«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Σάββατο 9 Μαΐου 2020

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΑΛΒΑΝΟΙ, ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΓΥΦΤΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΧΛΩΡΙΔΑΣ!

9 σχόλια:

  1. Στην Τηνο, γαλλος κερδιζει χρηματα απο το μαζεμα και εξαγωγη φαρμακευτικων βοτανων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμπληρωνω το προηγουμενο σχολιο για τον γαλλο
    ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γνωρίζει κανένας σχολιαστής τι θρεπτικές ιδιότητες έχουν τα αρωματικά φυτά στην ρίζα τους και τα κόβουν έτσι από την ρίζα τους αντι μόνο το στέλεχος τους όπως κανονικά θα έπρεπε για να δώσουν τα φυτά και τις επόμενες χρονιές;
    Θα μπορούσαν τέτοιου είδους φυτά να είχαν αξιοποιηθεί καλλιεργητικά από αλβανούς και έλληνες αφενός βγάζοντας εμπορικό κέρδος ακόμα και από την μεταποίηση των προϊόντων αυτών και αφετέρου καταφέρνοντας κατα αυτόν τον τρόπο την προστασια του φυτού λόγω της απαλλαγής της μανιώδους συλλογής από την ελεύθερη φύση για οικονομικούς λόγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 2.16...αλβανους ;
    Τι εννοείς ρε μεγάλε ;
    Ο αλβανός να παη στην χώρα του να μαζεψη ματζουνια.
    ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ,ΑΥΤΟΙ ,ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΨΗΦΙΣΕΙ ,ΘΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΡΙΖΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ ΑΚΟΜΑ.
    ΧΩΡΙΣ ΕΘΝΟΦΥΛΑΚΕΣ ,ΧΩΡΙΣ ΦΥΛΑΞΗ ΣΥΝΟΡΩΝ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΡΑΤΟΣ.
    ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΧΩΡΑ.
    ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΛΕΞΗ ,ΠΑΤΡΙΔΑ.
    Η ΠΡΟΣΒΟΛΑ ,Η ΞΕΦΤΙΛΑ ,ΘΑ ΕΡΧΩΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΜΕ ΡΙΠΈΣ .
    ΑΜΑ ΤΟ ΑΝΕΧΕΣΤΕ...
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά θέλω να πω πως αντι να πας να κόψεις τα βότανα μπορείς απλώς να τα καλλιεργήσεις.
      Βέβαια εδώ προστίθενται επιπλέον παράμετροι όπως το κεφάλαιο και η αφιέρωση καλλιεργιτικής φροντίδας......

      Διαγραφή
  5. ΑΛΒΑΝΟΤΟΥΡΚΟΓΥΦΤΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ, ΤΡΙΑ ΣΕ ΕΝΑ. ΑΜΟΛΥΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΠΟΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΣΟΠΑΝΑΡΕΟΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ Η ΚΑΝΑ ΠΟΔΑΡΙ ΚΑΝΑ ΧΕΡΙ ΝΑ ΣΦΙΞΟΥΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΚΩΛΟΙ ΤΩΝ ΑΛΑΒΑΝΟΤΟΥΡΚΟΓΥΦΤΩΝ.
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΡΙΤΑΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΡΓΟΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ; ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΦΥΛΗ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΟΙΜΕΝΙΚΑ, ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΜΟΛΟΣΣΩΝ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΡΩΤΟΙ. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΙΜΕΝΙΚΟΣ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΑΡΚΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΛΥΚΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΛΒΑΝΟΤΟΥΡΚΟΓΥΦΤΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και στους σκύλους είμασταν και είμαστε πρώτοι και στα σκυλάδικα τόλμω να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΟΤΑΝΑ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΧΩΡΕΣ ΣΤΑ ΒΟΤΑΝΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΛΛΟ ΠΛΟΥΤΟ ΟΙ (ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ) ΔΗΘΕΝ ΚΥΒΕΡΝΟΝΤΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟΙ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ ΑΚΟΥ, ΛΟΙΠΟΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΛΥΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΙΟΥΜΟΡ. ΕΥΓΕ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΓΕΡΟΛΥΚΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή