«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

ΜΑ ΤΊ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΧΩΡΑ;... ΠΟΣΟ ΒΑΘΕΙΑ ΠΑΕΙ Η ΛΑΓΟΥΔΌΤΡΥΠΑ;... (βίντεο)



Παρακολούθησα αυτές τις ημέρες λίγο, το σκηνικό που έχει παιχτεί μέσα κι έξω από το θέατρο Ακροπόλ, σχετικά με την αντίχριστη παράσταση Jesus Christ Surer Star. Oι -κατά το "προοδευτικό" ανθελληνικό κατεστημένο- "χριστιανοταλιμπάν" να εμποδίζονται από τα ΜΑΤ να πλησιάσουν την είσοδο του θεάτρου...και από προχθές τα ΜΑΤ να απουσιάζουν και την θέση τους να έχουν πάρει, με πανό, σπασμένα μπουκάλια και βίαια σπρωξίματα, οι επαγγελματίες μισθωτοί του George Soros (βλ.εδώ) "Αντίφα".

Έπεσε όμως εχθές στην αντίληψή μου ένα ανώνυμο σχόλιο στο μπλογκ 'Παιδαγωγος', που με παρέπεμψε στα δύο βίντεο του Youtube που θα δείτε παρακάτω, τα οποία ανέβηκαν χθές...και δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα είναι στη θέση τους... Για να τα δείτε, προτιμήστε "πλήρη οθόνη" στον υπολογιστή σας και θα χρειαστεί να κάνετε "παύση" πού και πού στην αναπαραγωγή, για να διαβάσετε τις λεπτομέρειες.

Θα καταλάβετε ΠΟΛΛΑ πάντως από αυτά τα δύο βίντεο, καθώς θα δείτε να παρελαύνουν δήμαρχοι, ΝΔ και αριστεροί πολιτικοί, επιχειρηματίες με βλέψεις στα Βαλκάνια,  ιδιωτικά ιατρικά κέντρα, θεατρικοί παραγωγοί, αριστερούληδες μουσικοσυνθέτες και ηθοποιοί...και τσουπ!..νά και ο "Φύλαξ" του Φαλήρου στην εξίσωσηηηη...

Ο άνθρωπος που τα ανέβασε, μας γράφει αντί προλόγου:

" ΘΕΑΤΡΟ ΑΚΡΟΠΟΛ - ΠΟΙΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ

 Τελειωμο δεν εχει ο υπονομος κι οι αρουραιοι που κρυβονται εκει μεσα. Οσα δειτε αποτελουν προ'ι'ον ερευνας , με αυθεντικα βιντεο απο σελιδες των γνωστων λαμογιων που χτυπουν την ορθοδοξια και τον ελληνισμο εδω κι αιωνες.Οι δηθεν "προοδευτικουληδε φιλοι της μοντερνας τεχνης" ζεχνουν μεσαιωνικη μποχα διοτι ανηκουν σε μασονικα ιδρυματα με την προσωπιδα του φιλανρωπικου ιδρυματος.Ψευδονται ασυστολα ενω εχουν ψευδεπωνυμα για να μη φαινεται η καταγωγη τους. Μασωνοι-πολιτικοι-επιχειρηματιες που εμπλεκοναι σε ολα τα σκανδαλα , εχουν ενα κοινο παρονομαστη . Ειναι κρυπτο-εβραιοκαμπαλλιστες στο θρησκευμα , και μισουν καθετι που περιεχει η εννοια ΕΛΛΑΣ ! Οι εν λογω του θεατρου Ακροπολ σχετιζονται εμμεσα και με το εκτρωματικο γλυπτο "φυλαξ" του π.Φαληρου...

 Στο δευτερο βιντεο (θα εχει και τριτο μαλλον) διαφορα μουτρα της οικονομικης και πολιτικης υποσταθμης που τ`αρπαζουν απο δεκα μεριες εκαστος. Ολοι αυτοι σχετιζονται εμμεσα η αμμεσα με το θεατρο ΑΚΡΟΠΟΛ αλλα και τον ευρυτερο "μοντερνο καλλιτεχνικο" "προοδευτικο" υπονομο.. "


Enjoy:




14 σχόλια:

  1. Φάνης Κιρκινέζος, ε; [στο δεύτερο video]

    Κιρκινέζι, λέγεται το γεράκι. Έχει πολύ βάθος το πράγμα. Πηγαίνετε πρώτα εδώ:
    Οδύσσεια ν 87, ο 526 και δ 791-792
    Ιλιάδα Χ 139

    και τα ξαναλέμε.

    Άντε, «πενηνταράκια» τα κάνουμε πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεχίζω:

      Το όνομα κιρκινέζι, εδόθη στο γεράκι από τη φωνή που εκβάλλει πετώντας, την οποία ο άνθρωπος μπορεί να μιμηθή με τον φθόγγο «ΚΙΡΚ». Αυτός ο φθόγγος συνεδέθη με το αρπακτικό και σαρκοβόρο πτηνό «κίρκος», ώστε αυτός να γίνη το όνομά του.
      Επίσης, από τον τρόπο με τον οποίο πετούσε (και πετά) ελλοχεύον, δηλαδή κυκλικώς, προήλθε και η ρίζα τής λέξεως «κύκλος». Η ρίζα ΚΙΡΚ- διατηρείται αμετάβλητη στο λατινικό "CIRCUS". Από εκεί, προέρχεται το αγγλικό "circle", "cycle" κτλ, με όλα τα παράγωγά τους...

      Διαγραφή
    2. Διηνεκη,
      θα έχω χρόνο να το ψάξω αυτο μετά τις 4 σήμερα. Προς το παρών μπορώ να ανεβάζω μόνο σχόλια από το κινητό.

      Διαγραφή
    3. @Διηνεκην ξανα
      Ευχαριστουμε για την βαθύτερη γνωση στην οποια μας παραπεμπεις.

      Διαγραφή
  2. Θα ελεγα πως τοτε ηταν πιο rock εποχη. Σηκωνε κατι τετοια. Σημερα ομως για την Ελλαδα ειναι θεμα επιβιωσης η διατηρηση εθνικης ενοτητας, παραδοσεων, ιστορικων αξιων και θρησκευτικων πεποιθησεων.

    Ο Νόρμαν Τζουισον, τότε...Τρομερός Σκηνοθέτης! Χαρικεϊν, Ρολερμπορ κ.α..Εποχή που και ο ευφυής σκηνοθέτης Κεν Ρασσελ είχε κάνει το Τομμυ κ.α. αριστουργήματα επίσης.
    Στα 15 μου άκουγα τα σάουντρακ Jesus Christ super Star, Tommy και Hair...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Διηνεκην για 13:41
    Εδώ ταιριάζει ένα "Ουάου!"
    Τί να πω...Κάθε φορά αποδεικνύεται ότι απαντήσεις για τα πάντα, υπάρχουν μέσα στον "Όμηρο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πάντα εξηγούνται.
      Θα τους συντρίψουμε. Ξέρεις γιατί; Διότι έχουν τόσο πολλή οίηση, είναι τόσο νάρκισσοι, που μάς βλέπουν σαν μυρμήγκια. Δεν πειράζει. Κι οι Μυρμιδόνες τού Αχιλλέως, μυρμήγκια ήταν κάποτε...
      Με Οδυσσέα ΚΑΙ Αχιλλέα θα τους κατανικήσουμε. Ας είναι καλά ο Όμηρος...

      Διαγραφή
    2. Σωστός!
      Να μας έχει καλά ο Θεός μέχρι την στιγμή που θα πιάσουμε το όπλο για την πατριδα κι ας σκοτωθουμε γι αυτά τα άγια χώματα.

      Διαγραφή
  4. Αγαπητε Κωστα ωραιο αρθρο στο Δοξα Πατρι. Αυτη η ολομετωπη επιθεση κατα του ΕΥ και του ΚΑΛΛΟΥΣ ειναι ενα καλα σχεδιασμενο επιχειρησιακο σχεδιο. Πρωτα ριχνουμε στη μαχη εναν αγυρτη, Πικασο, συνεχιζουμε με την θεοποιηση του Αντυ Γουορχωλ και τον πινακα της κονσερβας Campell Soup και οι Γκογια, Ρουμπενς, Ματις κ.α. ενταφιαζοντε. Στο ΕΥ επειδη περικλειει δυσκολες εννοιες του αυλου μερους του ανθρωπου, πιστη, ηθικη,αξιακη δομη της ζωης μετφυσικες παραμετρους, τα πραγματα ηταν λιγο ποιο δυσκολα. Τα κανουν λοιπον, ολα, ενα πακετο και ριχνουν Οff Broadway το Jesus Christ Superstar. Aφου μουλιασε εκει για αρκετα χρονια ηρθε η στιγμη για world tour. Προηγουμενως φροντισαν, ελεω Εθναρχων, ν* αδρανοποιησουν Ι. Συκουτρη, Ι. Πασσα, Ο. Ελυτη κ.α. Που να φανταστουν ομως οτι θα εσκαγε μυτη ενας Διηνεκης και θα ξεφουρνιζε τον Ομηρο. Να εισθε καλα κι* οι δυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τρία ονόματα που έδωσες στο τέλος αγαπητε Ahoy, εξηγούν επίσης ΠΟΛΛΑ! Να είσαι καλά, καλό αγώνα και σε εσένα!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα σας, οικοδεσπότα!

    Γινόμενος ελαφρώς αγενής, θα σχολιάσω πως επανανακαλύψατε τον τροχόν. Η όλη έρευνά σας συνοψίζεται εις δύο καί μόνας λέξεις: ιουδαϊκή ποδιτσοκρατία!

    Το εκπληκτικόν θα είναι εάν κάπου (από πολιτική, έως -φερ' ειπείν- ποδόσφαιρο Β' εθνικής, ή μεγαλεμπόριον "επωνύμων" εσωβράκων) ΔΕΝ ανακαλύψετε μασωνοποδίτσες καί τζιούζ από πίσω. Η ευτυχής αυτή ημέρα, όμως (φεύ!), αργεί ολίγον.

    Όθεν, αγαπητέ οικοδεσπότα, μή σπαταλάτε τον χρόνον σας προς ανεύρεσιν παρουσίας μασώνων καί ιουδαίων. Θεωρήστε ταύτην αξιωματικώς παρούσαν.

    (Κερνάω τις μπύρες -εις υμάς καί τον Διηνέκην- εις το γνωστόν στέκι υμών, εάν εις οιανδήποτε προσπάθειαν, γινομένην εντός των φώτων της δημοσιότητος ΔΕΝ βρήτε τοιούτους σκώληκας.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχετικά με την Τέχνη-θέατρο κτλ.το Θέατρο όπως το γνωρίζουμε με την σημερινή του Μορφή Δημιουργήθηκε/Ξεκίνησε απο την Αρχαία Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα απο την Αρχαία Αθήνα ήταν ένας τρόπος ώστε οι Άνθρωποι της Εποχής να εμφανίσουν σε κοινή θέα,διάφορες Αντιλήψεις,να εκφράσουν σκέψεις,Προβληματισμούς για Κοινωνικά-Πολιτικά θέματα κτλ.Ο Αριστοφάνης έμεινε στην Ιστορία (όπως και οι Υπόλοιποι Τραγικοί Ποιητές-Συγγραφείς Μένανδρος-Αισχύλος-Σοφοκλής-Ευρυπίδης) επειδή πάντα Κατακεραυνώνανε(ήταν και Αθυρόστομος)Στιγματίζανε την Εκάστοτε Εξουσία,τις Πρακτικές τους,το πόσο Φαύλοι-Διεφθαρμένοι ήταν οι Εκάστοτε Άρχοντες και Παρασύρανε τον λαό με την Στάση&Συμπεριφορά τους σε Αντίστοιχες Συμπεριφορές δίνοντας το ΜΗ καλό Παράδειγμα.Είχαν Αναζητήσεις Μεταφυσικές-Πνευματικές ψάχνοντας τον Άγνωστο θεό δια μέσω των διαλόγων/Έργων τους ή αναφέρανε τους θεούς με Σεβασμό+χωρίς να χλευάσουν-Κοροϊδέψουν-ξεφτιλίσουν.Εάν κάποιος Σκηνοθέτης-Συγγραφέας κατά την διάρκεια μιας Παράστασης θύμιζε μια Άσχημη-Τραγική Στιγμή της Εποχής τους,τότε οι θεατές ήταν οι ΠΡΩΤΟΙ που Γιουχάρανε-ύστερα πετάγανε διάφορα οπωροκηπευτικά στους Συντελεστές της Παράστασης.Επιπροσθέτως υπήρχε ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ η οποία έλεγε ότι:Αν κάποιος Σκηνοθέτης/Συγγραφέας με το Έργο του Προσέβαλε τα Ήθη-Έθιμα-Αρχές-Αξίες της Εποχής +τους Θεούς τότε αρχικά του ΕΠΙΒΑΛΛΟΤΑΝΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ όπως και στους Υπόλοιπους Συντελεστές (Ηθοποιούς κτλ.) και αν η Παράσταση ήταν εξόχως Προσβλητική ΦΥΛΑΚΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ!!! Άρα λοιπόν σε Κάθε Περίπτωση η έννοια της "Ελευθεριότητας" στην ΄Εκφραση της Τέχνης είχε κάποια Πλαίσια τα οποία αν κάποιος τα ξεπερνούσε δεχόταν τις ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ-ΤΙΜΩΡΙΑ!! Βλέπετε;; καμιά διαφορά στην Σημερινή Σύγχρονη Τραβεστί-Τransexual Παγκοσμιοποιημένη "Δημοκρατία" εν Ελλάδι..που έχουμε υπερβεί τα Εσκαμμένα εδώ και Καιρό...μπα ούτε λόγος να γίνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή