Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Δευτέρα 15 Απριλίου 2024

Γιατί τρέμει τον Εσταυρωμένο ο Μητσοτάκης..;



12 σχόλια:

  1. Εσταυρωμενοι είμαστε όλοι,
    Επάνω στο Σταυρό τών τεσσάρων στοιχείων,
    Επάνω στον Ζωδιακό κύκλο,
    Επάνω στον Σταυρό του Ιξίονα,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον Τροχό του Ιξίονα*

      Διαγραφή
    2. Διάβασα περί Ιξίονα. Δεν γνώριζα. Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    3. Μια περαιτέρω παρατήρηση των γεωμετρικών συμβόλων/γραμμάτων του ΙΞΙΟΝΑ φανερώνει πολλαπλά επίπεδα ερμηνειών.
      Ι Α Ξ Ο Ν/Ι
      Ι Ξ Ι Ο Ν Α

      Διαγραφή
  2. Μποτίλια στο Πέλαγος15 Απριλίου, 2024 15:55

    Αυτή η ανάρτηση συνδέεται άμεσα με την επόμενη και εμπίπτουν αμφότερες στο πνεύμα τής περιόδου τής Μεγάλης Σαρακοστής, η οποία για τούς συμβιβασμένους οδηγεί στο αδιέξοδο τού τάφου, ενώ για τούς ελπίζοντες στο τέλος της έχει στηθεί ο Θρόνος τής Αναστάσεως. Επιθυμώ να καταθέσω κάποιες απόψεις σχετικά με όσα ορθότατα εντοπίζει ο κύριος Ανδρέας Παπακυριακόπουλος, όχι συμπληρωματικά, διότι αυτός έχει καλύψει επαρκώς το θέμα, αλλά επεξηγηματικά.
    Η αναφορά του σε “ιδέες τού Χριστού”, δεν αφορά κάποια ιδεολογήματα, απόψεις, οι ερμηνείες πραγμάτων, φαινομένων, ή καταστάσεων. Ο όρος “ιδέες” στην προκειμένη περίπτωση αφορά ΥΠΕΡΚΕΙΜΕΝΕΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΑΡΧΕΣ, οι οποίες σύμφωνα με τα πιστεύω μου, ταυτίζονται με τον τρόπο, που ο Πλάτων όρισε τις Ιδέες. Αυτές αποτελούν ιδιότητες τού Θείου στις οποίες υπόκειται η σύνολη Δημιουργία. Και δεν αφορούν την ουσία τού Θείου, διότι η ουσία, ως έχουσα γραμματικό τύπο μετοχής, δηλώνει μετοχή στον ρηματικό τύπο, δηλαδή στο είναι, τουτέστιν στην ύπαρξη. Πλην όμως, ο Θεός δεν υπάρχει, αλλά Άρχει, ως ο ΩΝ και εκπόρευση πάσης ουσίας, ως Άναρχος Αρχή, Πηγή των όντων και εξ Αυτού πορεύονται οι Αρχές, που διέπουν τα όντα.
    Με τον όρο Ιδέες ονομάζονται οι Αρχές που διέπουν την ύπαρξη και ο άνθρωπος που δεν έχει αρχές, δεν είναι απλά άνθρωπος τής πτώσεως, αλλά έρμαιον τής καταπτώσεως.
    Πάγια αρχή τής εξουσίας, που υπηρετεί τον “άρχοντα τού σκότους”, ήταν η σχετικοποίηση των Αρχών, με στόχο την πλήρη εξουδετέρωσή τους στην σφαίρα τής συνειδήσεως. Η μέθοδοι, που ακολουθήθηκαν στην πορεία τού χρόνου από τούς αχθοφόρους τής εξουσίας, η οποία πλέον έχει καταστεί φανερό, ότι έχει εωσφορικό υπόβαθρο, είναι κυρίως οι εξής.
    1. Η εμφύσηση στις κοινωνίες τής νοοτροπίας τού ΑΤΟΜΙΣΜΟΥ, ή “ΙΝΤΙΒΙΝΤΟΥΑΛΙΣΜΟΥ”. Αυτή η νοοτροπία βρήκε αιτία και αφορμή από την παρέμβαση των Φράγκων, όταν αυτή κατέλαβαν την Ρώμη, κατά των ένατο αιώνα, που οδήγησε στο σχίσμα τής Ανατολικής Εκκλησίας από το Ρωμαιοκαθολικό δόγμα, όπως αυτό επιβλήθηκε με την παρέμβαση των Φράγκων. Αυτή επέβαλλαν το λεγόμενο “φιλιόκβε”, το οποίον νόθευε την Αρχή τής Τριαδικότητος, μέσω τού ισχυρισμού τής εκπορεύσεως τού Υιού και τού Πνεύματος από τον Πατέρα, εγκαθιστώντας την αντίληψη περί δυαρχίας, η οποία διέπει τα γνωστικά δόγματα, τον ελευθεροτεκτονισμό και τον εωσφορισμό. Επί πλέον ανήγαν τον ψευτοπάπα, που επέβαλαν με βίαια μέσα, ως μόνον εκπρόσωπο τού Θεού επί γης, ο οποίος είναι εντεταλμένος να ερμηνεύει κατ' αποκλειστικότητα το θέλημα τού θεού (τους). Αυτή η πραξικοπηματική παρέμβαση οδήγησε στην διαμαρτύρηση των Προτεσταντών, που για να αντιμετωπίσουν την δοτή ποδηγέτηση τής παπικής δικτατορίας, πέρασαν στο άλλο άκρο, νοθεύοντας περαιτέρω την Χριστιανική Πίστη, με το δόγμα, ότι η αλήθεια τής εκκλησίας εμπεριέχεται αποκλειστικά στην Αγία Γραφή και καθίσταται ερμηνεύσιμη αποκλειστικά σε ΑΤΟΜΙΚΗ βάση από τον κάθε πιστό, παραμερίζοντας την Ιερά Παράδοση και τον ρόλο της Εκκλησίας ως Σώματος τού Χριστού. Αυτές τις διαδικασίες περιγράφει διεξοδικά ο πρωτοπρεσβύτερος Ιωάννης Ρωμανίδης στο σημαντικότατο βιβλίο του “Ρωμανία”.
    https://www.politeianet.gr/books/romanidis-s-ioannis-pournaras-romiosuni-205019

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μποτίλια στο Πέλαγος15 Απριλίου, 2024 18:50

    Συνέχεια προηγούμενου...

    Τις θεωρήσεις τού Μαρτίνου Λούθηρου περί ανυψώσεως τής εκάστοτε ατομικότητος σε αυτοτελή αυθεντία στην ερμηνεία περί ιερού ήρθε να τσιμεντάρει στην φιλοσοφία περίπου ένα αιώνα μετά ο Renés Descartes (Καρτέσιος) με την τις θέσεις που προώθησε στο βιβλίο “Πραγματεία περί Μεθόδου¨, όπου αξίωσε στο δεύτερο κεφάλαιο ότι, κάθε άνθρωπος, που έχει ξεπεράσει το στάδιο τής αγριότητος και τής βαρβαρότητος είναι σε θέση να εφαρμόζει την την σωφροσύνη. Επίσης, “Το δεδομένο ότι, για το ίδιο ζήτημα συνυπάρχουν διαφορετικές απόψεις, δεν ανάγεται στο ότι κάποιοι είναι περισσότερο σώφρονες από τούς άλλους, αλλά συμβαίνει μόνον, λόγω ότι κατευθύνουμε τις σκέψεις μας με διαφορετικό τρόπο, χωρίς να εξετάζουμε από κοινού τα ίδια καθέκαστα”. Επίσης, “για κάθε πράγμα υφίσταται μια και μόνη αλήθεια και ο καθείς που μπορεί την εντοπίζει, γνωρίζει μόνον τόσα σχετικά με αυτήν, όσα τού επιτρέπουν οι νοητικές του ικανότητες”, σε πλαίσια που το πλέον διαδεδομένο χάρισμα που δώρισε η φύση σε κάθε άνθρωπο είναι ο υγιής νους .
    Αργότερο, ο Ζαν Ζακ Ρουσό πέρασε αυτές τις θεωρήσεις στην πολιτική με την ανακήρυξη τού “χειραφετημένου πολίτη”, υποβιβάζοντας την έννοια έννοια τής δημοκρατίας στο καθολικό εκλογικό δικαίωμα, τουτέστιν στο μηχανάκι τής πλειοψηφίας
    2. Στην συνέχεια επικράτησαν θεωρίες, που οι κριτικοί, που εναντιώθηκαν σε αυτές, χαρακτήρισαν ως ΡΕΝΤΟΥΚΤΙΟΝΙΣΜΟ. Σύμφωνα με τον ρεντουκτιονισμό το όλον αποτελεί απλό άθροισμα των μερών του. Κατά συνέπεια η παραγωγή σκέψης αποτελεί αποτέλεσμα τής λειτουργίας τού εγκεφάλου, βάσει των βιοχημικών ζυμώσεων, που λαμβάνουν χώρα εντός του.
    3. Στην διάρκεια τού περασμένου αιώνα προωθήθηκε από “φιλοσόφους” και “καθηγητάδες”, όπως ο Ludwig Wittgenstein και ο Karl Popper η θεωρία τού ΝΟΜΙΝΑΛΙΣΜΟΥ. Σύμφωνα μα αυτήν την θεωρία, υπάρχουν μόνον τα συγκεκριμένα αντικείμενα, ενώ όλες οι αφηρημένες έννοιες υπόκεινται αποκλειστικά στον υποκειμενικό τρόπο, που ο καθείς τις αντιλαμβάνεται. Βάσει αυτής τής συλλογικής δεν υφίστανται υπερκείμενες αρχές και όποιος εμμένει σε τέτοιου είδους αξίες, χαρακτηρίζεται από διάθεση ολοκληρωτισμού και τάσεις να επιβάλλεται αυταρχικά στους άλλους.
    Η απόρριψη αρχών και αξιών δικαιολογεί κάθε είδους αυθαιρεσία και ανοησία. Η εξουσία μονίμως προσπαθεί να μεταδώσει αυτήν την νοοτροπία στις κοινωνίες, ώστε να μπορεί να ασχημονεί ανενόχλητη, ικανοποιώντας τον στρεβλό ψυχισμό της.
    Ο άγγλος “φιλόσοφος” Thomas Hobbes (1588 – 1679) υποστήριξε ότι ο άνθρωπος είναι ένα είδος θηρίου, όπου ο ένας κατευθύνεται εναντίον τού άλλου, οπότε είναι αναγκαία μια αυταρχική εξουσία, για να χαλιναγωγεί τις αντιθέσεις. Αυτό, που δεν μπόρεσε, ή δεν ήθελε, να κατανοήσει ο εν λόγω μάστουρας, είναι ότι τα αγριότερα θηρία είναι σχεδόν πάντοτε, αυτοί που απαρτίζουν την εξουσία.
    Όπως έγραψε ο Φιόντορ Ντοστογιέφσκι στους “¨Αδελφούς Καραμαζόφ”, “Εάν δεν υπάρχει Θεός, τότε όλα επιτρέπονται”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "" Αυτή η ανάρτηση συνδέεται άμεσα με την επόμενη και εμπίπτουν αμφότερες στο πνεύμα τής περιόδου τής Μεγάλης Σαρακοστής, η οποία για τούς συμβιβασμένους οδηγεί στο αδιέξοδο τού τάφου, ενώ για τούς ελπίζοντες στο τέλος της έχει στηθεί ο Θρόνος τής Αναστάσεως ""

      Διαβάζεις το μυαλό μου φίλε Διονύση.. ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΆΡΙΣΤΟ!!! 🙂

      Διαγραφή
    2. Ενώ διάβαζα τα σχόλια σε αυτή την ανάρτηση, μου εμφανίστηκε δίπλα μια ειδοποίηση από το you tube για ένα κανάλι που παρακολουθώ. Εκπληκτική συγχρονικότητα. Αυτός ο άνθρωπος λέει άκρως ενδιαφέρουσες και σημαντικές ειδήσεις στην αρχή και στη συνέχεια αναφέρεται σε παρεμφερείς συλλογισμούς, σαν να συμμετέχει στη συζήτηση.
      Αρμαγεδώνας Ώρα Μηδέν
      Spitieris Coaching
      https://www.youtube.com/watch?v=cBWNwAGnbf

      Διαγραφή
    3. To διαγράψανε Αναστασία μου.

      Διαγραφή
    4. Επανατοποθετήθηκε με άλλο λινκ
      https://www.youtube.com/watch?v=cBWNwAGnbfk

      Διαγραφή
    5. Τέλεια τα είπε ο κ.Σπύρος!!!

      Διαγραφή
    6. Τελικά το ίδιο λινκ είναι, απλά είχες ξεχάσει το k στο τέλος.

      Διαγραφή