«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

Έχει αρχίσει...

30 σχόλια:

  1. ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΩΤΕΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΝΙΟΥΣ,
    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ΟΛΟΥΣ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ.
    ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΟΣ ΟΛΥΜΠΟΣ, ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ.
    ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
    ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ 5 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΔΙΟΝ.
    https://youtu.be/ZGiYKk3Te8s
    ΗΛΙΑΣ.+++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ..Φαίνεται ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!
      Σε ευχαριστούμε Λιάκο μου!

      Διαγραφή
    2. ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ ΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙ ΛΕΕΙ.
      ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΜΑΣ. ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ 21 ΛΕΠΤΑ.
      https://youtu.be/Q0a6TtW3DAM
      ΗΛΙΑΣ.+++

      Διαγραφή
    3. https://youtu.be/fu0IUjuSkPU
      ΤΟ 3ο ΚΥΜΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ 11 os... sshhhaaa 2020
      ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΔΙΟΔΟΤΟΥ, ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, Ο Andreas Chrysis ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΠΙΟ ΒΑΘΕΙΑ ΝΕΡΑ.
      ΗΛΙΑΣ.+++

      Διαγραφή
    4. Πώς είναι αυτή η αστροπύλη Ηλία, γνωρίζεις; Έχει καμιά σχέση με τη ροδέλα του Σταργκέιτ;.. την ταινία εννοώ.

      Διαγραφή
    5. ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΣΤΡΟΠΥΛΗ,
      ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2ο ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΤΟ 3ο ΚΥΜΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ΟΛΟ.

      ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΥΩ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ.
      ΚΑΤΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.
      ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ ΘΑ ΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ.

      ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΕΙ ΑΡΓΑ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΑΡΔΑΜ.
      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΣ Ο ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ,
      ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΗΡΕΜΕΙ.

      ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΔΙΟΝ, ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟ, ΣΤΟΝ Tsute ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΤΩΜΑΤΟΦΑΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΔΕΠ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΤΩΜΑΤΟΦΑΓΙΑ.
      ΑΥΤΑ ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ,
      ΗΛΙΑΣ.+++

      Διαγραφή
    6. 11 11 ΕΝΑΡΞΗ ΑΥΤΟΠΕΙΘΑΡΧΙΑΣ
      ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ.
      https://youtu.be/mGNMAVoVH6c
      ΗΛΙΑΣ.+++

      Διαγραφή
  2. ΗΛΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.....ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠHΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ .....https://twitter.com/BlueSky_Report/status/1326968383850549248.........ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ VOIGHT........https://www.bitchute.com/video/eVEljLbC5BC5/...ΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝΝΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.
    Ο DONALD JOHN TRUMP ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ.
    ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΜΕ ΤΙΣ ΗΘΙΚΕΣ, ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΕΣ, ΤΙΣ ΤΙΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ, ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗ THΣ ΑΝΤΖΕΛΙΝΑΣ ΤΖΟΛΙ,
    JON VOIGHT, ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ.
    ΗΛΙΑΣ.+++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. You are talking about shape shifters reptilians ,HΛΙΑ.
      ΓΙΑ ΒΟΙΤ ΚΑΙ ΚΟΡΗ.
      ΞΕΧΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ.
      ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

      Διαγραφή
  4. Εγω χρησιμοποιω οπερα που εχει και ενσωματομενο vpn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή τα σχόλια εστιάζονται κυρίως στον Ανδρέα Χρύση και επειδή έχω παρακολουθήσει όλα τα βίντεο του των τελευταίων έξι μηνών, θέλω να καταθέσω τα επί αυτών τα εξής:
    1. Εάν πάρουμε τοις μετρητοίς το βίντεο του Αλάγε για τον Όλυμπο, ενώ ο Αλάγε μιλάει (με πολύ συμπαθή τρόπο ) σε αυτό στα αγγλικά, στο βάθος της προφοράς του διαφαίνεται ξεκάθαρα, ότι μητρική του γλώσσα είναι τα ελληνικά. Άρα οι πλειάδιοι, όταν χρησιμοποιούν γλώσσα, πέραν της τηλεπάθειας, μιλάνε ελληνικά. Και επειδή σκεπτόμαστε με βάση την γλώσσα που χρησιμοποιούμε, άρα οι πλειάδιοι διαθέτουν Ελληνικό Τρόπο Σκέψης. Αυτό, θα έπρεπε να προβληματίσει και τον Ανδρέα Χρύση, τον φιλελληνισμό του οποίου διόλου αμφισβητώ, καθότι έχει εξάρει την αξία της Ελληνικής Γλώσσας σε περισσότερα βίντεο.
    2. Τα βίντεο του Ανδρέα Χρύση είναι ψυχωφελή, οι εκτιμήσεις και οι ενημερώσεις του σχετικά με τα επί κοινωνικής και κοσμικής βάσεως επερχόμενα άκρως ενδιαφέροντα και εκτιμώ, ότι ανταποκρίνονται σε αυτά. Πλην όμως, στην εν γένει πολύ θετική αξιολόγηση της προσφοράς του έχω να βάλω και κάποιους σημαντικούς αστερίσκους:
    2α. Ενώ χοντρικά συμφωνώ με αρκετές παραινέσεις του και ενώ αυτός ο άνθρωπος είναι καθόλα συμπαθής και αξιόλογος, δεν μου αρέσει ιδιαίτερα ο τρόπος, που δομεί την πειθώ του. Η παρέμβασή του διακρίνεται από έντονο φιλότιμο, δεδομένου ότι πρόσφατα τα βίντεο του γίνονται σχεδόν καθημερινά και διαρκούν τουλάχιστον μισή ώρα. Αυτοί, όμως που τον παρακολουθούν καθημερινά, δαπανούν - η έστω επενδύουν - στις παρουσιάσεις του τουλάχιστον μισή ώρα κάθε ημέρα. Και επειδή η ημέρα έχει 24 ώρες, άρα του αφιερώνουν σημαντικό ποσοστό του "ελευθέρου", από άλλες αναγκαίες ασχολίες, χρόνου τους. Και αυτοί αριθμούν καθημερινά πάνω από 2000, ενώ αυτοί πoυ δίνουν θετικό like (στους οποίους συγκαταλέγομαι και εγώ) είμαστε πάνω σπό 500. Άρα κάνουμε χρήση σημαντικού μέρους της ενέργειάς μας. Διότι - όπως επανειλημμένα και σωστά διαπιστώνει ο Χρύσης - το χρήμα και η δαπάνη χρόνου είναι ενέργειες. Όμως ο Ανδρέας σε πολλά πράγματα επαναλαμβάνεται σε υπερβολικό βαθμό. Οι αναφορές του στον γραμμικό τρόπο σκέψης, στα δωδεκαδικά μαθηματικά και στο κβαντικό γίγνεσθαι, είναι εκατοντάδες και επαναλαμβάνονται ανελλιπώς σε κάθε βίντεο, χωρίς όμως ποτέ να έχει αυτός εξηγήσει στοιχειωδώς, ποιο είναι το περιεχόμενο αυτών των εννοιών. Εγώ, χωρίς να είμαι κάποιος μάστερ, σαν απλός και μόνος κάου μπόυ του διαδικτύου, όποτε έκανα αναφορά αυτών των όρων στα κείμενά μου - εδώ και κάμποσα χρόνια - πάντοτε έδωσα τουλάχιστον σχετικές ερμηνείες, κάνοντας χρήση του μικρού μυαλού μου και των περιορισμένων γνώσεών μου, σαν ανθρωπάκος, που δεν διαθέτει πίσω του τα όποια γαλαξιακά επιτελεία. Εάν ο Ανδρέας, περιόριζε κάπως τις εκατοντάδες αόριστες αναφορές σε όρους, που έχουν πράγματι ριζοσπαστική σημασία στην πορεία αφύπνισης, αξιοποιώντας ένα μέρος αυτού του χρόνου στο να τους αναλύσει πιο συγκεκριμένα, εκτιμώ, ότι θα ήταν πιο αποδοτικός. Επί πλέον, στην προσπάθειά του να αφυπνίσει σχετικά με τις πράγματι αναγκαίες προσαρμογές της συνείδησης απέναντι στα νέα κοσμικά δεδομένα, κάνει μόνιμα χρήση απειλών, η τουλάχιστον - στην καλύτερη περίπτωση - προειδοποιήσεων. Αυτός βεβαίως ισχυρίζεται, ότι δεν απειλεί, αλλά ενημερώνει. Κατά την γνώμη μου όμως και πάντοτε μόνον κατά τη γνώμη μου - δεν είναι έτσι τα πράγματα. Η ακατάσχετα επαναλαμβανόμενη προειδοποίηση, ότι, "όσοι δεν προσαρμοστούν συνειδησιακά στα νέα δεδομένα, θα αρρωστήσουν, διότι η κυτταρική δομή συνδέεται άμεσα με την συνείδηση, ενώ ο καρκίνος θερίζει", δεν είναι σωστός τρόπος πειθούς. Ο Χρύσης μας καλεί μεν να ανοίξουμε τις καρδιές μας, ΟΜΩΣ ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΜΕ ΓΝΩΜΩΝΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑ ΦΟΒΗΤΡΑ. Διότι το Θείον είναι η μακαριότης της ενώσεως του Μέρους με τον Όλον και της ενώσεως του Όλου με το Μέρος. Στην αλήθεια της ενότητος των πάντων αναφέρεται συχνά ο Ανδρέας. Όμως αυτή έχει συγκεκριμένες συνέπειες, που είναι φρόνιμο να διέπουν την επιχειρηματολογία μας.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΕ ΑΣΤΕΓΟ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΕΓΓΡΑΦΟ
    .
    https://www.newsbreak.gr/ellada/144714/ti-allo-tha-akoysoyme-prostimo-300-eyro-se-astego-epeidi-den-eiche-steilei-sms/
    ---------------------------------------------------
    ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΕ ΑΣΤΕΓΟ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ
    .
    https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2020/11/blog-post_837.html
    --------------------------------------------------
    ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ..ΕΒΑΛΕ ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΨΑΝ.
    ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ(ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ)
    .
    https://www.candiadoc.gr/2020/11/12/kriti-tis-ekopsan-prostimo-300-eyro-epeid/

    .
    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συνέχεια προηγούμενου...

    ...Οι Έλληνες, που ποθούν αφύπνιση, είναι λεύτεροι άνθρωποι. Αυτό που τους γοητεύει και τους έλκει, είναι η Αγάπη του Θεού και η Θεία Πρόνοια. Αυτοί που προειδοποιούσαν συνεχώς είναι ο Εβραίοι προφήτες της Βίβλου. Ο Πλάτων ορίζει την αμαρτία ως αστοχία και αποτυχία. Εγώ δεν μπόρεσα να διακρίνω κάπου τον Σωκράτη να προειδοποιεί κάποιον. Τουναντίον, αυτός προκαλούσε τους πάντες με την Σοφία του και το άνευ όρων Ήθος του.

    2β. Μια ακόμη πρακτική, που δεν αξιολογώ θετικά στα βίντεο του Ανδρέα Χρύση, είναι, ότι αυτός απευθύνεται μονίμως στους κάνοντας χρήση του δεύτερου πληθυντικού κατ' αποκοπήν. Στο στυλ: "εσείς νομίζετε ότι....", "εσείς πιστεύετε ότι...", παραθέτοντας στην συνέχεια την άποψή του, ως επαΐων, απευθυνόμενος κατά την γνώμη του αποκλειστικά σε αδαείς. Από που και ως που γνωρίζει, ποιοι είναι όλοι αυτοί που εκάστοτε τον παρακολουθούν; Έτσι αποστασιοποιείται λεκτικά από το ακροατήριό του - πρακτική που εφαρμόζουν οι περισσότεροι, από αυτούς που επιχειρούν να προάγουν διαφώτιση - παραβλέποντας κάτι στοιχειώδες: Μπορεί όταν αυτοί πηγαίνανε, κάποιοι από αυτούς που τους παρακολουθούν, να επέστρεφαν. Μπορεί ευχαρίστως ο Χρύσης να ισχυρίζεται, ότι είναι "μάστερ της ιόχρους φλόγας", ιδιότητα που δεν προτίθεμαι να του αμφισβητήσω, διότι ομολογουμένως έχω ενημερωθεί, έχω μάθει και έχω ωφεληθεί σε κάποια πράγματα από αυτόν. Όμως μάστορας ήταν κι ο μακαρίτης ο παππούς μου, που τάιζε στα γιαπιά το μισό σόι μας. Και όταν ήλθαν κάποιοι φοιτητές κατά την δεκαετία του '60, που υπήρχε ανέχεια και τον ρώτησαν: "Μάστορα έχεις δουλειά κανα δυο μέρες την εβδομάδα για μας;", αφού τους άφησε να δουλέψουν μερικές ημέρες και πείστηκε για την εργατικότητά τους είπε: "Παιδιά, από δω και στο εξής, θα ερχόσαστε μόνο στο σχόλασμα του Σαββάτου για να πληρωθείτε. Εγώ μπόρεσα να πάω μόνο μέχρι την δευτέρα τάξη του σχολαρχείου, γιατί η μάνα μου ήταν χήρα, που έπρεπε να ταΐσει εφτά παιδιά και με έστειλε να δουλέψω λούστρος στην Αθήνα. Όμως αγαπώ τα γράμματα και όταν βλέπω παιδιά να προχωράνε, αισθάνομαι σαν να προχωράω εγώ, που έμεινα πίσω". Ο άνθρωπος εκτός από μάστορας στην τέχνη του, ήταν και μεγαλόψυχος. Δηλαδή, εκπληρώνοντας τις ποσοτικές προϋποθέσεις του όρου, ο οποίος ποσοτικός όρος, προαγόμενος από τον υπερθετικό βαθμό του "πολύ" - many, more, μάστορας - τον μετέτρεψε και σε ποιοτικό ως βιρτουόζος, διότι το "virtue" σημαίνει αρετή.

    2γ. Όταν είναι κάποιος μάστορας, οφείλει κατά την εκτίμησή μου, να ψάχνει τα πράγματα σε βάθος. Ο Ανδρέας Χρύσης απορρίπτει κατ' οποκοπήν όλα τα ιερατεία, θεωρώντας χωρίς εξαιρέσεις τους "παπάδες απατεώνες", εγκαλώντας μας να προχωρήσουμε αποκλειστικά ακούγοντας τα μηνύματα του Κράιον, του Συμβουλίου του Φωτός και της Αιθερικής Αστροπύλης, εφαρμόζοντας ορθή μέθοδο αναπνοών και διαλογισμού, για να ενεργοποιήσουμε την επίφυση, το τρίτο μάτι και να προσαρμόσουμε στα νεα δεδομένα την κυτταρική μας δομή. Όποιος με γνωρίζει, είναι κάλλιστα σε θέση να κρίνει, ότι δεν μπορεί να έχω κάτι ενάντια σε όλα αυτά. Πλην όμως, μελετούσα τα βιβλία των Θιβετιανών Διδασκάλων περί ανοίγματος του οφθαλμού από το 1978, προφανώς πριν γεννηθεί ο Ανδρέας. Και μελετώντας Πλάτωνα, Πλωτίνο, Βούδα, Σρι Αουρομπίντο, Τορκόμ Σαρανταριάν, Άγιο Μάξιμο Ομολομογητή, Άγιο Γρηγόριο Θεολόγο, Άγιο Γρηγόριο Παλαμά και Άγιο Συμεών τον Νέο Θεολόγο, ξεκίνησα τον διαλογισμό εν έτει 1995 και δεν περίμενα πότε θα βγεί ο Κράιον - για τον οποίον δεν έχω την παραμικρή επιφύλαξη, ότι μπορεί να είναι λίαν εξαιρερετικός - για να μου ανοίξει τα μάτια, ή εάν θέλετε το "μάτι". Δεν κατανοώ, για πιο λόγο, όταν είναι το σπίτι μου πλήρες Σοφίας του Ελληνικού Λόγου, εγώ πρέπει να είμαι αναγκασμένος να προστρέχω σε μεταφράσεις, σε σπίτια γειτόνων. Δεν αμφιβάλλω, ότι πολλοί είναι αυτοί που μπορούν και οφείλουν να συμβάλλουν στην Αφύπνιση. ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συνέχεια προηγούμενου...

    ...Όμως, όπως διαπίστωσε κάποιος πολύ παλιά: "Όι Εβραίοι για να πιστούν θέλουν Θαύματα. Οι Έλληνες όμως θέλουν επιχειρήματα". Ο Σωκράτης μας δίδαξε την διαλεκτική μέθοδο. ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ. Γι όποιον επιθυμεί να μας πείσει, είμαστε εδώ, είμαστε μόνιμα ανοικτοί σε άλλες απόψεις, θεωρήσεις, επιγνώσεις, κριτική κλπ. και κερνάμε και τους καφέδες. Όμως η συζήτηση εδώ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΒΑΣΗ. Ακούμε πολύ προσεκτικά, αλλά διατηρούμε ταυτοχρόνως το δικαίωμα του λόγου και της άποψης, χωρίς φόβο και πάθος και για πάρτη μας, χωρίς εκπτώσεις.

    2δ. Θα μπορούσα να γράψω για το φίλο μου τον Αντρέα και άλλα πραγματάκια, που ίσως θα τον σφίγκανε λίγο. Όμως δεν θα το κάνω δημόσια, διότι όπως είπα σέβομαι και εκτιμώ την προσπάθεια και την προσφορά του. Εφόσον αυτός επιθυμεί, ευχαρίστως μπορούμε να έλθουμε σε τηλεφωνική επαφή κατ' ιδίαν, για να του θέσω κάποια πράγματα υπ' όψει σε αδελφικά πλαίσια. Προσωπικά δεν αναγνωρίζω κανένα ως δάσκαλό μου στην πιάτσα, ούτε όμως ισχυρίζομαι, ότι εγώ είμαι εις θέσιν να διδάξω οποιονδήποτε. ΔΙΟΤΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΟ ΦΩΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΦΩΣ Η ΓΝΩΣΗ. Όμως ευχαρίστως συνομιλώ με όποιον επιθυμεί, σε αδελφική βάση, ίσος προς ίσον, αναλαμβάνοντας και το τηλεφωνικό κόστος. Ο τηλεφωνικός αριθμός μου είναι: 0049-30-94885724. Ώρες λειτουργίας καθημερινά από 10:00 μέχρι 18:00 πλην εορτών και αργιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Διονύση,

      επειδή είμαι κι εγώ αρκετά διαισθητικό άτομο, μπορώ να πω ότι τα έπιασα όλα αυτά τα οποία μάς έγραψες για τον κύριο Χρύση, αλλά η διαίσθησή μου δούλεψε αυτή τη φορά διπλά. Ήμουν, με άλλα λόγια, σχεδόν σίγουρος ότι η περίπτωση αυτών των βίντεο θα έχει κάποια συνέχεια μέσω εμπεριστατωμένων σχολιασμών κάποιου ατόμου εξίσου καταρτισμένου σε σχετικά θέματα.
      Ιδιαιτέρως κάτι δεν μού άρεσε με το ότι καταπιάνονται για την ανέλιξη μας, με το αζημίωτο, κάποιοι από την Καλιφόρνια. Και λέω από μέσα μου.."χμ, υπάρχει κάτι παραπάνω εδώ από την ανεπαρκή κατάθεση όρων και ονομασιών..Θα δούμε.."

      Διαγραφή
    2. ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΙΟΝΥΣΗ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ.
      ΗΛΙΑΣ.+++

      Διαγραφή
  9. Αγαπητέ Κώστα,

    επίτρεψέ μου, να επιμείνω λίγο ακόμη επάνω σε αυτό το θέμα, με αφορμή το σχόλιό σου, όχι για να μακρηγορήσω, αλλά για να καταθέσω διευκρινιστικά κάποια στοιχεία αναφορικά με την προσωπική μου θεώρηση σχετικά:
    1. Αναφορικά με τους σχολιασμούς:
    Ο Ανδρέας Χρύσης άνοιξε για πρώτη φορά τα σχόλια στα βίντεό του, μετά από μακρά παρουσία στο youtube, για πρώτη φορά προχθές. Εάν αυτό το θεωρεί κάποιος δύναμη, εγώ το θεωρώ στοιχειώδη φυγομαχία. Δεν μπήκα και δεν σκοπεύω να μπω μελλοντικά να σχολιάσω εκεί, για να μην χαλάσω την διάθεση με αντιδικίες στην πληθώρα των ανθρώπων, που μπήκαν για να λιβανίσουν. Στην τρέχουσα φάση, πολλοί άνθρωποι είναι σε κατάθλιψη και δεν μπορούν να διακρίνουν μια δυνατή διέξοδο. Εγώ τους πονάω αυτούς τους ανθρώπους, και εάν ο Χρύσης μπορεί να τους προσφέρει παρηγοριά και προοπτική διεξόδου, χαίρομαι και εγώ. Στην σελίδα σου όμως δεπικρατεί άλλο κλίμα, γι αυτόν τον λόγο κρίνω, ότι δικαιούμαι να παρέμβω.
    Για του λόγου το αληθές, ο Χρύσης είχε κατά καιρούς ανοικτά τα σχόλια στην σελίδα του στο facebook. Όταν όμως κάποιος του επιτέθηκε εκεί, τα έκλεισε. Και προχώρησε μάλιστα, σε κάποια πρακτική, που για μένα είναι τελείως απαράδεκτη. Όμως, όπως ανέφερα, δεν θέλω να τοποθετηθώ δημόσια επ' αυτού, διότι δεν θέλω να τον εκθέσω. Εκτιμώ, ότι αυτός έχει βασικά αγνές προθέσεις και θέλει να δρα ανιδιοτελώς. Άλλο όμως το θέλω και άλλο το μπορώ. Ειδικά, αυτοί που θεωρούν ότι είναι "πολύ προχωρημένοι" σε σύγκριση με τους υπολοίπους, διακρίνονται από μια πολύ λεπτεπίλεπτη υποδόρεια ιδιοτέλεια. Για να το διατυπώσω με όρους που χρησιμοποιεί ο ίδιος ο Χρύσης: Στα κβαντικά και δωδεκαδικά μαθηματικά, που επικαλείται, δεν χωράνε συγκρίσεις. Αναμφίβολα ο Χρύσης επενεργεί αφύπνιση και είναι γενικά αποδεκτός. Όμως, όπως διαπιστώνει ο Μέγας Βασίλειος: "Εάν το καλόν ουκ καλώς, ουκ καλόν". Σε αυτό το θέμα έχουν ελλείψεις, όλοι σχεδόν, όσοι θεωρούν θέσφατα αυτά που διατυπώνουν. Στον χώρο "της συμπυκνωμένης 3ης διάστασης", όπως αυτός την ονομάζει, είμαστε όλοι οδηπόροι και αναζητητές. Καλούμεθα να μεταφέρουμε ένα κομμάτι από το φορτίο, που σηκώνουν οι αδελφές και οι αδελφοί μας, όχι διότι είμασστε μπρατσαράδες, αλλά διότι δεν αδυνατούμε να υπάρξουμε έξω από τα όρια της συμπόνοιας.
    2. Σχετικά με την "εξίσου κατάρτιση σε σχετικά θέματα".
    Η κατάρτηση δεν παίζει κανένα ρόλο στα ζητήματα συναισθηματικής νοημωσύνης. Όσοι λειτουργούν με βάση την καρδιά, παραμένουν αιωνίως παιδιά. Είναι αφελείς, ανόητοι και εν τέλει βλάκες, αφού απορρίπτουν την συμβατική λογική. Είναι οι μονίμως χαμένοι, αφού έχουν κερδίσει πριν ξεκινήσει η όποια διαδικασία, επειδή δεν τους αφορά και δεν τους απασχολεί σε οιποιαδήποτε βάση η έννοια του κέρδους. Κάποιος, που δεν έχει κάτι να κερδίσει, δεν έχει και τίποτε να να χάσει. Ζητά ακρόαση Θεού και αλλαγή πλανήτη - τέσπα.
    Αυτήν την επίγνωση μου δίδαξε ένας δεκατριάχρονος, σε αντιπαράθεση που είχα με τον πατέρα του, ο οποίος είναι αρκετά ενημερωμένος. Το παιδί αυτό με πέταξε με μια φράση έξω από το ριγκ, δείχνοντας μου ότι μένω μετεξεταστέος. Σε άλλη περίπτωση, ένας μαθητευόμενος εργάτης έσωσε ένα κτίριο από κατάρρευση, σε έργο που ήμουν επιβλέπων, απόδεικνύοντάς μου, ότι είμαι μπάζο. Εάν έμαθα κάτι με ότι αναζήτησα, είναι ο σεβασμός που προσήκει ανεξαιρέτως σε όλους. Από τον πιο μικρό μέχρι τον πιο μεγάλο.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συνέχειά προηγούμενου...

    3. Η Καλιφόρνια και το Αζημείωτο.
    Αγαπώ την Καλιφόρνια, παρόλο που δεν είχα την τύχη να την επισκεφθώ. Είναι σπουδαία περιοχή, από πλευράς πολιτικής δημιουργίας, όπως και από πλευράς καταπτώσεως των ηθών και βρωμιάς. Όμως, "Εκεί που υπερεπλεόνασεν η αμαρτία, υπερεπερίσευσεν και η Χάρις". Θεωρώ τους ανθρώπους, στους οποίους αναφέρεται ο Χρύσης στην Καλιφόρνια, λίαν αξιόλογους και αποδεκτότατους. Τους συγχαίρω και τους εύχομαι τα καλύτερα. Επίσης. θεωρώ τελείως θεμιτό, όταν μια κίνηση απευθύνεται στους συνοδοιπόρους και συμπαθούντες της, ζητώντας τους υλική ενίσχυση σε αξιοπρεπή και λογικά πλαίσια, για να ικανοποιήσει τις ανάγκες των δραστηριοτήτων και της επέκτασής της. Έχω συμμετάσχει σε κάποιους παρανόμους εράνους, ενώ ταυτοχρόνως χάλαγαν τα δόντια μου με γεωμετρική ταχύτητα, επειδή δεν δαπανούσα τα δέοντα για την διατροφή μου. Παρ' όλα αυτά όμως, θα πρέπει να κατανοήσουν οι ενδημούντες στην Καλιφόρνια, πρώτα και κύρια αυτό που υποδηλώνει το όνομα της περιοχής που διάγουν. Εάν φέρει κάτι κάλο η Καλή Φόρνια, αυτό είναι Ελληνικής προελεύσεως και μόνον. Και όσοι θέλουν να πωλούν λάχανα στον μανάβη, κομίζουν γλαύκαν εις Αθήνας. Καθότι "Εδώ είναι Μπάλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε". Γι' αυτό και γράφτηκε για τα ωραία παιδιά της εκεί περιοχής και περιχώρων: "Μπολιβάρ, είσαι ωραίος σαν Έλληνας. Στην κοιλιά σου απλώνονται απέραντες οι φυτείες του καφέ".
    Εδώ είναι άπαντες ευπρόσδεκτοι. Εφόσον όμως αυτοί επιθυμούν να κατισχύσουν επί της ουσίας, θα πρέπει να τηρήσουν δυο προϋποθέσεις: Η πρώτη είναι η ταπεινότης καρδίας. Η δεύτερη αφορά την εμμονή μας να εξαντλούνται όλα τα επιχειρήματα σε πλαίσια καλής πίστεως και ευπρεπούς διαλόγου επί ίσοις όροις. Ακόμη και εάν αυτοί είναι εξωγήινοι, μάστερς, γκουρού, επερνοήμονες, δώρα φέροντες, ή οτιδήποτε άλλο. Ευχαρίστως δεχόμεθα δώρα, δωρεές, ενισχύσεις, μερίσματα, ή άλλες παροχές, υπό μια όμως προϋπόθεση: Αυτά πρέπει να είναι καλύτερα από την μέχρι τώρα περιουσία μας, την οποίαν εκτιμούμεν ως υπέραρκετή για να ευτυχίσουμε, δεδομένου ότι μας την κληροδότησαν οι πρόγονοί μας και γενικώς αυτή θεωρείται, ότι πολυτιμότερον προήχθη επί του πλανήτου, κατά τη διάρκεια όλης της ιστορίας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λυπάμαι, επειδή θα απασχολήσω τα σχόλια με ένα ακόμη σχόλιο εδώ, παρόλο που μπορεί να έχω ήδη κουράσει.
    Για μια ακόμη φορά διαπιστώνω, ότι όποιος βρίσκεται σε γλίστρημα, εάν δεν φροντίσει να αυτοσυγκρατηθεί, τότε στην ολισθηρή πορεία θα μετατρέψει τα πεζοδρόμια σε τσουλήθρα.
    Προηγουμένως παρακολούθησα το πρόσφατο βίντεο του Ανδρέα Χρύση.

    https://www.youtube.com/watch?v=ZC49h6v1flo

    Το κάκιστο στυλ, που του επισύναψα στα προηγούμενα σχόλια, με πολύ προσεκτικό τρόπο, εφαρμόζει πλέον απροκάλυπτα σε υπερθετικό βαθμό. Δηλώνει, ότι εφαρμόζει χολή (από την οποία, όπως ομολογεί, έπασχε αγρίως στα προηγούμενα χρόνια, άρα είναι άκρως αρρωστημένο άτομο) με το επιχείρημα, ότι δεν θέλει να πάθει άλλη ζημιά, εάν δεν το κάνει και το χειρότερο όλων είναι, ότι δηλώνει, πως επιδιώκει να μεταδώσει χολή στην μειοψηφία, που ακολουθεί τα προστάγματά του.
    Με ύφος άκρως προκλητικό και επιθετικό ξέμπαρκου χωροφύλακα εξαπολύει τις γνωστές απειλές, προς πάσα πλειοψηφία του λαουτζίκου. Επί πλέον δηλώνει, ότι δεν δέχεται τον παραμικρό αντίλογο, διότι "η διαλεκτική τελείωσε από το 2017).
    Αναφέρεται σε περισσότερες αντικρουόμενες ανοησίες, ισχυριζόμενος, ότι "η πλειοψηφία θα αρρωστήσει άσχημα, διότι πιστεύει σε ένα Θεό που θεωρεί τιμωρό", καθόσον από την άλλη ισχυρίζεται, ότι "η πλειοψηφία είναι δίκαιο να αρρωστήσει επειδή ο δάσκαλος της αγάπης δήλωσε, ότι μάχαιρα έδωσες...". Τελικά απορώ, πού νομίζει ότι διαφέρει το δικό του ξόανο, από αυτό που θεωρεί ως κακέκτυπο πίστεως της πλειοψηφίας.
    Αυτό, που απέφυγα να καταθέσω σε προηγούμενα σχόλια, είναι ότι το άτομο αυτό σαρκάζει συνεχώς στα βίντεό του. Κάποιος που σαρκάζει, είναι τραυματική φυσιογνωμία. Όσοι είναι σε θέση να χειριστούν τα τραύματά τους με ενδοσκόπηση και σωφροσύνη, μπορούν να φθάσουν σε ίαση. Όσοι δεν το πετύχουν συνήθως καταλήγουν να γίνουνε τοξικοί.
    Το εν λόγω άτομο καθιστά πλήρως φανερό, ότι είναι άκρως τοξικό και ενδόμυχα μισεί την κοινωνία. Πέραν του ότι διακρίνεται γενικά από τρικυμία εν κρανίω.
    Από μένα είναι ΠΛΕΟΝ κομμένος, διότι δεν διαθέτω χρόνο για πέταμα.
    Εάν πράγματι, όπως αυτός ισχυρίζεται, τον προωθούν οι Πλειάδιοι, ως εξωγήινοι, ή οτιδήποτε άλλο, καλό είναι να επανεξετάσουν αυτήν την επιλογή τους, διότι εκτίθενται άσχημα.
    Η δήλωση του Α.Χ., ότι όποιος ασκεί σκληρή κριτική στο κατεστημένο "βγάζει χολή", είναι άκρως αρρωστημένη. Εδώ γράφουν και σχολιάζουν δεκάδες άνθρωποι, συχνά με ιδιαίτερα σκληρό τρόπο, χωρίς όμως να γίνονται στην συντριπτική τους πλειοψηφία τοξικοί, ή να βγάζουν εδώ τα σώψυχά τους.
    Ο Α.Χ. αυτοδιαφημίζεται, ότι προσφέρει - προφανώς έναντι αμοιβής - "προσωπική συμβουλευτική". Εγώ του προτείνω να βρεί ο ίδιος ένα καλό ψυχοθεραπευτή.
    Κατά τα άλλα, όλοι εμείς εδώ εμμένουμε στο "δωρεάν ελάβατε, δωρεών δώτε".
    Η αρλούμπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣🤣🤣

      Είδα το βίντεο. Θα συμφωνήσω μαζί σου αγαπητέ Διονύση. Θα συμφωνήσω όμως και με τον Χρύση, στο θέμα της κατοχής τρισεκατομμυρίων ευρώ από το ιερατείο, τα οποία μπορεί στην πλειοψηφία τους να μην είναι ρευστό, αυτοι όμως μια χαρά τα διαχειρίζονται και σε ρευστό, αλλά μόνο για την διαιώνιση των προνομίων τους και τις αστακο-τράπεζές τους και τις άνομες ικανοποιήσεις τους με νέα σάρκα.
      Αυτοί θα μπορούσαν να έχουν γλυτώσει την Ελλάδα από όσα περνάει επί 10 ολόκληρα χρόνια, αλλά έχουν συνθηκολογήσει και συνεργάζονται με το εγχώριο προδοτικό σύστημα, ίσως γιατί ονειρεύονται μια νέα οθωμανική κατοχή στην οποία θα ξαναπροσλάβουν και κοσμική εξουσία έστω κι υπό του αγά βεβαίως βεβαίως.
      Κάτω από τέτοιες συνθήκες, οι φιλέλληνες επαναστάτες τύπου Αμβρόσιος Καλαβρύτων είναι διπλά τολμηροί και σημαντικοί σύμμαχοι των Ελλήνων.

      Διαγραφή
    2. Πές τα Διονύση, γιατί πήξαμε στους ψευδοπροφήτες, τους ψευδοδιδασκάλους και τα ενεργειακά βαμπίρ. Μας βρήκαν σε δύσκολή στιγμή κι έχουν επιπέσει σαν τα όρνια.

      Ένα έχω να πω προς όλους και κυρίως προς τους χριστιανούς και τους "χριστιανούς":

      Το απόλυτο χαρακτηριστικό του οξαποδώ, το οποίο δεν μπορεί ποτέ να αποκρύψει, είναι η ΕΠΑΡΣΗ.
      Οι πραγματικά Σοφοί Άνθρωποι είναι εξαιρετικά μετριόφρονες και ταπεινοί, επειδή, όσα περισσότερα γνωρίζουν, τόσο περισσότερο συνειδητοποιούν το άπειρο μέγεθος της άγνοιάς τους και διέπονται από διηνεκές δέος προς την ακατάληπτη -τελικώς- Αλήθεια. Γι' αυτό και καταλήγουν σ' αυτό που είπε ο σοφώτερος όλων: "Εν οίδα, ότι ουδέν οίδα".

      Κάθε πληροφορία και κάθε γνώση έχει τόση αξία, όση και η πηγή της. Αν η πηγή είναι αγνώστου προελεύσεως και ο φορέας της είναι καβαλημένο καλάμι, τότε η πληροφορία είναι μπαρούφα ή υπόπτων και σκοτεινών προθέσεων.

      "Έχε τα μάτια σου ανοιχτά βράδυ-πρωί,
      γιατι μπροστά σου πάντα απλώνεται ένα δίχτυ..."


      μνκ

      Διαγραφή
  12. ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΟΦΕ ΔΙΟΝΥΣΗ, ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΟΥ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

    ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ, ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ Σ ΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

    Η ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΖΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
    ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΖΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ.
    ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΟΦΕ ΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΗ,
    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ;
    AYTOI ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ Η ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΖΟΥΝ Η ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΖΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ;
    ΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΘΝΗΤΟΙ ΘΕΟΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΖΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΟΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ;
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
    ΗΛΙΑΣ.+++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ Ηλία,

    χαίρομαι ιδιαίτερα, εάν μπόρεσα να καταστήσω ορατές, κάποιες πλευρές του Ανδρέα Χρύση, που δεν γίνονται εύκολα άμεσα αντιληπτές. Όπως φαίνεται από προηγούμενα σχόλια και εγώ νόμιζα, ότι πρόκειται για μια αξιόλογη φυσιογνωμία. Αυτό το γράφω με πλήρη επίγνωση, ότι αυτός ο άνθρωπος μπορεί ίσως να είναι πολύ καλύτερος από εμένα. Όλοι κουβαλάμε την σκιά μέσα μας. Και επειδή οι σκιές είναι πού μπαμπέσικες όταν παίζουν κρυφτό, είναι δύσκολο να τις εντοπίσουμε. Εάν μπορέσουμε να στριμώξουμε κάτι στην γωνία, τότε ορθώνεται ένα ερωτηματικό. Είναι αυτό πράγματι σκιά, ή είναι η Σκοτεινή Πλευρά του Φωτός; Διότι και το Φως έχει στο βάθος του τον σκοτεινό πυρήνα που αποκαλύπτει το “Εν οίδα, ότι ουδέν οίδα”.
    Ο τυπάκος μου την έσκασε για μεγάλο διάστημα, παρόλο που έχω τρέξει χρονάκια πίσω από ηγετίσκους, οι οποίοι νόμιζαν, ότι επειδή έχουν διαβάσει δυο μπροσούρες, είναι σε θέση να μανατζάρουν άλλους ανθρώπους. Στην πορεία διαπίστωσα, ότι όλοι αυτοί χαρακτηρίζονται από μια κοινή ιδιότητα. Διακατέχονται από ένα υπέρενισχυμένο, αλλά πολύ τραυματισμένο εγώ, που πασχίζουν με τεχνάσματα να αποκρύψουν από τον εαυτό τους, διότι φοβούνται να το χειριστούν δημιουργικά. Ο Τζον Φόρστερ αναφέρει στό έργο του “Ο Φανατικός”, ότι αυτό το είδος ανθρώπου προσπαθεί να αποκρύψει το εγώ του, ταμπουρωμένος μέσα στα στεγανά μιας ομάδας, που χωρίζει τους ανθρώπους σε αμνούς και ερίφια, αποσκοπώντας να αποφύγει την προσωπική ευθύνη. Όλοι αυτοί οχυρώνονται πίσω από έννοιες, που θεωρούν ότι είναι αδιαμφισβήτητες: Μαρξισμός λενινσμός, πατριωτισμός, εθνικισμός, φυλετισμός, θρησκοληψία, υπερνοήμωνες εξωγήινοι, “υψηλή τέχνη” και το χειρότερο όλων: ατομική σοφία. Μια έννοια, που όποτε την ακούω, για λόγους που θα καταθέσω, το βάζω στα πόδια.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συνέχεια προηγούμενου...

    Θα ήμουν αφελής, εάν ισχυριζόμουν ότι δεν υπάρχουν πράγματι σοφοί άνθρωποι. Σε αυτή την υψηλή ομοταξία ανθρώπων ουδόλως όμως θα ήθελα να τείνω, ή κάποτε, μετά από προσεχείς ενσαρκώσεις και προσπάθειες να επιτύχω να συγκαταλέγομαι. Πρόκειται για κάτι, που δεν με αφορά, δεν με ενδιαφέρει και που, χωρίς να το φοβάμαι, το αποφεύγω, ως κάτι άχρηστο, ή και επιβλαβές για το πρόσωπό μου. Οι σοφοί διαθέτουν άποψη, ιδιότητες και αυθεντία, καταστάσεις που θεωρώ όχι μόνον άσκοπο βάρος, αλλά και κόλλημα.
    Μια πολύ δυνατή παροιμία λέει: “Από σοφό και από μικρό μαθαίνεις την αλήθεια”. Η αλήθεια με ενδιαφέρει. Γι αυτό προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις να παραμείνω μικρός. Ο Χριστός κάλεσε κοντά του τα παιδιά και όχι τους σοφούς. Ο Osho αναγνώρισε, ότι οι Άγιοι και τα παιδιά, έχουν μια κοινή ιδιότητα. Δεν γνωρίζουν τι είναι ντροπή και τι είναι δόλος. Οι Άγιοι και τα παιδιά μπορούν άνετα να κυκλοφορούν γυμνοί χωρίς να ντρέπονται, διότι δεν έχουν δόλο. Και το πιο ζόρικο στρίκινγκ είναι αυτό της ψυχής.
    Μπορεί να το έφεραν οι περιστάσεις, λόγω πίεσης των εξωτερικών αναγκών και από έμφυτη περιέργεια, να μελετήσω κάποια πράγματα. Όμως, αυτό ούτε με συγκινεί, ούτε αισθάνομαι να μου προσάπτει κάτι ιδιαίτερο. Η σοφία, δηλαδή το Έσω Φως, είναι δώρο της δημιουργίας προς όλους τους ανθρώπους. Καλύτερα μπορούν να στραφούν προς αυτό οι απλοί άνθρωποι, οι ταπεινοί βιοπαλαιστές, που δεν πέρασαν από σχολεία και μηχανισμούς έντεχνης τοποθέτησης του μυαλού σε μπουκάλες. Βρίσκω τον εαυτό μου και αγαλιάζω, όταν πίνω καφέ με τα φιλαράκια και αφουγκραζόμαστε το δειλινό, όταν τζαμάρουμε με τα κλαπατσίμπανα, όταν φουμάρω τσιγάρο με κάποιο φίλο και παρακολουθώ τους καπνούς να σμίγουν, όταν αγκαλιάζω σαν ξενιτεμένος το αδελφάκι μου, όποτε οικονομήσει ο Θεός να βρεθούμε μαζί, όταν παίζω με τα παιδιά ή τα βοηθάω, όταν κοιτάω την γυναίκα στα μάτια, όταν θυμάμαι την μάνα και την γιαγιά μου, “όταν βλέπω τον ήλιο, τον ήλιο να λάμπει, το πέλαγος να κυματίζει. Λίγο ακόμα να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα”.
    “Έχε το νου σου στο παιδί, γιατί άμα χάσεις το παιδί... “ Ά ρε Παύλο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Καρλ Γιουνγκ το ονόμασε "συγχρονικότητα", άλλοι το λένε τηλεπάθεια:

    Διαβάστε περισσότερα »
    στις 15.11.20 Δεν υπάρχουν σχόλια:

    botilastopelagos15 Νοεμβρίου, 2020 11:43

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εμενα μου φαινεται απατεωνας ο χρυσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή