«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

ΚΑΡΛΥ ΦΡΑΝΖ, η γυναίκα που κακοποιήθηκε σε σατανιστική τελετή από μασώνους, καταγγέλει.. (βίντεο)

Σχόλιο Διόδοτου: Προειδοποιούμε ότι είναι ΠΟΛΥ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ όσα ακούγονται στο παρακάτω βίντεο.





10 σχόλια:

  1. κατι δεν μου κολλαει...οχι οτι δεν μπορει να συμβαινουν τετοια πραγματα....αλλα...σε τι ηλικια ηταν;;;;πως μπορει και περιγραφει τοσες λεπτομερειες του χωρου ,ενω την σηκωσαν νυχτα απ το κρεββατι,την πηγαν σ ενα αγνωστο μερος, ηταν τρομοκρατημενη,περιγραφει γεγονοτα φρικτα ηρεμη,την βιασαν τοσοι και το περιγραφει σαν να συνεβη σε αλλον,μιλαει για την δολοφονια μικρου αγοριου,λες και ειναι κατι καθημερινο....δεν ξερω ,μπορει να ειμαι και χαζη ,και δεν μπορω να καταλαβω.... περιγραφει λες και λεει το μαθημα της.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σούλα μου,

      εγώ κατάλαβα ότι είναι ψύχραιμη γιατί τα έχει πλέον πει αρκετές φορές.
      Όσο για την ηλικία.. κι εγώ θυμάμαι χιλιάδες πράγματα από τα 3 μου χρόνια, ζωντανά σαν να τα βλέπω σε ταινία.

      Διαγραφή
    2. Μακάρι να είναι ψέμα, αλλά φοβαμε πως όχι. Είναι δυνατόν να έχει μνήμες σε τόσο μικρή ηλικία, γιατί και εγώ περιέγραφα πως ήταν το δωμάτιο που κοιμόμουν, την κούνια μου τι αισθανόμουν, τι πράγματα έβλεπα μέσα από την κούνια στη μάνα μου. Απ'οσο θυμάμαι μπορούσα να στέκομαι όρθια πιασμενη από τα κάγκελα της κούνια όταν είχα τις αναμνήσεις αυτές. Άρα ήμουν πολύ μικρή.

      Διαγραφή
  2. Συγνώμη;Βιάζει ένας λόχος ανδρών ένα τρίχρονο κορίτσι και παρόλα αυτά ζει;
    Που θα έπρεπε από τον πρώτο άνδρα να έχει πάθει αιμορραγία και ρήξη μήτρας;Να έχει μεταφερθεί άμεσα σε νοσοκομείο;
    Εσείς οι άνδρες τι νομίζετε ότι είναι ο κόλπος μιας γυναίκας; Πόσο μάλιστα ενός τρίχρονου κοριτσιού.
    Τούνελ; Να παρκάρετε μέσα νταλίκες και αεροπλάνα; Που ακόμα και σε μία εικοσάχρονη- τριαντάχρονη γυναίκα να διεισδύσεις για να μην της κάνει ζημιά χρειάζεται και μία προεργασία. Τα προκαταρκτικά που λέμε.
    Τώρα το ότι κάνουνε ανθρωποθυσίες οι μασόνοι αυτό γίνεται στους τελευταίους βαθμούς μύησης.
    Τι στο καλό από όλες τις στοές οι αρχηγοί είχαν μαζευτεί σε ένα κυβερνητικό κτίριο;
    Εγώ πάντως στα τρία μου δεν θυμάμαι τίποτα.Απο τα τέσσερα και μετά έχω μνήμες γεγονότων.
    Αλλά ακόμα και στα 5 και στα 6 μου και με τόση λεπτομέρεια να διακρίνω ακόμα και τις ποδιές η τα ρούχα που φορούσαν οι πρωταγωνιστές σε μια σκηνή που βίωσα στα 5-6-7 μου χρόνια δεν έχω.
    Απορώ πάντως εάν εγώ ζούσα πραγματικά όλα αυτά εξαιτίας των δικών μου ανθρώπων θα τους είχα αποτελειώσει. Ποντικοφάρμακο και σε παππού και σε γιαγιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα όσα λέτε, και για ποδιές και για παππούδες κλπ, μπορεί κάλλιστα να τα θυμάται χωρίς να τα καταλαβαίνει, τί ακριβώς γινόταν, ένα παιδάκι. Μεγαλώνοντας τα επεξεργάζεται και μαζεύει και προσεκτικά πληροφορίες από το σόι. Αντιπαραβάλλετε με δικά σας βιώματα.
      Όσο για το θέμα κόλπου, μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν, από χρόνια, άπειρες αλοιφές μουδιάσματος, μυοκατασταλτικές και νευροκατασταλτικές και πρόσδωσης ελαστικότητας στο δέρμα και ένα σωρό άλλες.

      Διαγραφή
    2. Κώστα μου;Δεν μιλάμε για γυναίκα ενήλικη που έχουν διαμορφωθεί τα όργανα όλα;
      Μιλάμε για παιδί.
      Για σκέψου λίγο σε παρακαλώ;
      Θα στο κάνω ποιο ακραίο για να καταλάβεις.
      Φαντάσου ένα βρέφος, με ύψος 70 πόντων που το βιάζει ένα κτήνος με όργανο 20 πόντων!!!!
      Τι να κάνει η αλοιφή ;
      Που όσο είναι το ανδρικό μόριο είναι τα ποδαράκια του.Ειναι σαν να μου μπήγεις εμένα ένα παλούκι που έχει μήκος όσο η φτέρνα μου μέχρι το γόνατο και μου βάζεις αλοιφές.Τα γράφω χυδαία για να γίνουν κατανοητά από σας τους άνδρες.Ο κόλπος έχει και τερματικό σταθμό.Μην νομίζεις ότι προχωράς και προχωράς και προχωράς και τερματικό σταθμό δεν βρισκεις;;;
      Και φαντάσου.Δεν μιλάμε για ένα κάθαρμα αλλά για πολλά μαζεμένα.Την "πήρανε"λέει όλοι.
      Μα εμένα στην ηλικία που είμαι να με πάρουν όλοι αυτοί, ακόμα και με αλοιφές ,θα με αποτελειώσουν.Οχι νοσοκομείο αλλά νεκροταφείο θα πάω.Δεν ήτανε δύο τρεις αλλά ολόκληρη κομπανία.
      Απορώ πάντως που γράφεις για αλοιφές. Αυτή βρε Κώστα σκοτώνουν κόσμο.
      Σιγά να μην νοιαστούν για τον πόνο που θα προκαλέσουν.Δεν τους νοιάζει η ζωή του θύματος αλλά ο θάνατος του.

      Πάντως έχω ακούσει ότι από τον 16ο βαθμό της μασονίας σου φέρνουν άνθρωπο και σε αναγκάζουν να του καρφώσεις μαχαίρι στην καρδιά για να προχωρήσεις στον επόμενο.
      Όχι αναγκαστικά παιδί αλλά και στην ηλικία μας.
      Οι περισσότεροι μασόνοι φτάνουν στον τρίτο βαθμό. Η χαμηλότεροι βαθμού δεν γνωρίζουν τι γίνεται στα ψηλότερα κλιμάκια.
      Παράλληλα κάποτε στο dark internet που έψαχνα διάβαζα ότι στην Αμερική υπάρχουν μασόνοι άνω του 100ου βαθμού.
      Υπήρχε και βαθμός μασονίας 144!!!!! Τι γίνεται τώρα μετά τον 33ο μακάρι να ήξερα να σου πω.
      Τώρα.
      Τι στα κομμάτια συμβαίνει με αυτούς τους σατανάδες και τις φατρίες τους το γνωρίζουν μόνο οι ίδιοι,ο Θεός και ο πατέρας τους ο διάβολος.
      Εάν πάντως όλα αυτά που έζησε εάν είναι πραγματικά από την μια σκέφτομαι πάλι καλά που είναι ζωντανή και από την άλλη ποια γυναίκα μετά από αυτή την εμπειρία θα ήθελε να ζήσει;
      Να πως γίνονται οι δολοφόνοι.
      Μωρέ άμα λέω εγώ ποντικοφάρμακο ......

      Διαγραφή
    3. μπορει να εχεις δικιο...τι να πω....ΣΟΥΛΑ

      Διαγραφή
  3. ρε την τρολ-άρα!!! ελπίζω δηλαδή, γιατί αλλιώς...μιλάμε για βαριά ψύχωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ανώνυμε 14 Μαΐου, 2020 17:07

    σύμφωνα με τον τρόπο που αντιλαμβάνεσαι κι ορίζεις τον βιασμό,για μένα είναι απίθανος αφού έχω γεννήσει τρία μωρά 3-3.5 κιλά και μήκους 50εκ εκατοστά το λιγότερο...
    προφανώς υπάρχει κι η διάσταση που προκαλεί τρόμο και πνευματική αταξία.δεν αποκλείω να είναι αληθινό το γεγονός:ο μοναδικός τρόπος να αφηγηθείς μια προσωπική δραματική ιστορία
    είναι η αποστασιοποίηση...

    .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δηλαδη βιαστηκε 2-3 χρονων απο 100-150 ατομα και μετα την πηγαν σπιτι και απλα κοιμηθηκε ?και η μητερα της το πρωι δεν καταλαβε τιποτα?δεν ειχε σημαδια κακοποιησης για να μην μιλησω για ακατασχετη αιμοραγια ?εδω κοπελα 16-17 χρονων κανει για πρωτη φορα ερωτα και εχει αιμα μετα.και συνεχισε να εχει επαφες με την γιαγια και τον παππου της ακομη και οταν ειχε μεγαλωσει , τους επισκεπτοταν και ετρωγε μαζι τους οπως αναφερει?κατι δεν κολλαει εδω.ειδα και μια αλλη συνεντευξη κακοποιημενης κοπελας απο σατανιστες,ε λοιπον καμμια σχεση με το ζορι μιλουσε ειχε βοηθεια επι σειρα ετων απο ψυχολογο και γενικα ηταν ενα ανθρωπινο ρακος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή