«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

Thread από Λέσβο

Η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στο Μαράκι



''Καλησπέρα. Θέλω να σου ζητήσω μία μεγάλη συγνώμη. Κάποτε σε διέγραψα από τις επαφές μου επειδή σε θεώρησα όπως και σε αποκάλεσα στην τελευταία συνομιλία μας, ρατσιστόμουτρο. Σε είχα κάνει και θέμα σε συζητήσεις μου.

2015, εσύ μου τα λεγες κι εγω τα άκουγα παράλογα. Ξέρεις ότι είμαι μία από αυτές που έτρεχαν στις παραλίες να βοηθήσουν. Πολλές φορές στέρησα από την οικογένειά μου προκειμένου να φορτώνομαι πράγματα και να τα τρέχω στο κέντρο που τους φιλοξενούσαμε.

Ήταν υποχρέωση μου, το πίστευα, αφού η προπαγάνδα με είχε πείσει ότι ήμουν κι εγώ ένοχη. Το σημαντικότερο -στο έλεγα τότε- και οι δικοί μου παππούδες κυνηγημένοι από τη Σμύρνη ήρθαν εδώ σ' αυτό το νησί.

Η αλήθεια είναι ότι έβλεπα κάθε μέρα τα περίεργα, αυτά που μου έλεγες , αλλά ήμουν ταγμένη σε μία προσφορά που την αφιέρωνα στη μνήμη των προσφύγων της οικογένειάς μου. -θα τρίζουν κάθε μέρα τα κόκκαλά τους-


Μία μέρα η έφηβη κόρη μου όταν γυρίσαμε από την ''προσφορά'' στο σπίτι, μου είπε κλαίγοντας: εγω εκει δεν ξαναπάω ποτέ! Αυτοί οι άντρες με έγδυναν με τα μάτια τους. Νιώθω σαν να με βίασαν''.
Εγώ θύμωσα με τις φαντασιώσεις της και τα έβαλα με τον πατέρα της νομίζοντας ότι αυτός την επηρεάζει αρνητικά. Συνέχισα να βοηθάω μέχρι πριν ένα χρόνο.

Ο Ζόραν ήταν ένα αδεσποτάκι πέντε κιλών που είχαμε μαζέψει πριν δεκατρία χρόνια με την κόρη μου που ήταν δύο . Μεγάλωσαν μαζί και μοιράζονταν τα πάντα. Έχεις σκυλί και ξέρεις πόση αγάπη αναπτύσσεται.
Θέλω να ξεχάσω τις τόσες λεπτομέρειες που με στοιχειώνουν.Ο μικρούλης μας βασανίστηκε φρικτά και ξεψύχησε κρεμασμένος στο δέντρο. Έτσι για την πλάκα τους. Το ομολόγησαν σε μένα την ίδια οι άλλοι που κοίταζαν. Κάποιοι από αυτούς είχαν πάρει φαί από τα χέρια μου. Οι φιλοζωικές κάνουν την πάπια όταν το έγκλημα γίνεται από αλλοδαπούς

Το δεύτερο χτύπημα μου ήρθε λίγο μετά από το πρώτο. Το εκκλησάκι που έχτισαν οι παππούδες μου όταν ήρθαν στη Λέσβο το 22. Αφόδευσαν, λέρωσαν τις εικόνες και τους τοίχους, γκρέμισαν και πέταξαν το σταυρό.

Τι άλλο να σου πω, τώρα είμαι κι εγώ ένα ''ρατσιστόμουτρο'' που παρακαλάει κάθε στιγμή της μέρας να φύγουν από το νησάκι μας. Να φύγουν από την Ελλάδα γιατί κινδυνεύουμε όλοι. Αυτοί δεν είναι πρόσφυγες και όσες φορές τους είπα έτσι, επί δέκα μετανιώνω!
Τρίζουν τα κόκκαλα των προσφύγων μας.

Μου είχες πει αυτό: ''σου εύχομαι να μην σου συμβεί κακό για να δεις την αλήθεια..βρες την τώρα!'' Τότε σε έβρισα και σε διέγραψα.

Να προσέχετε τα ιερά σας, τα παιδιά και....
Εύχομαι κανένας να μη ζήσει αυτό που έζησε η οικογένειά μου.
Να προσέχετε τα ιερά σας, τα παιδιά και τα αγαπημένα σας κατοικίδια.

Συγνώμη ρε Καίτη.

Υ.Γ σε παρακαλώ κάνε γνωστή την ιστορία μου''


πηγή


Διαβάστε επίσης:
Πρωινό κρουασάν και κρέας τρεις φορές την εβδομάδα, το μενού για μετανάστες



6 σχόλια:

  1. Αυτό για όσους πιστεύουν ότι οι κομμουνιστές δεν ξαναγίνονται ποτέ άνθρωποι.

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πρώτο πράγμα που χάνουν οι αριστερόφρονες πλανημένοι είναι η λογική σχέση αιτίου-αιτιατού.Ό,τι και να τους παρουσιάσεις ως αποδεικτικό στοιχείο πάντα θα βρίσκουν τρόπο να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα.Μακάρι να είναι αλήθεια το περιστατικό αλλά δύσκολο το κόβω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γίνονται αφού πρώτα έχουν στιγματίσει τους πατριώτες ως φασιστες. Κατόπιν εορτής. Όταν φτάσει το αγγούρι στον κ@λο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επρεπε δλδ να της γδαρουν το σκυλι για να καταλαβει τι διποδα ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ....ΜΑΡΑΚΙ
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΚΩΣΤΑΡΑ
    ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΤΟΥΣ "ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ" ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ
    ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΙ ΤΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΩΣ ΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΜΑΣΗΣΕ ΑΠΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΕΣ...ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.
    ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΣΗΜΕΡΑ...ΕΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ GAME OVER
    ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΚ Ε?

    ΔΕ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΡΑ ΟΛΑ ΤΖΑΜΙ Ε?
    1000000000 ΦΟΡΕΣ ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΕΦΑΓΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ...ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ,ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕ Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ Ο ΣΚΥΛΟΣ. ΜΕ ΤΟΣΗ ΔΙΑΖΑΠΑΜΙΝΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΛΕΙΠΕΙ ,ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΘΑ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ .ΡΕ ΚΟΠΑΝΟΙ !ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΑ ΡΥΠΑΡΑ ΓΕΝΗ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΟΡΦΗ ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ;ΕΝΑΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ ΑΡΠΑΞΕ ΜΙΑ ΓΑΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ ....ΤΟΝ ΕΣΚΙΣΑ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ! ΤΑ ΑΛΛΑ ΡΥΠΑΡΑ ,ΑΚΟΜΗ ΤΡΕΧΟΥΝ .ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΕΒΩ ΣΤΟ ΜΑΙΝΑΛΟ ...ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΠΙΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ . ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή