«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2022

The Who - Won't Get Fooled Again (Shepperton Studios, 1978)

 

ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑ-ΕΞΑΠΑΤΗΘΟΥΜΕ

Θα πολεμήσουμε στους δρόμους
Με τα παιδιά μας στα πόδια μας
Και η ηθική που λατρεύουν θα χαθεί
Και οι άντρες που μας ώθησαν
Θα κάθονται να κρίνουν όλα τα λάθη
Αυτοί αποφασίζουν και η καραμπίνα τραγουδάει το τραγούδι

Θα σηκώσω το καπέλο μου στο νέο σύνταγμα
Υποκλιθείτε στη νέα επανάσταση
Χαμογέλασε και χαμογέλασε με την αλλαγή παντού.
Παίρνω την κιθάρα μου και παίζω
Ακριβώς όπως χθες
Μετά θα γονατίσω και θα προσευχηθώ
Να μη μας ξαναγελάσουν

Η αλλαγή, έπρεπε να έρθει
Το ξέραμε από την αρχή
Απελευθερωθήκαμε από το μαντρί, αυτό είναι όλο.
Και ο κόσμος μοιάζει ακριβώς ο ίδιος
Και η ιστορία δεν άλλαξε
Γιατί τα λάβαρα, κυματίζουν στον τελευταίο πόλεμο

Θα σηκώσω το καπέλο μου στο νέο σύνταγμα
Υποκλιθείτε στη νέα επανάσταση
Χαμογέλασε και χαμογέλασε για την αλλαγή παντού
Σήκωσε την κιθάρα μου και παίξε
Ακριβώς όπως χθες
Μετά θα γονατίσω και θα προσευχηθώ
Να μη μας ξαναγελάσουν
Οχι, όχι, όχι!

Θα παραμερίσω τον εαυτό μου και την οικογένειά μου
Αν τύχει να μείνουμε μισοζώντανοι
Θα πάρω όλα τα χαρτιά μου και θα χαμογελάσω στον ουρανό.
Ξέρω ότι οι υπνωτισμένοι δεν λένε ποτέ ψέματα.
Έτσι δεν είναι;

Δεν υπάρχει τίποτα στους δρόμους
δεν μου φαίνεται διαφορετικό
Και τα συνθήματα έχουν αντικατασταθεί, από το αντίο
Και ένας αποχωρισμός στα αριστερά
είναι τώρα ένας χωρισμός στα δεξιά
Και τα γένια έχουν όλα μακρύνει σε μια νύχτα

Θα σηκώσω το καπέλο μου στο νέο σύνταγμα.
Υποκλιθείτε στη νέα επανάσταση
Χαμογέλασε και χαμογέλασε με την αλλαγή παντού.
Παίρνω την κιθάρα μου και παίζω
Ακριβώς όπως χθες
Μετά θα γονατίσω και θα προσευχηθώ
Να μη μας ξαναγελάσουν
Μην ξεγελαστείς ξανά
Οχι, όχι, όχι!

Γνωρίστε το νέο αφεντικό
Το ίδιο με το παλιό αφεντικό 


12 σχόλια:

  1. Μιχαλης Σκορπιος06 Σεπτεμβρίου, 2022 13:02

    Και μπανκ και μπανγ,μπανκ,μπανκ χεχεχεχεχεχεχεχε
    https://youtu.be/PsQgOpn5LXg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Γκρέτα θέλει να σώσει τις τράπεζες! http://ermionh.blogspot.com/2022/08/blog-post_428.html Αντιγόνη

      Διαγραφή
  2. https://gr.pinterest.com/pin/51158145755460887/

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλό............
      κακώς όμως που έχει και τον Ι.Μεταξά μέσα στα δεινά.

      Διαγραφή
    2. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΙΣΟΡΡΟΠΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΦΤΕΡΟ ΤΟΥ ΚΑΡΧΑΡΙΑ, ΚΑΘΩΣ
      ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ. ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΝΑ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΤΑΜΠΕΛΑ.
      ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ Η ΚΟΥΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΛΙΜΝΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΠΛΗΜΜΥΡΑ, ΕΙΧΕ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΕ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΓΛΥΤΩΣΑΝ ΟΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΥΡΩ ΤΟΥ.
      ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ.... ΔΙΑΒΑΖΕΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΓΡΙΕΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ .... ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ[!!!!]. ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΑΤΟΠΗΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ, ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
      ΕΤΣΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ.

      ΔΗΜΗΤΡΗΣ

      Διαγραφή
    3. ΣΑΝ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ - ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ, ΘΕΛΕΙΣ ΟΧΙ.
      ΨΗΦΙΖΩ ΠΑΝΤΑ ''ΔΑΓΚΩΤΟ'' ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΪΚΟ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΓΟΝΟ - ΔΗΜΑΡΧΟ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!
      Ο ΛΟΓΟΣ; ΑΠΛΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΟΥΝ.

      ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ - GARANTIE ΓΙΑ ΤΟΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΊΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

      Διαγραφή
  3. @ Μιχαλης Σκορπιος
    Υποκλινομαι! Τελειον.

    Και βεβαια η Δανειακη Οικονομια ειναι σχεδιο εγκληματικης οργανωσης. Οταν ο Ροτσιλντ αγορασε την Τραπεζα της Αγγλιας το 1812 εγινε ο πρωτος Αλ Καπονε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. The Who Won’t Get Fooled Again CSI Miami
    https://www.youtube.com/watch?v=NXCaHq-F0m4 The Who Baba O'Riley CSI NY
    https://www.youtube.com/watch?v=xyDSsaDAEQg The Who Who Are You CSI Las Vegas
    https://www.youtube.com/watch?v=Qh8SsaCWY-s Ο Roger Daltrey είναι η μεγάλη μου αδυναμία! Ένα λόγος που κόλλησα με όλα τα CSI είναι που όλα είχαν μουσικό θέμα δικό του! Το παρακάτω τραγούδι δεν είναι δικό του, όμως νομίζω ότι είναι η καλύτερη εκτέλεση και είναι το κατάλληλο αν κάποιος είναι κάπως πεσμένος /πεσμένη τελευταία: Don't Let The Sun Go Down On Me - Roger Daltrey https://www.youtube.com/watch?v=dRuWGBoky_0
    Αντιγόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέρασαν 23 χρόνια από 7/9/1999, αλλά δεν στάθηκε κανείς ….. Stand By Me - Roger Daltrey & Gary Moore @Ronnie Scotts https://www.youtube.com/watch?v=qss1ShjDnVY Αντιγόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ.

    ΠΑΤΕΡΑ, Ο ΠΡΟΠΡΟΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΕ;
    ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821.

    ΠΑΤΕΡΑ, Ο ΠΡΟΠΑΠΠΟΥΣ MOY, ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΕ;
    ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΣΤΟΝ Α ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.

    ΠΑΤΕΡΑ, Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΕ;
    ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΣΤΟΝ Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.

    ΠΑΤΕΡΑ, ΕΣΥ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΕΣ; ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.

    ΕΓΩ ΠΑΤΕΡΑ ΑΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ,
    ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΠΟΛΕΜΗΣΑ, ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ;

    ΠΟΛΕΜΗΣΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΑΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΕΝΑΝ ΑΟΡΑΤΟ ΕΧΘΡΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΝΕΑ ΒΡΩΜΕΡΗ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.

    ΠΟΛΕΜΗΣΕΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΣΤΗΜΕΝΗ ΒΡΩΜΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ.

    ΠΟΛΕΜΗΣΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΑΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΣΤΗΜΕΝΗ ΔΗΘΕΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ ΚΑΙ ΘΥΣΙΑΣΕΣ ΦΙΛΟΥΣ, ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ, ΓΕΙΤΟΝΕΣ, ΕΞΟΔΟΥΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ.
    ΣΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΑΝΕ, ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΑΝΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ,
    ΕΧΑΣΕΣ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ, ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΣΟΥ ΓΑΛΗΝΗ, ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΟΥ.

    ΠΟΛΕΜΗΣΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΣ ΤΗΝ ΣΤΗΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.

    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΜΑΘΕΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΟΥ, ΤΟ ΗΘΟΣ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ, ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΟΥ, ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΜΟΥ,
    ΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΑΚΕΡΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. AKOMA KAI ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ. ΚΙ ΑΣ ΣΕ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕΩΣ. ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΠΛΑ. Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΑ.
    ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΕΝΤΟΛΩΝ. ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΗ.
    ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΑΔΑ.
    ΑΡΝΗΣΗ ..... ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ
    ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΗ.... ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ.
    ΕΞΥΠΝΑΔΑ.... ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ Η ΤΡΟΙΑ ΠΟΛΙΟΡΚΟΥΝΤΑΝ, ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΠΟΛΛΟΙ.
    ΕΝΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΧΩΡΙΣ ΣΠΑΘΙ.

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή