Βιβλίο
Θα ταράξουμε τα νερά πάλι λίγο σήμερα...
Θέλω όμως να σκεφτούν, όχι οι εκ της "περιουσίας" φυλής -αυτοί θα βγάλουν δόντια- αλλά το χριστιανικό μας κοινό: Μήπως είναι καλύτερα να ερευνά κάποιος ένα τέτοιο βιβλίο, από επιστημονική περιέργεια, ιστορικό ενδιαφέρον και αγάπη στον ετυμολογικό κλάδο της γλωσσολογίας ... παρά να ακούει κάθε τόσο.. επισήμους και διασήμους αθέους (βλ. μασόνους και χαζαροϋπαλλήλους οι οποίοι περιέργως μόνο στον χριστιανισμό επιτίθενται, όχι στις άλλες θρησκείες) ή διασήμους ελληνοκεντριστάς και δωδεκαθεϊστάς (βλ. πάλι μασόνους) να υβρίζουν ή να αμφισβητούν την ύπαρξη του Χριστού;;;.....
Ό Παύλος Κυράγγελος ήταν συγγραφέας που σπούδασε Νομικά καί Πολιτικές Επιστήμες στην Αθήνα, ασχολήθηκε από μικρός με Ιστορικές μελέτες, Θρησκειολογικά θέματα, Εσωτερισμό και επιστημονική Αστρολογία κατά τα αρχαιοελληνικά πρότυπα, όπου η αστρολογία ήταν στην ουσία Αστρονομία που βοηθούσε στην χρονολόγηση ιστορικών ερευνών.
Ασχολήθηκε επίσης με την ποίηση, την φιλοσοφία, τις επιστημονικές μεταφράσεις, το διήγημα, την γλωσσολογία και την ετυμολογία των λέξεων, και την κριτική βιβλίου.
Πριν φτάσει στην έκδοση του βιβλίου "Ο Ιησούς ήταν εδώ", είχε κάνει ομιλίες και ανακοινώσεις περί συναφών θεμάτων, σε συνέδρια ιστορικο-πολιτικών εισηγήσεων (Δελφοί), τηλεοπτικές εκπομπές και αίθουσες πολιτιστικών και πνευματικών κέντρων Δήμων (Αθήνα, Τρίπολη, Αρτέμιδα Αττικής, Σικυώνα Κορινθίας).
Πριν παραθέσω το επίμαχο πρώτο σημείο της εισαγωγής του βιβλίου, σημείο το οποίο κατευθείαν προκαλεί αναστάτωση, θα αναφερθώ σε (ενσωματωμένη στο βιβλίο εξάλλου) δήλωσή του προς επικριτές και απορούντες .."πώς είναι δυνατόν να συμπεραίνει αυτά, όταν τον διαψεύδει η εμφάνιση του Αγίου Φωτός κάθε Πάσχα, στα Ιεροσόλυμα".
Τους λέγει:
"Το βιβλίο αφιερώνεται στην πραγματικότητα της εμφανίσεως του Αγίου Φωτός κάθε χρόνο τη μέρα της Λαμπρής στα Ιεροσόλυμα: Γιατί « τό Πνεῦμα ὅπου θέλει πνεῖ » (Ἰω. 3:8)
Πρόκειται για φράση από λόγο του Χριστού προς τον Νικόδημο στη νυκτερινή τους συνομιλία, όπου του εξηγεί πως «ὁ ἄνεμος ὅπου θέλει φυσάει κι ἀκοῦς τὴ βοὴ του ἀλλὰ δὲν ξέρεις ἀπὸ ποὺ ἔρχεται καὶ ποὺ πηγαίνει. Ἔτσι εἶναι καὶ καθένας ἀναγεννημένος ἀπὸ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα».
Η εισαγωγή του βιβλίου έχει ως εξής:
« Η αναθεώρηση της τοπολογίας του Θείου Δράματος αποτελεί επιστημονική ανακοίνωση (presonal communication) του συγγραφέα του βιβλίου, με κεντρική θέση (thesis) τη διαπίστωση, ότι η Σταύρωση έγινε στην Ακρόπολη των Αθηνών, σύμφωνα με το ακόλουθο σχεδιάγραμμα:
Α' - Ενα σχεδιάγραμμα ιστορικής προσεγγίσεως.
Η πραγματική Ιστορία έχει πάνω κάτω ως εξής:
1. Ο Ιησούς, ο κόρινθος γιός του Μαραγκού, γεννιέται στο Λέχαιον της Κορίνθου.
2. Ο ξάδελφός του Ιβάνης απ' το Κυάτο κηρύσσει τη θεότητά του και τον καταιονίζει στον ποταμό Ηριδανό ή Ιορδάνη.
3. Ο ύπατος Ηρώδης ο Αττικός, που τον αποκαλούν Μέγα, αποκεφαλίζει τον Ιβάνη.
4. Ο ταμίας Καραϊσκάκης (ή Ασκαριώτης) επικεφαλής της Θρησκευτικής Αστυνομίας, προδίδει τον Ιησού στην περιοχή του Ελαιώνα.
5. Ο Ιησούς οδηγείται στην οδό Μελιδώνη(ή Μελιταίων) και δικάζεται από τους Αθηναίους Αρχιερείς που λέγονται Γεφυραίοι (είναι δηλαδή Εβραίοι).
6. Ο Ηρώδης ο Αττικός, γνωστός και σαν Αντίπας (ή Αντίπατρος), αναγνωρίζει αρμοδιότητα (παραχωρεί) στον Γεφυραίο Πιλάτο.
7. Ο Γεφυραίος Πόντιος Πιλάτος σταυρώνει τον Ιησού στην ακρόπολη των Αθηνών, που λέγεται Κρανίου τόπος ή Κράνα ».
Με την παρουσίαση αυτού του βιβλίου, ίσως τελικά κατηγορηθώ και εγώ ότι προωθώ πολύ αιρετικές απόψεις, αλλά έχω δηλώσει πως το ζητούμενό μου είναι η πατρίδα μας, η ακεραιότητά της (με την έννοια της αρτιμέλειας ας πούμε) και η διαχρονική δικαίωση της πανάρχαιας φυλής μας με όλες της τις δοξασίες και θρησκευτικές της πεποιθήσεις ιστορικά.
Οπότε κάθε σοβαρή και επίπονη μελέτη όπως του Παύλου Κυράγγελου (για του οποίου το ήθος και τον χαρακτήρα -στην καθημερινότητά του αλλά και στον χώρο της αναζήτησης- έχω θετική άποψη καθότι γνωρίζω πρόσωπα του εγγυτέρου κύκλου του) θα την λάβω σοβαρά υπόψιν...
Δεν θα αδιαφορήσω, ακόμα και για τις απόψεις κάποιου κυρίου εδώ, ο οποίος ισχυρίζεται πως...
"Ο Σταυρός (όπως τον εικονογραφούν οι χριστιανοί) είναι καρφωμένο Ξίφος σε Βράχο (λαβή επάνω, κόψη κάτω).
Το βιβλίο του Παύλου Σπ. Κυράγγελου - "Ο Ιησούς ήταν εδώ" έχει εξαφανιστεί εδώ και πολλά χρόνια από τα βιβλιοπωλεία, μπορείτε να το διαβάσετε όμως ολόκληρο, από την Scribd, εδώ:
Θα ταράξουμε τα νερά πάλι λίγο σήμερα...
Θέλω όμως να σκεφτούν, όχι οι εκ της "περιουσίας" φυλής -αυτοί θα βγάλουν δόντια- αλλά το χριστιανικό μας κοινό: Μήπως είναι καλύτερα να ερευνά κάποιος ένα τέτοιο βιβλίο, από επιστημονική περιέργεια, ιστορικό ενδιαφέρον και αγάπη στον ετυμολογικό κλάδο της γλωσσολογίας ... παρά να ακούει κάθε τόσο.. επισήμους και διασήμους αθέους (βλ. μασόνους και χαζαροϋπαλλήλους οι οποίοι περιέργως μόνο στον χριστιανισμό επιτίθενται, όχι στις άλλες θρησκείες) ή διασήμους ελληνοκεντριστάς και δωδεκαθεϊστάς (βλ. πάλι μασόνους) να υβρίζουν ή να αμφισβητούν την ύπαρξη του Χριστού;;;.....
Ό Παύλος Κυράγγελος ήταν συγγραφέας που σπούδασε Νομικά καί Πολιτικές Επιστήμες στην Αθήνα, ασχολήθηκε από μικρός με Ιστορικές μελέτες, Θρησκειολογικά θέματα, Εσωτερισμό και επιστημονική Αστρολογία κατά τα αρχαιοελληνικά πρότυπα, όπου η αστρολογία ήταν στην ουσία Αστρονομία που βοηθούσε στην χρονολόγηση ιστορικών ερευνών.
Ασχολήθηκε επίσης με την ποίηση, την φιλοσοφία, τις επιστημονικές μεταφράσεις, το διήγημα, την γλωσσολογία και την ετυμολογία των λέξεων, και την κριτική βιβλίου.
Πριν φτάσει στην έκδοση του βιβλίου "Ο Ιησούς ήταν εδώ", είχε κάνει ομιλίες και ανακοινώσεις περί συναφών θεμάτων, σε συνέδρια ιστορικο-πολιτικών εισηγήσεων (Δελφοί), τηλεοπτικές εκπομπές και αίθουσες πολιτιστικών και πνευματικών κέντρων Δήμων (Αθήνα, Τρίπολη, Αρτέμιδα Αττικής, Σικυώνα Κορινθίας).
Πριν παραθέσω το επίμαχο πρώτο σημείο της εισαγωγής του βιβλίου, σημείο το οποίο κατευθείαν προκαλεί αναστάτωση, θα αναφερθώ σε (ενσωματωμένη στο βιβλίο εξάλλου) δήλωσή του προς επικριτές και απορούντες .."πώς είναι δυνατόν να συμπεραίνει αυτά, όταν τον διαψεύδει η εμφάνιση του Αγίου Φωτός κάθε Πάσχα, στα Ιεροσόλυμα".
Τους λέγει:
"Το βιβλίο αφιερώνεται στην πραγματικότητα της εμφανίσεως του Αγίου Φωτός κάθε χρόνο τη μέρα της Λαμπρής στα Ιεροσόλυμα: Γιατί « τό Πνεῦμα ὅπου θέλει πνεῖ » (Ἰω. 3:8)
Πρόκειται για φράση από λόγο του Χριστού προς τον Νικόδημο στη νυκτερινή τους συνομιλία, όπου του εξηγεί πως «ὁ ἄνεμος ὅπου θέλει φυσάει κι ἀκοῦς τὴ βοὴ του ἀλλὰ δὲν ξέρεις ἀπὸ ποὺ ἔρχεται καὶ ποὺ πηγαίνει. Ἔτσι εἶναι καὶ καθένας ἀναγεννημένος ἀπὸ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα».
Η εισαγωγή του βιβλίου έχει ως εξής:
« Η αναθεώρηση της τοπολογίας του Θείου Δράματος αποτελεί επιστημονική ανακοίνωση (presonal communication) του συγγραφέα του βιβλίου, με κεντρική θέση (thesis) τη διαπίστωση, ότι η Σταύρωση έγινε στην Ακρόπολη των Αθηνών, σύμφωνα με το ακόλουθο σχεδιάγραμμα:
Α' - Ενα σχεδιάγραμμα ιστορικής προσεγγίσεως.
Η πραγματική Ιστορία έχει πάνω κάτω ως εξής:
1. Ο Ιησούς, ο κόρινθος γιός του Μαραγκού, γεννιέται στο Λέχαιον της Κορίνθου.
2. Ο ξάδελφός του Ιβάνης απ' το Κυάτο κηρύσσει τη θεότητά του και τον καταιονίζει στον ποταμό Ηριδανό ή Ιορδάνη.
3. Ο ύπατος Ηρώδης ο Αττικός, που τον αποκαλούν Μέγα, αποκεφαλίζει τον Ιβάνη.
4. Ο ταμίας Καραϊσκάκης (ή Ασκαριώτης) επικεφαλής της Θρησκευτικής Αστυνομίας, προδίδει τον Ιησού στην περιοχή του Ελαιώνα.
5. Ο Ιησούς οδηγείται στην οδό Μελιδώνη(ή Μελιταίων) και δικάζεται από τους Αθηναίους Αρχιερείς που λέγονται Γεφυραίοι (είναι δηλαδή Εβραίοι).
6. Ο Ηρώδης ο Αττικός, γνωστός και σαν Αντίπας (ή Αντίπατρος), αναγνωρίζει αρμοδιότητα (παραχωρεί) στον Γεφυραίο Πιλάτο.
7. Ο Γεφυραίος Πόντιος Πιλάτος σταυρώνει τον Ιησού στην ακρόπολη των Αθηνών, που λέγεται Κρανίου τόπος ή Κράνα ».
Με την παρουσίαση αυτού του βιβλίου, ίσως τελικά κατηγορηθώ και εγώ ότι προωθώ πολύ αιρετικές απόψεις, αλλά έχω δηλώσει πως το ζητούμενό μου είναι η πατρίδα μας, η ακεραιότητά της (με την έννοια της αρτιμέλειας ας πούμε) και η διαχρονική δικαίωση της πανάρχαιας φυλής μας με όλες της τις δοξασίες και θρησκευτικές της πεποιθήσεις ιστορικά.
Οπότε κάθε σοβαρή και επίπονη μελέτη όπως του Παύλου Κυράγγελου (για του οποίου το ήθος και τον χαρακτήρα -στην καθημερινότητά του αλλά και στον χώρο της αναζήτησης- έχω θετική άποψη καθότι γνωρίζω πρόσωπα του εγγυτέρου κύκλου του) θα την λάβω σοβαρά υπόψιν...
Δεν θα αδιαφορήσω, ακόμα και για τις απόψεις κάποιου κυρίου εδώ, ο οποίος ισχυρίζεται πως...
"Ο Σταυρός (όπως τον εικονογραφούν οι χριστιανοί) είναι καρφωμένο Ξίφος σε Βράχο (λαβή επάνω, κόψη κάτω).
Απ' εδώ οδηγούμαστε στον Αρθούρο αλλά και στον Θησέα (με το Ξίφος -μα και τα Σανδάλια- κάτω απο το Βράχο).
Η ιστορία ξεκινάει απο τον μύθο διεκδίκησης της πόλης της Αθήνας απο την Αθηνά και τον Ποσειδώνα στην Ακρόπολη, που στην πελασγική διάλεκτο λέγεται Κραναά (<=>Κρανιά, κρανιακή).
Ο "Γολγοθάς", δηλαδή Γοργώ-Θας, δεν είναι στην Ιερουσαλήμ, ως διαδίδεται "1,500" χρόνια (* και πολύ λιγότερα) αλλά είναι στην Αθήνα και στο κεφάλι καθενός και καθεμίας απο εσάς".
Το βιβλίο του Παύλου Σπ. Κυράγγελου - "Ο Ιησούς ήταν εδώ" έχει εξαφανιστεί εδώ και πολλά χρόνια από τα βιβλιοπωλεία, μπορείτε να το διαβάσετε όμως ολόκληρο, από την Scribd, εδώ:
Καλή χρονιά!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή'Αρθρο για σκέψη .....
ENdiaferoysa prosseggish alla thelei ereyna kai diastayrvsi pigwn kati toso megalo (se apoklisi ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου Pananas,
Διαγραφήσυμφωνώ με την παρατήρηση, γνωρίζω όμως πως ο Παύλος ερευνούσε τα στοιχεία τουλάχιστον τρία χρόνια. Σε όλες τις σελίδες του βιβλίου εξάλλου, στο κάτω μέρος τους, εκθέτει συνέχεια πηγές. Ξεκίνα το βιβλίο και θα το καταλάβεις.
Δεν είναι απλά μεγάλο το θέμα.. Είναι HUGE !!! Επάνω του κάνουν ΚΛΙΚ, δηλ. εξηγούνται Π Ο Λ Λ Α που έχουν να κάνουν με το μίσος για το Χριστό και πολλά που έχουν να κάνουν με την πανάρχαια αντιπαλότητα Ελλήνων (Διογενών) Πελασγών και Ατλάντιων (Κρόνιων) Πελασγών.
Ο Παύλος είναι το άτομο του οποίου την ύπαρξη έκαναν το παν οι ελληνοκεντρικοί και εψιλονιστές να κρύψουν, γιατί απλούστατα αυτός ήταν ο πρώτος, ο αυθεντικός, ο δάσκαλός τους, τον οποίο κατέκλεψαν!
ΔιαγραφήΘεωρώ, ότι αν στο συγκεκριμένο θέμα έπεσε σε πλάνη, τότε ο Χριστός είναι ο Απολλώνιος Τυαννεύς.