Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2024

HELLENIC RESTART _ (τί μού θυμίζει.. τί μού θυμίζει η φωτο...)


Φυσικά και μού θυμίζει εμάς αυτή η φωτογραφία. Για γέλια και για κλάματα.

Όμως μού θυμίζει κι αυτό:

 


Ένα ελληνικό, υποτίθεται αγριεμένο επαναστατικό ροκ συγκρότημα, διασκευάζει φλωροτράγουδο της Δέσποινας Βανδή. Και για πλάκα να το έκαναν.. αυτομάτως φαίνονται το ίδιο φλώροι με αυτούς που ακούν Βανδή.

Φλώροι και εμείς λοιπόν, επαναστάτες του πληκτρολογίου, αλλά έχουμε έτοιμες και τις δικαιολογίες: 

"Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, ούτε κίνημα ούτε κάτι πιο εξτρεμιστικό, θα μάς μπαγλαρώσουν αμέσως -το λιγότερο", 

"Άλλαξαν οι εποχές, είμαστε infowarriors, ο πόλεμος είναι στην πληροφορία", 

"Η λύση θά 'ρθει απ' έξω" 

και άλλα..

 

Φοβόμαστε όμως κατά βάθος. Δεν έχουμε καμία σχέση με τις ολιγομελείς ομάδες της Ιστορίας μας, που αποτολμούσαν το ανέλπιστο, να πολεμήσουν γνωρίζοντας ότι θα πεθάνουν (Λεωνίδας, Παπαφλέσσας κ.ά.). 

Φοβόμαστε ότι θα χάσουμε την ειρήνη μας (την πλασματική, γιατί οι εχθροί μας καθημερινά μάς πολεμούν εντωμεταξύ προσπαθώντας να σκοτώσουν την ψυχή μας, και να μάς φτωχοποιήσουν). 

Φοβόμαστε ότι θα χάσουμε την ασφάλειά μας (πλασματική κι αυτή, μάς σκοτώνουν με φωτιές, πλημμύρες και τραίνα). 

Φοβόμαστε για την ζωή μας. Για φαντάσου να φοβόντουσαν έτσι και οι Σύριοι και οι Χεσμπολάδες του Λιβάνου.. Θα είχε τελειώσει το πανηγύρι πολλά χρόνια πριν. Θα είχε γίνει η Μεσόγειος μία απολύτως σιωνιστική λίμνη. Θα υπηρετούσαμε τους καμπαλιστές χωρίς προσχήματα και χωρίς να τηρούν ψευδεπίγραφους οργανισμούς και ελληνοειδή ονοματεπώνυμα. Τέλος πάντων, θα είχαμε μία να βγάζει μάτια ολοφάνερη τουρκοϊσραηλινή κατοχή (που λέει κι ο Έσχατη Γραμμή Ανασχέσεως) με τα λάβαρά της ψηλά, να θυμίζουν ανά πάσα στιγμή στον ραγιά ποιος κάνει κουμάντο.

Φυσικά, με τους εγχώριους σιωνιστικούς πράκτορες-προδότες που ονομάζουμε "Έλληνες πολιτικούς", οι σιωνιστές και πάλι κάνουν καθημερινά την ανθελληνική τους βρωμιά. Δείτε αυτό το βιντεάκι με την τουρκοπρακτόρισσα:

 


Τί θα κάνουμε λοιπόν γι αυτό, εφόσον δεν βγαίνουμε να τούς μαμήσουμε τα πρέκια; Ήρεμα μιλάω. 

Τίποτα δεν θα κάνουμε και γι αυτό. Η Θράκη μας (Δυτική Θράκη - την Ανατολική μάς την φάγανε εδώ και 620 χρόνια), κινδυνεύει σοβαρά κάθε ημέρα που περνάει. Και αυτή τη στιγμή, ανεχόμαστε όχι μόνο τους τουρκαλάδες με τις καθημερινές τους π@υστιές και τους δεκάδες χιλιάδες πράκτορες που έχουν σκορπίσει σε όλη την Ελλάδα -υποκρινόμενοι τους Έλληνες σε άψογα ελληνικά όπως μιλάμε εμείς- αλλά ανεχόμαστε και τα σκοπιανά και τα αλβανά που έχουν αποθρασυνθεί και δηλώνουν ότι τούς ανήκει η Ελλάδα και άντε ανήκει και σε εμάς τους Έλληνες αφού μένουμε εδώ.

Από πού να το πιάσεις και πού να το αφήσεις το θέμα. Νομίζω όμως ότι πολέμησα σκληρά σε αυτά τα 15 λεπτά που πληκτρολογώ, έτσι δεν είναι;

Αν το αναλύσω περισσότερο, δεν θα συμφωνήσω ούτε με τον εαυτό μου. Ίσως μόνο οι σχολιαστές μας ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ και PANANAS και SABBATH να ένιωσαν λίγο, σε αυτά τα 2 λεπτά ανάγνωσης, ότι ακούστηκε η φωνή τους, η οποία πνίγεται ανάμεσα στις υπόλοιπες ημών των υπεραισιόδοξων. 

 

Θεοί των Ελλήνων, Χριστέ και Παναγιά,

δώστε μας πίσω την ταυτότητά μας,

χρειαζόμαστε μια ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ [HELLENIC RESTART]

ή ελάτε και ΚΟΨΤΕ Εσείς ό,τι δεν λύεται.

Ο χρόνος μας μετράει αντίστροφα.


ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ


diodotos-k-t.blogspot.com 

 

 

48 σχόλια:

  1. Τα ειπες ολα κωσταρα...χεστηδες ειμαστε...αλεξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ10 Ιουνίου, 2024 23:07

    Κώστα μου, ξέρεις τι φταίει;
    Ένας από τους λόγους, η ίσως Ο ΛΌΓΟΣ για όλη αυτή την κατάντια, είναι η ΔΙΧΌΝΟΙΑ Η ΔΟΛΕΡΉ.
    Ξέρεις κανένα που άνετα βάζει το ΕΓΏ ΤΟΥ στην άκρη, να ακολουθήσει εσένα, λέω π.χ για να σώσετε αυτό τον τόπο.
    Κακά τα ψέμματα, ζητάμε από τον άλλον Περγαμηνές, αλλά όχι την ΆΔΟΛΗ ΑΓΆΠΗ ΓΙΑ ΕΛΛΆΔΑ.
    Με ξέρεις καλά, πολλοί από εδώ μέσα αλλά και έξω με ξέρουν και με έχουν πει, ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΤΑΛΙΜΠΆΝ, αλλά κανένας δεν έκατσε να βάλει το χέρι του στον ώμο μου.
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΜΗΝ ΒΓΑΖΩ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΟΥ ΑΠ'ΌΞΩ.
    Και ευ-μαλάκα με έχουν πει και γυμνοσάλιαγκα με έχουν πεί αναίτια και χωρίς να ξέρουν γιατί και πως, (κάτι καλοί "χριστιανοί").
    Δε βαριέσαι, το μίσος τυφλώνει πρώτα αυτόν που τό'χει.
    Πάσχουμε από ΠΡΩΣΟΠΟΛΑΤΡΕΊΑ.
    ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ;;;
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ, ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ.
    ΚΑΛΟΣ ΣΤΡΑΤΙΏΤΗΣ.
    ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΉΣΩ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ, ΔΕ ΖΗΤΑΩ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΥΧΑΡΊΚΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΊΕΣ.
    Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑ.
    ΤΟ "ΚΟΡΙΤΣΙ" ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΜΟΥ.
    ΕΙΜΑΙ 54, ΧΑΛΆΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ, ΤΟ ΤΟΜΆΡΙ ΜΟΥ.
    ΤΡΈΧΩ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΓΥΜΝΆΖΟΜΑΙ ΣΑΝ ΝΕΑΡΟΣ.
    ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΖΩ ΜΟΝΟΣ, ΑΓΝΑΝΤΕΥΟΝΤΑΣ ΒΟΥΝΑ.
    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΦΕΚΙΆ.
    ΕΧΩ ΠΡΟΓΟΝΟ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΣΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ.
    ΟΦΕΊΛΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ.
    ΕΜΕΙΣ ΟΙ "ΜΕΓΆΛΟΙ" ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ ΡΆΤΣΑ.
    ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ.
    ΒΡΕΣ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.
    ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΤΙΣ ΠΤΑΊΕΙ", ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ "ΓΡΑΦΟΛΟΓΕΙΏΤΑΤΟΥΣ" ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΧΤΟΥΜΕ.

    ΚΑΙ ΣΑΝ ΥΣΤΕΡΌΓΡΑΦΟ, ΕΙΜΑΙ ΆΝΤΡΑΣ ΠΑΛΙΆΣ ΚΟΠΉΣ, ΑΡΣΕΝΙΚΟ 100%, ΑΛΛΆ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΉΣΩ ΤΑ "ΠΑΝΤΕΛΌΝΙΑ" ΜΟΥ, ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΥΝΑΊΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΊΔΙΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΉΣΟΥΝ.
    ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΝ ΤΗΝ Δ.Π. Η ΣΑΝ ΤΗ ΡΊΤΑ.
    ΑΛΛΟΙΩΣ, ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΆΝΩ, ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΎΣΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡ-ΚΛΕΟΜΈΝΗ, Ή ΤΟΝ ΜΆΡΚΟ.
    ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗΣ25.
    ΚΏΣΤΑ, ΠΑΡ'ΤΟ ΧΑΜΠΆΡΙ, ΌΛΟΙ ΕΜΕΊΣ ΟΙ ΆΝΤΡΑΚΛΕΣ, ΟΛΟ ΜΑΓΚΙΆ ΚΑΙ ΧΑΡΗ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ Π@@ΤΣΟ ΚΑΒΆΛΑ.
    ΜΑΓΚΙΑ ΚΛΑΝΙΑ ΚΑΙ ΚΩΛΟ ΦΙΝΙΣΤΡΊΝΙ.
    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΎ ΜΑΣ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΆΛΟΥΜΕ ΜΥΑΛΌ, ΑΛΛΟΙΩΣ ΚΆΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΑΚΟΎΣΟΥΜΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ.
    ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΙΑ ΡΕ ΜΌΡΤΕΣ, ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΎΕΙ Ο ΚΑΘΈΝΑΣ, ΓΙΑΤΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το "διά τον πέοντα καβάλα" (το έγραψα με λόγιο τρόπο λόγω σεμνοτυφίας χαχα) πολύ μού άρεσε φίλε μου ΕΥ!
      Δεν έχω να συμπληρώσω κάτι. Με κάλυψες: Οι γυναίκες πατριώτισσες έχουν πιο πολλά @ρχίδια από 'μάς.

      Νά 'σαι καλά αδελφέ!

      Διαγραφή
  3. Αρκετό αίμα έχει χύσει αυτή η φυλή. 2 χιλιάδες χρόνια στην φαπα είμαστε.Ας βάλει το χέρι του ο Θεός, γιατί έχω αρχίσει να αμφιβαλω σοβαρά και γι'αυτόν.
    Αν είναι να βγούνε μπροστά και να πεθάνουν τζάμπα οι λιγοστοί Έλληνες, για να μείνουν μετά οι κατσαρίδες αλληλέγγυοι και τα λοατκι να μου λείπει το βύσσινο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Γιάννη μου, από κάποια άποψη.
      Απλώς, έπρεπε να κάνουμε την αυτοκριτική μας. Το οφείλουμε στους προγόνους μας. Και κυρίως στο χώμα αυτό στο οποίο γεννηθήκαμε και περπατάμε και οι προδότες μάς έφεραν σε σημείο να μην το θεωρούμε και δεδομένο πια.
      Άντε φίλε, να δώσει ο Θεός, που ολιγοπιστείς, να βρεθούμε κι από κοντά, να αναθαρρέψουμε.

      Διαγραφή
  4. Χρόνια κάμποσα γυρίζω σαν αναγνώστης ενίοτε και σαν σχολιαστής τα ιστολόγια ψάχνοντας κάτι ποιο ουσιαστικό από τα λόγια
    Δεν βρήκα μέχρι στιγμής
    Τα πιο τολμηρά που διάβασα ήταν κάτι συνθήματα του τύπου "κουφάλες έρχονται κρεμάλες"
    Δεν ξέρω εάν θα βρω κάποτε τουλάχιστον κάποιους που να έχουν ήδη προμηθευτεί σχοινί και σαπούνι και να γνωρίζουν να φτιάξουν μια θηλιά.
    Κρίμα που δεν διότι προσωπικά εγώ γνωρίζω να στήσω και το ικρίωμα
    Ήθελα εδώ και λίγο καιρο να χαιρετήσω το ιστολόγιο αυτό και τους ανθρώπους που αρθρογραφούν η σχολιάζουν εντός του αλλά δεν ήθελα να δημιουργήσω αρνητική ατμόσφαιρα εξηγώντας το γιατί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ προσωπικά, φίλε ΑΚΜΩΝΑ, σε θέλω εδώ, μού αρέσει ο τρόπος σκέψης σου. Και επίσης, τώρα βλέπω, ότι ίσως χρειαστούμε κάποια μαθήματα σπέσιαλ ξυλοκατασκευών (ικριώματα, καταπακτές κλπ 🙂), γιατί εγώ τουλάχιστον θηλιές ξέρω να φτιάχνω. Και ο Αριστόμαχος έχει μια σχετική πείρα σε τέτοιες εξέδρες.

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά δεν τα πιστεύω
      Δεν σε λέω ψεύτη απλώς δεν γνωρίζεις τον τρόπο σκέψης μου ο οποίος δεν αρέσει ούτε σε εμένα
      Όπως και να έχει το πράγμα αυτό που εξήγησα είναι πως δεν αναζητώ να αρέσει ο τρόπος σκέψης μου αλλά ο τρόπος δράσης μου ο οποίος παρεμπιπτόντως άρεσε σε όποιον με έχει γνωρισει στην ζωή μου

      Διαγραφή
  5. βρε παιδια ηρεμηστε λιγο..εχουμε σοβαροτερα θεματα..τωρα προηγειται ο αγωνας του κουλη που ιδρωνει να γινει κυριακος..πραγματικο φαινομενο...ο ανθρωπος [λεμε τωρα] τρεχει μονος του κι ερχεται δευτερος.....[για να ελαφρυνω λιγο την κατασταση γιατι θα μου πεσετε σε καταθλιψη με το αυτιστικο]....φιλια.... Σουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευτυχώς για εμένα που ο Κώστας εξήγησε και ο Ευ Στρατιώτης συμπλήρωσε όλα εκείνα που ήθελα να πω φεύγοντας και δεν το έκανα για να μην θεωρηθω αγενής η προσβλητικός
    Εκτιμώ και θα συνεχίσω να εκτιμω τις γνώμες όλων σας αλλά δεν έχω να προσφέρω και πολλά με την παρουσία μου εδώ και τα όποια όσα έχω να προσφέρω είναι άχρηστα σε ανθρώπους που απλώς αναλισκονται σε σχόλια και πληροφορίες
    Τα χρόνια που πέρασαν τα έφαγα συλλέγοντας γνώση πράξης και τέχνης σε βαθμό που είναι πολύτιμος σε όποιον θέλει να κάνει και όχι να πει
    Χαιρετω με έναν λόγο που είπε ο στρατηγός Μακρυγιάννης "αυτήνη η
    πατρίδα δεν ελευτερωθη με λόγους και ψηφίσματα αλλά και με αγώνες και αίματα"
    Εύχομαι από καρδιάς
    Τα σέβη μου δεν τα δίνω
    Δεν τα αξίζετε ούτε εσείς ούτε εγω
    Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "τα σέβη μου δεν τα αξίζετε (ούτε) εσείς"
      δεν είναι ωραία κουβέντα αγαπητέ Χρήστο.
      Τον κάθε έναν που πληκτρολογεί, δεν τον ξέρεις προσωπικά.. και ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ τί άλλο μπορεί να κάνει παράλληλα, κι αν έχει, σε μυστικό τρόπο, πιο αξιοθαύμαστα δημιουργήματα και από τα δικά σου. Είπαμε να κάνουμε την αυτοκριτική μας, αλλά με κάποιο σέβας. Κάποιοι συνσχολιαστές μπορεί να έχουν εξαγριωθεί με την φράση σου αυτή, και με το δίκιο τους. Από την μεριά μου θα προσπαθήσω να σε προστατέψω αν παρεκτραπούν κι αυτοί όπως εσύ. Αλλά σε παρακαλώ να μην επαναληφθεί. Και μην μάς χαιρετάς, αν καλά κατάλαβα. Επαναλαμβάνω ότι εκτιμώ τον τρόπο σκέψης σου, και η συζήτηση μπορεί να εκληφθεί ως ένα προπαρασκευαστικό στάδιο δράσης, γιατί το θεωρώ δεδομένο ότι δεν θα μείνουμε μόνο στο πληκτρολόγιο, αρκετοί άνδρες και γυναίκες εδώ μέσα, γνωρίζω καλά τις δυνατότητες και ικανότητες του καθενός από μια μερίδα τουλάχιστον 30 ατόμων.
      Πράξε όπως νομίζεις πάντως. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
    2. Σχεδίαζα να μην το μακρύνω το πράγμα αλλά αναγκαζομαι σε μια τελευταία δήλωση
      Σε ευχαριστώ αλλά μην με προστατέψεις
      Δίνω το δικαίωμα σε όποιον προσεβλήθη να μου απαντήσει αναλόγως
      Ούτως ή άλλως κατέστησα σαφές πως τα σέβη μου δεν τα αξίζω ούτε εγώ οπότε κανείς δεν θα με προσβάλλει περισσότερο από όσο εγώ προσβάλλω εμένα
      Απορίας άξιον πάντως είναι το ότι σε μια σειρά σχολίων όπου γράφτηκαν φράσεις
      Είμαστε φλωροι και εμείς
      Είμαστε για τον λουτσο καβαλα
      Είμαστε χαλασμένη γενιά
      Σε μια σειρά λοιπόν τέτοιων φράσεων το πραγματικά προσβλητικό είναι το να μην αξίζουμε όλοι (μέσα και εγώ) τα σέβη μου;
      Δεν στέκει

      Διαγραφή
    3. H διαφορά είναι στο "Είμαστε" και στο "Εσείς δεν αξίζετε", κι ας πρόσθεσες μετά και τον εαυτό σου μαζί. Λέγε ό,τι θες για τον εαυτό σου, λέγε ό,τι θες με το "εμείς" και το "είμαστε", αλλά το δεύτερο (ενικό ή πληθυντικό) πρόσωπο θέλει μεγάλη προσοχή αν δεν γνωρίζεις τον άλλο/άλλους προσωπικά.

      Διαγραφή
  7. Έχει χυθεί πολύ αίμα, έχουν ματώσει πολλές ψυχές, έχουν δώσει τα κόκαλά τους μυριάδες για τον τόπο αυτό, τον μοναδικό και ανεπανάληπτο! Από εδώ θα ξεκινήσει και πάλι, παρόλο που όλα φαίνονται μαύρα!
    Με το Χριστό, την Παναγία, τους Αγίους!
    Αυτό είναι το κλειδί!
    Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου Μιχάλη,
      το ξέρω πως από εδώ θα ξεχυθεί πάλι το φως της Αλήθειας και η Απελευθέρωση. Ο τρόπος μάς είναι άγνωστος, αλλά ο Θεός ξέρει...
      Την αγάπη μας στην όμορφη Κάλυμνο!
      Αληθώς Ανέστη!

      Διαγραφή
  8. Ή πληροφορία είναι το μέσω πού διεγείρει το θυμικο,
    Όπως και η μουσική, καθώς η συχνότητα είναι σήμα, δόνηση, κραδασμός,
    Τά αρχαία χρόνια όταν πήγαιναν για την μάχη μπροστά ήταν η μουσική (παρ ελα ΣΗ),,,

    Στα σχόλια ο καθένας μας χρησιμοποιούμε ψευδώνυμο, το κάθε ψευδώνυμο έχει ένα συγκεκριμένο σήμα δόνηση που επηρεάζει αυτόν που το χρησιμοποιεί, αλλά και τούς άλλους που τά διαβάζουν,

    Ψευδώνυμο=2469
    ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΔΟΝΗΣΗΣ=2469
    ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ=2469
    ///
    Ή λογική θυσία,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτοί έδωσαν τα πάντα, δεν έμειναν στα λόγια, ήξεραν τι θα πει θυσία, εμείς σε τι; τους μοιάζουμε ; στα όμορφα λόγια πάντα μένουμε στην αποδοχή της ιστορίας, μέχρι εκεί φτάνουμε και τα υπόλοιπα ποίος θα τα φέρει εις πέρας? Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Χειμερινή νάρκη φαίνεται θα διαρκέσει πολύ, το χιόνι μάλλον θα διατηρηθεί στα βουνά, ο άνεμος θα πνέει με βόρεια κατεύθυνση, η Ορατότης θα είναι χαμηλή έως ανύπαρκτη κατά τόπους και στην νησιωτική χώρα θα σημειωθούν κάποιες βροχές. Αιμίλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΙ Μ ιλιε

      Σέ σχέση με την χειμερία νάρκη αυτό που έχει τόν όγκο άρα και προφανώς μεγαλύτερη βαρύτητα είναι η
      ΑΡΚ* ΟΎ ΔΑ/ ΚΡΑ* ΑΔΟΥ

      Διαγραφή
  11. Εννιά κομήτες αν θα πέσουνε στη Γη
    και οι σεισμοί ακόμα αν θα με τραντάξουν,
    είκοσι Thomson αν μου ρίχνουν στην ψυχή
    κι απ’ το λαιμό τρεις λύκοι μαύροι αν μ’ αρπάξουν,

    Δε φοβάμαι, δε φοβάμαι, δεν,
    γιατί ένα άρμα που με σώζει πάντα φτάνει.
    Δε φοβάμαι, δε φοβάμαι, δεν,
    γιατί το άρμα που με σώζει πάντα φτάνει.

    Δώδεκα άλογα το σέρνουν με φτερά,
    φτερά π’ ανοίγουν με τους χτύπους της καρδιάς μου.
    Δώδεκα άλογα με πάλλευκα φτερά
    που ‘ναι κρυμμένα μες στα λόγια τα μισά μου.

    Στρατιές του Νότου αν θα ‘ρθούνε κατά ‘δω
    και ρίξουν βόμβες υδρογόνου να με κάψουν,
    γιατί δε μίλησα ποτέ μου για κακό
    και τα Ιερά Οστά δεν άφησα να κάψουν,

    Δε φοβάμαι, δε φοβάμαι, δεν,
    γιατί ένα άρμα που με σώζει πάντα φτάνει.
    Δε φοβάμαι, δε φοβάμαι, δεν,
    γιατί το άρμα που με σώζει πάντα φτάνει.

    Δώδεκα άλογα το σέρνουν με λευκά
    φτερά π’ ανοίγουν στης ζωής την ανηφόρα.
    Δώδεκα άλογα με κρύβουν μακριά
    όχι στο χθες, ούτε στο αύριο, μα στο τώρα.
    ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΥΕΤΑΙ ΚΟΠΤΕΤΑΙ
    ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΤΟ
      ΔΩΔΕΚΑ ΑΛΟΓΑ ΜΕ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΟΥΡΝΑ
      https://www.youtube.com/watch?v=GERHNz3CIaY

      ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΧΟΣ ΑΔΕΛΦΕ!
      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΆ 'ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!

      Διαγραφή
  12. Ή πληροφορία είναι μια εικασία , που ειδικότερα μέσα από την Ελληνική σκέψη* συνειδητοποιήται,,,
    Ιδέες και Πράξεις,,,
    ///
    Αυτός πού κρατάει την Υδρία δίνει το σήμα ώστε να εισέλθουμε στον Οίκο πού πρώτα θά γίνει το μυστήριο του Νιπτήρα και έπειτα ο Μυστικός δείπνος,,,,
    Ό διδάσκαλος είναι ό τελευταίος ο έσχατος,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Διός Κούρος11 Ιουνίου, 2024 12:46

    1ο μέρος

    Φίλε Κώστα και Φίλοι Διοδοταίοι,

    Η φωτογραφία όντως είναι για γέλια και για κλάματα, αλλά σε καμία περίπτωση ΔΕΝ θυμίζει εμάς. Την δέχομαι όμως ως σατιρική, διότι το γέλιο και η ευθυμία είναι απαραίτητα στις μέρες μας. Αν θα έβαζα μια αντιπροσωπευτική φωτογραφία, θα ήταν όπως αυτή, αλλά όχι με στρατιώτες. Με πολίτες και των δυο φύλων ντυμένους κανονικά. Αυτή ΝΑΙ θα ήταν πολύ κοντά στην πραγματικότητα.

    Το ΠΩΣ ο καθένας ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ τους καιρούς που ζούμε είναι ένα ερώτημα το οποίο όταν το απευθύνεις σε 10 ανθρώπους θα λάβεις 12 απαντήσεις !! Η ΑΝΤΙΝΟΗΣΗ έχει μπολιάσει το νου των περισσοτέρων ανθρώπων και μόνο για αυτό το λόγο κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι έχουμε χάσει από χέρι. Όμως, κάθε μπαλκόνι έχει άλλη θέα, όπως εύστοχα μας λέει το άσμα.

    Αγαπητέ Κώστα, με βάση την ΑΛΗΘΙΝΗ μας Φιλία και γνωρίζοντας πλέον ο ένας τον άλλο καλά, επίτρεψέ μου να πω ότι στο παρόν άρθρο, στο οποίο ΚΑΤΑΝΟΩ την αγανάκτησή σου, έχεις αναπτύξει απόψεις οι οποίες είναι αντικρουόμενες. Και εξηγούμαι.

    Λες :
    Φλώροι και εμείς λοιπόν, επαναστάτες του πληκτρολογίου, αλλά έχουμε έτοιμες και τις δικαιολογίες:
    "Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, ούτε κίνημα ούτε κάτι πιο εξτρεμιστικό, θα μάς μπαγλαρώσουν αμέσως -το λιγότερο",
    "Άλλαξαν οι εποχές, είμαστε Info warriors, ο πόλεμος είναι στην πληροφορία",
    "Η λύση θά 'ρθει απ' έξω"

    Βάζεις την ΟΡΘΟΤΑΤΗ πρόταση ότι οι εποχές έχουν αλλάξει και ότι ο πόλεμος είναι στην πληροφορία (και άρα είμαστε info warriors), ανάμεσα σε δύο προτάσεις, οι οποίες είναι ΟΝΤΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ. Έτσι ο αναγνώστης έχει την εντύπωση ότι και η μεσαία πρόταση είναι δικαιολογία (ξέρω ότι ΔΕΝ το κάνεις επίτηδες). Όπως καταλαβαίνω ότι επίτηδες υπερβάλλεις όταν λες ότι πολέμησες με το πληκτρολόγιο για 15 λεπτά, για να μας «τσιγκλήσεις». Ως απόρροια των παραπάνω, το υπόλοιπο άρθρο (ορθά βάσει αυτής της λογικής) βασίζεται στον ΦΟΒΟ που μας έχει κυριεύσει και έτσι είμαστε απαθείς και μοιρολάτρες.

    Θα ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ σε ό,τι έγραψες, με τη μόνη διαφορά ότι αυτό ισχύει για την πλειοψηφία των κατοίκων όχι μόνο της πολύπαθης αυτής χώρας, αλλά ΟΛΟΥ του πλανήτη. Καλώς ή κακώς, η επανάσταση της πληροφορίας μας έχει βάλει ΟΛΟΥΣ στην ίδια μοίρα. Όμως, ΔΕΝ μας έχει κυριεύσει όλους !!!

    Η απάντηση που δίνεις στο ερώτημα «Τί θα κάνουμε λοιπόν γι αυτό, εφόσον δεν βγαίνουμε να τούς μαμήσουμε τα πρέκια;» είναι αυτή που δίνεις, διότι εκ του αποτελέσματος ΦΑΙΝΕΤΑΙ ότι δεν κάνουμε τίποτα. Αλλά απέναντί μας ΔΕΝ έχουμε δόρυ με ασπίδα, ούτε γιαταγάνι, ούτε μυδραλιοβόλο. Απέναντί μας έχουμε ΑΝΤΙΝΟΗΣΗ, η οποία πολεμάται με ΝΟΗΣΗ. Και όπως ΠΑΝΤΟΤΕ οι ΛΙΓΟΙ αντιστέκονταν, έτσι και σήμερα οι ΛΙΓΟΙ αντιστέκονται (με νόηση). Ό,τι πράττουμε, αλλά κυρίως ό,τι σκεφτόμαστε ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.

    Συνεχίζεται …

    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διός Κούρος11 Ιουνίου, 2024 12:47

    2ο μέρος

    Και επειδή ΑΚΡΙΒΩΣ δημιουργεί ενέργεια, οι ανάποδοι έχουν ενεργοποιήσει ΟΛΑ τα διαθέσιμα όπλα και τα έχουν στρέψει ΠΑΝΩ μας. Από ψεκάσματα μέχρι υποήχους και συχνότητες καταστολής του ΝΟΥ. Για αυτό το λόγο παρατηρούμε ανθρώπους δίπλα μας να φέρονται ως ζόμπι. Και παρ’ όλα αυτά ΥΠΑΡΧΕΙ αυτό το ρημάδι το 3, το οποίο ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ. Δεν είναι ανάγκη να πάρει τα «όπλα», γιατί το μεγαλύτερο όπλο του είναι ο ΝΟΥΣ.

    Να ξεσηκωθούμε (με τον κλασικό συστημικό τρόπο) ΞΕΧΑΣΤΕ το. Και να σας πω την αλήθεια ΔΕΝ έχει ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ. Ο ξεσηκωμός ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ και η απόδειξη είναι οι επιθέσεις που κάνουν εναντίων της ανθρωπότητας. Αν δεν είχαμε ξεσηκωθεί δεν θα βλέπαμε τίποτε. Θα ήταν όλα business as usual !! Είναι ; ΟΧΙ

    Δεν βλέπετε ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι ανοίγουν τα μάτια τους και καταλαβαίνουν ; Υπήρχε αυτός ο «ξεσηκωμός» 20, 30, 40 χρόνια πριν ; ΟΧΙ. Λίγοι μόνο τότε τα λέγανε και οι πολλοί (ακόμα και εμείς οι ίδιοι) ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΑΝ τον ύπνο του δικαίου. ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ είναι ορατό σε όλο και περισσότερους ;

    Οι εποχές έχουν όντως αλλάξει και ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ δεν πρόκειται να βρεθεί ΚΑΝΕΙΣ να ΟΔΗΓΗΣΕΙ τους απλούς κατοίκους της Γαίας σε ΜΑΧΗ με την κλασική έννοια του όρου. Το σενάριο αυτό έχει εκτυλιχθεί πολλάκις και εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι ΔΕΝ οδηγεί πουθενά. Όσοι ξεσηκωμοί και αν έγιναν, πάλι οι επικυρίαρχοι νικούσαν.

    Οι παραπάνω απόψεις μου, αλλά κυρίως η στάση μου, ΔΕΝ βασίζονται στο φόβο. ΤΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΩ αγαπητέ συν Έλληνα ; Το θάνατο ; Ίσα ίσα που τον προσδοκώ, διότι θα είναι ΕΝΔΟΞΟΣ και θα με οδηγήσει απ’ ευθείας στα Ηλύσια Πεδία.

    Επιτρέψτε μου ένα ερώτημα. Αν ζούσαν σήμερα (με τις ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ και σημερινά «μέσα») ο Περικλής, ο Θεμιστοκλής, ο Καραϊσκάκης, ο Κολοκοτρώνης και όλοι οι ένδοξοι παππούδες μας, πως πιστεύετε ότι θα αντιδρούσαν ; Το ρωτώ όχι ρητορικά.

    Τελειώνοντας, θέλω να σημειώσω ότι ΣΕΒΟΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ τις απόψεις και τις σκέψεις ΟΛΩΝ των συν σχολιαστών φίλων Διοδοταίων. Το blog αυτό έχει πετύχει κάτι το τρομερό. Να συγκεντρώνει διαφορετικές απόψεις, διαφορετικών ανθρώπων με ΣΕΒΑΣΜΟ στην κάθε άποψη. Στο τέλος της ημέρας, όλοι συμφωνούμε ότι έχουμε πρόβλημα και όλοι θέλουμε μια λύση. Μια ΕΛ-ληνική λύση.

    Ο Ήλιος ΔΙΝΕΙ ΗΔΗ τη λύση. Οι μέχρι τώρα «ελαφρές» εκτοξεύσεις πλάσματος, προετοιμάζουν σταδιακά και μεθοδικά τον άνθρωπο για το τελειωτικό «χτύπημα». Αυτό ΔΕΝ υπήρχε στην πρόσφατη ιστορία της Γαίας και είναι ένα δεδομένο που ΔΕΝ υπήρχε στην εξίσωση από την πτώση της Ατλαντίδος και μετά.

    Έρρωσθε

    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ρε μπαγάσα..! Πώς τα καταφέρνεις και μ' ανεβάζεις!
      Βρε θα σού κάνω δώρο μια συλλεκτική κασετίνα Doors, για την ονομαστική σου εορτή που ήταν πρόσφατα. Το λιγότερο που μπορώ να σκεφτώ. Πες στο κορίτσι σου να μάς φτιάξει εκείνο το λαχταριστό παστίτσιο και τις μπουγάτσες με μπόλικη κανέλλα θα τις φέρει ο Αριστόμαχος χεχε

      Διαγραφή
    2. Διός Κούρος11 Ιουνίου, 2024 13:57

      Κατέχω τις αντίρροπες δυνάμεις και ξέρω που να "χτυπήσω" για να ανέβεις χα χα χα.

      ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΕ φέρε μπουγάτσες με μπόλικη κρέμα, άχνη και κανέλλα και η κοπέλα μου βάζει το παστίτσιο στο φούρνο.

      Διός Κούρος

      Διαγραφή
    3. Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ, Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ...
      ΓΙΩΡΓΟΣ

      Διαγραφή
    4. ΑΔΕΛΦΕ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΗΘΙΚΟΝ ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΑΙΟΥΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΣΙΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΙ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ, ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ Η ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΗ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΑ ΕΡΠΕΤΑ.
      ΜΠΡΑΒΟ ΩΡΕ ΕΛΛΗΝΑ!

      Διαγραφή
  15. Ό ρόλος διέπει και διέπεται

    Κάθε άνθρωπος έχει Ρ όλο, μία συνέχεια (μέσω της συνείδησης του)της ροής του μέσα στο όλον τού χώρου και του Χρόνου οντολογικά,
    Έχει και έναν καθημερινό ρόλο,
    Έχει όμως και ένα εν δυνάμει* ρόλο που δεν είναι ξεκάθαρος*, που είναι καλυμμένος, μέχρι την ώρα της Αποκάλυψης του,
    Εύχομαι να έρθει αυτή η Αποκάλυψη,
    Ούτως ώστε να αναλάβει ο καθένας τόν κρυφό τού ρόλο ώστε να γίνει φανερός όπως το φως που καλύπτει το σκοτάδι.
    Αμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για μια ακόμα φορά ο φίλος μας ο Διός Κούρος με βρίσκει απολύτως σύμφωνο... Και με γλυτώνει μπορώ να πω από ένα σεντόνι που ετοιμαζόμουν να γράψω Κώστα μου... Προσωπικά θα σας θυμίζω ότι κανένας πόλεμος και καμία επανάσταση δεν ξεκίνησε από εμάς τους ανθρώπους... Όλα ξεκινούσαν πάντα από τους κατακτητές μας και προς δικό τους όφελος κατέληγαν πάντα, αφήνοντας εμάς να θρηνούμε αιματοκυλίσματα.. Μας έδιναν και ένα κοκαλάκι να πιστεύουμε ότι κάτι πετύχαμε και η ιστορία μαζί με τη σκλαβιά μας συνεχιζόταν...

    Αλήθεια ποιοι να ξεσηκωθούν και γιατί;;; Και κυρίως εναντίον ποιου;;; Πιστεύετε πως το μεγαλύτερο μέρος των ανθρώπων γνωρίζει ποιος πραγματικά είναι ο εχθρός;;; Και άντε και κάποιος μοιράζει όπλα... Αν δεν ξέρουμε ποιος είναι ο εχθρός που θα στρέψουμε τις κάννες τους;; Ποιον θα πυροβολήσουμε;;;

    Αλλά ας πούμε ότι τον μάθαμε τελικά τον εχθρό... Ποιοι θα πάμε να τον αντιμετωπίσουμε;; Αυτό δεν θέλει κάποια οργάνωση της οποίας θα προηγηθεί κάποια ένωση;;; Και εδώ μπαίνει το μεγάλο ερώτημα... Πως και ποιοι θα ενωθούμε;;; Με τη διαφορά των συχνοτήτων που υπάρχει ανάμεσα μας , τη διαφορά των απόψεων, των θρησκειών, των πολιτικών φρονημάτων.... Γενικά με το διαίρει και βασίλευε με το οποίο μας έχουν σκλαβώσει αιώνες τώρα... Αν εγώ Κώστα μου δεν μπορώ να κατανοήσω τι θέλεις να μου πεις εσύ, πως στην ευχή θα ενωθώ μαζί σου σε έναν κοινό αγώνα;;; Και για να μην κουράζω θα τελειώσω με κάτι που έχω αναφέρει συχνά...

    ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΘΑ ΛΥΘΕΙ!!! ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΙΚΌΛΑ ΜΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΠΡΑΚΤΌΡΙΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΆ, ΓΙΑΤΙ ΕΝΙΩΣΑ ΑΝΗΜΠΟΡΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΜΠΟΫ ΜΟΥ!!!

      Διαγραφή
  17. Προσωπικά ταυτίζομαι πλήρως με την απεικόνιση τής ανάρτησης, θα την εκτυπώσω και θα την τοποθετήσω δίπλα την φωτογραφία τής μητέρας μου.
    Γενικά θεωρώ την κυκλοθυμική προσφυγή σε μεταπτώσεις, όπου μετά από εκτινάξεις στον ουρανό ακολουθούν βουτιές στο πηγάδι, χωρίς νόημα και από πλευράς αναλυτικής προσεγγίσεως, μη ανταποκρινόμες στα ισχύοντα δεδομένα. Κατά την εκτίμησή μου, ούτε η δεξιά σάρωσε στις ευρωεκλογές, πέρα από ότι καταγράφηκε η αναμενόμενη φθορά των κυβερνώντων ως φυσική συνέπεια, ούτε τρίζει η ηγεμονία τού κατεστημένου στην Ευρώπη, όπως αυτή ίσχυε πριν από αυτές, δεδομένου ότι η Γαλλία μετατράπηκε προηγουμένως σε νεκροταφείο των γάλλων στην Ουκρανία, πριν προλάβουν να βγάλουν τον σουγιά από το τσεπάκι, ενώ στην Ελλάδα η κλίκα τής κούλας έχει ρημάξει κάθε ίχνος επιβίωσης και προοπτικής για την συντριπτική πλειοψηφία των μη διαπλεκόμενων. Στην Ιταλία, η Liga, στην οποία ανήκει ο υπουργός εξωτερικών και είναι εκείνος, που προωθεί αταλάντευτα την θέση για πλήρη αποχή τής Ιταλίας στον πόλεμο τής Ουκρανίας, υπέστη εκλογική φθορά. (Για τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών θα καταθέσω σύντομα διεξοδικά τις εκτιμήσεις μου, θεωρώντας ότι εν πολλοίς αγνοούνται πολύ σημαντικά δεδομένα σχετικά).
    Το ότι, δεν μπορούν οι υγιείς κοινωνικές δυνάμεις στην Ελλάδα να αποτρέψουν άρδην τις ζοφερές καταστροφές που κλιμακώνει το κατεστημένο, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτές δεν υπάρχουν, ή ότι δεν παρεμβαίνουν με θετικότατα αποτελέσματα, ή ότι αυτές βρίσκονται σε ύφεση. Τουναντίον, ο αντινεοταξικός αγώνας και οι κοινωνικές συγκρούσεις κάθε ημέρα προχωρούν περισσότερο, με εξαίρεση τα μαγαζιά που νομίζουν ότι τον υπηρετούν, αλλά στην ουσία τον καπηλεύονται. Ο πολιτικός χώρος στον οποίον ανήκω είναι η αποχή. Θεωρώ τελείως λανθασμένη την αντίληψη και την προπαγάνδα, ότι όλοι όσοι ανήκουν σε αυτόν τον αδιαμόρφωτο χώρο τού 43% των εκλογέων (διότι σε αυτό το ποσοστό περίπου κινείται πρακτικά το πλήθος αυτών που την εφάρμοσαν ως επιλογή) προτίμησαν τις ξαπλώστρες στις παραλίς, από την “υπεύθυνη επιλογή τής ψήφου”. Τόσο εμένα, όσο και εκατοντάδες χιλιάδες εκλογείς, δεν μάς εκφράζει κανένα από τα κόμματα που συμμετείχαν και δεν μάς έθεσε σε κίνηση η θεωρία τού μικρότερου κακού. Ενώ κάποιοι απέχοντες είναι αναμφιβόλως αδιάφοροι, σημαντικό ποσοστό των μη ψηφισάντων αισθάνονται αποστροφή και αηδία απέναντι στο συνολικό κομματικό σκηνικό. Η αποχή είναι μια στρώση από δαδιά, που όταν πέσει το προσάναμμα, αυτή θα αναφλεγεί. Το πρόβλημα ΔΕΝ έγκειται στα δαδιά, αλλά στην έλλειψη προσανάμματος. Όσοι μάς κατηγορούν, ότι δεν διαθέτουμε αναπτήρα και ότι πελαγοδρομούμε ασκόπως, ενώ αυτοί φουμάρουν το τσιγαράκι τής μεμψιμοιρίας, υποτιμούν την επιμονή μας. Διότι είμαστε αποφασισμένοι να τρίβουμε τα δαδιά μεταξύ τούς, είτε μέχρι αυτά να ανάψουν, είτε μέχρι να λιώσουν τα δάκτυλά μας. Και την πυροπροστασία στην παλάμη μας εγγυούνται οι ρόζοι.

    Συνεχίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συνέχεια προηγούμενου...

    Διαφωνώ ριζικά με την άποψη που διατυπώθηκε, ότι "όλα ξεκινούσαν πάντα από τους κατακτητές μας και προς δικό τους όφελος κατέληγαν πάντα, αφήνοντας εμάς να θρηνούμε αιματοκυλίσματα". Εάν δεν υπήρχε η ανυποχώρητη θυσία των πρωτεργατών τής επαναστάσεως τού 1821, οι πιο πολλοί από εμάς σήμερα θα μιλούσαμε τούρκικα. Και εάν δεν υπήρχε ο αγώνας των Μακεδονομάχων, τα σύνορα τής Ελλάδος θα ήσαν σήμερα στους Αμπελοκήπους (εάν υπήρχε ακόμη Ελλάδα). Εάν δεν εκδηλωνόταν η Εθνική Αντίστασις, που απασχόλησε τρεις μεραρχίες των ναζιστών, αυτές θα είχαν πέσει στο Ρωσικό μέτωπο. Οι Ρώσοι μάς οφείλουν πολλά και το γνωρίζουν. Ότι δεν εκπληρώθηκαν οι εθνικοί και κοινωνικοί αγώνες, που διεξάγονται ΚΑΘ' ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ από το 1470 και εντεύθεν, χωρίς την Αλαμάνα, την Πίνδο, το Σαραντόπορο και τούς Αγίους Σαράντα, θα είμαστε σήμερα ένας λαός ΧΩΡΙΣ ΕΝΔΟΞΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ. Μπορεί οι αγώνες τού Λαού και τού Έθνους να μην μπόρεσαν να επιβάλλουν τον τελικό στόχο τους, που ανέκαθεν ήταν η εθνική ολοκλήρωση, η αποτίναξη τής ξένης μπότας και η κοινωνική απελευθέρωση, εμφύτευσαν όμως μέσα στην ψυχή μας τον σπόρο τού τού αδούλωτου Ελληνισμού, που ποτέ δεν θα εκλείψει, ενώ το δέντρο τής Λευτεριάς ανέκαθεν ποτίζεται σε αυτόν τον τόπο με αίμα. Και ο αντιαποικιακός αγώνας των λαών τής Αφρικής, που κράτησε πολλές δεκαετίες κάτω από φρικτή καταστολή, αποδίδει σήμερα απτούς καρπούς. ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΙ ΔΙΝΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΝΗ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΣΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΣΥΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΝ.
    Επειδή τέθηκε το πρόβλημα τής ενότητος, εμμένω στην άποψη, ότι αυτό δεν είναι το πρόβλημα. Οι υγιείς δυνάμεις τού Ελληνισμού (με εξαίρεση τα μιάσματα των δοσίλογων) ενώθηκαν επανειλημμένα, αλλά δεν κατάφεραν να επικρατήσουν τελικά, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΜΙΑ ΣΟΦΡΩΝΑ ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΜΑΧΙΜΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ. Όσοι περιφρονούν το πληκτρολόγιο, ας αναλογιστούν, ότι ο Ρήγας Φεραίος και κάποιοι άλλοι, που προετοίμασαν τις βάσεις τής Παλιγγενεσίας, με αυτό εργάστηκαν και όχι με το καριοφίλι. Οι σκληροί δίσκοι προηγούνται χρονικά από τις παλάσκες και τις πατρόνες, όταν αυτοί ολοκληρώσουν την αποστολή τους. Και εάν χρειαστεί, θα πάρουμε και τα όπλα, διότι δεν αποκλείουμε καμία μορφή πάλης. Η μαμή τής ιστορίας είναι η βία. Αλλά για να γίνει το ξεγέννημα να απαιτείται να προηγηθεί το γκάστρωμα και η κυοφορία. Για να πληρωθούν αυτές οι προϋποθέσεις, θα αναλώσουμε μέχρι και την τελευταία πνοή μας, ενδεδημένοι την πανοπλία τού Πνεύματος, που μάς κληροδότησαν οι προπάτορές μας. Και εάν δεν μπορέσουμε να φθάσουμε ως το τέλος, θα συνεχίσουν οι επόμενοι. Διότι, η λύση δεν θα έλθει μόνον από έξω, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΕ ΤΟ ΞΙΦΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΝΗΣ.
    Ζήτω η Ελλάδα που αντιστέκεται, ζήτω η Ελλάδα που επιμένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Διονύση,
      όταν αποφασίσεις να ζωγραφίσεις, είτε στον καμβά είτε στο πληκτρολόγιο..
      ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΣ ΩΡΑ!

      Την αγάπη μας!

      Διαγραφή
  19. Διός Κούρος11 Ιουνίου, 2024 23:17

    Ρε παιδιά έχω μία απορία. Λένε και ξαναλένε ότι η ΝΔ έπεσε 13%. Αναφέρουν επίσης τον αριθμό ψήφων που έχασε.

    Λοιπόν, έχουμε και λέμε, το 2023 στις βουλευτικές είχε πάρει 2.115.322 ψήφους ενώ τώρα πήρε 1.125.602 ψήφους. Εαν δεν έχω ξεχάσει τα απλά μαθηματικά, από τα νούμερα προκύπτει οτι έχασε περίπου 47% των ψηφοφόρων της.

    Τι 13% μας λένε και ξαναλένε οι ΑΝΤΙΝΟΟΙ !!!!;;;; 13% βγαίνει επειδή αυξήθηκε η αποχή.

    Νομίζω;

    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δυο λογια για το σημαντικο σχολιο του φιλου και αδελφου ΕΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ. Η δημοσια εξωμολογηση του πενηνταρη πλεον ΕΥ αποτελει πραξη αξιοπρεπειας και αυτοπεπειθησης, πραγματικη προσφορα και παραδειγμα για τους νεους.

    Η πιστη του σε αξιες του Ελληνικου Πολιτισμου στη σημερινη σκοτινη εποχη ειναι οντως αξιοθαυμαστη. Η αναφορα σου οτι καποιες γυναικες ταχουν ποιο βαρεια απο κατι ανδρεικελα που θελουν να λεγονται ανδρες με εκανε να ελπιζω οτι απ΄αυτες τις γυναικες ισως δουμε τις αυριανες γυναικες της Βεργας να σηκωνουν το λαβαρο τις λευτεριας.

    Προτρεπω ολους τους νεους να το διαβασουν πολλες φορες, ειναι πραγματικα ενα ελπιδοφορο μηνυμα. Χωρις ελληνικη ψυχη χανομασται, γιατι αυτο ερχεται. Βαλτε το ποντικη οπου θελετε και για οσο χρονο θελετε. https://www.youtube.com/watch?v=dbywNxdtoe0

    Απο εναν εννενηνταρη πλεον Αχοη σου ευχομαι καλη συνεχεια στο δρομο που διαλεξες να περπατησεις, αδελφε ΕΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ12 Ιουνίου, 2024 00:22

      Ναι αδερφέ μου Ahoy.
      Ειλικρινά νοιώθω ΖΆΜΠΛΟΥΤΟΣ.
      ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΗ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΥΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ-ΟΧΙ ΦΙΛΟΥΣ.
      ΑΔΕΡΦΟΥΣ!!!!!
      ΕΙΛΙΚΡΙΝΆ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΓΝΏΡΙΣΑ ΕΝΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌ ΜΠΟΝ ΒΙΒΈΡ.
      ΕΝΑΝ ΔΟΝ-ΚΙΧΩΤΗ.
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ, ΚΑΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΖΩΉ ΣΟΥ.
      Η ΠΑΝΑΓΙΆ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΌΣ, ΝΑ ΣΕ ΣΥΝΤΡΟΦΕΎΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ.
      ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ, ΙΣΩΣ ΕΣΥ ΚΙ'ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΉ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΩΡΑΙΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΕΣ, ΣΤΗΝ "ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΕΡΙΑ" ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΎΕΙ ΠΟΤΈ.

      Διαγραφή
  21. Ένα άρθρο που είχα γράψει το 2021 και νομίζω πως αξίζει να διαβαστεί γιατί είναι εξαιρετικά σχετικό με το θέμα μας σήμερα.... https://nikolaosanaximandros.gr/eay-poy-theleis-na-jesikwthoume/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περί τού θέματος της Καλοσύνης ενός σχολίου

    Αυτό έγκειται στην διαδικασία της Γεύσεως και έπειτα της χωνέψεως τού περιεχομένου
    του σχολίου,
    Από τόν ουρανίσκο μέσα στον Οισοφάγο και τέλος στα χαμηλότερα, στην γαστέρα,

    Με βάση την πλειοψηφία των γαστερων και πρώτης της αφεντιας μου αυτή η διαδικασία υπολογίζω ότι θά χρειαστεί κοντά στα 25.000 χρόνια,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Περί θεασεως του Εχθρού

    Ό εχθρός είναι ή γνώση , του Εχθρού,

    Το αντίθετο Πνεύμα αυτής λέει:
    " Γνωσεσθε την αλήθεια και ή αλήθεια ελευθερώσει υμάς ,

    Εχθρός είναι ο Κάιν και το Σφράγισμα του εξαιτίας της κατάρας,,,

    Ό εχθρός στην Έρημο είναι η ζέστη, καθώς συνεργάζεται ο ήλιος με την Άμμο,

    Για αυτό τόν λόγο η πολεμική βιομηχανία του Χ ιτλερ κατασκεύασε τόν αερόψυκτο κινητήρα που δούλευει κανονικά πάνω από τούς 100 βαθμούς κελσίου μέσα στην έρημο,

    Ό Εχθρός μέσα στα βάθη της αβύσσου των θαλασσών είναι η τεράστια πίεση, το σκότος και το κρύο, για αυτό τον λόγο ο επιστήμονας άνθρωπος κατασκεύασε το υποβρύχιο,

    Ο εχθρός στο διάστημα είναι το απόλυτο; κενό, η κοσμική ακτινοβολία, και το απόλυτο ψύχος,
    για αυτό τόν λόγο
    ο επιστήμονας άνθρωπος κατασκεύασε το διαστημόπλοιο ,

    Στης απαρχές της παρουσίας του ανθρώπου στην Γη εχθρός ήταν οι κλιματολογικές συνθήκες, τά
    θηρία , και το στομάχι του,(ακόμα και τώρα η ανθρωπότητα αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα με άλλη μορφή*)

    Με την πάροδο των αιώνων ο σοφός άνθρωπος έλυσε όλα του τα βιοτικά προβλήματα εφόσον αναγνώριζε κάθε φορά τόν Εχθρό του ,

    Έπειτα η ανάγκη καθιέρωσε ένα πρότυπο του Εχθρού ως το απόλυτο κακό,
    Τού φόρεσε κέρατα, σύμβολο εξουσίας, και φτερά, σύμβολο ανωτερότητας, άνω Τερας,
    Τά πράγματα σύν τώ χρόνο πήραν μια πολύπλοκη τροπή καθώς το παρελθόν με προορισμό το μέλλον ταλαντωνουν το παρόν, καθώς ο φόβος του αγνώστου δημιουργεί Εχθρούς,,,,

    Εχθρός τού Εχθρού μου ποιος είναι;;;,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να σχολιάσω τώρα ποιητά μου;
      Τά είπαμε και στο τηλέφωνο.. Ευχαριστώ το Θεό που μού έστειλε τέτοιο νέο φίλο.

      Διαγραφή
    2. Σέ Ευχαριστώ και γω φίλε μου!
      :-)

      Διαγραφή
  24. ΠΥΡΙΝΟΣ ΛΟΓΙΟΣ12 Ιουνίου, 2024 17:12

    Είπα κι εγώ να …σχολιάσω με την ελπίδα ότι ίσως χαθώ ανάμεσα στα 44 και βάλε σχόλια ετούτου του κειμένου.
    Λοιπόν, καταθέτω με παρρησία κι ό,τι θέλει ας γίνει. Ετούτη δω η αναρτησούλα, είναι από τις πιο ΣΙΔΕΡΕΝΙΕΣ σου στιγμές αγαπητότατε Ταύρε-Κώστα-Διόδοτε! Τους…καθάρισες τους σιδερένιους φλωρους αφ’ ενός και αφ’ ετέρου, ξεσκόνισες και λίγο τον εαυτό σου από τη σκόνη και τον αχό που σήκωσε το πνευματικό σου μυδραλιοβόλο. Υποκλίνομαι στην αμεσότητα του πνεύματος σου, καθώς και στο σατιρικό σου ένστιχτο. Θέλει αρετήν και τόλμην ο δημόσιος αυτοσαρκασμός και τέτοια τόλμην παραδόξως, είχε …αποτολμήσει και ο γέρων της δημοσιογραφίας, ο πολύς Παπαδάκης, όταν αυτοφασκελόνονταν μπροστά στην εμβρόντητη μελαχροινή ύπαρξη που τον συνόδευε στο ευαγές έργο της διάδοσης ψευδών καθημερινών ειδήσεων, για το μάταιον της εις πενταπλούν εμβολιαστικής του Pfizerικής κούρας.
    Όλα αυτά τα περί Θράκης και λοιπών τραγικών, είναι το αποτέλεσμα των ημών αμαρτημάτων. Όταν χάνεις ως λαός την πραγματική σου εθνική ταυτότητα, είναι νομοτέλεια η κατάντια σου στην επίκυψη. Όταν ξεχάσεις ποιός είσαι, τι είσαι και σε ποιό Θεό πιστεύεις, ούτε η Θράκη θα σε νοιάξει, αλλά ούτε καν και το σπίτι του διπλανού σου. Επομένως, επίκυψη μέχρι να δύσει ο ήλιος. Κι αυτός απ τη ντροπή του θα δύσει, πριν να έρθει η ώρα του.
    Ταύτα δηλώνω και θα επανέλθω εάν και εφ’ όσον κάποιος με υβρίσει πολιτισμένα και ευρωπαϊκά (μέρες που είναι). Μια ευαισθησία όσο να πείς την έχω. Τι, όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο είδος γραφής, αλλά παρόμοιο χιούμορ και αυτοσαρκασμό με τον φίλο μας ΕργΔημΕργ, έχεις φίλε Σέργιε!
      Σε αυτή την ανάρτηση έγιναν τελικά σημαντικές καταθέσεις σε προσωπικό επίπεδο από πλευράς σχολιαστών. Σχεδόν κατεγράφη ένα πολυποίκιλο αλλά γερά στοχευμένο ψυχικό αποθεματικό.
      Ναι, έχεις ευαισθησία. Κι εσύ εκεί στη Μελβούρνη, όπως ο Μποτίλιας στο Βερολίνο και ο Con στο Ντουμπάι, ξυπνάτε και κοιμάστε αδιάκοπα με την Ελλάδα στο νου και στην καρδιά.

      Διαγραφή