«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

Έντυπο «Δήλωση Επιστροφής» των “Φακέλων” του μαθήματος των Θρησκευτικών.

Σχόλιο Διόδοτου
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Ενέχει και σοβαρούς κινδύνους η αποστολή των βιβλίων στο υπουργείο παιδείας από τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, οι οποίοι -πολλοί από αυτούς τους συλλόγους- δεν έχουν κατανοήσει ότι δεν υπάρχει δημοκρατικό κράτος, αλλά εξωκίνητη συμμορία με μαφιόζικες μεθόδους. Δεν θέλουμε να αποθαρρύνουμε την απόφαση αυτή των γονέων, αλλά προσέξτε:

Πέρυσι στην Κάλυμνο, εστάλη επιστολή στους συλλόγους γονέων σχολείων, από το Υπουργείο, ότι δεν παρέλαβε τα βιβλία και ότι οι γονείς τα κατέστρεψαν ή τα έχασαν και υποχρεούνται να τα ξαναγοράσουν από βιβλιοπωλεία για να μην βγει καταδικαστική απόφαση εσκεμμένης φθοράς κρατικού υλικού. Κι όλα αυτά ενώ οι σύλλογοι είχαν στα χέρια τους απόδειξη παράδοσης στο υπουργείο, από την εταιρεία κούριερ.

Τελικά, ποιος είναι ο καλύτερος και ασφαλέστερος τρόπος για να αντισταθείς στο θέμα των βιβλίων αυτών; Μήπως θα έπρεπε από τον κόσμο να ασκηθούν πιέσεις στους κατά τόπους μητροπολίτες και επιστολές στην ιερά Σύνοδο; Κι αυτοί θα κάνουν τίποτα;..ή είναι εντελώς ξεπουλημένοι στον εωσφορικό οικουμενισμό; Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα ήρθε σήμερα, με την ανάρτηση
Επέδειξαν βαθύτατη περιφρόνηση στην καταπελτώδη απόφαση του ΣΤΕ για τα μεταλλαγμένα και εκτρωματικά "Νέα Θρησκευτικά", παρέχοντας χείριστο παράδειγμα αναρχίας στον ελληνικό λαό! του  ιστολογίου 'Ακτίνες' (διαβάστε την εδώ)


 
 

Υπόδειγμα «Δήλωση επιστροφής των Φακέλων», εμπεριέχουσα τα κύρια σημεία των αποφάσεων του ΣτΕ
Κοινοποιώ έντυπο «Δήλωση Επιστροφής» του 'Φακέλου' Θρησκευτικών, ελεγμένη και εγκεκριμένη υπό του εγκρίτου και πολυγραφότατου διδάκτορος συνταγματικού δικαίου κ. Γεωργίου Κρίππα.
Στην εν λόγω επικαιροποιημένη «Δήλωση Επιστροφής» εμπεριέχονται συνοπτικώς τα κύρια σημεία των πρόσφατων βαρυσήμαντων αποφάσεων του ΣτΕ, τα οποία σημεία 'διαφωτίζουν' και τον πλέον δύσπιστο περί του γιατί το ΝΠΣ είναι όχι απλά προβληματικό αλλά και ακατάλληλο. 
Ευχές για μία καλή χρονιά και με υγεία για όλους.
Χρήστος Μπονατάκης, γονιός
 
ΔΗΛΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ‘ΦΑΚΕΛΟΥ’ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
προς Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Ο γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας .............................................................
που φοιτά στην ........ τάξη του ......... Δημοτικού/Γυμνασίου/Λυκείου ............................. (περιοχή)
Πρόσφατα, το Ανώτατο Διοικητικό Δικαστήριο της χώρας, το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) με δύο διαδοχικές αποφάσεις (660/2018, 926/2018) αποφάνθηκε τελεσίδικα ότι τα Νέα Θρησκευτικά που εισήχθησαν στην Εκπαίδευση ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ως Προγράμματα Σπουδών (ΠΣ) του Μαθήματος των Θρησκευτικών (ΜτΘ), όντας μάλιστα με πολλαπλό τρόπο αντισυνταγματικά και παράνομα! Η δε απόφαση ακύρωσής τους «συνεπάγεται νόμιμη κατάργηση έναντι όλων» (Π.Δ.18/1989,αρθ.50,1•Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το ΣτΕ) και στην οποία απόφαση οφείλουν συμμόρφωση όλες οι βαθμίδες της διοίκησης, ενώ «η παράβαση της υποχρέωσης αυτής γεννά ευθύνη για κάθε αρμόδιο όργανο». (Συντ. 95, 5• Ν3068/2002,αρθ.1• βλ. και Υπαλ.Κωδ. 25,3•106,3) Στο δε αιτιολογικό των προαναφερθεισών αποφάσεων γίνεται λόγος για το ότι:

  • «φαλκιδεύεται ο επιβεβλημένος από τη συνταγματική αυτή διάταξη σκοπός (ενν. της Παιδείας, Συντ. 16, 2), η ανάπτυξη δηλαδή της ορθόδοξης χριστιανικής συνειδήσεως των μαθητών...» (όσων είναι ορθόδοξοι)
  • «Οι μαθητές ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ προς ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ τρόπο σκέψης και ζωής(!) που είναι αποσυνδεδεμένο από την διδασκαλία της Ορθόδοξης Εκκλησίας και είναι προς ένα ...ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΩΝ που νοθεύει τη διδασκαλία αυτή»!!
  • Η διδασκαλία της ορθόδοξης χριστιανικής πίστεως στα ΝΠΣ: α) «είναι ελλιπής κατά περιεχόμενο», β) «δεν είναι αυτοτελής, αμιγής και διακριτή(!) σε σχέση με τη διδασκαλία στοιχείων αναφερομένων σε άλλα δόγματα ή θρησκείες με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση στους μαθητές ως προς το περιεχόμενο της Ορθόδοξης Χριστιανικής διδασκαλίας».
  • Προσβάλλεται ευθέως η Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και Θεμελιωδών Ελευθεριών, με βάση την οποία: «Παν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ' αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις»! (ΕΣΔΑ,1ο πρόσθ.πρωτ. αρθ.2, Ν53/74)
  • Ακόμα, όπως διατυπώνεται από το ΣτΕ: «...«επιχειρείται ο κλονισμός ή και η μεταβολή» της Ορθοδόξου Χριστιανικής συνειδήσεως, γεγονός που θα συνιστούσεΜΟΡΦΗ ΟΜΑΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΥ ιδιαιτέρως σοβαρή, ως ΕΠΕΜΒΑΣΗ στον ευαίσθητο ψυχικό κόσμο των μαθητών αυτών που δεν διαθέτουν την ωριμότητα και την κριτική αντίληψη των ενηλίκων...»!!
  • Ενώ τέλος, δεν παραλείπεται φυσικά να τονισθεί η άνιση έναντι του νόμου μεταχείριση κατά των ορθοδόξων, η καταστρατήγηση δηλαδή της συνταγματικής αρχής της ισότητας και της ισονομίας (Σύντ. άρθ.4&13) καθότι όπως αναφέρεται: «για ετεροδόξους ή αλλοθρήσκους μαθητάς ..........ο νομοθέτης έχει ρητώς προβλέψειδυνατότητα διδασκαλίας του οικείου δόγματος ή θρησκείας από πρόσωπα προτεινόμενα από την οικεία θρησκευτική κοινότητα...»! (Ν4386,αρθ.55, 5 το οποίο προσέθεσε την παρ.4 στον Ν1771/1988[Αˊ171], αρθ.16).
Δεδομένων λοιπόν των τελεσίδικων αποφάσεων του ΣτΕ, του απαραβίαστου της ελευθερίας θρησκευτικής συνειδήσεως (Συντ. αρθ.13,1) και των θεμελιωδών ανθρωπίνων και μορφωτικών δικαιωμάτων:
α) Εκφράζω την έντονη διαμαρτυρία μου για την άνιση-μεροληπτική έναντι του νόμου αντιμετώπιση που υφίσταται από την Πολιτεία το παιδί μου κι εγώ ως γονιός, με αποκλειστικό μάλιστα κριτήριο τη θρησκευτική μας παραδοχή! 
β) Τα Νέα Θρησκευτικά, δηλαδή οι λεγόμενοι ‘Φάκελοι’ μαθητή, οι θεματικές ενότητες, οι προτεινόμενες δραστηριότητες και το υποστηρικτικό υλικό έχουν ακυρωθεί και ως εκ τούτου δεν μπορούν να αποτελέσουν μέσο αξιολόγησης. Η δε ακυρωθείσα πράξη (ΝΠΣ) θεωρείται ως μηδέποτε εκδοθείσα κάτι που σημαίνει ότι επαναφέρεται αυτοδικαίως σε ισχύ το προϋφιστάμενο Πρόγραμμα Σπουδών (ΣτΕ4690/1985). Κατά συνέπεια δύνανται νομίμως να χρησιμοποιούνται τα ‘προηγούμενα’ βιβλία, τα οποία υπάρχουν αναρτημένα και στο διαδίκτυο. 
γ) Το παιδί μου οφείλει να διδαχθεί τα Θρησκευτικά κατά τρόπο που θα αναπτύσσει τη θρησκευτική του συνείδηση σύμφωνα με τις αρχές της Ορθόδοξης διδασκαλίας. 
δ) Ως εκ των παραπάνω και ασκώντας τη γονική μέριμνα του παιδιού μου που οφείλει «να αποβλέπει στο συμφέρον του τέκνου» (Αστικός Κώδικας 1511&1518) δεν συναινώ να διδαχτεί από το ΝΠΣ και επιστρέφω τους λεγόμενους ‘Φακέλους’ του μαθητή. 
ε) Επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματός μου για οποιαδήποτε βλάβη υποστεί το παιδί μου κι εγώ.
Σε κάθε περίπτωση, είναι αυτονόητο ότι οποιασδήποτε φύσεως προγράμματα σπουδών ή διδακτικά εγχειρίδια (πχ. οι ‘Φάκελοι’), εφόσον έχουν τελεσίδικα κριθεί ως: ► πολλαπλώς αντισυνταγματικά ► αντίθετα με θεμελιώδη ανθρώπινα και μορφωτικά δικαιώματα ► επιστημονικώς και παιδαγωγικώς ακατάλληλα ► αντορθόδοξα ► έως και αξιόποινα-προσηλυτιστικά, και ως εκ τούτων έχουν αμετάκλητα ακυρωθεί ...δεν έχουν εννοείται καμία θέση στις αίθουσες, τα θρανία ή τις τσάντες των παιδιών!
/ / 201
…….....................................................
…….....................................................



Οδηγίες προς τους γονείς:
  • Η Πρωτότυπη δήλωση μαζί με το Φάκελο του μαθητή,(όπως ονομάζει το Υπουργείο το βιβλίο των Θρησκευτικών που μοίρασε είτε Δημοτικού, είτε Γυμνασίου, είτε Λυκείου), αποστέλλονται συστημένα ή με courier στην ταχ. Δ/νση του Υπουργείου, που αναγράφεται στην επικεφαλίδα της Δηλώσεως. Οι γονείς κρατούν φωτοτυπίες της. Η αποστολή αυτή μπορεί να γίνει και ομαδικά από περισσότερους γονείς ή άλλους φορείς.
  • Αντίγραφο της δηλώσεως με τον αριθμό αποστολής του φακέλου προς το Υπουργείο παραδίδεται από τους γονείς:
1)  στον κ. Διευθυντή/τρια της Σχολικής Μονάδας που φοιτά το τέκνο, προς γνώση του Σχολείου και του εκπαιδευτικού (διδασκάλου ή θεολόγου) ώστε να προσαρμόσει αντίστοιχα το μάθημα που θα παρέχει και
2) στην Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (Χαλκοκονδύλη 37, 3ος όροφος ΤΚ 10432 Αθήνα – Τηλ: 210 5224180) –εφόσον το επιθυμούν οι γονείς-  όπως ενημερωθεί και ο αρμόδιος φορέας που διεξάγει τον αγώνα για τη διατήρηση της ορθόδοξης φυσιογνωμίας του μαθήματος των Θρησκευτικών.

  • Εναλλακτικά, η πρωτότυπη δήλωση μαζί με το φάκελο του μαθητή μπορεί να παραδοθεί στο Διευθυντή/ντρια του Σχολείου του τέκνου τους  ο οποίος/η και είναι υποχρεωμένος/η να το παραλάβει σε κάθε περίπτωση σύμφωνα με την διάταξη του άρθ 4 του Ν. 2690/1999 -ΦΕΚ Α' 45 και να τα διαβιβάσει στο Υπουργείο Παιδείας.


  • Προσοχή! Δεν ζητά ο γονέας  την αποχή του παιδιού του από το μάθημα των Θρησκευτικών, αλλά να διδάσκεται το μάθημα στο παιδί του όπως ο νόμος και οι δικαστικές αποφάσεις επιβάλλουν και δικαιούνται οι μαθητές. Με τον τρόπο αυτό ο κάθε γονέας μαζί με τα δικαιώματα του παιδιού του, υπερασπίζεται και τα δικαιώματα και των άλλων παιδιών, που μπορεί οι γονείς τους να θέλουν, αλλά να μην γνωρίζουν πώς να ενεργήσουν.
 

2 σχόλια:

  1. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΙΟ ΑΠΛΟΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟΣ. ΟΣΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ. ΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή