Επικοινωνία: diodotos.k.t@gmail.com

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024

Πιο Μ@ΛΑΚΑΣ πεθαίνεις..


Ο David Gilmour δεν θα εμφανιστεί ποτέ ξανά με τον Roger Waters


Οι Pink Floyd πρόσφατα πούλησαν τα δικαιώματα του μουσικού τους καταλόγου και του ονόματος του συγκροτήματος στη Sony, για ένα μυθικό ποσό (400 εκατομμύρια δολάρια). Η πώληση αυτή φέρνει μια οικονομική επίλυση, αλλά όχι μια προσωπική συμφιλίωση μεταξύ των πρώην μελών, του David Gilmour και του Roger Waters, οι οποίοι εξακολουθούν να διαφωνούν έντονα. Ενώ η κίνηση αυτή έδωσε τέλος σε διαμάχες που αφορούσαν επανεκδόσεις δίσκων όπως το “Animals”, δεν σταμάτησε την αντιπαράθεση για τις πολιτικές θέσεις του Waters, ο οποίος συνεχίζει να προκαλεί αντιδράσεις με τα αμφιλεγόμενα σχόλιά του για τον Μαδούρο, την Ουκρανία, και το Ισραήλ.

Σε ένα πρόσφατο αφιέρωμα, ο David Gilmour απάντησε σε ερωτήσεις αναγνωστών του Guardian, και ένας από τους θαυμαστές της μπάντας τον ρώτησε αν θα εμφανιστεί ποτέ ξανά με τον Waters. Η απάντηση του Γκίλμουρ ήταν κατηγορηματική:

«Απολύτως όχι. Τείνω να αποφεύγω τους ανθρώπους που υποστηρίζουν ενεργά γενοκτόνους και αυταρχικούς δικτάτορες όπως ο Πούτιν και ο Μαδούρο. Τίποτα δεν θα με έκανε να μοιραστώ μια σκηνή με κάποιον που πιστεύει ότι μια τέτοια μεταχείριση των γυναικών και της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ είναι εντάξει. Από την άλλη πλευρά, θα ήθελα πολύ να βρεθώ ξανά στη σκηνή με τον (αείμνηστο κιμπορντίστα των Pink Floyd) Rick Wright, ο οποίος ήταν ένας από τους πιο ευγενικούς και μουσικά χαρισματικούς ανθρώπους που γνώρισα ποτέ».

Οι πολιτικές απόψεις του Roger Waters έχουν υπάρξει καυστικές, ισχυρές και αμφιλεγόμενες εδώ και χρόνια. Πράγματι, υποστήριξε τον απολυταρχικό Μαδούρο και έχει επικρίνει την Ουκρανία και το ΝΑΤΟ σε σχέση με την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Έχει επίσης υποστηρίξει σταθερά την Παλαιστίνη και το κίνημα για μποϊκοτάζ στο Ισραήλ, καθώς και την απομάκρυνση και επιβολή κυρώσεων κατά του Ισραήλ εδώ και πολλά χρόνια. Η δισκογραφική του BMG φέρεται να τερμάτισε φέτος τη συμφωνία του με την εκδοτική εταιρεία που τον εκπροσωπεί λόγω των σχολίων του για το Ισραήλ.

Τα πρώην μέλη των Pink Floyd έχουν μια μακροχρόνια και πολύ δημόσια διαμάχη από τότε που ο Roger Waters, ο κύριος συνθέτης και στιχουργός του πιο γνωστού υλικού του συγκροτήματος, εγκατέλειψε το συγκρότημα το 1984. Ο πρώην βασικός συνεργάτης του, ο κιθαρίστας David Gilmour, συνέχισε να χρησιμοποιεί το όνομα του συγκροτήματος, οδηγώντας σε πικρές νομικές διαμάχες. Εκτός από μερικές στιγμιαίες επανασυνδέσεις, οι δύο τους δεν έδειξαν κανένα ενδιαφέρον να θάψουν το τσεκούρι, πόσο μάλλον να ξαναδουλέψουν μαζί.

Πριν από έναν χρόνο περίπου η σύζυγος του Gilmour, η συγγραφέας Polly Samson, έγραψε στο Χ/Twitter: «Δυστυχώς Roger Waters είσαι αντισημίτης μέχρι το μεδούλι σου. Επίσης ένας υποστηρικτής  του Πούτιν και ένας ψεύτης, κλέφτης, υποκριτής, φοροφυγάς, χειροκροτητής, μισογύνης, άρρωστος με φθόνο, μεγαλομανής. Αρκετά με τις ανοησίες σου». Λίγο αργότερα, ο Gilmour συμφώνησε, γράφοντας στο Χ/Twitter: «Κάθε λέξη αποδεδειγμένα αληθινή».

Η αλήθεια είναι ότι ο Waters έχει εκφράσει έντονα τις εκκλήσεις του για διπλωματική επίλυση του πολέμου στην Ουκρανία. Στις 8 Φεβρουαρίου του 2023, μάλιστα, μίλησε στα Ηνωμένα Έθνη για το θέμα αυτό. Στην παθιασμένη ομιλία του, ο Waters παρακάλεσε για τον τερματισμό όλων των πολέμων, συμπεριλαμβανομένου αυτού στην Ουκρανία. Ζήτησε επίσης έναν αναπροσανατολισμό των παγκόσμιων προτεραιοτήτων ευρύτερα, μιλώντας για τους πεινασμένους, τους ψυχρούς, τους αρρώστους, τους καταπιεσμένους και τους ταλαιπωρημένους από τον πόλεμο σε όλο τον κόσμο.

«Η εισβολή της Ρωσικής Ομοσπονδίας στην Ουκρανία ήταν παράνομη. Την καταδικάζω με τον πιο έντονο τρόπο».

«Η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία δεν ήταν απρόκλητη, οπότε καταδικάζω επίσης τους προβοκάτορες με τον πιο έντονο τρόπο».

«Η μόνη λογική πορεία δράσης σήμερα είναι να ζητήσουμε άμεση κατάπαυση του πυρός στην Ουκρανία».

Κομμάτια της ομιλίας του Waters έχουν επιλεχθεί κατά καιρούς για να τον απορρίψουν ως έναν προπαγανδιστή υπέρ του Πούτιν. Συγκεκριμένα, ο χαρακτηρισμός του για την εισβολή της Ρωσίας ως «προκληθείσα» είναι αυτός που έχει προκαλέσει τις περισσότερες αντιδράσεις.

Το να λες ότι μια επίθεση «προκλήθηκε» δεν είναι το ίδιο με το να λες ότι ήταν «δικαιολογημένη». Για παράδειγμα, μπορεί κανείς να αναρωτηθεί τι προκάλεσε την Polly Samson να πει αυτά που είπε για τον Roger Waters, αν και σίγουρα δεν μπορεί να πει κανείς ότι είναι απολύτως δικαιολογημένη. Γιατί, βλέπετε, το ίδιο κάνουν όλοι οι σκεπτόμενοι άνθρωποι. Το να προσπαθείς απλώς να καταλάβεις τα κίνητρα του άλλου δεν είναι απολογία. Όταν συμβαίνει κάτι, ρωτάμε: «Γιατί;». Και στις περισσότερες περιπτώσεις, ειδικά σε περιπτώσεις πολέμου και γεωπολιτικής, οι απαντήσεις είναι πολύπλοκες.

Η άλλη κατηγορία της Samson, με την οποία ο Waters παλεύει εδώ και χρόνια, είναι ότι είναι αντισημίτης. Είναι μια κατηγορία που δύσκολα μπορεί να αποτιμηθεί και με την οποία έρχονται συχνά αντιμέτωποι οι ειλικρινείς επικριτές της ισραηλινής πολιτικής. Επειδή ο Waters χρησιμοποιεί έντονα τη γλώσσα του, μερικές φορές φαίνεται να είναι φανερά εχθρικός. Οι επικριτές του Ισραήλ δεν πρέπει να συγχέουν το κράτος με τον ίδιο τον εβραϊκό λαό. Σε γενικές γραμμές, ο Waters ήταν πάντα στη σωστή πλευρά αυτής της γραμμής. Ο Waters καταδικάζει τη μεταχείριση του παλαιστινιακού λαού από το Ισραήλ, χαρακτηρίζοντας το Ισραήλ «κράτος απαρτχάιντ». Ακούγεται πρόστυχο, αλλά σχεδόν κάθε διεθνής οργανισμός ανθρωπίνων δικαιωμάτων, συμπεριλαμβανομένου του Παρατηρητηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, συμφωνεί με τον Waters. Επικρίνει επίσης την επιρροή του ισραηλινού λόμπι στην Ουάσινγκτον, το οποίο κάποιοι λένε ότι παίζει με αντισημιτικά τροπάρια. Αλλά τα ισραηλινά αμυντικά λόμπι ξοδεύουν πολλά χρήματα στην Ουάσινγκτον, και η Ουάσινγκτον στέλνει με τη σειρά της δισεκατομμύρια δολάρια στο Ισραήλ κάθε χρόνο, εξοπλίζοντάς το με έναν από τους ισχυρότερους στρατούς στη Μέση Ανατολή.

Τώρα, για τις προσωπικές κατηγορίες που έχει εκτοξεύει η Samson – μισογύνης, ψεύτης, κλέφτης, υποκριτής, φοροφυγάς, χειροκροτητής, ζηλιάρης, μεγαλομανής – μόνο όσοι γνωρίζουν τον Roger Waters μπορούν να εκφέρουν άποψη. Υπάρχουν ελάχιστα έως καθόλου στοιχεία στους στίχους του ή στις δημόσιες δηλώσεις του που να υποστηρίζουν αυτές τις κατηγορίες. Επίσης, καλό είναι να σκεφτόμαστε ότι κανείς μας δεν είναι τέλειος, αλλά ο Waters φαίνεται, ως επί το πλείστον, να είναι ένας αρκετά αφοσιωμένος ανθρωπιστής και ειρηνιστής.

Αυτό που είναι τόσο λυπηρό σε αυτήν τη διαμάχη, όμως, είναι το πώς η Samson – και κατ’ επέκταση ο David Gilmour – χρησιμοποίησε τη χαμηλότερη δυνατή τακτική όχι μόνο για να απορρίψει έναν ιδεολογικό αντίπαλο, αλλά και για να τον αποανθρωποποιήσει, να τον υποβιβάσει κάτω από την περιφρόνηση. Πράγματι, έτσι θέλουν πολλοί στο νεοφιλελεύθερο woke κατεστημένο να παρουσιάσουν τους αντιπολεμικούς επικριτές τους: όχι απλώς ως αφελείς ή λανθασμένους, αλλά ως κακοποιούς, κακούς και αρκετά άθλιους, ίσως, ώστε να αξίζουν ακόμη και τον θάνατο.

Πριν από μισό αιώνα, ο Roger Waters συνέθεσε το “Us and Them”, ένα αριστουργηματικό τραγούδι που αποτύπωσε την τραγικότητα της διχόνοιας και των διαχωρισμών. Η ουσία του τραγουδιού ήταν ένα κάλεσμα στην ενότητα και την κατανόηση μέσα σε έναν κόσμο που συχνά οδηγείται από την ανοησία της νοοτροπίας “εμείς εναντίον αυτών”. Ήταν μια έντονη υπενθύμιση ότι οι άνθρωποι είναι πολύ πιο ίδιοι παρά διαφορετικοί, και ότι οι κατασκευασμένοι φραγμοί μεταξύ μας μπορούν να οδηγήσουν σε ανούσιες και φονικές συγκρούσεις.

Σήμερα, ο ίδιος άνθρωπος που μας χάρισε αυτό το φιλοσοφικό μήνυμα, ο Waters, βρίσκεται παγιδευμένος σε έναν πόλεμο με τον David Gilmour, τον συνεργάτη με τον οποίο συν-δημιούργησε μερικά από τα πιο αξιομνημόνευτα μουσικά έργα της ιστορίας. Η μουσική που οι δύο αυτοί καλλιτέχνες παρήγαγαν δεν ήταν απλώς τεχνικά εντυπωσιακή, αλλά μετέφερε ένα ζωτικό μήνυμα για την ανθρώπινη φύση και την επιθυμία για ειρήνη και κατανόηση.

Η ειρωνεία είναι πως τώρα, στο απόγειο της προσωπικής τους σύγκρουσης, αυτό το μήνυμα μοιάζει να χάνεται μέσα στην εχθρότητα. Ο Waters παραμένει πιστός στην πολιτική του πεποίθηση, αναζητώντας μια διέξοδο από τους σύγχρονους πολέμους και τις παγκόσμιες συγκρούσεις. Παρόλα αυτά, το γεγονός ότι ο Gilmour, με τον οποίο μοιράστηκε τόσο βαθιές καλλιτεχνικές εμπειρίες, τον αποξενώνει σε τόσο προσωπικό επίπεδο, είναι ένα θλιβερό σύμβολο του πόσο εύθραυστη μπορεί να γίνει η ανθρώπινη σύνδεση, ακόμα και για αυτούς που βρήκαν τρόπο να αγγίξουν την παγκόσμια συνείδηση με την τέχνη τους.

Το “Us and Them” παραμένει, ως μια αιώνια υπενθύμιση, ότι οι πόλεμοι —είτε προσωπικοί είτε πολιτικοί— εν τέλει αφήνουν πίσω τους μόνο σκιές. Και ίσως, το πιο τραγικό από όλα είναι ότι εκείνοι που μας προειδοποίησαν για τη δύναμη των διαχωρισμών, τώρα βρίσκονται οι ίδιοι στη λάθος πλευρά τους.

 


 

Με στοιχεία από τον Guardian,

Διόδοτος 

 

Σχόλιο Διόδοτου: Σκληρός ο χαρακτηρισμός μας (στον τίτλο) για τον "Δαυίδ" Γκίλμορ, αλλά ισχύει, σύμφωνα και με όσα διαβάσατε. Κατά τα άλλα, παραμένει ένας από τους εμβληματικούς κιθαρίστες της ροκ, εξαιρετικός συνθέτης κι αυτός, καθώς και καλός άνθρωπος, ο οποίος δεν καβάλησε ποτέ το καλάμι, και μάλιστα βοήθησε και πολλούς καλλιτέχνες να γίνουν γνωστοί, όπως την Κέιτ Μπους, την Άμυ Γουάινχάους κ.ά. Από πολιτική πάντως, ανέκαθεν ήξερε την τύφλα του. Εκτός από την γυναίκα του, που δείχνει να τον κατευθύνει, ο ίδιος έχει και μια βαφτιστήρα στο Κίεβο και φαντάσου πόσες αντιρωσικές φιλοδυτικές μπούρδες έχει ακούσει ο άνθρωπος τα τελευταία χρόνια..

 

H τελευταία εμφάνιση όλων των μελών των Pink Floyd, το 2005 στο Λονδίνο, σε ένα live επανένωσης




21 σχόλια:

  1. https://katohika.gr/diethni/mia-apo-tis-pio-simantikes-ousies-ston-kosmo-proerchetai-apo-mia-periochi-tis-voreias-karolinas-pou-katastrafike-apo-ton-tyfona-helene/ (εχεχχεχεχε τυχαιο )

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσχετο με την ανάρτηση και προκαταβολικά συγγνώμη Κώστα, αλλά κάπου έπρεπε να βάλω το σχόλιο.

    Προσέξτε τον τρόπο που "εργάζεται" ο Αντίνοος.

    "Βόμβα από τον Προκόπη Παυλόπουλο στο Star Κεντρικής Ελλάδος: Δεν θα περάσουν από την Βουλή νομοσχέδια για εθνικές υποχωρήσεις"

    https://www.olympia.gr/1604898/apopsi/vomva-apo-ton-prokopi-paylopoylo-sto-star-kentrikis-ellados-den-tha-perasoyn-apo-tin-voyli-nomoschedia-gia-ethnikes-ypochoriseis/

    Ενώ αρχικά, διαβάζοντάς το, αναρωτιέσαι μέσα σου "για να δούμε ρε παιδί μου, λες την ύστατη ώρα να ξυπνήσουν κάποιοι βουλευτές ;" κάπου στα λόγια του Προκόπη διαβάζω : "Ό,τι είναι να περάσει από την Βουλή, δεν θα περάσει" !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Αμέσως η "βόμβα" του Προκόπη, δηλ. "Δεν θα περάσουν από την Βουλή νομοσχέδια για εθνικές υποχωρήσεις", πήρε την έννοια όχι ότι οι βουλευτές θα καταψηφίσουν, άρα "δεν θα περάσει" λόγω καταψήφισης, αλλά ότι ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΝ και για αυτό το λόγο "δεν θα περάσει" !!! Απλά ΔΕΝ θα το πάνε καν.

    Εγώ αυτό πιστεύω, διότι οι ίδιοι ΔΕΝ μου έχουν δώσει ΠΟΤΕ το δικαίωμα να πιστεύω το αντίθετο !!! Μακάρι πάντως να διαψευστώ, αλλά δεν το νομίζω.

    Και το "κλου" της υπόθεσης. Ποια είναι άραγε η μόνη περίπτωση να ΜΗΝ πάει στη βουλή ένα τέτοιας σημασίας θέμα ;

    Για το άλλο δε, που λέει, ότι "ο κ. Παυλόπουλος δεν θέλει ούτε να διανοηθεί ότι θα ήταν ποτέ δυνατόν μια ελληνική Κυβέρνησις να συζητήσει εθνικές υποχωρήσεις και ακόμη περισσότερο να τις περιλάβει σε ένα νομοσχέδιο που θα εισαχθεί προς συζήτησιν στην Βουλή", είναι για ΓΕΛΙΑ. Όταν ο ΙΔΙΟΣ ο Προκόπης ΨΗΦΙΣΕ ΜΝΗΜΟΝΙΟ !!! Τι "ούτε να διανοηθεί να συζητήσει εθνικές υποχωρήσεις" και κουραφέξαλα !!

    Ρε ΔΠΝΓ όλοι σας.

    Έρρωσθε

    Διός Κούρος

    ΥΓ. Το ΔΠΝΓ δεν το αναλύω. Όποιος έχει μυαλό καταλαβαίνει τι σημαίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομως στο να στηριξει χασαπηδες σαν τον Μπιμπι δεν εχει προβλημα...

    ΛΟΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. O ΔΑΒΙΔ ΓΚΙΛΜΟΥΡ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ , Ο R.W. EINAI ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ - ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ & ΜΟΥΣΙΚΟΣ !

    Roger Waters - It's a Miracle

    https://www.youtube.com/watch?v=-MySqsrnCF8

    V P X

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θά συμφωνήσω μέ τόν
    V P X.
    Νά προσθέσω μόνον :
    Ἄριστος μουσικός ὁ Gilmour, ἄριστος Μουσικός, Συνθέτης, Στιχουργός ὁ Roger Waters .

    Καλησπέρα ἀγαπητέ Κώστα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ἄ και γιά τόν τίτλο, ὄχι ! Πρός χάριν ὅλων ὅσων μᾶς ἔχουν δώσει οἱ Pink Floyd καί ὁ Gilmour, μουσικῶς ἐννοῶ, ὁ τίτλος εἶναι ὑβριστικός.

    Καλησπέρα ἀγαπητέ Κώστα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν ήθελα να τον επαινέσω.. 😇

      Καλησπέρα αγαπητή Πελασγική!

      Διαγραφή
    2. Ε δέ νομίζω νά μέ θεωρῆς χαζή ὥστε νά εἶχα μία τέτοια ἀντίληψιν μέ τό συγκεκριμένο θέμα !!!
      Ἁπλῶς νομίζω ὅτι ἕνας κάποιος σεβασμός σ᾿ὅ,τι μᾶς ἔχουν δώσει μουσικῶς, οἱ Pink Floyd, θά ἔδινε ἕναν πιό ἥπιο χαρακτηρισμό.

      Ἔχομε γράψει τόσες φορές σχετικῶς μέ τίς κατά καιρούς δηλώσεις τοῦ Waters :
      https://sxolianews.blogspot.com/search?q=Roger+Waters
      καί τίς ἐπικρίσεις πού ακολουθοῦσαν ἀκόμη κι᾿ἀπό τήν σύζυγον Gilmour, ὅμως νομίζω πώς δέν τό τραβήξαμε ποτέ σέ ἀκραίους χαρακτηρισμούς. Ἀπό σεβασμό,ὅπως εἶπα.
      https://sxolianews.blogspot.com/2023/02/blog-post_16.html

      Ὅσο γιά αὐτούς τούς σχολιασμούς σχετικῶς μέ τό δέν ἦσαν τίποτε οἱ ἄλλοι πέραν τοῦ Waters καί τοῦ ὑπέρ τοῦ δέοντος ψυχεδέλεια Syd Barrett, νομίζω πώς προφανῶς δηλώνουν ἄγνοια τοῦ συγκροτήματος. Ἄρα χωρίς σχόλια...

      Κι᾿ἐκεῖνο τό Δαυΐδ τί τό ἐπαναλαμβάνεται βρέ παιδί μου ;
      Καί τόν Irving, Δαυΐδ τόν λένε...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ Κώστα !

      Διαγραφή
    3. Σε απάντηση στον Γουώγκ, πιο κάτω, έγραψα καλά λόγια για τα μέλη του συγκροτήματος. Συμφωνώ πως ως επί το πλείστον υπάρχει άγνοια από πολλούς για το μέγεθος αυτού του μουσικού πρότζεκτ. Η μουσική που περιέχεται σε όλα τα άλμπουμ μέχρι και το Final Cut (γιατί τα επόμενα είναι απλώς ροκ-ποπ), είναι αποτέλεσμα όχι απλά άρτιας μουσικής κατάρτησης όλων των μελών, αλλά και απόρροια επιστημονικών γνώσεων, λόγω αρίστευσης των παιδιών αυτών σε πανεπιστήμια. To άλμπουμ Atom Heart Mother περιέχει μαθηματικής ακρίβειας σχολαστικότητα μέσα και από τα συμφωνικά του μέρη. Το Dark Side Of The Moon πρωτοπαρουσιάστηκε σε πλανητάριο.

      Διαγραφή
    4. Το "μαλάκας" το χρησιμοποιώ συνήθως για την μωρία κάποιου, όχι γιατί είναι σκάρτο άτομο.

      Διαγραφή
  7. To ότι είναι πολύ καλός κιθαρίστας δεν σημαίνει ότι είναι ένας άνθρωπος με εξελιγμένη προσωπικότητα. Το ταλέντο πολλές φορές δεν συμπορεύεται με την πνευματικότητα και την ψυχική καθαρότητα. Ο τύπος, παρά το ταλέντο που διαθέτει, είναι κολλημένος στον ερπετικό φλοιό του εγκεφάλου του. Τα ταλέντα αποτελούν διάφορες ανθρώπινες ιδιότητες σε έξαρση και δεν έχουν διόλου να κάνουν με την πνευματικότητα ενός ατόμου. Όπως μας λέει και ο αγαπητός Εργοδότητς, η μεγάλη εξυπνάδα και οι υψηλές επιδόσεις σε κάποιον επιστημονικό κλάδο συνήθως υπηρετεί σκοτεινούς σκοπούς. Το ίδιο συμβαίνει και με πολλούς ταλαντούχους καλλιτέχνες. Και όχι, Κώστα μου, δεν είναι καλός άνθρωπος ο λεγάμενος, ούτε καν ένας καλοπροαίρετος μεν παρασυρμένος μαλάκας από τη γυναίκα του δε. Είναι κι αυτός ένα ερπετό του σκοτεινού συστήματος των εχθρών της ανθρωπότητας. Και χέστηκα αν παίζει καλή κιθάρα ή αν έγραψε μερικά ωραία τραγουδάκια. Ένα σουτ στο χοντρό του κώλο και γραμμή για το πηγάδι της αβύσσου, μαζί με τους ομοίους του χρειάζεται, για να καθορίσει ο πλανήτης από τη σαπίλα τους...Μόνο αυτό τους αξίζει. Όλα τα άλλα είναι να'χαμε να λέγαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η "ψυχή" των Φλόυντ ήταν ο Γουώτερς και στην σύντομη δυστυχώς πρώτη φάση ο Μπάρετ. Οι άλλοι τρεις ήταν οι κ@λόφαρδοι προσκολλημένοι που άρμεξαν την αγελάδα .

    δε Γουώγκ (ο μαυροκέφαλος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Γουώγκ,
      ναι, αλλά ήταν ατμοσφαιρικότατα τα κρουστά, ατμοσφαιρικότατα τα πλήκτρα και μεγαλειώδης ο κιθαρίστας. Συν τον μέγα μάστορα μηχανικό ήχου Άλαν Πάρσον. Ο Γουώτερς κωλόφαρδους ξεκωλόφαρδους, βρήκε πάντως αρκετά ικανούς μουσικούς. Ο Μπάρετ ήταν η ψυχεδέλεια προσωποποιημένη, αλλά μετά μπήκαν σε εντελώς άλλο κόνσεπτ, αρτ ροκ, πολιτικοί στίχοι κλπ.. Ο μεγαλειώδης εγκέφαλος έμπνευσης, ιδεών, και της παγκόσμιας επιτυχίας.. σαφώς ήταν ο Γουώτερς.

      Διαγραφή
    2. Εγώ και η φίλη Πελασγική υπήρξαμε πινκφλοϋντάκηδες του κερατά. Μάλιστα, δεν ξέρω για την Πελασγική, αλλά εγώ ξέρω να τραγουδάω απέξω όλα τα τραγούδια των άλμπουμ The Dark Side of the Moon, Wish You Were Here, Animals, The Wall, The Final Cut. Ήμουν υβριστικός με τον Γκίλμορ, αλλά θεωρώ πως είχα αυτό το δικαίωμα.

      Διαγραφή
    3. Δεν πολυ-ήταν συλλογική η προσπάθεια. Ο Γουώτερς είχε το όραμα και έσερνε το κάρο, οι άλλοι ήταν πάνω στην καρότσα. Ο δε Γκίλμορ βρήκε στρωμένη δουλειά, έτοιμο μεροκάματο. Δαυίδ είπαμε...

      Διαγραφή