Η φωτογραφία μου
«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΔΕΝ ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Τετάρτη, 12 Σεπτεμβρίου 2018

Κωνσταντίνος Ποντγκόρσκυ, Γεώργιος Σκρέκας: Δύο ιερείς που σταυρώθηκαν από τους κομμουνιστές!



Σχόλιο Διόδοτου: "Θα σε σταυρώσουμε την Μ.Παρασκευή σαν τον Χριστό που τόσο αγαπάς" είπαν στον Γιώργο Σκρέκα, παπά του χωριού Μεγάρχη Τρικάλων. 
Στην φωτο βλέπουμε την κομβιοθήκη από τα άμφια και το καρφί που σταύρωσαν τον Κωνσταντίνο Ποντγκόρσκυ από το Κιρζεμάνι της Ρωσίας. 

Παρακαλούνται οι αναγνώστες να μην ξεκινήσουν να αραδιάζουν για φόνους και διωγμούς των Ελλήνων από τους χριστιανούς οπαδούς του Θεοδόσιου, Ιουστινιανού κλπ... Μείνετε στην εποχή μας και αντικρίστε το -made in Zionist sects- δράμα της κομμουνιστικής Ρωσίας..πώς..δεν μάς χτυπάει απλώς την πόρτα... αλλά έχει εισβάλλει ήδη στη ζωή μας και στην χώρα μας, μάς τσακίζει με γκλοπ, χημικά, φωτιές, πλημμύρες, αδημονεί να "ψοφήσουν" γρήγορα οι άνω των 70 ετών. Κυοφορούνταν από το 1974 ως μπλε, πράσινο κλπ.. και πρέπει ΝΑ ΤΟ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΜΕ ΆΜΕΣΑ!!!  

 

1)Νέος Ιερομάρτυρας Κωνσταντίνος Ποντγκόρσκυ

...Ή τελευταία σταγόνα πού ξεχείλισε το ποτήρι της υπομονής των προσώπων της νέας εξουσίας, ήταν ή λειτουργία πού έκανε ό π. Κωνσταντίνος στίς 7 Νοεμβρίου του 1918 (25 Όκτωβρίου με το Ιουλιανό Ημερολόγιο πού ίσχυε ακόμα στη Ρωσία). Την ήμερα αυτή έφτασαν στο Κιρζεμάνι οι επαναστάτες για να επιτάξουν την αγροτική παραγωγή.Ηταν οι «αντιπρόσωποι», όπως τους ονόμαζαν αργότερα στα χωριά, καί προσπαθούσαν να οργανώσουν ένα φεστιβάλ, για να τιμήσουν την πρώτη επέτειο της οκτωβριανής επανάστασης.
Το φεστιβάλ όμως για κάποιο λόγο δεν είχε την αναμενόμενη επιτυχία για τους συντελεστές του. Δεν προκάλεσε τον αναμενόμενο ενθουσιασμό στους κατοίκους του χωρίου. Οί «αντιπρόσωποι,», αφού ολοκλήρωσαν τη διαδικασία επίταξης της αγροτικής παραγωγής, άρπαξαν όλους τους καρ­πούς, δεν άφησαν τίποτα. Πήραν ακόμα καί την παραγωγή πού άνηκε σ' εκείνους πού τα παιδιά τους υπηρετούσαν στον Κόκκινο Στρατό.Οίπερισσότεροι από τους κατοίκους δεν πήγαν στο φεστιβάλ, αλλά κατευθύνθηκαν στην εκκλησία, οπού γινόταν λειτουργία για τον άγιο μεγαλομάρ­τυρα Δημήτριο της Θεσσαλονίκης. 

Την ίδια εκείνη μέρα στο χωριό, σύμφωνα με μια ευλαβική αρχαία παράδοση, οι άνθρωποι μοιράζονταν την παρα­γωγή τους μ' εκείνους πού είχαν φτωχό θερισμό. Καί τη μοιρασιά αυτή την έκαναν με τη θέληση τους, αβίαστα. «Ό το πολύ ουκ έπλεόνασε, καί ό το ολίγον ουκ ήλαττόνησε», μας βεβαιώνει ό απόστολος Παύλος (Β'Κορ. η'15).Την άλλη μέρα ό στρατός των προλετάριων εισέβαλε στην εκκλησία την ώρα της ακολουθίας. Οί στρατιώτες άρχισαν να σχίζουν τα ιερατικά άμφια του π. Κωνσταντίνου καί στο τέλος τον άφησαν μόνο με τα εσώρουχα του. "Ετσι μισό-γυμνο τον έσυραν έξω στο δρόμο, οπού άρχισαν να τον χτυπούν άγρια, με μανία..Ωρες ολόκληρες τον έδερναν, όπως διηγούνταν αργότερα οι ηλι­κιωμένοι κάτοικοι του χωριού στα παιδιά καί τα εγγόνια τους.

Ο π.Κωνσταντίνος με την οικογένειά του

O π. Κωνσταντίνος, πού ήταν μάλλον δυνατός άντρας, ϊσως θα μπορούσε να προβάλει κάποια αντίσταση, αν όχι για να σώσει τη ζωή του, του­λάχιστο ν' αποφύγει λίγο τα χτυπήματα. Απο­φάσισε όμως να τα υπομείνει όλα καρτερικά ως το τέλος.Μετά τον ξυλοδαρμό πέρασαν στον ιερέα του Θεοΰ χάμουρα, τα έδεσαν σ' ένα μικρό κάρο, τον έβαλαν να το σέρνει καί τον γύρισαν έτσι σ' δλο το χωριό.Οι κάτοικοι έτρεμαν από το φόβο τους. Κλειδώθηκαν στα σπίτια τους καί δεν τόλ­μησαν να βγουν στους δρόμους για να δουν το «θέαμα». Όταν ό μαρτυρικός ιερέας δεν είχε πια άλλη δύναμη για να σύρει το κάρο, του πέρασαν μια λαιμαριά καί τον ξαναγύρισαν στους δρόμους του χωρίου, χωρίς να πάψουν να τον χτυπούν με μαστίγιο ή μ' οτιδήποτε άλλο έβρισκαν μπροστά τους."Ας μη βιαστούμε να κατακρίνουμε αυτούς πού, όπως έγραφαν οι εφημερίδες, κλείστηκαν πίσω από τα παραθυρόφυλλα για να μη βλέπουν ότι βασάνιζαν τον ιερέα, αντί να τρέξουν καί να τον υπερασπιστούν. Ακριβώς δυο βδομάδες πρίν από τα γεγονότα αυτά, είχαν πάρει ένα πολύ σκλη­ρό μάθημα. Σ' ένα από τα γειτονικά χωριά οί κάτοικοι θέλησαν να σώσουν από την εκτέλεση τον ιερέα τους, τον άρπαξαν από τους άθεους πού τον βασάνιζαν καί τους έδειραν πολύ. Αυτό εξόργισε πολύ τίς αρχές, πού τους υπέβαλαν σε μια απάνθρωπη τιμωρία. Τους έστειλαν το έκτελεστικό απόσπασμα από την κοινότητα καί έκαψε το χωριό. Καί μετά από τέτοια ωμότητα κανένας πια δεν ριψοκινδύνευε να τρέξει, για να βοηθήσει, τον ιερέα.Στό σώμα του π. Κωνσταντίνου χαράχτηκαν τα σημάδια του μαρτυρίου του. Του προξένησαν ένα κάταγμα στο κρανίο, καί βρέθηκε μ' ένα νύχι σπασμένο καί βγαλμένο, καθώς καί με πολλές ουλές από το μαστίγωμα.

Στό τέλος έσυραν τον εξαντλημένο ιερέα από τα μαλλιά στην πύλη της εκκλησίας καί τον σταύρωσαν πάνω στην πόρτα της εισόδου.

Ό βασανισμένος ιερέας δεν μπόρεσε ν' αντέξει για πολύ το μαρτύριο του καί παρέδωσε την ψυχή του στον Κύριο, για τον Όποιο δέχτηκε κι ό ϊδιος μαρτυρικό σταυρικό θάνατο.Την άλλη μέρα το πρωί ό νεωκόρος κι ό φύ­λακας κατέβασαν το σώμα του π. Κωνσταντίνου, τον έντυσαν με τα ιερατικά του άμφια καί τον έβαλαν μέσα σ' ένα ξύλινο φέρετρο. Μέσα στο φέρετρο έβαλαν επίσης ένα ευαγγέλιο, καθώς καί τα καρφιά με τα όποια τον σταύρωσαν. Οι «αντι­πρόσωποι» δεν τους άφησαν να τον ενταφιάσουν στο κοιμητήριο κι έτσι τον έθαψαν έξω στο ύπαι­θρο, σ' ένα αγροτεμάχιο.Ή οργή του Θεού όμως δεν άργησε να ξεσπά­σει. Οι δυο «αντιπρόσωποι» έχασαν τη ζωή τους στο δρόμο της επιστροφής προς την πόλη, όταν έπεσαν πάνω σε πάγο μαζί με την άμαξα πού τους μετέφερε.

Στις 13 Ιουνιου 2001 μετά από πολλές προσπάθειες βρέθηκε ο τάφος του,το φέρετρο του και μέσα το άφθαρτο λείψανό του....... 



Κάτω από το φέρετρο οι κάτοικοι είχαν βάλει άχυρα, σύμφωνα με τοπική τους συ­νήθεια, πού είχαν μείνει κι αυτά ανέπαφα. "Οταν άνοιξαν το φέρετρο βρήκαν μέσα το λείψανο του ιερέα, ντυμένο στα χρυσά άμφια του πού δεν είχαν λιώσει, όπως καί το ευαγγέλιο πού κρα­τούσε στα χέρια του καθώς καί μία κομβιοδόχη άπύ τα άμφια του. 
Το ευαγγέλιο μπορούσε να το ξεφυλλίζει κανείς καί να το διαβάζει, τόσο καλοδιατηρημένο ήταν. Το ϊδιο το σώμα του μάρ­τυρα, άπ' όπου αναδυόταν ή θαυμάσια εύωδία, ήταν κι αυτό άφθαρτο καί φωτεινό, ανοιχτόχρωμο.
 Υπήρχαν ακόμα τα σημάδια του μαρτυρίου του.πού προξενήθηκαν από τα σκληρά κι οδυνηρά χτυπήματα πού είχε δεχτεί.
 Στά χέρια του φαί­νονταν ακόμα τα σημάδια από τα καρφιά με τα όποια τον σταύρωσαν.
 Το σώμα του διατηρούνταν τόσο καλά, ώστε ένας ιατροδικαστής πού ήταν μπροστά στην έκταφή, εκτίμησε ακόμα καί την αιτία πού προκάλεσε το θάνατο του, μετά από ογδόντα τρία χρόνια! Αιτία τελικά ήταν ή μεγάλη απώλεια αίματος. Όταν το λείψανο ανασύρθηκε στην επιφάνεια, από τα τοιχώματα του τάφου άρχισαν να ρέουν αρκετές πηγές από καθαρό νερό στο χώρο όπου πρίν βρισκόταν το φέρετρο.Από την κατάσταση του αγίου λειψάνου συ­μπεραίνουμε πώς ή εκτέλεση του πρέπει να ήταν εξαιρετικά άγρια. Οι άθεοι φαίνεται πώς τον χτύ­πησαν άσχημα στο πρόσωπο, μάλλον με την κάνη του όπλου. Τα δόντια του δεν υπήρχαν.

Ενώ είναι γνωστό ότι τα δόντια παραμένουν ακέραια αρκετό χρόνο μετά το θάνατο του ανθρώπου - ούτε ή φω­τιά δεν τα κατακαίει - τα δικά του εξαφανίστη­καν. "Ενα δάχτυλο του το έσπασαν καί κρατιόταν μόνο από μια άρθρωση. Τα αριστερά πλευρά του είχαν κατάγματα. Εκεί το σώμα του είχε πολύ μεγάλο αιμάτωμα κι ήταν πολύ αλλοιωμένο, ενώ το υπόλοιπο ήταν εντελώς άφθαρτο. Ή ιατρο­δικαστική εξέταση διαπίστωσε κατάγματα στην επιγονατίδα, στα αριστερά πλευρά, στο κρανίο καί στα δάχτυλα του αριστερού χεριού του...
 
*********************


Αποτέλεσμα εικόνας για Ιερέας Γεώργιος Σκρέκας

2)Ιερέας Γεώργιος Σκρέκας

Όταν στη χώρα μας ξέσπασε η ξενοκίνητη κομμουνιστική ανταρσία, ως βασικοί στόχοι εξολόθρευσης των άθεων φονιάδων, επιλέχθηκαν οι ιερείς.
Αρκετοί από αυτούς, αντιλαμβανόμενοι τον θανάσιμο κίνδυνο έφυγαν απο τα χωριά τους και κατέβηκαν στις πόλεις, όπου υπήρχε περισσότερη ασφάλεια. Πολλοί όμως, μή πιστεύοντας οτι κάποιος "έλληνας" θα μπορούσε να τους βλάψει, και αφού κανέναν δεν πείραζαν παρά μόνον επιτελούσαν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα, έμειναν.
 

Από αυτούς, εκατοντάδες δολοφονήθηκαν με φρικτό τρόπο, όπως επι Νέρωνα και Διοκλητιανού. Μάλιστα αρκετοί σταυρώθηκαν.
Ομως κανενός το μαρτύριο δεν μοιάζει τόσο με το Θείο Δράμα, όσο του ιερέα Γιώργου Σκρέκα.
 

Την 27η Μαρτίου 1947, ο ιερέας Γιώργος Σκρέκας, εφημέριος του χωριού Μεγάρχης Τρικάλων, πληροφορήθηκε οτι οι εαμοκομμουνιστές Μεγάρχης έκαμαν συμβούλιο στο οποίο αποφασίστηκε να τον απογυμνώσουν από κάθε περιουσιακό στοιχείο. Όντως, τη νύχτα της 27ης προς 28η Μαρτίου μετέβηκαν οι λησταντάρτες στο σπίτι του και του αφαίρεσαν τα πάντα.
Μή αρκούμενοι όμως σε αυτά, αφού άδειασαν τους στάβλους απο τα ζώα και ανάγκασαν τον πατέρα και τον θείο του ιερέα να πάνε τα ζώα στο χωριό Πρόδρομος μαζί με δύο λησταντάρτες, έκλεισαν τον ιερέα μέσα στον στάβλο και άρχισαν να τον δέρνουν άγρια, ζητώντας του κι άλλα χρήματα.


Η γυναίκα του, ακούγοντας τις φωνές και τις κραυγές του άνδρα της, έτρεξε στον Αθανάσιο Ίτσιο, κομμουνιστή απο τα σπουδαιότερα στελέχη του ΚΚΕ, καθώς και σε άλλα μέλη της "αυτοάμυνας" Μεγάρχης. Με δάκρυα τους εκλιπαρούσε να ελευθερώσουν τον σύζυγο της και να πάψουν να τον χτυπούν. Δυστυχώς, ο εν λόγω ιούδας και οι άλλοι δεν θέλησαν να ακούσουν τα παρακάλια της και δεν έκαναν τίποτα για τον συλληφθέντα.
 
Την ίδια νύχτα παρέλαβαν τον ιερέα Γιώργο Σκρέκα αιμόφυρτο, ημίγυμνο και ξυπόλητο και τον οδήγησαν στο χωριό Γοργογύριο. Ο μελλοθάνατος ζήτησε να δει τον εκεί ιερέα. Με δάκρυα στα μάτια είπε στον ιερέα που ήρθε να τον παρηγορήσει: "Ο Θεός γνωρίζει τί θ'απογίνω. Αν με το μαρτύριο με καλεί δίπλα Του, ας είναι ευλογημένο το όνομα Του, ας γίνει το θέλημα Του".
 
Κατόπιν τον παρέλαβαν έφιπποι λησταντάρτες και τον έσυραν πεζό μέχρι το χωριό Τύρνα. Δεν σταμάτησαν εκεί, αλλά τον μετέφεραν σε άθλια κατάσταση πρώτα στο Ξυλοπάροικο και μετά στο Νεραϊδοχώρι. Εκεί τον βασάνιζαν από τις 29-3, Σάββατο του Λαζάρου, μέχρι την Μ.Παρασκευή.
Γυναίκες συμμορίτισες του έλεγαν "γιατί δεν προσεύχεσαι στο Χριστό να έρθει να σε σώσει;", οι δε δήμιοι πιό ωμά "Εσύ που πιστεύεις στο Χριστό, θα σε σταυρώσουμε σαν Εκείνον την ίδια μέρα".

Αποτέλεσμα εικόνας για Ιερέας Γεώργιος Σκρέκας

Αυτό που έγινε πριν 2 χιλιετηρίδες στον Γολγοθά, επαναλήφθηκε στην Πίνδο.
Μεγάλη Παρασκευή, και οι συμμορίτες έσυραν τον βασανισμένο ιερέα στον Σταυρικό θάνατο.
Τον σταύρωσαν επάνω σε ένα έλατο που είχε το σχήμα σταυρού.
Του τρύπησαν τη δεξιά πλευρά με ξιφολόγχη και άνοιξαν πληγές στο μέτωπο του με περόνια.
Οταν ξεψύχησε, έρριξαν το γυμνό σώμα του σε μια χαράδρα και το σκέπασαν με πέτρες και κλαδιά, για να κρύψουν το έγκλημά τους.
Οταν απελευθερώθηκε το Νεραϊδοχώρι από τον Ελληνικό στρατό, ο αξιωματικός Νικόλαος Χόνδρος αναζήτησε και βρήκε το λείψανο του Μάρτυρα.
Το μετέφερε στα Τρίκαλα, όπου έγινε πάνδημη κηδεία.
Το φέρετρο του συνόδευαν 60 ιερείς, ψάλλοντας "Εγώ γαρ τα στίγματα του Κυρίου εν τω σώματι μου βαστάζω".
Ο ιερέας Γεώργιος Σκρέκας, στα πλαίσια της "συμφιλίωσης" δεν ανακηρύχθηκε Αγιος από την Εκκλησία, μέχρι σήμερα.
Μακάρι από εκεί ψηλά που βρίσκεται να μας βοηθάει και να μας προστατεύει από τον Σατανά και τους οπαδούς του.


Τα παραπάνω συγκλονιστικά γεγονότα επιβεβαιώνει και ο Μακαριστός
 Μητροπολίτης Φλώρινας Αυγουστίνος Καντιώτης:
"῞Οταν ήμουν ἱεροκή­ρυκας —σας ομιλώ μὲ παραδείγματα που αν­τλώ από μία ἱστορία πενήντα ἐτῶν, μισού αἰῶ'ωνος—, ἔφθασα σ᾿ ἕνα χωριό των Γρεβε­νῶν. Βρίσκω τον ἱερέα θλιμμένο, πονεμένο, κλαμέ­νο.
 —Τί ἔχεις; 
—Το χωριό μου δεν πιστεύει πια στο Χριστό. 
—Μην απογοητεύεσαι, λέω, ἔχε θάρρος· κάτω από τη σταχτη υπάρχει η σπίθα κρυμμένη. 
—Θέλεις νὰ δῇς; μοῦ λέει· ἔλα. 
Με πάει στο νεκροταφεῖο. Ἐκεί τα παιδιά του Μάρξ και του Λένιν, που κυριαρχούσαν τό­­τε, εἶχαν ξερριζώσει όλους τους σταυρούς από τους τάφους καὶ στὴ θέσι τους εἶχαν βά­λει σφυροδρέπανα καὶ γροθιές! Μισοῦσαν τὸ σταυρό. Καὶ μόνο σε μια περίπτωσι τον «θυμή­θηκαν». Ενώ η σταύρω­σις ὡς τρόπος θανα­τικῆς καταδίκης ἔχει πρὸ πολλοῦ καταργηθῆ, ἐπὶ τῶν ἡμερῶν μας την ξαναχρησιμοποίησαν· σταύρωσαν ἄνθρωπο! 
῏Η­ταν ἕνας ἱερεύς τοῦ ῾Υψίστου ευλαβής, πιστός καὶ πο­λύ­τεκνος, ὁ π. Γεώργιος Σκρέκας ἐφημέριος τοῦ χωριοῦ Μεγάρχη – Τρικάλων. Ἄθεοι καὶ άπιστοι τον άρπαξαν από την αγία τραπεζα που ἱ­ερουργούσε, τον οδήγησαν σαν άκακο αρνίο έξω απο το χωριό, κ᾿ εκεί τον σταυρωσαν πά­νω σ᾿ ἕνα δέντρο· καὶ ήταν Μεγάλη Παρασκευή, του ἔτους 1947"!

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΡΙΚΤΟ,ΕΙΔΕΧΘΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ!
πηγή 1-Το εξαιρετικό βιβλίο του Πέτρου Μπότση/Μάρτυρες του Βορρά (Α) πηγή -2


Σημείωση Διόδοτου: Περισσότερα για τον Γεώργιο Σκρέκα μπορείτε να μάθετε στο βιβλίο Ο ιερομάρτυς Γεώργιος Σκρέκας και η τίμια αυτού πρεσβυτέρα που εκδόθηκε από την Ενωμένη Ρωμηοσύνη
και είναι συνταρακτικό (μού το έχουν δωρίσει). 

6 σχόλια:

  1. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ12 Σεπτεμβρίου, 2018 13:06

    ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,''ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ''ΜΠΟΛΙΚΟΙ,ΔΩΣΤΟΥΣ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕ.ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ,ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΚΑΙ'ΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα “δεξιά εθνικιστικά ναζιστικά φασιστικά νεοφιλελεύθερα” ΜΜΕ , που “μάχονται με μανία τον μοναδικό τους εχθρό” , τον κομμουνισμό , γιατί δεν ΔΕΙΧΝΟΥΝ αυτά τα κομμουνιστικά εγκλήματα καθημερινά στα δελτία ειδήσεων τους των οκτώ;

    Ο κομμουνισμός δεν είναι ο εχθρός του νεοφιλελευθερισμού - καπιταλισμού υποστηρικτές του οποίου είναι τα ΜΜΕ;

    Οι κομμουνιστές δεν μας υπόσχονται πως εάν πάρουν την εξουσία , όλοι αυτοί οι μεγαλοκαναλάρχες και βιομήχανοι που πίνουν το αίμα του λαού με το μπουρί, θα συρθούν στα λαϊκά δικαστήρια, ΘΑ ΘΑΝΑΤΩΘΟΥΝ και θα δημευτεί η περιουσία τους, η οποία απεκτήθη από την υπεραξία που παρήγαγαν οι προλετάριοι στις βιομηχανίες - κολαστήρια τους;
    Θέλουν οι βιομήχανοι καναλάρχες να βασανιστούν και να πεθάνουν οικογενειακώς όπως ο Τσάρος της Ρωσίας;
    Τόσο ηλίθιοι είναι αυτοί που κατέχουν την εξουσία παγκόσμια;

    Εάν έδειχναν αυτά που δημοσιεύει σήμερα ο ιστότοπος αυτός , θα υπήρχε ποτέ περίπτωση να ψηφίσουν αριστερά οι Ελληνες;
    Δεν θα είχε εξαφανιστεί η αριστερά απο την Ελλάδα μας αλλά και απο την Ευρώπη ολάκερη;

    Γιατί δεν το κάνουν αυτό τα “ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ- ΝΕΟΦΙΛΕΛΕ ” ΜΜΕ τύπου σκάϊ π.χ. με τον οποίο έχει “ανοίξει βεντέτα ” η αριστερά που κυβερνά;
    Δεν θέλουν να εξοντώσουν τον βασικό και μοναδικό εχθρό τους, τον κομμουνισμό, που τους απειλεί με αφανισμό εάν πάρουν την εξουσία;

    Πανεύκολα ερωτήματα για πατριώτες που ονομάζουν το σύστημα φασιστικό , φασιστερό , ναζιστικό ακροδεξιό για να δικαιολογήσουν τις αριστερές τους ιδεοληψίες!
    ΡΕ ΣΑΛΤοΑ ΡΑΜΕ ΟΜΑΔΙΚΩΣ!!!

    ΠΑΡΤΟ ΑΛΛΟΙΩΣ
    ΔΕΣ ΤΟ ΟΛΟΝ ΓΡΑΨΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
    ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ!!!

    ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Παρακαλούνται οι αναγνώστες να μην ξεκινήσουν να αραδιάζουν για φόνους και διωγμούς των Ελλήνων από τους χριστιανούς οπαδούς του Θεοδόσιου, Ιουστινιανού κλπ... Μείνετε στην εποχή μας": Από άλλη οπτική γωνία το πρόβλημα είναι διαχρονικό!
    Το ζητούμενο από τους διώκτες των Ελλήνων είναι η τελική μας γενοκτονία! Σε κάθε εποχή η αιτία είναι διαφορετική, αλλά το αποτέλεσμα μετράει: η μείωση του πληθυσμού των Ελλήνων που συντελείται με διαφορετικές αφορμές.
    Σήμερα πραγματοποιείται η γενοκτονία μας μέσω οικονομικών πιέσεων που φέρνει αυτοκτονίες, υποσιτισμό, μείωση γάμων, μείωση γεννήσεων και επίσης η εισβολή των ισλαμο-τζιχαντιστών έφερε αύξηση εγκληματικότητας, βασανισμούς και θανάτους ηλικιωμένων κυρίως, αλλά και νέων...
    Είμαστε στην τελική ευθεία της εξόντωσης μας που ήταν πάντα το ζητούμενο των γεφυραίων...
    Α.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστός!
      Ακόμα και σε αυτά που χρεώθηκαν κάποιοι χριστιανοί βυζαντινοί αυτοκράτορες, όπως οι πρωαναφερόμενοι, αυτοί που είπες ήταν από πίσω. Προβοκατόρικα. Πώς κάτι παρακρατικοί ντύνονται σήμερα ακροδεξιοί ή αναρχικοί... έτσι και οι κύριοι αυτοί παρίσταναν, κάνοντας προβοκάτσιες, τους Έλληνες Εθνικούς.

      Διαγραφή
    2. Οι Ελληνικοί Ναοί είχαν τεράστια περιουσία. Οι Έλληνες ήταν μορφωμένοι, άνδρες και γυναίκες, ήταν εύποροι με περιουσίες μεγάλες ή μεσαίες.
      Αυτόν όλο τον πλούτο τον έβαλαν στο μάτι "οι γνωστοί μας" και άρχισαν τα "ες έδαφος φέρειν" και τις καταγγελίες ότι ήταν εθνικοί για να δημευτούν οι περιουσίες τους και να τους σκοτώσουν ή να τους εκτοπίσουν στην Σκυθόπολη...
      Όλα για το χρήμα γιατί αυτό έχουν για θεό...
      Α.Α.

      Διαγραφή
  4. Θα ήθελα να προτείνω στους φίλους αναγνώστες του Διοδότου ένα βιβλίο σχετικά με τους διωγμούς των Ελλήνων ορθοδόξων ιερέων κατά την περίοδο κατοχής και του συμμοριτοπολέμου(1941-1949). Αξίζει τον κόπο να το αγοράσετε και να το διαβάσετε! Είναι συγκλονιστικά τα όσα καταμαρτυρούνται!!!

    ΕΔΩ >>> https://antexoume.wordpress.com/2016/05/03/πασχα-των-αιχμαλωτων-κατοχή-1943-1944/#more-19710

    https://www.politeianet.gr/books/9789606716294-mitropolitis-dionusios-limnou-eleutheri-skepsis-ektelesthentes-kai-marturisantes-klirikoi-1941-1949-113423


    Ιωάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή