γεγονός ότι όταν τον διαβάζεις δεν μπορείς παρά να αναρωτιέσαι για τις «παραβολές» μέσα στα έργα του (από ονόματα μέχρι και γεγονότα). Φυσικά συμφωνώ απόλυτα περί μυστικής Πλατωνικής θεωρίας. Πιστεύω ότι στα περισσότερα συγγράμματα των παππούδων μας ισχύει το ίδιο, χωρίς να ισχυρίζομαι ότι είμαι «πολυδιαβασμένος».

      Εκεί που πραγματικά εντυπωσιάστηκα είναι στο σημείο που αναφέρεις ότι ο Πούτιν κατέχει αυτά τα έργα. Δεν σου κρύβω ότι και το δικό μου μυαλό στριφογυρίζει στο ποια έργα έχουν ποιοι και κυρίως ΑΝ τα έχουν αποκωδικοποιήσει, με κυριότερο τον Αριστοτέλη. Ενθυμούμενος, δε, κάποια στιγμή πέρσι όπου είχε γίνει συσκότιση στο Βατικανό και μετά κυκλοφορούσαν φήμες ότι αδειάσαν μεγάλα κομμάτια των υπογείων, αμέσως σκέφτηκα τα ΔΙΚΑ μας συγγράμματα, εκτός φυσικά από τον χρυσό. Το ότι οι «ανάποδοι» πλειοδοτούν σε αντικείμενα, αλλά κυρίως σε συγγράμματα, είναι για εμένα ας πούμε «καλό» γιατί θα μπορούν να ανακτηθούν μαζεμένα !!

      Όμως όσο αφορά την ΚΡΥΜΕΝΗ γραμματεία μας, θεωρώ ότι μέσα της υπάρχουν και (ας μου επιτραπεί ο όρος) τεχνικά έγγραφα, κοινώς manuals όπως λένε και στο ένδοξο θεσσαλικό χωριό μου. ΔΕΝ είναι δυνατόν να ΜΗΝ υπάρχουν.

      Θα βρω χρόνο και θα δω τα σχετικά σου βίντεο, με ενδιαφέρον, διότι ό,τι αφορά «χρόνο» είναι πάντα ενδιαφέρον.

      Έρρωσο

      Διός Κούρος

      Διαγραφή
  10. Αυτή η ανάρτηση είχε μιά ευεργετική επίδραση στην καρδιά.. Ευχαριστώ
    Μαρko

    ΑπάντησηΔιαγραφή