του Γ. Παπαδόπουλου - Τετράδη
Δεκάδες αναρτήσεις στον Διόδοτο με αυτό το θέμα.. αλλά δεν πειράζει... "επανάληψις.. μήτηρ πάσης μαθήσεως".. κι εξάλλου.. πρέπει να κατανοήσουμε ότι αυτά τα καθίκια πρέπει να τα πολεμήσουμε με ό,τι τρόπο μπορούμε.
Πού βρέθηκαν τόσοι Έλληνες να χλευάζουν την έννοια της πατρίδας, να
απαξιώνουν κάθε τι που εμφανίζεται ελληνικό, να καταδικάζουν κάθε
πολιτική που υπερασπίζεται εδάφη και κυριαρχίες της χώρας και να
περηφανεύονται ότι είναι αντιεθνικιστές;
Μα, στα ελληνικά πανεπιστήμια, στα απομεινάρια μιας εμμονικής αριστεράς
και, κυρίως, στα κονδύλια αμερικανικών και ευρωπαϊκών ιδρυμάτων, που
μετά το ’80 χρηματοδότησαν ανθρώπους σε χώρες όπου η έννοια πατρίδα ήταν
φρένο στην παγκοσμιοποίηση.
Επειδή η παγκοσμιοποίηση είναι το αύριο του καπιταλιστικού συστήματος.
Και ο μόνος που μπορεί να καθυστερήσει το χτίσιμό του είναι τα σύνορα.
Οι πατρίδες. Αν δεν υπήρχαν πατρίδες δεν θα υπήρχαν και σύνορα.
Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι ο αριστερός διεθνισμός ταυτίζεται
στο στόχο αυτό με τον καπιταλισμό! Όχι πατρίδες, όχι σύνορα. Όπως
άλλωστε ταυτίζονται και στο μείζον: Ότι ο άνθρωπος είναι οικονομικό ζώο
και ότι όλα τα της ζωής του εξαρτώνται από την οικονομία. Και
ταυτίζονται και στο ότι ευημερία σημαίνει οικονομική ευημερία. Πού
διαφέρουν; Στη διαχείριση αυτής της ιδεολογίας του homo economicus. Όχι
στην ιδεολογία! Ο Μαρξ διαφωνούσε με τη διαχείριση που κάνει ο
καπιταλισμός στο κεφάλαιο. Όχι με το κεφάλαιο αυτό καθεαυτό σαν αξία.
Σ' αυτή την ταύτιση με τον μαρξισμό έπαιξε πολλά από τα λεφτά της η
κεφαλαιοκρατική κλίκα που εξουσιάζει τον κόσμο εδώ και δεκαετίες.
Έφτιαξε ιδρύματα δήθεν σύσφιξης της σχέσης των λαών και ιδρύματα
συμφιλίωσης, όχι για να ειρηνέψει τους λαούς και να αμβλύνει τις
εντάσεις ανάμεσα σε χώρες. Αλλά, για να σβήσει ιστορικές μνήμες, να
μειώσει τα πατριωτικά αισθήματα των λαών, στην ανάγκη να τα εξαλείψει,
και να μπορέσει έτσι να σπείρει πιο εύκολα τους αγωγούς, τα μαζικά
προϊόντα, την κατανάλωση, τα κέρδη.
Και πώς θα το έκανε ευκολότερα αυτό από το να αλλάξει την παιδεία λαών-
και του ελληνικού- με όχημα και πρόθυμους χρήσιμους ηλίθιους όσους
εχθρεύονταν την έννοια της πατρίδας. Αυτοί ήταν τα έμμισθα ή άμισθα
οχήματα της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης.
Αυτοί είναι και σήμερα.
Το έκανε αυτό η Πέμπτη φάλαγγα του επεκτατικού καπιταλισμού και για να
μπορεί να επεμβαίνει χωρίς αντίσταση όπου θέλει. Μια Γιουγκοσλαβία δεν
ήταν καλό παράδειγμα. Ήταν όμως καλή άσκηση. Γιατί έπεσαν εκατομμύρια
από ιδρύματα και λέσχες εξουσίας σε ΜΜΕ και σχολεία και σε κυβερνήσεις
και σε κόμματα και σε πρόσωπα (και στην Ελλάδα) για να λοιδορηθεί ο
Σερβικός πατριωτισμός και να μετονομαστεί σε εθνικισμό.
Η Συρία και η Λιβύη είναι τρανταχτά παραδείγματα λαών που δεν
αντιστάθηκαν καθόλου στην ξένη εισβολή, ενώ αντίθετα χωρίστηκαν σε
οργανώσεις χρυσοπληρωμένες από τους εισβολείς, για να κάνουν τη δουλειά
των ξένων κεφαλαιούχων και να σκοτώνονται μεταξύ τους. Αν είχαν μέσα
τους την έννοια της πατρίδας τα πράγματα θα ήταν πολύ δύσκολα για τους
ξένους.
Όπως είναι πολύ δύσκολα με τους Κούρδους και τους Παλαιστίνιους. Επειδή
και οι δύο υπερασπίζονται σθεναρά μια πατρίδα. Αλλά, και με τους
Κουβανούς. Για τους οποίους τα σύνθημα ήταν αυτό που εμφυσούσε ο-
Αργεντίνος παρ όλα αυτά- Τσε Γκεβάρα: Patria o muerte. Πατρίδα ή
θάνατος!
Επειδή, κι αυτό δεν το ξέρει η αριστερίστικη αρρώστια, η αριστερά δεν
μπορεί παρά να είναι πατριωτική. Για να σέβεται όλες τις πατρίδες.
Όσοι έχουν μια ηλικία θα θυμούνται ότι μέχρι την εισβολή και το
βομβαρδισμό της Γιουγκοσλαβίας οι αντιπατριωτικές κορώνες και η
αντιπατριωτική κουλτούρα ήταν περιορισμένη στην Ελλάδα. Περιοριζόταν σε
ελάχιστες αριστερίστικες οργανώσεις και σε ένα μέρος από τους οπαδούς
του ΚΚΕ. Ένα μέρος, γιατί ο Φλωράκης δεν υπήρξε ποτέ αντιπατριώτης.
Ο Φλωράκης, όπως και πολλοί κομμουνιστές και αριστεροί μη μαρξιστές και
αναρχικοί, ήξεραν από τη θεωρία και την πράξη, αυτό που τόνισε χτες και ο
Μίκης. Ότι δεν μπορείς να αγαπάς τις πατρίδες των άλλων αν δεν αγαπάς
τη δική σου. Δεν μπορείς να σέβεσαι κανέναν αν δεν σέβεσαι πρώτα τον
εαυτό σου. Ο αληθινός διεθνισμός είναι πατριωτικός.
Από το ’90 και μετά, λοιπόν, τα ξένα κονδύλια πλήθυναν, όπως και οι
καθηγητές στα ελληνικά πανεπιστήμια, τα βιβλία, τα συγγράμματα, αλλά και
οι «πρόθυμοι» δημοσιογράφοι στις εφημερίδες. Και μαζί τους πλήθυναν και
εκείνοι που μεθοδικά άρχισαν να διαστρέφουν τις έννοιες και να
διδάσκουν κάθε τι πατριωτικό σαν εθνικιστικό! Ανεμπόδιστοι και από ένα
κοσμοπολιτικό σοσιαλδημοκρατικό κεντρικό κράτος, που είχε πάρει διαζύγιο
από το πατριωτικό σοσιαλδημοκρατικό του Ανδρέα και του λεγόμενου
πατριωτικού ΠΑΣΟΚ.
Ο Τσακαλώτος και ο Βαφειάδης έγιναν, από σύμβολα που έδωσαν τα χέρια για
εθνική συμφιλίωση, καρικατούρες. Και σήμερα λοιδορούνται από άκαπνα
παιδάκια και από αιματοβαμμένα κυβερνητικά μυαλά που ονειρεύονται τον
εμφύλιο αντί να ντρέπονται γι αυτόν!
Θλιβερά αμετανόητα απομεινάρια μιας ελληνικής τραγωδίας.
Η έννοια του πατριωτισμού σχεδόν εξαφανίστηκε και από τα σχολεία, που
χαρακτήριζαν και χαρακτηρίζουν ακόμα συλλήβδιν κάθε τι που αφορά σε
πατρίδα ως εθνικιστικό και ακροδεξιό. Στα πανεπιστήμια, η διαστροφή αυτή
και η απαξίωση της έννοιας της πατρίδας έχει ήδη παγιωθεί ως κυρίαρχη
θέση. Μ' αυτήν μορφώνονται οι δυο νέες γενιές!
Αλλά, και οι ελληνικές κυβερνήσεις των τελευταίων 35 χρόνων ποια πατρίδα
υπηρέτησαν για να περηφανεύονται γι αυτήν οι σημερινοί 15χρονοι και
30χρονοι; Τι έκαναν για την πατρίδα τα κόμματα, πέρα από το να την
καταντήσουν κλωτσοσκούφι των ξένων και τους Έλληνες υποχείρια; Σε ποιες
ακριβώς αξίες πατρίδας να πιστέψουν οι νέοι, που έχουν ζήσει μέσα στα
σπίτια τους την απαξίωση κάθε ιδανικού και την αποθέωση μιας στείρας
κατανάλωσης και μιας ακόμα πιο στείρας αντικοινωνικής αγωπάθειας;
Και σχεδόν κανείς πια δεν είναι σε θέση να ξεχωρίσει τον πατριωτισμό,
που αγαπάει την πατρίδα του σεβόμενος και όλες τις άλλες πατρίδες, από
τον εθνικισμό που πιστεύει ότι η δική του πατρίδα είναι καλύτερη από τις
άλλες. Τον πατριωτισμό που δεν επιβουλεύεται κανέναν αλλά είναι έτοιμος
να υπερασπιστεί την πατρίδα του, από τον εθνικισμό που επιβουλεύεται
άλλους και είναι έτοιμος να πολεμήσει εναντίον τους γι' αυτό.
Και καθώς η έννοια της πατρίδας λοιδορείται από την ίδια την κυβέρνηση,
από αριστερίστικα γκρουπούσκουλα και από έμμισθους ή απλώς φανατικούς
καθηγητάδες και διανοούμενους και πολιτικούς, σπρώχνονται όσοι αγαπάνε
τα χώματά τους στην αγκαλιά εκείνων που είναι πραγματικά εθνικιστές και
πολεμοκάπηλοι. Στην ακροδεξιά.
Το ειρωνικό είναι ότι αυτοί οι ίδιοι δεν χαρακτηρίζουν τους εαυτούς τους
εθνικιστές όταν υπερασπίζονται αυτούς που πολεμάνε για την πατρίδα τους
έξω από την Ελλάδα! Τους Κούρδους, τους Ιρλανδούς, τους Βάσκους, τους
Παλαιστίνιους, τους Αφγανούς για παράδειγμα! Ούτε φυσικά και κανέναν
άλλον που τους υπερασπίζεται. Ώστε να ορθώνεται το εύλογο ερώτημα:
Τελικά μισούν τον εθνικισμό ή απλώς μισούν την Ελλάδα;
Για όσο η ελληνική αριστερά δεν καταλαβαίνει ότι είναι ο χρήσιμος
ηλίθιος ενός παγκόσμιου οικονομικού συστήματος, που δεν θέλει
πατριωτισμούς, και ενός γεωπολιτικού συστήματος που θέλει όλα τα
Βαλκάνια «εις την Δύσιν» για να μην αποτελούν πια χώρο επιρροής της
Ρωσίας, στα σχολεία τα παιδιά θα διδάσκονται ότι το υψηλότερο αγαθό
είναι να υπερασπίζεσαι τον πλούτο σου. Κι όχι το χώμα που παράγει τον
πλούτο σου.
Ένα βράδυ, παλιότερα, μιλώντας με έναν από τους μεγαλύτερους Έλληνες
βιομήχανους για την ελληνική γλώσσα, μου είπε: «Τι σημασία έχει σε ποια
γλώσσα μιλάς. Σημασία έχει να σε καταλαβαίνουν».
Για να καταλάβει ο καθένας ποιανού τα συμφέροντα εξυπηρετεί ο αντιπατριωτισμός.
Πηγή: Liberal
το είδαμε εδώ
Όστις από μας υπογράφεται «πατριώτης», όχι μόνον διαστρέφει την οποίαν έδιδαν οι Έλληνες εις την λέξιν σημασίαν, αλλά μεταβαίνει από τους Έλληνας εις τους δούλους και βαρβάρους. «Πολίτην», ωνόμαζαν οι Αθηναίοι τον Αθηναίον συμπολίτην αυτών, και «πατριώτην» τον γεννημένον εις τας Αθήνας, βάρβαρον ή δούλον. «Πατριώται οι δούλοι Ελλήνων, πολίται δε, οι ελεύθεροι», λέγει ο Φώτιος. Πατριώται, ωνομάζοντο ακόμη και μεταξύ των οι τοιούτοι βάρβαροι ή δούλοι. «Πατριώτης, ο βάρβαρος λέγεται τω βαρβάρω, και ου πολίτης», κατά τον αυτόν Φώτιον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο χείριστον: Το «πατριώτης» εδίδετο ακόμη και εις τα άλογα ζώα, και εις αυτά τα άψυχα. Ο Κύρος, εις τον Ξενοφώντα, ονομάζει «ίππους πατριώτας» τους εντοπίους της Περσίας ίππους· εις τον Σοφοκλέα («Οιδίπους τύραννος», 1091) το όρος ο Κιθαιρών λέγεται «πατριώτης Οιδίπου», ήγουν, συντοπίτης ή συμπατριώτης του Οιδίποδος.
Η λέξις «πατριώτης» (Αδαμάντιος Κοραής)
Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΝ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΥΠΟΠΙΠΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΣΤΡΕΒΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ "ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ" ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΕΧΘΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ "ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ". ΤΗΝ ΑΥΤΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΝΗΣΙΩΣ ΚΑΙ ΜΟΧΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΓΗΣ ΤΟΥ.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΛΕΞΗ "ΠΑΡΙΩΤΗΣ" ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΛΛΟΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΛΑ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΓΝΗΣΙΩΣ. ΑΥΤΟΙ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΕΛΛΗΝΑ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΑΛΛΑ Η ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΣΟΥ.
ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΙ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ.
Ντρέπομαι που μένουν αναπάντητα άρθρα που ονομάζουν τους κομμουνιστές πατριώτες της Ελλάδος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδίως μάλιστα όταν γίνεται αναφορά σε αρχισφαγείς των Ελλήνων που ως μεγάλη πατρίδα τους ονόμαζαν, ΟΙ ΙΔΙΟΙ , την σοβιετική ένωση ΚΑΙ όχι την Ελλάδα μας.
Εξυμνούσαν την σοβοετική ενωση την ώρα που ήξεραν για τα εκατομμύρια θύματα των γηγενών πολιτών. Αυτών που ονόμαζαν εχθρούς του λαού και τους έκοβαν τα κεφάλια σαν να ήταν πουλερικά.
Για όποιον δεν το έχει καταλάβει αυτούς εκθειάζει ο αρθρογράφος.
Γνωστά όλα αυτά , όπως είναι γνωστά και τα πεπραγμένα του αρχιπροδότη μικη μαους.
Πιστεύεται πως δεν τα ξέρει ο Τετράδης όλα αυτά;
Εάν τα ξέρει γιατί συνεχίζει να ΕΞΥΜΝΕΙ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ , ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΜΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ
ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ;
ΔΥΣΤΥΧΩΣ υπαρχουν Κύριε Κώστα ακόμη πολλοί Ελληνες που δεν έχουν καταλάβει την παγίδα του παγκόσμιου κομμουνιστικού συστήματος.
Πρέπει να μην χαθεί το κομμουνιστικό όνειρο.
Πρέπει να μένει ζωντανό για να παραμυθιάζουν τους αφελείς.
Πρεπει να παραμένει ζωντανό για να προσελκύουν τους λαθρομετανάστες που τους τάζουν να τους κάνουν αφεντικά στα εργοστάσια , να τρώνε με χρυσά κουτάλια ...
Και για να μην χάσουν τα χρυσά κουτάλια είναι έτοιμοι να πάρουν να πάρουν τα κεφάλια των Ελλήνων των γηγενών γενικά.
Για αυτό και αφήνουν τα σταλινικά κομμουνιστικά κόμματα στην απέξω από τις κυβερνήσεις. Αλλά και σε αυτά ακόμα που είναι μέσα Πορτογαλία ΕΛΛΑΔΑ απλά βρίσκονται κάποιοι πιθανόν αγαθοί ως ο αρθρογράφος να ρίχνουν νερό στο μήλο της παγκόσμιας τραπεζίτικης κομμουνιστικής προπαγάνδας.
"ο κομμουνισμός είναι καλός
εάν δεν είναι καλός δεν είναι κομμουνισμός."
Γελούν και οι πέτρες με αυτόν το αστείο σόφισμα.
Ο Τετράδης και ο κάθε αριστερός ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ;
ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΘΕΊ ΑΡΓΑ η ΓΡΗΓΟΡΑ ...ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ;;;;
ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΕΣ η ΤΟΥΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ"-ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!
ΕΑΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΘΑ ΤΟΝ ΡΩΤΟΥΣΑ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ;
ΣΤΑ ΙΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΣΙΑ.