«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Σάββατο 16 Απριλίου 2022

Ποιος είναι ο αρχαιότερος (100 π.Χ.) Μετεωρολογικός Σταθμός στον κόσμο; Όλοι οι Έλληνες έχουν περπατήσει δίπλα του..

 

Ο Πύργος των Ανέμων στην Αθήνα είναι ο παλαιότερος μετεωρολογικός σταθμός στον κόσμο και ένα από τα σημαντικότερα αρχαία μνημεία της Ελλάδας.

 


Στέκεται ακριβώς κάτω από την Ακρόπολη, στη μέση της αρχαίας ρωμαϊκής Αγοράς, και ο Πύργος των Ανέμων χτίστηκε τον 1ο αιώνα π.Χ. Ονομάζεται επίσης Αέριδες (Αέρηδες) από τους Έλληνες, που σημαίνει άνεμοι.

Είναι ένας όμορφος οκταγωνικός πύργος, ύψους 13,5 μέτρων (44,3 πόδια) με διάμετρο περίπου 8 μέτρων (26 πόδια), και είναι κατασκευασμένος από το γνωστό πεντελικό μάρμαρο.

Ο Πύργος των Ανέμων ταξινομείται ως ανήκων στον κορινθιακό ρυθμό (από τα κιονόκρανα), ενώ το εσωτερικό του στον δωρικό ρυθμό (βαρύ αυστηρό)

Μέχρι σήμερα, ο ακριβής λόγος κατασκευής και τοποθέτησής του στο συγκεκριμένο σημείο της Ρωμαϊκής Αγοράς, δεν είναι ακριβώς γνωστός.

Αυτό που είναι γνωστό από μαρτυρίες της εποχής είναι ότι ο Πύργος των Ανέμων σχεδιάστηκε από τον αστρονόμο Ανδρόνικο του Κύρρου της αρχαίας Μακεδονίας.



Ένας πύργος ρολογιού και μετεωρολογικός σταθμός


Οι έρευνες δείχνουν ότι το ύψος της κατασκευής, τα ηλιακά ρολόγια, το ανεμολόγιο και η τοποθέτησή του στο συγκεκριμένο σημείο της Ρωμαϊκής Αγοράς τον καθιστούν πρώιμο παράδειγμα πύργου ρολογιού.

Ωστόσο, οι αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι είναι πιθανότατα πύργος ρολογιού και ένα είδος μετεωρολογικού σταθμού επίσης, που πιθανώς χρησιμοποιούνταν από τους εμπόρους για να υπολογίζουν την ώρα και τους επικρατούντες ανέμους που επηρέαζαν τους εμπορικούς δρόμους μέσω των οποίων θα έφταναν τα εμπορεύματά τους.

Στην κορυφή της οροφής του Πύργου των Ανέμων υπήρχε ένα ορειχάλκινο ανεμολόγιο με τη μορφή Τρίτωνα, το οποίο περιστρεφόταν για να δείχνει την κατεύθυνση ενός από τους οκτώ κύριους ανέμους.

Συγκεκριμένα, η ζωφόρος απεικονίζει τις οκτώ θεότητες των ανέμων: Βορέας (Β), Καϊκίας (ΒΑ), Απελιώτης (Α), Εύρος (ΝΑ), Νότος (Ν), Χείλη (ΝΔ), Ζέφυρος (Δ) και Σκίρων (ΒΔ), ενώ υπάρχουν και οκτώ ηλιακά ρολόγια.

Στο εσωτερικό, ο χρόνος μετρούσε ένα ρολόι νερού, το οποίο κινούνταν από νερό που κατέβαινε από την Ακρόπολη μέσω ενός σωλήνα. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι το ύψος του πύργου ήταν τέτοιο ώστε τα ηλιακά ρολόγια και ο ανεμοδείκτης να είναι ορατά στην Αγορά

Αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο κατασκευαστής του μνημείου συνδύασε τις εφευρέσεις προηγούμενων ωρολογοποιών, όπως ο Αρχιμήδης, ο Κτησιφών και ο Φίλων.

 


Ο πύργος στο πέρασμα των αιώνων

Η ιστορία του μνημείου του Πύργου των Ανέμων μέσα στη Ρωμαϊκή Αγορά ακολούθησε την ιστορία της ίδιας της Αθήνας.

Στα χριστιανικά χρόνια, οι Αέρηδες έγιναν ορθόδοξη εκκλησία και στη γύρω περιοχή χτίστηκε νεκροταφείο.

Όταν η Βυζαντινή Αυτοκρατορία κατέρρευσε μετά την πτώση της Κωνσταντινούπολης, η Ελλάδα περιήλθε στην κατοχή των Οθωμανών.

Το μνημείο έγινε τόπος προσευχής για το τάγμα των δερβίσηδων Μεβλεβί και ονομάστηκε "Brakis' tekke".

Τότε ήταν που οι δερβίσηδες άνοιξαν τα παράθυρα που δεν υπήρχαν όταν χτίστηκε ο πύργος.

Κατά ειρωνικό τρόπο, για χάρη των δερβίσηδων του Μεβλεβί ο Πύργος των Ανέμων εξακολουθεί να υπάρχει στην Αθήνα.

Ο Λόρδος Έλγιν, ο άνθρωπος που έκλεψε και μετέφερε τα γλυπτά του Παρθενώνα στην Αγγλία, είχε επίσης στο στόχαστρό του το συγκεκριμένο μνημείο.

Ο λόρδος Έλγιν ήθελε να μεταφέρει ολόκληρο τον Πύργο των Ανέμων στην Αγγλία, αλλά οι Μεβλεβί Ντεβίσηδες δεν το επέτρεψαν.

Μετά την απελευθέρωση της Ελλάδας από τους Οθωμανούς, οι Αθηναίοι της εποχής πίστευαν ότι το οικοδόμημα ήταν ναός αφιερωμένος στον θεό των ανέμων, τον Αίολο, εξ ου και το όνομα της οδού Αιόλου που κατέληγε στη ρωμαϊκή Αγορά εκείνη την εποχή.

Μετά από εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης από το Υπουργείο Πολιτισμού, το μνημείο είναι πλέον ανοιχτό για το κοινό.


από το Quora

 

 

19 σχόλια:

  1. ΤΟ ΈΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΉΚΑΝ ΤΟ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ... ΣΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΕΣ, ΑΣ ΡΩΤΉΣΟΥΝ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ ΜΕ 3.500 ΑΡΧΑΙΑ! ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΣΤΓΡΙΑ ΑΝ ΖΟΥΝ ΑΠΤΑ ΠΑΡΤΙΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤ.'80 ΙΟΛΟΠΑΡΤΙ. ΟΛΟΙ ΧΑΖΑΡΟΤΡΕΝΑΚΙΑ ΠΤΣ! ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΤΡΑΜΠΑΛΑ.
    ΥΠΕΜΟΝΗ ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΞΥΛΟ ΠΤΣ! ΚΑΙ ΚΑΡΑΤΕ.
    ΑΣΕ ΤΟ ΝΑΣΑΙ ΕΛΛΗΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΕΡΟΝΗΣ ΕΙΣΗΤΗΡΊΩ ΣΕ ΜΟΥΣΕΊΟ Ε ΑΥΤΟ! ΚΙΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΣΟΥ.ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΏΜΑΤΑ.
    ΚΑΝΕ ΕΝΑ "ΠΕΙΡΑΜΑ" ΠΑΝΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΕ ΜΟΥΣΕΊΟ(ΔΕΝ ΘΑΧΕΙΣ ΒΓΆΛΕΙ ΕΙΣΗΤΗΡΊΩ) ΚΑΙ ΠΕΣ ΘΕΛΩ ΤΟΥΑΛΕΤΑ wc
    ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΦΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΨΕΥΤΟΒΟΛΕΜΕΝΑ ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΙΑ. ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ. ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΟΚ!😁🥺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διορθώσεις:
      1. Ήθελες να πεις "προγόνους" αντί "απογόνους"
      2. "ΙΟΛΟΠΑΡΤΙ" μάλλον εννοείς "διαολοπάρτι" - βάλτο λοιπόν ολόκληρο γαμώτο!
      3. Εντάξει, το "ΠΣΤΓΡΙΑ" το καταλάβαμε. Αυτό το "ΠΤΣ" τί είναι;

      ΒΑΖΕ ΚΑΙ ΦΩΝΗΕΝΤΑ!

      Διαγραφή
    2. Πάλι ο δυσλεξικός εδώ;;;;; ο ακαταλαβίστικος δεν καταλαβαίνω πράμα...
      ΔΠ

      Διαγραφή
    3. ΚΩΣΤΗ,ΑΥΤΟΝ ΕΝΝΟΕΙ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ "ΙΟΛΟΠΑΡΤΙ"

      ------Αλέξανδρος Ιόλας Γκαλερίστας--------------

      Ο Αλέξανδρος Ιόλας γεννήθηκε στις 26 Μαρτίου 1908 στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου ως Κωνσταντίνος Κουτσούδης και ήταν γόνος ευκατάστατης οικογένειας βαμβακεμπόρων.

      https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82_%CE%A1%CE%AF%CF%84%CF%83%CE%BF%CF%82

      Ο Αλέξανδρος Ιόλας γεννήθηκε στις 26 Μαρτίου 1908 στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου ως Κωνσταντίνος Κουτσούδης και ήταν γόνος ευκατάστατης οικογένειας βαμβακεμπόρων.

      Ο Αλέξανδρος Ιόλας αποτέλεσε έναν από τους πρωτοπόρους στην ανάπτυξη ενός «δικτύου» από αίθουσες τέχνης δορυφόρους μιας κεντρικής γκαλερί ανοίγοντας νέες Alexander Iolas Galleries σε Γενεύη (1963), Παρίσι (1964), Μιλάνο (1966), Ζυρίχη, Μαδρίτη και Ρώμη. Παράλληλα, προώθησε στο εξωτερικό Έλληνες καλλιτέχνες, όπως ο Χατζηκυριάκος Γκίκας, Βαγής, Μόραλης και Τσαρούχης. Συνεργάστηκε επίσης με τη νεότερη γενιά Ελλήνων όπως Τσόκλης, Παύλος, Τάκις, Ακριθάκης, Φασιανός και Μάρα Καρέτσου, οι οποίοι είχαν ήδη ξεκινήσει μια καριέρα στο εξωτερικό.

      Εξέδωσε επίσης καταλόγους τέχνης, στους οποίους προλόγισαν, μεταξύ άλλων, ο André Breton και ο Pierre Restany, καθώς και συλλεκτικά βιβλία καλλιτεχνών και ποιητών σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων (Μαξ Ερνστ, Γιάννης Ρίτσος, Οδυσσέας Ελύτης κ.α.). Δώρισε έργα σε μεγάλα μουσεία, όπως τα Metropolitan Museum of Art και Museum of Modern Art στη Νέα Υόρκη, το Κέντρο Ζωρζ Πομπιντού στο Παρίσι (δωρεές 1977), αλλά και η Εθνική Πινακοθήκη της Αθήνας (δωρεά 1971).

      Έχοντας πλέον αποκτήσει παγκόσμια φήμη, έλεγε συχνά ότι θα γύριζε στην Ελλάδα για να συμβάλει στην πρόοδο της καλλιτεχνικής της ζωής. Άλλωστε η πτώση της χούντας είχε ανοίξει τον δρόμο. Σταδιακά έκλεισε όλες τις γκαλερί του εκτός μίας στη Νέα Υόρκη, κρατώντας έτσι την υπόσχεση που είχε δώσει στον Max Ernst, να σταματήσει όταν εκείνος θα πέθαινε. Στην απόφασή του αυτή, πρέπει να έπαιξε σημαντικό ρόλο και το γεγονός ότι την περίοδο της δεκαετίας του ’70 έφυγαν από τη ζωή πολλοί καλλιτέχνες της παλαιάς φρουράς, άνθρωποι με τους οποίους ο Ιόλας είχε γαλουχηθεί και για τους οποίους έτρεφε βαθιά αγάπη και σεβασμό. Στην Ελλάδα, συνεργάστηκε με διάφορες γκαλερί όπως οι Ζουμπουλάκη-Ιόλα, Μέδουσα,Βίκυ Δράκου,Αίθουσα Τέχνης Αθηνών,Σκουφά.
      Από το 1985 μέχρι και τον θάνατό του, το 1987, ο Ιόλας αντιμετωπίστηκε με κακεντρέχεια από μεγάλη μερίδα του ελληνικού Τύπου ο οποίος δημιούργησε για εκείνον μία χυδαία εικόνα. Κατηγορήθηκε μέχρι και για αρχαιοκαπηλία, μία υπόθεση που δεν πρόλαβε ποτέ να φτάσει στο δικαστήριο γιατί πέθανε,ενώ οι όποιες άλλες κατηγορίες εξανεμίστηκαν, αφού ήταν αβάσιμες. Με πρωτοβουλία του Κώστα Γαβρά, υπήρξε από το εξωτερικό μία προσπάθεια υπεράσπισης του Ιόλα, την οποία συνυπέγραψαν πολλές διεθνείς προσωπικότητες,ανάμεσά τους και η βυζαντινολόγος – ιστορικός Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ.

      Το 1984,δώρισε στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης 47 έργα σύγχρονης τέχνης από την προσωπική του συλλογή, ενώ υποσχέθηκε να προσθέσει και άλλα στη δωρεά. Την υπόσχεσή του αυτή δεν πρόλαβε τελικά να την εκπληρώσει, καθώς το 1987 ο Αλέξανδρος Ιόλας απεβίωσε,σε νοσοκομείο της Νέας Υόρκης.

      Ιόλας,ο Αλεξανδρινός
      https://www.greece-is.com/alexander-iolas-greek-shaped-20th-century-art/


      ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

      Διαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΥΜΝΟΣ- ΗΜΙΓΥΜΝΟΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΡΟΥΧΑ! ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ, ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΑΠΕ ΟΛΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΊΝΗΣΗ.ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΗΣ...ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΟΤΙΚΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ Κ ΥΠΟΥΛΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΜΕ ΣΚΤΟΒΑΦΕΣ ΣΤΑ ΡΟΥΧΑ...

    ΆΨΟΓΟΣ!Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ!ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΜΑΓΑΖΑ ΚΑΠΟΥΤ ΤΟ ΝΑ ΝΤΥΘΕΊΣ ΝΑ ΠΑΣ ΠΟΥ;ΝΑ ΦΛΕΡΤΆΡΕΙΣ ΠΩΣ;ΜΑΜΟΥΖΕΛΙΤΣΑ ΤΟΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ;ΑΝΑ ΧΑΘΕΙΣ ΣΑΧΛΕ,ΤΣΑΚΟ ΜΙΑ ΕΝΕΣΑ ΝΑ!
    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΒΛΈΠΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΤΑ ΒΛΈΠΟΥΜΕ...ΣΕΝΑΝ ΤΟΙΧΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ:ΟΣΑ ΡΟΥΧΑ ΚΙΑΝ ΑΓΟΡΆΣΕΙΣ ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΠΑΝΤΑ ΓΥΜΝΉ.💥

    ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ! ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΛΕΩ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ ΟΙ 301 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΤΗΜΈΝΑ.





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 21:34 ΙΟΛΑΣ. ΠΤΣ@ 21:36 ΑΗ ΛΑΒ ΓΙΟΥ ΚΑΡΓΑ. ΑΣΕ ΠΟΥ 1000 βλέπετε 1.000.000 καταλάβενετε. ΑΣΕ τώρα που δεν καταλάβενεις, σκέψου και λιγο όλα νιανια στο μπλέντερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 21:10 ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΆΕΙ Η ΓΕΝΕΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΠΑΛΑΙΑ!ΤΟΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΦΩΤΟ ΤΟΝ ΠΡΟΌΟΌΟΠΑΠΟΥ ΜΟΥ.ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΑΣ.

    ΙΟΛΑΣ. ΠΤΣΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 21:10 πω μωρέ σχολαστικουρα.😁
    Ιόλας. ΠΤΣΑ. Είπα απογόνους οκ γιατί πρέπει να δούμε ψαξουμι το γενεαλογικό μας δέντρο...(διάλεξε απτά σχόλια της απάντησης).ποιες σου κάνουν;😁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 21:34 🤣 αστεία αστεία η τεχνολογία που έχουμε είναι τσι πλάκας! Μια και που φημίζεται ο δημιουργικος δισλεκτικός Ανθρωπος για την ευφυΐα του.Θαπρεπε να υπάρχει Η/Υ κι αλλα πολλα ΜΠΛΙΜΠΛΙΚΙΑ να τα λες προφορικά και να κάνουν διαφορα μέχρι και πρωινό. Τώρα επί του θέματος:ΟΙ 301 ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΟΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΑΣ
    ΓΜΣΤΑ! ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ Κ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΑ ΡΑΒΔΙ ΝΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει,

      δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε τελικά.

      ΠΑΣ ΓΙΑ ΜΠΑΝΑΡΙΣΜΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.
      ΜΗΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΆΛΛΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.

      GOODBYE

      Διαγραφή
  7. Αγαπητή ΔΠ,

    τί είναι αυτό το ΙΟΛΑΣ που λέει συνέχεια ο βλαμμένος; Μήπως εννοεί αυτόν τον ανωμαλιάρη του προηγούμενου αιώνα, που έκανε πάρτυ με όργια σε μια βίλλα δεν θυμάμαι πού..;
    Και τί σχέση έχει με τις αναρτήσεις μας αυτός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον δεν βγάζω άκρη με δαύτον πάντως για να τσιμπάει έτσι κάτι του συμβαίνει σοβαρό του ανθρώπου...
      ΔΠ

      Διαγραφή
    2. Νομίζω πως ο πρώτος σχολιαστής 19:01 θέλει να πει πολλά πράγματα με λίγα λόγια και τα αναμειγνύει με την αγανάκτηση του για αυτό πιθανόν γίνεται δυσνόητος. Νομίζω πως καταγγέλλει την αρχαιοκαπηλεια που συμβαίνει από πολιτικούς και πλούσιους δήθεν επίσημους ανθρώπους, όπως ο Ιολαος... Και επιθυμεί την τιμωρία τους! Ακούγομαι ίσως ως δικηγόρος του, αλλά αυτό αντελήφθην από τα γραφόμενα του.
      Μαίρη

      Διαγραφή
  8. 11:28 Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΙΡΗ ΕΧΕΙ 🧠❗
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΑΣ ΠΆΨΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΉΘΕΝ ΤΑΧΑΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΟΥΜΕ.
    ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΦΕΡΑΝ ΩΣ ΕΔΩ ΤΟ ΠΟΛΎ ΜΠΙΡΙΜΠΙΡΙ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΧΛΕΒΑΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΛΑ Θ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΥΝ.ΔΗΛΑΔΗ ΑΓΝΩΜΟΝ ΒΛΑΚΟΔΕΣ,ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΊΝΕΙΣ ΤΟΝ ΛΌΓΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΧΑΖΟ;ΒΛΑΚΑ; ΒΛΑΜΜΈΝΟ;ΧΑΖΗ;ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ;ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Τ ΟΦΈΛΗ ΜΙΑΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΑΣ.; ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΥΠΕΡΑΝΩ Κ ΔΕΊΧΝΟΥΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ.
    ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΛΟΙ ΛΕΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ!ΚΑΙ Η ΜΛΚΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΉΝΕΙ ΝΑΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΑΑΑΖΙΙΙ.

    ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΑΡΑΔΕΣ ΑΡΧΑΙΟΜΠΣΤΡΔΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΤΙ ΜΕ ΕΝΕΣΑΣ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΟΠΟΥ ΘΕ ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ; ΦΩΩΩΝΑΑΑΞΤΕΕΕ ΔΥΝΑΤΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΡΜΛΣ ΚΡΕΜΛΣ! ΣΟΛΕΣ ΤΣΙ ΚΟΥΦΑΛΕΣ!(ΑΠΟ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΕΤΣΙ;)
    ΟΧΙ παραιτησου χάρη θ μας κάνει;

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑ! ΣΟΛΟΥΣ
    Α ΟΙ ΤΡΑΓΟΠΑΠΕΣ ΤΟ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΑ ξηρισμα ΤΟΝ ΝΟΥ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα βάζω περισσότερα σχόλιά σου, όταν:

      Αρχίσεις να γράφεις πιο στρωτά και κατανοητά,
      κι όχι να εκφράζεσαι όπως σκέφτεσαι (αυτό είναι το μυστικό για να γίνεται κάποιος κατανοητός στον γραπτό λόγο).
      Εσύ έχεις ένα brainstorming τέτοιο, που μεταπηδάς από το ένα θέμα στο άλλο και έχεις την απαίτηση να σε καταλάβουμε.
      Επίσης.. να κόψεις τα συνθηματικά τύπου ΚΡΜΛΣ και ΠΤΣ. Δεν υπάρχει λόγος να κουτσουρεύεις τις λέξεις και να μένουν χωρίς φωνήεντα και εμείς να πρέπει να μυρίσουμε τα νύχια μας για να καταλάβουμε τί θέλεις να πεις. Αν είναι βρισιές, βάζε όπως κι οι άλλοι παπάκια και διέσεις ( @ , # ) σε κάποια φωνήεντα.

      Αυτά· κανόνισε την πορεία σου..

      Διαγραφή
  9. ΤΑΥΡΟΚΩΣΤΑ ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΖΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ.
    ΤΕΛΕΙΚΑ ΌΝΤΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΛΕΩ😁

    ΚΑΛΗ ΑΝΆΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΘΈΛΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ Κ ΟΤΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ! ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΑΝΘΡΏΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ!

    Dyslexia and truth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΛΟΥΣ ΜΑΣ"

      Για ποιούς μιλάς..; δεν καταλαβαίνω.. Ποιανών είσαι σε θέση εσύ να γνωρίζεις αν τούς τα έβαλα ή όχι..
      Τί είναι αυτά που λες..!
      Θέλεις να με στείλεις στο Δαφνί.;;
      Αί σιχτιρ πια!

      ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ!

      Διαγραφή
    2. ΥΓ
      Για να καταλάβω τί λες, πρέπει πρώτα να καταλάβεις πώς γράφουνε. Σού έχω δώσει από καιρό, αλλά κι εχθές και σήμερα, πολλά βοηθητικά στοιχεία.

      Διαγραφή