«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

Όλος ο "καραγκιόζ-μπερντέ" ονόματι "Ελληνική Λύση".. σε μία επιστολή! (Παραίτηση δικηγόρου Ανδρέα Θεοδωρόπουλου)





«Δυστυχώς κ. Βελόπουλε το κόμμα το χειρίζεστε σαν να είναι τσιφλίκι σας» – Παραίτηση με «καρφιά» από την Ελληνική Λύση


Την παραίτηση του από την Ελληνική Λύση γνωστοποίησε ο δικηγόρος και υποψήφιος του κόμματος στις προηγούμενες εκλογές Ανδρέας Θεοδωρόπουλος.

Μάλιστα απέστειλε και επιστολή στον πρόεδρο του κόμματος, Κυριάκο Βελόπουλο, αναφέροντας τους λόγους της απόφασής του.

Η επιστολή

Προς τον Πρόεδρο του κόμματος Ελληνική Λύση Κυριάκο Βελόπουλο

Αθήνα 18-7-2019

Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,

Ώς στρατιώτης της πατρίδας και του κόμματος, σας πίστεψα για να φτιάξουμε την Ελλάδα και να την μετατρέψουμε σε κράτος δικαίου, από μπάχαλο που είναι και εξ αυτού του λόγου πολιτεύτηκα μαζί σας, στις πρόσφατες εθνικές εκλογές.

Αγωνίστηκα επί ένα έτος και πλέον για το κόμμα παρότι υποστήκαμε επιθέσεις και εγώ και ο συνεργάτης μου Νίκος Παναγιωτίδης, ο οποίος ξυλοδάρθηκε στο Αιγάλεω εν μέσω του προεκλογικού αγώνα , από χρυσαυγίτες γιατί μοίραζε φυλλάδια με το όνομα Βελόπουλος και του κόμματος της Ελληνικής Λύσης.

Με επέλεξαν 1.022 συμπόλίτες μου και εισέφερα εις το κόμμα 1022 ψήφους, μόνος μου χωρίς βοήθεια, ούτε οικονομική, αλλά ούτε και σταυροδοσίας, ούτε βοήθεια από συνυποψήφιους μου στο Β΄2 Δυτικό Τομέα Αθηνών, στις κάτωθι περιοχές: Περιστέρι, Αιγάλεω, Ίλιον, Καματερό, Άγιοι, Ανάργυροι, Πετρούπολη, Αγία Βαρβάρα, Χαϊδάρι.

Σας ενημέρωνα πάντοτε είτε τηλεφωνικά, είτε με γραπτά μηνύματα για τις πλημμέλειες και τους κινδύνους, που αντιμετωπίζαμε ως υποψήφιοί και ως κόμμα και έχω όλα τα μηνύματα που έχουμε ανταλλάξει όλο αυτό το χρονικό διάστημα.

Είμαι εκείνος που πληροφορήθηκα από τον Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Δημήτρη Βερβεσό τον Δεκέμβριο του έτους 2018, πως θα κατέθετε ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του κόμματος μας, για τις δωρεάν νομικές συμβουλές που παρείχαν οι υπόλοιποι δικηγόροι Στάμου- Πολίτης , πλην εμού στα μέλη του κόμματος, καθώς δεν μου το είχατε αναθέσει, και σας ενημέρωσα προς διαφύλαξη του ονόματος σας και του κόμματος πως έπρεπε να το παραλείψετε να το αναφέρετε στις εκπομπές που κάνατε.

Ενθυμούμαι δε, πως στο ΚΥΒΕ, χώρος ιδιοκτησίας, του Δήμου Περιστερίου, είχατε συγκεντρώσει όλους τους υποψήφιους βουλευτές του κόμματος από την Αθήνα και την Νότια Ελλάδα, τον Δεκέμβριο του έτους 2018 και μάλιστα όταν σας είπα πως θα καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα ο Πρόεδρος του ΔΣΑ εσείς μου απαντήσατε να πω στον κ. Βερβεσό: χθες να τα καταθέσει τα ασφαλιστικά.

Επιβεβαιώθηκαν οι νομικοί μου φόβοι, τους οποίους και σας είχα εκθέσει προσωπικά τον Δεκέμβριο του έτους 2018, προτού κατατεθούν τα ασφαλιστικά μέτρα εναντίον μας.

Παρόλα αυτά δεν εισακούσθηκε η νομική μου συμβουλή, ενώ θεωρήσατε σκόπιμο να δεχθείτε τις συμβουλές από τους προσωπικούς σας νομικούς του κόμματος, που είχαν αντίθετη άποψη με εμένα, πως δεν απαγορεύεται να δίδουν νομικές συμβουλές άνευ αμοιβής, προς τα μέλη του κόμματος.

Τελικά το κόμμα καταδικάστηκε από το Ειρηνοδικείο Πειραιά, με την υπ’ αριθ. 54/2019 Απόφαση του, όπου προσέφυγε ο Δικηγορικός Σύλλογος Πειραιά εναντίον μας και στις 16-7-2019 σε ανακοίνωση του ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών δημοσίευσε στην ιστοσελίδα του την ως άνω απόφαση, με την οποία απαγορεύεται να δίδονται στα μέλη του κόμματος άνευ αμοιβής νομικές συμβουλές.

Έτσι λοιπόν επιβεβαιώθηκαν οι νομικές μου γνώσεις-ενδοιασμοί, όμως ποτέ δεν έγιναν δεκτές από εσάς, καθώς σας συμβούλευσαν λάθος οι προσωπικοί σας νομικοί σύμβουλοι με συνέπεια το κόμμα να διασυρθεί στα Μ.Μ.Ε προσομοιαζοντάς μας με το κόμμα του Σώρα <<Ελλήνων Συνέλευσις>> που κατέθετε εξώδικα στα μέλη του κόμματος κατά του κράτους και που ο αρχηγός τους είναι φυλακισμένος εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα για απάτη εναντίον των μελών του.

Είμαι εγώ εκείνος που τον Απρίλιο του 2019 σας ενημέρωσα πως αναρχικοί είχαν προβεί σε κατάληψη του κτηρίου του Δήμου Περιστεριού, στην εκλογική μου περιφέρεια, προκειμένου να ματαιωθεί η ομιλία σας. Είχα αντιπαρατεθεί μαζί τους, προκειμένου να ανοίξει η αίθουσα για να μπορεί να διεξαχθεί η ομιλία σας και σας είχα ενημερώσει με γραπτά μηνύματα.

Επίσης είμαι εκείνος που στις 15 Ιουνίου 2019 σας ενημέρωσα πως στο site voicenews.gr που ανήκει σε εσάς, είχε αναρτηθεί από δημοσιογράφο του site τα Σκόπια, ως Βόρεια Μακεδονία. Σας κάλεσα αμέσως στο τηλέφωνο, προκειμένου να προφυλάξω το κόμμα από μεγάλη γκάφα την οποία οι δημοσιογράφοι θα εκμεταλλευόντουσαν ,προκείμενου να μας πλήξουν πολιτικά και να πάει περίπατο όλη η εκστρατεία μας για την Μακεδονία, η οποία είναι μία και Ελληνική.

Μου απαντήσατε με γραπτό μήνυμα πως με ευχαριστείτε για την παρατήρηση αυτή και ενημέρωση του λάθους, όπως και μου είπατε ευχαριστώ, όταν σας απέστειλα γραπτό μήνυμα, στις 15 Ιουνίου 2019 πως σας αγαπώ και ότι θέλω να γίνετε ο Σαλβίνι της Ελλάδας και μου απαντήσετε, <<να είσαι καλά». Είμαι εγώ εκείνος που σας έστειλα το μήνυμα στον προσωπικό σας αριθμό 694806…………. καθώς δεχθήκαμε επίθεση από χρυσαυγίτες οι οποίοι βιαιοπράγησαν εις βάρος του συνεργάτη μου Νικόλαου Παναγιωτίδη, τον γρονθοκόπησαν στην προεκλογική περίοδο στις 22 Ιουνίου 2019, στο Αιγάλεω. Διαμέσου του προσωπικού σας συνεργάτη Βασιλείου Γραμμένου, μου απαγορεύσατε να εμφανιστώ σε τηλεοπτικό μέσο για να να καταγγείλω το παραπάνω παράνομο γεγονός. Σεβάστηκα την απόφαση σας αυτή και δεν το έπραξα. Κατόπιν διαμέσου το ιδίου συνεργάτη σας Β. Γραμμένου μου κλείσατε ραντεβού για τις 25 Ιουνίου 2019, ημέρα Τρίτη, το όποιο και ακυρώσατε στην συνέχεια με μήνυμα που μου απέστειλε στο κινητό μου τηλέφωνο, ο Β. Γραμμένος. Σεβάστηκα και αυτή σας την απόφαση. Τέλος, την Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019 τελευταία ημέρα της προεκλογικής περιόδου, είχα προσκληθεί από τον Μάκη Κουρή παρουσιαστή της εκπομπής Επί του Πιεστηρίου στον τηλεοπτικό σταθμό KONTRA CHANNEL, την οποία εμφάνιση μου, είχα το δικαίωμα να την κάνω εκ του νόμου και την οποία πάλι μέσω του συνεργάτη σας Β. Γραμμένου μου την ακυρώσατε!!! Σεβόμενος και ανεχόμενος και αυτή σας την απόφαση σας δεν εμφανίσθηκα στον τηλεοπτικό σταθμό. Δεν ανέχομαι όμως μετεκλογικά, και ύστερα από τον αγώνα που έκανα για εσάς προσωπικά νομικά και αγωνιστικά, και τα για το κόμμα, αλλά και για την πατρίδα, κανείς και καμία να με λασπολογεί και να με συκοφαντεί ενώπιον σας, λέγοντας πως δεν έχω πτυχίο νομικής, αλλά ούτε και εσείς προσωπικά. Γνωρίζετε πολύ καλά, πως είμαι δικηγόρος, άλλωστε πως θα μπορούσα να ασκώ το επάγγελμα του Δικηγόρου, επί δέκα συναπτά έτη χωρίς πτυχίο;;; Η γνωριμία μας Πρόεδρε, έχει γίνει από το 2008, όταν και ερχόσασταν ως καλεσμένος στο κανάλι ALTER, και ήσασταν βουλευτής του ΛΑΟΣ, κόμματος του κ. Καρατζαφέρη. Τότε, ήμουν δημοσιογράφος στο δελτίο ειδήσεων του σταθμού και παράλληλά τελειόφοιτος νομικής. Όταν ήρθα στο γραφείο σας, το έτος 2018, στο κανάλι ALERT TV , σας έδωσα την δικηγορική μου κάρτα και εγκρίνατε να είμαι υποψήφιος με το κόμμα σας. Πως λοιπόν, στη χθεσινή μας συνάντηση στις 16-7-2019, αφού το κόμμα εισήλθε στην Βουλή, στο γραφείο σας στην οδό Ιπποκράτους αριθ. 10-12, που εδρεύει το κόμμα Ελληνική Λύση, με ρωτήσατε εάν έχω πτυχίο;;; Σημειωτέον πως είχα παραστεί στις περισσότερες ομιλίες σας και μάλιστα στην ομιλία στην Βάρη είχα και τα δύο ανήλικα τέκνα μου μαζί που τους μιλήσατε δημόσια. Επειδή τον συκοφάντη ή την συκοφάντρια τον/την γνωρίζετε πολύ καλά και ίσως για δικούς σας λόγους, δεν θέλετε να μου πείτε ποιος είναι, σας αποστέλλω επικυρωμένο από την Γραμματεία της Νομικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών , το αντίγραφο του πτυχίου μου, προκειμένου να κλείσετε το στόμα αυτού-αυτής, που είχε το θράσος να θίξει έναν δικηγόρο με εμπειρία δέκα ετών (10) και με βιογραφικό που κανείς από το κόμμα δεν διαθέτει, καθώς έχω κάνει μετά την ορκομωσία μου στην Νομική σχολή Αθηνών ολοκλήρωσα την πρακτική μου εξάσκηση στην Νομοθετική υπηρεσία του Ελληνικού κοινοβουλίου. . Επειδή, είμαι ίσως ο μόνος δικηγόρος, που ήμουν και υποψήφιος βουλευτής, στο κόμμα, ο οποίος έχω κάνει την πρακτική μου εξάσκηση, στην νομοθετική υπηρεσία του Ελληνικού Κοινοβουλίου μετά την αποφοίτηση μου από το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και γνωρίζω όσο ουδείς, την διαδικασία των νομοσχεδίων και μπορώ να είμαι αρωγός του κοινοβουλευτικού έργου, το οποίο και ασκείται από του βουλευτές του κόμματος, οι οποίοι δικαιούνται δύο επιστημονικούς συνεργάτες, και οι οποίοι έχουν σύμβαση με την Βουλή, οι οποίοι και επιλέγονται από τον εκάστοτε βουλευτή και το κόμμα. Επειδή έχω προταθεί για να είμαι επιστημονικός συνεργάτης, από δύο βουλευτές του κόμματος μας την Μαρία Αθανασίου του Κωνσταντίνου του Β2 Δυτικού Τομέα Αθηνών και την Αικατερίνη Αλεξοπούλου του Β1 Βορείου Τομέα Αθηνών, σας ζητώ να επιβεβαιώσετε την εμπιστοσύνη σας εις το πρόσωπό μου διώχνοντας μακριά τις σειρήνες από τα αυτία σας, τους λασπολόγους και όσους δεν αφήνουν να πάει το κόμμα και η Ελλάδα μπροστά. Παρόλα ταύτα σήμερα στις 18/07/2019 πληροφορήθηκα απο τον στενό σας συνεργάτη Β. Γραμμένο πως δεν θέλετε να με χρησιμοποιήσετε ώς επιστημονικό συνεργάτη σε Βουλευτή του κόμματος και παρότι σας έχω τονίσει πως ο μισθός μου θα κατατίθετο στο κόμμα , εσείς για άλλη μια φορά με εμπαίξατε πως δήθεν δεν με πρότειναν οι βουλευτές του κόμματος και εξ αυτού του λόγου δεν μπορώ να τοποθετηθώ ώς επιστημονικός συνεργάτης . Σας διαψεύδω λοιπόν, καθώς επικοινώνησα με την κ. Αθανασίου Μαρία Βουλευτή της Β 2 δυτικού τομέα Αθηνών παρουσία μαρτύρων και μου μετέφερε πως την πιέζουν απο το κόμμα να μην με δεχθεί..παρόλο που με πρότεινε ώς επιστημονικό συνεργάτη και ως νομικό. Δυστυχώς κ. Βελόπουλε το κόμμα το χειρίζεστε σαν να είναι τσιφλίκι σας ή σαν να είναι εταιρεία σας αποσκοπώντας μόνο εις το κέρδος και έχοντας ανθρώπους – υποχείριά σας. Πρέπει να μάθετε πως όλοι εμείς οι υποψήφιοι, οι οποίοι και συνεισφέραμε για να επέλθει το αποτέλεσμα των εκλογών της 7-07-2019 δεν είμαστε ούτε σκουπίδια αλλά ούτε και μηχανή του κιμά για να μας <<αλέθετε>> όποτε θέλετε και να μας πετάτε τοποθετώντας σε θέσεις εκείνους που δεν έχουν ούτε τα προσόντα αλλά ούτε και την προσωπικότητα να ανταπεξέλθουν στα καθηκοντά τους αλλά είναι μόνο πειθήνια όργανά σας.

Το ίδιο έχετε κάνει με πάμπολλους συνυποψήφιους μου οι οποίοι έχουν συνεισφέρει είτε οικονομικά είτε με ψήφους εις το κόμμα, τους υποσχεθήκατε και μετέπειτα τους έχετε <<αδειάσει>> . Παραδείγματα πολλά, Ραπανάκης Νικόλαος (σας πλήρωνε τα ενοίκια στην οδό Ιπποκράτους), το κατήγγειλε δημόσια ο ίδιος στα Μ.Μ.Ε ότι τον αποκλείσατε απο τα ψηφοδέλτια , Σαρίκας Δημήτρης, Σέρρες, Αθανάσιος Νασίκας εκλεγείς Βουλευτής στην Λάρισα, του οποίου του αφαιρέσατε την έδρα ενώ του είχατε υποσχεθεί πως δεν θα το κάνετε. Ακόμη Γιώργος Μπαρτζώκης , Πρόεδρος του κόμματος των δανειοληπτών, Νίκος Μαστρογιαννάκης υποψήφιος στην ΄Β Πειραιά , ο οποίος και παραιτήθηκε απο την Ελληνική λύση, Δώρα Αντωνίου υποψήφια στην Ά Πειραιά και πάρα πολλοί άλλοι οι οποίοι αποχώρησαν σιωπηλά .

Επίσης ο Λ. Χουλιάρας ανώτατο στέλεχος της Ελλ. Αστυνομίας, πρώην Αστυνομικός διευθυντής Ευβοίας και υποψήφιος Βουλευτής Ευβοίας , ο οποίος και κατήγγειλε με επιστολή του πως έχετε κλειστή καμαρίλα και γνωστό ζευγάρι Στάμου – Πολίτη οι οποίοι και είναι οι ευνοούμενοί σας για αυτό τον αποκλείσατε απο τα ψηφοδέλτια. Ο κ. Γεωργιάδης τρίτος επιλαχών Ευρωβουλευτής , ο οποίος σας ΈΧΕΙ ΚΑΤΑΘΈΣΕΙ ΑΓΩΓΗ για αθέμιτο προεκλογικό αγώνα και εξαπάτηση του εκλογικού σώματος με στημένα ψηφοδέλτια του Φράγκου Φραγκούλη συντρόφου της κόρης της γραμματέως σας επί χρόνια κ. Δήμητρας Κρητικού.

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν όλοι οι προαναφερθέντες να σας μέμφουν, προφανώς κάτι δεν κάνατε ορθά. Διότι άν είμασταν <<στημένοι>> θα είχαμε παραιτηθεί όλοι την ίδια χρονική περίοδο και θα είχαμε πολιτευθεί με άλλη πολιτική δύναμη.

Το κόμμα πρέπει να έχει μέλλον και όπως σας είπα στην προχθεσινή μας συνάντηση στις 16-7-2019 στα γραφεία του κόμματος στην οδό Ιπποκράτους, και παρόλη την απαγόρευση που αποπειράθηκε ο κ. Διαμαντόπουλος ο υπεύθυνος ασφαλείας και μη εκλεγείς στον Β τομέα Αθηνών να μου κάνει για να μην σας δώ , μπόρεσα και εισήλθα στο γραφείο σας προκειμένου να σας χαιρετήσω και να σας τονίσω να αξιοποιήσετε τα στελέχη τα οποία έχουμε αγωνιστεί και ματώσαμε για να επέλθει η νίκη της παράταξής μας, εξαφανίζοντας το Ναζιστικό κόμμα της Χρυσής Αυγής.

Αντί λοιπόν να τοποθετήσετε τα κατάλληλα πρόσωπα στις κατάλληλες θέσεις και παρότι είστε ακόμη μη νόμιμα εκλεγμένος Πρόεδρος του Κόμματος , διότι δεν έχετε κάνει συνέδριο παρότι το κόμμα το ιδρύσατε με άλλους τρείς συνιδρυτές: Δημήτριο Μπαφάλη απόστρατο Συνταγματάρχη, Ευστάθιο Φλώρο απόστραο του Ναυτικού και Ευάγγελο Φανίδη.

Στον τελευταίο έχετε δώσει ρόλο ώς Γενικό διευθυντή του κόμματος , από ότι πληροφορήθηκα ενώ στους υπόλοιπους δύο , Μπαφάκη και Φλώρο δεν έχετε κανένα ρόλο και απεναντίας τους κατηγορείτε πως σας υποσκάπτουν.

Ίσως επειδή δεν είναι στην κλειστή σας καμαρίλα κ. Βελόπουλε και ίσως επειδή δεν έχετε όφελος απο εκείνους. Θα πρέπει να γνωρίζετε πάντως πως το κόμμα δεν είναι δικό σας και πως δεν είναι ακόμη μια εταιρεία με κεραλοιφές που δίνεται εντολές εσείς.

Το κόμμα είναι συλλογική προσπάθεια με συλλογικά όργανα , τα οποία και δεν τα έχετε εκλέξει…!!! Ούτε Πρόεδρο εκλεγμένο όπως το καταστατικό ορίζει , ούτε ταμία αλλά ούτε και πολιτικό συμβούλιο.

Επίσης μέσα στο κόμμα Ελληνική λύση υπάρχουν πάρα πολλά ακραία πρόσωπα που τελευταίως τα ανακάλυψα, όπως τον Βασίλη Πετρομιχελή , Πρόεδρο του κινήματος <<ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΙΣ>> , πρόκειται γαι το άτομο που διαφήμιζε πως θα ανέβει στα Ίμια να καρφώσει την Ελληνική σημαία αλλα οι ψαράδες δεν τον πήγαιναν έστω και με 5.000 Ευρώ αν του ς έδινε…!!! Ούτε η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΑΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΕΤΕ ΔΩΣΕΙΚΑΙ ΡΟΛΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΑ ΑΥΤΟΝ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ.

Για αυτόν τον λόγο κ. Βελόπουλε δεν θέλατε να μας γνωρίσετε τους συνυποψηφίους για να μην μάθουμε τα ακραία στελέχη που έχετε εντάξει εις το κόμμα σας , τα οποία εάν ο Ελληνικός λαός τα γνώριζε ίσως να μην ψήφιζε την Ελληνική λύση, διότι τελικώς δεν διαφέρει πολύ από την Χρυσή αυγή.

Υπάρχουν αγαπητέ κ. Βελόπουλε και μηνύματα με συνυποψηφίους μου οι οποίοι είχαν στα χέρια τους τα στοιχεία επικοινωνίας των μελών του κόμματος και έστελναν μηνύματα είτε τηλεφωνούσαν για να δώσουν <<σήμα>> να ψηφίσουν τους ιδίους , όλα αυτά με την ανοχή την δική σας και την άδειά σας εις βάρος υμών των υπολοίπων υποψηφίων που μας είχατε αποκλείσει από οποιοδήποτε μέσον τηλεοπτικό και προβάλλατε μόνον αυτούς. Αυτό δεν είναι Δημοκρατία , είναι ολιγαρχία, χούντα. Έτσι ούτε το κόμμα θα προχωρήσει αλλά ούτε και η Ελλάδα. Λυπούμαι πολύ αλλά δεν είστε Δημοκράτης.

Συνεχίζοντας τον προαναφερόμενο Β. Πετρομιχελή τον είχατε ώς υποψήφιο στην Ά Αθηνών , όπως και ορισμένες συνυποψήφιες οι οποίες και ανήκαν στο κόμμα της ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΙΣ και μάλιστα μια εξ αυτών εξελέγη και Βουλευτής σας.

Ακόμη είχατε εις το κόμμα τον κ. Μίχο πρώην Βουλευτή της Χρυσής Αυγής , τον οποίο και τον εντάξατε στο κόμμα και μετά απο διαφωνίες μαζί σας αποχώρησε.

Εσείς λοιπόν ορίσατε μόνος σας πρόσωπα τα οποία και στερούνται προσόντων αλλα όμως είναι πειθήνια σας όργανά σας και αντ΄αυτού επιλέξατε να έχετε στο κόμμα στελέχη τα οποία είναι μη αξιοκρατικά. Ένα τρανταχτό παράδειγμα είναι του Θ. Μυλωνά που τον έχετε εκπρόσωπο τύπου και που το μόνο προσόν που έχει είναι τα ΤΕΙ Λογιστικής του Πειραιά. Λόγω του ότι έχω θητεύσει το 2006-2010 εις το κανάλι ΑΛΤΕΡ ενθυμούμαι ποιός είναι ο εν λόγω κύριος και όποτε θέλετε μπορώ να σας διαφωτίσω.

Απορώ λοιπόν αντί να ελέγξετε αξιοκρατικά τα προσόντα και το βιογραφικό των στενών σας συνεργατών που οι περισσότεροι είναι του Λυκείου είχατε το θράσσος σε μένα τον Δικηγόρο με την δεκαετή εμπειρία και την πρακτική εξάσκηση στην Νομοθετική Υπηρεσία της Βουλής και με τις τρείς ξένες γλώσσες που κατέχω να με ρωτήσετε εάν έχω ΠΤΥΧΙΟ;;;;;;;;;;;Ντροπή και μόνο ντροπή που τολμήσατε να με συκοφαντήσετε και να μου προσβάλλετε την τιμή και την υπόληψή μου κ. Βελόπουλε. Είναι δυνατόν να μην θυμόσαστε ποιόν ορίσατε ώς υποψήφιό σας;;; Στις ομιλίες σας επειδή είχα απορίες σας ρωτούσα και πολλές φορές μου απαντούσατε <<ΘΕΟΔΩΡΌΠΟΥΛΕ ΔΕΝ ΑΓΟΡΕΥΕΙΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ>> , άρα λοιπόν ποιόν νομίζετε πως κοροιδεύετε;;; μάλλον τον εαυτό σας.

Εν κατακλείδι λυπάμαι πολύ για λογαρισμό σας , ζητώ συγγνώμη απο τους 1022 ψηφοφόρους και συμπολίτες μου της Δυτικής Αθήνας οι οποίοι με στήριξαν, τους ευχαριστώ αφάνταστα , ζητώ να άρουν την εμπιστοσύνη εις σε εσάς και την επόμενη φορά θα προσέξω περισσότερο με ποιόν <<ΠΑΤΡΙΩΤΗ>> θα πολιτευθώ και εάν πολιτευθώ ξανά , διότι η πολιτική είναι τελικά μια δολοπλοκία και ένα απέραντο ψέμμα με οικονομικό όφελος.

Ανδρέας Θεοδωρόπουλος

Δικηγόρος Παρ΄Εφέταις Αθηνών


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου