«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

Του τραβεστολάγνου μπεκρούλιακα Κεμάλ-Μπουτάρ τού ξύνισε που θα κάνουν και οι Ενωμένοι Μακεδόνες το δικό τους Straight Pride.. τού χαλάει τη φιέστα, με παρδαλές σημαίες στα μπαλκόνια του δημαρχείου, που ετοιμάζει με το Gay Pride.


περισσότερα εδώ

19 σχόλια:

  1. - ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΠΟΥΛΙ...- ΤΟ ΓΕΙΤΟΝΟΠΟΥΛΟ...

    - ΜΠΑΜΠΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ...- ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΣΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΤΣΑΚΙΣΑΜΕ ΧΘΕΣ...ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΑΚΑ..ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ...[ ΚΙ ΑΥΤΗΝ Η ΛΕΛΟΥΔΩ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ...ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ]...

    1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΤΟΝ ΕΛ ΚΑΝΤΟΥΡΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΠΟΥΛΑΓΕ ΟΥΤΕ Ο ΒΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ...

    ΤΟ ΚΑΤΑΡ ΣΤΟ COPA AMERICΑ...Η ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΣΤΗΝ EUROVISION... ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΕΨΕΙ ΠΟΛΛΗ ΤΗΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΠΑΙΔΙΑ...


    ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΚΑΛΕ ΘΑ ΜΠΟΥΚΑΡΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΥΚΟΝΟ ΘΑ ΔΟΥΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ [ ΓΕΡΩΝ AKΡIBEΙΟΣ ]...


    ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΣΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ...ΣΤΗΝ ΤΣΓΓΑΝΙΚΗ ΤΑΒΕΡΝΑ ΤΑ -300 ΑΔΕΡΦΙΑ-...



    ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ POKEMON ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΕ ΤΑ GOMENON...


    ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΤΕ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΑΣ ΜΠΟΥΤΙΚ ΚΡΕΑΤΩΝ Η ΤΗΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΛΙΟΧΑΣΑΠΙΚΑ...

    Ο ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΣΚΤΡΕΛ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΣΑΚΣΕΧΙΡ...ΜΕ ΤΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ...


    ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΧΩΣ...ΑΡΧΗ...ΜΕΣΙ....ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ...

    ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ...ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΑΡΧΟΝΤΙΣΙΟ...ΤΟ ΑΝΑΒΕΙΣ ΚΙ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑΣ...ΑΡΕ ΠΑΠΠΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ...

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΥΣ...ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΟΥΣ...ΚΑΙ ΜΗ...



    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΑΛΕΞΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑ...ΧΑ ΧΑ...


    ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ...ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΩΓΩ ...ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΓΩΓΩ...ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙΡΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ...


    ΑΝ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ...ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ...

    ΤΟ ΜΕΡΤΙΚΟ ΜΟΥ ΑΠ' ΤΑ ΑΡΝΙΑ ΜΟΥ ΤΟ 'ΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΑΛΛΟΙ...ΟΣΟ Η ΚΑΡΔΙΑ ΚΙ ΑΝ ΛΑΧΤΑΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΣΟΥΒΛΙΣΩ [ ΣΤΕΛΑΡΑ ΑΡΧΟΝΤΑ ]...





    https://www.youtube.com/watch?v=_XKLltqVaWI



    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΚΩΣΤΑ...ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΙΛΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΆ 'ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΤΖΩΝΝΥ ΦΙΛΑΡΑΚΙ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΙΕΡΩΣΗ! ΣΤΕΛΛΑΡΑΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ!

      Διαγραφή
    2. ΚΩΣΤΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ [ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΛΙΓΟ ΠΡΟΩΡΑ ]...


      ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΡΙΓΩΝΑ ΔΙΧΩΣ ΦΡΑΓΚΟ ΠΙΑ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΙ Η ΦΤΩΧΟΧΡΟΝΙΑ...ΑΣΤΡΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΣΤΕΚΕΙΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ...ΤΡΙΓΩΝΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΠΟΥΤ ΚΑΘΕ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΦ ΚΑΙ Η ΜΕΡΚΕΛ ΓΚΟΥΤ [ ΔΙΣ... ΤΑ ΧΡΕΗ ]...

      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      Διαγραφή
  3. ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΦΤΗΣ...ΛΕΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΑΝ ΜΕ ΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΥΘΩ ΠΡΟΚΑΛΩ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΤΥΧΙΑ...ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΕΜΕΝΑ ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΛΩ ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΟΥΣΟΥΖΙΑ...ΠΙΟ ΔΙΠΛΑ ΤΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΟΛΟΓΕΙ...ΑΡΕ ΓΑΤΑΚΙΑ...ΧΑ ΧΑ...

    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΟΥ! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


      Πάει ένας σε ένα σουβλατζίδικο και λέει:
      - "θα ήθελα 99 σουβλάκια."
      O υπάλληλος απαντάει:
      - "Nα τα κάνω 100;" και ο πελάτης κοιτάζοντας έκπληκτος απαντά:
      - "Καλά και 100 σουβλάκια ποιος θα τα φάει;"

      Διαγραφή
    2. ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΑΡΑΚΑ:
      ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΟΥΜΕ ΔΥΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ

      Διαγραφή
    3. ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΑ ΣΕ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ.
      ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΠΟΛΛΑ.

      Διαγραφή
    4. ΕΓΩ ΕΝΑ ΞΕΡΩ...ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΣΙΓΓΟΥΝΕΥΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΑ ΞΟΔΕΥΕΙ ΣΕ PAMPERS...


      ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΠΡΩΗΝ ΜΟΥ [ ΣΚΕΤΟ ΜΑΝΕΚΕΝ AΛΛΑ ΑΠΟ ΜΥΑΛΟ ΟΥΦΟ ] ΜΗΝ ΒΑΖΕΙ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ TRIDENT ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΣΕΠΗ ...ΔΥΟ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΑΣΟΥΣΑ ΤΟ DUO...

      ΚΟΙΤΑΞΕ ΜΩΡΗ ΤΗΣ ΕΙΠΕ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΟΛΙΣ ΕΒΑΛΕ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑΥΛΟΝ [ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ] ΣΤΟ ΔΙΝΩ..ΧΑ ΧΑ...

      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      Διαγραφή
    5. ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΣΟΥΦΛΗ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ "ΘΑ ΣΟΥ ΒΑΛΩ ΠΙΠΕΡΙ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ"
      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
    6. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΣΟΥΤΣΟΥΓΡΟΥΤΣΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ ΖΗΤΗΣΕΣ...ΤΣΟΥΤΣΟΥΓΡΟΥΤΣΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ ΚΙ ΕΛΑΒΕΣ...ΡΕ ΕΓΩ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΠΗ ΘΕΛΩ ΠΕΝΗΝΤΑ...ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΡΙΞΕΙ ΚΑΙ ΣΠΡΕΥ ΠΙΠΕΡΙΟΥ...

      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      Διαγραφή
    7. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      ΘΑ ΣΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΣΩ ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΕΧΘΕΣ.

      Συναντιούνται δύο φίλοι από τα παλιά τυχαία στον δρόμο και λέει ο Μπάμπης:

      «Ρε Μένιο χάρηκα πολύ που σε είδα, δεν έρχεσαι σπίτι μου να γνωρίσεις τους δικούς μου;»

      «Και δεν πάμε;» του απαντάει ο Μένιος.

      Φτάνουν, μπαίνουν μέσα και βλέπουν την γυναίκα του να κάθεται στο σαλόνι.

      «Γύρισες βρε τεμπέλη; Που γύριζες πάλι; Εγώ είμαι κλεισμένη όλη μέρα μέσα κι εσύ κάνεις βόλτες;»

      Βγαίνει η πεθερά του από την κουζίνα, τον βλέπει και του λέει:

      «Γύρισες παλιοτόμαρο; Γιατί δεν αφήνεις πια την κόρη μου στην ησυχία της;»

      Κατεβαίνει κι ο γιος του από το δωμάτιό του και του λέει:

      «Γεια σου παλιόγερε!»

      Τα ακούει όλα αυτά ο φίλος του Μπάμπη και του προτείνει:

      «Θες ρε φιλαράκι να πάμε από το σπίτι καλύτερα που είναι πιο ήρεμα τα πράγματα;»

      «Στα τσακίδια!» φώναξαν όλοι μαζί.

      Μόλις μπαίνουν στο σπίτι του άλλου, βλέπουν τη γυναίκα του στρώνει το τραπέζι.

      «Γύρισες αγάπη μου; Ελάτε γρήγορα να φάτε τώρα που είναι ζεστό το φαγητό.»

      «Καλωσόρισες γαμπρούλη μου με την παρέα σου! Καθίστε να φάμε.» λέει η πεθερά του.

      «Έλα μπαμπάκα μου, μου έλειψες όλη μέρα!» λέει η κόρη του.

      Τον κοιτάζει ο φίλος του ο Μένιος με απορία και τον ρωτάει:

      «Ρε φίλε, πες μου πως τα καταφέρνεις κι έχετε τόσο ωραίο κλίμα εδώ μέσα;»

      «Θα σου πω αμέσως! Είχαμε έναν σκύλο ο οποίος ήθελε να κοιμάται στο κρεβάτι μου. Ανεβαίνει την πρώτη φορά και του δίνω κίτρινη κάρτα. Ανεβαίνει δεύτερη φορά και του δίνω πάλι κίτρινη κάρτα. Ανεβαίνει και τρίτη φορά, ενώ είχε ήδη δύο κίτρινες κάρτες και δεν άντεξα άλλο, σήκωσα το όπλο μου και τον έστειλα. Γι’αυτό είναι σούζα όλοι εδώ μέσα, έχουν ήδη δύο κίτρινες κάρτες ο καθένας!»

      Διαγραφή
    8. ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΕΜΑΘΕΣ...ΜΕ ΤΑ CAPITAL CONTROL Ο ΣΠΑΛΙΑΡΑΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΗΔΑΕΙ ΜΟΝΟΝ 60 ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ Η 420 ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ...

      ΚΩΣΤΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΑΛΕΞΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ...ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟ ΣΠΕΡΜΑΤΟΖΩΑΡΙΟ...ΧΑ ΧΑ

      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      Διαγραφή
    9. ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΗΔΕΣ... Ο ένας κόβει και ο άλλος ράβει...ΕΝ ΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΜΟΥ!

      Διαγραφή
  4. ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΜΑΣ ΤΣΑΚΩΣΕΣ ΠΟΠΑΚΙ..!

    ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ Κ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή ο ΓΙΑΝΝΗΣ, είναι μακρυά, θα την πληρώσεις εσύ και για τους δυο σας...'Ελα να σε "καλημερίσω".
      Κουτσομπόληδες, που νομίζατε πως δεν θα σας πάρω χαμπάρι... αλλά μου φέραν τα μαντάτα κάποιοι "φίλοι"...

      Υ.Γ.1. Αν δεν σου βάλω καυτερή πάπρικα στο φαγητό, να μην με λένε Καλλιόπη.

      Υ.Γ.2. Αμ ' ο άλλος ο αμαρτωλός, που το παίζει και "άνετος"!
      Τον δυστυχή... δεν ξέρει τι σημαίνει Καλλιόπη...
      Για εξήγα του, να μην κάνει το κοκόρι... χαχαχαχαχαχα

      Υ.Γ.3. ΓΙΑΝΝΗ, ΜΗΝ ΑΝΕΒΩ ΚΟΖΑΝΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΙΕΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ.

      Διαγραφή
    2. Σε εκλιπαρώ! Μην μάς κόψεις τις μπύρες!
      Οσο για την παπρικα..(την γλυκια ομως, όχι την καφτή) αν ριξεις μπολικη σε κοκκινιστο μοσχαρακι μετα σπαγγετιου.. ΣΟΥ ΕΡΧΟΜΑΙ (και φυσικα με καλο παγωτο στα χερια)
      ..κι όλα αυτά.. διαίτης! ΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Μάκια!

      Διαγραφή
  5. Κωστα, ασε το μοσχαρακι για μετα τις εκλογες οποτε θα παιζουμε εμεις μπαλα και θα γινη μεγαλο γλεντι. Υπαρχει και ο κοκκορας κρασατος με χυλοπιτες και μυτζηθρα αλα κατω απο το αυλακι.

    Μεχρι τις εκλογες σφαλιαρες παντου. Καλο αγωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑ
      Αγαπητέ μου Ahoy, και οι φάπες θα πέσουν, αλλά και τον κόκκορα τον κανονίζουμε όποτε θες 🙂

      Διαγραφή