«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

ΠΟΙΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ;;; [ανανεωμένο]

γράφει ο Λύκαστρος

Σχόλιο Διόδοτου: Μην εκλάβετε ακριβολογικά τον τίτλο, γιατί το ζητούμενο είναι ευρύτερο. Ας πούμε.. "ποιοι ήταν οι Τρώες και ποιοι είναι σήμερα"... και "ποιοι ήταν πραγματικά ευπατρίδες στο ελληνικό στρατόπεδο"...

Το σπουδαίο αυτό πόνημα του αγαπητού φίλου Λύκαστρου, θεωρώ πως είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο σε όλους μας, για να τραβάμε απαραιτήτως την κουρτίνα πίσω από την οποία  η Ιστορία -και αυτή που γράφεται τούτη τη στιγμή- γράφεται διαφορετικά, υποκειμενικά, συγκαλυπτικά ή μη.

Αναδημοσιεύουμε και σημαντικά σχόλια από την πηγή.  
  

O Όμηρος έκρυψε τον τρόπο θανάτου του Αχιλλέα,το ερώτημα είναι γιατί;; Γιατί ενώ σε άλλα είναι τόσο γλαφυρός και με τόσες λεπτομέρειες ,στο  ποιος θα είχε όφελος , γιατί και με τι τρόπο πέθανε ο Αχιλλέας, το περνάει σχεδόν φευγαλέα και δίχως πολλές εξηγήσεις.
Καταλήγω σε 2 συμπεράσματα :

1) Ήξερε κάποια πράγματα ,γιατί σαν εγγονός* του Οδυσσέα τα ήξερε από πρώτο χέρι..και ήθελε να κρύψει ότι δεν συνέφερε να μαθευτεί (καλή μουσίτσα και ο Οδυσσέας, ας καθίσει να ψάξει κανείς το πως πέθανε και τον βίο του μετά την επιστροφή στην Ιθάκη)...μέσα σε όλες τις ραδιουργίες στην Ιλιάδα πρώτος και καλύτερος...στις μέρες μας θα ήταν σίγουρα διπλός και τριπλός πράκτορας στον νεώτερο Τρωικό πόλεμο η αλλιώς Γ'Π.Π.....και
2)Ίσως κάποιοι άλλοι έκαναν "κοπτική-ραπτική" κατά πως τους συνέφερε....άλλωστε στις μέρες μας ξέρουμε ότι έχουν αλλοιώσει τα πάντα.


 Συνήθως όταν διαβάζω ένα κείμενο προσπαθώ να το βρω πρώτα στο αρχαίο κείμενο και μετά να το μεταφράσω εγώ γιατί πολλές μεταφράσεις είναι για γέλια...θα πρέπει να σκεφτούμε όπως θα κάναμε μια αστυνομική έρευνα...και όχι ιστορική.Βλέπετε έχουμε να κάνουμε με ΠΟΛΕΜΟ και σε έναν πόλεμο...έχουμε και κατασκόπους και προδοσίες....και όλα τα συναφή.Ας τα δούμε με την σειρά.
Ο Αχιλλέας πήγε με το ζόρι στην Τροία...δεν ήθελε να πολεμήσει στην αρχή για τον πούστη τον Αγαμέμνων (το ΝΑΤΟ)....σύμφωνα με τον Απολλόδωρο....βρισκόταν στην Σκύρο μεταμφιεσμένος ως κορίτσι. Κατά τον Σουητώνιο τα ονόματα του Αχιλλέα ως κορίτσι ήταν Κέρκησα εξαιτίας της κερκίδας, της σαΐτας, που τόσο επιδέξια χειριζόταν ο Αχιλλέας όταν ύφαινε. Αισσώ εξαιτίας της γρηγοράδας του (αίσσω= κινούμαι ταχέως) και Πύρρα εξαιτίας της πυρρόξανθης κόμης του. Το αρχικό του όνομα ήταν Λιγύρων το οποίο του το έδωσε ο παιδαγωγός του Χείρων,από τον οποίο έχει μάθει εκτός των άλλων μουσική και την τέχνη να θεραπεύει,
Λιγύς=Οξύς ήχος, ηδύς και Λιγυρώς= ηδέως είχε δηλαδή γλυκιά και μελωδική φωνή. Το γυναικείο του όνομα όσο ήταν "κρυμμένος" ήταν Πυρραία....αλλα και η Θεσσαλία πρότερα ονομαζόταν Πυρραία (από την γυναίκα του Δευκαλίωνα Πύρρα, ήταν δηλαδή ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ)....και ποιο πριν Αιμονία. Η Θεσσαλία λεγόταν παλαιότερα Πυρραία, όπως λέει και ο Ριανός....ο Οδυσσέας τον έψαχνε να τον βρει (σήμερα τον Οδυσσέα σε επίπεδο χώρας θα τον έπαιζε άριστα η Αγγλία, τέτοια πανουργία μόνο αυτή, άλλωστε οι βιομετρικές ταυτότητες που θέλουν να εφαρμόσουν για ποιόν νομίζετε ότι είναι;;; Αυτόν ψάχνουν και τους Μυρμιδόνες του).

 
Επίσης ο Απολλόδωρος μας δίνει μια ακόμα πολύ καλή πληροφορία Βιβλίο Γ ότι ενώ ο Αχιλλέας καταδιώκει-πολεμάει τους Τρώες κοντά στις ΣΚΑΙΕΣ ΠΥΛΕΣ όπου εκεί είναι και ο ναός του Θυμβραίου Απόλλωνα...ΤΟΞΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ (Πάρι) και τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ στην φτέρνα. Κανείς ΔΕΝ πεθαίνει απο ένα τραύμα στην φτέρνα, όσο άσχημο και να είναι ....αλλά αν το βέλος έχει πριν διαποτιστεί με ένα ειδικό δηλητήριο τότε γίνεται ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ. Το βέλος που τρύπησε τον Αχιλλέα ήταν δηλητηριασμένο.!! Ο Απόλλων (Σμινθεύς) ήταν αυτός που βοήθησε τον Πάρι από τις πολεμίστρες να τοξεύσει και να πληγώσει τον Αχιλλέα* αλλά . Ο Όμηρος κάνει 504 αναφορές στο πρόσωπό του Αχιλλέα , και το όνομά του συνοδεύεται από πολλά επίθετα, δηλωτικά της παρουσίας του (ή επιθετικούς προσδιορισμούς), τα οποία τον χαρακτηρίζουν ως πρόσωπο.Άρα έχουμε τόπο-μέρος θανάτου, και αυτούς που τον σκοτώνουν, τον θύτη.Επίσης ο Απολλόδωρος μας αναφέρει στο ίδιο βιβλίο ότι ο Οδυσσέας και ο Διομήδης έφτασαν κρυφά στην Τροία και εκεί ο Οδυσσέας άφησε τον Διομήδη να περιμένει από έξω ενώ αυτός ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΡΑΚΕΝΔΥΤΟΣ είχε "περίεργες" δοσοληψίες παριστάνοντας τον ζητιάνο (μανούλα στην στρατιωτική μεταμφίεση και παραπλάνηση) ...εκεί αναγνωρίζεται απο την Ελένη (αφού ήταν μεταμφιεσμένος πως τον ανακάλυψε;;;) και με την βοήθεια της ΚΛΕΒΕΙ ΤΟ ΠΑΛΛΑΔΙΟ. Αλήθεια μετά αναφέρεται πουθενά στην Ιλιάδα τι το έκανε η που το έδωσε η που το πήγε;;;

 Το θέμα του θανάτου Αχιλλέα αλλά και γιατί ο Όμηρος σαν εγγονός του Οδυσσέα ΕΚΡΥΨΕ πολύ σημαντικά γεγονότα από την πραγματική υπόσταση την απτή την τρισδιάστατη....μας κάνει να αναρωτηθούμε ,τι όφελος θα είχε και γιατί το κάνει;; Στην Ιλιάδα τα γεγονότα ξεκινούν από τον 9 χρόνο του πολέμου, πιο πριν τίποτα λες και δεν είχαμε πολεμικές επιχειρήσεις, γεγονότα και σημαντικά συμβάντα όπως αυτό της ΣΚΕΥΩΡΙΑΣ του Οδυσσέα εναντίων του Παλαμήδη στενού φίλου τόσο του Αχιλλέα, όσο και του Πάτροκλου και του Αίαντα, καθότι  ο Παλαμήδης διδάχτηκε την τέχνη του πολέμου μαζί τους κοντά στον Κένταυρο Χείρωνα.

Ανάμεσα στον Παλαμήδη και τον πιο γενναίο ήρωα του Τρωικού πολέμου (Αχιλλέα) είχε αναπτυχθεί μια στενή φιλική σχέση και συνεργασία. Είχαν αναλάβει τις εκστρατείες που πραγματοποιούσαν οι Αχαιοί στα περίχωρα της Τροίας και σύμφωνα με τον Όμηρο (Ιλ. I, 328-9) – που παραλείπει όπως πάντα τη συμμετοχή του Παλαμήδη – είχαν εκπορθήσει 23 πόλεις. Παράλληλα ο Παλαμήδης συνέχισε να έχει την επιμελητεία, την ευθύνη δηλαδή του επισιτισμού όλου του στρατεύματος, που ήταν μία ακόμη αιτία της σύγκρουσης του με τον Οδυσσέα.Γλίτωσε το στρατόπεδο των Αχαιών απο τον λιμό που τους έστειλε ο "θεός" Απόλλωνας , αφού πρώτα άρχισαν να ψωφούν οι σκύλοι, μετά τα μουλάρια και μετά οι άνθρωποι, αλλάζοντας την διατροφή τους (εδώ έχουμε να κάνουμε με χημικό και βιολογικό πόλεμο στον οποίο το Ιερατείο του Αμμουν η Νααμουν που λάτρευαν οι Τρώες ήταν ειδικευμένο στα φαρμάκια,δηλητήρια). Και αντί για αυτή του την πράξη να βραβευθεί και για όλα τα άλλα τι έκανε ο Οδυσσέας;;;
Πήγε στον Αγαμέμνονα και έστησαν σχέδιο εξόντωσης του!!!!

«…λέγει προς τον Αγαμέμνονα, ότι ο Παλαμήδης πείθει τους Έλληνες, να κηρύξωσιν Αρχιστράτηγον τον Αχιλλέα. Επίστευσε τοίνυν ο Αγαμέμνων, επειδή ο Αχιλλεύς και Παλαμήδης ήσαν φίλοι, και μάλιστα τότε δεν ήσαν εκεί, αλλ’ επόρθουν τας πέριξ πόλεις, πεμφθέντες υπό του Αγαμέμνονος. Τότε επόρθησαν είκοσι τρείς πόλεις, και έλαβον άπειρα λάφυρα και αιχμαλώτους, και την Βρισηίδα και Χρυσηίδα…». (Ωγυγίας Μέρος ΣΤ’, Βιβλ. Γ’ κεφ. Β’) .

Γιατί;; Γιατί ήταν φίλος του Αχιλλέα, ήταν ο πραγματικά πολυμήχανος και ευφυής είχε αρχηγικές ικανότητες, ήταν γενναίος και ο Αχιλλέας τον ήθελε πάντα δίπλα του στην μάχη....γιατι πριν από κάθε μάχη εκπονούσε το σχέδιο διεξαγωγής της και τον τρόπο παρατάξεως των στρατευμάτων, για να εξασφαλίσει την νικηφόρα και με τις λιγότερες απώλειες έκβαση της. Όπως γράφουν ο Φιλόστρατος στον «Ηρωικό» και ο Αθ. Σταγειρίτης στην «Ωγυγία», παραμελούσε τελείως τον εαυτό του, και το μόνο που τον απασχολούσε, κυρίως στις παραμονές των μαχών, ήταν ο σχεδιασμός της, ώστε να έχει αίσια έκβαση και η σωτηρία των ανδρών.

 «…Τινες μεν είπον, ότι ο Οδυσσεύς και Διομήδης κατεβίβασαν αυτόν εις έν φρέαρ δολίως, λέγοντες, ότι ήτον εκεί θησαυρός, και ούτως ελιθοβόλησαν αυτόν μυστικώς. Άλλοι δε, ότι εψάρευεν ο Παλαμήδης, και αυτοί έρριψαν αυτόν εξαίφνης εις την θάλασσαν, και τον έπνιξαν. Άλλοι δε, ότι εφόνευσεν αυτόν ο Πάρις εις την μάχην. Αλλά η κοινή γνώμη βεβαιοί τον δια της κρίσεως θάνατον αυτού, τα δε άλλα έπλασαν ίσως τινές φίλοι του Οδυσσέως. Και δια τούτο λέγουσιν, ότι ωργίσθη ο Αχιλλεύς, και ουχί δια την Βρισηίδα, κατά το πλάσμα του Ομήρου…» (Ωγυγίας Μέρος ΣΤ’, Βιβλ. Γ’ κεφ. Β’) .

Και εδώ βλέπουμε τον πραγματικό λόγο θυμού και ρήξης του Αχιλλέα τόσο με τον Αγαμέμνονα ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΥΣΣΕΑ.Ξέρει (ο Αχιλλέας) ότι έχουν δολοφονήσει δόλια τον φίλο και συμπολεμιστή του, και μάλιστα ενώ έλειπε, μετά θα είχε καλές σχέσεις μαζί τους;; Βέβαια αυτά ο Όμηρος ΔΕΝ τα γράφει γιατί έτσι θα έβγαιναν στην φόρα οι βρομιές του παππού του και θα φαινόταν η άκρατη φιλαρχία του Αγαμέμνονα και ο φόβος απώλειας της εξουσίας, το σκοτάδι της ψυχής, η πανουργία και η προσφιλής συνήθεια του Οδυσσέα να εξ υφαίνει υποχθόνια τεχνάσματα για να εξοντώνει τους καλύτερους του.Έχουμε όμως το απόσπασμα για τον ΤΟΠΟ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ....ΕΔΩ :


Σχόλ. Εὐρ. Ἑκάβ. 41

"Στὸν τύμβο ἀγαπητὸ σφάγιο: Ὁ Εὐριπίδης καὶ ὁ Ἴβυκος λὲν ὅτι

αὐτὴ (δηλ. ἡ Πολυξένη) σφαγιάστηκε ἀπὸ τὸν Νεοπτόλεμο· αὐτὸς

ὅμως ποὺ σύνθεσε τὰ Κυπριακὰ λέει πὼς κατὰ τὴν ἅλωση τῆς πόλης

τραυματίστηκε ἀπὸ τὸν Ὀδυσσέα καὶ τὸν Διομήδη καὶ πέθανε, τά-

φηκε δὲ ἀπὸ τὸν Νεοπτόλεμο, ὅπως γράφει ὁ Γλαῦκος. Ἄλλοι πάλι

λένε πὼς ἀφοῦ συμφώνησε ὁ Ἀχιλλέας μὲ τὸν Πρίαμο γιὰ τὸν ΓΑΜΟ

τῆς Πολυξένης σκοτώθηκε
ΣΤΟ ΑΛΣΟΣ ΤΟΥ ΘΥΜΒΡΑΙΟΥ ἈΠΟΛΛΩΝΑ."

 Και κάτι τελευταίο ...άλλος ο ΑΠΟΛΛΩΝ η ΩΠΟΛΛΩΝ που έλεγαν οι Ορφικοί και άλλος ο Άττολ- λωνας των Τρώων στου οποίου τον ναό δηλ.του Θρυμβαίου πήγε ΑΟΠΛΟΣ ο Αχιλλέας, κατόπιν της παγίδας που του στήθηκε.Στον στον ναό του Θυμβραίου Απόλλωνα πήγε κατόπιν κάποιας μηχανορραφίας και πουστιάς που του παίξανε...όχι μόνο ο εχθρός αλλά και κάποιοι από μέσα από το στρατόπεδο των Αχαιών. Ας σκεφτούμε όμως  μόνο αν όντως γινόταν αυτός ο γάμος μεταξύ Αχιλλέα και Πολυξένης της κόρης του Πριάμου που ήταν ο βασιλιάς της Τροίας...πρώτον τι κατάληξη-συνέχεια θα είχε ο Τρωικός Πόλεμος, και δεύτερον ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΧΑΣΟΥΡΑ απο όλο αυτό.!! Γιατί σε κάποιες ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ-ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ κάποιος χάνει και κάποιος κερδίζει....παράδειγμα από την ΣΥΜΦΩΝΙΑ-ΣΥΜΜΑΧΙΑ (ΠΑΝΤΡΕΜΑ) Ρωσίας και Κίνας ΧΑΝΕΙ το Ν.Α.Τ.Ο.
 Είναι γνωστό ότι ο Αχιλλέας και ο Οδυσσέας έρχονταν πολλές φορές σε σύγκρουση και καυγά παρουσία μάλιστα όχι μόνο του Αγαμέμνονα αλλά και μπροστά σε όλο το στράτευμα....ο Οδυσσέας υποστήριζε ότι η Τροία έπρεπε να πέσει με ΔΟΛΟ (με πουστιά δηλαδή) ενώ ο Αχιλλέας με ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ και ΗΡΩΙΣΜΟ δηλαδή με την αξία και την τιμή των όπλων τους.Άσχετα αν οι Τρώες ΔΕΝ ήταν ελληνικό φύλλο,ο Όμηρος μέσα στην Ιλιάδα μας δίνει τα εξελληνισμένα ονόματα των Τρώων μια και είναι δύσκολη η προφορά τους από τους Έλληνες.Σίγουρα οι Τρώες η ένα σύνολο από αυτούς μιλούσαν ΚΑΙ ελληνικά, αλλά ΔΕΝ ήταν η μητρική τους γλώσσα, ούτε αυτό, το ότι κάποιοι απο αυτούς μιλούσαν ελληνικά τους έκανε αυτομάτως και Έλληνες.!! Το όνομα του Πάρι ήταν Paris-Zitis που βγαίνει απο το Uhha-Zitis και του Πρίαμου ήταν Priam που βγαίνει από το Piyama Muwas η Piyama-Randu.

Την άμμεση σχέση του Ομήρου με τα γεγονότα πλέον κανείς δεν θα πρέπει να την αμφισβητεί , γιατί σε κάποια σημεία, γράφει για πράγματα που μόνο κάποιος που τα έχει ζήση από κοντά μπορεί να τα ξέρει...λοιπόν ο Όμηρος είναι ΕΓΓΟΝΟΣ του Οδυσσέα, για αυτό και ήξερε τα γεγονότα από ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ. Ο αυτοκράτορας Ανδριανός είχε ρωτήσει το μαντείο των Δελφών σχετικά με τον Όμηρο ο χρησμός που του δόθηκε ήταν ο εξής :

"Ἄγνωστον μ᾿ἔρεαι γενεὴν καὶ πατρίδαν γαῖαν
ἀμβροσίου σειρῆνος.Ἕδος δ᾿Ἰθακήσιος ἔστιν,
Τηλάμαχος δὲ πατήρ καὶ Νεστορέη Ἐπικάστη μήτηρ,
ἣ μίν ἔτικτε βροτῶν πολύ πάνσοφον ἄνδρα."

METAΦΡΑΣΗ .." Με ρωτάς για την άγνωστη γενεά και την πατρική γη του αθάνατου αιδου.Είναι από την Ιθάκη ,ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ Ο ΠΑΤΗΡ ΤΟΥ και η κόρη του Νέστωρα η Επικάστη η μήτηρ του,ἡ ὁποία ἔτικτε,ἐξ όλων των θνητών τον πλέον πάνσοφον άνδρα."

Τον γάμο του Τηλέμαχου και της Επικάστης τον αναφέρει και ο Ευστάθιος Θεσσαλονίκης...σίγουρα από κάπου άλλου θα το είχε διαβάσει και αυτός, από παλαιότερη πηγή.


 Ο Αχιλλέας έπεσε θύμα συνωμοσίας, τον σκοτώνουν μπροστά η μέσα στο ναό του Θυμβραίου Απόλλωνα.Ιερέας του Θυμβραίου Απόλλωνα ήταν ο Λαο-κόων .Όταν κάποιος κάποιος σκοτώνεται-δολοφονείται μετά από μια ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ με ύπουλο θάνατο, θα άφηνε κανείς τα αποδεικτικά στοιχεία του τρόπου θανάτου, και το ΤΙ ακριβώς έγινε και επήλθε ο θάνατος, και όλες τις λεπτομέρειες, ειδικά αν σε αυτήν την συνωμοσία δεν είχε λάβει μέρος μόνον ο εχθρός, αλλά και κάποιοι η κάποιος από το στρατόπεδο των Αχαιών;;;Ο Αχιλλέας σκοτώθηκε όπως προέβλεψε η Θέτιδα, πριν πέσει η Τροία.Είπαμε κάθε επίθετο σημαίνει και μια ιδιότητα, Θυμβ(ρ)αίος βγαίνει απο τα Θύμβρα συγκεκριμένος τόπος στο Ίλιον, παρά τον Θύμβρον ποταμόν, Θύμβρις το όνομα του ποταμού,...αλλά Θύμβρα= δριμή εστί ΒΡΩΜΑ.!! Άρα κάτι το πολύ άσχημο και βρωμερό μήπως γινόταν εκεί.;;

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΟ  ΑΙΤΙΟ ΤΟΥ ΤΡΩΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΚΑΙΕΣ ΠΥΛΕΣ.... 



 
 Ο Πάτροκλος δεν ήταν ένας απλός επιστήθιος φίλος του Αχιλλέα, αλλά ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΥ ΞΑΔΕΛΦΟΣ.Παππούς του Πατρόκλου ήταν ο Άκτορας ο βασιλιάς της πόλης Φερές, ο οποίος φέρεται να έχει παντρευτεί την Αίγινα, την μητέρα του Αιακού και ο Μενοίτιος είναι γιός της, συνεπώς ο Αχιλλέας και ο Πάτροκλος έχουν πολύ στενή συγγενική σχέση. Η στενή τους συγγενική σχέση προκύπτει και από την αναφορά του Απολλόδωρου ότι ο Πάτροκλος κατά τον «Φιλοκράτη ήταν γιος του Μενοικέα και της Πολυμήλης της κόρης του Πηλέα» ! κάτι που σημαίνει ότι είναι πρώτα ξαδέλφια . Τους συνέδεαν λοιπόν δεσμοί ΑΙΜΑΤΟΣ.

 Επίσης μια άλλη πληροφορία για τον Οδυσσέα, έτσι για να αρχίσει να «δένει» το γλυκό…ο τεράστιος ανήρ ο Λυκόφρων , που δεν μπόρεσαν να τον καταλάβουν ούτε οι Γερμανοί που προσπάθησαν να τον αποκρυπτογραφήσουν στο τι έλεγε…και είναι απόλυτα λογικό μιας και ο Λυκόφρων είναι ένα χαμένο και κρυπτογραφημένο usb στικάκι από μια άλλη εποχή…που μόνο ελληνικά μυαλά μπορούν να το καταλάβουν…..μας λέγει λοιπόν ο Λυκόφρων στους στίχους 1242-1244 ότι » Με τον Αινεία είχε ΕΝΩΣΕΙ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΤΟΥ στην Ιταλία ο Νάνος (ο Οδυσσέας) ο πρώην εχθρός που έγινε ΣΥΜΜΑΧΟΣ μετά από ΟΡΚΟΥΣ και παρακλήσεις.» !!! Και η Κασσάνδρα στο συγκεκριμένο ποίημα του Λυκόφρωνα προφητεύει ότι το σώμα του Οδυσσέα θα μεταφερθεί από την Ιθάκη στην Ετρουρία και θα ταφεί στην Κορτώνα (στιχ.805-806). Νάνος όμως στην γλώσσα των Ετρούσκων (Τυρρηνών) ήταν το όνομα του Οδυσσέα στα Τυρρηνικά. Νάνας ήταν ο Μυθικός ήρωας των Πελασγών.….Ναναία όμως ήταν και μια ονομασία της Σελήνης.!! Το όνομα » Νάνο »  ίσως θα έπρεπε να δούμε τι ακριβώς σημαίνει, ποια η ετυμολογία του.

«Τυφωνεία», έλεγαν κάποτε την Αττουρία ή Τροία ή καλύτερα Τροΐα, διότι αυτή την αλληγορική έννοια (η καταστραφείσα) της έδωσαν οι ποιητές. Παραδόξως σήμερα μας κυβερνά μια νέα ανθρωποκτόνα και λίαν καταστροφική Τρόϊκα και οι άπλυτοι αλήτες που κυβερνούν την χώρα τρίβουν τα χέρια από χαρά για την φθορά που προκαλούν στον Ελληνικό λαό.
Αναρωτιέμαι ΤΙ ήταν αυτό που έκανε τον Οδυσσέα να ΣΥΜΜΑΧΗΣΕΙ και να ΕΝΩΣΕΙ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΤΟΥ με τον αντίπαλο και εχθρό των Ελλήνων…τον Αινεία..!! Τι είδους όρκοι τους ένωναν ώστε να συμμαχήσουν;;
Το όνομα «Οδυσσεύς» είναι γνωστό σε διάφορες παραλλαγές: Ὀλυσσεύς, Οὐλιξεύς, Οὐλίξης, και ήταν γνωστός ως Ulyssēs και Ulixēs στα Λατινικά και στη μυθολογία των Ρωμαίων ….το όνομα και οι ιστορίες του υιοθετήθηκαν από τους Ετρούσκους ως «Uthuze».!!

Οι Τρώες ουδέποτε ήταν Έλληνες, ναι μεν ήταν πολυεθνική κοινωνία....αλλά Έλληνες δεν ήταν. Οι Τρώες ήταν και είναι υποχθόνιοι σαν τα αφεντικά τους, για αυτό και λάτρευαν τον θεό Ποντικό. Σμινθείς και οι Smiths και θεός τους ο "Ποντικός" Άρουρος,χρυσούς ποντικούς είχαν για τις συναλλαγές τους οι Χάλυβες-Χαζάροι-Εβραίοι. Επίσης άλλο στοιχείο στην αναζήτηση μας σε ποιους ήταν δούλος ο Πρίαμος πριν τον ελευθερώσει ο Ηρακλής (δλ.οι Ηλιακοί Έλληνες)Πρίαμος σημαίνει ο ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΣ, πριν ονομαζόταν Ποδάρκης, και η αδελφή του έδωσε την ΧΡΥΣΉ καλύπτρα της κεφαλής της για να τον εξαγοράσουν.Το όνομα Σκύθης είχε την έννοια του ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ, αυτού που είχε σκυθρή την όψη (ωψ),του θυμωμένου του άγριου, του δολοφονικού, Σκυθικό Πόντο ονόμαζαν και την Μαύρη Θάλασσα.
Τους Σκύθες τους τοποθετούσαν οι αρχαίοι συγγραφείς ακριβώς εκεί που είναι η σημερινή Γεωργία και τα υπόλοιπα παραμάγαζα, λέγεται μάλιστα ότι ο Σκύθης ήταν ο πατέρας του ΚΑΔΜΟΥ.!!
Συνώνυμο του Σκύθη είναι ο ΧΑΛΥΨ (ο Ορφέας τους ονομάζει Χάλυβες) η αλλιώς Χαλδαίους.! Οι οποίοι ήταν βίαιοι άνθρωποι, τέλος το όνομα "Σκόλοτοι" επιβεβαιώνει το "Σκότιον" Σκιερό, Σκοτεινό,Σκληρό,Κακό πρόσωπο του Κόλχα η Κοχλία η ανθρακωρύχου (Σμινθέα) κατοίκου της περιοχής.

 ΧΑΛΥΒΕΣ=ΑΛΥΒΕΣ=ΑΛΒΑΝΟΙ ΟΙ ΧΑΛΥΒΕΣ η ΑΛΥΒΕΣ-ΧΑΛΔΑΙΟΙ=ΧΑΖΑΡΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ

Σύμφωνα με το κείμενο στην σελίδα 254 εδώ :
Επί εποχής Ομήρου ονομάζονταν Άλυβες και μετά εξέπεσε το όνομα σε Χάλυβες η Χαλδαίους. Πάμε να δούμε και τι σημαίνει το Όνομα Τρώας, βγαίναι απο το Τρωσί(ν) αρσενικό δοτική πληθυντικού του Τρώς εδώ  . ΤΡΩΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ....τρώση <αρχ. τρῶσις < τιτρώσκω= τείρω ,τρυπώ δηλαδή ανοίγω τρύπες,στοές, μεταλεία....εδώ  .
Το όνομα "Κόχλες" είναι αναγραμματισμός του "Κόλχες", σίγουρα γνωρίζουμε ότι η "Σπείρα" ήταν ένας δημοφιλής τρόπος δημιουργίας στοών μέσα στα ορυχεία,αλλά έτσι ονόμαζαν και τα τρυπάνια.Επομένως η περιοχή των Χαλύβων που μας αναφέρει ο Ορφέας βοηθά στην εδραίωση του ονόματος Κόλχες (Κόχλες) δηλαδή των ανθρώπων που ζούσαν μέσα στο σκοτάδι (Kolge).
Επίσης σύμφωνα με το λεξικό Σιν-δίς=Σκυθία και αυτό μου φέρνει στο νου Αινεία (Τρώας που έφυγε μακριά μετά την καταστροφή της Τροίας και όχι μόνος του), ο οποίος είναι και ο γενάρχης τον Λατίνων ...έχουμε τους Ρωμαίους ΣΙΝ-ΑΤΟΡΕΣ που φορούσαν τις λεγόμενες ΣΕΛΗΝΙΔΕΣ ως διάκοσμο στα υποδήματα τους , δηλαδή οι υψηλόβαθμοι Γερουσιαστές οι οποίοι είχαν συναίσθηση της καταγωγής τους , αλλά ΣΕΛΗΝΙΔΕΣ ήταν και υποδήματα ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ σύμφωνα με τον Κάστωρ(α).

Plutarch, Quaestiones Romanae Frank Cole Babbitt, Ed.

 "διὰ τί τὰς ἐν τοῖς ὑποδήμασι σεληνίδας οἱ διαφέρειν δοκοῦντες εὐγενείᾳ φοροῦσιν;’
πότερον, ὡς Κάστωρ φησί, ΣΥΜΒΟΛΟΝ ἐστι τοῦτο τῆς λεγομένης ΟΙΚΗΣΕΩΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ καὶ ὅτι μετὰ τὴν τελευτὴν αὖθις αἱ ψυχαὶ τὴν σελήνην ὑπὸ πόδας ἕξουσιν, ἢ τοῖς παλαιοτάτοις τοῦθ᾽ ὑπῆρχεν ἐξαίρετον; οὗτοι δ᾽ ἦσαν Ἀρκάδες τῶν ἀπ᾽ Εὐάνδρου Προσελήνων λεγομένων.
ἢ, καθάπερ ἄλλα πολλά, καὶ τοῦτο τοὺς ἐπαιρομένους καὶ μέγα φρονοῦντας ὑπομιμνήσκει τῆς ἐπ᾽ ἀμφότερον τῶν ἀνθρωπίνων μεταβολῆς παράδειγμα ποιουμένους τὴν ΣΕΛΗΝΗΝ, ὡς "


 Πουθενά και κανένας αρχαίος συγγραφέας δεν αποκαλεί τους Τρώες Ελληνικό φύλο η Έλληνες....ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ τους ανεβάζουν, ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ τους κατεβάζουν. Ο Ευριπίδης στην "Εκάβη" αποκαλεί τους Τρώες ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ τα ίδια και ο Σοφοκλής στην "Ηλέκτρα" μας λέγει μάλιστα ότι ο Αγαμέμνων γύρισε από "ΒΑΡΒΑΡΗ ΓΗ"....πουθενά κανείς αρχαίος Έλληνας συγγραφέας η ποιητής ΔΕΝ αναφέρει ΓΡΑΠΤΩΣ ότι ήταν ένας εμφύλιος πόλεμος μεταξύ Ελληνικών Φυλών όπως κάποιοι θέλουν να μας κάνουν να πιστεύουμε.

Ο Ισσοκράτης στον Πανηγυρικό μας λέει:
"[158] προαγορεύουσιν. οὕτω δὲ φύσει πολεμικῶς πρὸς αὐτοὺς ἔχομεν, ὥστε καὶ τῶν μύθων ἥδιστα συνδιατρίβομεν τοῖς Τρωικοῖς καὶ Περσικοῖς, δι’ ὧν ἔστι πυνθάνεσθαι τὰς ἐκείνων συμφοράς. εὕροι δ’ ἄν τις ἐκ μὲν τοῦ πολέμου τοῦ πρὸς τοὺς ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ὕμνους πεποιημένους, ἐκ δὲ τοῦ πρὸς τοὺς Ἕλληνας θρήνους ἡμῖν γεγενημένους, καὶ τοὺς μὲν ἐν ταῖς ἑορταῖς ᾀδομένους, τῶν δ’ ἐπὶ ταῖς συμφοραῖς ἡμᾶς μεμνημένους.

[159] οἶμαι δὲ καὶ τὴν Ὁμήρου ποίησιν μείζω λαβεῖν δόξαν, ὅτι καλῶς τοὺς πολεμήσαντας τοῖς ΒΑΡΒΑΡΟΙΣ ἐνεκωμίασε, καὶ διὰ τοῦτο βουληθῆναι τοὺς προγόνους ἡμῶν ἔντιμον αὐτοῦ ποιῆσαι τὴν τέχνην ἔν τε τοῖς τῆς μουσικῆς ἄθλοις καὶ τῇ παιδεύσει τῶν νεωτέρων, ἳνα πολλάκις ἀκούοντες τῶν ἐπῶν ἐκμανθάνωμεν τὴν ἔχθραν τὴν ὑπάρχουσαν πρὸς αὐτούς, καὶ ζηλοῦντες τὰς ἀρετὰς τῶν στρατευσαμένων τῶν αὐτῶν ἔργων ἐκείνοις ἐπιθυμῶμεν."

 Πολλοί μας μιλάνε και λένε ότι ο Τρωικός πόλεμος ήταν ένας εμφύλιος μεταξύ Ελλήνων και Τρώων, είναι όμως έτσι;;; Για να συμβαίνει αυτο θα πρέπει Έλληνες και Τρώες να έχουν κοινά σημεία όπως ΤΟ ΟΜΑΙΜΟΝ, ΤΟ ΟΜΟΓΛΩΣΣΟΝ ΤΟ ΟΜΟΤΡΟΠΟΝ ΤΟ ΟΜΟΘΡΗΣΚΟΝ κ.λ.π. Τα δύο πρώτα είναι σημαντικά,και είναι τα πρώτα που ένας καλός ερευνητής θα πρέπει να ψάξει, γιατί το ομόθρησκον και το ομότροπον είναι λιγάκι παραπλανητικά, παράδειγμα και ένας γύφτος που κατοικεί στην Ελλάδα μπορεί να είναι Χριστιανός Ορθόδοξος (να έχει βαφτιστεί) και να έχει την ίδια θρησκεία με έναν Έλληνα, και ναι μεν έχουν την ίδια θρησκεία αλλά ΔΕΝ ανήκουν στην ίδια φυλή.!! Και σίγουρα ένας γύφτος μπορεί να μιλάει και Ελληνικά αλλά έχει και την δική του γλώσσα τα λεγόμενα γύφτικα.Την γλώσσα της καταγωγής του.Επίσης ένας πακιστανός μπορεί να μένει στην Ελλάδα ,αλλά ΔΕΝ είναι Έλληνας, μπορεί ακόμα ένας αλλοδαπός να έχει πάρει την Ελληνική Ιθαγένεια, αλλά αυτό ΔΕΝ τον κάνει και Έλληνα.


Όση σχέση είχαν οι Τρώες με τους Έλληνες του Αχιλλέα, τόση σχέση έχουν και οι σημερινοί Αλβανοπακιστανοαφγανοί με τους σημερινούς Έλληνες.Πάμε να το δούμε αναλυτικά. Ο Όμηρος μας λέει ότι ..."Γιος του Έριχθόνιου ο Τρώας ακούστηκε, μέσα στους Τρώες ρηγάρχης, " δηλαδή ΓΕΝΑΡΧΗΣ των Τρώων ο Εριχθόνιος, άρα πρέπει να ψάξουμε το παρελθόν του μεσιέ Εριχθόνιου...ποιος είναι ,ποια η καταγωγή του,και από ΠΟΥ ΜΑΣ ΗΡΘΕ. Αν αναλύσουμε το όνομα ΕΡΙ-ΧΘΟΝΙΟΣ το πρώτο μέρος το "ΕΡΙ" σημαίνει πολύ μεγάλος-η-ο αν του κάνουμε και μια συγκόληση με την Χθόνα (γη-χώρα), καταλαβαίνουμε ότι ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ= η ονομασία του κατοίκου της μεγάλης ηπείρου , δηλαδή ΑΣΙΑΣ-ΛΙΒΥΗΣ. Το "Έρι" γράφεται και "Ερυ" λέξη που υιοθέτησαν και οι Κέλτες για το γνωστό σε εμάς αγγλικό "VERY". Σύμφωνα με τις παραδόσεις τον Εριχθόνιο τον αποκαλούσαν και "αποβάτη".!! Απόβαση όμως σημαίνει και η έξοδος εκ του πλοίου/σκάφους με πολεμικέ διαθέσεις.Μπορεί να ήταν και Άτλαντες η Καρχιδόνιοι Κάρες.

 "ΚΑΡΕΣ ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΦΩΝΟΙ" μας λέει ο Όμηρος ΟΜΗΡΟΥ ΙΛΙΑΔΑ Β, ΣΤΙΧΟΣ 867 «Νάστης αυ Καρών ηγήσατο βαρβαροφώνων». Οι Έλληνες ΔΕΝ έλεγαν ποτέ κανέναν Έλληνα βαρβαρόφωνο...μόνο τους ΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ. Και οι Καρχιδόνιοι Κάρες ήταν σύμμαχοι με τους Τρώες.Άρα εχθροί των Ελλήνων.Ο Εριχθόνιος ΔΕΝ ήταν Έλληνας, αν ρίξετε ένα γρήγορο διάβασμα στον Στράβωνα θα εκπλαγείτε...και ο Τρωικός πόλεμος ΔΕΝ ήταν η πρώτη σύγκρουση Ελλήνων και Τρώων, πριν από τον πόλεμο στην Τροία ΚΑΙ ο Ηρακλής (οι ηλιακοί Έλληνες) είχε καταλάβει την Τροία ΜΙΑ ΓΕΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ. Αλλά και ο Ηρόδοτος μας μιλά για έναν στρατό ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ (Τρώες και σύμμαχοι/γείτονες τους) που είχαν εισβάλει στην Ελλάδα.!! ΠΡΙΝ ξεκινήσουν οι Έλληνες για να κατακτήσουν την Τροία.!! Σε αυτόν τον πόλεμο ο Αχιλλέας συγκρούστηκε με τον Πάρη ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ενώ ο Έκτωρας έφτασε μέχρι την ΤΡΟΙΖΗΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ!!(ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ 7,20 ΚΑΙ ΡΙΣΠΕΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜ.Β ΣΕΛ 252 ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΘΗΣΕΥΣ ) και ΑΤΤΙΚΑ του ΙΣΤΡΟΥ.

Επίσης στην Ιλιάδα Ζ, 457 ο Έκτωρ λέει στην γυναίκα του ότι θα την αιχμαλωτίσουν και θα την πάρουν αιχμάλωτη στο Άργος ...«…κι από τη Μεσσηίδα ή την Υπέρεια θα σου λένε νερό να φέρεις…»
ΠΩΣ ξέρει τις πηγές αν δεν έχει πάει;;;
Ο Πλάτωνας επίσης θεωρεί πως τα ελληνικά ονόματα των Τρώων ,είναι ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ από τον Όμηρο
 είναι ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ, μιας και η προφορά τους στην γλώσσα τους ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΙΚΗΝ ηταν δύσκολη για τους Έλληνες, όπως το ΈΚΤΩΡ είναι το εξελληνισμένο ΧΑ ΥΚ ΤΟΥΡ.!! Ο Όμηρος επίσης μας λέει και για τον Τρωικό στρατό ΤΙ γλώσσα μιλούν «αλλά γλώσσ' εμέμεικτο, πολύκλητοι δ' έσαν άνδρες» ΙΛΙΑΔΑ Δ,433-438 δηλαδή "ΟΙ ΓΛΩΣΣΕΣ ΗΤΑΝ ΑΝΑΚΑΤΩΜΕΝΕΣ, ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΜΑΖΩΧΤΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΜΕΡΗ". Οπότε για ποιόν εμφύλιο μιλάνε μερικοί μεταξύ Ελλήνων και Τρώων;;

Ο Ηρόδοτος μας μιλάει για "Βάρβαρούς" Τρώες, ο Όμηρος τους αποκαλεί "ΠΟΛΥΚΛΗΤΟΥΣ" αλλά και οι δύο αυτοί χαρακτηρισμοί έρχονται σε ΑΝΤΙΘΕΣΗ με την έννοια ΕΛΛΗΝΑΣ. Ο Φιλόστρατος μας γράφει ότι άκουσε για το φάντασμα του Έκτωρα που μίλαγε σε  "βαρβαρική" γλώσσα, επίσης ο Αίας ο Λοκρός πολεμούσε για την Ευρώπη εναντίων των βαρβάρων.(ΦΙΛΟΣΤΡΑΤΟΣ ΗΡΩΙΚΟΣ,684 και 706).
Επίσης πάλι για την διαφορετική γλώσσα/ομιλία Ελλήνων και Τρώων μας ομιλεί και ο Λυκόφρων στο έργο του "ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ", εκεί διαβάζουμε ότι οι Τρώες μιλούσαν την γλώσσα της 
ΜΑΥΡΗΣ ΣΦΙΓΓΑΣ..."Σφιγγός κελαινής γήρυν (γλώσσα) εκμιμούμενη" σελ.7 , άρα ΔΕΝ ΑΝΉΚΑΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΘΝΟΣ-ΦΥΛΗ με τους Έλληνες.

 
Ο εχθρός είναι ο ίδιος εδώ και χιλιάδες χρόνια, και χρησιμοποιεί τις ίδιες ΥΠΟΥΛΕΣ μεθόδους.!! Τόσο ο Αχιλλέας  ο Πάτροκλος όσο και άλλοι Έλληνες ήρωες στον Τρωικό (Αίαντας και Πολυμήδης) σκοτώθηκαν-δολοφονήθηκαν  με ΥΠΟΥΛΟ και ΔΟΛΙΟ τρόπο.Και οι δυο δολοφονήθηκαν με παρέμβαση του "θεού" Απόλλωνα (τον οποίο όμως δεν είχαν σε εκτίμηση τόσο ο Αχιλλέας όσο και ο Πάτροκλος).Η επέμβαση του Απόλλωνα ήταν καταλυτική και για τον θάνατο του Πάτροκλου.Με δόλιο τρόπο (καλύπτοντας την έλευσή του με πυκνή νεφέλη) στάθηκε πίσω από τον Πάτροκλο και τον κτύπησε ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ (είναι συμπεριφορά αυτή θεού;;) στην ράχη και τους ώμους προκαλώντας του ζάλη.!!! Έπειτα, ΑΦΟΠΛΙΣΕ (ενώ ήταν ακόμα ζωντανός) σταδιακά τον Πάτροκλο ,αφαιρώντας του το κράνος, την ασπίδα,και τον θώρακα....και στην συνέχεια του θρυμματίζει το κοντάρι.Βλέπουμε δηλαδή έναν Απόλλωνα που δρα ΥΠΟΥΛΑ και όχι ηρωικά στην εξόντωση του αντιπάλου, δηλαδή του Πάτροκλου.

 Τον αφήνει δηλαδή άοπλο,θολωμένο,και αποσβολωμένο στην μέση της μάχης,χωρίς προστασία και χωρίς ελπίδα σωτηρίας... ΕΥΚΟΛΟ ΘΥΜΑ για τον Εύφορβο που πλησιάζει τον ζαλισμένο και άοπλο ήρωα με πανουργία, και αφού τον χτυπά ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ αμέσως κάνει πίσω μη τολμώντας να αντισταθεί ανοικτά στον Πάτροκλο «κι ας ήταν πια γυμνός σ’αυτή την αναμέτρηση»
Άρα οι παρεμβάσεις του Απόλλωνα και του Ευφόρβου στην θανάτωση του Πάτροκλου, ΜΕΙΩΝΟΥΝ το "κατόρθωμα" του Έκτωρα ο οποίος απλώς δίνει τη χαριστική βολή σε έναν άοπλο και τραυματισμένο αντίπαλο.Δηλαδή στην ουσία μιλάμε για μια ΑΝΑΝΔΡΗ επίθεση εκ μέρους του Έκτωρα όπως ακριβώς και τα πισώπλατα χτυπήματα του Απόλλωνα και του Ευφόρβου.

Άραγε αυτός ο Απόλλων είναι όντως Ελληνικός θεός;; Η μήπως μόνο κατ όνομα;;Αφού Απόλλων σημαίνει/είναι ο θεός του ΦΩΤΟΣ και Έλλην σημαίνει ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΥΙΟΣ ΘΕΟΥ τότε ΓΙΑΤΙ είναι με το μέρος των Τρώων;;
Τι είναι οι Τρώες...που ένας από αυτούς ο Αινείας είναι και ο γενάρχης των Ρωμαίων.;Έχετε ακούσει για τους Hyk-sos που κάποτε είχαν κατακτήσει την Αίγυπτο ; Hayk Tur λοιπόν ήταν ο ΕΚΤΩΡ.
Το ΕΚΤΩΡ είναι η ελληνική απόδοση.Στις μέρες μας ζούμε ξανά ακριβώς μια επιδρομή των Hyk-sos δηλαδή των Σκυθοαβγανοπακιστανών στην Ευρώπη.Μόνο που τώρα πάνε για ολοκληρωτική λύση τα καθίκια. Στα κείμενα της εποχής των Υξώς, μπροστά από τα ονόματα αυτών των ηγεμόνων υπήρχαν τίτλοι όπως «Γιος του Ρε» ή Χικ-χοσουέτ, «Ηγεμόνας Ξένων Χωρών». Ο όρος «Υξώς» παράγεται προφανώς από αυτόν τον τελευταίο τίτλο....Χικ-χοκ σουέτ.... Τα αιγυπτιακά έγγραφα της εποχής αμέσως μετά τη διακυβέρνησή τους τούς χαρακτηρίζουν ΑΣΙΑΤΕΣ!!

Οι ΥΚΣΩΣ είναι οι Οξιανοί των αρχαίων συγγραφέων και ήσαν η μάστιγα του αρχαίου κόσμου και συνεχίζουν μέχρι σήμερα να είναι ο κακός δαίμονας της ανθρωπότητας. Αρχίζομε από τον Καμπούζα, γνωστό ως Καμβύση ο οποίος ισοπέδωσε και κατέστρεψε την αρχαία Αίγυπτο, και ο οποίος κακώς αναφέρεται ως Πέρσης και φτάνουμε μέχρι την Ρουχ Ουξάνα την Ρωξάνη δηλαδή το Πνεύμα του Όξου.H ονομασία ΥΚΣΩΣ είναι η Αιγυπτιακής προέλευσης λέξη Ουχσούς και σημαίνει οι Άγριοι, οι Βάρβαροι ή τα Θηρία.

Σήμερα τους γνωρίζουμε ως Αφγανούς και μας το παίζουν θύματα και κατατρεγμένοι πρόσφυγες ενώ στην πραγματικότητα είναι η μεγαλύτερη εγκληματική οργάνωση σ΄ όλο τον πλανήτη.
Ο πρώτος Σουλτάνος και ιδρυτής της Τουρκίας είναι ο Αφγανός Ελ Γκάζνι από την Γκάζνα (θησαυροφυλάκιο) του Αφγανιστάν και συνεχίζουν να κυβερνούν μέχρι τον σημερινό Σουλτάνο τον Ερντογάν.Αυτούς τους ίδιους Οξιανούς πολέμησε και εκτόπισε ο Μ. Αλέξανδρος από την Περσική Αυτοκρατορία. Αυτοί σκότωσαν τον Δαρείο αυτοί γνωστοί και ως Χαλδαίοι τελικά τον έφαγαν διότι τους είχε πάρει το Θησαυροφυλάκιο.

Οξιανός ήταν και ο κ. Αβραάμ και οι δολοφόνοι μισθοφόροι συνοδοί του. Λένε ότι είχε 380 αξιωματικούς και δεκάδες χιλιάδες οπλοφόρους μαζί του. Αυτοί είναι οι γνωστοί μας Τυφώνιοι, τα σπέρματα της Έχιδνας κατά τον Ιησού.Σήμερα ελέγχουν σιωπηλώς τον Δυτικό Κόσμο και έχουν υπό τον έλεγχό τους ακόμα και την Federal Reserve Bank.Δικός τους ακόμα και ο Ομπάμα.Οι ρίζες τους είναι Ατλαντογενείς και φτάνουν μέχρι τις μέρες της Εξόδου από την Αίγυπτο.

Σε έναν Ελληνικής γραφής γνωστικό πάπυρο βρέθηκε ταυτίζει τους ΧΙΑΝ με κάποιον από τους αρχηγούς των ΥΚΣΩΣ που εισέβαλαν στην Αίγυπτο περί το 1700 π.Χ.



 Περί Αγαμέμνονα 

Ο Λυκόφρων μας δίνει πολλές πληροφορίες , και ανατρέπει πολλές πάγιες θέσεις τους αρχαίου κόσμου.Ανατρέπει για παράδειγμα τον Όμηρο, ή θα έλεγα καλύτερα, τα λογοκριμένα έργα του Ομήρου, στα οποία παρουσιάζεται ο βωμός στην Αυλίδα ως ανήκοντα στον Δία(δηλαδή στον θεό χωρίς να ονομάζεται). Ο Λυκόφρων με όλη την σιγουριά του κόσμου έρχεται και ανατρέπει αυτή την σταθερή και μας λέει ότι και ο βωμός στην Αυλίδα και ο μάντης ήταν του Κρόνου. 
 Στην εποχή που ο Αλεξανδρινός ποιητής γράφει δεν υπάρχει γύρω του πλέον «ο φόβος των Γεφυραίων». Ο Ελληνισμός βρίσκεται ξανά στην κορυφή. Η λατρεία του Ήλιου, και η Τριτογένεια η πανάρχαια κοσμοαντίληψη των Ελλήνων για την Αρμονία του σύμπαντος είναι η νέα σταθερή. 

Βασικά για να καταλάβει κανείς τον Λυκόφρονα πρέπει να παίζει στα χέρια του την Ελληνική Γραμματεία, την Ελληνική θεολογία και την Ελληνική Πολιτική, αυτά που με μία λέξη ο Επιφάνιος ονομάζει Ελληνισμό, όπως παίζει την μπάλα ένας επαγγελματίας καλαθοσφαιριστής.
 Ο Λυκόφρων τοποθετεί απέναντί του ως αντίπαλο δέος τον Σκυθισμό και τους ημιτελείς και τυχοδιωκτικούς θεσμούς του και γι’ αυτό βλέπουμε να τα ψέλνει στους Σεληνολάτρες Αγαμέμνονα και Μενέλαο. Το ίδιο πράττει και ο Επιφάνιος όταν αναφέρεται στην διαρκή και παναιώνια σύγκρουση Ελληνισμού και Σκυθισμού.
Ο Αγαμέμνων, ως ένα ακόμη προσωνύμιο του Άμμωνα στην πραγματικότητα αντιπροσωπεύει τον ίδιο τον καταγώγιο Διόνυσο ή Άμμωνα ή Αμμούν , ή Μαϊμούν, ή Θαμούν, ή Θαμούζ των Ατλαντίων ο οποίος λατρεύεται και αυτός μέσα στα υπόγεια του Σκυθοκρατούμενου ναού των Σολύμων (Σκυθών) στην εποχή του Ιεζεκιήλ.

 Η ιδεολογική βόμβα νετρονίων όμως του Λυκόφρονα βρίσκεται στον 335ο στοίχο. Ξεσκεπάζει τι κρύβεται πίσω από το όνομα Δίας το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τον ΙΕΥ ή ΖΕΥ.
 Μας λέει ότι ο Πρίαμος θυσιάζεται πάνω στον βωμό του Αγαμέμνονα, ο οποίος λατρεύεται ως θεός Δίας όπου έχουν βάλει το πόδι τους οι εισβολείς βάρβαροι Πελοπίδες.
Ο  Αγαμέμνων λατρεύονταν ως Δίας σε πολλά μέρη της αρχαίας Ελλάδος.
Πίσω όμως από το όνομα Αγαμέμνων κρύβεται έντεχνα ο Λίβυος κερασφόρος θεός Άμμων, δηλαδή ο αναγεννημένος θεσμός των Ατλάντων. Σημειώνω μόνο ότι ο Μενέλαος είχε γεννηθεί στον Πλυνό της Λιβύης, που τύχαινε να είναι και γενέτειρα του προπάππου του Άτλαντος.

Στους στοίχους 149-151 τα λέει όλα για τον Μενέλαο και την βαρβαρική καταγωγή του.

«ο επόμενος από του Πλυνού την ρίζα βλαστάρι,
Από τα νερά της Καρίας,
Μισός Κρητικός, βάρβαρος Επειός,
ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΡΓΕΙΟΣ ακραιφνής στη γενιά»

Η γενοκτονία των Ελλήνων από τους εισβολείς εισβολείς Σπαρτούς Καδμείους,ήταν τρομερή και αυτή έγινε με την ανάβαση του Ατλαντίου Ερμού από την Λιβύη-Ᾱίγυπτο-Φοινίκη-Καρία-Θράκη στον Ελληνικό χώρο και τα σημερινά βαλκάνια.Την γενοκτονία σε βάρος των Ελλήνων την διέπραξαν οι Σπαρτοί Κρόνιοι Καδμείοι εισβολείς, σύμφωνα με αυτά που αναφέρει ο Δ. Σικελιώτης.
Οι βασιλείς των Μυκηνών (Αγαμέμνων κλπ) είναι και αυτοί Καδμείοι και απ’ ευθείας απόγονοι του Ερμού Κάδμου οι οποίοι διεκδικούν κάποιες χαμένες κτίσεις στην Ιωνία από επαναστατημένους λαούς και από ηγέτες οι οποίοι τόλμησαν να ανεξαρτητοποιηθούν. Αυτός είναι ο πόλεμος της Τροίας στον οποίο βλέπουμε ότι όλος ο καυγάς είναι για το σημαντικό Θησαυροφυλάκιο, τον γνωστό Θησαυρό της Ελένης (ναού της Σελήνης) τον οποίο οικειοποιήθηκαν οι ανεξαρτητοποιημένοι Τρώες. Ο Λυκόφρων καλώς λοιπόν χαρακτηρίζει την Μιξοσκυθική – Μιξοατλαντική φάρα του Αγαμέμνονα βαρβάρους.
Έλληνες δεν ήταν,και ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΡΓΟΣ.

Ανθρωποθυσιαστές , κανίβαλοι και αιμομίκτες είναι οι πρόγονοι του Αγαμέμνονα, ο παππούς του ο Τάνταλος θυσίαζε Έλληνες στην Μ.Ασία.  Μια από τα ίδια και οι Τρώες...σύμφωνα με τον Λυκόφρονα (στιχ.229-231) μαθαίνουμε για τον βωμό του Παλαιμόνα/Μελικέρτη στον οποίο επάνω θυσίαζαν ανθρώπινα βρέφη.!! Οι κάτοικοι του Ιλίου πριν από την παρουσία του οίκου του Πριάμου ήταν Μέροπες, δηλαδή Ατλάντιοι.
Ο Λυκόφρων μέσα από το Βακχικό στόμα της "μαύρης Σφίγγας" Κασσάνδρας μας επιβεβαιώνει αυτό το σχόλιο.

 "Πριν μεν γαρ Πριάμοιο Μέροπες άνθρωποι..."

Δεν είναι λοιπόν να απορεί κανείς γιατί και ο Αχιλλέας και άλλοι Έλληνες ήρωες ήρθαν σε ευθεία σύγκρουση και φιλονίκησαν μαζί του.Ούτε γιατί τους δολοφονεί όλους έναν-έναν και με την σειρά αυτό το βαρβαρικό Ατλάντιο κάθαρμα.Ο Πρώτος και καλύτερος των Ελλήνων (Αχιλλέας) βρίζει χυδαιότατα τον Αγαμέμνων δημόσια :


“οινοβαρές, κυνός  όμματ’  έχων  καρδίην  δ’  ελάφοιο…….
δημοβόρος  βασιλεύς, επεί  ουτιδανοίσιν  ανάσσεις” Α 225-236.
(“μεθύστακα, που  έχεις  τα  μάτια  σκύλου  και  καρδιά  ελαφιού…
είσαι  λαοφάγος  βασιλιάς, γιατί  κυβερνάς  τιποτένιους”)

Αποσύρεται από τον πόλεμο μαζί με τους Μυρμιδόνες του και θέλει να γυρίσει πίσω στην πατρίδα....και θα είχε γυρίσει αν δεν του δολοφονούσαν τον πρώτο του ξάδελφο τον Πάτροκλο.
Θεωρώ τον Λυκόφρονα μία σπάνια, αληθινή και μοναδική πηγή πληροφοριών για τον αρχαίο κόσμο διότι έδρασε σε μια αποχή που οι Έλληνες είχαν το πάνω χέρι σχεδόν σε όλους τους τομείς. Φαίνεται ότι δεν λογοκρίθηκε, ούτε αλλοιώθηκε από τα μετέπειτα κατεστημένα διότι ήταν λίαν γριφώδης. Σώθηκε το έργο του διότι ήταν και παραμένει «σκοτεινό» για τους βαρβάρους.



7 σχόλια από την πηγή:

ΑΘΗΝΑ είπε...
Δεν εχω διαβασeι καλυτερη αναλυση ...και παρα πολλα πραγματα μπαινουν στη θεση τους.
Kαποια πραγματα γνωστα ..μα ανεξηγητα με την κοινη λογικη,ακριβως επειδη λειπουν οι συνδεσεις!
Οπως η αρνηση του Αχιλεα να παρει μερος στη μαχη ,και μαλιστα τοσο που φτανει να ντυθει κοριτσι! ,
Η θυσια της Ιφιγενειας ,και η σκανδαλωδης ομοιοτητα της με την θυσια του Ισσακ ,
Ο περιεργος τροπος που σκοτωθηκε ο Πατροκλος,
Ακομη και τα "παθη" του Οδυσσεα κατα την επιστροφη.... ,
και παντα αναρωτιομουν γιατι δεν γυρισε με τους υπολοιπους και θαλασσοδερνονταν με τα χρονια στις ξενες θαλασσες;
Αρα ο υπαιτιος ηταν παντα ο Αγαμεμνων και οτι αντιπροσωπευε,εκεινη την περιοδο,
που αφου χρησιμοποιησε τους γενναιους και εφευρετικους Ελληνες, αλλους σκοτωσε και αλλους εξαγορασε ,
και το κυριοτερο διελυσε τη δομη του Ελληνικου Χωρου με τα γνωστα αποτελεσματα...Βεβαια και η δικη του μοιρα δεν ηταν καλυτερη αλλα αυτος τουλαχιστον το αξιζε!
Και ας μην πιασουμε και τους Ελληνοποιημενους θεους που σκοτωναν, βιαζαν ,ξεγελουσαν και συμμετειχαν σε σκευωριες σαν κοινοι, ανηθικοι θνητοι.Το μοτιβο της "λαθρομεταναστευσης"τους βαζει πολλα πραγματα στη θεση τους, αφου ηρθαν απο αλλου ηταν φυσικο να παρουν μαζι τους και τις αποσκευες τους ,το μονο που αλλαξαν ηταν το ονομα για να μπορουν να ενσωματωθουν ευκολοτερα και ασφαλεστερα.

Αυτη βεβαια ειναι μια ... αναγνωση ,του Τρωικου πολεμου,και των συντελεστων του.
Ειμαι σιγουρη ομως οτι υπαρχει και αλλη...και ισως και αλλη... αναλογα με το φιλτρο,το επιπεδο ,και την δυνατοτητα κατανοησης αυτων που ψαχνουν και αφουγκραζονται.
Σ'ευχαριστουμε.


ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...
" Η θυσια της Ιφιγενειας ,και η σκανδαλωδης ομοιοτητα της με την θυσια του Ισσακ ,"

Αγαπητή Αθηνά...την Ελένη την είχε κλέψει για πρώτη φορά ο Θησέας, από την ένωση αυτή γεννήθηκε η Ιφιγένεια. Και όχι από την Κλυταιμνήστρα και τον Αγαμέμνονα.!! Δεν ήταν δικό του παιδί..για αυτό και την έστειλε να θυσιαστεί στον Κρόνιο βωμό.
ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...
Ευχαριστούμε πολύ πολύ αετόπουλο!!!!!
Ανώνυμος είπε...
Πως γινονταν αντιληπτά τα ομηρικά έπη από τους αρχαίους Έλληνες? Θέλω να πω, είναι δυνατόν να αγαπουσαν και να αναπαρήγαγαν με τόση θέρμη κείμενα που στο βάθος τους στρέφονται εναντίον τους??


ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...
@ 2 Ιανουαρίου 2019 - 9:54 μ.μ

Ανώνυμε αυτό το ξενόφερτο διαχρονικό ληστρικό ιερατείο του Σεληνολάτρη Κάδμου-Ερμού και οι Πελοπίδες, δηλαδή οι απόγονοι του Πέλοπα και των εγγονών του των Κρονιολατρών και Σεληνολατρών Αγαμέμνονος και Μενελάου, ευθύνονται για όλα τα λογοκριμένα και κατεστραμμένα έργα , και του Ομήρου αλλά και των άλλων Ελλήνων συγγραφέων. Ο Λυκόφρων κινείται άνετα και λέει τα πράγματα με το όνομά τους, δίχως τον φόβο που είχε για παράδειγμα αργότερα ο Δ. Σικελιώτης κάτω από την κατοχική «μπότα» των Ρωμαίων. Αν ζούσε ο Λυκόφρων στην εποχή των Κρονιολατρών Ρωμαίων δεν θα έγραφε και δεν θα κυκλοφορούσε επίσημα αυτά που έγραψε. Η κρατική λογοκρισία θα τον «τσίμπαγε».

Γι’ αυτόν και μόνο τον λόγο ο Λυκόφρων παραμένει σχεδόν σε αδράνεια και αγνοείται συστηματικά από όλους τους λόγιους μέχρι την πτώση της Ρώμης. Πολύ αργότερα σχεδόν στον 10ο μ.Χ. αιώνα διάφοροι λόγιοι αναζητούν πάλι μέσα στα γραπτά του κάποια κρυπτογραφημένα μηνύματα.
Τα κείμενα δεν στρέφονται εναντίων μας..ίσα-ισα που μας προειδοποιούσαν για τον εχθρό, φυσικά άλλα τα αλλοίωσαν και άλλα τα εξαφάνισαν πλήρως. Οι περισσότεροι Έλληνες τόσο ο Οδυσσέας , όσο και ο Έλληνας Αχιλλέας αρνούνται τον πόλεμο, όπως και ο μισός στρατός στην Αυλίδα οι οποίοι σύρθηκαν εκόντες άκοντες σε ένα πόλεμο που δεν ήταν δικός τους .

Έχουμε χάσει την γνώση μας η μάλλον μας έκαναν να χάσουμε την γνώση μας ,και τώρα ψάχνουμε να βρούμε πάλι την αλήθεια.
ΑΘΗΝΑ είπε...
ΙΦΙ-ΓΕΝΕΙΑ

Αυτη που προερχεται απο ισχυρη γενεια , η αυτη που γινεται ισχυρη.

Παιδι του Θησεα και της Ελενης...φαντασου να παντρευονταν τον Αχιλεα,αυτο ειναι ΕΥ-ΓΟΝΙΚΗ!
ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...
Φυσικά και είναι ΕΥ-ΓΟΝΙΚΗ...οι πρόγονοι μας πίστευαν ότι κατάλληλοι προς παιδοποιία είναι όσοι βρίσκονται σε άριστη σωματική και ψυχική υγεία.Τον βλέπεις σήμερα τον άλλο και είναι σαν λουκουμάς με πόδια και θέλει να διαιωνίσει το είδος του.!! Γιατί τι του φταίξαμε;;Ο θείος Πλάτων, ο πατέρας της ευγονικής, στην ιδανική «Πολιτεία» του θέσπισε πρώτος το νόμο: «Από αυτούς που βρίσκονται στην ακμή τους πρέπει να γεννιούνται απόγονοι»....στην ακμή τους λέει και όχι όπως τώρα που μέχρι να κάνουν παιδιά έχουν ασπρίσει τα μαλλιά τους.

Ο Ιωάννης Κούμαρης, «Η Ελληνική φυλή Εκτός Ελλάδος», Πρακτικά Συνεδρίου της Ελληνικής Ανθρωπολογικής Εταιρείας, 1940, σελ. 7 μας λέγει :

«…κύριος παράγων καταπτώσεως των φυλών δεν είναι τυχόν η διαφθορά, ο πλούτος, η αμεριμνησία, οι οποιαδήποτε νεωτεριστικαί ιδέαι κλπ. αλλ’ η μεταβολή του αίματος, η αλλοίωσης δηλαδή της συνθέσεως των βασικών πυρήνων της φυλής, δια της μείξεως, της διασταυρώσεως με ξένας φυλάς».
πηγή:
Ζεύς Ελαύνων, 1 , 2 και 3 

4 σχόλια:

  1. Εξαιρετικόν! Εύγε και στον αρθρογράφο και σε σένα που το δημοσίευσες! Έτσι για να μάθουμε επιτέλους τους εχθρούς μας και να τελειώνουμε άπαξ δια παντός με τους βρωμιάρηδες που πήραν άλλα ονόματα και το παίζουν πολιτισμένοι ή κακόμοιροι ΑΛΛΑ παραμένουν το ίδιο σκοτεινοί και ρυπαροί και πάντα εχθροί του ανθρώπου, ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ δλδ!
    ΔΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Κώστα με μεγάλη μου έκπληξη και θλίψη σήμερα το πρωί έμαθα γιά την εκδημία της Άννας Τζιροπούλου Ευσταθίου. Για όποιον ενδιαφέρεται να παραστεί, η εξόδιος ακολουθία θα γίνει αύριο Παρασκευή στον Ι.Ν. Αγίου Κων/νου Πειραιώς στις 14:00. Εάν μπορείς ανάρτησε το θέμα να λάβουν γνώση και άλλοι. Σίγουρα θα πρέπει να το αναρτήσει και ο Διηνέκης!

    Το είδα εδώ >>https://www.facebook.com/1304129306299000/photos/2249565591755362/


    Σ'ευχαριστώ

    Ιωάννης (Aq)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έμαθα μόλις, κι από ημέηλ.
      Πένθος πραγματικό..
      ευχαριστώ.

      Διαγραφή