«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Τρίτη 22 Ιουνίου 2021

Best of fb & viber - φάν τάιμ ! + "εμβολιασμός εξ αποστάσεως.." 🤣

Μωρό τριών μηνών με μαλλί Boris Johnson

 

 












 



 Kαι ένας "εμβολιασμός εξ αποστάσεως".. από Βωλόσυρο



20 σχόλια:

  1. ΚΩΣΤΑ ΕΝΑ ΠΟΥΛΑΚΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΗΛΩΜΕΝΟ ΘΑΝΑΤΟ ΑΠΟ COVID-19 34 ΧΙΛΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ [ ΤΡΩΝΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ-ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ ]...

    ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ ΑΠΟ COVID-19 ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΤΟΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ...OΥΤΕ ΕΝΑΣ ΜΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΣΠΙΤΙ ΑΣΘΕΝΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ...

    ΥΓ. ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ...ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΡΙΑ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΝΟΥΝΟΥ...ΓΙΑΤΙ ΝΟΥΝΟΥ...ΓΙΑΤΙ ΑΣΤΕΡΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΝΟΥΝΟΥ ΟΜΩΣ ΕΝΑ...

    ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΧΑΙΔΕΥΕΙ [ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΛΕ ΑΜΕΣΩΣ ] ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΝΤΙΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ...

    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. XAXAXAXAXA

      ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΤΗΝ ΧΑΒΑΛΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑΝΝΗ.

      ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ.
      ΕΛΛΑΔΑ, Η ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΑΜΟΓΙΩΝ. ΑΠΟ ΕΔΩ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΙΡΆΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΆΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ..

      Διαγραφή
  2. Αστυνόμος Μπέεεκας22 Ιουνίου, 2021 21:38

    Αφού έγινε σέντρα πηδάω νά καρφώσω:
    1ο
    Πάει ο τύπος σ' ένα ιερέα για να εξομολογηθεί. Του λέει ο ιερέας:
    - Πες μου, τέκνον μου, τι αμαρτία πιστεύεις ότι έχεις κάνει;
    Ο τύπος αρχίζει να μιλά:
    Πήγα μια μέρα στο σπίτι της αρραβωνιαστικιάς μου, για να πάμε βόλτα.
    Αυτή όμως έλειπε. Ήταν εκεί η μεγάλη της αδελφή. Ε, τώρα, μόνη αυτή στο
    σπίτι, μόνος εγώ, έγινε το κακό.
    - Μα παιδάκι μου, με τη μεγάλη αδελφή της αρραβωνιαστικιάς σου πήγες να το κάνεις.
    - Δεν ήταν μόνο αυτό, συνεχίζει ο μεταμελημένος τύπος, που συνεχίζει ακάθεκτος.
    - Την άλλη μέρα που πήγα ήταν εκεί η μικρή της αδελφή. Ε, τώρα, μόνη αυτή, μόνος εγώ, δεν άργησε να γίνει το... κακό.
    Ο πάτερ άκουγε και δεν πίστευε στ' αυτιά του.
    - Τέκνον μου, είναι βαριά τα κρίματά σου, αμφιβάλλω αν συγχωρεθούν.
    Ο τύπος όμως δεν είχε τελειώσει:
    - Ξέρετε, πάτερ, κι άλλη μια φορά πήγα σπίτι και βρήκα μόνη τη μητέρα της. Τι να σας πω. Μόνος εγώ, μόνη αυτή, έγινε το κακό.
    Σε κάποια στιγμή ο τύπος σηκώνει το κεφάλι του, αλλά ο παπάς έχει γίνει άφαντος.
    - Γιατί, πάτερ, κρυφτήκατε εκεί πίσω, αναρωτιέται ο τύπος. Κι ο παπάς έντρομος.
    - Μόνος εγώ, μόνος εσύ, άσε να μη γίνει καμιά μαλαχία!!
    2ο
    -Για πες μου παιδί μου, όταν κάνω έρωτα με την γυναίκα μου τι είναι αυτό για μένα: αγγαρεία ή ευχαρίστηση;
    Ο φαντάρος προβληματισμένος και για να μη δυσαρεστήσει τον Διοικητή του:
    - Ευχαρίστηση κε Διοικητά
    - Και πως το ξέρεις αυτό παιδί μου;
    - Να κε Διοικητά , αν ήταν αγγαρεία θα στέλνατε εμένα!!!!
    3ο
    Οι νυχτερίδες κοιμούνται στο δάσος. Ξαφνικά, μια όπως είναι
    κρεμασμένη ανάποδα, κάνει μία τσάκ και κάθεται όρθια στο κλαδί.
    Από το διπλανό κλαδί μια άλλη νυχτερίδα φωνάζει στο από κάτω κλαδί:
    - Μήτσο, ξύπνα. Ο Γιώργος λιποθύμησε
    4ο
    Τί λέει η καρφίτσα στο μπαλόνι;
    - Απόψε κάνεις μπαμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχα πολύ ωραία. Αντιγράφω να γελάσει και άλλων το χειλάκι.😊
    Capricorn ♑️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αστυνόμος Μπέεεκας22 Ιουνίου, 2021 23:13

    Γυναίκες παλαιάς κοπής:
    Είναι μια γιαγιά στο Σύνταγμα και πάει προς τη βουλή.
    -Δε μπορείτε να περάσετε από εδώ, της λέει ένας αστυνομικός.
    -Γιατί έχεις σφουγγαρίσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aναγνώστες και αναγνωστριες του άρθρου , στην πρώτη photo διακρίνεται ο Tσιοδρας , όταν ήταν νεογέννητο μωρό .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αστυνόμος Μπέεεκας23 Ιουνίου, 2021 00:06

    Σοφές ρήσεις:
    - Τη γλώσσα μας την λέμε «μητρική», μάλλον γιατί ο πατέρας μιλάει σπάνια…
    - Θα έχανα κιλά αλλά δεν μου αρέσει να χάνω..
    - Άρχισα να λέω βρομόλογα στο καλοριφέρ μπας και… ανάψει…
    - Μερικές φορές κοιτάζω κάποιους ανθρώπους και αναρωτιέμαι: Είναι δυνατόν
    αυτός να είναι το σπερματοζωάριο που νίκησε;
    - Αναπολώ την εποχή που χρώσταγα μόνο μαθηματα…
    - Απ΄όλα τα είδη του πλανήτη μόνο οι άνθρωποι κ οι κάλτσες δυσκολεύονται
    να βρουν ταίρι…
    - Μητσοτάκης(Παλαιός) σε Τατσόπουλο: Και εγώ έχω θάψει τη μιση Ελλάδα αλλα δεν το
    κάνω θέμα…
    - Αυτό που στα γενέθλια σβήνεις τα κεράκια και όταν πεθάνεις στα ανάβουν
    … δεν το καταλαβαίνω…
    - Να παίζεις κρυφτό με την Αγγελική Νικολούλη.. Μη σου τύχει!
    - Μια χαρά πέρναγε η Χιονάτη … μαμ, κακά, και νάνοι.
    - Το όνειρο του Πολύφημου, ήταν να γίνει διπλομάτης
    - Αν μπορούσες να πουλήσεις τις εμπειρίες σoυ, στην τιμή που σου κόστισαν,
    θα είχες χεστεί στο τάλιρο….
    - Ειναι 4 κρουασάν και παίζουν πόκερ. Ποιό από τα τέσσερα θα κερδίσει;-
    Το κρουασάν Με-ρέντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αστυνόμος Μπέεεκας23 Ιουνίου, 2021 00:08

    Μπαίνει το ΣΔΟΕ σε έναν οίκο ανοχής και βλέπει τον εξής τιμοκατάλογο:
    ιεραποστολικό = 45 ευρώ +24% ΦΠΑ
    καρεκλάτο = 40 +24% ΦΠΑ
    συντριβανάτο =35 +24% ΦΠΑ
    τσιμπούκι =20 ευρώ +13% ΦΠΑ
    Ρωτάει ο ελεγκτής τη τσατσά γιατί όλα 23% και το τσιμπούκι έχει μόνο 13%,
    κι εκείνη απαντάει:
    -Έχουμε γάτα λογιστή και το έχει περάσει στα ροφήματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΕΙΧΕ 100% ΕΠΙΥΤΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ.
    🤣Η🤣Λ🤣Ι🤣Α🤣Σ🤣+🤣+🤣+🤣
    ΚΩΣΤΑΚΗ ΜΟΥ, ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΣ ΠΑΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βιογραφικό: Σήμερα έκανα το εμβόλιο άρα είμαι μορφωμένη,
    παρακαλώ να με προσλάβετε σε θέση προϊσταμένου
    για την θέση διευθυντή παρακαλώ περιμένετέ με μέχρι την δεύτερη δόση
    οπότε θα είμαι παραμορφωμένη.
    Astillais

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελλας : Βρε πως αλλαζουν οι καιροι!!!
    1821 : Ελευθερια η θανατος!!!
    2021 : Ελευθερια = θανατος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΟΥΛΑ ΕΙΣΑΙ ΣΟΦΗ ΓΥΝΑΙΚΑ.
      ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ.

      Διαγραφή