«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2022

Γαλαξιακή Ομοσπονδία της Εωσφορικής Θρησκείας, Πλειάδειοι, Morgellons και DNA-12. Η Γαλαξιακή απάτη.

 Άρθρο από το 2013... σαν νά 'ναι σήμερα.


 

Γαλαξιακή Ομοσπονδία της Εωσφορικής Θρησκείας


Σε κάποιους θα φανεί απίστευτο πως στην Ελλάδα υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι η λύση στα προβλήματα τους θα έρθει με την ανάληψη στην 5η διάσταση.  Θα μου πείς άλλοι πιστεύουν στην τρικομματική (δικομματική) στον τσυριζα, στην νέα αυγή και στην χρυσή δημοκρατία.  Πρόσθεσε τώρα ότι στο τέλος Ιουνίου 2013 είχαν τριήμερο συνέδριο στο ΟΑΚΑ οι μάρτυρες του Ιεχωβά και βγάλε τα συμπεράσματά σου για το τι μπορεί να συμβαίνει. "Πούστηδες και παλικάρια γίναμε μαλλιά κουβάρια".   Το σύγχρονο πεδίο μάχης το οποίο βρίσκεται στο μυαλό του καθένα από εμάς πρέπει να είναι οχυρωμένο .... γι' αυτό να "ψάχνεστε" και να αμφισβητείτε. Είναι μια περίοδος πολύ αποκαλυπτική αλλά κρύβει και μεγάλες παγίδες.  

                                                                                              αδαής
 
 
Τα τελευταία χρόνια, τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα, υπάρχει μια γενικότερη κίνηση κάποιων ομάδων οι οποίοι αυτοαποκαλούνται μέλη της «Γαλαξιακής Ομοσπονδίας»… Μάλιστα αρκετά από αυτά έχουν δημιουργήσει υποομάδες ατόμων που «θέλουν» να προέρχονται από την Ανδρομέδα, το Σείριο, τις πλειάδες, τη Λύρα καθώς και άλλους αστερισμούς του Γαλαξία μας… Μέσα σε αυτούς τους πληθυσμούς εξωγήινων –κατά τα λεγόμενά τους-, υπάρχουν φυσικά και οντότητες ερπετοειδών ή και άλλων τερατόμορφων οι οποίοι, άλλοι προκαλούν φόβο και άλλοι ανάγκη για έξωθεν σωτηρία της ανθρωπότητας…
Μάλιστα, τις τελευταίες ημέρες, που συζητάμε για την αναχώρησή μου, έχει κυκλοφορήσει ένα νέο το οποίο μου κοινοποιήθηκε και μένα, ότι δήθεν έχω λάβει ένα τελεσίγραφο από τη διοίκηση αυτής της Γαλαξιακής Ομοσπονδίας να εγκαταλείψω λέει τη Γη… Νέο που τελικά έρχεται να μου θυμίσει τη γνωστή ρήση ότι «η ανοησία είναι ανίκητη»… Είναι τελικά; Ίσως μόνο η ανοησία όμως αγαπητοί αναγνώστες… Κανένας άλλος… Μονάχα οι ανόητοι δηλαδή θα μείνουν για να επιμένουν και να περιμένουν τους διασώστες τους από το διάστημα… Διότι όλοι οι άλλοι, έχουν ήδη αρχίσει να αντιλαμβάνονται την παγίδα και την αλήθεια πίσω από όλες αυτές τις κινήσεις… Με την ευκαιρία όμως αυτού του μηνύματος που έλαβα, θα ήθελα να πούμε μερικά πράγματα για την οργάνωση αυτή του «διαστήματος».
 
Και πρώτα από όλα ας περιγράψουμε το σήμα τους… Το σήμα λοιπόν είναι αυτό που βλέπετε δεξιά… Αποτελείται από το άστρο του Δαυίδ που μπορείτε να διακρίνετε με κίτρινο χρώμα περιμετρικά -σύμβολο όπως γνωρίζετε της Ιουδαϊκής θρησκείας-, το σταυρό στο κέντρο -σύμβολο της Χριστιανικής θρησκείας- και τη διπλή φάση της Σελήνης δεξιά και αριστερά -σύμβολα της Μουσουλμανικής και της Ινδουιστικής θρησκείας αντίστοιχα-… Το σήμα και σύμβολο δηλαδή της Γαλαξιακής Ομοσπονδίας όλων των φυλών του διαστήματος, έχει σαν σήμα –εντελώς τυχαία- τα επί μέρους σήματα των τεσσάρων μεγαλύτερων θρησκειών του πλανήτη Γη… Φυσικά θα μου πείτε… Πως και μου κάνει εντύπωση… Ο Χριστιανισμός είναι εχθρός μόνο των Ολυμπίων και μερικών ΕΛλήνων… Όλα τα άλλα όντα στο διάστημα τον αποδέχονται ισότιμα μαζί με τους Εβραίους, τους Ινδούς και τους Μουσουλμάνους… Φυσικά… Γελάτε διότι αγνοείτε τα τεμένη και τις συναγωγές στην Ανδρομέδα και τις Πλειάδες… Δεν γελάτε; Πως έγινε αυτό; Μήπως κλαίτε; Για ποιο πράγμα όμως; Α για την ανοησία των ανθρώπων και ειδικότερα του λαού μας ε; Ναι σε αυτό θα συμφωνήσω… Θα συμφωνήσω για την ανοησία αλλά αρνούμαι να κλάψω ή να γελάσω…
Κι αυτό διότι είναι αδύνατον να είμαι το μοναδικό άτομο στη Γη, το οποίο αντικρίζοντας αυτό το σήμα μπορεί να αντιληφθεί ότι κάτι τρέχει εδώ. Κι αυτό που σας λέω το έχω δοκιμάσει και διασταυρώσει σε αρκετούς ανθρώπους επανειλημμένως… Τι έκανα δηλαδή… Πήρα αυτό το σήμα και το παρουσίασα σε άτομα που ήταν άσχετα με την όλη αυτή κίνηση των εργατών του φωτός, των αναληφθέντων δασκάλων και των αγγελικών θεραπειών. Και τους ρώτησα να μου πουν σε ποιόν οργανισμό θα μπορούσε να ήταν σήμα…
Λοιπόν περίπου οι οκτώ στους δέκα, πριν τους πω το οτιδήποτε για αυτό, μου απάντησαν «στην ένωση των εκκλησιών»…. Ύστερα πήγα σε κάποιους γνωστούς μου που γνώριζα ότι είναι δυναμικά μέλη των ΕΛ, των Ολυμπίων και των Πλειάδειων δυνάμεων και των αγγελικών μηνυμάτων και τους ρώτησα τι είναι… Ε λοιπόν μου απάντησαν οι μισοί περίπου ότι είναι το σήμα της Γαλαξιακής Ομοσπονδίας ενώ οι υπόλοιποι μισοί το αγνοούσαν… Όταν έφερα τις αντιρρήσεις μου και τα επιχειρήματά μου, εκείνοι με κοίταξαν περίεργα ή σχεδόν εχθρικά ενώ οι άλλοι που το αγνοούσαν, όταν άκουσαν τις δύο εκδοχές, προτίμησαν εκείνη της Ομοσπονδίας… Απίστευτο ε;

Κι όμως, τους είναι αδιανόητο να αντιληφθούν τι συμβαίνει πίσω από τoνAshtar Commander και τον SaLuSa… Και οι δύο είναι ανύπαρκτοι τύποι, από τους οποίους υποτίθεται ότι ο πρώτος είναι διοικητής του στόλου των διαστημοπλοίων της Ομοσπονδίας και ο δεύτερος οντότητα από τον αστερισμό του Σείριου ο οποίος στέλνει μηνύματα μέσω channeling τα οποία λαμβάνει κάποια κυρία κάπου στην Αμερική και τα μεταδίδει στους πιστούς… Κι όλο αυτό που συμβαίνει, λαμβάνει χώρα σχεδόν καθημερινά μέσω της κεντρικής οργάνωσης των Εργατών του Φωτός… Δηλαδή χωρίς να γνωρίζεις τίποτε άλλο, αρκούν μερικά λεπτά στο διαδίκτυο για να ανακαλύψεις ότι η Γαλαξιακή Ομοσπονδία και οι Εργάτες του Φωτός, είναι δύο σκέλη από την ίδια και την αυτή οργάνωση… Μια οργάνωση που έχει κάνει μέχρι στιγμής τρία πράγματα… Πρώτον έχει προετοιμάσει την ένωση των θρησκειών, δεύτερον έχει ετοιμάσει στην θέση τους να δημιουργήσει την Εωσφορική εκκλησία και τρίτον έχει δημιουργήσει μέσω των εταιριών υψηλής τεχνολογίας (βλέπε DARPA) που ελέγχουν τα μέλη της, την συσκευή της «κάψουλας ανέλιξης» ή αλλιώς «θαλάμου ανέλιξης»…
 
Μια υπερσύγχρονη τεχνολογική επίτευξη του «ανθρώπου», σύμφωνα με την οποία όποιος εισέρχεται σε αυτή, θα μπορεί να περάσει αμέσως στην αθανασία της 5ης διάστασης… Μη γελάτε αλήθεια λένε… περνάει στην «αθανασία» της 5ης χαοτικής… Πως όμως… Με τον διαχωρισμό του αυτόματα σε δεσμευμένη ψυχή, δεσμευμένη ζωτικότητα και νεκρό σώμα… Αυτός περνάει στην «αθανασία κι εμείς μένουμε να τον θυμόμαστε και να τον μνημονεύουμε ως τον «τυχερό» που κατάφερε να «αναληφθεί» έστω και με αυτό τον τεχνολογικό σύστημα… Ένα τεχνολογικό σύστημα το οποίο θα διαχωρίζει και θα αποθηκεύει για τους σκοπούς τους, την ψυχή και τη ζωτικότητα του ανθρώπου, αφήνοντας πίσω ένα νεκρό και αποξηραμένο σώμα… Αυτοί λοιπόν οι άνθρωποι, έχουν πειστεί ότι το σύστημα αυτό της ανέλιξης, θα μεταφέρει στην 5ηδιάσταση όσους αδυνατούν να το καταφέρουν μόνοι τους πνευματικά… Λένε στα μέλη και στους φίλους τους ότι ο άνθρωπος ετοιμάζεται να περάσει στην 5η διάσταση, χωρίς να μπορούν να κατανοήσουν τι λένε… Διότι απλά αγνοούν τι σημαίνει 5η διάσταση… Αγνοούν ότι η διάσταση αυτή είναι πρώτον χαοτική και δεύτερον αποτελείται από χρονικό μέλλον και παρελθόν… Και το χειρότερο είναι ότι αγνοούν ότι το παρελθόν οδεύει προς το βαθύ διάστημα ενώ το μέλλον έρχεται από μέσα τους… Απίστευτο ε; Γιατί όμως το κάνουν όλο αυτό; Πώς έφτασαν στο σημείο να είναι τόσο προσκολλημένοι σε μια οργάνωση που όπως φαίνεται τους ελέγχει νοητικά, ώστε να φαίνεται αδύνατον να αντιδράσουν;

Όλα ξεκίνησαν παράλληλα… Τα δύο αυτά σκέλη της οργάνωσης ξεκίνησαν πριν περίπου 40-50 χρόνια σχεδόν μαζί… Η Γαλαξιακή Ομοσπονδία άρχισε να διαδίδει τις φήμες για ερπετοειδείς πληθυσμούς στο Γαλαξία και για έναν πόλεμο που υπάρχει ανάμεσα στις αστρικές φυλές του διαστήματος… Μαζί με άλλους τύπους (οι οποίοι πιθανόν να έχουν πειστεί περί του αληθούς του γεγονότος χωρίς να είναι κατ ανάγκη γνώστες της σκευωρίας και της παραπλάνησης) κατόρθωσαν και έπεισαν μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων ότι στη Γη υπάρχουν ήδη οι ερπετοειδείς αυτοί πληθυσμοί, οι οποίοι ζουν σε υπόγειες πόλεις και οτι οι μόνοι που μπορούν να τους σώσουν είναι οι δυνάμεις της Γαλαξιακής Ομοσπονδίας με το διοικητή τους τον Ashtar, ο οποίος από τον αστρικό στόλο που υπήρχε αραγμένος έξω από τη Γη, μετέδιδε συνεχώς μηνύματα προς την ανθρωπότητα που τους καλούσε να πάψουν να ανησυχούν και να περιμένουν την εμφάνισή τους.
Μια εμφάνιση όμως που συνεχώς αναβαλλόταν… Παράλληλα οι Εργάτες του Φωτός, δημιούργησαν όλο αυτό το υπόβαθρο με την πνευματική ανέλιξη μέσω της 5ης διάστασης και των αναληφθέντων διδασκάλων, οπότε τα δύο αυτά ενώθηκαν σε ένα εντελώς εκρηκτικό μίγμα το οποίο στο βάθος του αναπαράγει σε όλους ένα αμείλικτο υποσυνείδητο φόβο ο οποίος ενώνει τις μάζες της ανθρωπότητας κάτω από ένα διοικητή ο οποίος θα τους βοηθήσει να αντιμετωπίσουν τους «κακούς»… Όμως «καλοί» και «κακοί» είναι οι ίδιοι… δύο ομάδες οι οποίες δρουν για κοινό σκοπό και αδίστακτα χειραγωγούν ολόκληρη την ανθρωπότητα μέσω φοβικών σεναρίων τα οποία έχουν φτάσει να δημιουργούν υστερία… Μια υστερία η οποία στην Ελλάδα έχει πλέον πολλαπλά σημεία εστίασης… Κι αυτό, διότι έχουν καταφέρει και συνέδεσαν την όλη αυτή κίνηση της Γαλαξιακής Ομοσπονδίας με τους Ολύμπιους θεούς των αρχαίων Ελλήνων. Μια κατάσταση η οποία έχει προεκτάσεις που φτάνουν ακόμη και σε πολιτικούς σχηματισμούς.

Μετά από όλες αυτές τις αναρτήσεις και τα άρθρα που σας έχω δώσει, αντιλαμβάνεστε πλέον ότι τα πάντα σχεδόν είναι έτοιμα ώστε να οδηγήσουν σε μια παγκόσμια μονοκρατορία ολίγων αδίστακτων ανθρώπων, οι οποίοι έχοντας τη γνώση στη διάθεσή τους διαχρονικά, κατόρθωσαν και οδήγησαν σχεδόν ολόκληρη την ανθρωπότητα σε μια κατάρρευση της δομής των υπαρχόντων θρησκειών με παράλληλη πεποίθηση ενός αμείλικτου κινδύνου από μια εξωγήινη αστρική φυλή ερπετοειδών, από την οποία μπορούσαμε να σωθούμε μονάχα μέσω της βοήθειας από υπερόντα όπως τα μέλη του στόλου της Γαλαξιακής Ομοσπονδίας ή των Ολύμπιων, οι οποίοι πλησίαζαν κι αυτοί για να σώσουν το γένος μας. Μια μικρή ομάδα αδίστακτων ανθρώπων, κατάφερε με ψέματα και παραπλανητικό τρόπο, μέσα από ένα άριστα ενορχηστρωμένο φοβικό σύστημα ενημέρωσης, να οργανώσει μια παγκόσμια κυβέρνηση με μια παράλληλη Εωσφορική Πανθρησκεία.
Κι όλο αυτό, με μοναδικό στόχο να κυριαρχήσει πλέον παντοτινά σε ολόκληρη την ανθρωπότητα και τον πλανήτη, με μοναδικά όπλα την αφέλεια μερικών ανθρώπων που αρνούνται να δουν τις πεποιθήσεις τους. Και όλο αυτό το παιχνίδι της ψευδαίσθησης, τόλμησαν να το φτάσουν σε όρια πέρα από κάθε φαντασία, βάζοντας μέσα του διεθνείς οργανισμούς όπως ο ΟΗΕ και η ΝΑΣΑ… Διότι τον μεν πρώτον, τον χρησιμοποιούν για να ενημερώσουν μαζικά -μέσω συγκεντρώσεων και σεμιναρίων- τους ανθρώπους για την «αλλαγή» που ετοιμάζεται στην ανθρωπότητα, ενώ τη δεύτερη, για να μπορέσουν να πείσουν όσο περισσότερο μπορούν για την ύπαρξη ισχυρών οντοτήτων οι οποίοι βρίσκονται στο διάστημα και πιθανών να εμφανιστούν ξανά… Τρανταχτό παράδειγμα σε όλο αυτό, το απίστευτο παραμύθι που έστησαν στέλνοντας την αποστολή της ηχητικής συναυλίας της Μυθοδίας του Βαγγέλη Παπαθανασίου, στον Άρη…

Διότι οι περισσότεροι από εσάς, θα έχετε ακούσει σχετικά με τη συναυλία αυτή, η οποία έλαβε χώρα στην Αθήνα το καλοκαίρι του 2001 (https://www.youtube.com/watch?v=G_U4k_lc3pE) . Σε αυτή λοιπόν, η ΝΑΣΑ υποτίθεται ότι διοργάνωσε μια συναυλία η οποία θα παιζόταν στο χώρο του Ναού του Ολυμπίου Διός στην Αθήνα και θα μεταδιδόταν ζωντανά μέσω υψηλής τεχνολογίας με γιγαντιαία ηχεία, στον πλανήτη Άρη… Δηλαδή τι συνέβη… Η ΝΑΣΑ διοργάνωσε ένα διαστημικό ταξίδι στον πλανήτη Άρη, όπου ένας διαστημικός πύραυλος μετέφερε ένα υπερσύγχρονο δορυφόρο, πάνω στον οποίο υπήρχαν τοποθετημένα τεράστια ηχεία, από τα οποία μετέδιδαν ζωντανά γύρω από τον πλανήτη παρακαλώ, τη συναυλία του Βαγγέλη από την Αθήνα… Κι εμείς το «φάγαμε» ότι ήταν αυτός ο λόγος που έγινε όλη αυτή η παρωδία της Μυθοδίας… Ακόμη και τώρα που το διαβάζετε –αν και το έχω ξαναπεί- μερικοί σας φαίνετε αδύνατον να συμβαίνει κάτι άλλο…
Φυσικά ο Βαγγέλης έγραψε μια υπέροχη μουσική και φυσικά παίχτηκε ζωντανά από την Αθήνα στον πλανήτη Άρη, αλλά όχι για το λόγο που μας είπαν… Δηλαδή ποιο λόγο; Κάποιοι θεωρούν ότι όλα αυτά τα δισεκατομμύρια ξοδεύτηκαν έτσι απλά για τη δόξα των αρχαίων Ελλήνων θεών… Και φυσικά επειδή την Αθήνα είναι ανύπαρκτος ναός του θεού Άρη, η συναυλία έγινε στο ναό του Διός όπου ο χορός έψαλε και κρυφά λόγια, έτσι για να δώσουν επιπλέον μια μυστική χροιά στην όλη διοργάνωση και να θεωρήσουν όλοι ότι πράγματι η ΝΑΣΑ δόξαζε τους Έλληνες θεούς οι οποίοι τώρα «έρχονται»… Η πραγματικότητα όμως ήταν εντελώς άλλη… Μια πραγματικότητα που σχετίζεται με την έννοια των αρχαίων θεών ως ενεργειακά πεδία και όχι ως οντότητες και των πλανητών ως τους πυρήνες αυτών των πεδίων… Και το πεδίο του Άρη τι είναι; Τι σημαίνει, ποια είναι η φύση του, πως λειτουργεί και γιατί τελικά επελέγει ώστε να γίνει όλη αυτή η παράσταση για να μας «κλείσουν τα μάτια»;

Ο πλανήτης Άρης, αποτελεί τον κεντρικό πυρήνα ενός γιγαντιαίου ενεργειακού πεδίου το οποίο δίνει εντελώς ξαφνικά και στιγμιαία, υπερβολικά μεγάλες ποσότητες ενέργειας… Αν τον φανταστούμε σε ένα μεγάλο ενεργειακό μηχανισμό, τότε το πεδίο αυτό μπορούμε να το παρομοιάζουμε με τη μίζα της εκκίνησης ενός κεντρικού μηχανισμού… Γιατί επιλέχθηκε όμως… Διότι το πεδίο αυτό, επιδρά πάνω στο ενεργειακό πεδίο των άλλων πλανητών και των όντων που βρίσκονται σε αυτούς… Πρώτα του Ήλιου (Απόλλωνα) που του προκαλεί ηλιακές καταιγίδες μερικές από τις οποίες είναι σφοδρότατες και δεύτερον πάνω στον πληθυσμό της ανθρωπότητας τον οποίο μπορούν να ελέγξουν τα παρορμητικά συναισθήματα όπως του άγχους και του φόβου μέσω του συμπληρωματικού ελέγχου των δύο δορυφόρων του Φόβου και Δείμου … Και γιατί όλο αυτό το σκηνικό με τη μουσική; Διότι το πεδίο αυτό του Άρη, ελέγχεται με «αρμονικές» ήχου και μάλιστα υπόηχων και υπέρηχων… Πως είναι δυνατόν κάτι τέτοιο; Η ΝΑΣΑ γνώριζε ότι η Γη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο μεγάλα ενεργειακά πεδία του Άρη (εξωτερικά) και της Αφροδίτης (εσωτερικά προ του Ήλιο).
Μέτρησαν ότι τα πεδία αυτά δημιουργούν μεταξύ τους «αρμονικές» οι οποίες επιδρούν κύρια πάνω στις ηλιακές καταιγίδες του Ήλιου (Απόλλων Μουσηγέτης) και δευτερευόντως πάνω στον ψυχισμό των κατοίκων της Γης (έχετε υπ όψη ότι η Αρμονία, μυθολογικά εικάζεται ως κόρη του Άρη και της Αφροδίτης όπως και ο Φόβος και ο Δείμος)… Και τι μας χρειάζεται ο έλεγχος των ηλιακών καταιγίδων; Διότι αγαπητέ αναγνώστη, οι ηλιακές καταιγίδες εξοντώνουν τους ανθρώπους –είδωλα που είπαμε σε άλλες αναρτήσεις… Έτσι λοιπόν, η ΝΑΣΑ αποφάσισε να πειραματιστεί τότε με γιγαντιαία ηχητικά συστήματα υπερήχων και υπόηχων έτσι ώστε να δει πρώτα πως μπορεί να ελέγξει την ηλιακή δραστηριότητα για την ασφάλεια των ανθρώπων –ειδώλων, αρκετοί από τους οποίους ανήκουν στην αδελφότητα του άκρου της δύναμης και δεύτερα να ελέγξει την ανθρωπότητα μαζικά μέσω φοβικών καταστάσεων τρόμου… Για να το κάνει αυτό όμως, χρειαζόταν να δημιουργήσει ένα γεγονός το οποίο θα της επέτρεπε να φανερώσει τα γιγαντιαία ηχεία στην επιφάνεια του Άρη, χωρίς να δώσει άλλες εξηγήσεις του τι κάνει στην πραγματικότητα με αυτά…

Κι έτσι πέτυχαν διπλό κέρδος… Διότι κατόρθωσαν το ακατόρθωτο… να δοκιμάσουν αρμονικές χωρίς να το ανακοινώσουν δημόσια και να γιγαντώσουν το κίνημα των Ολυμπίων στην Ελλάδα, αποσταθεροποιώντας εντελώς το σύστημα θρησκειών που υπήρχε. Το έχω ξαναπεί όμως… Ότι το Εωσφορικό δίκτυο αρκείται στην αποσταθεροποίηση της όποιας υπάρχουσας θρησκείας… χωρίς να είναι απαραίτητο να ασπαστεί κάποιος τον Εωσφορισμό από την αρχή. Έτσι λοιπόν τι έγινε; Οι Εωσφοριστές, μέσω της ψευδούς οργάνωσης της Γαλαξιακής Ομοσπονδίας και παράλληλα μέσω της κεντρικής οργάνωσης των Εργατών του Φωτός, μπόρεσαν να δημιουργήσουν όλο αυτό το πνευματικό και υπαρξιακό αλαλούμ σε ολόκληρο τον κόσμο αλλά κυρίως στην Ελλάδα… Γιατί στην Ελλάδα; 
Διότι η Ελλάδα, ο χώρος της, ο πληθυσμός της και η ιστορία της περιέχει σκόρπια στοιχεία πληροφορίας τόσο δραστικής και σημαντικής, η οποία αν τύχει και αρχίσει να ενώνεται ώστε να σχηματίζει ολοκληρωμένες εικόνες και έννοιες, τότε κινδυνεύει ολόκληρος ο σχεδιασμός των αδελφοτήτων… Γιατί; Διότι τότε η ανθρωπότητα θα καταλάβει ότι ο φόβος είναι εικονικός και όχι υπαρκτός και ότι οι μόνοι που κάνουν κουμάντο στον πλανήτη είναι μια μικρή ομάδα αδίστακτων ανθρώπων, οι οποίοι καταφέρνουν να κυβερνούν χάρη στον κατακερματισμό της γνώσης, στο φόβο και στην ψευδαίσθηση που δημιουργούν στους πάντες… Η αντίληψη όμως αυτής της πραγματικότητας, είναι ικανή να ξεκινήσει κύματα ολόκληρα αλλαγής της ενημέρωσης προς όλες τις κατευθύνσεις έτσι ώστε να αρχίσει σταδιακά η κατάρρευση του συστήματος που σχεδίασαν τόσα χρόνια ή και αιώνες…

Κι όμως, μοιάζει σχεδόν αδύνατον να νικήσεις την αφέλεια αυτών των ανθρώπων… Όλων αυτών που τόσα χρόνια κατάφεραν να ενστερνιστούν ένα πνευματικό σύστημα που οδηγεί στην μονοκρατορία του Εωσφορισμού και στην υποδούλωση ολόκληρης της ανθρωπότητας… Έχουν δαπανήσει τόσες ώρες προσηλυτισμού όλων των ειδών και μεθόδων, και έχουν αναπτύξει μια εσωτερική αντίληψη των πραγμάτων τώρα, που μοιάζει αδύνατον να κατορθώσει κάποιος να τους στρέψει αλλού… Διότι το αλλού αυτό πρέπει να υπάρχει… να έχει δομή, να είναι απλό και να μπορεί να γίνει αποδεκτό εύκολα και απλά από όλους… Και εκεί φαίνεται ότι είναι η μεγάλη δυσκολία… Έχουν απλοποιήσει τόσο πολύ τη ζωή τους μέσα στον υπαρξιακό φόβο επιβίωσης και σωτηρίας, ώστε τους φαντάζει αδύνατον να ξεκολλήσουν έστω για λίγο και να σταθούν μόνοι, έξω από κάποιο σχήμα υποστήριξης του ψυχισμού των, ακόμη και τώρα που γνωρίζουν τι συμβαίνει… Και έτσι το μόνο που μπορεί να γίνει αυτή τη στιγμή είναι αργά βήματα μέσα από κατανόηση και αποδοχή το προβλήματος το οποίο έχει δημιουργηθεί…
Ποιο είναι το πρόβλημα που έχουν αυτοί οι άνθρωποι όμως; Το πρόβλημα που υπάρχει αυτή τη στιγμή σε όσους έχουν πιστέψει όλο αυτό το παραμύθι, μπορεί να αναλυθεί σε πέντε κύρια σκέλη… α) φόβος και αρνητικά συναισθήματα λόγω εικονικών ανυπέρβλητων ψυχικών προβλημάτων επιβίωσης που τους έχουν αναπτυχθεί εσκεμμένα, β) πλασματική ανάγκη έξωθεν δυναμικής σωτηρίας από υπερόντα, γ) έλλειψη πραγματικής παιδείας και αντίληψης εννοιών υποστήριξης όπως της ενέργειας της αγάπης, δ) συστηματική αποικοδόμηση της όποιας προσπάθειας σύνθεσης του Εαυτού μέσα από χρόνια ψευδή πνευματική καθοδήγηση διαμελισμού του και ε) απορύθμιση του βασικού θρησκευτικού και γενεαλογικού πεδίου τους μέσω της χρόνιας αμφισβήτησης… Όλα αυτά και ένα-ένα μαζί, αποτελούν πλέον σήμερα, τα σημεία που οφείλουμε να σκύψουμε και να ασχοληθούμε συστηματικά και με υπομονή για αυτούς τους ανθρώπους…

Με τον τρόπο αυτό, αρκετοί από όσους έχουν παραπλανηθεί όλα αυτά τα χρόνια θα καταφέρουν έγκαιρα να αντιληφθούν τη μεγάλη σκευωρία και να αποφασίσουν να επανενταχθούν στην ανθρωπότητα… Ναι να επανενταχθούν… Διότι αυτή τη στιγμή, παρά τα όσα πιστεύουν για τον εαυτό τους, αποτελούν χωρίς να το συνειδητοποιούν στοιχεία αναπαραγωγής όλης αυτής της κατάστασης για λόγους καθαρά προσωπικής επιλογής… Μιας επιλογής που ξεκινάει φυσικά από τον κατακερματισμένο τους Εαυτό, από την άγνοια της σύνθεσής του και από τις πεποιθήσεις τους οι οποίες ανεξέλεγκτα τους κρατούν μακριά από τον εικονικό στόχο της πνευματικής τους ανέλιξης…
Αναγνωρίζω ότι κάποιοι από αυτούς, τώρα που οι μάσκες έχουν πέσει και έχει αποκαλυφθεί ο ρόλος της όλης οργάνωσης, ημέρα με την ημέρα θα γίνονται εχθρικοί και περισσότερο φανατικοί ως προς τις μεθόδους τους… Είναι εύκολο να τους αναγνωρίσει πλέον όμως κάποιος… Προσπαθώντας να βρουν δικαιολογίες για τα πάντα που συμβαίνουν γύρω τους, αποτελούν μια εικόνα οίκτου και λύπησης που καθημερινά θα αυξάνεται… Δυστυχώς οι άνθρωποι αυτοί, οι λίγοι οι οποίοι έχουν τοποθετήσει αρκετές από τις πνευματικές και υλικές αξίες τους στο σύστημα αυτό εδώ και χρόνια, θα χαθούν χωρίς ελπίδα επιστροφής… Αφήστε τους… Έχουν κάνει τις επιλογές τους… Αρκεί που τους γνωρίζετε… Κάθε φορά, υπάρχουν κάποιοι που επιλέγουν κι αυτό το δρόμο… Δρώντας σαν φάροι, αν είναι συνειδητοί σε αυτό, σηματοδοτούν τον επικίνδυνο χώρο με την παρουσία τους… Αν όχι απλά θα χαθούν χωρίς να τους θυμάται κάποιος στο μέλλον, μιας και θα έχουν χαθεί στη λήθη του παρελθόντος για πάντα…
  

Πλειάδειοι, Morgellons και DNA-12. Η Γαλαξιακή απάτη

 

Όσο περνάει ο καιρός και αυξάνονται τα άρθρα και οι αναρτήσεις που ανεβάζω, θα έχετε καταλάβει ότι ο μόνος τρόπος να μπορείς να αντιληφθείς την μεγάλη εικόνα, είναι να αρχίσεις να συνδέεις πληροφορίες τις οποίες μέχρι πρότινος θεωρούσες εντελώς ασύνδετες… Αυτό φυσικά το λέω από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα αυτή την προσπάθεια, αλλά για να το κάνεις αυτό, θα πρέπει να βάλεις αυτές τις πληροφορίες δίπλα-δίπλα ώστε να τις δεις με την ίδια ένταση, ίδια κριτική ματιά και να τις εξετάσεις ως δεδομένα πάνω στο ίδιο θέμα που μελετάς… έτσι ώστε να μπορείς να τις αξιολογήσεις σαν παραμέτρους του. Τότε, θα αρχίσεις να αντιλαμβάνεσαι, ότι ο λόγος που αδυνατούσες να το κάνεις αυτό προηγουμένως, ήταν διότι κάποιοι σε είχαν οδηγήσει προς μια κατεύθυνση με τέτοια ένταση, που σου ήταν αδύνατον ακόμη και να διανοηθείς να ψάξεις προς κάποιο άλλο σημείο… Αν πιάσει όμως κάποιος να αναλύσει όλες τις δραστηριότητες των υπευθύνων αμφοτέρων των Εργατών του Φωτός και της «Γαλαξιακής Ομοσπονδίας» τις δύο προηγούμενες δεκαετίες, είμαι σίγουρος πως θα καταλήξει να δημιουργήσει ένα ογκώδη φάκελο με τόσα στοιχεία μέσα, που θα είναι ικανός να στείλει στο «σκαμνί» πολλούς από αυτούς τους πάλε ποτέ «καθοδηγητές» που πέρασαν τόσο από τη διεθνή σκηνή όσο και από τη δική μας εδώ στην Ελλάδα…

Και για να σας αρχίσω να εξηγώ τι θα μπορούσε να είναι τόσο σοβαρό ώστε να ασχοληθεί μαζί τους η δικαιοσύνη, θα πρέπει να σας θυμίσω την υπόθεση με την αύξηση των ελίκων του DNA μας από δύο σε δώδεκα… Το θυμάστε; Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι από τους αναγνώστες θυμούνται όλη αυτή την ιστορία με την ανάπτυξη της πνευματικότητας του ανθρώπου μέσα από το DNA του σώματός του… Όπως επίσης οι περισσότεροι από εσάς, γνωρίζουν την ιστορία με τους αεροψεκασμούς… Αυτό όμως που έχω την αίσθηση ότι αδυνατείτε να γνωρίζετε είναι η σύνδεση αυτών των δύο δεδομένων…
Τη σύνδεση δηλαδή της πληροφορίας της αύξησης του DNA μας μαζί με την γεωμηχανική, τους αεροψεκασμούς και τα αποτελέσματά τους στην υγεία μας… Διότι και σε αυτό το άρθρο, (όπως και σε προηγούμενα), υπάρχουν δύο παράλληλες ιστορίες… Η μία ιστορία είναι η ανάπτυξη των αεροψεκασμών στον πλανήτη και η δεύτερη είναι η συγκάλυψη των παρενεργειών των χημικών που περιείχαν, μέσω του μύθου της ανάπτυξης του DNA του ανθρώπου από δύο έλικες που είναι σήμερα, σε δώδεκα… Όμως ας τα πάρουμε πάλι τα πράγματα από την αρχή…


Ίσως σας φανεί απότομο απότομα, αλλά αδυνατώ να βρω άλλο τρόπο για να δείτε την τραγικότητα της ιστορίας με όλες τις παραμέτρους ώστε να μπορέσουμε να αντιληφθούμε τι συμβαίνει με τα θέματα αυτά… Οι υπεύθυνοι της «Γαλαξιακής Συνομοσπονδίας» (τι τίτλος ε;) πριν μερικά χρόνια άρχισαν μέσα από επαγγελματικώς δημιουργημένα βιντεάκια, να μας ενημερώνουν ότι η ανθρωπότητα έφτασε σε ένα σημείο να αναπτύξει την πνευματικότητά της μέσα από την ανάπτυξη του DNA της από δύο έλικες που έχει σήμερα σε δώδεκα… Μάλιστα έδωσε και οδηγίες πως θα καταλάβουν κάποιοι ότι έχει αρχίσει το σώμα τους να εξελίσσει το DNAτου ώστε να αναπτύξει την πνευματικότητά τους ή ακόμη και να εισέλθει στην 5η διάσταση… Οι άνθρωποι αυτοί λοιπόν, (κατά πληροφορίες των Πλειάδειων, μέλους της Γαλαξιακής Συνομοσπονδίας) παρουσιάζουν έντονα δερματικά προβλήματα, τα οποία ξεκινούν από απλά εξανθήματα και καταλήγουν σε πληγές οι οποίες αφήνουν ινώδεις αποκοπές από το δέρμα μέσα σε αφόρητους πόνους…
 
Και φυσικά, όλη αυτή η ιστορία έγινε πανηγυρικά δεκτή από όλους όσους περίμεναν την πνευματική τους ανάπτυξη μέσα από την αλλαγή αυτή… Μέχρι που το ψέμα και η παραπλάνηση ήταν αδύνατον να κρατηθεί άλλο κρυφή… Τότε, το θέμα του DNA-12 εξαφανίστηκε από την ατζέντα της Γαλαξιακής Συνομοσπονδίας και του διοικητή τους Ashtar Commander… Γιατί όμως έγινε αυτή η ξαφνική αλλαγή της σιγής και της άτακτης υποχώρησης; Διότι αγαπητέ αναγνώστη, όλα αυτά τα συμπτώματα που μας έλεγαν οι αγαπημένοι εξωγήινοι, ήταν μια μεγάλη και καλοστημένη απάτη… Μια απάτη που προσπάθησε απλά για λίγο διάστημα να ρίξει στάχτη στα μάτια του πλήθους… Πόσο αφελείς όμως μπορεί να είναι οι άνθρωποι και πόσο βαθιά στις πεποιθήσεις μας μπορεί να εισχωρήσει η ανοησία; Θα με ρωτήσετε γιατί τα λέω όλα αυτά όμως; Διότι όλα αυτά τα συμπτώματα που μας αράδιασαν για όλο το προηγούμενο διάστημα, ανήκαν στα γνωστάMorgellons… Τι είναι όμως τα Morgellons; Είναι η ασθένεια ή καλύτερα το σύνδρομο που προέρχεται από έκθεση για μεγάλο χρονικό διάστημα σε χημικά αεροψεκασμών… Τραγικό; Ας τα βάλουμε όμως σε μια σειρά ώστε να καταφέρουμε να βγάλουμε άκρη με όλο αυτό που συμβαίνει…

Η ιστορία μας ξεκινάει από την ανάπτυξη της επιστήμης της Γεωμηχανικής… Εδώ και αρκετά χρόνια, οι μυστικές (επιστημονικές και μη) υπηρεσίες τόσο των ΗΠΑ όσο και της Ρωσίας, ξεκίνησαν να αναπτύσσουν μέσω της τεχνολογίας, μια ιδέα του Τέσλα για την αμυντική προστασία των στρατών και των κρατών αντίστοιχα, μέσω της ακτινοβολίας μικροκυμάτων… Η τεχνολογία αυτή είναι γνωστή με την κωδική ονομασία H.A.A.R.P. (High-frequency Active Aural ResearchProgram). Το σύστημα αυτό λειτουργεί με εκπομπή υψηλής συχνότητας μικροκυμάτων από τη γη προς την ιονόσφαιρα ώστε να τη διαπεράσουν και να επιδράσουν πάνω στον καιρό και στο κλίμα. Γιατί να το κάνουν αυτό; Κυρίως για να μπορέσουν να το εκμεταλλευτούν ενεργειακά και να συγκεντρώσουν δωρεάν ενέργεια από τις καταιγίδες ή και τους τυφώνες τους οποίους θα μπορούσαν να δημιουργήσουν οι άνθρωποι και να ελέγξουν πλήρως…
Εκτός όμως της εφαρμογής αυτής, οι συχνότητες που εφαρμόζονται, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και πάνω στην ίδια τη μάζα της ανθρωπότητας επιδρώντας και επηρεάζοντας τις συνειδήσεις μας… Για να λειτουργήσει όπως κατ αυτό το δεύτερο τρόπο, το σύστημα απαιτεί να υπάρχει αντανάκλαση των εκπεμπόμενων μικροκυμάτων σε «μεταλλική» επιφάνεια, ώστε να επιστρέψει πίσω στη γη και να οδηγηθεί πάνω σε ολόκληρες πόλεις τις οποίες θα «βομβαρδίσουν» αόρατα με συχνότητες οι οποίες είναι ικανές να επιδρούν στον ψυχισμό των ανθρώπων… Δηλαδή να τους κάνουν κατά βούληση επιθετικούς, ήρεμους, κουρασμένους, υπάκουους στην εξουσία ή φοβισμένους χωρίς εμφανή εξωτερικό πραγματικό λόγο…
 
Για να υπάρξει όμως «μεταλλική επιφάνεια» στο ύψος χαμηλότερα της ιονόσφαιρας, θα έπρεπε να σχηματίσουν με κάποιο τρόπο ένα «μεταλλικό» σύννεφο, το οποίο να είναι αόρατο στα μάτια των ανθρώπων αλλά συγχρόνως και αποτελεσματικό ώστε να ανακλά την ακτινοβολία των συχνοτήτων… Έτσι αποφάσισαν τη δημιουργία νέφωσης μέσα στην οποία «ψέκασαν» οξείδια μετάλλων όπως Αργιλίου, ώστε να προκαλούν την ανάκλαση των εκπεμπόμενων κυμάτων από την επιφάνεια της γης, και την οδήγησή τους πάνω σε συγκεκριμένες πόλεις ή χώρες ολόκληρες… Τα οξείδια όμως των μετάλλων αυτών με τα οποία δημιουργούσαν την νέφωση άρχισαν να προκαλούν ασθένειες, με γνωστότερη το σύνδρομοMorgellons, το οποίο προκαλεί τη βλάβη του νευρικού συστήματος του ανθρώπου με κύρια συμπτώματα, εξανθήματα στο δέρμα, ινώδη ξεφλούδισμα του δέρματος, αίσθηση παρασίτων και φαγούρα, με αφόρητους πόνους και πληγές σε όλο τα δέρμα… Αυτό όμως ήταν μια πραγματικότητα που οι υπεύθυνες υπηρεσίες ήθελαν να κρατήσουν μυστική μέχρι να βρουν κάποια λύση. Για το λόγο αυτό, πήραν την απόφαση να προσπαθήσουν να αλλάξουν τη σύσταση των νεφών ώστε να γίνουν λιγότερο επικίνδυνα για τον άνθρωπο, όμως μέχρι να φτάσουν στο επιθυμητό σημείο, έπρεπε να κρατήσουν ήρεμους και υπάκουους όλους όσους θα βρίσκονταν αντιμέτωποι με αυτά τα συμπτώματα… Έτσι αποφάσισαν να στρατολογήσουν τον Ashtar
Σας ακούγεται απίστευτο ε; Η Γαλαξιακή Συνομοσπονδία όργανο των υπηρεσιών καταστολής και επιβολής της νέας τάξης πραγμάτων; Φυσικά… Τι έκαναν λοιπόν… Άρχισαν να ανακοινώνουν μηνύματα από τις «Πλειάδες» όπως έλεγαν, μέσα από τα οποία σκαρφίστηκαν μια ιστορία…. Μια ιστορία η οποία περιέγραφε τα συμπτώματα που προκαλούσαν τα χημικά συστατικά των αεροψεκασμών, σαν δώρο από το σύμπαν… Τραγικό; Έλεγαν δηλαδή, ότι η ανθρωπότητα ετοιμάζεται να εισέλθει σε μια νέα συνειδητότητα όπου το DNA του ανθρώπου θα αυξηθεί από δύο έλικες που έχει σήμερα σε δώδεκα… Και το αποτέλεσμα μιας τέτοιας αλλαγής στην εξέλιξη του ανθρώπου θα ήταν να αλλάξει η συνειδητότητά τους και να μπορεί να αντιλαμβάνεται τον κόσμο διαφορετικά… (ήταν πράγματι διαφορετικά μιας και ο σωματικός πόνος ήταν αφόρητος)… Θα θυμάστε την υστερία με την ιστορία αυτή… Και ποιος ήταν ο υπεύθυνος για να διαδώσει όλα αυτά τα μηνύματα στην ανθρωπότητα; Φυσικά οι Εργάτες του Φωτός… και η αδελφή οργάνωση, η μεγάλη Γαλαξιακή Συνομοσπονδία με κύριο εκφωνητή των μηνυμάτων τους φίλους μας από τις Πλειάδες…
 
Άρχισαν λοιπόν μέσα από ειδικά βιντεάκια στο YouTube (έχει ενδιαφέρον να το δείτε όλο παρατηρώντας τις περιγραφές που έδιναν και την προετοιμασία για τον αφόρητο πόνο που θα δεχόντουσαν οι «εκλεκτοί» οι οποίοι ήταν και οι πρώτοι που θα βίωναν αυτό το θαύμα:https://www.youtube.com/watch?v=LGhpOVSXRb8) να περιγράφουν την αλλαγή αυτή στο σώμα των ανθρώπων με τα συμπτώματα (ίδια ακριβώς με των Morgellons)… Πόσο θράσος αλήθεια μπορεί να έχει ένας άνθρωπος ο οποίος μετά από αυτή την ιστορία να συνεχίζει να υπάρχει και να καθοδηγεί τις μάζες στην ομαδική υπακοή και την αυτόματη διακυβέρνηση των ολίγων… Στα μηνύματα αυτά περιέγραφαν την όλη ιστορία όπου προετοίμαζαν τους ανθρώπους για την επίπονη μετάβαση που όφειλαν να υποβάλουν το σώμα τους, έτσι ώστε να καταφέρουν να αυξήσουν το DNA τους σε 12 έλικες… (ήταν όντως ευρηματικοί…).
Εκτός από τα ακραία συμπτώματα αυτά, οι Πλειάδειοι μας ενημέρωναν ότι η είσοδός μας στην συνειδητότητα της 5ης διάστασης, θα έδινε κάποια λιγότερο επίπονα συμπτώματα όπως συνεχής κόπωση, πόνοι στη μέση και στις αρθρώσεις, αλλεργικά συμπτώματα και διάφορα άλλα ελαφρύτερα, (όλα συμπτώματα αεροψεκασμών… αλλά αυτό είναι τυχαίο)… Πάντα όμως μας έλεγαν ότι όλα αυτά είναι για το καλό μας μιας και η Γαία, έχει αποφασίσει για τα παιδιά της να τα εισάγει σε αυτή την λαμπρή εποχή της αλλαγής. Με πόσο απίστευτο θράσος μας απέκρυψαν όλο εκείνο τον καιρό ότι όλα αυτά τα συμπτώματα προέρχονται από τα οξείδια των μετάλλων, που κάποιοι αδίστακτοι και ασυνείδητοι στρατιωτικοί, ή πολιτικοί της παγκοσμιοποίησης, αποφάσισαν να ελέγχουν τις συνειδήσεις των ανθρώπων με τη χρήση ειδικών συχνοτήτων… Πως λειτουργεί όμως όλο αυτό…
 
Το σύστημα H.A.A.R.P. χρησιμοποιεί νέφωση από οξείδια μετάλλων (κυρίων Αργιλίου αλλά όχι μόνο) τα οποία τα τοποθετεί έτσι ώστε να μοιάζουν με ένα γιγαντιαίο καλώδιο-πλέγμα γύρω από τη γη. Η κατασκευή αυτή των «ηλεκτρικών» αυτών νεφών –καλωδίων -πλεγμάτων με τα μέταλλα, μπορούν να παραμένουν ενεργά για περίπου 2 χρόνια… Όμως ο χρόνος αυτός μπορεί να μεγαλώσει ή να αυξηθεί η αγωγιμότητά τους με συχνούς ψεκασμούς στο ίδιο σημείο ώστε στο τέλος να δημιουργηθεί ένα τεράστιο αόρατο «σεντόνι» γύρω από τη γη, το οποίο να ανακλά τις συχνότητες που στέλνει επάνω του το κεντρικό σύστημα και τις οδηγεί προς το σημείο που επιθυμούν…
Οι συχνότητες αυτές, ισχυρίζονται ότι χρησιμοποιούνται μόνο για τον έλεγχο του καιρού, όμως σε δείγματα των νεφών έχει ανιχνευτεί πληθώρα ουσιών τέτοιων που είναι αδύνατον να σχετίζονται μόνο με τον καιρό…Η σκέψη ότι στόχος είναι να ελέγξουν ολοκληρωτικά τον καιρό και να τον μετατρέψουν τόσο σε πηγή ενέργειας όσο και σε πολεμικό εργαλείο, είναι πλέον κοινό μυστικό για πολλούς, ακόμη και από τους αναγνώστες αυτού του blog… Όμως μέσα στα πολεμικά σχέδια αυτά, εισέρχεται και η επιστήμη της ψυχοτρονικής, η οποία ασχολείται με τον έλεγχο της συμπεριφοράς του ανθρώπου και μάλιστα της μεγάλης μάζας, μέσα από την επίδραση υψηλών συχνοτήτων… Και οι συχνότητες αυτές που μπορούν να διαχέονται σε όλο τον πλανήτη αστραπιαία έρχονται με το σύστημα αυτό του H.A.A.R.P. Πως γίνεται αυτό…

Το ειδικά διαμορφωμένα αεροπλάνα ψεκάζουν σε μεγάλο ύψος και με τη χρήση διαφόρων χημικών ουσιών δημιουργούν νέφωση η οποία να είναι ικανή να ανακλάσει την ακτινοβολία των συχνοτήτων… Μόλις το σύννεφο δημιουργηθεί, τότε η κεντρική μονάδα η οποία βρίσκεται στην Αλάσκα, αρχίζει και το τροφοδοτεί με μικροκύματα υψηλής συχνότητας… Τα κύματα αυτά όμως αντί να διαπεράσουν την ιονόσφαιρα και να τροποποιήσουν τον καιρό, ανακλώνται πάνω στο σύννεφο- μεταλλικό σεντόνι και υπό συγκεκριμένη γωνία κατευθύνονται πάνω σε πόλεις –στόχους… Οι πόλεις δηλαδή αυτές, «βομβαρδίζονται» με συχνότητες τις οποίες η ψυχοτρονική έχει ήδη ορίσει την επίδρασή της πάνω στον ανθρώπινο ψυχισμό… Για παράδειγμα, αν κατευθύνεις ένα κύμα συχνότητας 247Hz πάνω από μια πόλη στην οποία έχεις υπόνοιες ότι θα γίνουν ταραχές, τότε οι κάτοικοί της θα βιώσουν μια απίστευτη γαλήνη και ηρεμία και διάθεση για ειρήνη χωρίς συγκεκριμένο λόγο… Αν πάλι αλλάξεις τη συχνότητα για παράδειγμα σε 523Hz, τότε η πόλη ολόκληρη θα βιώσει ένα απροσδιόριστο φόβο και πανικό πάλι χωρίς λόγο…
Καταλαβαίνει έτσι ο κάθε αναγνώστης, ότι το σύστημα H.A.A.R.P. είναι ένα καθαρά πολεμικό σύστημα, με το οποίο μπορείς να επιδράς αόρατα και αθόρυβα σε μεγάλες μάζες ανθρώπων… Καταλαβαίνει επίσης ο κάθε αναγνώστης, ότι για να λειτουργήσει αποτελεσματικά ένα τέτοιο σύστημα, χρειάζεται να δημιουργηθούν προηγουμένως σε κάποια σημεία του πλανήτη, οι νεφώσεις ανάκλασης, οι οποίες είναι λειτουργικά μέρη του όλου συστήματος… Καταλαβαίνει τέλος, επίσης ο αναγνώστης που διαβάζει το άρθρο, ότι τα αρχικά χημικά συστατικά που χρησιμοποιήθηκαν μέσω των αεροψεκασμών για τη δημιουργία αυτών των νεφών, ήταν ή συνεχίζουν να είναι τοξικά, μιας και περιέχουν οξείδια μετάλλων… Αυτό όμως που είναι αδύνατον να συλλάβει ένας κοινός νους, είναι πως είναι δυνατόν μια κατά τα άλλα πνευματική οργάνωση φωτισμένων ατόμων, να συμμετέχει σε μια τέτοια σκευωρία, παραποιώντας τα συμπτώματα μιας τέτοιας κατάστασης κατά τόσο ύπουλο και υποχθόνιο τρόπο… δημιουργώντας τη βεβαιότητα (τότε που ξεκίνησε να τα διαδίδει) σε όλα της τα μέλη και σε όλους της τους φίλους ότι επρόκειτο για μια απόφαση της Γαίας και του σύμπαντος που δρούσαν για το κάλό της συνειδητότητας του ανθρώπου…

Κάθε φορά που γράφω ένα άρθρο, αντιλαμβάνομαι ότι όσοι το διαβάζουν όλο αυτό για πρώτη φορά, δυσκολεύονται να το πιστέψουν… Είναι απίστευτο ακόμη και στον πιο ευκολόπιστο να δει όλη αυτή την εικόνα χωρίς να μπορέσει να συνθέσει τις διαφορετικές πληροφορίες… Πληροφορίες που μέχρι εκείνη τη στιγμή του ήταν αδύνατον να συνδυάσει αποτελεσματικά σε μια ενιαία σκέψη και άποψη… Το απίστευτο όμως είναι ακριβώς αυτό… Το πελώριο θράσος, με το οποίο δέχθηκαν αυτοί οι κύριοι και οι κυρίες, να χρησιμοποιήσουν μια τόσο χονδροειδή δικαιολογία, για κάτι το οποίο είχε ημερομηνία λήξης… Διότι ήταν σίγουρο ότι κάποια στιγμή ούτε DNA-12 θα βλέπαμε στα σώματά μας, ούτε την 5η διάσταση θα αντιλαμβανόμασταν μέσω της βιολογίας μας, αλλά και για τα Morgellons θα μαθαίναμε με κάθε λεπτομέρεια μιας και ήταν θέμα χρόνου να βγει στη φόρα… Κι όμως, το έκαναν…
Ακόμη όμως και αν δεχθούμε ότι κάποιος τους παραπληροφόρησε και τους έδωσε ψευδή στοιχεία για τα συμπτώματα και την «κουφή» αυτή υπόθεση του DNA-12, όταν έμαθαν για τα Morgellons (διότι είναι σίγουρο ότι οι υπεύθυνοι το έμαθαν, διότι το «έθαψαν») γιατί αγνόησαν τους φίλους τους και τα μέλη τους χωρίς να τους ενημερώσουν… Όμως αντί αυτού τι έκαναν… Άκουσον, άκουσον… Άρχισαν να εφοδιάζουν τον κόσμο με φαρμακευτικές συνταγές αμφιβόλου ποιότητος και σύνθεσης, με τις οποίες –κατ αυτούς- θα αποτοξινωθούν από τους αεροψεκασμούς… (το διαδίκτυο είναι γεμάτο από αυτές τις συνταγές τις οποίες αρνούμαι να αναπαράγω κι εγώ από εδώ)…  Δείτε θράσος… Αντί να βγουν και να πουν «παιδιά κάναμε λάθος», το αγνοούν και δίνουν φάρμακα χημικά… Κι όλα αυτά, συμβαίνουν από τα μέλη της περιβόητης Γαλαξιακής Συνομοσπονδίας… Της αδελφής οργάνωσης των Εργατών τους Φωτός… Τα τσιράκια εκείνων των λίγων ανθρώπων, που αδίστακτα επέλεξαν να κυριαρχήσουν στους πολλούς… Όμως τώρα γνωρίζετε… Ο καιρός που θα μαθαίνατε όλη την αλήθεια για αυτούς έχει φτάσει και βρίσκεται «Εδώ και Τώρα»…

Αλκιρέας
 
 
 πηγή: αδαής

 

 

59 σχόλια:

  1. https://sinomosiologos.blogspot.com/2022/01/110122.html?showComment=1642050061754#c4803259129089869482

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πεστα ρε γ@μωτο, πεστα το κερ@το μου μεσα. Χιλια μπραβο και σε εσενα και στον Νεσσο για εκεινο το αρθρο με το γραφενιο. Απο το 2012 θα επρεπε να ειχε ληξει ολη αυτη η φαρσα. Κριτικη σκεψη μηδεν. Θα μιλησει κανεις και για το skeftomasteellhnika που κανα μηνα πριν δημοσιευσε μιση ωρα βιντεο απο τον αστροστολο. Καθισα και το ακουσα και απορησα. Κειμενο της πλακας που δηχεν ειχε γραψει κοτζαμ αστροστρολαρχης. Δεν το βρισκω τωρα, γιατι δεν εχει ουτε ξαχτηρι στο μπλογκ του (ουτε tags δεν εχει ουτε με τον γουγλη δεν το βρισκω), αλλα παρτε ενα λινκ για τους "Ε" επειδη εχω τσατιστει. Καποιοι μπλογκερς ειναι τοσο τσακωμενοι με την κριτικη σκεψη που τους εβγαλα απο τα αγαπημενα.

    https://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2018/11/blog-post_311.html

    Switzerland Legalises ‘Suicide Machine’: Pod Offers Painless Death in a Minute.
    https://www.youtube.com/watch?v=ve9Kle-q0D0

    The History of the World According to 'Ancient Aliens'.
    https://www.youtube.com/watch?v=vDq8vQ0t67A
    (I watched every single Ancient Aliens episode to uncover the deep lore of ancient astronaut theory. It wasnt worth it.)

    Απο την 5η διασταση ερχομαι και στην κορφη κανελα.
    https://m.media-amazon.com/images/I/61dn-5VTokL.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΑ !!

    ΜΗΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ http://embolio.gov ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΑΔΕ !!! ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΗΣΕΤΕ ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ

    Από χθες το πρωί γίνεται λόγος για την επιβολή προστίμου στους αvεμβoλíαστους άνω των 60 ετών και ενώ όλα τα φερέφωνα του συστήματος αναφέρουν ότι αυτό έχει ήδη επιβληθεί, κανένας μέχρι αυτή την στιγμή δεν μπορεί να το βρει στη φορολογική του σελίδα στην ΑΑΔΕ. Αυτό μπορεί να συμβαίνει γιατί η ΑΑΔΕ δεν έχει δικαίωμα να διασταυρώσει τον ΑΜΚΑ του εν λόγω πολίτη. Για τον λόγο αυτό, οι υγειονομικοί, και όχι μόνο, δικτάτορες σκέφτηκαν να οδηγήσουν τον πολίτη σε πλάνη και να συναινέσει ο ίδιος στη διασταύρωση των στοιχείων και τελικώς, στην επιβολή του προστίμου. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ; Αυτό γίνεται, μπαίνοντας στη σελίδα εμβóλιhttp://o.gov.gr όπου εκεί η διασταύρωση του ΑΜΚΑ γίνεται με την εισαγωγή του ΑΦΜ, από τον ίδιο τον πολίτη. Επομένως, η ΑΑΔΕ αδυνατώντας να διασταυρώσει τα στοιχεία και να επιβάλει το πρόστιμο των 100€, ρίχνει τυράκι στον ανυποψίαστο πολίτη να εισέλθει μόνος του στη σελίδα εμβóλιο.gov.gr και να δει αν του έχει επιβληθεί πρόστιμο, συναινώντας έτσι στην όλη διαδικασία που οδηγεί στην επίδοση του προστίμου. Για τον παραπάνω λόγο, ΜΗΝ εισέρχεστε σε άλλες σελίδες εκτός από αυτή της ΑΑΔΕ για να δείτε αν σας έχει επιβληθεί πρόστιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΡΔΟΣΑΛΤΕ ΜΕ ΚΟΡΩΝΟΪΟ!

    https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/mme/1050427_me-koronoio-o-tripla-emvoliasmenos-aris-portosalte-tin-patisa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΟΥ ΠΟΔΙΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΑΣΤΡΑΓΑΛΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΛΤΣΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΗ.
      ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ ΤΑ ΒΡΑΔΥΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.

      ΔΗΜΗΤΡΗΣ

      Διαγραφή
    2. ο πορδοσαλτε με κορονοιο;;;συνηθως το ιικο φορτιο ειναι στον κωλο,μηπως δεχθηκε καμμια επισκεψη αλλα κουλογαριδακη;;;;;ειδες ε;;;ευγενεστη και κοσμια Κωστα,σουτ μη μιλας....μουτσ μουτσ,....Σουλα

      Διαγραφή
  5. Χμμμμ...Ο Trump λοιπόν καθάριζε τα υπόγεια τούνελ από τους παιδεραστές-σατανιστές-σαύρες......χαχαχα
    Επίσης μήπως η 5τη διάσταση έχει κάποια σχέση με το 5G....λέω εγώ τώρα...... ;)

    Απλός ανώνυμος σχολιαστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθειο, αλλά μην τα μπερδεύεις.

      Κατά πρώτον, το υπέροχο κείμενο του Αλκιρέα υιοθετεί μια εκδοχή των όσων έχουν συμβεί βασισμένη στα έργα μισανθρώπων.

      Κατά δεύτερον, ο Πρόεδρος Ν. Τραμπ, όντως, καθάρισε τις υπόγειες πόλεις των μισανθρώπων. Άρα αυτά τα δύο δεν αλληλοαναιρούνται.

      Και κατά τρίτον, δεν εξετάζουμε το θέμα των ευφυών όντων, συνολικώς. Αντιθέτως, το εξετάζουμε, ειδικώς. Και σε αυτήν την ειδική περίπτωση του Ashtar (και εμείς οι γηραιότεροι θυμόμαστε από την δεκαετία του '80 τα ντοκιμαντέρ στην ΕΡΤ με ισχυρισμούς, από το σιδηρούν παραπέτασμα, περί νορδικών εξωγήινων), όπως και στην άλλη ειδική περίπτωση που αναφέρεται η Ρίτα, βασισμένη σε αρχεία της КГБ (όρα συνημμένο υπερσύνδεσμο, παρακάτω), σε αυτές, λοιπόν, τις περιπτώσεις όσα αναφέρονται, δεν ισχύουν.

      https://fdocuments.in/document/alien-races-book.html

      Σύνθετος ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
    2. 1)Και που γνωρίζουμε πως όλοι αυτοί οι μισάνθρωποι που παραπληροφορούν τον καθένα δεν αλληλοσυνδέονται;
      2)Παρακαλώ χειροπιαστές αποδείξεις για τα λεγόμενα σου για τον Trump,(δεν υπάρχουν και το ξέρεις) γιατί όπως βλέπω εγώ ένας ταπεινός ανώνυμος σχολιαστής ο πλούσιος επιχειρηματίας ούτε τον γαμπρό του και τους χρηματοδότες του δεν μπορεί να μαζέψει.....
      Και δεν τον κατακρίνω γενικός....πάντα ας πούμε τον θεωρούσα λιγότερο κακή επιλογή από την Χίλαρη....
      3)Η ισχυρότερη μαρτυρια χωρίς όμως και αυτή να έχει αποδειχτεί είναι του πρώην υπουργού του Καναδά και επίσης δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν και εκεί δεν υπάρχουν άλλες σκοπιμότητες....

      Canadian Minister of Defense on "Galactic Federation" of Aliens

      https://www.youtube.com/watch?v=OFl29Uos9K8&t=45s

      Τα επιχειρήματα και οι αποδείξεις είναι οι σωστές βάσης για κάποιον που ασχολείται με αυτά τα θέματα και όχι τα πιστεύω του καθενός και οι δοξασίες του.....
      Και μην ξεχνάμε ότι πολλές φορες τα φαινόμενα απατούν.....
      Επίσης ότι μια μυστική υπερτεχνολογια μπορεί να φαντάζει στις αίσθησης του απλού ανθρώπου εξωγήινη......


      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
  6. 🧠ΑΠΟ ΠΡΟΚΕΙΠΤΟΥΝ ΟΟΟΛΑΥΤΑ;ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ,Η ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ; ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΝΟΗΤΙΚΟ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ.ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΚΑΛΑ;ΤΟΧΟΥΜΕ;!ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;ΑΚΟΜΑ ΚΙΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ;!(ΝΟΗΤΙΚΑ+ΨΥΧΗΚΑ).ΟΠΟΤΕ ΟΣΟ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ..ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ,ΑΓΝΩΗΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ ΞΑΝΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ.ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ.. ΜΑΘΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ!ΑΓΑΠΗ,ΣΟΥ ΚΛΝΟΥΝ ΤΑΧΑΜΝΑ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΑΝΕΠ.ΜΙΤ ΜΑΣΑΧΟΥΣΕΤΗΣ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΟ ΝΟΗΤΙΚΟ+ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΙΡΑΑΑΜΑ!!! ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΨΥΧΗΙΑΤΡΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙ ΕΕΙ! ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΩΓΕΣ!ΕΤΣΙ;ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ 301 ΕΙΝΑΙ psycho.ΒΡΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΓΙΑΤΡΟΥΣ ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ..🧠🧠🧠🧠🧠

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αντε να τα πεις ολα αυτα στην κορινα αχχαχαχα και την γαλαξιακη ομοσπονδια ...βεβαια ολο αυτο το κειμενο βγαζει ψευτες πανπολλους whisleblowers απο kamelot project , chanelers , μαγους ,, nasa whisleblowers ,, τhν ομιλια του χρουρσοφ περι ελληνικων διαστημικων τελωνειων, διαφορα αντικειμενα που φορτιζονται γυρω απ τον ηλιο (αν και αυτα μπορει να ειναι γηινα )...black night ,, συμβολα αστερισμων στις ομαδες τις νασα και space force ..και αλλα πολλα ....Ακομh και εαν τρεφω μεγαλο σεβασμο στον αλκιρεα απο την...''πεταλουδα '' ακομη ..και ποσες αλλες γνωσεις και ψιγματα ιχνων που αφησε ανα ακαιρους οφειλω να ομολογησω οτι εχει καποια λογικη σε αυτο που αναφερει αλλα αντιμετωπιζει ΜΟΝΟ δυο τμηματα απο ολη αυτη τηνεο age παραμυθολογια ...ΤΟ θεμα των ελικων και το θεμα τις μουσικης των αρμονικων στον αρη...αναλυοντας και τα δυο ....Ομως δεν ειναι μονο αυτα ατα στοιχεια που θα επρεπε να παρουμε υποψην πριν καθαιρεσουμε ενα αφηγημα περι παρασκηνιακων παιχνιδιων εξω απο τιν σφαιρα αντιληψης μας , γαλαξιακη ομοσπονιδια , 5η διασταση κτλπ ..Δεν ξερω εαν υφιστανται ασταρ κομμανδ ,,και οτι αλλο ..Αλλα επισης μου φαινεται δυσκολο να υπαρχουν περιεργοι χαρακτηρες οπως ο Mark Richards ,, Wood ,,και αλλοι σε projects οπως το monteuk ,Tyler 12, Pegasus ,greenstar , Loosh,Avalon ,northwood, looking glassς, Imannuel....ανθρωποι οπως οBillie Woodard (αν και λοkο ο τυπος), Miles Johnston , Alex Kollier , William Tompkins, Pete Peterson , Mark Spiers , Dunkan o' Finioan φινιοαν, Celeste Solum , Santos Bonacci και ποσοι αλλοι που με την πορεια τους ισχυριζονται ενα πολυ πιο συνθετο παρασκηνιο ...Δεν θα ηταν δικαιο να αφαιρεσουμε την δυναμικη υπαρξης ενος τετοιου παρασκηνιου επειδη η ταμπελα δεν ισχυει με αποδειξεις ...γιατι με το ιδιο σκεπτικο η κρυπτοιστορια δεν υφισταται , η κρυπτοζωολογια δεν μπορει να υπαρχει και σιγουρα το δαρβινιστικο μοντελο ειναι η μονη αληθεια ενω ειναι απολυτως κατασκευασμενο και ψευτικο ...Θελω να πω ,ο τι η στρατηγικη τις αμφιβολιας ειναι μια τακτικη που χρησιμοποιειται συνεχεια για να αποτρεψει απο μια κινηση πιο κοντα σε μια σωστη (υποκειμενικα )σωστη κατευθυνση.
    Απο την αλλη δεν υπαρχουν αποδειξεις για ολα αυτα περι παρασκηνιακου θεωρηματος , απο λογικης αποψης Το ξυραφι του οκαμ , χωρις συνειδητες/χειροπιαστες αποδειξεις υπαρχει μονο εαν λαβουμε σαν δεδομενο και τα στοιχεια απο το ενστικτο μας και την εξτρα αισθηση της δι -αισθησεως ....αν και μονο αν ειμαστε απολυτως σιγουροι οτι δεν πλαθουμε κατα βουλιση αυτη την διαισθητικη αντιληπτικη προσεγγιση .Ο καθενας βρισκει αισιοδοξια και λυσεις κατα οπου τον βολευει ..Αλλωστε στο τελος καθε ημερας στοχος ειναι η ασφαλεια για τους περισοοτερους ....δυστυχως ομως αυτι η ασφαλεια συγχεετεαι με το βολεμα ...ευχαριστω φιλε κωστα για τιν ευκαιρια να γραψω την αποψημου , μπραβο για το αρθρο που εβαλες ...καλημερα στο ξαναγραψα στα ελληνικα για να μην εχει κανεισ προβλημα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Pananas,

      με έβγαλες από τον κόπο να δικαιολογουμαι στους πιο τακτικούς σχολιαστές του ιστολογιου, και φίλους μου, οι οποίοι θεωρούν αυτό το άρθρο 'σκουπιδι'.

      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
    2. Αν εγγυάται ο αγαπητός Πανανας για τον Αλκιρεα, αναθεωρώ κάποιες σκέψεις που εκανα ότι ο Αλκιρεας είναι πρακτορακι του συστήματος

      Διαγραφή
    3. Το ατομο δεν το ξερω .Εχω ακολουθησει ομως αρθρα του μεχρι που σταματησε να ποσταρει και χαθηκε.Οι λογοι αγνωστοι ,,οπως και αγνωστο το πραγματικο ατομο Αλκιρεας Αγγελονικητας (μου κανει κωδικοποιημενο αχααχχα χωρις παρεξηγηση εαν μας διαβαζει ) . .Ειναι οντως ευκολο να τον κρινεις ως γραναζι ..αλλα δεν ειναι ολοι οι whisle blowers γραναζια ?(δεν συμφωνω ουτε διαφωνω με το σχολιο σου περι περι συστημικου αποπροσανατολιστη).Ειχε βγαλει μια πολυ καλη αναλυση https://pdfslide.tips/documents/-55cf917e550346f57b8de726.html
      ''Κωδικος Πεταλουδα'' που μου ειχε κανει εντυπωση ...μια καλη εγκεφαλικη γυμναστικη συνεδρια θα την ελεγα για οσους δεν μπορουν η' δεν θελουν να την καταλαβουν.Εκτος απο αυτο οφειλω να παραπονεθω φιλτατε ανωνυμε μιας και εφοσον εχεις πιστη στα γραφομενα μου πως ξερεις οτι εγω δεν ειμαι γραναζι ως και δειχνεις πιστη στα δικα μου γραφομενα ?χωρις παρεξηγηση ///

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ Πανανας δεν ειμαι περαστικός από εδώ. Εχω δει πόσα εχετε προσφέρει στο μπλογκ του Κώστα τα τελευταία δυο χρόνια. Και χαιρομαι για τις συνεργασίες τιμιων Ελλήνων.

      Διαγραφή
    5. Τον Αλκιρέα τον ακολουθουσα απο το πρώτο κείμενο που έγραψε μεχρι που εξαφανίστηκε.Θελω ομωςνα ρωτήσω φιλε Pananas αν κατα τη γνώμη σου υπαρχει καποιος που δινει αληθινές πληροφορίες εκτος απο αυτούς που ανέφερες(Κollier κλπ)
      Αναφέρω καποια ονoματα που υποτϊθεται παιρνουν μηνύμστα απο τη γαλαξιακή ομοσπονδία
      HELENA DANAAN,MICHELLE FIELDING,ELIZABETH APRIL

      Διαγραφή
    6. δυστυχως η' ευτυχως τωρα θα μπουμε στην διαδικασια του αυγου και της κοτας ...
      Το ιδιο ισχυει για ολους τους τομεις παρασκηνιου (μυστικες δοξασιες , θεος , ερμητικα κειμενα , κρυπτοζωολογια , ατλαντιδα , chemtrails , black goo , super soldiers programms , ESP warriors, προγραμματα και ρωσσιας κα αμερικης , ΑΙ (τουλαχιστον 9 εξωγηινες συνειδησεις με δυνατοτητα χειραγωγησης συστηματων), επισης , με το ιδιο σκεπτικο , το σημειο συναρμογης του Χουαν Ματους , Τα τσακρα , η αστρικη προβολη , η αυρα , η μεταθανατια εμπειρια ....)και μπορω να γραφω πολΛΗ ωρα ,,,Αλλα απο την δικη μου μερια (προσωπικη θεωρηση )σε ενα μαγικο συμπαν απειρων πιθανοτητων και σαφως αντιληπτικα και συνειδησιακα αντανακλαση του εσωτερου κοσμου ..ολα εν υπαρχουν και συν υπαρχουν ..Η διαφορα βρισκεται στον παρατηρητη , τον βαθμο δονησης / συντονισμου του παρατηρητη αλλα και σε ενα ''μαγικο ''στοιχειο το οποιο ειναι η πιστη στην φερρεγυοτητα των στοιχειων , τα οποια αποκαλυπτονται στον δρομο του παρατηρητη , συμφωνα με την εκαστοτη δυνατοτητα , συντονισμου σε οποιο θεμα επιλεγουμε να κυνηγησουμε .Εφοσον εχεις μελετησει θα ξερεις οτι η πραγματικοτητα ξεδιπλωνεται απο το σημειο ορισμου της παρατηρησης (focal point) σε χρονο ανωτερο της σκεψης .Συνεπως για να μην πλατιαζω και κουραζω ...ΟΧΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ 100% ΣΙΓΟΥΡΕς ΑΠΑΝΤΗΣΕΙς ΜΙΑς ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑ 99,9% ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩς ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ..ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ .ΟΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗς ΕΜΠΕΙΡΙΑς ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΕΡΕΥΝΑ /ΖΩΗ , Ο ΕΡΕΥΝΗΤΗς ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΑΜΕΣΩς ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ , ΒΙΩΝΟΝΤΑς ΤΗΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΟΥΣΑ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗς ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑς ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ .δΥΣΤΥΧΩς Η ευτυχως Η ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑς (ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΤΕΡΜΟΝΑ) .η ΣΥΝΕΠΕΙΕς ΤΗΣ ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗς ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ , ΜΙΑς ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗς ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΟ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΡΙΣΚΟ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ .

      Διαγραφή
    7. αΝ ΑΚΟΥΣΕΙς ΟΛΕς ΤΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙς ΚΑ ΕΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙς ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΩΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙΕΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙς ΟΛΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ..ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΥΣΕΙς ΛΙΓΟ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΙΚΟΝΑ ,,,ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΙΣΤΗ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙς ΝΑ ΠΕΙΣΕΙς ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΖΛ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙς ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙς ΧΑΧΑΑΧ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΤΑΚΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧ

      Διαγραφή
    8. Συμφωνώ με αυτα που λές ,απλως με τοση παραπληροφόρηση που υπάρχει δεν εισαι σίγουρος ουτε για τον εαυτό σου που λεμε,ποσο μαλλον οταν δέχεσαι πληροφορίες απο
      εξωτερικά κανάλια.Περισσότερο ηθελα να δω τι δονήσεις μας/σας δημιουργουν ορισμενοι youtubers/bloggers,πχ Benjamin Fullford κατι δεν μου κολλαει σε αυτόν.Ευχαριστώ για την απάντηση

      Διαγραφή
  8. ΛΟΥΚΑΡΕ!ΌΤΑΝ ΟΛΟΙ ΦΟΡΟΥΝ ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΑΠΤΑ ΤΟΥΝΕΛ(ΜΑΚΑΡΙ ΝΑΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΛΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑΝΑΙ ΚΑΙ ΧΛΙΔΑΤΑ..) ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΔΕΝ ΤΟΠΑΝ:ΒΓΑΛΤΕΕΕΕ ΤΗΝ!ΜΑΣΚΑ!ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Η ΥΠΑΚΟΥΗ ΤΑΝΙΤΣΑ ΤΟΥΣ Η ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΝ Η ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΕΝ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΕΙΣΑΙ ΤΙ;ΕΠΑΘΛΟ; ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΤΟ ΕΠΑΘΛΟ!ΣΩΣΤΑ ΟΡΘΑ!ΤΑ ΛΕΕΙ Η-Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ, ΠΕΙΡΑΜΑΑΑΑΑ.ΚΑΛΑ ΞΥΠΝΗΤΟΥΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. https://socialsecurity.gr/apo-alli-optiki/paratirisi-i-epignosi-tis-eikonikoti/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τροφή για σκέψη το κείμενο!!! Επειδή είμαι οπαδός της αμφισβήτησης καλό είναι να μην δαιμονοποιουμε τίποτα και κανέναν!!! Κοίτα, άκου, διάβασε και βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα!!! Μην αφήνεις κανέναν να σε καθοδηγεί!!! Το σίγουρο είναι ότι είμαστε όλοι σε έναν λαβύρινθο και ψάχνουμε την έξοδο!!! Εύχομαι να την βρούμε γρήγορα και να δούμε την πραγματική αλήθεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από Διός Κούρος
    Μέρος 1ο

    Μεγάλο θέμα άνοιξες (ξανά), αλλά καλά κάνεις για να ξεκαθαρίζουμε ορισμένα πράγματα. Το σχόλιό μου απαντά και στο προηγούμενο άρθρο σου για τους γνωστικούς και το σχόλιο της Ρίτας, διότι πιστεύω ότι θεματολογικά συνδέονται.

    Φίλοι μου έχουμε μπερδέψει τα γήινα με τα εξωγήινα και τα εσωγήινα, τα φυσικά με τα μεταφυσικά, τους ενσαρκωμένους ανθρώπους με τις οντότητες, τις οντότητες με τις υπεροντότητες, την 3η διάσταση με την 5η, την 5η με την 7η, την ΑΛΗΘΕΙΑ με την ΠΛΑΝΗ, δηλαδή με άλλα λόγια τις βούρτσες με τις «μαλαπέρδες» !!!

    Το σενάριο είναι γνωστό από αρχαιοτάτων χρόνων. Όποιος επιθυμεί να γίνει «αρχηγός» ή «καθοδηγητής», δημιουργεί ένα αφήγημα. Για να γίνει όμως πιστευτός ΔΕΝ γίνεται ΟΛΟ το αφήγημα να είναι παραπλανητικό. Πρέπει να πει και δυο τρεις αλήθειες, έτσι ώστε να τσιμπήσουν το τυράκι οι αδαείς ακόλουθοι (που ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι είναι αφυπνισμένοι) και να οδηγηθούν στη φάκα.

    Ποιο είναι το τυράκι, δηλαδή οι δυο τρεις αλήθειες ; Και πώς μπορούμε να ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΟΥΜΕ αυτές τις αλήθειες ; Η απάντηση κρύβεται στη ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ μας, στην ΜΥΣΤΑΓΩΓΙΑ μας και κυρίως στην αρχαία μας κρυμμένη ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ. Όμως όποιος μας πει ότι έχει αποκωδικοποιήσει ΕΠΙΤΥΧΩΣ είτε τη μυθολογία μας είτε την μυσταγωγία μας, μας κοροϊδεύει. Συνεπώς οι αλήθειες είναι ΚΡΥΜΜΕΝΕΣ. Και κατά τη γνώμη μου, ΠΡΕΠΕΙ να μείνουν κρυμμένες, διότι κανείς δεν με έχει διαβεβαιώσει ότι ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΕΞΩ τις αλήθειες αυτές.

    Αυτές δε, τις αλήθειες, αναζητούσαν και οι μύστες στα Ελευσίνεια, τα Καβείρια και όποια άλλα μυστήρια των προγόνων μας. Και μάλιστα «ξόδευαν» ΟΛΗ τους τη ζωή για να τις ανακαλύψουν και όχι όπως εμείς που μια δυο ώρες την ημέρα διαβάζουμε «διάφορα» ή έχουμε παρακολουθήσει μερικές «ψαγμένες» ταινίες και νομίζουμε ότι έχουμε ανακαλύψει τον τροχό !!! Έχω την εντύπωση (αλλά δεν μπορώ να το τεκμηριώσω) ότι ο αείμνηστος Λιαντίνης είχε έρθει πολύ κοντά στις αλήθειες αυτές. Και ακριβώς αυτοί οι μύστες, είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι επικοινωνούσαν (χωρίς εισαγωγικά) με οντότητες πέραν του πεδίου μας. Ακόμα και ο Θείος ΣΩΚΡΑΤΗΣ είχε παραδεχθεί ότι ΔΕΝ γνώριζε τίποτε, παρόλη τη φωνή του δαιμονίου (δηλαδή της οντότητας) που τον παρότρυνε να αναζητήσει την αλήθεια.

    Ποια είναι η φάκα ; Η φάκα είναι η ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ μας. Διαβάζοντας συνεχώς τα άρθρα των ελπιδέμπορων, ΑΣΥΝΑΙΣΘΗΤΑ ταυτιζόμαστε με τις απόψεις τους και τείνουμε να τις θεωρούμε ως ΑΛΗΘΕΙΑ. Οι γνωστοί ελπιδέμποροι είναι κυρίως από το εξωτερικό και ανάμεσά τους είναι οι David Wilcock, Corey Good, Fulford, Sheldan Nidle, Tolec, Cobra και πολλοί άλλοι που δεν έχω «συναντήσει» και που θα χρειαστώ ένα κατεβατό να τους αναφέρω. Γενικά όσοι μας λένε ότι «επικοινωνούν» με τη Διαγαλαξιακή Συνομοσπονδία και μας μεταφέρουν πληροφόρηση, η μόνη πληροφορία που πρέπει να αντλήσουμε από αυτούς, είναι ότι είναι ΓΡΑΦΙΚΟΙ. Οι περισσότεροι, δε, είναι μπροστινοί του κακού και η δουλειά τους είναι να μας παρασύρουν. Οι πραγματικοί επικοινωνοί ΔΕΝ το βροντοφωνάζουν !!

    Αν έχετε παρατηρήσει όλους αυτούς, κανένας δεν αναφέρεται σε ΕΛΛΑΔΑ και ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ. Αλλά ακόμα και αν αναφέρονται κάποιοι Έλληνες ερευνητές, ΔΕΝ είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε αν όλα αυτά ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ. Είμαι σίγουρος ότι και οι Έλληνες αναζητητές της αλήθειας έχουν σε ένα μεγάλο βαθμό ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΘΕΙ. Όπως είναι οι Καλογεράκης και Καρδαμήτσης. ΔΕΝ μέμφομαι κανέναν τους, απλά ΔΕΝ μπορώ «τυφλά» να τους πιστέψω. Βέβαια, μια «φωνή μέσα μου» κάπως με «καθοδηγεί» στην διαλεύκανση τουλάχιστον της εμφανούς πλάνης. Για τον ΑΠΟΛΛΩΝΙΟ Μιχάλη Καραβασίλη, δεν έχω ακόμα πλήρη άποψη, διότι τον «συνάντησα» πρόσφατα, αλλά πιστεύω ότι και αυτός σε ένα βαθμό έχει παραπλανηθεί, χωρίς να μπορώ να τεκμηριώσω το «που» βρίσκεται αυτή η πλάνη.

    Συνεχίζεται….
    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από Διός Κούρος
    Μέρος 2ο

    Πάντως, γνωρίζουμε με ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ότι οι υπεροντότητες που εμείς ονομάζουμε ΟΛΥΜΠΙΟΙ (και οι οποίοι ΔΕΝ είναι θεοί με την σημερινή έννοια της λέξης), με τον ένα ή άλλο τρόπο, έχουν παρέμβει στα γήινα και έχουν επηρεάσει την πορεία των ανθρώπων. Όπως επίσης κατανοεί ότι ΔΕΝ είμαστε μόνοι μας στον άπειρο Κόσμο και ότι παλαιότερα είχαμε αναπτύξει υπερτεχνολογία. Όποιος έχει διαβάσει Όμηρο το κατανοεί.

    Όσο αφορά τις διαστάσεις, ΔΕΝ γνωρίζουμε πόσες υπάρχουν. Επίσης ΔΕΝ γνωρίζουμε τα χαρακτηριστικά της κάθε διάστασης. Το κυριότερο όμως είναι ότι ΔΕΝ γνωρίζουμε αν θα ανελιχθούμε στην 5η διάσταση ΜΕ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ μας σώμα. Πιθανότατα ΟΧΙ, αλλά το μέλλον θα δείξει.

    Αυτό που επίσης ΔΕΝ γνωρίζουμε είναι αν ΣΗΜΕΡΑ υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ «συνδιαλέγονται» είτε με εξωγήινους είτε με οντότητες ανώτερου πεδίου. Το ότι κάποιος προσπαθεί να μας πείσει με λόγια «αγάπης» ότι «μιλάει» μαζί τους, να με συγχωρείτε αλλά είναι απατεώνας. Το ότι εξωγήινες φυλές έχουν παρέμβει στη Γη είναι ΕΜΦΑΝΕΣ. Από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα έχουν αφήσει το αποτύπωμά τους.

    Το αν οι Q, ο DJT, ο Πούτιν, ο Modi και οι λοιποί, μαζί με τα λευκά καπέλα έχουν συμπράξει με καλοπροαίρετες εξωγήινες φυλές, το υποψιαζόμαστε αλλά ΔΕΝ το γνωρίζουμε. Υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να είναι και αυτοί ελπιδέμποροι, αλλά να είναι τόσο έξυπνοι που να έχουν παραπλανήσει και τους πιο, ας πούμε, μυημένους στα πράγματα. Όμως «ο πνιγμένος πιάνεται από τα μαλλιά του» και παρόλη την έλλειψη ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ, το εγώ μας θέλει ενδόμυχα να τους πιστέψει και προς το παρόν ευχόμαστε να πετύχουν αυτά που λένε ότι κάνουν, χωρίς όμως να είναι εμφανή. Το ότι μάχονται την τάξη πραγμάτων που προσπαθεί να μας υποδουλώσει εντελώς (γιατί ήδη είμαστε υποδουλωμένοι από την αρχή της καταγεγραμμένης ιστορίας) τείνει να πείσει τους ανθρώπους ότι είναι καλοί και όχι λύκοι με προβιά. Οψόμεθα.

    Πάντως οι κινήσεις όλων (καλών και κακών) δείχνουν να είναι τόσο καλά μελετημένες που δύσκολα σχεδιάστηκαν από γήινους ανθρώπους. Συνεπώς είτε έχουν εξωγήινη βοήθεια, είτε έχει η κάθε πλευρά στην κατοχή της ένα πρόγραμμα Τεχνητής Νοημοσύνης. Σε κάθε περίπτωση ξεφεύγει από τη ΛΟΓΙΚΗ και όπως είναι ευνόητο ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ. Για αυτό οι πραγματικοί υποστηρικτές του DJT (μεταξύ τους και εγώ, δεν σας το κρύβω) λένε trust the plan. Το ότι ο DJT ή ο Πούτιν κάνουν κάποιες κινήσεις που δείχνουν ότι είναι εναντίων στον σκοπό τους, ΔΕΝ σημαίνει ότι αλλάξανε στρατόπεδο. «Τέχνη του Πολέμου» λέγεται.

    Για να μην σας κουράζω άλλο (και να με συγχωρείτε για την πολυλογία μου), «η φωνή μέσα μου» μου λέει πολύ ΕΝΤΟΝΑ ότι η λύση δεν είναι μακριά και ότι δεν θα δοθεί με τρόπο που είτε ξέρουμε είτε φανταζόμαστε. Αυτό που ΝΟΙΩΘΩ είναι ότι ένα ΞΑΦΝΙΚΟ συμπαντικό γεγονός θα «ξυπνήσει» την ανθρωπότητα. Όχι όλους τους κατοίκους του πλανήτη, αλλά μόνο τους ανθρώπους. Ο τρόπος που θα το κάνει θα είναι ενεργοποιώντας το λεγόμενο κωνάριον. Από τη στιγμή εκείνη, θα μας αποκαλυφθεί μια νέα πραγματικότητα μέσα στην οποία θα ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ τι πρέπει να πράξουμε.

    Έρρωσθε

    Διός Κούρος

    ΥΓ. Κώστα, λες και συντονίστηκες και με τον Καταχανά, ο οποίος ανέβασε το «Φρένο στην ηλιθιότητα» εδώ : https://kanenazori.com/2022/01/18/freno_stin_ilithiotita/
    Δεν έχω προλάβει να σχολιάσω εκεί, αλλά ελπίζω να διαβάσει εδώ τις απόψεις μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ

      "Υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να είναι και αυτοί ελπιδέμποροι"
      (Από Διός Κούρος)

      Αυτός ήταν ο προβληματισμός μου τις προάλλες.

      Δεν σας ξέρω σαν σχολιαστές,ούτε σας παρακολουθούσα στα αντίστοιχα μπλογκς, θέλω να πω μόνο τυχαία οδηγήθηκα, μέσα από παραπομπές, σε τέτοιους χώρους όπως και σε χώρους άλλων ειδών θεωριών.
      Έτσι λοιπόν ψάχνοντας για τον nesara-gesara είδα να υποστηρίζεται και από κάποιους που λέγονται "φωτεινοί και φωτεινές" με αγάπες και φως και ευχές, να καθησυχάζουν και να προτρέπουν τον κόσμο για υπομονή γιατί μπαίνουμε στην 5η διάσταση.
      Γι' αυτό σου έγραψα εκείνα τα σχόλια.
      Δεν ήξερα που βρίσκομαι όμως ακόμη και να γνώριζα, το ίδιο θα έγραφα.

      Διαγραφή
    2. Εμένα αυτό που με ενοχλεί αγαπητή Ute86, είναι το εξής:

      Συνεχώς ζητώ αποδείξεις για όλα αυτά τα επιτεύγματα που υποτίθεται ότι κάνουν οι φωτεινοί (διασώσεις χιλιάδων παιδιών σε τούνελ, ανατινάξεις βάσεων στο βυθό του Ειρηνικού, συλλήψεις γνωστών προσωπικοτήτων κ.ά.), αλλά μού απαντούν ότι είναι μυστικές οι επιχειρήσεις και δεν μπορούν τώρα να δοθούν πραγματικά στοιχεία, διότι η μάζα δεν θα μπορέσει να τα διαχειριστεί και θα επέλθει χάος που θα δημιουργήσει πρόβλημα στην σωτηρία του πλανήτη. Πολύ βολική απάντηση, δε νομίζεις; Είναι τόσο μυστική η επιχείρηση που κατά τα άλλα έχει γίνει βούκινο;
      Αμφιβάλλω πια, και για γκεσάρες, ακόμα και για αυτά τα medbeds..
      Απλά, εμπιστεύομαι ακόμα τον Τραμπ. Είναι πραγματικές οι επαφές της οικογένειάς του με σημαντικούς ανθρώπους που προσπάθησαν να βοηθήσουν τους λαούς (βλ. π.χ. Ν.Τέσλα), ο Τραμπ είναι 100% μαζί με τον Πούτιν, το αντίπαλο δέος των σατανιστών.

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Διόσκουρε,

      έβαλα σύνδεσμο στου Γιώργου· σύνδεσμο που παραπέμπει σε αυτά εδώ τα σχόλιά σου. Τα έχει ήδη διαβάσει.
      Ευχαριστώ για την κατάθεσή σου!

      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
    4. @ Διός Κούρος

      Η ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΕΥΓΕ! ΥΠΟΨΙΝ, ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΥΡΗΤΗΣ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ. ΤΑ ΕΥΣΗΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΔΕΣΠΟΤΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ. ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΔΟΞΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ, Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΡΩΤΗΣΗ «ΓΙΑΤΙ;» ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ.

      ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΣΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΑΘΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΦΑΝΤΑΖ(Ι)ΟΝ(ΟΝ)ΤΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ. ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ. Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΩΝΕΤΑΙ, ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!

      https://isxys.blogspot.com/2022/01/rationality-declined-decades-ago.html

      Διαγραφή
    5. @ Ανώνυμον 22:51

      Αγαπητέ, το διάβασα προχθές το "rationality declined decades ago"
      ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!
      Ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια.
      Το «ΓΙΑΤΙ;» είναι ό,τι πιο σημαντικό, που δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ. Ειδάλλως σε τι διαφέρουμε από τους "πίστευε και μη ερεύνα" και τα εμβολιο-πρεζάκια του κούλη..

      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    6. ΦΙΛΕ ΔΙΟΣ ΚΟΥΡΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΤΑ 2 ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ:

      1) ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ,
      ΤΗΝ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ,
      ΜΕ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ.

      2) ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ,
      ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΚΑΛΕΣ TEXNEΣ, ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, ΤΩΝ ΖΩΩΝ, ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.

      3) ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ, ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΨΥΧΩΝ ΟΝΤΩΝ.

      4) ΣΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΣΩΚΡΑΤΗ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ,
      ΤΟΣΟ ΒΑΘΕΙΑ ΟΣΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ.

      5) ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ ΜΑΣ ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ.

      ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ,
      ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.
      ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΑΛΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,
      ΤΟΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
      ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ, ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΟΤΙΚΟ ΣΥΜΠΑΝ, ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΙΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ 4 ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΙΟ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ.

      ΕΡΩΤΗΣΗ 1η.
      ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΓΑΛΑΞΙΑΚΗ Η ΔΙΑΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ Η ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ EYΦΥΕΣΤΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ, ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ,
      ΜΕΣΩ ΤΟΥ YOUTUBE;
      ΜΕΣΩ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ;
      MEΣΩ ΕΝΔΙΑΜΕΣΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ;
      ΜΕΣΩ ΦΑΝΕΡΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΣΤH ΓΗ;
      ΜΕΣΩ ΑΛΛΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΑΝΤΙΛΗΠΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ;
      Η ΜΗΠΩΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΣΤΑ ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,
      ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ;

      ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑ.

      ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ;
      ΣΤΑ ΒΡΩΜΕΡΑ ΣΚΥΛΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ ΠΟΡΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΤΗΛΕΤΥΦΛΩΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ, ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ;
      EINAI ΣΑΝ ΝΑ ΛΕME, ΟΤΙ ΤΟ ΨΑΡΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΕΤΟ ΣΕ ΠΟΙΟ ΥΨΟΜΕΤΡΟ ΠΕΤΑΕΙ, Η ΤΟ ΨΑΡΙ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΑΣΗΤΙΚΟ ΚΟΛΠΟ, ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΛΥΜΠΟΣ.

      ΕΡΩΤΗΣΗ 2η. ΓΙΑΤΙ Η ΝΑΣΑ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΕ ΕΛΛΗΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗ, ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗΣ; ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΙΝΔΟ Η ΒΟΥΔΙΣΤΗ Η ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ H ΓΕΡΜΑΝΟ Η ΑΓΓΛΟ Η ΕΒΡΑΙΟ;

      ΕΡΩΤΗΣΗ 3η. ΓΙΑΤΙ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΩΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΕΙΔΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, Η ΞΕΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ;

      ΕΡΩΤΗΣΗ 4η. ΓΙΑΤΙ Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΚΑΙ ΩΔΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΙΑ, ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΥΣ ΣΤΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΘΗΝΑ; ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ Η ΝΑΟ;
      ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ Η ΣΤΗΝ ΜΕΚΑ Η ΣΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΩΝ ΔΑΚΡΥΩΝ;

      KAI ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΩ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ, ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ ΑΛΚΙΡΕΑ, ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ OSHO, ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ; ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΣ ΕΣΥ, ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΗ ΜΑΓΙΟΝΕΖΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ.
      ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΑΝ ΞΑΝΑ ΜΕΛΕΤΟΥΣΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ 2013, ΘΑ ΤΟ ΕΣΚΙΖΕΣ ΜE ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ.

      ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ,
      ΚΑΙ ΠΕΔΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΧΑΘΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΤΑ, ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΨΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ Ο ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΣ.

      Διαγραφή
    7. Απαντηση 1η.

      "Η ΜΗΠΩΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΣΤΑ ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,
      ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ;"

      Μα ετσι δημιουργουν καινουργιες καστες. Διαβασε το μηνυμα απο τα κειμενα τους, θελουν να μεταφερουν ολους τους αιμοποτες σε ασφαλες μερος. Ελεος:

      "ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑ."

      Τοσο ευφυεις που τα κειμενα τους δεν διαβαζονται. Ουτε σε b-movies δεν γραφουν τετοια κακογραμμενα κειμενα. Μη με πιστεύεις, διαβασε τα μονος σου. Η μονη τους εγνοια ειναι να φτιαξουν καινουργιο οικονομικο συστημα και να γλιτωσουν τα τομαρια που μας πινουν το αιμα. Αυτα μοιαζουν με εργα ανθρωπων.

      Απαντηση 2η.

      "ΕΡΩΤΗΣΗ 2η. ΓΙΑΤΙ Η ΝΑΣΑ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΕ ΕΛΛΗΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗ, ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗΣ; ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΙΝΔΟ Η ΒΟΥΔΙΣΤΗ Η ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ H ΓΕΡΜΑΝΟ Η ΑΓΓΛΟ Η ΕΒΡΑΙΟ;"

      Γιατι αυτος ο συνθετης εχει γραψει σατανικα τραγουδια στην δισκογραφια του. Μη με πιστεύεις, ακουσε τα μονος σου.

      Απαντηση 3η.

      "ΓΙΑΤΙ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΩΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΕΙΔΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, Η ΞΕΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ;"

      Γιατι στον mariner & voyager δεν υπαρχει ουτε μια αναφορα στους προγονους μας; Εχεις παρακολουθησει ολα τα διαστημικα προγραμματα. Δες στη wikipedia ποσα διαφορετικα μουσικα events συνεθεσαν.

      Απαντηση 4η.

      "ΓΙΑΤΙ Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΚΑΙ ΩΔΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΙΑ, ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΥΣ ΣΤΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΘΗΝΑ; ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ Η ΝΑΟ; ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ Η ΣΤΗΝ ΜΕΚΑ Η ΣΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΩΝ ΔΑΚΡΥΩΝ;"

      Για να μπορεις εσυ μετα να λες οτι εγινε ως επικληση. Και για να μπορουν αυτοι μετα να σε χρησιμοποιουν.

      "ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΑΝ ΞΑΝΑ ΜΕΛΕΤΟΥΣΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ 2013, ΘΑ ΤΟ ΕΣΚΙΖΕΣ ΜE ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ."

      Επειδη τα χρονια κυλανε και πισω δεν γυρνανε, κοντος ψαλμος αλληλουια θα δουμε ποσα απο αυτα που ελπιζουμε ολοι, θα πραγματοποιηθουν. Και οπως λεει και Κ-Τ, οψομεθα.

      Διαγραφή
    8. ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΑ.
      ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΩΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΞΕΦΥΓΕ;

      ΓΡΑΦΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.
      ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ ΑΛΚΙΡΕΑ, ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ OSHO, ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ;
      ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ;
      ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΕΓΩ ΓΙ ΑΥΤΟ.
      ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ,
      ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ,
      ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ,
      TI NA ΔΙΑΒΑΣΩ ΔΗΛΑΔΗ, ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΘΛΙΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΔΥΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΔΙΑΓΑΛΑΞΙΑΚΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ;
      ΟΥΤΕ ΚΑΝΟΥΝ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΣΤΟ YOUTUBE, OYTE ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΓΗΙΝΕΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΙΜΟΠΟΣΙΕΣ.
      ΓΙΑ ΠΟΙΕΣ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ ΜΙΛΑΣ; ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΓΡΑΦΕΙΣ;
      NOMIZEIΣ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;

      Διαγραφή
    9. Αγαπητέ ανώνυμε 04:03,

      1. μεταξύ 2007 και 2014,ειχα δει όλα σχεδόν αυτά τα βίντεο από Γαλαξιακή Ομοσπονδία, cobra κλπ. Ποτέ δεν τα πίστεψα, αστεία δε, μού φαίνονταν και τα ορθογραφικά λάθη. Πάντα μού φαίνονταν λίγο νεο-ιεχωβίστικα, νεοεποχιτικα κλπ. Με τον Διόδοτο έριξα λίγο νερό στο κρασί μου, έβαλα κανα δυο, γιατί ήταν πιο προσεγμένα και έκαναν κ σαφή σύνδεση των αστρικων δυνάμεων με την γήινη συμμαχία των Τραμπ-Πουτιν-Σι τζι Πινγκ-Μοντι Ινδίας.
      Ο χρόνος θα δείξει τι παίζει με όλα αυτά.

      2. Ο Βαγγέλης Παπαθανασίου δεν είναι σατανιστής. Είναι ΕΛΛΗΝΑΣ με κεφαλαία, μάλιστα τον θεωρώ Ε (Έψιλον). Δεν έχει βγάλει σατανιστικους δίσκους. Μόνο στα νειατα του με τους Aphrodites Child, που ήταν χιππιδες και ακολουθούσαν και μια θεματολογία της μόδας, έβγαλαν ένα μόνο άλμπουμ, με τίτλο 666.

      3. Στην τρίτη σου παρατήρηση θα πω το εξής :
      Πολλοί Έλληνες ελληνοκεντρικων αναζητησεων, όπως κι εγώ από το 1992, λέγαμε πάντα ότι η ΝΑΣΑ είναι σατανική φωλιά, μασωνοι, χαλδαϊκη μαγεία κλπ. Κι ανέκαθεν, όπως έγινε και με την Μυθωδια, χρησιμοποιουσαν ελληνική ονοματολογία για αποστολές, σκάφη κλπ. Ο λόγος ήταν για να ξεγελάσουν τις Δυνάμεις Αθηνάς και Διός, που εποπτευουν το Ηλιακό μας Σύστημα, ότι οι αποστολές αυτές εκπορευονται από Έλληνες νόες, Διογενεις Έλληνες. Διαφορετικά, οι αποστολές θα κατέληγαν σίγουρα σε τραγωδία ή αποτυχία τουλάχιστον. Οπότε, ο Παπαθανασίου μάλλον δέχτηκε το πρότζεκτ για να προωθήσει την προσωπική του ατζεντα: Κάλεσμα των Διογενων Δυνάμεων να βοηθήσουν τον Ελληνισμό.

      Αυτά, για να είμαστε πιο σαφείς και να μην τα τσουβαλιαζουμε όλα.

      Διαγραφή
    10. Φίλτατε ΗΛΙΑ+++

      Απάντηση 1η
      Κατ' εμέ όντως υπάρχει μια "ένωση" φυλών του Κόσμου. Κάποιοι (!!) της έχουν δώσει το όνομα Γαλαξιακή (ή Διαγαλαξιακή) Συνομοσπονδία. Μπήκε στη διαδικασία να επικοινωνήσει με "εμάς", διότι κάποιος παπάρας έδωσε εντολή να πέσουν οι δυο βόμβες σε Ναγκασάκι και Χιροσίμα και διαταράχθηκε η Συμπαντική ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ. Η επικοινωνία ήταν με τον ΑΜΕΣΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ της πράξης, δηλαδή τον τότε πρόεδρο των ΗΠΑ. Το έχει ομολογήσει η εγγονή του που είναι δραστήριο μέλος εναντίων της ΝΤΠ. Δεν θα επικοινωνήσουν ούτε μέσω youtube ούτε με τηλέφωνο ούτε με τηλεόραση. Αυτά είναι φαιδρότητες για να μαζεύουν κλίκς και ακόλουθους. ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΗΔΗ.

      Απάντηση 2η
      Γιατί ο Ευάγγελος είναι μυημένος, παρά τα όσα ακούγονται. Περισσότερο ήταν ο αείμνηστος Ντέμης Ρούσσος, ο οποίος ήταν ΦΩΤΕΙΝΟΣ και ΕΛΛΗΝΑΣ.

      Απάντηση 3η
      Διότι στον Κόσμο (το σύμπαν) η μόνη γλώσσα είναι η Ελληνική. Για αυτό το λόγο λέω σε πολλούς "μάθε Ελληνικά, θα σου χρειαστούν" (έστω και τα νέα Ελληνικά).

      Απάντηση 4η
      Διότι έτσι ΝΟΜΙΖΑΝ ότι θα «πείσουν» ΑΥΤΟΝ που ήθελαν να πείσουν.

      Έρρωσο Αδελφέ ΗΛΙΑ+++

      Διός Κούρος

      Διαγραφή
    11. ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ.
      ΕΒΑΛΕΣ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΧΑΟΤΙΚΗ ΑΤΑΞΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΧΩΜΑΤΕΡΗΣ.

      ΔΙΣΚΟΥΡΕ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΙΟΔΟΤΟ, Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ.

      ΝΑ ΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ.
      ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ
      ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ.

      Διαγραφή
  13. Πάρα πολύ ενδιαφέρον! Σούπερ χρήσιμες πληροφορίες.
    Αμφισβητεί όμως με μια σιγουριά που δεν ξέρω από πού πηγάζει. Πιθανότατα έχει δίκιο κ εγώ μαζί του, όμως εδώ παντρεύει τα γελοία στοιχεία κάποιων καμμένων κι ένα ξεκάθαρα ύποπτο σύμβολο της συγκεκριμένης οργάνωσης, για να καταρρίψει κάθε πιθανότητα ύπαρξης άλλων πολιτισμών εκτός γης.
    Αυτό δεν είναι το λεγόμενο "επιχείρημα αχυράνθρωπου"?
    Τελικά άραγε υπάρχουν αυτά τα vril και reptiles που μας έχουν ζαλίσει όλοι τελευταία? τι να πιστέψω?

    Milou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Milou,
      Η απάντηση στο ερώτημα σου είναι ΝΑΙ, υπάρχουν. Αν ανατρέξεις στις παραδόσεις μας θα πάρεις την απάντηση.
      Ερρωσο
      Διός Κούρος

      Διαγραφή
  14. ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ,ΛΕΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ .ΟΤΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ,ΡΩΤΑΣ .
    Ο ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ,ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΩΝ ΔΟΝΗΣΕΩΝ ,ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΦΩΤΕΙΝΟΥΣ ,ΕΑΝ ΑΝΗΚΕ ΘΑ ΗΞΕΡΕ .ΕΑΝ ΑΝΗΚΕ ΘΑ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ ΚΡΟΝΙΟΙ ,ΟΙ ΔΡΑΚΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥΣ .
    ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ .
    ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ .ΚΑΙ ΑΜΑ ΣΗΚΩΝΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ,ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ,ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΤΕ ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ .
    ΤΡΩΤΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΦΟΛΑ ,ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ .
    ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΥΑΛΟ = ΝΟΗΣΗ .
    Η ΤΟ ΕΧΗΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ,Η ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ .
    ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ .
    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΚΡΟ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ .
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΕ ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΕ,
      ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΓΓΊΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΑΛΛΆ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ.

      ΟΨΟΜΕΘΑ

      Διαγραφή
    2. Θα συμφωνήσω με το ότι ο καθένας προσεγγίζει από διαφορετικές διαδρομές και σέβομαι και τις απόψεις ή γνώσεις του καθένα.
      Όταν όμως ακούω για φωτεινές δυνάμεις χωρίς καμία απόδειξη και συνεχώς στο περίμενε της αποκάλυψης των ε κάπου εκεί προβληματίζει η όλη κατάσταση... Και κάπου εδώ θα δώσω την άποψη μου... Φωτεινές δυνάμεις υπάρχουν; ναι υπάρχουν και ειναι διαρκώς κοντά μας είναι τα αγγελικά τάγματα του Θεού ο ίδιος ο Θεός και ο Χριστός, η Παναγία οι Άγιοι πατέρες μας που είναι διαρκώς κοντά μας και μας προστατεύουν.
      Θα μπορούσα να μιλήσω για πάρα πολλά θαύματα του Θεού που έχουν συμβεί στην οικογένεια μου από την γέννηση του πρώτου παιδιού των γωνιών μου από μητέρα που οι γιατροί της έλεγαν να σκέφτεται την υιοθεσία από δω και πέρα μέχρι την πλήρη αποκατάσταση συγγενή που το μικρότερο κάταγμα σε όλο της το σώμα από το ατύχημα θα έπρεπε να την έχει σκοτώσει και αναφέρω αυτά διότι ξεχνάμε καθημερινά την πραγματική δύναμη του Θεού ότι είναι αδύνατο για εμάς είναι δυνατό για Αυτόν....δεν θα μιλήσω για αλλά θαύματα γιατί λίγο πολύ όλοι μας έχουμε ακούσει για πολλά περιστατικά που μόνο ο Θεός μπορούσε να κάνει κάτι.
      Εν κατακλείδι αυτό που θέλω να πω είναι ότι ψάχνουμε για σωτήρες στην ύλη ενώ βαθιά μέσα μας γνωρίζουμε ότι η μόνη σωτηρία είναι η σωτηρία της ψυχής μας στο τέλος και αν θέλουμε να πιάσουμε παραπάνω και από 5 διάσταση το μόνο που μπορούμε ν ακανουμε είναι περιμένουμε την αποχώρηση του σαρκιου τούτου και θα μάθουμε...

      Διαγραφή
  15. Και η ΟΕΑ ελεγε για Πλειαδειους και αστροστολους και οτι ερχονται το 2012. Ελπιζω ο Τραμπας να μην αποδειχτει μαπα το καρπουζι, γιατι την κατσαμε τη βαρκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κώστα συμφωνούμε.
    Και πίστεψέ με κι εγώ ελπίζω, γιατί δεν ξέρω εντελώς μόνοι μας αν μπορούμε να τα βάλουμε με τόση δύναμη.

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μιχαλης Σκορπιος20 Ιανουαρίου, 2022 10:44

    Edge of Tomorrow (2014) Ετσι νιωθω ρε παιδια ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ Καλημερα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον δεν χρειάζεται να πεθάνεις πολλές φορές σαν τον Τομ Κρουζ, μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα 😊

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα Κώστα , καλησπέρα σέ όλους.

    Λοιπόν, αρκετά από αυτά πού διαβάζω εδώ στά σχόλια καταλαβαίνω πώς τό σύστημα δουλεύει καλά τήν ανθρωπότητα. Καί το λέω αυτό γιατί όταν αναπαράγετε τό κάθε τί πού διαβάζετε κάπου χωρίς νά καταλαβαίνετε τί είναι , όταν αποδέχεστε τό κάθε τί αρκεί νά αναδίδει τό αίσθημα τού κρυφού καί μυστήριου, όταν ή τάχα πληροφορία προέχεται από κάποιον "γνώστη" κρυφών κύκλων, όλα είναι μιά απλή γοητεία ή γητεία, δηλαδή σάς μαγεύει ό, τι σάς τραβά πέρα από τήν πραγματικότητα. Δέν καταλαβαίνεται πώς οί πηγές τών περισσοτέρων αυτών στοιχείων προέρχονται από τήν Αμερική; Ταινίες, βιβλία, άρθρα, βίντεο καί ό, τι άλλο, έχουν προέλευση made in USA! Καί οί έν Ελλάδι περίεργοι τό αναπαράγουν καί κάνουν τά μυαλά σαλάτα.

    Φθάνουν ακόμα νά πιστεύουν πώς οί τής ΝΑΣΑ απατεώνες μάς αγαπούν καί θέλουν νά προβάλουν τήν Ελλάδα καί τόν πολιτισμό της αλλά αυτό πού βλέπουμε είναι πώς προβάλουν τ' αρχαιοελληνικά σύμβολα καί τό 12θεο! Δέ σάς κάνει νά ψάχνεστε λίγο; Προφανώς αυτά τούς είναι πολύ οικεία καί έχουν σχέση μέ τό βαθύ παρελθόν τους πού σχετίζεται μέ τήν Βαβυλώνα καί τήν Αίγυπτο . Είδατε νά μιλάνε ή νά προβάλουν τόν Χριστό και τήν Ορθόδοξη Ελλάδα; Όχι. Μάλλον τήν χλευάζουν. Γιατί ό Χριστός είναι αλήθεια καί αυτοί είναι τέκνα τού ψεύτη σατανά. Μήπως νομίζεται πώς εκτιμούν τούς σημερινούς Έλληνες; Όχι, μάς αποβλακώνουν όσο μπορούν περισσότερο.

    Όσο γιά τόν Τράμπ καί τόν Πούτιν , καλά περάσαμε , πάμε παρακάτω. Τού κύκλου τών αρχαίων καί αυτοί.

    Εξωγήϊνοι, άλλες διαστάσεις, διαστημικά ταξίδια, γαλαξιακοί, Άρης, Σελήνη ,κωδικοποιημένες γνώσεις σ΄ αρχαία κείμενα καί άλλες μπούρδες δέν είναι τίποτα άλλο από τό 2+2=5.

    Όλα όσα μέ τά οποία μάς απασχολούν οί επιτήδειοι προέρχονται από τά μασσωνοσιωνιστκά κέντρα εξουσίας. Διαβάστε τά "Πρωτόκολλα τής Σιών" . Τά λέει όλα εκεί μέσα. Καί τά έχουν καταφέρει μιά χαρά. Όλοι οί επιστημονικοί κλάδοι ελέγχονται από αυτούς. Καί παντού έχουν τούς βραβευμένους τους κατάλληλους γιά νά μάς πείσουν μέ τά βαρύγδουπα επιχειρήματά τους καί αφού τά λένε αυτοί θά ξέρουν....

    Ό αγώνας είναι προσωπικός γιά ν΄ ανοίξουμε τά μάτια μας καί νά ξελαμπικάρει τό μυαλό μας, αλλά καί ομαδικός γιά τήν αντίσταση καί τήν αντίδραση σέ ό, τι μάς πασάρουν γιά αλήθεια οί ψεύτες τού σατανά.

    Σήμερα μέ τήν υπερπληροφόρηση βρισκόμαστε στή χειρότερη φάση. Θέλει προσοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Σοφάκι μας για τις συμβουλές. Σίγουρα το μεγαλύτερο μέρος της πληροφορίας σήμερα, εκπορεύεται από αυτούς, αλλά σίγουρα όχι όλο. Όσο για τους Πούτιν και Τραμπ, έχω ξαναπεί: Τους εμπιστευόμαστε έως σημείου που έχουμε σιγουρευτεί ότι η μαύρη αδελφότητα εις την οποία ανήκουν, δεν θέλει τον πλήρη αφανισμό ημών των Ελλήνων, όπως θέλει η αντίπαλή τους η λευκή.

      Διαγραφή
  19. ΣΟΦΙΑ ΒΛΑΧΟΥ ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟ AVE MARIA στον λευκό οίκο..ΕΠΙ DJT!!!💪🇬🇷👼🇺🇸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. LIFE BEYOND 3: In Search of Giants. The Hunt for Intelligent Alien Life (4K)

    https://www.youtube.com/watch?v=saWNMPL5ygk

    Το τρίτο μέρος της σειράς περιλαμβάνει και την κλίμακα Kαρδασιεφ!

    Απλός ανώνυμος σχολιαστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όσον αφορά το κωνάριο σταματήστε να πλένετε τα δόντια σας με οδοντόκρεμες που περιέχουν φθόριο...αποφεύγετε όσο μπορείτε το χλώριο και την υπερασβεστιοση....
    Ψάξτε-κάνετε μονοι σας την ερευνα σας....υπάρχουν πληροφορίες....

    Απλός ανώνυμος σχολιαστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν διοδοταιοι...είστε τυχεροί...μόλις βρήκα ένα video που νόμιζα πως είχε κατεβει....
      Αγαπημένο video,αγαπημένος αστερισμός και το περιβόητο κωνάριον-επίφυση.....
      Ιδανικό για εισαγωγή στο κωνάριο....δεν χρειάζεται να πάρετε όλα αυτά που λέει της μετρητής.....είπαμε Μέτρον-Αριστον....

      Pineal Gland Awareness and the Lyra Codex

      https://www.youtube.com/watch?v=-9O0o6LEJXE

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
  22. Μην περιμένετε από κανέναν να μας σώσει. Όποια αλλαγή έρχεται πρώτα από μέσα μας.

    Ο Χριστός μιλούσε ανοιχτά στους ελαιώνες και όχι σε λαγούμια ή στοές.

    Ακόμα κι αν κάποιος δεν πιστεύει στην Θεία φύση Του, οι διδαχές Του
    όπως και τα Δελφικά Προστάγματα είναι ο τρόπος ζωής για να εξελιχθεί/ανελιχθεί
    ένας σωστός άνθρωπος.

    Τώρα όλα τα νεοεποχίτικα κηρύγματα, κατ'εμέ είναι φθηνά αντίγραφα.
    ΟΚ, μπορεί κάποιοι να γουστάρουν τις απομιμήσεις. No problem!

    Όμως η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την κατάρρευση όλων των εξωτερικών
    αξιών (θρησκεία, επιστήμη, πολιτική -καλά εδώ γελάμε, δικαιοσύνη)
    και ΑΠΑΙΤΕΙ από όλους τον παραμερισμό του εγώ για χάρη του εμείς.
    Δύσκολα η ανθρώπινη φύση να αποβάλλει την νοοτροπία της ζούγκλας
    και η αποτυχία σε αυτή τη δοκιμασία θα είναι απλά η εξάλειψη της
    ίδιας της υπόστασης. Όπως και να 'χει

    ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΝΩΡΙΣ ΚΟΥΦΑΛΑ ΜΠΙΣΚΑΤΑΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αδελφια συγκρατούμενοί όλοι μας νιώθουμε τις αλυσίδες σε αυτό το "σπήλαιο" όπως έλεγε ο Πλάτωνας και ψαχνουμε το μονοπάτι για την εξοδο αλλά ή οι συγκρατούμενοί που δεν το νιώθουν η ακόμα και οι δεσμώτες μας παραπλανούν δειχνοντας μας ψεύτικα μονοπατια με σκοπό να μας κρατήσουν μέσα σε αυτό.Οσες φωτεινές οντότητες ήρθαν να μας δείξουν τον δρόμο για την εξοδο κυνηγήθηκαν και τιμωρήθηκαν αλλά δεν φοβήθηκαν τον θάνατο.Μήπως αν βγαλεις τς αλυσίδες και δεν παραμενεις κρατούμενος θα είσαι πιο κοντά στην εξοδο ακόμα και αν εισαι κοντά στο τέλος της πορείας αυτης(θάνατος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα,
    Προφανώς το κίνημα της νέας εποχής έδωσε ελπίδα σε ένα σωρό ανθρώπους με πνευματικα ενδιαφέροντα, που τους λείπει όμως ο σκεπτικισμός και η διορατικότητα. Είναι το σύνολο των new age πρακτικών όντως επικίνδυνο,αν σκεφτεικανεις πως διαλογισμό ή οραματισμο κάνει κι η κουτσή Μαρία, μη γνωρίζοντας προφανώς πως όταν αδειάζει το μυαλό, υπάρχει χώρος για κάθε λογής οντότητες. Αλλα να ταν μόνο αυτό,γιατί αντίρροπες δυνάμεις αγωνίζονται για την επικράτηση τους πάνω μας,εδώ πιστεύετε στα παραμύθια της μαύρης αδελφότητας, με τον τραμπ κι άλλους για όργανα, εδώ άλλοι βρίσκονται ακόμη υπό τα απόλυτα δεσμά των ενστίκτων τους και εύχονται "κρεμαλες" για τους εχθρούς, μη κατανοώντας πως δεν είναι κατά διάνοια καλύτεροι από αυτούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή