Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024

Κονσέρν’ντ αμπάουτ Σέρν! – 1

γράφει ο ΕργΔημΕργ


Έγινε ένας μικρός ψιλοχαμός από σχόλια (σε πρόσφατη ανάρτηση) στο φιλικό ιστολόγιο του «Διόδοτου» (εδωνανάς), σχετικά με το (μπαγιάτικο καί αβαθές) ζήτημα, του αν στο Σέρν (τον γνωστό μεγάλο επιταχυντή) πάνε διάφοροι πονηροί ν’ ανοίξουν «πύλες» προς άλλες διατάσεις… ή δεν ξέρω προς τα πού αλλού… με σκοπό να έρθουν κατα ‘δώ διάφορα (μάλλον αναξιοπρεπή) τέρατα μέσωι αυτών. Ίσως καί ο Αντίχριστος, λέει.

Επειδή, όμως, είμαι (από κάθε πλευρά) ο πλέον ειδικός να μιλήσω γι’ αυτή τη δουλειά, οφείλω να εξηγήσω. Τί, πώς, γιατί. Τα πάντα.

Συνεπώς, ξεκινάμε με το πλαίσιο της ανθρώπινης προσπάθειας, που ως αποτέλεσμά του παράγεται το κάθε Σέρν. Αν δεν γνωρίζετε μερικά έστω βασικά πράγματα γι’ αυτό (το πλαίσιο), καλό είναι να μήν εκφέρετε γνώμη… παρεκτός αν θέλετε να μιλάμε σε επίπεδο «έρχονται οι Ψίψιλον κι οι Γυναικομέδιοι». Όχι εδώ, όμως· όχι στο παρόν ιστολόγιο.

. . . . . . . . . . .

α1. Επιστήμη

Επιστήμη είναι αυτό που ήδη ξέρετε (ως αφηρημένη έννοια) : ένα σύνολο γνώσεων, που προχωράει με προσπάθεια – κάθε φορά προς το καλύτερο. Καί συσσωρεύει γνώσεις ανά πάσα στιγμή αδιαμφισβήτητες. (Αργότερα, βέβαια, μπορεί ν’ αμφισβητηθούν· άλλη ιστορία, όμως, αυτή. Η προσπάθεια γιά το καλύτερο δεν σταματάει ποτέ.)

Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται· αλλά σας βεβαιώνω ότι το πράττει φιλοτίμως κατά 99.9%.

Ακόμη, όμως, κι αν κάνει λάθος, έχει ένα μέγιστο καλό: ότι τα πορίσματά της είναι προσβάσιμα σε όλους. (Άρα, κάποιοι δυνητικώς μπορούν να επισημάνουν τα λάθη της.) Ποτέ μα ποτέ δεν θα σας κρύψει γνώσεις, ούτε θα τις καλύψει κάτω από την αισχρή εφεύρεση του copyright. Η μόνη της απαίτηση, αν τη γουστάρετε, είναι να στρώσετε τον ευγενή πωπό σας στην καρέκλα καί να πλακωθήτε στο διάβασμα.

Το μόνο κακό με την επιστήμη, δηλαδή …τα εξής δύο, είναι ότι:

  • Οι πηγές της, δηλαδή οι κάθε φορά δημοσιεύσεις των επιστημόνων στα ειδικά τους έντυπα, είναι ήδη πάρα πολλές, καί συνεχώς αυξάνονται. Πλέον τίθεται ζήτημα (ειδικά στις θετικές επιστήμες) αν μπορεί άνθρωπος να καταφέρει -στη διάρκεια της παραγωγικής επιστημονικής ζωής του- να χειριστεί τέτοιον όγκο γνώσεων, διαρκώς αυξανόμενον. (Θυμηθήτε το αυτό παρακάτω.) Δεν είναι τυχαίο, που η ασθένεια των τελευταίων ετών στους επιστήμονες της καριέρας είναι το «μπέρνάουτ». ( = Εγκεφαλικό κάψιμο, στην κυριολεξία.)
  • Επίσης, οι πηγές απαιτούν κάποια συνδρομή, γιά να έχεις πρόσβαση σ’ αυτές. Δεν είναι μυστικές, αλλά τα λεφτά είναι λεφτά. (Χώρια όσα ξοδεύεις γιά βιβλία, μέχρι να πάρεις πτυχίο.) Παρεκτός αν τις βρείς (σε έντυπη μορφή) σε βιβλιοθήκες πανεπιστημίων καί ερευνητικών ιδρυμάτων, ή/καί σου δίνουν εκεί τζάμπα πρόσβαση on-line.

Καί στα δύο κακά, …δώρο ένα τρίτο: ακριβώς γιά να παρακάμψουν την πίεση χρόνου που προκύπτει γιά την απαιτούμενη έρευνα, πολλοί πονηράκηδες φοιτητές έχουν ήδη αρχίσει να χρησιμοποιούν Τεχνητή Νοημοσύνη γιά τις εργασίες τους. Πού το κακό, θα μου πείς, αν βάζουν ΤΝ να ψάχνει τις πληροφορίες που θέλουν;

Έ, λοιπόν, το κακό βρίσκεται στο επόμενο σκεπτικό βήμα: αφού η ΤΝ μας φέρνει που μας φέρνει στο πιάτο τις απαραίτητες πληροφορίες (αντί να ψάχνουμε πχ πεντακόσιους συνδέσμους στον κατάλογο, που βγάζουν τα ψαχτήρια, καί μετά να υποχρεωνόμαστε να διαβάζουμε το περιεχόμενό τους),…

γιατί η ΤΝ να μη μας φτιάξει καί ολόκληρη την εργασία που θα παρουσιάσουμε; Ά;

. . . . . . . . . . .

α2. Τεχνολογία

Η Τεχνολογία, τώρα, είναι η προσπάθεια να έχουμε υλικά βοηθήματα, ώστε να καλυτερέψουμε τη ζωή μας (ή να χειροτερέψουμε τη ζωή …των άλλων – πχ στρατιωτικές εφαρμογές)· χρησιμοποιώντας την εκάστοτε «τελευταία λέξη» των επιστημονικών πορισμάτων, αλλά ακόμη καί χωρίς αυτά. (Η έκφραση «πρακτικός εφευρέτης», κάτι πρέπει να σας λέει.)

Συνήθως, τεχνολογία καί επιστήμη βαδίζουν χέρι-χέρι, αν καί σημειώνονται καί εξαιρέσεις.

Σημειώστε εδώ -ως χαρακτηριστικό αντιπαράδειγμα του να βασιζόμαστε στην επιστήμη, ώστε να παράγουμε τεχνολογία- ότι η εφεύρεση της φωτιάς ανάγεται στα κατάβαθα του χρόνου· αλλά η καθαρά επιστημονική της εξήγηση βρέθηκε μόλις το 2006!!!

Τί να κάνουμε, συμβαίνουν καί μερικά πρωθύστερα.

. . . . . . . . . . .

α3. Επιστήμονες

Ώπα!!! Εδώ ακριβώς βρίσκεται όλο το ζουμί!…

Βλέπετε, ο κάθε άνθρωπος κουβαλάει εξ ορισμού καί τις αδυναμίες του χαρακτήρα του, ακόμη κι αν είναι επιστήμων. Εάν, δέ, τυγχάνει πλήρως παλιάνθρωπος, τότε -επιστήμων, ή μή- καθίσταται επικίνδυνος. (Δεν απαγορεύεται εξ αρχής στους παλιανθρώπους να γίνουν επιστήμονες. Μετά, βέβαια, άντε μάζευ’ τους, αλλά αρχικά δεν απαγορεύεται.)

Πρίν, όμως, πεταχτήτε να πήτε: «- Ναί, ξέρουμε, οι περισσότεροι τέτοιοι είναι καί συνομωτούν, δεν χρειάζεται να μας εξηγήσεις!», ας δούμε λεπτομερώς «μερικά τινά» γι’ αυτούς.

. . . . . . . . . . .

i. Πώς «παράγονται» οι επιστήμονες

Ας πούμε, θες (μετά το Λύκειο) να σπουδάσεις ένα αντικείμενο, του οποίου οι σπουδές κρατάνε τέσσερα (4) χρόνια· καί κάθε χρόνο πρέπει να διαβάσεις δέκα (10) βιβλία σε ισάριθμα διαφορετικά μαθήματα, στα οποία δίνεις εξετάσεις… τις οποίες οφείλεις να περνάς με προβιβάσιμο βαθμό (τον μισό του άριστα). Άρα, μετά από 40 επιτυχημένες εξετάσεις, παίρνεις πτυχίο καί γίνεσαι πιά επιστήμων.

Εδώ, όμως, τίθενται δύο ζητήματα:

  • τί / πόσα έμαθες,
  • καί τί κάνεις μετά το πτυχίο – εννοώντας καθαρά στον επιστημονικό σου τομέα (διδακτορικά, κτλ).

Απαντώ σε αμφότερα.

. . . . . . . . . . .

Επειδή το ακαδημαϊκό έτος είναι 35 εβδομάδες (μετρημένες – κι αν δεν χαθεί κάποια), ακόμη κι ένα μάθημα των τριών διώρων ανά εβδομάδα (6 ώρες σύνολο) βγάζει 210 ώρες τον χρόνο. Τα δέ περισσότερα μαθήματα είναι με λιγώτερες ώρες (τετράωρα, ή πχ 2 ώρες θεωρία + 2 εργαστήριο).

Μ’ άλλα λόγια, στην καλύτερη περίπτωση μαθαίνεις όσα θα μάθαινες σ’ ένα σεμινάριο 200 ωρών. Δηλαδή, παίρνεις απλά ένα μεζεδάκι γιά το τσίπουρο, όχι φαγητό γιά να χορτάσεις – κι ας μήν έχει κανείς αυταπάτες ότι μ’ αυτόν τον τρόπο έγινε επιστήμων στο αντικείμενο. Τυπικά ναί, έγινε. Ουσιαστικά, όχι.

Αν δεν συνεχίσεις το διάβασμα καί μετά το πτυχίο, μή θαρρείς ότι έμαθες! Διάβασμα, ακόμη καί στα ίδια – στα μαθήματα που πέρασες. Διότι αλλοιώς, πώς θα εντοπίσεις τα τυχόν λάθη της τρέχουσας επιστήμης, ώστε να τα διορθώσεις; Έ; Θα συνεχίσει, δηλαδή, να πετάει ο γάϊδαρος, καταπώς γράφει το βιβλίο του πρώτου έτους σπουδών;

Είπαμε, μήν ξεχνάτε τον παράγοντα «χρόνο»… Αν δεν παιδέψεις τη γκλάβα σου, καταναλώνοντας τον προσωπικό σου χρόνο, μην περιμένεις να σου υποδείξει λάθη καί κενά η ΤΝ. Ούτε υπάρχει το μαγικό χαπάκι, που θα το καταπιείς καί θα γίνεις σοφός.

. . . . . . . . . . .

Να ξέρετε, επίσης, ότι η σκέψη: «- Έλα, μωρέ, τώρα απλά θα περάσω το μάθημα, καί αργότερα θα μελετήσω με την ησυχία μου το αντικείμενο αυτό!», είναι πέρα γιά πέρα εσφαλμένη. Επειδή οι άνθρωποι κάνουμε κι άλλα πράγματα στη ζωή μας (πχ παντρευόμαστε καί τεκνοποιούμε, ή τρέχουμε να πληρώσουμε λογαριασμούς), αυτό το «αργότερα» είτε έρχεται πολύ αργά (κι όταν πιά μας είναι άχρηστο γιά την επιστημονική μας ανέλιξη – στη σύνταξη, δηλαδή), είτε δεν έρχεται ποτέ.

Πάντως, αν σας παρηγορεί, στο λάθος αυτό πέφτουν μέχρι καί καθηγητές πανεπιστημίων. Μπορώ να σου πω ακόμη καί νομπελίστες.

[Κι αν έχουν εκτοξεύσει μ@λακίες κι αυτοί οι τελευταίοι!… Οφειλόμενες καθαρά σε κάκιστη εκτίμηση του διαθέσιμου προσωπικού τους χρόνου, από τότε ακόμη που ήταν φοιτητές.

Εάν το 24ωρο είχε πχ 150 ώρες, τότε ναί, θα μπορούσαν (α) να καταλάβουν πολύ καλά τί ακριβώς διαβάζουν, καί (β) να «ισιάξουν» τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις, βρίσκοντας τα σφάλματα όσων διάβαζαν στα φοιτητικά τους βιβλία. Αλλά, αν φόρτωσαν τη βαθειά μελέτη τους σε κάποιο αόριστο μέλλον που δεν ήρθε ποτέ, δεν τους φταίω εγώ!

Αντιπαράδειγμα, να δήτε ότι δεν λέω υπερβολές: καί υπάρχουν (Ειδική Σχετικότητα), καί δεν υπάρχουν (Γενική Σχετικότητα) αδρανειακά συστήματα αναφοράς!!! Ποιός ο διαπράξας τέτοιου μεγέθους ανοησία; Μά, ποιός άλλος; ο «μεγαλοφυιής» αρχίβλαξ, που τον προσκυνάνε οι περισσότεροι «συνάδελφοί» του / μου! Αλλά το βραβείο Νομπέλ στην αφεντομουτσουνάρα του, βραβείο Νομπέλ!…]

. . . . . . . . . . .

Κάτι ακόμη.

Οι επιστήμες δεν είναι το ίδιο μεταξύ τους, όσον αφορά τον «χαρακτήρα» τους. Τί εννοώ:

Στις ανθρωπιστικές σπουδές, η ανάγκη γιά (πανεπιστημιακού επιπέδου, διδασκόμενες «εκ των ούκ άνευ») νέες γνώσεις έρχεται πχ κάθε αιώνα – καί πλέον. Δηλαδή, δεν πρόκειται ν’ αναστηθεί εκ νεκρών ο Όμηρος, να γράψει νέα ποιήματα. Συνεπώς, ο φιλόλογος του 1900 είναι ίδιος με τον φιλόλογο του 2000. Εντάξει, οι αρχαιολόγοι τρέχουν κάμποσο να μάθουν νέα πράγματα, αλλά συγκριτικά πχ με τους φυσικούς, κάνουν γεροντικό περπάτημα που σύστησε ο γιατρός γιά την υγεία του παππού! 🙂

Στις λοιπές επιστήμες, καί σύμφωνα με την προσωπική μου εκτίμηση, πρέπει να ξανακαθήσεις στα θρανία (λόγωι συσσωρεύσεως νέων γνώσεων) :

  • Στη Φυσική, κάθε 30 χρόνια. (Πάει να κατεβεί το όριο στα 20.)
  • Στα Μαθηματικά, κάθε 15.
  • Στην Ιατρική, κάθε 10.
  • Καί στην Πληροφορική, κάθε 5. (Δηλαδή, σ’ αυτήν είναι σαν να μην πήρες ποτέ πτυχίο!)

Όπως καταλαβαίνετε μετά από τα ανωτέρω, Φυσικό Τμήμα τετραετούς φοιτήσεως μέσα στον 21ο αιώνα (μιλάω γι’ αυτά που ξέρω), είναι καθαρά ανέκδοτο. Πρέπει τουλάχιστον εξαετές, γιά να λέμε ότι κάτι κάνουν οι απόφοιτοί του.

Βέβαια, αυτά δεν γίνονται (τουλάχιστον, δεν έγιναν ακόμη), διότι το κατεστημένο εκτιμάει κι αυτό με τη σειρά του τον διαθέσιμο χρόνο – αν κι από άλλη σκοπιά. Σου λέει, αν σ’ έχω εγώ να σπουδάζεις μέχρι τα 25-30 σου, πότε θα μου αποδώσεις επαγγελματικώς; Καί πότε θα πρέπει να βγείς στη σύνταξη; Θα σ’ έχω, δηλαδή, εν ενεργείαι μέχρι τα 70-75 σου; Δεν θα είσαι αποδοτικός, άρα δεν θα μου είσαι χρήσιμος. (Εξ ών καί τα τριετούς!!! φοιτήσεως «Πολυτέκνικζ» στην αγγλίτσα. Άσε που κοστίζουν καί φτηνότερα οι απόφοιτοί τους στην αγορά εργασίας.)

. . . . . . . . . . .

Έτερος παράγων γιά το τί μαθαίνεις καί τί όχι μ’ ένα πτυχίο, είναι ο ψυχολογικός.

Έλεγε μιά (χαζο)μαμά: «- Η κόρη μου είναι άριστη μαθήτρια! Να μην πάει γιά γιατρός;» ‘Ντάξ’, μανδάμ, να πάει· αλλά, ξέρετε, η Ιατρική δεν ασχολείται με το να απονέμει σχολικούς ελέγχους καί επαίνους! Ασχολείται με διαμελισμένα κορμιά, πτώματα, ξερατά, μυαλά κι έντερα χυμένα έξω, χολέρες, λέπρες, καί τα τοιαύτα. Αν η κορούλα σας βλέπει αίμα καί λιποθυμάει, δεν κάνει γιά Ιατρική. Τόσο απλά.

Οίκοθεν νοείται, πως αν δέν «τό ‘χεις» καί με τις λοιπές επιστήμες, τότε απλά δεν κάνεις γι’ αυτές. Η Φυσική, πχ, είναι επιστήμη «είτε αυτό / είτε το ανάποδο / όχι απ’ ανάμεσα». Αυστηρά. Παναπεί, τόσο στρυφνή, που είναι χειρότερη από προπολεμική γεροντοκόρη. Αν, λοιπόν, η νοοτροπία σου δεν συμβαδίζει με τη νοοτροπία της Φυσικής, τότε δεν κάνεις γιά φυσικός!

Τώρα, θα μου πείς, πώς γίνεται να μετριέται (ποιοτικώς καί ποσοτικώς) το ταίριασμα ενός ατόμου με την επιστήμη που διάλεξε, ώστε να μην έχουμε δράματα καί κλάμματα με λάθος επιλογές. Γίνεται… Εδώ κατάφεραν να μετράνε μέχρι καί τον «συναισθηματικό δείκτη νοημοσύνης». Μόνο που η σχετική συζήτηση δεν είναι του παρόντος.

Στο μεταξύ, η επιλογή επιστήμης εξακολουθεί εν πολλοίς να είναι καθαρά τυχαία διαδικασία. Ειδικά στην Ελλάδα, όπου με το ηλίθιο σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων (όπου κρίνονται 12 χρόνια μέσα σε 12 ώρες) δηλώνεις 40+ σχολές, καί πάς σε όποια «έτυχε» να μπείς.

. . . . . . . . . . .

Ειρήσθω, τέλος, ότι αν (οι μή φυσικοί) έχετε το μεράκι να διαβάζετε πράγματα γιά την τελευταία λέξη της έρευνας στη Φυσική σε περιοδικά, όπως το Νέητσιουρ, ή το Σαϊεντίφικ Αμέρικαν (με τα ωραία σχηματάκια καί χρωματάκια), καλά κάνετε, αλλά μην νομίζετε ότι μάθατε Φυσική! Γιά να φτάσεις στο μέτωπο της έρευνας, ειδικά στη Φυσική, δεν φτάνεις έτσι, επειδή απλά διάβασες το περιοδικό. Πρέπει να φας στη μάπα όοοοολες τις απ’ ανάμεσα γνώσεις – καί δή, με πολύ γερό διάβασμα. Συνεπώς, μην έχετε αυταπάτες ότι καταλάβατε κάποια πράγματα· εδώ, αρκετές φορές δεν τα καταλαβαίνουν ούτε οι προφέσσορες της Φυσικής, όπως είπαμε.

Μιά γενική ιδέα, ναί, την αποκτάτε. Αλλά βαθειά γνώση, δηλαδή αγκαλιά με την ίδια την αλήθεια, όχι.

. . . . . . . . . . .

(συνεχίζεται)


ergdhmerg.wordpress.com

 

diodotos-k-t.blogspot.com 



26 σχόλια:

  1. ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΠΙΟ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ...ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΣ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΒΑΛΤΟΣ...ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΣΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ CERN ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΕΙΑ...ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕΝΤΟΝΙ...ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΣΚΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ... ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΤΥΧΙΑ ΜΟΥ... ΕΠΕΙΔΗ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΑΜΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΞΑΣΚΩ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ...


    ΚΡΙΜΑ ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙΣ ΚΑΘΕΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ......

    ΥΓ. ΚΩΣΤΑ Ο ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ ΕΔΩΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΠΙΔΗΜΙΑ [ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ]...ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΣΑΤΑΝΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΗΜΙΑ ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ...ΓΙ ΑΥΤΟ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΛΟΓΙΚΗ... ΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ...
    Ο ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ... -ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΠΙΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΕΡΑΜΜΥΔΙΑ ΤΑ ΚΕΡΑΤΑ ΤΟΥ-...Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ Η ΚΕΡΑΙΑ...


    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΡΕ ΧΑΛΑΡΩΣΕ, ΤΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΕΣΕΝΑ. ΚΙ ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΝΑΣ ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΓΕΝΙΚΑ. Ο ΕΡΓΔΗΜΕΡΓ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
      ΕΧΘΕΣ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΕ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ "" Το θέμα CERN πρόκειται γιά συνομωσιολογία *κατασκευασμένη*, η οποία πάει να αποτρέψει την προσοχή από την πραγματική. (Παλιό το κόλπο!) ""
      ΚΑΤΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ 2ο ΚΑΙ 3ο ΜΕΡΟΣ,
      ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΒΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑ.. 🙂

      Διαγραφή
    2. ΕΧΘΕΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ
      https://www.youtube.com/watch?v=k2uewoPX4V4
      ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ:
      " Ο παπα Καντιώτης Γιάννη μου καλά τα λέει, όντως έχουν αποδεκατιστεί εκατόμβες νέων ανθρώπων στην Ελλάδα, από τα εμβόλια βέβαια, και όχι από την ψευτοπανδημία. Ο κοροϊδοιός ήταν η δικαιολογία για να κάνουν όλοι τα δηλητήρια ευθανασίας.
      Η προφητεία θα ήταν πιο πιστευτή (ως προφητεία δηλαδή) (γιατί κι εγώ θα μπορούσα τότε, να λέω "έρχεται πανδημία που θα σκοτώσει εκατοντάδες"),
      αν πρόσθετε.. "Σε 30 χρόνια από τώρα"."

      Διαγραφή
    3. ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΡΥΖΩ ΚΩΣΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΟΥ.... ΤΟΝ ΚΡΙΝΩ ΜΕ ΒΑΣΗ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ...

      Διαγραφή
    4. ΑΠΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΕΡΓΔΗΜΕΡΓ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΤΥΧΑΙΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΚΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙ ΘΑΥΜΑ. ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΤΑΞΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ, ΣΥΝ ΕΝΑ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΟ ΑΚΟΜΑ ΑΡΙΘΜΟ, ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ 20 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΑΝΑ ΣΕΛΙΔΑ, ΑΠΛΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΑΛΝΤΟΥΣ ΧΑΞΛΕΫ.
      ΑΝΑΜΕΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΕΙΣ..

      Διαγραφή
    5. ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΗΤΑΝ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΕ ΣΕΝΑ ....ΚΩΣΤΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΣΑΛΠΙΣΜΑ ΞΑΝΑ [ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ] ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ...ΑΓΝΟΗΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΑΘΟΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ...
      ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ...-ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΘΑ ΦΕΥΓΕΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ-...ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟ COVID-19 [ ΚΟΡΩΝΟΙΟ ]...ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ...ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ [ ΠΟΛΛΟΙ ] ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΝ ΤΟ RAPID ΤΕΣΤ...ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΣΤΑ ΟΚΤΩ [ 8 ] ΕΥΡΩ ] ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ...

      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      Διαγραφή
    6. ΑΣΕ ΓΙΑΝΝΗ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΟΝΕΣΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ.
      ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΑΝΗΨΙΟ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ 2 ΜΠΟΛΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 2 ΡΑΠΙΝΤ ΤΕΣΤ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕ, ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕΙ.
      ΤΡΕΜΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.

      Διαγραφή
    7. ΕΜΕΝΑ ΚΩΣΤΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕ ΕΝΑ TIME OUT ΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑ ΜΠΑΣΚΕΤ...Η ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ [ ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣ ] ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΜΕ ΘΙΓΕΙ...ΑΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΤΑΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ...

      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      Διαγραφή
    8. ΑΠΛΑ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΗΥΔΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΣ ΨΕΥΤΟ-ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΝΟΥΜΕ ΑΜΑΣΗΤΟ.
      ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ.. ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΝΩΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ.

      Διαγραφή
    9. Βέβαια, ακόμα μένω με την απορία περί του Σίβα και την τελετή που έγινε κάτω απ' το άγαλμα, όπως και για το παγανιστικό πάρτυ για την σήραγγα κάτω απ' τις Άλπεις.
      Η απάντηση όμως θα μπορούσε να είναι πολύ απλή:
      Η ελίτ χρηματοδοτεί όλα αυτά τα πειράματα και τα κατασκευαστικά πρότζεκτ και θεωρεί πως έχει το δικαίωμα να βάλει φαρδιά πλατιά και την υπογραφή της σε αυτά. Η οποία είναι "Προάγουμε την επιστήμη και τις υποδομές, αλλά μην ξεχνάτε πως θέλουμε να εγκαθιδρύσουμε και την Πανθρησκεία".

      Διαγραφή
    10. Θα το πω και διαφορετικά:
      Ο Σίβα μπορεί να μην έχει καμία άμεση ή έμμεση σχέση με τον επιταχυντή, όπως και οι κερασφόροι χορευτές καμία σχέση με την σήραγγα.
      Οι παγκοσμιοποιητές μπορεί να χρησιμοποίησαν κι αυτά απλά για να μάς τρολλάρουν. Αφού είχαν ετοιμάσει από πριν και την νεομυθολογία/ψευτοσυνωμοσιολογία περί αυτών. Το ζητούμενό τους, είτε με σίβες, είτε με παγανισμούς κ πατρώες θρησκείες, με βούδες, αλλάχ κλπ.. είναι να κάνουν την χριστιανική δύση πανθρησκευτική.
      Α! Κι ο Πάπας να υποδεχτεί τους εξωγήινους χαχαχα

      Διαγραφή
    11. @ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
      Αυτό το "συνεχίζεται" δεν το διάβασες;

      Τι κακό είναι αυτό να βγάζουμε συμπεράσματα χωρίς να
      περιμένουμε να ολοκληρώσει ο άλλος την σκέψη του;
      Σαν να λες ότι δεν σου αρέσει ένα τραγούδι ακούγοντας
      5-6 νότες.

      Πες μας, πού διαφωνείς με αυτά που ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ
      έχει γράψει ο Εργοδότης; Είναι τίποτα αναληθές;

      Στο μόνο που διαφωνώ και έχω το δικαίωμα να εκφέρω
      άποψη είναι τα όρια που έβαλε στην επιστήμη μου
      (πληροφορική) τα 5 χρόνια. Λάθος! Έπρεπε να γράψει
      κάθε 2 χρόνια, ιδίως με την έλευση της ΤΝ.
      Έχω "αναγκαστεί" να ξεχάσω όσα δεν πρόκειται
      να μάθουν οι νέοι πληροφορικάριοι ούτε στην
      δια βίου μάθησή τους ακριβώς λόγω της
      παρωχημένης γνώσης.

      Και αυτά τα όρια κάθε μέρα μικραίνουν
      ακόμα περισσότερο στις λεγόμενες θετικές
      επιστήμες.

      Περιμένω με ανυπομονησία την συνέχεια.

      Διαγραφή
    12. Φίλτατε Μεσσήνιε,

      Μετά απο 35 χρόνια στο χώρο της πληροφορικής (και συνεχίζω ακόμα) και μετά απο 10άδες μεγάλα έργα στο χώρο, απο απλός προγραμματιστής, αναλυτής και project manager, έχω αρχίσει να αμφιβάλλω για τις γνώσεις μου !!!

      Η εξέλιξη πλέον δεν "προλαβαίνεται" με διάβασμα !!!!

      Πλέον μπορώ να πω με σιγουριά ότι "Εν οίδα ότι ουδέν οίδα" !!!

      Διός Κούρος

      Διαγραφή
  2. Είμαι πολύ περίεργος να δω από ποιο μονοπάτι θα μας πάει ο Εργοδότης.

    Σε γενικές γραμμές, αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι πρέπει ΟΛΟΙ μας να είμαστε έτοιμοι να αποδομηθεί όλη η γνώση και πραγματικότητά μας. Το πρώτο βήμα για να το αποδεχτούμε και να μην γκρεμιστεί ο κόσμος μας, είναι να βάλουμε στην άκρη το ΕΓΩ μας.

    Έρρωσθε

    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι σκεφτόμουν και όταν γκρίνιαζα μιλώντας με τον Αριστόμαχο στο τηλέφωνο. Τού έλεγα.. "Φοβάμαι μην γκρεμιστεί η ψυχολογία σου αν παρ' ελπίδα αποδειχτεί ότι κάποιοι μάς δουλεύανε με τις απελευθερώσεις και τα λευκά καπέλα κλπ". Τελικά εδώ και λίγες ημέρες σκέφτομαι πως ίσως ο Θεός τον πήρε για να μην πικραθεί που θα έβλεπε ότι δεν υπάρχει αναίμακτη απελευθέρωση, και ότι ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος, στον οποίο δεν πίστευε, μάλλον μάς έρχεται με βήμα ταχύ.

      Διαγραφή
  3. @ Διός Κούρος
    Αγαπητέ Φίλε,
    σχετικά με το "να βάλουμε στην άκρη το ΕΓΩ μας":
    Στην παρούσα ανάρτηση διαδηλώνει ο ΕργΔημΕργ ένα υπέρμετρο εγωισμό άνευ ορίων και κατά την γνώμη μου πολύ ορθά πράττει. (Παρόμοιο εγωισμό μέχρι βαθμού αχαλιναγώγητου ξιπασμού έχω εκδηλώσει και εγώ κάποιες φορές σε κείμενά μου, με βάση αυτό που ονόμασε ο Καντ "imperatives mandat" τουτέστιν "αξίωση απολύτου προσταγής", την οποία αυτός θεώρησε προσήκουσα αποκλειστικά μόνον για το κράτος στην περίπτωση εφαρμογής βίας, αν και συνήθως παραπέμπω στην μεγάλη ανοησία που με διακρίνει, για να προστατεύσω αυτούς που διαβάζουν τα γραφόμενά μου από τα μεγάλα λάθη, που μπορεί αυτά να περιέχουν).
    Όσοι έχουν σχετιστεί σε προσωπική βάση με τον Εργοδότη, μπορούν να διαπιστώσουν μια μεγάλη διαφορά μεταξύ τού απόλυτου τρόπου που αυτός εκφράζεται στα κείμενά του και τής ιδιαίτερα ταπεινής, ευπροσήγορης και ευγενέστατης εκφοράς του σε προσωπικό επίπεδο. Η απόδοση πλήρους, αδιαμφισβήτητης και απόλυτης αυθεντίας από κάποιον που γράφει κείμενα στο πρόσωπο και στις απόψεις του αποτελεί στυλ γραφής, το οποίο μπορεί να είναι κάτω από συνθήκες θεμιτό και σκόπιμο, στοχεύοντας να εξάρει την βαρύτητα των επιχειρημάτων που παρατίθενται και όχι για να πλέξει κάποιον στέφανον ψευδούς υπεροχής στο ατομικό του γόητρο.
    Ο εγωισμός, σε αντίθεση με όσα συνήθως θεωρούνται ορθά, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. Κατά κανόνα συγχέεται η έννοια τού εγωισμού με την έννοια τού ατομισμού. Πλην όμως δεν ταυτίζεται ο εγωισμός πάντοτε με τον ατομισμό, ο οποίος προσβλέπει πάντοτε αποκλειστικά σε ίδιον όφελος και αυτοπροβολή για να ικανοποιηθεί η φιλαρέσκεια. Υπάρχει εκτός τού εγωισμού, που εξυπηρετεί τον ατομικισμό και ένας καλώς νοούμενος εγωισμός, που προσβλέπει στην προώθηση τού κοινού καλού. Ο εγωισμός; είναι η βάση, πάνω στην οποία αναπτύσσονται οι προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες, ηθική βελτίωση καθώς και οι παρεχόμενες υποδομές σε προσωπικό επίπεδο. Και όταν αυτά αναπτύσσονται με κόπο και προσπάθειες έχοντας ως γνώμονα το κοινωνικό καλό, τότε αποτελούν ευχής έργον. Υπό αυτήν την έννοια δηλώνω αποφασιστικά και αμετάκλητα εγωιστής. Έχω αναρτήσει στην σημαία μου την προτροπή τού Αριστοτέλη Ωνάση, “ΣΤΟΧΕΥΕ ΨΗΛΑ, ΓΙΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΨΗΛΑ”. Και υποκλίνομαι μπροστά στην ρήση των Ινδών διδασκάλων, που προτρέπει “ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΕΙΣ ΒΟΥΝΑ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙΣ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ.
    Έτσι δεν αρμόζει να σκανδαλιζόμαστε πάντοτε, βλέποντας ότι κάποιοι που έχουν καβαλήσει το καλάμι, κάνουνε και πετάλι. Κριτήριο πρέπει να είναι η προτροπή τού Ιησού Χριστού, ένα δέντρο ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΟΥ και όχι από τις φυλλωσιές που πετάει και τα καλαμπαλίκια που κρεμάει στα κλαριά του, για να τραβήξει την προσοχή, ή να υποβάλλει εφέ, σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσεως τού πλυντηρίου. (Καθότι αυτές οι συσκευές προσφέρονται εκτός από την πλύση εγκεφάλου και για να αποβάλουμε τούς ρύπους από τα ενδύματα τής νόησής μας, με άλλο πρόγραμμα εννοείται).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι παρεξηγήσεις συνήθως γίνονται γιατί ο γραπτός λόγος δεν μπορεί να αποδώσει το ύφος του προφορικού λόγου. Εκτός κι αν γνωρίζεις προσωπικά κάποιον, όπως εγώ τον φίλο Εργοδότη. Όταν λοιπόν μού λέει "αυτά που λες είναι μαλακίες".. εγώ δεν θα προσβληθώ, γιατί ξέρω το ύφος του και τον τρόπο που θα με κοιτούσε, και θα έβαζα τα γέλια ζητώντας να μπει στο ψητό.

      Διαγραφή
    2. Φίλε Μποτίλια,

      Το σχόλιό μου ΔΕΝ απευθυνόταν στον Εργοδότη !!! Ίσως έπρεπε να το τοποθετήσω κάτω απο την στιχομυθία του Κώστα με τον Γιάννη. Λάθος ...

      Αυτό που θέλω να πω (και ίσως δεν γίνομαι αντιληπτός) είναι ότι στις ανταλλαγές απόψεων εδώ στο blog, θα πρέπει ο στόχος μας να είναι το ΚΟΙΝΟ καλό ή αν θέλεις να ακολουθούμε την Σωκρατική προτροπή που λέει ότι όταν κάποιος θέλει να μας πει κάτι, να έχει υπόψιν του το να ωφεληθούμε απο αυτό που θα μας πει. Οι ωμές απορρίψεις ΔΕΝ ωφελούν κανέναν. Το πρώτο βήμα για να λειτουργήσει αυτό είναι να πέσουν οι ασπίδες του ΕΓΩ μας. Μόνο ωφελημένοι θα βγούμε και ας ακούμε μια άποψη αντίθετη απο τη δική μας.

      Κατά τα άλλα ΣΥΜΦΩΝΩ με αυτά που αναφέρεις για τον Φίλτατο Εργοδότη.

      Διός Κούρος

      Διαγραφή
    3. @ Διός Κούρος
      Φίλτατε, εγκαίρως κατανόησα τις προθέσεις τού σχολίου σου. Απευθύνθηκα σε σένα, μόνον επειδή προσέφερες τύποις μια καλή λεκτική λαβή, επειδή διακρίνεσαι πάντοτε από φιλική διάθεση κατανόησης, ώστε να μην επιφέρω κλίμα αντιπαράθεσης με άλλους, οι οποίοι είναι επίσης καθόλα συμπαθείς και αξιόλογοι σχολιαστές.

      Διαγραφή
  4. @ Κώστας

    Φίλτατε, αποκλείω πλήρως το ενδεχόμενο διεξαγωγής ενός τρίτου παγκοσμίου πολέμου. Οι εξελίξεις θα φθάσουν μέχρι το χείλος τής διεξαγωγής του, οπότε θα επέλθει η εντύπωσις, ότι αυτός ξεκίνησε, με ευεργετικά συνακόλουθα για την συνειδητοποίηση μεγάλου αριθμού ανθρώπων. Οπωσδήποτε θα υπάρξει σημαντικό κόστος, όμως ποιοτικά μικρότερο από αυτό που υποθέτουμε.
    Σε αυτό το ζήτημα θα αναφερθώ προσεχώς με άλλη ευκαιρία, διότι δεν χωράει σε σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ φίλε Διονύση.
      Εύχομαι καλή εβδομάδα από αύριο, με υγεία και έμπνευση.

      Διαγραφή
    2. @Μποτίλια,

      Σε αυτό ΣΥΜΦΩΝΩ και εγώ 100%

      Αν και όταν γίνει "κάτι", αυτό ΔΕΝ θα είναι ο ΓΠΠ με την συμβατική έννοια του όρου. Το "τι" θα μας δείχνουν βέβαια απο το χαζοκούτι, είναι αλλουνού παππά ευαγγέλιο. Ήδη μας δείχνουν να πέφτουν βόμβες, αλλά κανείς δεν είναι σίγουρος ότι αυτές πέφτουν, ειδικά εκεί που λέει η "σωστή πλευρά της ιστορίας" ότι πέφτουν !!

      Προσωπικά ΔΕΝ πιστεύω στα μάτια μου πλέον.

      Διός Κούρος

      Διαγραφή
  5. kyrios

    Καλημέρα σας

    Σχετικά με την αναφορά του Δυόσκουρου για αποδόμηση,
    εάνκάτσεις για λίγες στιγμές να σκέφτεις,
    "πως φτάσαμε να λειτουργούμε στην καθημερινότητα μας σήμερα σε σχέση με τους παλαιότερους; "
    και αρχίζεις να αφαιρείς πενταετείς τεχνολογικές καθημερινές συνήθειες,
    θα καταλάβεις ότι τα πάντα γύρω σουείναι ελεγχόμενα.
    Για να δώσω μερικά παραδείγματα ο Μεσσήνιος μίλησε για Τ Νοημοσύνη κάτι που σε τεχνολογία άμεσης ευρείας χρήσης πριν πέντε χρόνια δεν κυκλοφούσε ενώ τώρα είναι απαραίτητη.
    Όταν εμείς δεν ξέραμε τί είναι κλιματιστικό κάποιοι το χρησιμοποιούσαν για τα διαστημόπλοια και την ίδια στιγμή είχαν δορυφόρους που γνωρίζανε τί πακέτο τσιγάρα καπνίζαμε στα 1969 πχ.
    Σκέψου με την Τ Νοημοσύνη πόσο μπροστά είναι που μας την πασάρανε πριν δύο χρόνια.

    Κάτι παρόμοιο έχει γίνει με όλα τα πράγματα βλέπε " οπτική ίνα, μπρίκι ελληνικού καφέ ταχύτητς, κινητή επικοινωνία 5g 4g 3g 2g, κλιματισμός σε αμάξι και σπίτι, φούρνος μικροκυμάτων, διαδίκτυο, ηλεκτρνικός υπολογιστής, χύτρα ταχύτητας, οικονομικοί λαμπτήρες, ταχυθερμοσίφωνο, μικτές βρύσες ζεστού κρύου, αποχετευτικό δημόσιο δίκτυο, δορυφορική τηλεόραση, αυτοκίνητο, ηλεκτρικό δίκτυο, δίκτυο ύδρευσης , σιδηρόδρομος, εκδόσεις έντυπων βιβλίων.

    Τρία πράγματα μπορούν να θεωρηθούν ώς τεχνολογική καινοτομία στην ανθρωπότητα

    Ο τροχός
    Η ατμομηχανή
    Το ηλεκτρικό ρεύμα .

    Όλα τα υπόλοιπα είναι παρακλάδια τους.

    Βγάλε την τεχνολογία από την ζωή σου και κατάλαβε Τί είναι ο άνθρωπος.
    Αγαπάει. Πονάει Αναπνέει Γελάει Κλαίει Κοιμάται.

    Η σημερινή επιστήμη έχει ανάγκη το χρήμα για να μπορέσει να χρησημοποιεί τα καλύτερα τεχνολογικά εργαλεία. Το χρήμα ποιός το διαθέτει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      "Χρήμα": Αυτή μάλλον είναι η Νο1 εφεύρεση του ανθρώπινου πολιτισμού. Κι όσο ήταν περιορισμένο σε μεταλλικά νομίσματα, υπήρχε μία σαφήνεια, ήσουν κάτοχος κάποιου πραγματικού περιουσιακού υλικού, ανάλογα και με την αξία του όποιου μετάλλου. Με τα χαρτονομίσματα όμως όλα άλλαξαν. Εκεί άρχισε η απάτη της καταδυνάστευσης οικογενειών, ομάδων, λαών. Ο πραγματικός έλεγχος τότε ξεκίνησε. Από ποιούς;

      Διαγραφή
  6. Επειδή ο ΓΠΠ δεν είναι συμβατικός αλλά νοητικός, πάρτε ένα απο τα πολλά παραδείγματα για το τι είδους μάχες εξελίσσονται ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.

    "Οι παγκοσμιοποιητές ρίχνουν ό,τι έχουν στην προσπάθεια να φιμώσουν την ελευθερία του λόγου παγκοσμίως (αλλά δεν θα λειτουργήσει)"

    https://nikolaosanaximandros.gr/oi-pagosmiopoiiites-richnoun-oti-echoun/

    Όποιος δεν το βλέπει, καιρός είναι να το δει, διότι περάσαμε στην "πίστα" ΟΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ, χωρίς συγκάλυψη !!

    Και μην μου πει κάποιος ότι "πίσω" απο όλους "αυτούς" κρύβονται άνθρωποι !!!

    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πολύ δύσκολο να αποδεχτεί κάποιος που έχει αληθινά κοπιάσει για να πάρει κάποιο πανεπιστημιακό πτυχίο - που συνήθως συνοδεύεται και από κάποιο κοινωνικό τίτλο «ευγενείας» - πως αυτό το «χαρτί» δεν είναι στην ουσία τίποτα περισσότερο από ένα χρήσιμο μέσο για την εύρεση μιας καλής και συμφέρουσας εργασίας και κυρίως αποτελεί μια εγγύηση κοινωνικής καταξίωσης, προσφέροντας σε ένα άτομο μια συγκεκριμένη ταυτότητα. Πίσω από αυτή την ταυτότητα ταμπουρώνεται ο κάθε ματαιόδοξος φελλός, το κάθε τεράστιο τίποτα, διαιωνίζοντας ό, τι πιο σαθρό στην κοινωνία και στις επιστήμες. Δεν απορρίπτω συλλήβδην την πανεπιστημιακή γνώση, αλλά τα συγκεκριμένα ιδρύματα εκ των πραγμάτων στην εποχή μας σου δίνουν μόνο εναύσματα για περαιτέρω μελέτη μαζί, όμως, με πολλές στρεβλώσεις, ανάλογα με τον κάθε επιστημονικό κλάδο. Αν ο απόφοιτος δεν έχει αγνούς στόχους, ικανότητες και κλίση προς τη συγκεκριμένη επιστήμη, θέληση και μεράκι – για να μην πω πάθος- για το αντικείμενο που σπούδασε, παραμένει ένας κενός τίτλος, ή ένα ακόμα πιόνι του πιο διεφθαρμένου ψευδοεπιστημονικού συστήματος.
    Οι αλήθειες που εκθέτει ο αγαπητός Εργοδότητς καίνε και ζεματάνε και χρειάζονται τόνοι κάκαλα και ατσαλένιες μήτρες για να τις παραδεχτεί κανείς και να μπει στη διαδικασία αποδόμησης για τον εντοπισμό και την αποβολή κάθε σαθρού στοιχείου αυτού του οικοδομήματος, που εμποδίζει την εκδήλωση της αλήθειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή