«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2019

Lynyrd Skynyrd - Free Bird + Sweet Home Alabama (Live 1976-77)







🎸





9 σχόλια:

  1. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ28 Σεπτεμβρίου, 2019 18:58

    ΤΙ ΚΟΜΜΑΤΑΡΕΣ ΕΒΑΛΕΣ ΒΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ;
    Long live the DIXIE!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι άνθρωπος. Είμαι ένας χοντρός και μόνος καουμπόι...

      Διαγραφή
    2. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ28 Σεπτεμβρίου, 2019 20:09

      Ναί,πιό γρήγορος κι'απ'την σκιά σου.
      Να φανταστώ το όνομα,Λούκυ Λούκ, Κοκομπίλ,ή ο πιστολέρο σκουλήκης;😄

      Διαγραφή
  2. Μαζι σου μονε καουμποι! Ανεβαινουμε! Δωσε μεγαλη DIXIE!!

    https://www.youtube.com/watch?v=YI16zDNFLec

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλε μου Ahoy!

      Σου δίνω κι εγώ το λινκ του Κόκκινου Ουρανού, που λέει για το τραγούδι της ανάρτησης, το Sweet Home Alabama, ως η "υπεράσπιση του Αμερικάνικου Νότου"
      http://redskywarning.blogspot.com/2012/06/lynyrd-skynyrd.html

      Διαγραφή
  3. LONG LIVE THE AMERICAN FEMALE LONG LEGS !.(long live mosseberg ,maverick ,colt,give me some ,give me more ,give me all i want,enter the dragon and kill'em all.)το χαβα μου εγώ !Για πάρτυ μου ,μια μπάντα από Αμερική ,καλεσμένη στο αμερικανικό κολλέγιο της Αγίας Παρασκευής ,το έπαιξαν και το τραγουδισαν.7 άτομα παρακαλώ...Οι τύποι και οι τυπισσες ενθουσιάστηκαν μαζί μου ,ήθελαν να έλθουν και στο σπίτι μου ,εεε ,άμα μου αφήσετε αυτήν εκεί...τους λέω !ελάτε !long live the long legs !ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε άλλη φάση..δύο Αμερικανες καθηγήτριες από το Οκλαχόμα πανεπιστήμιο ,με κάλεσαν στην Αμερική για σπουδές στα οικονομικά ,που τους είπα ότι με ενδιαφέρουν πολύ.Μεχρι και τα έξοδα του ταξιδιού μου κάλυπταν και βοήθεια για τις σπουδές και την διαμονή.Τωρα λέω ...Αριστομαχε ,θα πας για σπουδές εκεί ...η θα τρεχης στα σκοπευτήρια και στις φάρμες αλόγων ;άσε που το long legs ,θα ήταν ο διάολος μέσα μου !σκέψου τώρα να κάνης καβαλλαρια στον ιππο με το long legs !στο τέλος,θα τους έβγαζα δικές μου οικονομικές θεωρίες !σαμπως αυτοί ,τι μας πουλάνε ;ΔΝΤ ,federal και ροκφελερ.LONG LIVE THE LΟNG LEGS, AHOY.ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή