«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Σάββατο 3 Ιουλίου 2021

Ο τελικός στο παιχνίδι της διεμφυλικής ιδεολογίας παίζεται τώρα, για να αποτελειώσει την οικογένεια.

 Διαμορφώνεται το πεδίο για τη νόμιμη περιθωριοποίηση των μητέρων, των πατέρων και των οικογενειών με την επιβολή του νόμου.


 

 

MercatorNet, πλοήγηση στις σύγχρονες πολυπλοκότητες

Από την Kimberly Ells *

 

Κάποιοι πολιτικοί, ενθουσιώδεις υποστηρικτές της «επιλογής» στο φύλο, έχουν προχωρήσει στην τολμηρή και κακής ποιότητας πρωτοβουλία, να διαγράψουν τις λέξεις που εκφράζουν την πραγματικότητα των οικογενειακών σχέσεων. Στο όνομα της «συμπερίληψης», λέξεις όπως «πατέρας, μητέρα, γιος, κόρη, αδελφός, αδελφή, θείος, θεία, ξάδελφος, ανιψιός, ανιψιά, σύζυγος, συμβία, γαμπρός και νύφη», έχουν μπει στο στόχαστρο για διαγραφή από τις δημόσιες δηλώσεις.

Εάν τελικά το κατορθώσουν, η απομάκρυνση από το δημόσιο λόγο των λέξεων που σχετίζονται με το φύλο, σε συνεργασία με άλλες “trans- συμπεριληπτικές” πρωτοβουλίες, θα αποδειχθούν σεισμοί στις επιπτώσεις τους στην κοινωνία.

Η Nancy Pelosi και οι συνεργάτες της, επαναλαμβάνουν τη σοσιαλιστική-φεμινιστική ιδεολογία που διατυπώθηκε από τη Shulamith Firestone στη δεκαετία του 1970: «Έχει γίνει πλέον απαραίτητο να απελευθερωθεί η ανθρωπότητα από την τυραννία της βιολογίας της» και «να εξαλείψει την ίδια τη διάκριση του φύλου (έτσι ώστε) οι διαφορές στα γεννητικά όργανα μεταξύ των ανθρώπων να μην έχουν πια σημασία πολιτισμικά.»

Στην ουσία του, αυτό σημαίνει ότι τα  ανδρικά  και γυναικεία μέρη του ανθρωπίνου σώματος δεν πρέπει πλέον να αναγνωρίζονται νομικά ούτε να εκτιμώνται πολιτισμικά. Οδεύουμε σε αυτό τον κατήφορο εδώ και δεκαετίες, και τώρα πλησιάζουμε στο τέλος του παιγνιδιού: σε μια κοινωνία χωρίς φύλο. Ο εξευτελισμός της γλώσσας του φύλου στο δημόσιο λόγο δίνει μια σημαντική ώθηση προς την «απελευθέρωση της ανθρωπότητας από την τυραννία της βιολογίας της» και την αποδόμηση της σημασίας του βιολογικού φύλου.

 

Οι Μητέρες στο σκουπιδοτενεκέ  της Ιστορίας.

Η Firestone έκανε μια εκπληκτική πρόβλεψη. Δήλωσε θριαμβευτικά ότι «Όταν η βιολογία θα υποβαθμιστεί και η “τρανσεξουαλικότητα” θα γίνει ο νομικός και πολιτισμικός κανόνας, ο δεσμός αίματος της μητέρας με το παιδί της θα σταματήσει τελικά» και θα ακολουθήσει η θριαμβευτική «εξαφάνιση της μητρότητας». Και είχε δίκιο. Τα νομικά κινήματα που ασχολούνται με τον τρανσεξουαλισμό, προετοιμάζουν τη νόμιμη περιθωριοποίηση των μητέρων, των  πατέρων και των οικογενειών, με την επιβολή του νόμου.

Αν και η «έξυπνη» πρόβλεψη της Firestone έχει παρακαμφθεί σε μεγάλο βαθμό στη συζήτηση για τις ταυτότητες φύλου, ωστόσο  παραμένει γεγονός ότι, όταν οι γυναίκες εξαφανίζονται νόμιμα, το ίδιο κάνουν και οι μητέρες, επειδή η λέξη «μητέρα» είναι συγκεκριμένη ονομασία που παραπέμπει σε φύλο. Το ίδιο ισχύει και για τους πατέρες. Εάν δεν υφίστανται δύο συγκεκριμένα φύλα τα οποία μπορούν να αναγνωριστούν και να γίνουν  απολύτως κατανοητά από το νόμο, τότε γίνεται δύσκολο να οριστούν ή να τύχουν υπεράσπισης οι μητέρες και οι  πατέρες – μαζί με τα γονεϊκά τους δικαιώματα – από νομικής άποψης. Ως εκ τούτου, το να ανήκουν τα παιδιά στους γονείς τους αμφισβητείται όλο και περισσότερο και η οικογένεια στέκεται σε τρεμάμενα νομικά πόδια – και αυτό ακριβώς είναι το θέμα.

Όταν οι δεσμοί των γονέων με τα παιδιά τους ασαφοποιούνται ή αποδυναμώνουν, αυτό δημιουργεί ένα περιβάλλον φιλόξενο για τη κυβερνητική παρέμβαση και τη σοσιαλιστική-κομμουνιστική επανάσταση. Γι’ αυτό το κομμουνιστικό μανιφέστο του Μαρξ κάλεσε ανοιχτά για την «κατάργηση της οικογένειας». Η απαξίωση της οικογένειας δημιουργεί ένα κενό που μπορεί και πρέπει να συμπληρωθεί – αν και είναι αδύνατο βέβαια να το γεμίσεις επαρκώς. Αν θέλουμε να αποφύγουμε την καταστροφή της οικογένειας και την κυριαρχία του κράτους που ακολουθεί αναγκαστικά, πρέπει να αντισταθούμε στις προσπάθειες κατάργησης  του βιολογικού φύλου.

 

Απόρριψη της ανατομίας

Η πίεση για την κατάργηση του φύλου φαίνεται να επιταχύνεται. Πέρυσι, επιτροπή της Γερουσίας της Καλιφόρνιας προσπάθησε να απαγορεύσει τις λέξεις «αυτός» και «αυτή» κατά τη διάρκεια των ακροάσεων επιτροπής. Η «συμφωνία ψηφοφορίας “Ουράνιο Τόξο” » στην Ολλανδία ζητεί να καταργηθεί, όπου είναι δυνατόν, η καταχώριση του φύλου. Ένα πρόσφατο άρθρο στο New England Journal of Medicine,(1)αναμφισβήτητα το πιο διάσημο ιατρικό περιοδικό στον κόσμο, ισχυρίστηκε ότι «η Μη καταχώριση του φύλου στα πιστοποιητικά γέννησης θα πρέπει να επανεξεταστεί επειδή «η καταχώρηση του φύλου κατά τη γέννηση με το τρόπο που ορίζεται, ως μία δυαδική μεταβλητή, διαιωνίζει την άποψη ότι το φύλο, είναι φυσικό, σημαντικό και αμετάβλητο.» (2)

Είναι δύσκολο να παρακολουθήσουμε τις μυριάδες πρωτοβουλίες που ξεκινούν για να καταστείλουν με βιαιότητα τη διάκριση του βιολογικού φύλου. Η νομική και κοινωνική αποδοχή της διεμφυλικής ιδεολογίας εμπεριέχει την απόρριψη του ανθρώπινου σώματος όπως παρουσιάζεται εγγενώς σε δύο ξεχωριστές και συμπληρωματικές μορφές. Αυτή η επανάσταση ενάντια στην ανατομία δεν είναι μόνο τραγική για τα άτομα τα οποία ξεκινούν πόλεμο εναντίον των ίδιων των σωμάτων τους, αλλά επίσης ακρωτηριάζει την έμφυτη, δυαδική «ενεργοποίηση» των ανδρών και των γυναικών που κινητοποιεί, εξισορροπεί και καθοδηγεί τον κόσμο.

Εάν θεωρηθεί νομικά αστήριχτο το να αναγνωρίζονται επίσημα τα δύο  βιολογικά  φύλα ,  ή το να περιγράφεται ο τρόπος που η αλληλεπίδραση αυτών των φύλων σφυρηλατεί και διαιωνίζει τις βασικές σχέσεις που προσδιορίζουν τους εαυτούς μας (μητέρα, πατέρας, γιος, κόρη…), τότε ο πυρήνας της πολιτισμένης κοινωνίας είναι σε κίνδυνο .

Αυτό που ξεκίνησε μεταμφιεσμένο ως  “εορτασμός του φύλου” αποδεικνύεται να  καταλήγει σε διάταγμα για την εξάλειψη της ίδιας της διάκρισης του φύλου, η οποία με τη σειρά της διαβρώνει την οικογένεια – το βασικό λίκνο της ανθρωπότητας. Εάν θέλουμε να σώσουμε την οικογένεια και μαζί τον πολιτισμό, πρέπει να προστατεύσουμε και να υπερασπιστούμε τη «γλώσσα των φύλων» που βρίσκεται τώρα στον πάγκο για τον τεμαχισμό της.

 

 

Παραπομπές:

  1. https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMp2025974
  2. Σχόλιο «Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά»: Προφανώς οι συγγραφείς του άρθρου επιθυμούν το φύλο να μην είναι δυαδικό και επιπλέον να είναι κατασκεύασμα, ασήμαντο και μεταβλητό….

* Η Kimberly Ells είναι η συγγραφέας του, “The Invincible Family: Why the Global Campaign to Crush Motherhood and Fatherhood Can’t Win” και σύμβουλος πολιτικής για το Family Watch International, όπου εργάζεται για την προστασία των παιδιών από την πρόωρη σεξουαλικοποίηση, την υπεράσπιση των γονεϊκών δικαιωμάτων και τη προώθηση της οικογένεια ως  θεμελιώδους μονάδας της κοινωνίας. Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Brigham Young λαμβάνοντας πτυχίο στην  Αγγλική Γλώσσα. Είναι παντρεμένη και μητέρα πέντε παιδιών.

 

Πηγές: mercatornet.com , https://mumdadandkids.gr/vioithiki-iatriki/o-telikos-sto-paixnidi-tis-diemfylikis-ideologias-paizetai-tora-gia-na-apoteleiosei-tin-oikogeneia

 

 ENΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟCΥΝΗ

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου